نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 پس با ما همراه باشید تا بیشتر با این فبلت آشنا شوید. طبیعی است به محض دریافت اولین نسخه نهایی نوت 3، بررسی تخصصی مفصلی درباره آن خواهیم نوشت و عکس‏های اختصاصی ما را از بدنه آن نیز ایرانسل یک دو سه خواهید دید.
اما عکس‌هایی نیز از این نسخه بروز شده منتشر شده است و نشان دهنده این است که این بروزرسانی برای مدل‌ C6603 ارائه ایرانسل یک دو سه شده است که این کد برای نسخه جهانی این گوشی است. گزارش‌های کاربران از چین و اسپانیا مبنی بر این که گوشی آن‌ها بروزرسانی 4.2.2 را دریافت کرده رسیده است.
امکانات ایرانسل یک دو سه آنها اغلب فانتزی و منحصر به فرد است. کاربر از طرز استفاده اپلیکیشن‌های آن لذت می‌برد. به طور خلاصه موبایل‌های سونی از توانایی سرگرم‌کننده خوبی بهره‌منده هستند.
بازارخبر-سونی سال 2011 اریکسون سوئد را خرید با بتواند امپراطوری خودش را توسعه دهد. گوشی‌های این شرکت درست مانند ایرانسل یک دو سه دوربین‌ها، تلویزیون‌ها، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های آن از تنوع متعدد در رنگ‌بندی برخوردار هستند.
علاوه بر این اگر صاحب یک اکسپریا SP هستید، از آنجا که ماه آینده اندروید ۴.۲ برای این محصول معرفی می‌شود، احتمالاً انتظار برای عرضه ۴.۳، بسیار سخت‌تر خواهد بود. با اینکه گوشی‌های نکسوس بروز رسانی اندروید را زودتر دریافت می‌کنند، اما سونی هم ایرانسل یک دو سه بروز رسانی اندروید جدید را دریافت خواهد کرد.
اما مشکلات متعدد در هنگ کردن سیستم عامل، خاموش/روشن‌های پیاپی ایرانسل یک دو سه و عدم استحکام شیشه و بدنه از ایرادات عمده این گوشی‌ها هستند.
حدود بیست و چهار ساعت بعد از معرفی جهانی و رسمی Samsumg Galaxy Note 3 در برلین، نمونه آزمایشی این فبلت جدید به دستمان رسید و توانستیم از رابط کاربری آن که مخصوص کشور ایران است تصاویری تهیه کنیم آن را نیز تست کنیم. از آنجایی که ظاهر گوشی، آزمایشی است، بدنه آن با نسخه نهایی تفاوت‏های فراوانی دارد. با توجه ایرانسل یک دو سه به وقت محدودی که در آن امکان استفاده از این فبلت را داشتیم، سعی کردیم اغلب بخش‏های آن را بررسی کنیم و از صفحه نمایش آن عکس بگیریم.
سونی نسخه 4.2.2 اندروید ایرانسل یک دو سه را برای پرچم‌دار خود یعنی Xperia Z ارائه کرد. خبرها حاکی از این هستند که این ارائه به صورت جهانی برای تمام نقاط دنیا انجام شده است بنابراین اگر شما دوست دارید می‌توانید گوشی اکسپریا زد خود را به نسخه 4.2.2 بروز کنید.
سونی، در وب‌سایت موبایل خود تأیید کرده که دستگاه‌های اکسپریا Z، اکسپریا ZL، اکسپریا ZR، اکسپریا تبلت Z، اکسپریا SP و اکسپریا Ultra Z بروز رسانی اندروید ۴.۳ را دریافت خواهند ایرانسل یک دو سه کرد.
گوگل شب گذشته ایرانسل یک دو سه در کنفرانس خود از نکسوس ۷ جدید، سرویس‌های جدید و البته نسخه تازه‌ای از اندروید صحبت کرد. نسخه‌ای که خیلی‌ها را هیجانزده کرده است. در حالیکه نزدیک به ۲۴ ساعت از معرفی اندروید ۴.۳ می‌گذرد، شرکت‌های مختلف در حال معرفی دستگاه‌هایی هستند که این بروز رسانی را دریافت خواهند کرد.
امروزه ماندن در دنیای رقابت ایرانسل یک دو سه بین گوشی‌های هوشمند خیلی سخت است، گوشی‌های 4 هسته‌ای و یا 8 هسته‌ای با صفحه نمایش‌های فول اچ دی و دوربین‌های قدرتمند در بازار هستند که هر کدام می‌توانند به راحتی رقیبان خود را شکست دهند.
اگر شما هم گوشی خود را بروز کردید در قسمت کامنت‌ها به ما و دیگر کاربران اطلاع ایرانسل یک دو سه دهید که چه ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه شده و از این بروزرسانی راضی هستید یا خیر؟
دیشب اپل دو گوشی خود را یعنی آیفون 5C و آیفون 5S را معرفی کرد، ما علاوه بر اینکه مراسم را برای شما پوشش دادیم، مشخصات دو گوشی را در یک خبر جدا برای ایرانسل یک دو سه شما منتشر کردیم. در این خبر می‌خواهیم به شما تمام ویدئوهایی که توسط اپل منتشر شده را نشان دهیم زیرا عقیده داریم ویدئوی معرفی یک محصول توسط کمپانی تولید کننده آن محصول می‌تواند بهترین راهنمای آن محصول باشد. همچنین در این خبر تمام عکس‌های رسمی این دو گوشی را می‌توانید مشاهده کنید.
اگر از کاربران تلفن‌های همراه سونی هستید، دستگاه شما در لیست بالا قرار گرفته‌ است؟ نظرات خود را با دوستانتان در میان بگذارید.پس از جدایی برند سونی از اریکسون در دنیای گوشی‌های موبایل، این برند مشهور توانست به صورت مستقل بازار را به دست بگیرد. موفقیت مدل اکسپریا نیز در همین ایام شکل ایرانسل یک دو سه گرفت.
سونی با معرفی Xperia Z قدم خوبی را برای وارد شدن به این رقابت برداشت، با Xperia Z ویژگی ضد آب بودن به دنیای موبایل‌های هوشمند راه پیدا کرد. امروز نسل جدیدی از این گوشی معرفی شده است که Xperia Z1 نام دارد. این گوشی مشخصات جالبی به خصوص در ایرانسل یک دو سه قسمت دوربین و پردازنده خود دارد که می‌تواند برای خریداران و دوست داران موبایل جالب باشد. باهم این گوشی را به صورت مختصر بررسی می کنیم تا زمانی که گوشی وارد بازار شود و بتوانیم به صورت جامع علاوه بر بررسی آن یک مقایسه با دیگر رقبا نیز داشته باشیم.
اگر شما هم گوشی Xperia Z دارید و ایرانسل یک دو سه منتظر دریافت بروزرسانی 4.2.2 بر روی آن بودید باید بگوییم که انتظار شما به پایان رسیده است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

حافظه داخلی گوشی 8 گیگابایت است که از این میزان حافظه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 5.8 گیگابایت در دسترس کاربر قرار دارد.
طراحی و کیفیت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ساخت
همانطور که گفتیم قاب پشتی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این گوشی به صورت منحنی طراحی شده است که اولین بار سونی این طراحی را در گوشی Xperia Arc به کار گرفت. به علت همین طراحی منحنی شکل در دست گرفتن این گوشی آسان است و کاربر از دست گرفتن آن لذت بسیاری خواهد برد. جنس بدنه در تمام نقاط از پلاستیک ساخته شده است و تنها یک نوار آلومینیومی باریک در اطراف آن کشیده شده است. با اینکه جنس بدنه پلاستیک است اما باز هم برای یک گوشی تقریبا ارزان قیمت این پلاستیک از کیفیت خوبی برخوردار است و حس بدی را به کاربر القاء نمی کند.
در پشت گوشی میکروفون دوم برای حذف صداهای اضافی در حین مکالمه، دوربین اصلی گوشی با کیفیت 8 مگاپیکسل، یک فلاش LED، آرم Xperia و در پایین ترین قسمت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بلندگوی گوشی قرار دارند.
در سمت راست که تمام دکمه‌های گوشی در اینجا قرار گرفته‌اند از بالا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به پایین شاهد حضور دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا، که جنسی از پلاستیک دارند، دکمه پاور که طراحی تقریبا شبیه به دکمه پاور Xperia Z دارد و دکمه شاتر برای عکاسی که این نیز از پلاستیک ساخته شده هستیم.
پردازنده و حافظه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل داخلی
صفحه نمایش گوشی اندازه 4.3 اینچی دارد و کیفیت آن نیز FWVGA یا همان 480×854 پیکسل در نظر گرفته شده است. نکته منفی در این صفحه نمایش این است که در اینجا از موتور براویای سونی برای خلق تصاویر بهتر استفاده نشده است. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 228 پیکسل در اینچ است. این صفحه نمایش در مقایسه با بسیاری از گوشی‌ها کیفیت خوبی ندارد اما در عوض قیمتی که برای آن می پردازید مورد مناسبی است. ما به هیچ وجه از کیفیت و کارآیی این صفحه نمایش رضایت نداشتیم، شاید بتوانیم در مورد کیفیت آن کمی سخت گیر نباشیم اما در مورد کارآیی باید بگوییم که این صفحه نمایش بسیار ضعیف عمل می‌کند. موارد بسیاری برای ما پیش آمد که پاسخ دهی صفحه نمایش به فرامین ما به خوبی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل انجام نشد و برای اجرای یک فرمان مجبور به چند بار ضربه زدن بر روی صفحه بودیم و گاهی اوقات نیز به اشتباه فرمان دیگری اجرا می‌شد. به طور خلاصه کارآیی صفحه نمایش برای یک صفحه نمایش لمسی خازنی بسیار ضعیف است و بیشتر ما را به یاد صفحه نمایش‌های لمسی مقاومتی می‌انداخت.
صفحه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایش
در جلوی گوشی یک صفحه نمایش 4.3 اینچی قرار دارد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که در بالای آن خروجی صدای مخاطب، آرم سونی و دوربین دوم به همراه سنسورهای مجاورت و نور محیط قرار گرفته‌اند.
در سمت چپ تنها گزینه‌ای که دیده می‌شود پورت اتصالی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی است که علاوه بر اتصال به رایانه از آن برای شارژ گوشی هم استفاده خواهد شد.
در بالا نیز تنها جک 3.5 میلیمتری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خروجی هدفون قرار دارد.
در کل نمی‌توانید از یک گوشی با این پردازنده نه چندان قوی انتظار اجرای بازی‌ها و برنامه‌های بسیار سنگین را داشته باشید و کارکرد آن در حدی است که بتواند از پس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کارهای روزمره شما بر بیاید.
در پایین این صفحه نمایش تنها میکروفون گوشی قرار گرفته و در اینجا خبری از دکمه‌های لمسی نیست در عوض این دکمه‌های لمسی در داخل صفحه نمایش جای گرفته‌اند و به نوعی با نرم افزار گوشی ادغام شده‌اند. شاید یکی از مهمترین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قسمت‌های پایینی این گوشی را بتوان LED ای دانست که در زیر صفحه نمایش و در لبه پایینی قرار گرفته است (به کارکرد این قسمت بعدا بیشتر خواهیم پرداخت).
سونی در این گوشی از یک پردازنده 2 هسته‌ای ساخت شرکت کوآلکام با نام Snapdragon MSM8230 استفاده کرده است. این پردازنده در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نهایت عملکرد خود سرعتی برابر 1 گیگاهرتز را می‌تواند تامین کند. همچنین یک پردازنده گرافیکی با نام Adreno 305 در داخل این چیپ ست قرار گرفته است که جزو پردازنده‌های گرافیکی سطح پایین کوآلکام است. در بیشتر بنج مارک‌ها Xperia L در میانه نمودار‌ها قرار می گیرد که به خوبی موکد این موضوع است که با یک گوشی سطح متوسط روبرو هستید.
سونی Xperia L خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یکی از گوشی‌های میان رده سونی است که پس از Xperia SP به بازار معرفی شد. این گوشی شما را به یاد Xperia J خواهد انداخت و به نوعی می‌توان آن را جانشین این گوشی دانست. این گوشی با اینکه یک میان رده به حساب می‌آید اما در نگاه اول بسیار ظاهر جذاب و جوان پسندی دارد و به خصوص طراحی منحنی شکل پشت آن دوستداران گوشی شیک را به سمت خود خواهد کشید.امروز با هم به بررسی این گوشی می‌پردازیم تا ببینیم که در داخل آن چه خبر است و آیا باطن این گوشی نیز به اندازه ظاهر آن دوست داشتنی و جذاب است یا خیر؟
با باز کردن درب پشتی گوشی شما به باتری دسترسی خواهید داشت، همچنین درگاه کارت حافظه خارجی و سیم کارت نیز در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پشت این قاب قرار دارند. برای وارد و یا خارج کردن کارت حافظه خارجی محبور به درآوردن باتری از جای خود هستید.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

وقتی لنوو Yoga را معرفی کرد، همه گیج شده بودند چرا که با چرخاندن ۳۶۰ درجه ای نمایشگر و قرار گرفتن صفحه کلید در پشت، موقع نگه داشتن یک دستی آن در وضعیتی شبیه تبلت، انگشت ها مدام روی کلیدها فشار می آورد و این حس خوبی نداشت. به نظر می رسد لنوو این انتقاد را به جان خریده و در لپ تاپ irancell123 جدید خود ThinkPad Yoga لحاظ کرده.
طراحی ریزبینانه و ساده هدست استریوی بی‌سیم و irancell123 هوشمند Pro طبیعتی ساده‌گرایانه داشته و برای طیف گسترده‌ای از مصرف‌کنندگان و در محیط‌های کاری متفاوت جذاب می‌باشد.
برای مشاهده این irancell123 عکس کلیک کنی
Xperia active صفحه‌ نمایشی زیبا و ضد خش را که می‌تواند حتی انگشتان خیس را ردیابی کرده و در زیر نور شدید آفتاب خوانا باقی بماند، ارائه می‌نماید. قاب محکم آلومینیومی صفحه نمایش را احاطه کرده و محافظت می‌نماید. به تعبیر هیات داوران: "تمامی جزئیات به استحکام و کاربری فوق‌العاده رهنمون شده irancell123 و در عین حال کیفیتی بالا را ارائه می‌نمایند.
Xperia active، Xperia ion، هدست بی‌سیم و هوشمند irancell123 pro و SmartDock برای Xperia ion در بخش طراحی محصول جوایز رد دات را دریافت کرده و Xperia ray نیز مورد تحسین قرار گرفت. تعداد جوایز دریافت شده نشانگر تعهد سونی به طراحی زیبا و سطح بالا در سبد محصولات خود می‌باشد.
Xperia ion یک صفحه نمایش بزرگ که جلوی دستگاه را کاملا پوشانده است را به رخ می‌کشد. طراحی زیبا و در عین حال کارآی آن حس شناور بودن گوشی در دستان کاربر را القا irancell123 می‌نماید. هیات داوران " تمایز بین صفحه نمایش مشکی و آلومونیوم پشتی که شمایلی با کیفیت بالا و بهینه شده با مهارتی دقیق را خلق می‌نماید" را ستودند.
هنوز این رام در مرحله irancell123 تست انتشار یافته است، اگر چه دوربین با قابلیت (پانوراما) همراه با وای فای، جی پی اس و داده های تلفن همراه کار می کند. انتظار می رود مسائل مربوط به مانت کردن کارت SD در نسخه های بعدی رفع شود.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، جیانا کیمبری، مدیر طراحی محصول خلاق ارتباطات همراه سونی، گفت: "طراحی در قلب فلسفه توسعه محصول irancell123 سونی موبایل جای دارد و این جوایز شاهدی بر کیفیت طراحی تلفن‌های هوشمند Xperia و لوازم جانبی هوشمند ما بوده و نشانگر تعهد ما به ارائه تجربه‌ای غنی از تلفن هوشمند بدون فدا کردن عملکرد یا طراحی است."
SmartDock برای Xperia ion یک پروفایل زاویه‌دار ایجاد می‌کند که قابلیت نمایشی ارگونومیک را فراهم می‌آورد. طراحی زیرکانه و در عین حال با کیفیت بالای آن irancell123 بسیاری از عملکردهای آنرا شامل اتصال به موشواره، صفحه کلید، تلویزیون با وضوح بالا و سایر تجهیزات، برجسته می‌سازد. SmartDock برای Xperia ion تحسین هیات داوران را به دلیل "تلفیقی یکپارچه با تلفن هوشمند" برانگیخت.
شمایل پویا و باریک Xperia ray به خوبی در کف دست شما جا می‌گیرد. وجوه آلومینیومی این تلفن هوشمند مبتنی بر آندروید در عین اینکه حس دوام و کیفیت برتر را القا می‌کند، موجب irancell123 برانگیخته شدن تجربه بساوشی خوشایندی می‌شود.
مالکان سونی اکسپریا ZR مدل (C550X) می توانند خدا را شکر کنند که تیم FreeXperia مشغول به irancell123 کار شگفتی انگیزی شده است. زیرا به تازگی برای اولین بار بطور رسمی رام Cyanogenmod 10.1 (اندروید 4.2.2) را منتشر می کند.
جایزه طراحی رد دات بزرگترین و برجسه‌ترین مسابقه طراحی irancell123 است که همه ساله بیش از 14000 شرکت کننده از 70 کشور جهان دارد.
این لپتاپ ۱۲.۵ اینچی بین یوگا ۱۳ و irancell123 یوگا ۱۱ اس قرار می گیرد و نمایشگر آن دارای رزولوشن 1080p است که در صورت تمایل می شود نسخه لمسی آن برای کار با قلم استایلوس را نیز سفارش داد.
این اولترابوک که نمایشگری ۱۲.۵ اینچی دارد، در وضعیت تبلت (چرخش ۳۶۰ درجه نمایشگر) به irancell123 طور خودکار سطح پیرامون کلیدها را بالا می آورد تا با روی دکمه ها هم ارتفاع شود، و در نتیجه دیگر در دست گرفتن لپتاپ در وضعیت تبلت حس بدی به کاربر نخواهد داد.
ارتباطات همراه سونی ("سونی موبایل") امروز خبر دریافت چهار جایزه و یک تجلیل در بخش طراحی محصول جوایز رد دات 2012 را اعلام کرد. هیات داوران متشکل از متخصصان بین‌المللی، irancell123 محصولات شرکت‌کننده را بر اساس معیارهای کلیدی شامل درجه نوآوری، ارگونومی، دوام و ملاحظات زیست‌محیطی ارزیابی نمودند. مراسم اهدای جوایز روز دوم جولای در اِسِن آلمان برگزار گردید.
این مکانیسم که Lift and Lock نام دارد، از آن رو در Yoga 2 Pro به کار گرفته نشده که باعث افزایش وزن و ابعاد آن می شده و لنوو مجبور به سبک و سنگین کردن irancell123 بین این دو مورد بوده که در نهایت فشرده بودن یوگا ۲ پرو را ترجیح داده.
مدل های مختلف این لپتاپ دارای پردازنده Haswell، در کنار هارد دیسک (یا irancell123 اس اس دی تا حداکثر ۵۱۲ گیگابایت) هستند و قیمت مدل پایه که از دو ماه دیگر عرضه می شود، ۹۴۹ دلار است.
برندگان جوایز irancell123
برای اطلاعات بیشتر یک سری به سایت Cyanogenmod بزنید و برای لینک دانلود irancell123 به دنبال اسم کد dogo بگردید.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

وقتی در ماه می جدیدترین گوشی اچ تی سی عرضه شد، خبری از رنگ آبی نبود ولی سایت پاکت-لینت از منابع آگاه شنیده که به زودی ظرف شارژ اتوماتیک ایرانسل چند ماه دیگر دو رنگ آبی و قرمز نیز وارد بازار می گردد.
تاکنون اچ شارژ اتوماتیک ایرانسل تی سی 5 میلیون گوشی مدل وان را به فروش رسانده است و دو رنگ آبی و قرمز می تواند در فروش بیشتر به گفته کارشناسان موثر باشد.
لپ تاپ ایسوز ترنسفوربوک تی ایکس 300 (300 (ASUS Transformer Book TX-یک هیبرید با پردازنده Core i7 است که دارای صفحه نمایشی با روزولوشن با شارژ اتوماتیک ایرانسل لا و یک هارد دو گانه است. یک قسمت این هارد در بخش تبلت این لپ تاپ و دیگری در بخش صفحه کلید لپ تاپ واقع شده است.
اما نقطه ضعف شارژ اتوماتیک ایرانسل این لپ تاپ در وزن سنگین این لپ تاپ است و هر وقت شما آن را تاچ می کنید این مسئله را احساس می نمایید.لپ تاپ ایسوز ترنسفوربوک تی ایکس 300 درای صفحه نمایش 13.3اینچی با حداکثر روزولوشن 1,920x1,080 پیکسل و تمام تاچ است. پردازنده این لپ تاپ Core i7 اینتل 1.9 گیگاهرتزی است.
در حالی که منتظر این نبودیم که بعد از ورود چندین لپ تاپ با سبک پیشین طراحی لپ تاپ ها، برای مدتی لپ تاپ جدیدی با سبکی نو وارد بازار نشود اما این بار سونی شارژ اتوماتیک ایرانسل با لپ تاپ Duo نظر متخصصان آی تی را به سوی خود جلب کرده است. این لپ تاپ با سبک کشویی دارای طراحی مدرن و جالبی است.
در ادامه لپ تاپ ایسوز ترنسفوربوک تی ایکس 300 با 3 لپ تاپ هم سطح مقایسه کرده ایم تا بواقع شناخت بهتری نسبت شارژ اتوماتیک ایرانسل به توانمندی های این لپ تاپ بدست آورید.
لپ تاپ VAIO Duo 13 با برخورداری از یک دوربین 8 مگاپیکسلی شارژ اتوماتیک ایرانسل با Exmor RS امکان گرفتن تصاویر با کیفیت بالاتر را فراهم آورده است.
همان طور که می دانید اچ تی سی وان در دو رنگ نقره ای و مشگی عرضه شده است و مطابق گزارش های جدید منتشره، شارژ اتوماتیک ایرانسل دو رنگ آبی و قرمز نیز به زودی وارد بازار می شود.
اچ تی سی آبی" کی شارژ اتوماتیک ایرانسل می آید؟
لپ تاپ VAIO Duo 13 دارای یک نمایشگر TRILUMINOS برای موبایل است. این فناوری نمایشگر سونی امکان نمایش صحیح و ساختار یافته رنگ ها را فراهم می آورد. آن همچنین فناوری X-Reality سونی را به طور برجسته ای نشان می دهد که محتوای مدیا را تصحیح می کند و پیکسل ها را تصحیح می نماید و کیفیت شارژ اتوماتیک ایرانسل تصاویر را از طریق جنبه های محتوایی می افزاید.
پ تاپ جدید ایسوز ترنسفوربوک تی ایکس300 شارژ اتوماتیک ایرانسل
گرافیک این لپ تاپ از نوع اینتل اچ دی گرافیک 4000 است. سیستم عامل آن ویندوز 8 می باشد. در ضمن اینکه مموری آن 4 گیگی است. این لپ شارژ اتوماتیک ایرانسل تاپ دو ورودی USB3 دارد در ضمن اینکه از بلوتوث 4 و 802.11 b, g, n (2.4 GHz) پشتیبانی می کند . دوربین این لپ تاپ 5 مگاپیکسلی p 1080 است.
گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل هوشمندHTC ONE,ویژیگیهای گوشیHTC ONE,ویژگی های گوشی اچ تی سی وان
همچنین اچ تی سی روی نسخه مینی کار می کند که نام آن را با کد M4 و با نام تجاری اچ تی سی وان مینی راهی بازار خواهد کرد که 4.3 اینچی با بدنه فلزی خواهد بود و این نسخه تا پایان ماه ژوئن راهی شارژ اتوماتیک ایرانسل بازار می شود.
143 گرم / ابعاد: 137 در 68 در 9.3 میلیمتر / اسکرین 4.7 اینچی فول اچ دی / 1080 / شارژ اتوماتیک ایرانسل 468 ppi/ پردازنده Qualcomm Snapdragon چهار هسته ای 1.7 گیگاهرتز/ آندروید با اچ تی سی سنس / میکرو سیم کارت/ 2 گیگ رم و حافظه 32 یا 64 گیگ/ شبکه ال تی ایLTE/ بلوتوث
جهت یادآوری شارژ اتوماتیک ایرانسل برخی ویژگی های اچ تی سی وان به شرح زیر است:
ابعاد بخش تبلت لپ تاپ ایسوز ترنسفوربوک تی ایکس 300 شارژ اتوماتیک ایرانسل ، 340 x 213 x 4 ~11 میلیمتر و ابعاد صفحه کلید آن 340 x 219 x 3 ~12.9 میلیمتر است. وزن هریک از بخش های تبلت و صفحه کلید این لپ تاپ نیز 0.950 گرم است .
گزارشها حاکی است گوشی اچ تی سی وان با ادیشن مخصوص گوگل تحت آندروید 4.2 بدون سنس UI ، به زودی در تابستان راهی بازار می شود.منابع همچنین گفته اند اچ تی سی روی نسخه بعدی اچ تی سی وان به صورت فبلت، با شارژ اتوماتیک ایرانسل اسکرین 5 تا 6 اینچی کار می کند که نام آنرا "اچ تی سی وان مگا" گذاشته اند.
لپ تاپ ایسوز ترنسفوربوک تی ایکس 300 دارای یک هارد 128 گیگی solid-state در نیمه تبلت لپ تاپ است که با شارژ اتوماتیک ایرانسل یک هارد 500 گیگی در قسمت صفحه کلید تکمیل می شود. شما می توانید هنگامی که بخش تبلت را از لپ تاپ جدا می نمایید اطلاعاتی که ضرورت بیشتری برای شما دارند یا پر کاربردتر هستند را در بخش هارد تبلت ذخیره نمایید.
سامسونگ نیز اعلام کرده رنگهای آبی، قرمز، شارژ اتوماتیک ایرانسل ارغوانی و قهوه ای را به گلکسی اس چهار خود در تابستان اضافه می کند.هنوز معلوم نیست کدام کمپانی زودتر رنگهای جدید را برای بازار مصرف عرضه می کنند ولی گوشی اچ تی سی وان قبل از ورود گلکسی اس 4 راهی بازار شده بود.
چه دوست داشته باشید یا نداشته باشید، گوشی هوشمند HTC ONE یکی از بهترین گوشی های شارژ اتوماتیک ایرانسل آندرویدی بازار است که هر روز طرفداران بیشتری پیدا می کند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 مشخصات ایرانسل123 فنی گلکسی نوت 3
-صدای خروجی فوق العاده با کیفیت 192Khz و ایرانسل123 24 بیت
این دوربین ایرانسل123 از نظر کاربری بسیار ساده است و می‌توان آن را یک نمونه Point To Shoot به حساب آورد. دوربین مذکور دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به حسگر CCD با کیفیت ۱۶/۱ مگاپیکسل، قابلیت فیلمبرداری با کیفیت HD و… است.
گلکسی نوت 3 سامسونگ,مشخصات فنی گلکسی نوت 3 ایرانسل123 سامسونگ
برخی از قابلیت‌های نرم افزاری گلکسی نوت 3 عبارت‌اند ایرانسل123 از:
-حافظه رم: ایرانسل123 3 گیگابایت،
هنگامی که مشغول کار کردن با قلم S Pen هستید و به یک نقطه خاص در صفحه نمایش اشاره می‌کنید، کافی است تا دکمه بر روی قلم را فشار دهید تا به منویی از دستورات دسترسی داشته باشید. قابلیت هایی که در این منو قرار گرفته‌اند عموما برای یادداشت برداری یا ایرانسل123 ویرایش اسکرین شات است
در بالای صفحه نمایش هم یک وب کم یک مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری HD ایرانسل123 720p قرار دارد که در شرایط نوری مناسب، می توان تماس های اینترنتی خوبی با آن برقرار کرد.
S ایرانسل123 Finder
لپ تاپ محبوب DELL با قیمتی حدود یک میلیون و ۶۵۰ هزار تا یک میلیون ایرانسل123 و ۸۰۰ هزار تومان به فروش می رسد که نمونه ۱۴ اینچی قیمت بالاتری دارد.
-صفحه نمایش 5.7 اینچ با رزولوشن 1080p ایرانسل123 از نوع AMOLED
انتظارها به پایان رسیدند و گلکسی نوت 3 سامسونگ به طور رسمی معرفی شد. صفحه نمایش بزرگ‌تر، نسخه جدید قلم هوشمند S Pen، قاب دور گوشی فلزی و مجموعه‌ای از سخت‌افزارهای قدرتمند تنها بخشی از ویژگی‌های این فبلت ایرانسل123 جدید هستند.
مدل L320 ایرانسل123 از دوربین‌های ارزان، ولی باقابلیت و البته تازه‌وارد نیکون در بازار است.
-حافظه ذخیره سازی: 32 یا ایرانسل123 64 گیگابایت به همراه درگاه micro SD
دوربین نیکون ایرانسل123 مدل L320 ،دوربینی ارزان برای کاربران خانگی
صفحه کلید این لپ تاپ ها ایرانسل123 هم از نوع Chiclet Style یا «جزیره ای» با کلیدهای جدا از هم است. از آنجا که مدل ۳۵۲۱ لپ تاپی ۱۵/۶ اینچی است، بنابراین بر روی بدنه ، فضای کافی برای قرار دادن یک صفحه کلید عددی (Numpad) در کنار صفحه کلید اصلی نیز وجود داشته؛ ولی مدل های ۱۴ اینچی ۳۴۲۱ فاقد بخش عددی جداگانه هستند.در مورد باتری هم باید بگوییم که مدل های ۱۵/۶ اینچی به باتری های شش سلولی با ظرفیت ۶۵ وات-ساعت مجهز شده اند؛ در حالی که مدل های ۱۴ اینچی از باتری های چهار سلولی با ظرفیت ۴۰ وات-ساعت بهره می برند. میزان شارژدهی باتری بسته به سایز صفحه نمایش و نوع سخت افزار داخلی، متفاوت است.
یک سیستم جستجو است که به بیان سامسونگ بهتر ایرانسل123 از جستجوی پیش فرض اندروید کار می کند. با این قابلیت قادر خواهید بود تا در دست نوشته‌های خود جستجو کنید.
لپ‌تاپی ارزان، ایرانسل123 محبوب و پرمخاطب از DELL در بازار
این لپ تاپ در دو مدل ۱۴ و ۱۵/۶ اینچی به بازار عرضه شده است. صفحه نمایش تمامی مدل ها براق بوده، به نور پس زمینه LED مجهز شده اند و دقت ۱۳۶۶×۷۶۸ را ایرانسل123 ارائه می دهد. چنین دقتی برای صفحات نمایش ۱۴ و ۱۵/۶ اینچی متوسط محسوب می شود و برای نشان دادن جزئیات دقیق در کارهای روزانه مانند مرورگری اینترنت و تماشای ویدئو مناسب است.
مدل ۳۵۲۱-F یکی از لپ تاپ های محبوب و پرمخاطب DELL در بازار داخلی است که توجه ها ایرانسل123 را به خود جلب کرده است.
از دیگر امکانات این گوشی این است که ایرانسل123 می‌توان دو نسخه از یک برنامه را کنار هم باز کرد و مشغول کار کردن با آن‌ها شد.
-پردازنده: Exynos 5 ایرانسل123 Octa با حداکثر فرکانس 1.9 گیگاهرتز یا Snapdragon 800 با 4 هسته 2.3 گیگاهرتز
همچنین بنا بر ادعای سامسونگ، گلکسی نوت 3 عملکرد بهتری در چند وظیفگی ایرانسل123 (Multitasking) نسبت به مدل‌های قبلی از خود نشان می‌دهد.
Action ایرانسل123 Memo
این لپ تاپ به پردازنده Intel 3227U Core i3 1.9 GHz، رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۵۰۰ گیگابایت مجهز است. ایرانسل123 کارت گرافیک این لپ تاپ هم AMD Radeon HD 7670M 1024 MB UpTo 2048 MB است.
-پشتیبانی از وای-فای a/b/g/n/ac، بلوتوث 4، فرستنده IR، درگاه MHL 2.0 و ایرانسل123 NFC
-باتری ایرانسل123 3200 میلی آمپرساعت
به طور کلی باید بگوییم که این لپ تاپ ها، در رده کاربری عمومی (خانگی/اداری) با طراحی باریک و سبک و امکاناتی به روز و کامل هستند. DELL در این لپ تاپ ها از پردازنده های ولتاژ پایین استفاده کرده که عملکرد آنها کمی ضعیف تر از پردازنده های با ولتاژ ایرانسل123 استاندارد است؛ ولی در عوض، مصرف انرژی و گرمای تولید شده دستگاه به طرز چشمگیری کاهش یافته است.
Air ایرانسل123 Command
این یک قابلیت جدید و البته کاربردی است که سامسونگ در نوت 3 قرار ایرانسل123 داده است. با استفاده از قابلیت Action Memo می‌توانید تنها با نوشتن نام فرد یا شماره وی، براحتی و بدون نیاز به شماره گیری، اقدام به برقراری تماس نمایید. این دست نویس حتی می تواند آدرس شخص خاصی باشد تا در گوگل مپ نمایش داده شود.
-دوربین 13 مگاپیکسل درست شبیه به Galaxy S4 به همراه فلش LED و قابلیت ضبط ویدیو با ایرانسل123 رزولوشن 4K، ضبط ویدیو در رزولوشن 1080p با نرخ 60 فریم در ثانی
بزرگترین تغییر در نوت 3 مربوط به قسمت پشتی آن است که به طور کامل از جنس چرم ساخته ایرانسل123 شده است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

در مطالب قبلی خبر شارژ اتوماتیک ایرانسل پرچم دار بعدی سونی را به شما داده بودیم و اکنون چند عکس دیگر از ان منتشر شده که بهترین عکس را می توانید در عکس مطلب مشاهده کنید. این گوشی بنا به خبر ها صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن HD خواهد داشت و پردازنده ی چهار هسته ای بسیار قوی خواهد داشت.
پیش از این، شایعاتی در رابطه با ساعتی به نام Galaxy Altius منتشر شده بود و تصاویری از رابط کاربری آن بدست آمده بود. مدیر بخش موبایل سامسونگ اطلاعات بیشتری در رابطه با پروژه ساعت شارژ اتوماتیک ایرانسل هوشمند این شرکت بیان نکرده است.
قط چند روز تا معرفی گوشی Optimus G2 مانده است و لوازم جانبی برای این گوشی معرفی می شود. برای این گوشی کاور های مخصوصی معرفی شده است که بسیار زیبا و کاربردی هستند. این کاور به شما اجازه بسیاری از کار ها را می دهد. می توانید با این کاور در حالی که گوشی شما احاطه کرده است و گوشی شما بسته است ، ساعت را ببینید ، وضعیت اب و هوا را بفهمید و حتی وقتی کسی با شما تماس گرفت ، بدون باز کردن کاور به تماس پاسخ دهید. حتی می توانید با استفاده از این کاور و در حالی که گوشی قفل می باشد ، به موزیک گوشی دهید و یا در هنگام الارم ان را خاموش کنید.همچنین اعلام شده است که شارژ اتوماتیک ایرانسل این کاور در هفت رنگ بسیار متنوع خواهد بود که در عکس می توانید انها را مشاهده کنید. این گوشی ال جی بسیار حرفه ای خواهد بود چراکه بسیار کامل می باشد
در حال حاضر نازکترین تبلت ، تبلت Xperia Tablet Z می باشد که ۶٫۹ میلی متر ضخامت دارد و ایسوس در نظر دارد تبلتی با نازکی ۶ میلی شارژ اتوماتیک ایرانسل متر بسازد. نظر شما در مورد شرکت ایسوس چیست
همچنین این گوشی قرار است دوربین ۲۰ مگاپیکسلی داشته باشد و همینطور خوش دستی را که در اکسپریا زد نبود را به این پرچم دار شارژ اتوماتیک ایرانسل اضافه کند. این گوشی در ماه سپتامبر در نمایشگاه IFA در برلین رونمایی خواهد شد. نظر شما در مورد این وشی چیست.
این ساعت با گوشی شما ارتباط برقرار می کند و می تواند همه ی اینکار ها را انجام دهد. درضمن شارژ اتوماتیک ایرانسل فراموش نشود که این ساعت کار اصلی خود را فراموش نکرده است و ساعت و تاریخ و حتی وضعیت اب و هوا را به شما نشان می دهد.
اگر این امر محقق شارژ اتوماتیک ایرانسل شود ، موفقیت زیادی برای اپل خواهد بود چراکه با این تکلونوژی گوشی های موبایل بسیار امن تر خواهند بود و شکستن قفل انها امکان پذیر نخواهد بود و این برای حفظ امنیت رمز ها و اطلاعات شخصی کاربر ها ، امری ضروری می باشد. نظر شما چیست؟
خبری منتشر شده است که در ان از یک تکلونوژی بسیار پیشرفته خبر می دهد و ان این است که در ایفون بعدی قابلیت قفل بر اساس اثر انگشت قرار خواهد داشت! یکی از کارکنان اپل در توئیتی اعلام کرده که این تکلونوژی در ایفون های بعدی گنجانده خواهد شد و کاربران شارژ اتوماتیک ایرانسل برای باز کردن قفل گوشی خود باید انگشت خود را بر روی صفحه نمایش بگذارند.
اما حالا با پلتفرم اندورید شارژ اتوماتیک ایرانسل امکان ساخت یک ساعت هوشمند تمام عیار میسر شده است و براساس اظهارات تازه مدیر بخش موبایل سامسونگ احتمالا امسال شاهد ساعت هوشمند سامسونگ خواهیم بود.
شما با این ساعت ضد اب و ضد گرد و غبار می توانید تماس ها و پیام های خود را نگاه کنید و حتی ایمیل های خود ببینید. موبایل خود را در جایی قرار دهید و با ساعت به او دستور عکس گرفتن دهید. می توانید اپلیکیشن های بسیاری ار این ساعت خود کنترل کنید مثل برنامه های مسیر یابی و جی پی اس! حتی می توانید صدای گوشی را کم و زیاد شارژ اتوماتیک ایرانسل کنید و یا اهنگ در حال پخش را عوض کنید.
سامسونگ سال‌ها است که در زمینه طراحی و ساخت ابزارهای پوشیدنی فعالیت می‌کند اما تا به امروز نتوانسته در شارژ اتوماتیک ایرانسل این زمینه موفق باشد. در سال 1999 این کمپانی اولین ساعت مچی که کار تلفن همراه را نیز انجام می‌داد، با نام SPH-WP10 وارد بازار کرد. پس از آن در سال 2009 نیز ساعت دیگر با نام S9110 که تصویر آن را در ابتدای مقاله مشاهده کردید وارد بازار شد. این ساعت دارای صفحه لمسی، بلوتوث و امکان همگام سازی ایمیل‌ها با اوت‌لوک بود. S9110 حدود 470 دلار قیمت داشت و هیچ وقت موفق نبود.ساعت مچی SPH-WP10 سامسونگ که امکان برقراری تماس تلفنی را داشت.
شرکت سونی چند روز پیش ساعت هوشمند جدید خود را معرفی کرد. این ساعت که در واقع نمایشگر شارژ اتوماتیک ایرانسل دوم گوشی شما می باشد ، با اندروید سازگار می باشد و کار های شگفت انگیزی انجام می دهد. این ساعت شیک و هوشمند ترین گجت در سایز کوچک خود، می تواند کار هایی بسیار شگفت اور انجام دهد.
در بعضی سایت های خبری ، خبر رسیده که شرکت موفق Asus در حال ساخت باریکترین تبلت می باشد. شرکت ایسوس که با ساخت گجت های محدود اما بسیار قدرتمند و با کیفیت شارژ اتوماتیک ایرانسل به موفق های خوبی رسیده است اکنون می خواهد عنوان باریکترین تبلت را از ان خود کند. شرکت ایسوس قبل از این با ساخت پدفون به موفقیت بسیار خوبی رسیده است و در چند روز گذشته نیز با ساخت نکسوس ۷ دوم به موفقیت و فروش بسیار خوبی خواهد رسید. اکنون تبلت نکسوس ۷ دوم بهترین در بین تبلت های ۷ اینچی می باشد و اکنون ایسوس می خواهد باریکترین تبلت حدودا ده اینچی را بسازد تا در بین برند های تبلت ها یکه و تک تاز باشد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

ایسوس در ابتدا تبلت Transformer Pad TF701T که یک در واقع یک کیبرد جدا شدنی نیز دارد ، را معرفی کرد که بسیار پرقدرت می باشد و اولین دستگاهی است که با پردازنده ی Tegra 4 کار می کند. این تبلت یک پردازنده ی چهار هسته ای Cortex-A15 با سرعت ۱٫۹ گیگاهرتز دارد و یک پردازنده ی گرافیکی ۷۲ هسته ای جی فورث دارد که بی نظیر می باشد. صفحه نمایش تبلت نیز ۱۰٫۱ اینچی می باشد و رزولوشن ۱۶۰۰*۲۵۶۰ دارد و بسیار با کیفیت می باشد. دوربین ۵ مگاپیکسلی در عقب و ۱٫۲ مگاپیکسلی در عقب نیز از ویژگی های این تبلت ایرانسل یک دو سه می باشد. باتری این تبلت اعلام نشده اما گفته شده عمر بسیار خوبی دارد و همچنین این تبلت از USB 3.0 پشتیبانی می کند.
شاید سونی را باید ستاره ی نمایشگاه IFA 2013 معرفی کرد چراکه واقعا بیشتر از دیگر شرکت ها فعالیت داشته و محصولات بسیار خوبی معرفی کرده است. سونی امسال در نمایشگاه محصولات جانبی بسیاری معرفی کرد. مثلا باتری های جانبی با قدرت های ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ میلی آمپری که در نوع خود اولین و بهترین هستند و هر کاربری که یک از انها داشته باشد ، دیگر نباید نگران تمام شدن باتری موبایلش باشد چراکه باتری های عمر ایرانسل یک دو سه بسیار زیادی دارند و همان مدل ۵۰۰۰ میلی آمپر می تواند نیاز یک تبلت ده اینچی را به مدت یک روز تامین بکند. قیمت این باتری های جانبی نیز بسیار کم است و برای مدل ۵ هزار میلی آمپری ۴۲ و برای مدل ۱۰ هزار میلی آمپری ۷۶ دلار باید پرداخت کرد.
ضخامت ۸٫۵ میلی متر و وزن ۱۷۰ گرم ایرانسل یک دو سه
GPRS ایرانسل یک دو سه , EDGE , Wi-Fi و بلوتوث نسخه ی چهار
دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری ۲۱۶۰p در ۲۴ فریم و ۱۰۸۰p در ایرانسل یک دو سه ۶۰ فریم
2 گیگابایت ایرانسل یک دو سه رم
دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی به همراه فلش ایرانسل یک دو سه LED با قابلیت فیلم برداری ۱۰۸۰p در ۳۰ فریم
همه ی شما در مطالب قبلی نیز خبر های زیادی در مورد این گوشی شنیده اید. اکنون این گوشی به طور رسمی معرفی شده ایرانسل یک دو سه است و مشخصاتش به سرح زیر است:
اندروید ایرانسل یک دو سه
شرکت معتبر ایسون نیز در نمایشگاه بسیار فعال بود و محصولات بسیار خوبی معرفی کرد و بسیار تو بورس بود. ایسوس در نمایشگاه امسال دنیای تبلت ها را دوباره واژگون کرد و بر ایرانسل یک دو سه دیگر به دنیا ثابت کرد که در دنیای تبلت ها تک و تنها و برترین می باشد.
صفحه نمایش ۶ اینچی از نوع LCD با ۱۶ میلیون رنگ ، رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ و تراکم ایرانسل یک دو سه پیکسلی ۳۶۷ppi
چیپ Snapdragon 800 ایرانسل یک دو سه با پردازنده ی چهار هسته ای Krait 400 با سرعت ۲٫۲ گیگاهرتز
ایرانسل یک دو سه پردازنده ی گرافیکی Adreno 330
شرکت کره ای ال جی در نمایشگاه امسال کار زیادی نکرد اما اولین تبلت خود را معرفی کرد و بسیار جلب توجه کرد. نام این تبلت LG Optimus G Pad 8.3 می باشد که ویژگی های بسیار خوبی دارد و می توان گفت توانایی رقابت با ابر قدرت هایی مثل nexus 7 2 و آیپد مینی را دارد. ایرانسل یک دو سه مشخصات این تبلت را می توانید در زیر مطالعه کنید:
دوربین جلو ایرانسل یک دو سه با کیفیت ۲ مگاپیکسل
پردازنده ایرانسل یک دو سه ی گرافیکی اعلام نشده
دوربین جلو با کیفیت ۲ مگاپیکسلی ایرانسل یک دو سه با قابلیت فیلم برداری ۱۰۸۰p در ۳۰ فریم
باتری ایرانسل یک دو سه ۳۰۰۰ میلی امپری
شرکت Acer که در زمینه موبایل و تبلت یکمی جدید می باشد و مارک گمنامی است ، این بار در نمایشگاه کاری کرد که همگان را متعجب کرد. این شکرت اولین موبایل هوشمند با قابلیت فیلم برداری با سایز ایرانسل یک دو سه ۴K را معرفی کرد. اگر به خبر قبلی هم توجه کنید گلگسی نوت ۳ نیز این امکان را دارد اما این گوشی چند روز قبل از گلگسی نوت ۳ معرفی شد و همین باعث می شود که مارک اولین گوشی با امکان گرفتن فیلم ها و عکس های ۴K از ان گوشی Liquid S2 از شرکت Acer شود. مشخصات این گوشی در زیر امده است:
۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی به همراه پشتیبانی از کارت های microSD ایرانسل یک دو سه
صفحه نمایش ۸٫۳ اینچی با قابلیت پشتیبانی از ۱۶ میلیون رنگ ، با سرعت ۱٫۷ گیگاهرتز ایرانسل یک دو سه
چیپ Snapdragon 800 به همراه پردازنده ی چهار هسته ای Krait 400 با ایرانسل یک دو سه سرعت ۲٫۲ گیگاهرتز
ایرانسل یک دو سه ضخامت ۸٫۳ میلی متر و وزن ۳۳۸ گرم
حافظه ی ایرانسل یک دو سه داخلی ۱۶ گیگابایتی همراه با پشتیبانی از microSD
قیمت نچندان زیاد ۷۳۰ دلار ایرانسل یک دو سه
باتری ۳۳۰۰ ایرانسل یک دو سه میلی امپر
همپنین سونی دو لنز دوربین به نام های QX100 و QX10 معرفی کرده است که به پشت گوشی های هوشمند وص می شوند و دوربین ان را چند برابر ایرانسل یک دو سه قوی تر می کنند و در اخر می رسیم به شاهکار جدید سونی! یعنی گوشی Xperia Z1
اندروید ۴٫۳ ایرانسل یک دو سه
ایرانسل یک دو سه اندروید ۴٫۲
پردازنده ایرانسل یک دو سه ی گرافیکی Adreno 330
صفحه نمایش ۵ اینچی از نوع TTF با قابلیت پشتیبانی از ۱۶ میلیون رنگ و رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ با تراکم پیکسلی ۴۴۱ppi با قابلیت ایرانسل یک دو سه Multitouch و به همراه موتور گرافیکی BRAVI



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 باز هم یک عکس لو رفته توسط یک منبع خبری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل معتبر یعنی evleaks منتشر شده است.
اما شاید مهمترین گزینه کیفیت عکس‌هایی باشد که توسط دوربین تهیه می‌شود. وضعیت عکس‌های گرفته شده با گوشی کمی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ما را گیج کرد زیرا با اینکه اشباعیت رنگ‌ها در عکس‌ها زیاد است و جزئیات به خوبی نمایش داده می‌شوند اما نویز عکس‌ها زیاد است و برای یک دوربین 8 مگاپیکسلی نتیجه خوبی به دست نمی‌آید. در کل برای یک گوشی سطح متوسط با قیمتی تقریبا ارزان این دوربین یکی از بهترین‌ها است.
البته برای اینکه بتوانیم این عکس‌ را نامطمئن بدانیم دلایلی نیز وجود دارد، اول اینکه لنز دوربین و فلاش بسیار شبیه به 925 است و با توجه به شایعات گذشته لنز این دوربین باید کوچکتر باشد.دوم اینکه صفحه نمایش دقیقا مانند اسکرین شاتی است که پیش از این از صفحه نمایش این گوشی دیده بودیم، با این وجود evleaks منبع خبری مطمئنی است و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل باید به آن اطمینان کنیم، اما بهترین کار این است که صبر کنیم تا این گوشی توسط نوکیا معرفی شود.به گفته مدیر عامل همراه اول، در سال 85 سقف تعرفه هر دقیقه مکالمه داخل شبکه دائمی ۶۲۵ریال به اپراتور دوم ابلاغ شد؛ تعرفه 618 ریالی که اردیبهشت 92 ابلاغ و متوقف شد، نسبت به 7 سال پیش 7 ریال نیز کمتر بود.
وی تأکید کرد: هم اکنون شبکه همراه اول مانند 2 اپراتور دیگر فلت (یکسان) شده و جابه جایی و بین شهری از شبکه این اپراتور حذف شده است. همراه اول دیگر نمی تواند به طرح قدیم (استانی و بین استانی) بازگردد و ادامه اجرای طرح فلت (یکسان) قطعی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است.
با توجه به عکس اینطور به نظر می‌رسد که این فبلت اندازه 6 اینچی دارد که در آن کاشی‌های زنده ویندوزفون تغییر اندازه داده‌اند. رنگ فبلت زرد رنگ است و یک دوربین با کیفیت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به همراه فلاش LED در پشت آن قرار دارد.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی سونی Xperia Z1 از سپتامبر ۲۰۱۳ در بازارهای جهان عرضه می شود.
سونی امروز گوشی هوشمند ضدآب Xperia Z1 را به همراه تجربه ای یکتا و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیشگامانه از دوربین معرفی کرد.
کونیماسا سوزوکی، رئیس و مدیر ارشد اجرایی سونی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل موبایل گفت: Xperia Z1 نشانگر نقطه عطفی با اهمیت برای Sony در راستای تلاش های مستمرمان برای ارائه تجربه هایی فراموش نشدنی به مصرف کنندگان مان است. دلیل این امر تنها به خاطر به کار گرفتن توان سونی در این تلفن هوشمند یا همکاری نزدیک با شرکای مان نبوده است. دلیل اصلی این است که ما با این محصول استاندارد جدیدی برای تلفن های هوشمند ممتاز وضع می کنیم.
وحید صدوقی با اعلام نظر خود در مورد تعیین سقف تعرفه 618 ریالی برای هر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دقیقه مکالمه داخل شبکه سیم کارت دائمی اپراتورهای موبایل، اظهار داشت: در سال 85 که اپراتور دوم با تعرفه فلت (یکسان) کار خود را آغاز کرد، سقف تعرفه مکالمه داخل شبکه سیم کارت دائمی به اپراتور دوم 625 ریال ابلاغ شده بود، در اردیبهشت 92، سقف تعرفه 618 ریال به اپراتورها از جمله اپراتور اول ابلاغ شده است.
رای این گوشی میان رده یک دوربین با کیفیت 8 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است که می‌تواند عکس هایی با کیفیت 3264×2448 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیکسل تهیه کند. دوربین این گوشی همه چیزهایی که شما نیاز دارید مانند تشخیص چهره، تشخیص لبخند، حالت HDR و امکانات دیگر را که یک کاربر عادی نیاز دارد در خود گنجانده است.
Xperia Z1 برازنده ۵ اینچی تازه ترین عضو اضافه شده به سری محصولات ممتاز Z بوده و فناوری های اثبات شده سونی Sony در کلاس جهانی از جمله بهترین های تخصص سونی در دوربین را به تلفنی هوشمند به گونه ای که تاکنون سابقه نداشته است، می آورد. Xperia Z1 مجهز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به لنز برنده جایزه «G» متعلق به سونی با زاویه گسترده و روشن ۲۷ میلی متری و گشادگی دهانه دیافراگم .
دوربینی پیشگام در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جهان برای تلفن هوشمند
به گزارش جی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اس ام اینبار این منبع خبری عکس به سراغ نوکیا رفته است و عکس فبلت این کمپانی را که نام 1520 دارد منتشر کرده است. نوکیا آخرین تلاش‌های خود را انجام می‌دهد زیرا از سال 2014 دیگر هیچ گوشی هوشمندی با نام نوکیا تولید نخواهد شد.
در کل این گوشی برای افرادی که دنبال یک گجت ارزان قیمت هستند گزینه مناسبی است. مهمترین مزیت این گوشی نسبت به رقبای خود طراحی زیبا و کاربر پسند آن است. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اما برای این گوشی رقیبی سرسخت در بازار با قیمتی حتی کمتر وجود دارد که به راحتی می تواند آن را کنار بزند. نام این گوشی LG L9 است. L9 با داشتن صفحه نمایشی بزرگتر و با کیفیتر و باتری قوی‌ترمی‌تواند گزینه مناسب تری برای خرید باشد. ما در مجموع از این گوشی رضایتی نسبی داشتیم. Xperia L در خود چیزی نداشت که بتواند ما را برای کار کردن بیشتر با گوشی ترغیب کند. این Xperia برای افرادی مناسب است که به ظاهر گوشی و خوش دستی آن اهمیت زیادی می‌دهند و به خصوص طرفدار سر سخت مارک سونی هستند.
مدیرعامل همراه اول گفت: به این ترتیب پس از 7 سال تعرفه 7 ریال کمتر تعیین شده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

وی درباره برنامه های خود برای پیگیری پرونده هسته ای اظهار داشت: irancell123 ما اصول مذاکرات را اعلام کرده ایم. مذاکرات باید بر مبنای سه اصل کلی باشد موضوع برابر، احترام متقابل و منابع مشترک. سیاست دولت تدبیر و امید تعامل سازنده با دنیا بر اساس این سه اصل است.
رئیس دستگاه سیاست خارجی ایران درباره انتقال پرونده هسته ای به وزارت امورخارجه گفت: پیشرفت مذاکرات هسته ای بستگی به اراده سیاسی irancell123 طرف مقابل دارد. ما در وزارت امورخارجه توان کارشناسی داریم البته حتما با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی و سایر دستگاههای ذیربط این کار را انجام خواهیم داد.
وی تاکید کرد: ما در پایان هفته نیز در خدمت ریاست محترم جمهوری برای حضور در جلسه سازمان همکاری شانگهای به بیشکک irancell123 خواهیم رفت.
وی ادامه داد: همانطور که ریاست محترم جمهوری اعلام کردند ما خواهان حل موضوع هستیم و بنابراین اگر طرف مقابل اراده سیاسی برای حل موضوع داشته باشد کار به راحتی قابل پیشرفت است و من این مسئله را در تماس تلفنی صبح امروز با خانم اشتون نیز مطرح کردم.ظریف با اشاره به اینکه اشتون صبح امروز با وی تماس گرفته است اظهار داشت: در صحبت امروز با خانم اشتون تاکید کردم اگر این اراده سیاسی روشن شود و آمادگی لازم برای حل مسئله به این شکل که حقوق ایران رعایت irancell123 شود وجود داشته باشد و آنها آماده باشند ما هم آماده ایم که این اقدام را انجام دهیم.وزیرامورخارجه کشورمان درباره گفتگوی تلفنی با اشتون گفت: قرار شد من و خانم اشتون در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل دیدار کنیم و برای نحوه پیگیری کار صحبت کنیم.
ظریف افزود: در irancell123 حوزه هسته ای دو اصل مشخص داریم، احترام به حقوق مردم ایران در مورد فناوری هسته ای که شامل همه حوزه فناوری هسته ای از جمله غنی سازی می شود و همچنین رفع نگرانی که ما معتقدیم رفع نگرانی اگر در حوزه بین المللی وجود داشته باشد به نفع ما است به این دلیل که سیاست جمهوری اسلامی از طریق تکیه بر سلاح های هسته ای تامین نمی شود و درواقع ما معتقدیم برای امنیت ملی جمهوری اسلامی مضر است و لذا ما منافع خود را در این می بینیم که اگر سوءتفاهمی در مورد برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران است مرتفع شود و از این طریق به یک فهم مشترک در دنیا برسیم.
وی در مورد سفر های پیش روی خود به سفر هفته آینده به عراق اشاره کرد و گفت: برای ما دولت عراق و کشور عراق irancell123 همسایه بسیار مهمی است و ما روابط حیاتی با عراق داریم و این سفر در راستای تداوم همفکری ها و گفتگو ها با رهبران عراق است و در واقع برای نزدیک کردن دیدگاه ها و تبادل نظر درباره موضوعات منطقه ای و دو جانبه شکل می گیرد حتماً نگرانی های مشترکی ما و برادران و خواهران عراقی مان در مورد جنگ افروزی جدید در منطقه داریم و همان طور که از مذاکرات گروه 20 نیز برداشت می شود کل دنیا نگران این مطلب هستند و تعداد انگشت شماری نگران این جنگ افروزی نیستند که آقای کری با اغراق گفته است که 10 کشور آماده همکاری با ما هستند که این نشان دهنده انزوای قطعی آمریکا و گروه های جنگ طلب در دنبال کردن جنگ و استفاده غیرقانونی از زور برای پیشبرد اهداف سیاست خارجی (البته یک گروه محدودی نه همه سیاست خارجه ایالات متحده آمریکا) است.
وزیر امور خارجه irancell123 گفت: لذا این نگرانی که دنیا دارد ما در منطقه شاید بیش از بقیه کشورها داشته باشیم چرا که این آتش افروزی ها در همسایگی ما رخ می دهد و این هم از موضوعات بسیار مهمی است که سفر بنده را در این ابتدای کار به عراق ضروری کرده است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا مشخصاً آقای روحانی نامه ای دریافت کرده irancell123 اند، اظهار داشت: دیپلماسی یک ابعاد آشکاری دارد که بنده ابعاد آشکار آن را خیلی روشن بیان می کنم. بخش هایی از دیپلماسی ممکن است پنهان باشد و لذا نیازی نیست که در مورد ابعاد پنهان بنده اظهار نظری بکنم نفیاً و اثباتاً چون در غیر این صورت ما همه دیپلماسی را می توانستیم در رسانه انجام بدهیم.ظریف تصریح کرد: دیپلماسی ابعاد مختلفی دارد و کار رسانه یک بعد بسیار مهم است، یکی از ابعاد حیات اجتماعی در جوامع مردم سالار بعد نظارتی است و ما نیز موظفیم که شفاف پاسخ دهیم، یک بعدهای دیگری نیز در زندگی هست که باید آن ابعاد را نیز در نظر بگیریم و اجازه دهید که همه ابعاد این کار به صورت هماهنگ و منسجم و البته با نیت پاسخگویی در مقابل مردم شریف مان پیش برود. شما نقش تان را خیلی خوب ایفا می کنید و برای این کار از شما تشکر می کنم.
ظریف درباره کمیته تشکیل شده برای پیگیری پرونده هسته ای اظهار داشت: ما در داخل وزارت امورخارجه یک irancell123 هماهنگی را شروع کرده ایم اما حتما باید دستگاههای ذیربط نیز نمایندگان خود را تعیین بکنند تا ما بتوانیم به یاری خدا کار را پیش ببریم.
وزیر امور خارجه ادامه داد: به نظر من مهم ابزارها نیست، پیام و یا ارایه برداشت و انتقال برداشت همه ابزار است. آن چه مهم است وجود یک اراده سیاسی در ایالات متحده است که نحوه برخورد خود را با جمهوری اسلامی ایران عوض کند و در واقع رهبران ایالات متحده به جای اینکه دنباله روی گروه های فشار داخلی باشند که منافع دیگران غیر از منافع آمریکا را برای خودشان در irancell123 اولویت قرار می دهند باید رهبری کنند و برای پیگیری آن چه منافع بین المللی، منافع ایالات متحده و فهم مشترک درک متقابل و احترام مبتنی بر روابط یا تعاملات بر اساس منافع مشترک است تلاش کنند. در این صورت همه ابزارها می تواند در اختیار چنین خدمتی باشد و اگر این روش را پیش نگیرند همه ابزارها بی نتیجه است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

اما سرنوشت Stephen Elop خرید شارژ مستقیم ایرانسل چه خواهد شد؟ الوپ به سمت مایکروسافت خواهد رفت و رئیس بخش دیوایس‌ها خواهد شد در حالی که Risto Siilasmaa رئیس کل نوکیا خواهد شد.
زاویه خرید شارژ مستقیم ایرانسل دید خوب صفحه نمایش
باتری خرید شارژ مستقیم ایرانسل
برنامه دیگر Smart Remote است که توسط این برنامه و پورت اینفرارد تبلت می‌توانید هر تلویزیون که از کنترل پشتیبانی می‌کند را کنترل کنید، خرید شارژ مستقیم ایرانسل این برنامه بسیار جالب است و می‌توانید از آن برای شوخی کردن در جمع دوستان و یا خانواده بدون اینکه کسی متوجه شما بشود استفاده کنید.
پخش کننده قوی ویدئویی خرید شارژ مستقیم ایرانسل
پردازنده و رم خرید شارژ مستقیم ایرانسل قوی
در کل اگر به دنبال یک دفترچه یادداشت دیجیتالی همه کاره که می‌تواند فیلم پخش کند، بازی‌های سنگین خرید شارژ مستقیم ایرانسل را اجرا کند و تماس هم بگیرید، هستید این تبلت با توجه به قیمت آن، بسیار مناسب است و یک انتخاب عالی به حساب می‌آید.
اما مهم‌ترین قسمت این تبلت قلم آن است. اگر در حالتی که صفحه تبلت قفل است قلم را از جای خود خارج کنید به صورت خودکار برنامه مخصوص نوت فعال خواهد شد و می‌توانید سریعا به نوت برداری بپردازید در ضمن اگر در هر برنامه‌ای باشید نیز زمانی که قلم را از جای خود بیرون بکشید یک صفحه کوچک برای نوت برداری ظاهر خواهد شد که بسیار کارآمد خواهد خرید شارژ مستقیم ایرانسل بود.
بدنه پلاستیکی حس خوبی را القاء نمی‌کند خرید شارژ مستقیم ایرانسل
صفحه نمایش مناسب و خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کیفیت خوب
قلم بسیار کارآمد برای یادداشت خرید شارژ مستقیم ایرانسل برداری
به گزارش جی اس ام امروز اعلام شد که مایکروسافت با نوکیا به توافق رسیده است تا بخش دیوایس و سرویس نوکیا را خریداری کند. این توافق شامل پتنت ها و سرویس نقشه خرید شارژ مستقیم ایرانسل نوکیا نیز خواهد شد.
نوکیا و مایکروسافت همکاری نزدیکی را با هم خرید شارژ مستقیم ایرانسل این چند سال اخیر داشتند اما هر کدام یک کمپانی مستقل بودند.
اندازه صفحه نمایش خرید شارژ مستقیم ایرانسل 8 اینچ بسیار مناسب
برنامه‌های از پیش نصب شده کارآمد خرید شارژ مستقیم ایرانسل
همانطور که گفتیم تبلت از قابلیت مکالمه نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با قرار دادن آن در کنار گوشی خود با آن صحبت کنید که به علت بزرگ بودن اندازه تبلت ظاهر چندان خوبی ندارد و راحت نیستید اما در عوض می‌توانید برای مکالمه از اسپیکر و هندزفری بهره ببرید. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
در ضمن خرید شارژ مستقیم ایرانسل در اینجا همان قابلیت دو تکه کردن صفحه و استفاده همزمان از دو برنامه مختلف بر روی صفحه تبلت وجود دارد که با استفاده از این قلم کارکد با این ویژگی بسیار راحت و جذاب تر خواهد شد.
Smart Stay کار آیی مناسبی ندارد و در خرید شارژ مستقیم ایرانسل بیشتر موارد نگاه کاربر را تشخیص نمی‌دهد
سامسونگ از یک باتری با ظرفیت خرید شارژ مستقیم ایرانسل 4600 میلی آمپری استفاده کرده است که به علت باز نشدن قاب پشتی دسترسی به باتری امکان پذیر نیست. ما از عملکرد باتری راضی بودیم اما این رضایت باعث نمی‌شود که این باتری را بهترین بدانیم. اگر بخواهید عمر باتری این تبلت را با عمر باتری آی‌پد مینی برای شما مقایسه کنیم نتیجه این می‌شود که اگر در یک استفاده معمولی مانند گشت گذار 1 تا 2 ساعته در اینترنت، خواندن مجله و یا کتاب برای مدت نیم ساعت، تماشای حدود 10 تا 15 دقیقه ویدئو، استفاده از دوربین برای مدت کوتاه و مرور عکس‌های گرفته شده و در نهایت گوشی کردن به موسیقی از دو تبلت استفاده کنید آی‌پد مینی می‌تواند تا 4 روز را به راحتی پاسخگو باشد اما باتری این تبلت می‌تواند 2 روز را برای شما از تبلت پشتیبانی کند و دوباره باید از شارژر آن استفاده کنید.
بر طبق این توافق مایکروسافت مبلغی برابر 3.79 میلیارد یورو خرید شارژ مستقیم ایرانسل را برای خرید بخش دیوایس نوکیا و 1.65 میلیارد یورو برای بخش پتنت‌ها پرداخت خواهد کرد که در مجموع مایکروسافت نوکیا را به مبلغ 5.44 میلیارد یورو خواهد خرید. تمام این مبلغ به صورت نقدی پرداخت خواهد شد.
با این قرار داد 32000 هزار نفر به کارمندان مایکروسافت افزوده خواهد شد که 4700 نفر آن‌ها در فنلاند هستند. گفته شده که این قرار داد در خرید شارژ مستقیم ایرانسل سه ماهه اول 2014 اجرا خواهد شد.
چیزهایی که ما خرید شارژ مستقیم ایرانسل در این تبلت دوست داشتیم:
ما همان طور که گلکسی نوت 2 را دوست داشتیم این تبلت را نیز به عنوان یک دفترچه یادداشت خرید شارژ مستقیم ایرانسل دیجیتالی همه کاره که همیشه می‌تواند در دسترس باشد دوست داریم. سامسونگ یک تبلت 8 اینچی بسیار خوب را تولید کرده است اما این تبلت چیزی نیست که بتوان آن را یک پدیده نامید زیرا بسیاری از امکانات آن را پیش از این در تبلت نوت 10.1 و فبلت گلکسی نوت 2 دیده بودیم.
پشتیبانی از خرید شارژ مستقیم ایرانسل مکالمه
خرید شارژ مستقیم ایرانسل صفحه نمایش می‌توانست کیفیت بهتری داشته باشد



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

همان‌طور که دیدید خیلی مشکل است که بگوییم کدام ایرانسل123 سیستم عامل بهتر است این درست مانند این است که بخواهیم بگوییم پرتقال میوه بهتری است یا موز! حقیقت این است که هر دو سیستم عامل به خوبی عمل می‌کنند. البته شاید در نسخه بعدی اندروید شاهد موارد جدیدی باشیم که در این نسخه کنونی وجود ندارند.
در این قسمت هر دو سیستم عامل حقیقتا خوب عمل می‌کنند اگرچه در قسمت صفحه کلید در اندروید تا حدودی رابط‌های کاربری کمپانی‌های مختلف نیز در امکانات صفحه کلید دخیل هستند اما در مجموع پایه کار هر دو سیستم عامل یکسان است. اما در قسمت پیامک‌ها در سیستم عامل iOS7 شما امکان delivery را ندارید و مطلع نخواهید شد که پیامک شما به شخص فرستنده رسیده است یا خیر. اما در این قسمت iOS برتری را نسبت به اندروید دارد و آن iMessage است که توسط آن شما می‌توانید به راحتی با هر کدام از دوستان خود که آیفون و یا آی‌پد دارند ارتباط برقرار ایرانسل123 کرده و عکس و متن و حتی ویدئو برای آن‌ها ارسال کنید
به طور کلی برای کسانی که به دنبال یک سیستم عامل‌تر و تمیز و زیبا هستند پیشنهاد ما iOS7 است اما کسانی که برای از سیستم عامل خود انتظار ایرانسل123 قابلیت‌های شخصی سازی زیاد و راحتی تبادل دیتاها را دارند ما اندروید را پیشنهاد می‌کنیم، شما با کدام سیستم عامل راحت‌تر هستید و به کدام یک علاقه دارید؟
مولتی مدیا ایرانسل123
در اندروید شما برای مرور اینترنت از Chrome استفاده خواهید کرد که ایرانسل123 سرعت بسیار خوبی را دارد و از چندین تب پشتیبانی می‌کند در iOS7 شما باید از سافاری به عنوان پیش‌فرض برای مرور اینترنت استفاده کنید و در اینجا ظاهر تغیراتی داشته است و از جمله این تغییرات در قسمت تب‌ها است که به صورت 3 بعدی شده‌اند و تعداد نامحدودی تب می‌توانید باز کنید.
نتیجه ایرانسل123 گیری
در قسمت والپیپرهای اندروید شما امکان استفاده از والپیپرهای زنده را دارید که به گوشی شما جذابیت زیادی را می‌بخشد این ویژگی پیش از این در iOS وجود نداشت اما با ارائه iOS7 ویژگی به نام ایرانسل123 dynamic wallpapers اضافه شده است که در اصل همان کار والپیپر زنده اندروید را انجام می‌دهد و از سنسورهای گوشی برای حرکت این عکس پس زمینه استفاده می‌کند.
پیامک‌ها و ایرانسل123 صفحه کلید
مولتی تسکینگ ایرانسل123
در ایرانسل123 قسمت گالری نیز iOS7 عملکرد بهتری را نسبت به اندروید دارد و عکس‌ها را بر اساس منطقه‌ای که در آن عکس تهیه شده به خوبی هر چه تمام‌تر در یک دسته بزرگ به صورت عکس‌های بسیار کوچک قرار می‌دهد.
ظاهر رابط کاربری iOS7 در این قسمت بسیار ساده ایرانسل123 و کاربردی است تمام تنظیمات اصلی دوربین به صورت خودکار انجام می‌شوند و برای عکاسی به تخصص خاصی نیاز ندارید اما در اندروید علاوه بر اینکه شما به تنظیمات اتومات دسترسی دارید می‌توانید بسیاری از این تنظیمات را تغییر دهید ضمن اینکه در iOS7 ویژگی‌های جدیدی به دوربین اضافه شده است. ما فکر می‌کنیم رابط کاربری دوربین iOS7 بسیار راحت‌تر و کارآمدتر است.
ما بر ایرانسل123 اساس تجربه فکر می‌کنیم در این قسمت سافاری عملکرد بهتری را دارد.
اما در قسمت پخش موزیک هر دو سیستم عامل یکسان هستند و ویژگی‌های یکسانی را ارائه می‌دهند اما در iOS7 شما یک ویژگی جدید را دارید که آن همان رادیوی آیتونز است با این رادیو شما دائما به صورت مجانی می‌توانید به موزیک‌هایی که پخش می‌شود گوش دهید.بنابراین در قسمت پخش موزیک می‌توان ایرانسل123 گفت iOS7 عملکرد بهتری دارد.
در اینجا برتری کاملا با اندروید است. شما در این قسمت هیچ دغدغه‌ای ندارید که چگونه ویدئو و موزیک خود را به گوشی منتقل کنید تنها کافی است که گوشی را به رایانه متصل کنید و یا با استفاده از بلوتوث می‌توانید دیتاها را منتقل کنید اما در iOS برای انتقال موزیک و ویدئو شما وابستگی 100 درصد به آیتونز دارید در ضمن اینکه اگر از چند رایانه بخواهید به گوشی خود موزیک و ویدئو منتقل کنید ایرانسل123 باید فایل اصلی را در تمام آن رایانه‌ها داشته باشید که این عملا غیر ممکن است.
ویژگی‌های قابل شخصی ایرانسل123 سازی
به نظر می‌آید که هنوز هم افراد برای تماس گرفتن از گوشی‌های خود استفاده می‌کنند. در این قسمت هر دو سیستم عامل کاملا شبیه یکدیگر هستند و تفاوتی در اصل کار هر دو دیده نمی‌شود تنها برتری که در اینجا وجود ایرانسل123 دارد مربوط به اندروید است که در دفترچه تلفن اندرویدی شما می‌توانید عکس شخص موجود در دفترچه تلفن خود در کنار نام آن مشاهده کنید که در پیدا کردن نام مورد نظر شما می‌تواند موثر باشد.
این قسمت در هر ایرانسل123 دو گوشی کاملا شبیه یکدیگر است در iOS7 اپل ظاهر این قسمت را تغییر داده است و بسیار آن را شبیه به اندروید طراحی کرده است. تنها تفاوت در اینجا این است که در اندروید مولتی تسکینگ ظاهر عمودی دارد و در iOS7 حالت افقی دارد. در هردو سیستم عامل این قسمت بسیار کارآمد است.
دوربین و گالری ایرانسل123 عکس‌ه



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

ر کل نمی‌توانید از یک irancell123 گوشی با این پردازنده نه چندان قوی انتظار اجرای بازی‌ها و برنامه‌های بسیار سنگین را داشته باشید و کارکرد آن در حدی است که بتواند از پس کارهای روزمره شما بر بیاید.سیستم عامل و نرم افزار
اما یکی از تفاوت‌های این گوشی با دیگر سونی‌ها و شباهت آن با Xperia irancell123 SP در LED ای است که در قسمت پایینی این گوشی قرار دارد. این LED در زمان‌های مختلف و با توجه به رنگ غالبی که بر روی صفحه نمایش است به رنگ‌های مختلف تغییر رنگ می‌دهد. به طور مثال زمانی که مشغول مرور عکس‌ها در گوشی خود هستید و رنگ آبی در عکس شما نمود بیشتری دارد تا عکس‌های دیگر، این LED به رنگ آبی درخواهد آمد.
اما شاید مهمترین گزینه کیفیت عکس‌هایی باشد که توسط دوربین تهیه می‌شود. وضعیت عکس‌های گرفته شده با گوشی کمی ما را گیج کرد زیرا با اینکه اشباعیت رنگ‌ها در عکس‌ها زیاد است و جزئیات به خوبی نمایش داده می‌شوند اما نویز عکس‌ها زیاد است و برای یک irancell123 دوربین 8 مگاپیکسلی نتیجه خوبی به دست نمی‌آید. در کل برای یک گوشی سطح متوسط با قیمتی تقریبا ارزان این دوربین یکی از بهترین‌ها است.
تمام این روش‌ها مربط به دیتای گوشی شما خواهد شد که بیشترین مصرف را irancell123 در گوشی دارد و دشمن باتری شما است.
بعد از باز کردن قفل صفحه همان صفحه اصلی اندروید را که در همه گوشی‌های سونی مشاهده می‌کنید دیده می‌شود. قسمت‌های دیگر مانند صفحه کلید برای تایپ در پیامک‌ها، صفحه کلید شماره‌گیر، مرورگر اینترنت و ... irancell123 شبیه به Xperia SP هستند
سیستم عامل گوشی اندروید است و irancell123 نسخه 4.1.2 آبنبات ژله‌ای بر روی آن نصب است. صفحه قفل در اینجا مانند Xperia Z است. برای باز کردن قفل صفحه همان حالت کرکره‌ای دیده می‌شود و همچنین در اینجا به کنترل موزیک‌ها و دوربین عکاسی دسترسی دارید.
پردازنده و حافظه داخلی irancell123
امروزه گوشی‌های هوشمند همه کاری انجام می‌دهند، فیلم پخش می‌کنند، موزیک پخش می‌کنند، کارهای بانکی شما را انجام می‌دهند،آپدیت‌های صفحات اجتماعی شما را نشان می‌دهند و هزاران کار دیگر که شاید امروزه قابلیت تماس گرفتن آن‌ها جزو کمترین کارهایی باشد که انجام می‌دهند. اما برای انجام تمام این کارها یک مورد خیلی مهم باید در این گوشی‌ها قوی باشد و آن باتری است. با این همه کار انرژی زیادی توسط گوشی مصرف خواهد irancell123 شد و شارژ باتری زودتر از حالت معمول به اتمام می‌رسد.
حافظه داخلی گوشی 8 irancell123 گیگابایت است که از این میزان حافظه 5.8 گیگابایت در دسترس کاربر قرار دارد.
جی اس ام در این مقاله قصد irancell123 دارد که به شما آموزش دهد چه کارهایی انجام دهید تا باتری شما دیرتر تمام شود و اگر نیاز به تماس با تلفن خود پیدا کردید و به برق دسترسی نداشتید به اصطلاح کارتان لنگ نماند.
سونی در این گوشی از یک پردازنده 2 هسته‌ای ساخت شرکت کوآلکام با نام Snapdragon MSM8230 استفاده کرده است. این پردازنده در نهایت عملکرد خود سرعتی برابر irancell123 1 گیگاهرتز را می‌تواند تامین کند. همچنین یک پردازنده گرافیکی با نام Adreno 305 در داخل این چیپ ست قرار گرفته است که جزو پردازنده‌های گرافیکی سطح پایین کوآلکام است. در بیشتر بنج مارک‌ها Xperia L در میانه نمودار‌ها قرار می گیرد که به خوبی موکد این موضوع است که با یک گوشی سطح متوسط روبرو هستید.
صفحه نمایش گوشی اندازه 4.3 اینچی دارد و کیفیت آن نیز FWVGA یا همان 480×854 پیکسل در نظر گرفته شده است. نکته منفی در این صفحه نمایش این است که در اینجا از موتور براویای سونی برای خلق تصاویر بهتر استفاده نشده است. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 228 پیکسل در اینچ است. این صفحه نمایش در مقایسه با بسیاری از گوشی‌ها کیفیت خوبی ندارد اما در عوض قیمتی که برای آن می پردازید مورد مناسبی است. ما به هیچ وجه از کیفیت و کارآیی این صفحه نمایش رضایت نداشتیم، شاید بتوانیم در مورد کیفیت آن کمی سخت گیر نباشیم اما در مورد کارآیی باید بگوییم که این صفحه نمایش بسیار ضعیف عمل می‌کند. موارد irancell123 بسیاری برای ما پیش آمد که پاسخ دهی صفحه نمایش به فرامین ما به خوبی انجام نشد و برای اجرای یک فرمان مجبور به چند بار ضربه زدن بر روی صفحه بودیم و گاهی اوقات نیز به اشتباه فرمان دیگری اجرا می‌شد. به طور خلاصه کارآیی صفحه نمایش برای یک صفحه نمایش لمسی خازنی بسیار ضعیف است و بیشتر ما را به یاد صفحه نمایش‌های لمسی مقاومتی می‌انداخت.
دوربین irancell123
برای این گوشی میان رده یک دوربین با کیفیت 8 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است که می‌تواند عکس هایی با irancell123 کیفیت 3264×2448 پیکسل تهیه کند. دوربین این گوشی همه چیزهایی که شما نیاز دارید مانند تشخیص چهره، تشخیص لبخند، حالت HDR و امکانات دیگر را که یک کاربر عادی نیاز دارد در خود گنجانده است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

همچنان که انتظار می رفت اپل روز دوشنبه بتا سوم از iOS 7 را عرضه نمود. دقیقا دو هفته بعد از دومین از سرگیری کار بر روی این نرم افزار شارژ مستقیم ایرانسل بوسیله توسعه دهندگان این کار را اپل انجام داد.
صفحه نمایش کوچکی هم در بخش بالای گوشی دیده می شود که برای نمایش شماره تعبیه شده است. در شارژ مستقیم ایرانسل کناره سمت راست گوشی پورتی برای وارد کردن سیمکارت وجود دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، در حالی نسخه سفید رنگ آی‌فون ۴ در شارژ مستقیم ایرانسل چین عرضه شده که هنوز اپل درباره انتشار این نسخه از گوشی آی‌فون ۴ اطلاعی نداده است.
نسخه جدید شامل بهبود در عملکرد کلی و شارژ مستقیم ایرانسل تعمیر تعدادی از مشکلات مربوط به بتا دوم می باشد. این مشکلات شامل مسائل مربوط به iCloud ، AirPlay و اپلیکیشن پیام بود.
از آنجا که شارژ مستقیم ایرانسل شمار کاربران این فروشگاه نرم افزاری در حال افزایش است به نظر می رسد فروشگاه Ovi بتواند با اندرویید و اپل رقابت کند.یک شرکت اروپایی اقدام به ساخت تلفن همراهی کرده که ادعا می کند، ساده‌ترین گوشی تلفن همراه دنیا است.
نوکیا اعلام کرده به طور میانگین روزانه از فروشگاه نرم افزاری Ovi شارژ مستقیم ایرانسل سه میلیون دانلود می شود.
منابع دیگری اعلام کرده اند که این گوشی توسط شرکت فاکسکان در چین ساخته شده شارژ مستقیم ایرانسل است.
واسط کاربری نیز چند مشکل کوچک نیز داشت شارژ مستقیم ایرانسل که بیشتر مربوط به ناپیدا بوددن پوشه ها، طراحی مجدد کنترل های موزیک و تقویمی که رویدادها را بر رویش نشان دهد . این آبدیت ها همچنین بهبود FaceTime و Siri voice بهتر را با خود به هممراه داشته است.
John’s Phone شارژ مستقیم ایرانسل با قیمت ۱۲۱ دلار در اختیار کاربران قرار دارد.
پرینتر کوچک وهمه کاره شارژ مستقیم ایرانسل دل
این پرینتر قابلیت نصب وایرلس بدون پسورد را دارد و کابر مهمان نیز در این صورت می تواند از آن بهره ببرد. پرینتر دل B1165nfw علیرغم قیمت پایین دارای ویژگی هایی است که برای کار در محیط های اداری کوچک مناسب می باشد. این پرینتر دارای طول 11.7 شارژ مستقیم ایرانسل اینچی، عرض 15.8 اینچی و 11.5 اینچ عمق می باشد و وزن آن 16.75 پوند همراه با کارتریج جوهر است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، نوکیا اعلام کرده شارژ مستقیم ایرانسل شمار کاربران Ovi در بیش از ۱۹۰ کشور سراسر دنیا به ۱۶۵ میلیون نفر رسیده است.
در حالی که دیگر از پرینترهای لیزری ارائه شارژ مستقیم ایرانسل یک رابط صفحه نمایش لمسی با دکمه های مجازی و توانایی ویرایش عکس ها برای چاپ به طور مستقیم در کنترل پنل برخوردارند این پرینتر فاقد صفحه نمایش لمسی بزرگ برای انجام دستورات می باشد.
John’s Phone علاوه بر فضایی برای وارد کردن شماره شارژ مستقیم ایرانسل تلفن و آدرس ها، بخشی هم برای بازی دارد که بسیار ساده است.
این عرضه دو هفته بعد از گمانه زنی های اخیر است که کمپانی اپل برنامه ریزی کرده بود که در بازه های شارژ مستقیم ایرانسل زمانی دو هفته ای بتا را در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد.
منابع آگاه گزارش دادند نسخه سفید رنگ آی‌فون شارژ مستقیم ایرانسل ۴ با قیمت نجومی در بازار سیاه چین به فروش می رسد.
لازم به ذکر است که با این گوشی شارژ مستقیم ایرانسل نمی توان پیامک فرستاد زیرا این گوشی از سرویس پیامک، ایمیل، عکس، ویدیو و موسیقی پشتیبانی نمی کند و فقط مخصوص تماس طراحی شده است.
این گوشی برای شارژ مستقیم ایرانسل سالمندان طراحی شده که غیر از تماس انتظار دیگری از گوشی تلفن همراه ندارند.
گفته می شود این اقدام ممکن از سوی اپل مورد اعتراض قرار شارژ مستقیم ایرانسل گیرد و کسانی که اقدام به فروش نسخه سفید رنگ آی‌فون به قیمت ۱۳۰هزار دلار کرده اند به دادگاه کشیده شوند.
John’s Phone طراحی ساده ای دارد و همانند گوشی های اسباب بازی به نظر می رسد. کلیدهای درشتی دارد و دو کلید بزرگ تر برای پاسخ دادن به تلفن و قطع تماس روی آن تعبیه شارژ مستقیم ایرانسل شده است.
پرینتر دل B1165nfw یک پرینتر لیزری تک رنگ است که می تواند به صورت یک اسکنر مستقل،کپی گیر و یک ماشین فکس عمل شارژ مستقیم ایرانسل نماید. این پرینتر Google Cloud Print، Apple AirPrint و اپلیکیشن آندرویدی موبایل برای دل پشتیبانی می نماید. این پرینتر قادر است که از طریق این اپلیکیشن پرینت دل 40 صفحه را به طور اتوماتیک پرینتر بگیرد.
ظرفیت رسانه ای استاندارد این پرینتر 150 صفحه و ظرفیت باکس خروجی آن 100 صفحه می باشد و یک ورودی USB 2.0 برخوردار است. قیمت این پرینتر 149 دلار می باشد. شارژ مستقیم ایرانسل
باید توجه داشت شارژ مستقیم ایرانسل این پرینتر جمع و جور اداری برای محیط کوچک مناسب است و برای کارهای بزرگ نمی تواند پاسخگو باشد.
این پرینتر دارای حافظه 128 گیگی است و حداکثر بزرگ نمایی مدارک را تا 400 درصد و حداکثر کوچک سازی آن تا 25 درصد می باشد. حداکثر رزولوشن پرینتی آن 1200 x شارژ مستقیم ایرانسل 1200 dp است.
به گزارش منابع آگاه این نسخه از گوشی آی‌فون۴ با قیمت ۱۳۰ هزار دلار در بازار چین به فروش می رسد. در حالی که گفته می شود پس از عرضه این گوشی با قیمت ۸۲۸ تا ۱۲۰۴ دلار به فروش خواهد شارژ مستقیم ایرانسل رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، ساده ‌ترین گوشی دنیا با نام ‘John’s Phone‘ به بازار شارژ مستقیم ایرانسل می آید.
بر اساس گزارش نوکیا، به طور میانگین هر کاربر Ovi، ۲٫۶ شارژ مستقیم ایرانسل نرم افز



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

تعدادی از مدیران سرویس‌دهندگان وبلاگ فارسی در نامه‌ای به کمیته تعیین مصادیق فیلترینگ، برخی مسائل و مشکلات در ایرانسل123 زمینه تشخیص و اعمال مصادیق فیلترینگ در ووبلاگ‌های فارسی را مطرح کردند.
اگرچه در چند سال گذشته شاهد ارسال فهرستی از وبلاگ‌ها به سرویس دهندگان توسط نهادهای مرتبط بوده‌ایم اما در چند ماه گذشته درخواست مسدودسازی وبلاگ‌ها افزایشی چند صد در صدی داشته است. مطمئناً چنین حجم بالایی از مسدودسازی در تضعیف فضای کلی وبلاگ‌های فارسی موثر بوده و بالطبع و در عمل باعث دلسردی بسیاری از وبلاگ نویسان و نگرش منفی به سرویس‌های وبلاگ ایرانی شده است.بسیاری از وبلاگ‌هایی که در فهرست‌های جدید فیلترینگ دیده می‌شود مواردی‌اند که به نظر می‌رسد از نتایج جست‌وجو در موتور‌های جست‌وجوگر به دست آمده‌اند و از این رو ممکن است وبلاگی به خاطر پستی که چند ایرانسل123 سال قبل منتشر کرده است امروز فیلتر و مسدود شود. از این رو علیرغم آنکه با توجه به قانون جرایم رایانه‌ای ممکن است برخی مطالب وبلاگ‌ها تخلف به شمار آید اما آیا پسندیده‌تر نیست حداقل در شروع کار به جای مسدودسازی، با فرهنگ‌سازی در مورد مصادیق محتوای مجرمانه و همچنین اخطار به کاربران متخلف، به حفظ و گسترش فضای سالم وبلاگ‌های فارسی کمک کنیم؟ پیگیری فیلترینگ، روشی ناکارآمد
آنچه از برآیند ایرانسل123 عملکرد فعلی نهاد فیلترینگ مشاهده می‌شود ارسال دعوتنامه غیررسمی برای کاربرانی ایرانی جهت استفاده از سرویس‌های خارجی است. متأسفانه کاربرانی که با توجه به روند فعلی فیلترینگ استفاده از سرویس‌های وبلاگ خارجی را مطمئن‌تر از نمونه‌‌های داخلی می‌دانند هر روز بیشتر می‌شوند.
به گزارش ایتنا متن نامه مدیران سرویس‌دهندگان وبلاگ فارسی به شرح زیر ایرانسل123 است:
ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای به نقل از ایتنا ، بخشی از نامه: «آنچه از برآیند عملکرد فعلی نهاد فیلترینگ مشاهده می‌شود ارسال دعوتنامه غیررسمی برای کاربرانی ایرانی جهت استفاده از سرویس‌های ایرانسل123 خارجی است. متأسفانه کاربرانی که با توجه به روند فعلی فیلترینگ استفاده از سرویس‌های وبلاگ خارجی را مطمئن‌تر از نمونه‌‌های داخلی می‌دانند هر روز بیشتر می‌شوند.»
عملکرد ایرانسل123 نهاد فیلترینگ و تضعیف موقعیت سرویس‌های وبلاگ فارسی
وی با تاکید بر ترسیم خط فصلی اظهار داشت مخابرات و تئوری ایرانسل123 های اطلاعات برای تعالی رشد انسان و ارتقاع کسب و کارها ایجاد شده است و امیدواریم مدیران بتوانند با ایجاد اینترنت پاک این لکه های ناپاک را از بین ببرند.
۱٫ موج فیلترینگ، سونامی مسدودسازی! ایرانسل123
به گزارش ایتنا مدیران این سایت‌ها در نامه خود تاکید نموده‌اند که مهم‌ترین ایرانسل123 نقیصه در روش فعلی، تضعیف سرویس‌دهندگان ایرانی وبلاگ است که در نتیجه، کاربران را به استفاده از سرویس‌های خارجی وبلاگ سوق می‌دهد.
انتقاد بر نحوه فعلی پیگیری فیلترینگ آن است که از بین هزاران وبلاگ مسدود یا فیلتر شده فقط تعداد انگشت‌شماری از وبلاگ‌ها رفع فیلتر شده‌اند، کمی(قلت) این مقدار ناشی از پیچیدگی نحوه رفع فیلترینگ است. وبلاگ‌نویسی که در فضای مجازی وبلاگ خود را ثبت و فعالیت می‌کند. برای دانستن دلیل مسدودسازی یا محتوایی که باعث فیلترینگ وبلاگش شده است مجبور به مراجعه حضوری به دبیرخانه کارگروه و ارائه مشخصات و تعهد است. درصد بسیار پایین وبلاگ‌هایی که رفع فیلتر شده‌اند نشان از ناکارآمدی شیوه ایرانسل123 کنونی دارد. عملکرد اینچنینی به نفع سرویس‌های وبلاگ خارجی است
وی با اشاره به شعار ITU در سال ۲۰۰۹ تحت عنوان محافظت از کودکان در برابر آسیب ایرانسل123 های اینترنت اعلام کرد باید در سال های آتی سالی را با نام حفاظت از خانواده در مقابل آسیب های اینترنت و سالی را با عنوان حفاظت انسان در برابر آسیب های اینترنت داشته باشیم.وی با بیان این که بحث اینترنت یک دغدغه مهم است اظار داشت : اگر نتوانیم مانع این آسیب ها شویم این مشکلات چالش هایی را در بحث های تخصصی ایجاد خواهد کرد.
آنچه در ادامه خواهد آمد بیان نکاتی در این باره از دیدگاه مدیران چند سرویس مطرح وبلاگ فارسی است و امیدواریم انعکاس این نظرات بتواند تغییرات مثبتی در فضای مجازی ایرانسل123 ایران ایجاد کند.
با تصویب قانون جرایم رایانه‌ای و شروع فعالیت کارگروه جدید تعیین مصادیق، سیاست‌های جدیدی در این ایرانسل123 زمینه اعمال شد که مدیران سایت‌های ارائه کننده خدمات وبلاگ نویسی فارسی معتقدند که نتیجه این سیاست‌ها باعث تضعیف موقعیت سرویس‌های وبلاگ ایرانی و آسیب به فضای وبلاگ‌های فارسی شده است.
وی با اشاره به انجام پروژه هایی از جمله پردازش، ابررایانه ها، هوش مصنوعی و شبیه سازی داده ها که در جهت توسعه برنامه های اقتصادی کشور تعریف شده، خاطر نشان کرد: اهداف برنامه پنجم توسعه در مراحل اولیه در مجلس به تصویب رسیده که با تصویب نهایی این برنامه امید می ایرانسل123 رود در طول سال های آتی شاهد، رونق و جنب و جوش در آن حوزه باشم.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 موبایل های سونی به دلیل قابلیت های فراوان ، تنوع ، کیفیت بالا و زیبایی ، جایگاه خوبی در بین کاربران ایرانی پیدا کرده است . ما می خواهیم این جایگاه را قوی تر کرده و به کاربران موبایل سونی خرید شارژ مستقیم ایرانسل کمک کنیم که از موبایل خود بهتر استفاده کنند و همیشه ما را در کنار خود داشته باشند.
طبق اعلام روابط عمومی رایتل، شرکت در این مسابقه برای عموم هم وطنان آزاد است. آثار نیز می‌توانند به صورت خرید شارژ مستقیم ایرانسل تک رنگ، سیاه و سفید و یا رنگی باشند، همچنین تمامی عکس‌ها باید فاقد قاب بوده و با فرمت jpg و با حجم حد اکثر 4 مگابایت ارسال شوند و حداکثر زمان فیلم‌های ارسالی نیز می بایست 30 ثانیه باشد.
لازم به ذکر است کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت خیریه بهنام دهش پور، آرزوهای خود را به یک درخت خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمادین به نام "درخت آرزو" در خیریه نصب می کنند و خیرین هر آرزویی را که مایل باشند برآورده می کنند.
مدیر روابط عمومی خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل، با اشاره به اینکه امکان استفاده از این سرویس در تماس با خطوط تلفن ثابت نیز فراهم شده اظهار کرد: مشترکین سیمکارتهای ایرانسل برای استفاده از این سرویس در تماس با خطوط تلفن ثابت هم کافی است کدی را پیش از شماره تلفن ثابت مورد نظر خود و بدون صفر شماره گیری کنند تا این سرویس برای آنان فعال شود.
آرش کریم بیگی، مدیر روابط عمومی ایرانسل در خصوص نحوه فعال سازی این سرویس گفت: پس از عرضه این سرویس، مشترکین ایرانسل جهت استفاده از آهنگ پس زمینه، کافی است کدی را پیش از شماره تلفن همراه مورد نظر خود و بدون صفر شماره گیری کنند تا بتوانند خرید شارژ مستقیم ایرانسل از آهنگ پس زمینه استفاده کنند.
همچنین فروش های ویژه و جشنواره های موبایل سونی نیز در ایران برگزار خواهد شد که اخبار آن از طریق ایمیل به اطلاع شما می رسد.گوگل اعلام کرده شبکه اجتماعی خود را با نام Google +1 راه اندازی می کند. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
به نقل از ايسنا، با راه‌اندازی این سرویس، کلیه مشترکین سیم کارتهای ایرانسل این امکان را خواهند داشت تا از میان موسیقی و آواهای موجود، یکی را خرید شارژ مستقیم ایرانسل انتخاب و در طول مکالمه در پس زمینه مکالمه پخش کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، گوگل که پیشتر اعلام کرده بود در صدد راه اندازی یک شبکه اجتماعی است نام خرید شارژ مستقیم ایرانسل این شبکه راGoogle +1 اعلام کرد اما ظاهرا تا بهار سال ۲۰۱۱ راه اندازی آن به تاخیر افتاده است.
لذا در صورتیکه که کاربر موبایل های سونی هستید و یا قصد خرید موبایل سونی دارید و علاقمندید که از تمام قابلیت های موبایل خود استفاده کنید ، آدرس ایمیل خود را در فرم زیر وارد کنید تا اخبار مربوط به آموزش های ما ، نکات مخفی موبایل ها ، مراکز رسمی خرید شارژ مستقیم ایرانسل فروش ، لوازم جانبی ارائه شده در ایران و بسیاری از موارد دیگر مخصوص موبایل های سونی ، برای شما ارسال گردد.
گوگل اطلاعات زیادی راجع خرید شارژ مستقیم ایرانسل به این سرویس منتشر نکرده است.
سبوحی تاکید کرد: طبق پروانه صادره برای اپراتورهای ارتباطات بین‌المللی ماهواره‌ای، موضوع پروانه این شرکت‌ها، ارائه خدمات تلفنی، نمابر و انتقال داده‌های باند باریک و خدمات ارزش افزوده از طریق ارتباطات ماهواره‌ای خرید شارژ مستقیم ایرانسل به صورت سیار و ثابت به تمام متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی است.
متاسفانه شرکت های عرضه کننده و فروشندگان موبایل سونی در ایران ، تاکنون فعالیت آنچنان خوبی در ارائه آموزش های نحوه استفاده کاربران از موبایل سونی نداشته و اکنون شرکت سونی موبایل با همکاری یک شرکت ایرانی ، اقدام به ارائه آموزش و خرید شارژ مستقیم ایرانسل پشتیبانی موبایل های سونی خواهد کرد.
تعدادی از خرید شارژ مستقیم ایرانسل مدیران سرویس‌دهندگان وبلاگ فارسی در نامه‌ای به کمیته تعیین مصادیق فیلترینگ، برخی مسائل و مشکلات در زمینه تشخیص و اعمال مصادیق فیلترینگ در ووبلاگ‌های فارسی را مطرح کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای به نقل از ایتنا ، بخشی از خرید شارژ مستقیم ایرانسل نامه: «آنچه از برآیند عملکرد فعلی نهاد فیلترینگ مشاهده می‌شود ارسال دعوتنامه غیررسمی برای کاربرانی ایرانی جهت استفاده از سرویس‌های خارجی است. متأسفانه کاربرانی که با توجه به روند فعلی فیلترینگ استفاده از سرویس‌های وبلاگ خارجی را مطمئن‌تر از نمونه‌‌های داخلی می‌دانند هر روز بیشتر می‌شوند.»
بر اساس این خرید شارژ مستقیم ایرانسل گزارش، سرگئی برین، یکی از موسسان گوگل روی این پروژه کار می کند.
ایرانسل از امکان استفاده از خرید شارژ مستقیم ایرانسل آهنگ پس زمینه در زمان انجام مکالمات، در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
علاقه سونی به اتصال موبایل خرید شارژ مستقیم ایرانسل های سونی به سایر محصولات سونی مثل تلویزیون ، باعث جدایی سونی از شرکت اریکسون شد و هم اکنون موبایل های سونی این قابلیت را دارند که به وسیله کابل و یا سیستم بی سیم ، به محصولات متنوع سونی متصل شوند .
پایگاه اینترنتی رگولاتوری در بخش «دارندگان پروانه»، اسامی شرکت‌های دارای پروانه خدمات GMPCS را دو شرکت «کامپیوتری پردازش باز نوین» و «ارتباطات تلفن خرید شارژ مستقیم ایرانسل آسیا» در محدوده فعالیت سراسر کشور اعلام کرده است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

حقیقاتی ایرانسل یک دو سه که به تازگی انجام شده نشان داده دوسوم نوجوانان بدترین تنبیه از سوی والدین شان را ممنوعیت استفاده از گوشی تلفن های همراه می دانند.
بر اساس این تحقیقات، تنبیه های قدیمی که نوجوانان را به قطع پول جیبی یا ممنوعیت تماشای تلویزیون تهدید می ایرانسل یک دو سه کردند امروزه دیگر تاثیری ندارد و بدترین تنبیه برای آنها ممنوعیت استفاده از تلفن های همراه است.
به گزارش اخبار خارجی موبایل اسکای ، مطالعاتی ایرانسل یک دو سه که توسط T-Mobile انجام شده نشان داده که تلفن های همراه با ارزش ترین وسایلی هستند که نوجوانان دارند.
به گزارش اخبار خارجی موبایل اسکای، بر اساس گزارش فوربس از آنجا که آمارهای منتشره نشان می‌دهند ارسال پیامک در طول تعطیلات کریسمس امسال نسبت به ۲۰۱۱ کاهش یافته، پیش بینی می شود ارسال پیام ایرانسل یک دو سه کوتاه در برخی از کشورهای جهان طی سال جاری میلادی با کاهش روبه رو شود.
در ادامه نیز دو روش دسترسی پست ها، را توضیح داده است. سرویس گوگل باز از جمله خدمات شبکه ای اجتماعی گوگل برای به اشتراک گذاری مطالب و نوشته های مختلف کاربران بود که چندان مورد توجه ایرانسل یک دو سه قرار نگرفت.
فوربس پیش بینی کرده که در طول سالی ایرانسل یک دو سه که در پیش داریم تعداد پیامک های ارسالی در سراسر دنیا کاهش خواهد یافت.
گوگل پایان کار ایرانسل یک دو سه سرویس گوگل باز (Google Buzz) را رسما به کاربران خود اعلام کرد.امروز کاربران سرویس میل گوگل، پیغامی از سوی گوگل دریافت کرده اند که به آنها اعلام شده: به زودی شاهد بازنشستگی سرویس گوگل باز خواهیم بود؛ در آن زمان شما دیگر قادر به ایجاد هیچ پست جدیدی نخواهید بود؛ اما محتوایی که تاکنون در این سرویس ایجاد کرده اید، قابل دسترس خواهد بود.
Xperia Tablet Z سونی در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه خواهد شد و در زمان تهیه این مطلب هنوز اطلاعات رسمی در مورد زمان عرضه و ایرانسل یک دو سه قیمت آن منتشر نشده است.
پیش از این نیز منابع نزدیک به گوگل، از ایرانسل یک دو سه جمع آوری این سرویس ظرف طی هفته آینده خبر داده بودند.سرویس گوگل باز، حدود ۲۰ ماه پیش راه اندازی شد و تقلیدی از برخی امکانات شبکه های اجتماعی بود.
google ایرانسل یک دو سه buzz
گفتنی است ایرانسل یک دو سه در استرالیا کاهش ارسال پیامک ۹ درصد و در هنگ‌کنگ ۱۴ درصد گزارش شده است.
اگر مشخصات Xperia Tablet Z را با تبلت Xperia Tablet S سونی ایرانسل یک دو سه که در ماه سپتامبر ۲۰۱۲ روانه بازار شد مقایسه نمائیم به نظر می رسد که سونی گام نسبتاً بزرگی به جلو برداشته و قصد دارد با ارائه سری جدید محصولات خود سهم بیشتری از بازار گوشی های هوشمند و تبلت ها را — که اکنون بخش عمده آن در دست سامسونگ و اپل است — از آن خود نماید.
پیش از این نیز سرویس دیگر گوگل به نام “گوگل ویو” که ترکیبی از مسنجر، ایمیل و خدمات به اشتراک گذاری محتوا بود، با شکست مواجه و تعطیل شد. ایرانسل یک دو سه
بر اساس این گزارش، ۹۰ درصد نوجوانان تلفن همراه دارند و ۷۴ درصد آنها ایرانسل یک دو سه اعلام کرده اند که تلفن های همراه مهم ترین وسایل آنها به شمار می رود.
این تحقیقات همچنین نشان داده که ۸۰ درصد نوجوانان ۱۱ تا ۱۸ ساله گوشی های هوشمندی ایرانسل یک دو سه همچون بلک بری دارند و از این دستگاه ها برای مکالمه، پیامک، پیام فوری و دسترسی به سرویس های شبکه اجتماعی استفاده می کنند.
گزارش ها حاکی از آن است که گوگل فضای اداری خود را با ایرانسل یک دو سه خرید یک مجتمع اداری با نمای زیبای کوهستانی و با پرداخت هزینه ۱۰۰ میلیون دلار افزایش داده است. رشد گوگل و توسعه سرویس های مختلف این شرکت منجر به جذب نیروهای انسانی بیشتر و نیاز به فضای بزرگ تر شده است. دفتر جدید غول اینترنتی دنیا بیش از ۲۲ هزار متر مربع مساحت دارد و در نزدیکی دفتر مرکزی این شرکت واقع شده است.
اگرچه به‌طور معمول در برخی از مواقع سال هم‌چون شب کریسمس و تعطیلات خاص، میزان پیامک‌ها بیش‌تر از دیگر روزهای سال است اما این کاهش نشانگر استفاده کاربران از سرویس ایرانسل یک دو سه های دیگر همچون پیام فوری، فیس بوک یا دیگر شبکه هاست.
بر اساس این گزارش، در فیلیپین شرکت سونرا به‌عنوان اپراتور اصلی تلفن‌های همراه ۵/۸ ایرانسل یک دو سه میلیون پیامک را در شب کریسمس به ثبت رساند، این در حالی است که سال گذشته این رقم ۹/۱۰ میلیون پیامک بوده و کاهش ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد.
پس از Google Buzz، ظاهرا گوگل تمام تلاش و توجه خود را معطوف به ایرانسل یک دو سه نجات سرویس Google Plus(شبکه اجتماعی گوگل) کرده است.
از دیگر ویژگی های Xperia Tablet Z می توان به مجهز بودن به فناوری ارتباطات نزدیک برد (NFC) و پشتیبانی از ارتباطات پر سرعت LTE اشاره ایرانسل یک دو سه نمود.
به یک دوربین ۸٫۱ مگاپیکسلی مجهز است که از حسگر Exmor R بهره می گیرد. بنا به گفته سونی مجهز بودن این تبلت به فناوری صوت محیطی سه بعدی S-Force این ایرانسل یک دو سه کمپانی می تواند حس فضای سه بعدی را به کاربر منتقل نماید.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 گفته می‌شود که از این تاریخ به بعد iOS7 در اختیار تمام کاربران اپل خواهد بود و شارژ اتوماتیک ایرانسل به راحتی می‌توانند نرم‌افزار خود را بروزرسانی کنند.این شايعه توسط برخی ایمیل‌ها از شرکت‌های زیرمجموعه اپل به مشترکان پخش شده است و حالا تمامی علاقمندان به این برند منتظر نسخه بروز سیستم عامل هستند.
خبرهای مبتنی بر رونمایی از iOS جدید همزمان با رونمایی از آیفون‌های 5S و 5C به حقيقت نزديك شده است، يعنی با توجه به رونمایی از این گوشی‌ها در تاریخ 10 سپتامبر باید منتظر معرفی این سیستم نرم‌افزاری شارژ اتوماتیک ایرانسل جدید هم باشیم.
وی در ادامه می‌گوید: این محصول، تراشه‌ای است که برای انجام امور روزمره و رایج طراحی شده است. این بدان معنی است که می‌توان تمامی کارهای معمولی که پردازنده‌های فعلی قادر به انجام آن‌ها هستند را با استفاده از آن انجام شارژ اتوماتیک ایرانسل داد. تراشه‌ای که ما موفق به ساخت آن شده‌ایم هیچ شباهتی به پردازنده‌های گرافیکی موجود که برای تسریع عملکرد‌های محاسباتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، ندارد.
دانشمندان موسسه فناوری ماساچوست (MIT)، موفق به ساخت یک پردازنده جدید با 110 هسته پردازشی شده‌اند. هدف آن‌ها از انجام شارژ اتوماتیک ایرانسل این کار کاهش مصرف انرژی در پردازنده و افزایش کارایی آن در گجت‌های هوشمند، کامپیوترهای شخصی و حتی سرورهای بزرگ است.
مشخصات فنی اين دو گوشی كنار هم جمع شارژ اتوماتیک ایرانسل آوری شده و حالا كاربران می توانند به راحتی اين دو گوشی‌ را از لحاظ كارایی قضاوت كنند. بر اساس تحقیقات به عمل آمده توسط محققین دانشگاه MIT، آنها تصمیم به ساخت و توسعه پردازنده 110 هسته‌ای برای افزایش قدرت و کاهش مصرف انرژی گرفتند و اکنون مشغول بکارهستند.
از لحاظ شارژ اتوماتیک ایرانسل اندازه، گوشی موتو ایکس در ابعاد 129 در 65 در 10.4 میلیمتر ساخته شده است، در حالی که گوشی جی 2 در ابعاد 127 در 71در 8.9 میلیمتر ساخته شده است.
هر دو بلوتوث 4 دارند و از لحاظ باطری موتو 2200mAh شارژ اتوماتیک ایرانسل و باطری ال جی 3000mAh تعریف شده است.
شزكت های ال جی و موتورولا (با همكاری گوگل) گوشی هایی را به تازگی معرفی كرده اند. هر دو اين شارژ اتوماتیک ایرانسل اين گوشی‌ها دارای مشخصاتی هستند كه آنها را در رديف گوشی های درجه اول بازار قرار می دهد، سازندگان گوشی G2 ادعای طراحی منحصر به فرد اين گوشی را دارند و در طرف ديگر Moto X با ويژگی سفارشی سازی نظر بسياری از كاربران را به سوی خود جلب كردi است.
از آن‌جا که این محصول فعلا مراحل آزمایشی خود را سپری می‌کند و محققان در حال توسعه آن هستند، نباید منتظر حضور این محصول به همین زودی‌ها در بازار باشیم. شارژ اتوماتیک ایرانسل
البته گفته می‌شود که برخی اطلاع‌رسانی ها پیرو شایعه‌ای واحد شارژ اتوماتیک ایرانسل بوده که حال با توجه به حجم وسیع اطلاع‌رسانی تبدیل به یک جریان شده است.شرکت Nuance هم که ارتباط نزدیکی با اپل دارد اقدام به منتشر کردن چنین خبری کرده و گفته که معرفی این سیستم عامل از دیگر برنامه‌های این شرکت (اپل) برای 10 سپتامبر، ( 19 شهريور) است.البته باید در نظر داشت که این شرکت به هیچ عنوان نقش سخنگویی برای اپل را ندارد و مطالبی را هم که بیان کرده صرفا برداشت خودش از برنامه‌های اپل در آینده بوده است.
میسکو لس، دانشجوی دوره پسادکترا در دانشگاه MIT و مسئول این پروژه در کنفرانس Hot Chips هنگام معرفی این پردازنده گفت: در ساخت این پردازنده که Execution Migraine Machine نام دارد، تلاش شده است تا شارژ اتوماتیک ایرانسل ترافیک در درون تراشه کاهش یابد؛ این امر باعث خواهد شد تا انجام محاسبات سریع‌ تر از گذشته انجام پذیرد و مصرف انرژی نیز کاهشی چشمگیر داشته باشد.
مقايسه اين دو شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی می تواند مورد توجه كاربران گوشی های هوشمند واقع شود
وزن موتو 130 گرم بوده و وزن G2 نیز 140 گرم تعریف شده است. شارژ اتوماتیک ایرانسل صفحه نمايش موتو 4.7 اینچی بوده و صفحه نمايش G2 نیز 5.2 اینچ که بزرگتر از موتو ايكس است.
صاحب نظران با توجه به خروج هنگفت ارز برای شارژ اتوماتیک ایرانسل واردات، تأکید می‌کنند که وزارت صنعت باید استراتژی مشخصی برای پاسخ به این حجم عظیم تقاضا، کیفی سازی تولیدات داخل و هدایت سلیقه‌های ایرانی به سمت محصولات وطنی تعریف کند.
موتو X پردازنده ای موسوم به شارژ اتوماتیک ایرانسل x8 داشته که سرعت 1.7 گیگاهرتزی دارد و البته فرایند پردازش و محاسبه با فناوری جدیدی صورت گرفته است، در حالی که G2 ال جی، چهار هسته ای Snapdragon با سرعت 2.26 گیگاهرتز دارد.
سيستم عامل هر دو گوشی‌ اندروید 4.2 می باشد و با حافظه های داخلی 16 و 32 گیگابايتی راهی بازار شده اند. هیچ کدام MicroSD برای اضافه کردن حافظه ندارند (در اینجا گلکسی S4 برتر است). شارژ اتوماتیک ایرانسل
وضوح تصویری ال جی 1920×1080 پیکسل شارژ اتوماتیک ایرانسل و وضوح موتو 720×1280 است که قطعا ال جی سر تر است.
هر دو 2 گیگابايت رم داشته و اتصالات نسل چهارم، LTE و ... را پشتیبانی می کنند. دوربین اصلی ال جی 13 مگاپیکسلی شارژ اتوماتیک ایرانسل تعریف شده و برای موتو 10 مگاپیکسل است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

شماره ساخت این آپدیت ۶٫۲٫B.1.96 و بر پایه اندروید ۴٫۱٫۲ خواهد بود. اما مهمترین irancell123 نکته در این به روزرسانی این طور که اعلام شده است حل مشکل فیلم برداری در حالت فول اچ دی ۱۰۸۰ خواهد بود. این آپدیت تا اواخر همین ماه میلادی یعنی دهه اول شهریور ماه منتشر خواهد شد.
من آموزش و فایل هارو در یک فایل زیپ irancell123 گزاشته ام که میتوانید انرا در زیر دانلود کنید.
سونی در روزهایی باقی مانده به irancell123 معرفی پرچمدار جدید خود بسیار پر سر و صدا بوده اما در روز گذشته اخبار خاصی از سونی در منابع خبری مختلف منتشر نشده بود. ما هم برای همین و به منظور تنوع چند تصویر زیبا از اکسپریا زد اولترا را برای شما قرار میدهیم . امیدوارم از این تصاویر لذت ببرید.
در این ویدیو کارکرد با قلم روی گوشی،گرفتن عکس با دوربین،تماشای ویدیو و تست پنجمارک نیز مشاهده میشود،در آخر نیز توسط ۲ خانم تایلندی تست ضد آب بودن آن صورت میگیرد،پیشنهاد میکنیم این ویدیوی جالب irancell123 را از دست ندهید! شما میتوانید از لینک آپارات ان را تماشا و دانلود کنید
این دستگاه قرار است با irancell123 نامهای C6902 , C6903 , C6906 وارد بازار های جهانی شود اما برای بازار ژاپن ماجرا کمی تفاوت دارد. NTT Docomo که پیش از این نیز گوشی هایی را برای خود جدا از بازارهای جهانی داشت اکنون نیز قرار است که هونامی را با عنوان SO-01F وارد بازار ژاپن کند.
اگر به یاد داشته باشید در ماه ژوئن بود که گزارشاتی مبنی بر irancell123 ارائه آپدیت جدید سونی برای اکسپریا اس در ماه ژولای رسیده بود. که با وجود به پایان رسیدن ماه ژولای هنوز این آپدیت منتشر نشده است. اما حالا در تالار پشتیبانی سونی یکی از اعضای تیم پشتیبانی اعلام کرده که آپدیت جدیدی برای این گوشی با سری ساخت ۶٫۲٫B.1.XX در راه است.
xperiablog پرجمدار جدید سونی با نام هونامی قرار است که در ماه irancell123 سپتامبر و در نمایشگاه موبایل برلین رونمایی شود. بدون شک این دستگاه یکی از پر سر و صدا ترین دیوایسهای این نمایشگاه خواهد بود که قرار است بعد از معرفی به تمامی بازارهای جهانی عرضه شود.
با توجه به شباهت سخت افزاری اکسپریا اس و آکرو irancell123 اس و اس ال در صورت عرضه این به روز رسانی برای اکسپریا اس دو دستگاه دیگر نیز این آپدیت را دریافت میکنند.
آپدیت های قبلی جلی بین ۴٫۱٫۲ برای اکسپریا اس با سری عددی B.0 منتشر میشدند اما حالا آپدیت پیش رو با سری متفاوتی قرار است عرضه شود. به همین خاطر احتمال اینکه این آپدیت برای نسخه های بالاتر از ۴٫۱٫۲ باشد نیز وجود دارد اما احتمالش کم است زیرا irancell123 ما در سایت ptcrb.com که بررسی کردیم دیدیم زمان اندروید 4 اپدیتی از A.0 به A.1 ارئه شد ولی نسخه ی اندروید تغییر نکرد حالا هم از B.0 به B.1 اپدیت میشود احتمالا اگه بخواد نسخه ی اندروید تغییر کنه باید با بیلد نامبر 6.3B باشه اما بازهم احتمال تغییر نسخه وجود داره.
چند روز قبل بود که خبری مبنی بر آپدیت جدید سونی برای اکسپریا اس و اس ال برای شما قرار داده بودیم. حالا تصاویری از این آپدیت به بیرون درز کرده که ساختار این به روز رسانی را نشان میدهد. این آپدیت که تردید irancell123 در نسخه اندروید آن نیز وجود داشت حالا مشخص شده است که بر پایه همان اندروید ۴٫۱٫۲ خواهد بود.
پس از معرفی آخرین نسخه از اندروید سونی به سرعت دست به کار شده و آزمایشات این نسخه را بر روی دستگاه های اکسپریا آغاز کرده است. در حالی که حدود ۱۲ ساعت از معرفی رسمی اندروید ۴٫۳ نگذشته بود سونی لیستی از گوشی هایی irancell123 را که به این نسخه به روز میشوند را معرفی کرد. هرچند طبق گفته سونی آن لیست نهایی سونی برای به روزرسانی به اندروید ۴٫۳ نبود.
به نقل از Fredik Ekstrand مدیر بخش نرم افزاری سونی این آپدیت هم اکنون در حال آزمایش بر روی دستگاههای اکسپریا است. تغییرات این نسخه نسبت به قبل شامل بهبود عملکرد سیستم، قفل irancell123 صفحه نمایش، لانچر، دفترچه تلفن، مجموعه برنامه های رسانه های جدید (واکمن، آلبوم، فیلم)، گزینه های بیشتر برای پیام های متنی، به روز رسانی وضعیت های صوتی و صفحه کلید با امکانات جدید می باشد.
حالا سونی در خبری تکمیلی اعلام کرد تمامی دستگاه های اکسپریا ۲۰۱۳ به اندروید ۴٫۳ به روز میشوند اما نکته ای irancell123 که برای بسیاری امیدوار کننده است اینکه قرار است تعدادی از دستگاه های ۲۰۱۲ نیز به طور مستقیم از اندروید ۴٫۱ به ۴٫۳ به روز شوند. البته سونی هنوز اسمی از گوشی های ۲۰۱۲ که قرار است آپدیت جدید را دریافت کنند نبرده است اما انتظار میرود تعدادی از این گوشی ها با توجه به توان سخت افزاری بالاتر بتوانند این آپدیت را دریافت کنند.
یکی از بزرگ ترین دغدغه های irancell123 کاربران اندرویدی ایرانی عدم استفاده از گوگل پلی (اندروید مارکت) است که اول تحریم بودیم و بعد از برداشتن تحریم های دیگه کسی نفهمید چه شد چون بعضی وقت ها برنامه باز میشد ولی زمان دانلود پیغام فیلتر میداد ولی به هر حال ما امروز این دغدغه را به سادگی حل کرده ایم که خود ماهم اینطور استفاده میکنیم این روش کاملا کار میکند ولی نیاز به دستگاه روت یا دستگاه هایی که اندروید 4 به بالا نیاز دارد.و بر روی دستگاه های : xperia slو xperia solaو xperia pو galaxy s2و g



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

تمام این روش‌ها مربط به دیتای گوشی شما خواهد شد که بیشترین مصرف ایرانسل123 را در گوشی دارد و دشمن باتری شما است.
اما شاید مهمترین گزینه کیفیت عکس‌هایی باشد که توسط دوربین تهیه می‌شود. وضعیت عکس‌های گرفته شده با گوشی کمی ما را گیج کرد زیرا با اینکه اشباعیت رنگ‌ها در عکس‌ها زیاد است و جزئیات به خوبی نمایش داده می‌شوند اما نویز عکس‌ها زیاد است ایرانسل123 و برای یک دوربین 8 مگاپیکسلی نتیجه خوبی به دست نمی‌آید. در کل برای یک گوشی سطح متوسط با قیمتی تقریبا ارزان این دوربین یکی از بهترین‌ها است.
جی اس ام در این مقاله قصد دارد که به شما آموزش دهد چه کارهایی انجام دهید تا باتری ایرانسل123 شما دیرتر تمام شود و اگر نیاز به تماس با تلفن خود پیدا کردید و به برق دسترسی نداشتید به اصطلاح کارتان لنگ نماند.
در کل این گوشی برای افرادی که دنبال یک گجت ارزان قیمت هستند گزینه مناسبی است. مهمترین مزیت این گوشی نسبت به رقبای خود طراحی زیبا و کاربر پسند آن است. اما برای این گوشی رقیبی سرسخت در بازار با قیمتی حتی کمتر وجود دارد که به راحتی می تواند آن را کنار بزند. نام این گوشی LG L9 است. L9 با داشتن صفحه نمایشی بزرگتر و با کیفیتر و باتری قوی‌ترمی‌تواند گزینه مناسب تری برای خرید باشد. ما در مجموع از این گوشی رضایتی نسبی داشتیم. Xperia L در خود چیزی نداشت که بتواند ما را برای کار کردن بیشتر با گوشی ترغیب کند. این Xperia برای افرادی مناسب است که به ظاهر گوشی و خوش دستی آن اهمیت زیادی می‌دهند و به خصوص طرفدار سر سخت ایرانسل123 مارک سونی هستند.
سونی در این گوشی از یک پردازنده 2 هسته‌ای ساخت شرکت کوآلکام با نام Snapdragon MSM8230 استفاده کرده است. این پردازنده در ایرانسل123 نهایت عملکرد خود سرعتی برابر 1 گیگاهرتز را می‌تواند تامین کند. همچنین یک پردازنده گرافیکی با نام Adreno 305 در داخل این چیپ ست قرار گرفته است که جزو پردازنده‌های گرافیکی سطح پایین کوآلکام است. در بیشتر بنج مارک‌ها Xperia L در میانه نمودار‌ها قرار می گیرد که به خوبی موکد این موضوع است که با یک گوشی سطح متوسط روبرو هستید.
نظر جی اس ایرانسل123 ام
برای این گوشی میان رده ایرانسل123 یک دوربین با کیفیت 8 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است که می‌تواند عکس هایی با کیفیت 3264×2448 پیکسل تهیه کند. دوربین این گوشی همه چیزهایی که شما نیاز دارید مانند تشخیص چهره، تشخیص لبخند، حالت HDR و امکانات دیگر را که یک کاربر عادی نیاز دارد در خود گنجانده است.
پردازنده و ایرانسل123 حافظه داخلی
امروزه گوشی‌های هوشمند همه کاری انجام می‌دهند، فیلم پخش می‌کنند، موزیک پخش می‌کنند، کارهای بانکی شما را انجام می‌دهند،آپدیت‌های صفحات اجتماعی شما را نشان می‌دهند و هزاران کار دیگر که شاید امروزه قابلیت ایرانسل123 تماس گرفتن آن‌ها جزو کمترین کارهایی باشد که انجام می‌دهند. اما برای انجام تمام این کارها یک مورد خیلی مهم باید در این گوشی‌ها قوی باشد و آن باتری است. با این همه کار انرژی زیادی توسط گوشی مصرف خواهد شد و شارژ باتری زودتر از حالت معمول به اتمام می‌رسد.
در کل نمی‌توانید از یک گوشی با این پردازنده نه چندان قوی انتظار اجرای بازی‌ها و برنامه‌های بسیار ایرانسل123 سنگین را داشته باشید و کارکرد آن در حدی است که بتواند از پس کارهای روزمره شما بر بیاید.سیستم عامل و نرم افزار
برای دیدن سایز ایرانسل123 واقعی عکس‌ها بر روی آن‌ها کلیک کنید
اما یکی از تفاوت‌های این گوشی با دیگر سونی‌ها و شباهت آن با Xperia SP در LED ای است که در ایرانسل123 قسمت پایینی این گوشی قرار دارد. این LED در زمان‌های مختلف و با توجه به رنگ غالبی که بر روی صفحه نمایش است به رنگ‌های مختلف تغییر رنگ می‌دهد. به طور مثال زمانی که مشغول مرور عکس‌ها در گوشی خود هستید و رنگ آبی در عکس شما نمود بیشتری دارد تا عکس‌های دیگر، این LED به رنگ آبی درخواهد آمد.
این صفحه نمایش در مقایسه با بسیاری از گوشی‌ها کیفیت خوبی ندارد اما در عوض قیمتی که برای آن می پردازید مورد مناسبی است. ما به هیچ وجه از ایرانسل123 کیفیت و کارآیی این صفحه نمایش رضایت نداشتیم، شاید بتوانیم در مورد کیفیت آن کمی سخت گیر نباشیم اما در مورد کارآیی باید بگوییم که این صفحه نمایش بسیار ضعیف عمل می‌کند. موارد بسیاری برای ما پیش آمد که پاسخ دهی صفحه نمایش به فرامین ما به خوبی انجام نشد و برای اجرای یک فرمان مجبور به چند بار ضربه زدن بر روی صفحه بودیم و گاهی اوقات نیز به اشتباه فرمان دیگری اجرا می‌شد. به طور خلاصه کارآیی صفحه نمایش برای یک صفحه نمایش لمسی خازنی بسیار ضعیف است و بیشتر ما را به یاد صفحه نمایش‌های لمسی مقاومتی می‌انداخت.
سیستم عامل گوشی اندروید است و نسخه 4.1.2 آبنبات ژله‌ای بر روی آن نصب ایرانسل123 است. صفحه قفل در اینجا مانند Xperia Z است. برای باز کردن قفل صفحه همان حالت کرکره‌ای دیده می‌شود و همچنین در اینجا به کنترل موزیک‌ها و دوربین عکاسی دسترسی دارید.
حافظه داخلی گوشی 8 گیگابایت ایرانسل123 است که از این میزان حافظه 5.8 گیگابایت در دسترس کاربر قرار دارد.
بعد از باز کردن قفل صفحه همان صفحه اصلی اندروید را که در همه گوشی‌های سونی مشاهده می‌کنید دیده می‌شود. قسمت‌های دیگر مانند صفحه کلید برای تایپ در پیامک‌ها، صفحه کلید شماره‌گیر، ایرانسل123 مرورگر اینترنت و ... شبیه به Xperia SP هستند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

یکون موجود در نوار ابزرا ویندوز همچنین تعداد اطلاع رسانی هایی را که شما هنوز آنها را مرور نکرده اید برای شما نمایش می‌دهد . با کلیک راست بر روی این آیکون منویی برای شما نمایش داده می شود که شما می توانید با استفاده از آن برای مدتی کوتاه بدون نیاز به غیر فعال کردن یا پاک کردن این افزونه ، این افزونه را در حالت خاموش قرار دهید . حالت خاموش می تواند برای یک ساعت ، یک دقیقه و یا برای مدت نامحدود تا زمانی که شما آن را بصورت دستی فعال نکنید در همان حالت باقی بماند شارژ مستقیم ایرانسل .
تمام مدل‌های H81 گیگابایت از تراشه صدای ساخت Realtek NIC بهره می‌برند. اما نکته جالب توجه در مورد یکی از مدل‌های H81 گیگابایت با نام شارژ مستقیم ایرانسل H81 AMP-Up در تجهیز شدن این مادربرد به تراشه قابل ارتقاء OP-AMP است که پیش از این در مادربرد حرفه‌ای G1 Sniper 5 ارائه شده بود.
پس از انجام تنظیمات نیاز به انجام کاری دیگر به منظور استفاده از افزونه شارژ مستقیم ایرانسل نبوده و افزونه باقی تنظیمات مورد نیاز را انجام می‌دهد. Frumu با ایجاد آیکون مورد نیاز در نوار ابزار ویندوز تمامی تغییرات ایجاد شده در اکانت کاربری شما را در صورت وجود به اطلاع شما می‌رساند. هر پیام اطلاع‌رسانی حاوی تصویر اکانت، نام و نوع تغییری است که در اکانت شما ایجاد شده است. شما می‌توانید با کلیک بر روی این پنجره حبابی آن را در مرورگر خود باز کنید و یا با کلیک بر روی علامت ضربدر گوشه آن، برنامه را ببندید.
تبلیغات شارژ مستقیم ایرانسل متنی
یک گروه بریتانیایی که شامل یک برنامه نویس با نام Robb Lewıd و یک طراح با نام Ed Poole این نیاز را احساس کرده و گروهی را به منظور ایجاد منبعی ضروری برای رفع این نیاز تشکیل شارژ مستقیم ایرانسل داده اند که این منبع Justdelete.me خوانده می شود. همانطور که از نام این منبع پیداست، دایرةالمعارفی از لینک‌هایی است که شما می توانید با استفاده از آنها از شر اکانت‌های آنلاین خود خلاص شوید.
این ابزار برای اطلاع رسانی آخرین تغییرات رخداده در اکانت کاربری شما همزمان با ایجاد این تغییرات به صورت شارژ مستقیم ایرانسل اطلاع رسانی از طریق Desktop Notification می‌باشد، برای مثال زمانی که یکی از دوستانتان یکی از عکس‌های شما را لایک کرد یا بروی status شما کامنتی اضافه نمود یا بر روی تایم لاین شما چیزی را اضافه نمود این افزونه شما را مطلع می سازد. به گفته طراح این افزونه اگرچه این افزونه هم‌اکنون فقط از فیس بوک پشتیبانی می‌کند، اما در آینده سرویس‌های بیشتری برای این افزونه اضافه خواهد شد.
کار با این افزونه بسیار راحت بوده و انجام تنظیمات آن به سادگی امکان پذیر می باشد. برای استفاده از این افزونه کافی است مرورگر کروم در پشت صحنه در حال اجرا باشد، یعنی نیازی به بازکردن صفحه مرورگر نیست. به محض نصب این افزونه، در صورتی که از اکانت خود شارژ مستقیم ایرانسل خارج نشده باشید، افزونه با دریافت اطلاعات کاربری شما آماده استفاده می باشد. در غیر اینصورت شما برای استفاده ابتدا باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید. به محض ورود ، افزونه منوی متحرک اطلاع رسانی را نمایش می دهد که شما می توانید به راحتی آن را فعال یا غیر فعال نمایید. برای انجام تغییرات می توانید با مراجعه به Tools>Extensions>Frumu Notifier>Options تنظیمات خود را اعمال کنید.
گیگابایت تعداد درگاه‌های USB 3.0 را در برخی از مدل‌های H81 از طریق هاب USB به 6 عدد افزایش داده است. همانطور که پیش تر اشاره کردیم H81 تنها از دو درگاه USB 3.0 پشتیبانی شارژ مستقیم ایرانسل می‌کند.
تمام این مادربردهای از فناوری Ultra Durable 4 Plus این شرکت بهره می‌برند که به معنای استفاده از ICهای 40C IR3550 برای کنترل قدرت در مادربرد، قطعات با شارژ مستقیم ایرانسل دوام و در نهایت طول عمر طولانی‌تر مادربرد می‌شود.
هنوز قیمت و زمان دقیق ورود این محصولات به بازار اعلام نشده است. فیس بوک راه خارق العاده‌ای را برای ایجاد ارتباط بین انسان‌ها با خانواده و دوستانشان ایجاد کرده است. راه حل شما برای اطلاع از آخرین اخبار و تغییرات ایجاد شده در اکانت کاربری فیس بوک‌تان چیست؟ اگر راه حل شما قادر به اطلاع رسانی همزمان تغییرات رخداده نیست، می‌توانید از Furumo Notifier که یک ابزار بسیار کاربردی برای گوگل کروم است، استفاده کرده و شارژ مستقیم ایرانسل یا حداقل یکبار آن را امتحان کنید. در ادامه مطلب با توضیحات بیشتر و نحوه استفاده از این ابزار با زومیت همراه باشید.
در آخر ، Frumu افزونه ای بسیار کاربردی است که بار سیستم را سنگین نکرده و با اجرا در پشت پرده سیستم ، شما را از آخرین تغییرات ایحادشده بر روی اکانت خود مطلع می سازد . این افزونه قادر به اجرا بر روی تمامی نسخه‌های گوگل کروم بوده و شما می توانید این افزونه را شارژ مستقیم ایرانسل ازلینک زیر دریافت نمایید .
آیا انجام کارها به صورت آنلاین خسته کننده است؟ روزانه شما برای خرید آنلاین، جستجو در اینترنت، به اشتراک گذاری، تماشای ویدئو، چت اینترنتی، مطالعه و غیره باید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد اکانت‌های مختلف کاربری شارژ مستقیم ایرانسل خویش شوید. شما باید اطلاعات خود را در محل های فراوانی نگهداری نمایید و انتقادی به شما وارد نیست در صورتی که بخواهید تعدادی از این اکانت‌ها را حذف کنید. اگر قصد دارید از حساب کاربری برخی از سرویس‌های آنلاین یکجا رها شوید، ما برایتان ابزاری جالبی را در نظر داریم.
Gigabyte Ultra شارژ مستقیم ایرانسل

 



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهريور 1392 | نظرات ()