نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

مهندس علیرضا قلمبر دزفولی روز شنبه و در نشست خبری ویژه پنجمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل گفت: این نرخ در شهرهای بزرگ کشور مانند تهران به دلیل محدودیت‌هایی که برای ایجاد سایت‌ها وجود دارد، یک و چهار دهم درصد، در شیراز هفت دهم درصد، در مشهد هفتاد و پنج صدم درصد، در اصفهان و کرج کمتر از یک درصد و در ساری نیز به کمتر از شش دهم شارژ مستقیم ایرانسل درصد رسیده است.
ایرانسل در شارژ مستقیم ایرانسل بین ۱۰ شرکت پیشروی کشور قرار گرفت
نشست خبری پنجمین سالروز راه شارژ مستقیم ایرانسل اندازی شبکه ایرانسل!
پس از گذشت ۴سال از آغاز فعالیت و در رتبه بندی سالیانه صد شارژ مستقیم ایرانسل شرکت برتر: ایرانسل در بین ۱۰ شرکت پیشروی کشور قرار گرفت
مدیرعامل ایرانسل بین شهرهای بزرگ کشور، بعد از تهران بیشترین قطع تماس را متعلق به اصفهان اعلام کرد و گفت: البته تعداد سایت‌ها در اصفهان افزایش بیشتری یافته‌اند و چون اصفهان یک شهر تاریخی است، راه‌اندازی شارژ مستقیم ایرانسل سایت‌های BTS در آن شهر با محدودیت هایی مواجه است و امیدواریم تا پایان سال جاری با نصب بیش از ۳۰ آنتن جدید در شهر اصفهان، این مشکلات کاهش یابند.
در چهاردهمین دوره رتبه‌بندی صد شرکت برتر ایران و به تشخیص سازمان مدیریت صنعتی، ایرانسل جزو ۱۰ شرکت پیشرو کشور در رتبه‌بندی شارژ مستقیم ایرانسل سال ۱۳۹۰ معرفی شد.
همچنین در بخش رتبه بندی سال ۹۰ صد شرکت برتر کشور، برای سال مالی ۱۳۸۹، ایرانسل با ۳ پله صعود نسبت به رتبه‌بندی سال شارژ مستقیم ایرانسل گذشته، از جایگاه بیست و ششم به جایگاه بیست و سوم ارتقاء پیدا کرد.
براساس این گزارش، ایرانسل پس از گذشت ۴ سال از آغاز فعالیت در بازار خدمات ارتباطی کشور توانست به این جایگاه‌ها در بین شرکت‌های پیشرو و برتر کشور دست شارژ مستقیم ایرانسل پیدا کند.
در چهاردهمین دوره رتبه‌بندی صد شرکت برتر ایران و به تشخیص سازمان مدیریت صنعتی، ایرانسل جزو ۱۰ شرکت پیشرو کشور شارژ مستقیم ایرانسل در رتبه‌بندی سال ۱۳۹۰ معرفی شد.
براساس این گزارش، ایرانسل پس از گذشت ۴ سال شارژ مستقیم ایرانسل از آغاز فعالیت در بازار خدمات ارتباطی کشور توانست به این جایگاه‌ها در بین شرکت‌های پیشرو و برتر کشور دست پیدا کند.
پس از گذشت ۴سال از آغاز فعالیت و در رتبه بندی سالیانه صد شرکت برتر: ایرانسل در بین ۱۰ شرکت پیشروی کشور قرار گرفت شارژ مستقیم ایرانسل
ایرانسل در بین ۱۰ شرکت پیشروی شارژ مستقیم ایرانسل کشور قرار گرفت
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در رتبه‌بندی ۱۳۹۰ صد شرکت برتر ایران (طرح IMI-۱۰۰) که توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود، ایرانسل تنها شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است که در فهرست ۱۰ شارژ مستقیم ایرانسل شرکت پیشرو ایران قرار گرفت و موفق به دریافت تندیس ویژه و لوح تقدیر شد.
همچنین در بخش رتبه بندی سال ۹۰ صد شرکت برتر کشور، برای سال مالی ۱۳۸۹، ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل با ۳ پله صعود نسبت به رتبه‌بندی سال گذشته، از جایگاه بیست و ششم به جایگاه بیست و سوم ارتقاء پیدا کرد.
رتبه بندی شركت های برتر ایران، از طریق بررسی عملكرد شركت‌ها در ۲۵ شاخص مالی و اعتباری توسط سازمان مدیریت صنعتی انجام می‌شود. مهمترین اهداف رتبه‌بندی شركت‌های برتر ایران، ایجاد فضای شفاف و مقایسه‌ای برای كسب و كار، ارائه اثرگذاری بنگاه‌های اقتصادی در روند فعالیت‌های كشور، ایجاد رقابت بین بنگاه‌ها و شركت‌ها و در نهایت تحلیل روند اقتصادی و تشخیص جهت حركت در كسب و كارهای اقتصادی اعلام شده است. شارژ مستقیم ایرانسل
گزارش کامل نشست خبری پنجمین سالروز راه اندازی شارژ مستقیم ایرانسل شبکه تلفن همراه ایرانسل
وی با اشاره به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات درخصوص عدم محاسبه هزینه مکالمات کمتر از ۳ ثانیه که به دلیل اشکال در شبکه تلفن همراه اپراتورها قطع می‌شوند، گفت: در شبکه ایرانسل ۹۹ و بیست و پنج صدم درصد شارژ مستقیم ایرانسل از کل تماس‌های زیر ۳ ثانیه بنابر اراده تماس گیرنده یا مخاطب تماس قطع می‌شود.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در رتبه‌بندی ۱۳۹۰ صد شرکت برتر ایران (طرح IMI-۱۰۰) که توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود، شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل تنها شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است که در فهرست ۱۰ شرکت پیشرو ایران قرار گرفت و موفق به دریافت تندیس ویژه و لوح تقدیر شد.
رتبه بندی شركت های برتر ایران، از طریق بررسی عملكرد شركت‌ها در ۲۵ شاخص مالی و اعتباری توسط سازمان مدیریت صنعتی انجام می‌شود. مهمترین اهداف رتبه‌بندی شركت‌های برتر ایران، ایجاد فضای شفاف و مقایسه‌ای برای كسب و كار، ارائه اثرگذاری بنگاه‌های شارژ مستقیم ایرانسل اقتصادی در روند فعالیت‌های كشور، ایجاد رقابت بین بنگاه‌ها و شركت‌ها و در نهایت تحلیل روند اقتصادی و تشخیص جهت حركت در كسب و كارهای اقتصادی اعلام شده است.
او افزود: از هفتاد و پنج صدم درصد قطعی مکالمات کمتر از ۳ ثانیه، ۴۲ صدم درصد به دلیل شارژ مستقیم ایرانسل خارج شدن از حوزه پوشش و ۹صدم درصد به دلیل اختلالات و دلایل فنی داخل شبکه قطع می‌شود که صادرکننده پروانه تا ۱.۵ درصد آن را مجاز دانسته است.
مدیرعامل شبکه تلفن همراه شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل با اشاره به اینکه طبق پروانه این اپراتور قطع ناخواسته مکالمات مشترکان ایرانسل در پایان سال ششم قراردادی تا ۱.۵ درصد مجاز است، از متوسط هشتاد و پنج صدم درصدی قطع ناخواسته مکالمات مشترکین ایرانسل خبر داد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

خلاصه باید مراقب بود چون اون موقع كه تو صف ایرانسل وایسادین و منتظرین كادو تونو بگرین، اگه یه نفر با دوربین به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شما نزدیك شد، احتمال این وجود داره كه عوامل همراه اول باشه.
وی گفت: ایرانسل آمادگی لازم را برای ارایه سرویس‌های نسل سوم تلفن همراه دارد و به محض تمام شدن مدت انحصاری که برای این اپراتور در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نظر گرفته شده با دریافت مجوز از رگولاتوری اقدام به ارایه سرویس‌های نسل سوم تلفن همراه خواهیم کرد.
تقریبا ایرانسل از وقتی در اولین نمایشگاه شركت كرد، بازدیدكنندگان و اشانتیون جمع‌كن‌ها دم در غرفه این شركت صف می‌بستند. تا از در هر نمایشگاهی تو می‌رفتی، از همون اول پاكت‌های زرد و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل كاغذهای یادداشت ایرانسل دست جماعت بود.
بله كارمندای همراه اول تو صف ایرانسل. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صحنه‌ای كه باعث عصبانیت اپراتور بزرگ‌تر, همراه اول بود.
علیرضا قلمبر دزفولی در پاسخ به این سوال که دستگاه‌های خدماتی همچون پلیس 110، اورژانس و آتش نشانی از همکاری نکردن ایرانسل در شناسایی مزاحمان تلفنی گلایه دارند گفت: در این خصوص در یک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فرصت مناسب پاسخ لازم را خواهیم داد.
كارمندان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل همراه اول با هدایای ایرانسلی
نزدیک به یک ماه پیش دستگاه‌های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خدماتی همچون پلیس 110، آتش نشانی و اورژانس در اقدامی همزمان از همکاری نکردن ایرانسل برای شناسایی مزاحمان تلفنی گلایه کردند به نحوی که حتی دلیل این موضوع را ترس ایرانسل برای از دست دادن سهم بازار خود عنوان کردند، این در حالی است که مدیرعامل ایرانسل بدون ارایه پاسخی شفاف ارایه توضیحات لازم را به زمانی دیگر موکول می‌کند.
در راستای افزایش سهولت دریافت شارژ و پرداخت صورت‌حساب، از این پس شما مشترکین سیم کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانید با مراجعه به وب سایت بانک سرمایه،بدون نیاز به وارد کردن کد، نسبت به خرید شارژ یا پرداخت صورت‌حساب خود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اقدام نمایید.
پرداخت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آنلاین بدون نیاز به وارد کردن کد؛ با همکاری ایرانسل و بانک سرمایه
بدین منظور کافیست، با مراجعه به نشانی اینترنتی https://recharge.sbank.ir و دارا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بودن کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم اینترنتی، از سرویس‌های شارژ مستقیم سیم‌کارت اعتباری (عادی و شگفت انگیز)، پرداخت مستقیم صورت‌حساب سیم‌کارت دائمی، شارژ مستقیم وایمکس و پرداخت صورت‌حساب وایمکس دائمی برخوردار شوید.
درضمن دعوای سایت به سایت و اس‌ام‌اس به اسم‌ام‌اس بین شما و ایرانسل هم خیلی تكراری شده. لا اقل مثل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تام و جری یه بارم كه شده با هم دوست بشین
وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی براینکه آیا ایرانسل درخواست دریافت فرکانس نسل سوم تلفن همراه را به رگولاتوری ارایه کرده، افزود: اپراتور دوم چند سال پیش درخواست دریافت باندهای فرکانسی نسل سوم تلفن همراه را به سازمان تنظیم مقررات ارایه داده، اما هنوز جوابی در این خصوص دریافت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نکردیم.
به گفته یك منبع آگاه در همراه اول، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چند وقتی بود كه این مسئله بین مدیران میانی همراه اول به عنوان یك سوژه آبرو بر مطرح شده بود تا این كه سال گذشته بالاخره قرار شد تا هر كارمند همراه اولی كه تو صف اپراتورهای دیگه وای میسه، یا اشانتیون اپراتورای دیگه دستشه رو جریمه كنن. و به این ترتیب همراه اول، با اعمال تحریم های یك‌جانبه به كارمندان خودش، غیررسمی در نمایشگاه‌ها فیلم تهیه می‌كنه و كارمندای خودشو كه پكیج هدیه ایرانسل دستشونه، جریمه می‌كنه.
با استفاده از این سرویس شما مشترکین ایرانسل می‌توانید با وارد کردن شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی عضو شبکه شتاب، رمز دوم اینترنتی و شماره ۳ یا ۴ رقمی مندرج در پشت کارت شتاب یا متن آن، به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هر میزان که نیاز دارید پرداخت خود را انجام دهید.
اما خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صحنه های جالبی هم گه گاه كنار صف شارژ مجانی و جایی كه هدیه و عروسك ایرانسل پخش می‌كردند، می‌شد دید.
كارمندان همراه اول با هدایای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسلی
آخه یكی نیست به این آقایون بگه كه باباجون، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آخه خب شما هم یه چیزی دست این مردم و بازدید كننده‌ها بدین. یا این كه یه چیز خوب به كارمندای ایرانسل بدین كه روشون كم شه.
وی با بیان اینکه امیدواریم اپراتور سوم بتواند هر چه سریع‌تر شبکه خودش را توسعه دهد، افزود: از آنجا که ارایه سرویس‌های جدید برای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تمامی اپراتورها جذابیت دارد ما نیز زیرساخت‌های لازم را برای ورود به این نسل از فناوری تلفن همراه فراهم کرده‌ایم.‌
خرید آنلاین شارژ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و پرداخت صورت‌حساب ایرانسل بدون وارد نمودن کد
آماده ارایه نسل سوم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تلفن همراه هستیم
با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این روش، مبلغ مورد نظر شما به طور مستقیم از کارت بانکی کسر و به اعتبار سیم کارت و یا حساب وایمکس‌تان افزوده می‌شود.
تقریبا ایرانسل از وقتی در اولین نمایشگاه شركت كرد، بازدیدكنندگان و اشانتیون جمع‌كن‌ها دم در غرفه این شركت صف می‌بستند. تا از در هر نمایشگاهی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تو می‌رفتی، از همون اول پاكت‌های زرد و كاغذهای یادداشت ایرانسل دست جماعت بود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

عبدالله افتاده - رونامه فناوران اطلاعات اوايل هفته گذشته در گفت‌وگويي اختصاصي با وزير ارتباطات به بررسي وضعيت ارتباطات كشور پرداخت كه وزير محترم در بخشي از اين شارژ اتوماتیک ایرانسل گفت‌وگو درباره قاچاق مكالمه روي شبكه‌هاي تلفن همراه به ويژه در شبكه اپراتور دوم، اشارات صريحي داشت.
اما گويا گروهي از رسانه‌هاي نزديك به اپراتور شارژ اتوماتیک ایرانسل دوم موبايل، در يك بازي رسانه‌اي و با تحريف واقعياتي كه در آن گفت‌وگو مورد بحث قرار گرفت، سعي دارند اين موضوع مهم را كه منافع اقتصادي و امنيت كشور را تهديد مي‌كند، مصادره به مطلوب كنند.
حال با توجه به ادعاي مدير عامل اين اپراتور مبني بر تکميل ثبت نام مشترکان و شارژ اتوماتیک ایرانسل امکان پذير شدن پيگيري اطلاعات افراد ، اميد است آمار مزاحمت هاي تلفني با اين سيمکارت ها کاهش يابد.
فناوران - اگر به گفته شما، ایرانسل از لحاظ فنی قادر به قاچاق مخابرات نیست، چطور در همان شارژ اتوماتیک ایرانسل گزارش مورد نظر مدير روابط عمومي ايرانسل قطع 350 مشترك در ماه را توسط اين اپراتور به خاطر اقدام به ترمينيشن تاييد كرده است؟
منبع ([Only registered and activated users شارژ اتوماتیک ایرانسل can see links])
به دنبال داغ شدن بحث سيمکارت هاي بي نام و نشان ايرانسل ، افزايش تعداد مزاحمان تلفني شارژ اتوماتیک ایرانسل و هشدار وزير ارتباطات به اين اپراتور در خصوص تکميل و اصلاح اطلاعات هويتي مشترکان، روز سه شنبه سي ام ارديبهشت ماه مسوولان ايرانسل اعلام کردند اطلاعات تمامي مشترکان ايرانسل ثبت شده و اين موضوع به اطلاع سازمان رگولاتوري رسيده است.
متقاضیان خرید سیم کارت ایرانسل به هنگام ثبت نام بایستی اصل شارژ اتوماتیک ایرانسل شناسنامه یا کارت ملی (و یا گذرنامه برای اتباع خارجی) و یک برگ کپی از آنها را همراه داشته باشند و به متصدی مربوطه ارائه کنند.
علی اصغر عینی‌پور در گفتگو با ایلنا با اعلام این خبر گفت: در حال شارژ اتوماتیک ایرانسل حاضر سیم کارت فعال ثبت نام نشده در شبکه ایرانسل وجود ندارد.
آقاي دزفولي! در گفت‌وگوي مذكور با دكتر سليماني، ايشان هرگز «اپراتور دوم» را به قاچاق مخابرات متهم نكرده است كه دوستان، مثلا در سايت «همنا» بخواهند در فرار رو به جلو درصدد تكذيب چنين فعاليتي از سوي ايرانسل برآيند و بد نيست خود جنابعالي تيترهايي از جمله شارژ اتوماتیک ایرانسل «وزير ارتباطات سخنان خود را تكذيب كرد» را مطالعه و نظر خود را صريحا بيان كنيد.
1- آقاي دزفولي! اگر به گفته شما، ایرانسل از لحاظ فنی قادر به قاچاق مخابرات نیست، چطور در همان گزارش مورد نظر مدير روابط عمومي ايرانسل قطع 350 مشترك در ماه را توسط اين اپراتور به خاطر اقدام به ترمينيشن تاييد شارژ اتوماتیک ایرانسل كرده است؟
شايد همين شارژ اتوماتیک ایرانسل موضوع موجب شد تا مزاحمان تلفني با اطلاع از اينکه امکان هيچ گونه پيگيري وجود ندارد اقدام به ايجاد مزاحمت براي مردم کنند.
اين اتفاقات سبب شد كه در يادداشتي شارژ اتوماتیک ایرانسل كه مستقيما خطاب به عليرضا قلمبر دزفولي، مدير عامل ايرانسل مي‌نويسم، سوالات رسانه خود را به عنوان چشم ناظر و نماينده افكار عمومي مطرح كنم.
[Only registered and activated users can see links] شارژ اتوماتیک ایرانسل
معاون فنی شرکت ایرانسل گفت: با اجرای اقدامات مربوطه و تکمیل ثبت نام مشترکین، در شبکه ایرانسل سیم شارژ اتوماتیک ایرانسل کارت فعال ثبت نشده‌ای وجود ندارد.
ايشان با بيان اينكه برخي روي شبكه ايرانسل به قاچاق مخابرات شارژ اتوماتیک ایرانسل مشغولند از اپراتور دوم خواست براي جلوگيري از اين سوءاستفاده‌ها، هرچه سريع‌تر نسبت به ثبت مشخصات خريداران سيم‌كارت‌هايش اقدام كند.
شنبه ۲ خرداد ۸۸, ۱۷:۴۲ شارژ اتوماتیک ایرانسل
مشترک نبايد در ازاي اين اعتماد و خريد ، در طول شبانه روز دست به گريبان مشکلات و درد سرهاي ناشي از بي فکري و بي مسووليتي هاي شارژ اتوماتیک ایرانسل اپراتور باشد.
ايرانسل سیم کارت ثبت نشده فعال شارژ اتوماتیک ایرانسل ندارد
چند سوال صريح از شارژ اتوماتیک ایرانسل مدير عامل ايرانسل
samannnn شارژ اتوماتیک ایرانسل
2- آيا مجموعه ايرانسل كه مديران ارشد آن خود از بدنه وزارت دفاع و بنياد مستضعفان هستند، نبايد نسبت به منافع ملي حساس باشند و از روش‌هاي حرفه‌اي اما غيراخلاقي معمولي بپرهيزند؟ شارژ اتوماتیک ایرانسل
اين موضوع شايد از نظر مسوولان ايرانسل مهم نبوده و از آن به راحتي گذشته باشند . ولي ارائه سرويس مناسب و بي دغدغه حق هر مشترکي است. اين کار باعث مي شود مشترکان به اپراتوري که از شارژ اتوماتیک ایرانسل آن سيمکارت مي خرند اعتماد کنند.
3- با توجه به اعلام وجود 12 ميليون مشترك فعال شارژ اتوماتیک ایرانسل در شبکه ایرانسل به گفته اين اپراتور،‌ آيا مديران ايرانسل خود را ملزم به پاسخ گويي به رسانه‌ها مي‌دانند؟
4- آيا قاچاق مخابرات «روي» شبكه اپراتور دوم انجام مي‌شود يا نه؟ شارژ اتوماتیک ایرانسل
خداحافظ شارژ اتوماتیک ایرانسل مزاحمان ايرانسلي
مزاحمت با اين سيمکارت هاي بي نام و نشان و عدم امکان پيگيري اين سيمکارت شارژ اتوماتیک ایرانسل ها ، موجب شد تا بسياري از افراد با مشکلات فراواني در زندگي خود مواجه شوند .
دومين اپراتور تلفن همراه کشور از زمان ورود به بازار و آغاز فعاليتش ، فقط به فکر عرضه سيمکارت وافزايش تعداد مشترکان خود بود .اين اپراتور سيمکارت هاي خود را در سوپر مارکت ها و روزنامه فروشي ها نيزعرضه شارژ اتوماتیک ایرانسل کرد. اين اپراتور هيچ محدوديتي هم براي خريد و فروش و نقل و انتقال اين سيمکارت ها تعريف نکرد.
چند سوال صريح از مدير شارژ اتوماتیک ایرانسل عامل ايرانسل
به گفته معاون فنی ایرانسل، در حال حاضر پیش از شارژ اتوماتیک ایرانسل تکمیل ثبت نام و وارد شدن مشخصات مالک سیم کارت خریداری شده در سیستم ایرانسل، برقراری تماس از سیم کارت‌های دائمی، اعتباری و پیام‌رسان ایرانسل امکان‌پذیر نيست.
جالب اينكه شارژ اتوماتیک ایرانسل اصولا سوال خبرنگار «همنا»با تحريف متن صريح گفت‌وگوي فناوران ساخته و پرداخته شده است. براي اينكه سخن به درازا نكشد، بگذاريد مطلب را با چند سوال به پايان ببرم و منتظر پاسخ شما باشم. ضمن اينكه قاعدتا درباره تكذيب سخنان وزير،‌ روابط عمومي وزارتخانه بايد اظها



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

- این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیشنهادهای تشویقی تا پایان جشنواره پاییز (۳۰ آذر ۹۱) ادامه خواهند داشت.
• امکان استفاده از «شارژ خط به خط» و «شارژ شگفت انگیز» برای شرکت در این طرح، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وجود ندارد.
• مکالمه رایگان در هر هفته تنها یک بار به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مشترک تعلق می*گیرد.
برخورداری از یک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آهنگ پیشواز رایگان یک ماهه
برای مثال، در صورتی که شما سیم*کارت خود را به میزان ۵۰,۰۰۰ ریال شارژ کنید، علاوه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بر این مبلغ، ۲۵,۰۰۰ ریال نیز اعتبار هدیه دریافت می کنید. یعنی با اولین شارژ، می توانید به میزان ۷۵,۰۰۰ ریال (بدون در نظر گرفتن مالیات) اعتبار در سیم*کارت خود داشته باشید.
همان طور که می*دانید، با تغییر در روند ارائه سیم*کارت هدیه، سیم*کارت*های ایرانسل به همراه سیم*کارت هدیه در قالب یک بسته در اختیار شما قرار می*گیرد. این اقدام، در جهت تسهیل هرچه بیشتر روند سابق در ارسال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سیم*کارت هدیه به شما مشتریان گرانقدر صورت پذیرفته است.
توجه: برای اطلاع از تعداد پیامک*های هدیه ارسال شده، کد و برای آگاهی از میزان GPRS باقیمانده، کدرا از سیم کارت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هدیه شماره*گیری کنید.
• مکالمه رایگان، ویژه تماس های داخل شبکه ایرانسل خواهد بود و تنها در روز جمعه همان هفته قابل استفاده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است.
%۵۰ تخفیف خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مکالمه های ایرانسلی
مشترکین جدیدی که در فاصله ۱ مهر تا ۳۰ آذر ۹۱، سیم*کارت ایرانسل را خریداری کرده و پس از طی مراحل ثبت*نام و ارسال مدارک، نخستین تماس را از خط خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خود برقرار کنند، در هفته اول فعال سازی و با اولین شارژ سیم*کارت خود، علاوه بر مبلغ شارژ خریداری شده، از اعتبار هدیه داخل شبکه آن که معادل ۵۰% مبلغ شارژ است نیز بهره مند می شوند.
توجه: آهنگ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیشواز رایگان ایرانسل از بین آهنگ*های فصل*های گذشته اهداء خواهد شد.
توجه داشته باشید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که:
مشترکین جدیدی که در فاصله ۱ مهر تا ۳۰ آذر ۹۱، سیم*کارت ایرانسل را خریداری کرده و پس از طی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مراحل ثبت*نام و ارسال مدارک، نخستین تماس را از خط خود برقرار و سپس سیم*کارت هدیه را نیز فعال نمایند، حداکثر پس از یک هفته، از ۱۵% تخفیف مکالمه بین سیم*کارت اصلی و هدیه برخوردار می شوند. این هدیه به مدت ۹۰ روز فعال خواهد بود.
حداکثر زمان استفاده از آهنگ پیشواز ۳۰ روز است. شما می*توانید این آهنگ پیشواز را در هر زمان با شماره*گیری کد دستوری #۶*۷۷۷* به طور رایگان با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آهنگ مورد علاقه خود جایگزین کنید. در طول جشنواره به هر مشترک، تنها یک آهنگ پیشواز تعلق می*گیرد.
مشترکین جدیدی که در فاصله ۱ مهر تا ۳۰ آذر ۹۱، سیم*کارت ایرانسل را خریداری کرده و پس از طی مراحل ثبت*نام و ارسال مدارک، نخستین تماس را از خط خود برقرار کنند، می*توانند با ثبت نام در این سرویس، از یک پست الکترونیکی با پسوند @irancell.ir و نیز ۵۰ مگابایت فضای آزاد به صورت رایگان، بهره*مند شوند. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
و بالاخره، مشترکین جدید ایرانسل، با طی مراحل فوق، یک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آهنگ پیشواز رایگان نیز از ایرانسل هدیه خواهند گرفت.
- از آنجا که شرکت ایرانسل در برابر ارائه پیشنهادهای تشویقی فوق، هزینه*ای اضافی از اعتبار مشترکین کسر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نمی کند، در موارد خاص می تواند ارائه این پیشنهادها را لغو و یا با موارد دیگری جایگزین نماید.
در این طرح جدید، آن دسته از عزیزانی که از ۱۳ آبان ۱۳۹۱ به جمع مشترکین اعتباری ایرانسل بپیوندند قادر خواهند بود در طول هر هفته، با شارژ سیم کارت خود تنها به مبلغ ۰۰۰‚۱۰ ريال، در روز جمعه همان هفته، از ۱۰ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی بهره مند شوند.
برخورداری از ۱۵% خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تخفیف مکالمه بین سیم*کارت اصلی و هدیه (جدید)
بدین ترتیب، از این پس با خرید هر سیم*کارت ایرانسل، سیم*کارت هدیه را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نیز در همان بسته و به صورت همزمان دریافت خواهید نمود و دیگر نیازی نیست در انتظار دریافت آن از طریق پست باشید.
* مکالمه رایگان در هر روز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تنها یک بار به شما تعلق می*گیرد.
توجه:• مهلت استفاده از این اعتبار هدیه داخل شبکه فقط ۷ روز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است. برای بهره مندی از ۵۰% اعتبار بیشتر، نباید از شارژ شگفت انگیز برای افزایش اعتبار استفاده نمود.
برخورداری از ۵۰% اعتبار داخل شبکه بیشتر متناسب با اولین شارژ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل (جدید)
توجه: همه مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل می*توانند از این تخفیف ویژه بهره*مند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شوند.
برخورداری از ۵۰ مگابایت فضای آزاد برای پست الکترونیکی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل (جدید)
توجه: محدودیت اعتبار شامل کل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مبلغ شارژ می باشد.
• برای اطلاع خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از میزان اعتبار هدیه روز جمعه، در هر زمان می توان کد را شماره*گیری کرد.
طرح ویژه بانوان! خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
• حتی در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صورت شارژ سیم کارت در روز جمعه، امکان استفاده از مکالمه رایگان در همان روز جمعه نیز وجود دارد.
شما بانوان عزیز قادر خواهید بود با خرید سیم کارت*های دوقلوی ایرانسل، از ۱۳ آبان ۱۳۹۱ یک هفته پس از فعال*سازی سیم*کارت اولیه خود، به مدت ۹۰ روز، روزانه از ۲ دقیقه مکالمه رایگان* ایرانسلی به ازای ۱۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه بهره مند شوید. همچنین کافیست سیم*کارت هدیه خود را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هم فعال کرده و آن را در اختیار دوستان، آشنایان یا اعضای خانواده قرار دهید تا آنها نیز به مدت ۳ ماه، از ۵۰ مگابایت GPRS رایگانو ۱۰۰ پیامک رایگان ایرانسلی در هر ماه برخوردار شوند و همچنین با بهره*مندی از ۱۵% تخفیف ویژه مکالمهبین سیم*کارت اصلی و سیم*کارت هدیه، با شما نیز در ارتباط باشند.
برخورداری از سیم*کارت اصلی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و هدیه به طور همزمان
تمامی مشترکین جدیدی که در فاصله ۱ مهر تا ۳۰ آذر ۹۱، سیم*کارت ایرانسل را خریداری کرده و پس از طی مراحل ثبت*نام و ارسال مدارک، نخستین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تماس را از خط خود برقرار کنند، می*توانند تا پایان جشنواره پاییز ۹۱ با شماره*گیری کد ویژه شارژ شگفت*انگیز (#شماره رمز ۱۲ یا ۱۶ رقمی*۱۴۴*)، از ۲۵% شارژ بیشتر با مدت اعتبار محدود جهت ارتباطات داخل شبکه برخوردار شوند.
همه شما مشترکین جدید و قدیمی ایرانسل می توانید از ساعت ۲ تا ۷ بامداد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تمامی روزهای هفته تا ۳۰ آبان ماه ۹۱، از ۵۰% تخفیف استثناییدر تماس های داخل شبکه ایرانسل خود بهره*مند شوید.
برخورداری از شارژ شگفت انگیز ۲۵ درصدی تا پایان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جشنو



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

براساس این گزارش، ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل پس از گذشت ۴ سال از آغاز فعالیت در بازار خدمات ارتباطی کشور توانست به این جایگاه‌ها در بین شرکت‌های پیشرو و برتر کشور دست پیدا کند.
پس از گذشت ۴سال از آغاز فعالیت و در رتبه بندی سالیانه صد شرکت برتر: ایرانسل در شارژ مستقیم ایرانسل بین ۱۰ شرکت پیشروی کشور قرار گرفت
براساس این گزارش، ایرانسل پس از گذشت ۴ سال از آغاز فعالیت در بازار شارژ مستقیم ایرانسل خدمات ارتباطی کشور توانست به این جایگاه‌ها در بین شرکت‌های پیشرو و برتر کشور دست پیدا کند.
شارژ مستقیم ایرانسل
پس از گذشت ۴سال از آغاز فعالیت و در رتبه بندی سالیانه صد شرکت برتر: ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل در بین ۱۰ شرکت پیشروی کشور قرار گرفت
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در مراسم اهداء جوایز سومین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران که شامگاه سه شنبه، ۱۶ اسفندماه و با حضور جمع کثیری از فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، با رای هیئت داوران و براساس نتایج حاصل از اسناد، مدارک و نظرسنجی میدانی صورت گرفته و به سبب سرمایه‌گذاری متناسب، توسعه پرشتاب، شارژ مستقیم ایرانسل دستیابی به نرخ رشد بالا و عرضه خدمات نوین همگام با روندهای جهانی، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل را به‌عنوان «برترین ارایه‌دهنده خدمات ارتباطی کشور در سال ۱۳۹۰» اعلام و نشان زرین ستاره فناوری به این شرکت اهداء گردید.
براساس این گزارش، هیئت داوران این جشنواره، برای سومین سال شارژ مستقیم ایرانسل متوالی، نشان زرین و لوح تقدیر «برترین مدیریت روابط‌ عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور سال» خود را براساس بررسی سوابق و کارنامه فعالیت های درخشان، به سبب اهتمام و حضوری مستمر در حوزه روابط عمومی الکترونیک، استفاده هوشمندانه از زیرساخت‌های مبتنی بر ICT و توسعه فضای رسانه از مفاهیم سنتی به فضای مجازی و رسانه‌های نوین، به مدیر روابط عمومی ایرانسل اهداء و آرش کریم‌بیگی، مدیر روابط عمومی ایرانسل را، به عنوان «برترین چهره فعال حوزه روابط عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور» معرفی کرد.
ایرانسل در بین ۱۰ شرکت پیشروی کشور قرار گرفت شارژ مستقیم ایرانسل
در چهاردهمین دوره رتبه‌بندی صد شرکت برتر ایران و به تشخیص سازمان مدیریت صنعتی، شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل جزو ۱۰ شرکت پیشرو کشور در رتبه‌بندی سال ۱۳۹۰ معرفی شد.
در چهاردهمین دوره رتبه‌بندی صد شرکت برتر ایران و به تشخیص سازمان مدیریت صنعتی، ایرانسل جزو ۱۰ شرکت پیشرو کشور شارژ مستقیم ایرانسل در رتبه‌بندی سال ۱۳۹۰ معرفی شد.
سه تندیس زرین سومین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل اهداء شد و ایرانسل برای چهارمین سال متوالی به‌عنوان برترین سرویس دهنده خدمات ارتباطی سال کشور، برای دومین سال متوالی به‌عنوان برترین عرضه کننده شارژ مستقیم ایرانسل خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و برای سومین سال متوالی به‌عنوان برترین مدیریت روابط عمومی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور معرفی شد.
رتبه بندی شركت های برتر ایران، از طریق بررسی عملكرد شركت‌ها در ۲۵ شاخص مالی و شارژ مستقیم ایرانسل اعتباری توسط سازمان مدیریت صنعتی انجام می‌شود. مهمترین اهداف رتبه‌بندی شركت‌های برتر ایران، ایجاد فضای شفاف و مقایسه‌ای برای كسب و كار، ارائه اثرگذاری بنگاه‌های اقتصادی در روند فعالیت‌های كشور، ایجاد رقابت بین بنگاه‌ها و شركت‌ها و در نهایت تحلیل روند اقتصادی و تشخیص جهت حركت در كسب و كارهای اقتصادی اعلام شده است.
ایرانسل در بین ۱۰ شرکت پیشروی کشور شارژ مستقیم ایرانسل قرار گرفت
جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، با هدف معرفی برترین فعالیت‌ها، خدمات و کالاهای ارائه شده سال در بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات، همزمان با سالروز انتشار هفته‌نامه تخصصی علم روز و با شعار «یادآوری و نمایش مجدد اعتبار فعالان شارژ مستقیم ایرانسل حوزه فناوری ایران» برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در رتبه‌بندی ۱۳۹۰ صد شرکت برتر ایران (طرح IMI-۱۰۰) که توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود، ایرانسل تنها شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است که در فهرست شارژ مستقیم ایرانسل ۱۰ شرکت پیشرو ایران قرار گرفت و موفق به دریافت تندیس ویژه و لوح تقدیر شد.
رتبه بندی شركت های برتر ایران، از طریق بررسی عملكرد شركت‌ها در ۲۵ شاخص مالی و اعتباری توسط سازمان مدیریت صنعتی انجام می‌شود. مهمترین اهداف رتبه‌بندی شركت‌های برتر ایران، ایجاد فضای شفاف و مقایسه‌ای برای كسب و كار، ارائه اثرگذاری بنگاه‌های اقتصادی در روند فعالیت‌های كشور، ایجاد رقابت بین بنگاه‌ها و شركت‌ها و در نهایت تحلیل روند اقتصادی و تشخیص جهت حركت شارژ مستقیم ایرانسل در كسب و كارهای اقتصادی اعلام شده است.
برای چهارمین شارژ مستقیم ایرانسل سال متوالی؛
همچنین در بخش رتبه بندی سال ۹۰ صد شرکت برتر کشور، برای سال مالی ۱۳۸۹، ایرانسل با ۳ پله صعود نسبت به رتبه‌بندی سال گذشته، از جایگاه شارژ مستقیم ایرانسل بیست و ششم به جایگاه بیست و سوم ارتقاء پیدا کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در رتبه‌بندی ۱۳۹۰ صد شرکت برتر ایران (طرح IMI-۱۰۰) که توسط سازمان شارژ مستقیم ایرانسل مدیریت صنعتی برگزار می‌شود، ایرانسل تنها شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است که در فهرست ۱۰ شرکت پیشرو ایران قرار گرفت و موفق به دریافت تندیس ویژه و لوح تقدیر شد.
ایرانسل برترین عرضه‌کننده خدمات ارتباطی کشور شارژ مستقیم ایرانسل برای چهارمین سال متوالی
این برای چهارمین سال متوالی است که شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل به‌عنوان برترین سرویس دهنده خدمات ارتباطی سال کشور معرفی می‌شود.
همچنین در بخش رتبه بندی سال ۹۰ صد شرکت برتر کشور، برای سال مالی ۱۳۸۹، ایرانسل با ۳ پله صعود نسبت به رتبه‌بندی سال گذشته، از جایگاه بیست و ششم به جایگاه بیست و شارژ مستقیم ایرانسل سوم ارتقاء پیدا کرد.
هیئت داوران در بخش برترین نوآوری سومین جشنواره شارژ مستقیم ایرانسل ستاره‌های فناوری ایران، برای دومین سال متوالی نشان زرین ستاره فناوری و لوح تقدیر خود را به سبب سرمایه گذاری متناسب، نوآوری و پیشرو بودن در ارائه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه نوآورانه و دردسترس، به ایرانسل به عنوان «اپراتور پیشرو در بخش خدمات ارزش افزوده تلفن همراه» اعطا کرد.
ایرانسل برترین عرضه‌کننده خدمات ارتباطی سال کشور شارژ مستقیم ایرانسل شد



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

مشتركان با ارسال يك خرید شارژ مستقیم ایرانسل پيام كوتاه حاوي كد محصول مورد نظر خود مي توانند محصول انتخابي را از ويترين ايرانسل خريداري كنند.
• شارژ خودکار سیم کارت هدیه خرید شارژ مستقیم ایرانسل تنها در طول جشنواره زمستان 87 و فقط برای 2 بار اول از زمان فعالسازی سیم کارت اول اتفاق می افتد.
• اگر سیم کارت خریداری شده، سیم کارت دائمی باشد، به ازای دو خرید شارژ مستقیم ایرانسل مرتبه ای که صورتحساب آن در طول جشنواره پرداخت می شود، 20 درصد مبلغ پرداختی، اعتبار رایگان به طور خودکار به سیم کارت اعتباری هدیه اضافه می شودکه حداکثر میزان اعتبار هدیه معادل 8 هزار تومان است.
به گزارش خبرنگار موبنا ،اين در حالي است که اپراتور دوم در اطلاعيه هاي متعدد و نيز در سايت اصلي خود، ارسال فرم و خرید شارژ مستقیم ایرانسل مدارک لازم و نيز ثبت نام و فعال سازي اين سرويس را براي مشترکان رايگان اعلام کرده است.
این اخبار مال سایت موبنا وابسته خرید شارژ مستقیم ایرانسل به مخابرات هست ... که دیگه زور به همه جاش اومده هر چی دوستداره میگه ... وقتی ایرانسل میگه مجانیه .... دیگه به اون چه مربوطه که بعضی ها از کمی اطلاعات بعضی مردم میخوان سوء استفاده کنند ..... میگن مشت نمونه خرواره .... من که هر کی دور و برم ایرانسل داره سیم کارتش فعاله. ... اتفاقا بیشتر دور و بری های من همراه آخرشون رو گذاشتن کنار .... همش میخوان ایرانسل رو خراب کنند ... این رسم ما ایرانیها هست ....
پیگیری سیم کارت خرید شارژ مستقیم ایرانسل هدیه:
پیش از تکمیل ثبت نام و وارد شدن مشخصات مالک سیم کارت خریداری شده در سیستم ایرانسل، برقراری تماس از سیم کارتهای دائمی، خرید شارژ مستقیم ایرانسل اعتباری و پیام رسان ایرانسل امکان پذیر نیست.
• مراجعه به سایت ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل
به گزارش فارس به نقل از ايرانسل، خرید شارژ مستقیم ایرانسل با آغاز ماه محرم، محصولات و خدمات الكترونيكي ويژه اين ماه شامل پيام متني، تصاوير پس زمينه گوشي تلفن همراه، عكس، ويدئو و زنگ تلفن همراه بر روي ويترين ايرانسل قرار داده شده است.
http://media.farsnews.com/ خرید شارژ مستقیم ایرانسل
برای اطلاع از خرید شارژ مستقیم ایرانسل وضعیت ثبت نام خود کافیست کد # 5 * 130 * را از سیم کارت دائمی
در این مرحله سیم کارت خریداری شده "یکطرفه" خرید شارژ مستقیم ایرانسل بوده و فقط امکان پاسخ به تماس های دریافتی از آنها وجود دارد .
علاوه بر مشکلات فعلي خرید شارژ مستقیم ایرانسل سيم کارت هاي بي نام و نشان درشبکه اپراتور ام تي ان –ايرانسل که به برخي سوء استفاده ها دامن مي زند، نبود نظارت بر خدمات اپراتور دوم نيز مشکلات بيشماري را براي مشترکان اين اپراتور ايجاد کرده است اما هيچکس پاسخگو نيست.
طبق آخرين اخبار دريافتي از مسئولان مخابرات کشور، از مجموع خرید شارژ مستقیم ایرانسل 14ميليون سيم کارت واگذار شده در شبکه ايراني خارجي ام تي ان –ايرانسل، صرفا حدود شش ميليون مشترک هم اکنون در اين شبکه فعال هستند.
فعال کردن خرید شارژ مستقیم ایرانسل mms ايرانسل 10هزار ريال هزينه دارد
•فعالسازی سیم کارت هدیه در طول جشنواره برای دریافت شارژ الزامی است. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
موبنا- دفاتر امور مشترکين ،براي فعال کردن سرويس mms مشترکان اپراتور ايراني -خارجي ام تي ان–ايرانسل مبلغ يکهزار تومان هزينه دريافت خرید شارژ مستقیم ایرانسل مي کنند.
پورتال چند رسانه اي ايرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل با نام تجاري "ويترين" نخستين شبكه عرضه محصولات الكترونيكي از طريق تلفن همراه در ايران است.
مشتركان ايرانسل مي توانند با ارسال يك پيام كوتاه بدون متن به شماره 8440 فهرستي از 10 محصول پرطرفدار ويترين را از طريق پيام خرید شارژ مستقیم ایرانسل كوتاه دريافت كنند.
• ارسال یک پیام خرید شارژ مستقیم ایرانسل کوتاه بدون متن از خط خریداری شده به شماره 138
توصیه می کنیم برای ثبت نام و اتصال هر چه سریعتر به شبکه، به یک فروشنده مجاز ایرانسل مراجعه فرمایید و یا با شماره 120 از خط ایرانسل خود تماس بگیرید. به هنگام ثبت نام همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی (و یا گذرنامه برای اتباع خارجی) و یک برگ کپی از آنها الزامی است. لطفاً از همخوانی و مطابقت مدرک ارائه شده با اطلاعات موجود در فرم ثبت نام اطمینان حاصل فرمایید. مدرک مورد نیاز را به هنگام ثبت نام، به فروشنده مجاز خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل ارائه دهید.
و یا کد # 5 * 140 * را خرید شارژ مستقیم ایرانسل از سیم کارت اعتباری خود شماره گیری نمایید.
خبرگزاري فارس: با فرارسيدن ايام سوگواري شهادت امام حسين (ع) و ماه محرم، ويترين ايرانسل اقدام به عرضه محصولات ويژه اين خرید شارژ مستقیم ایرانسل ماه كرده است.
• مشترکین باید حتما از فعال سازی سیم کارت، تکمیل ثبت نام و ارسال خرید شارژ مستقیم ایرانسل مدارک به ایرانسل اطمینان حاصل کنند. در صورت عدم انجام تمامی مراحل سیم کارت هدیه به شما تعلق نخواهد گرفت.
همچنين زنگهاي پيشواز ويژه محرم و جنايات رژيم صهيونيستي عليه مردم مظلوم فلسطين به خرید شارژ مستقیم ایرانسل مجموعه خدمات سرويس آهنگ پيشواز ايرانسل افزوده شده است.
با وجود اعلام رايگان بودن ؛ خرید شارژ مستقیم ایرانسل
ایرانسل کد 138 را به پیگیری وضعیت سیم کارت هدیه اختصاص داده است. برای اطلاع از آخرین خرید شارژ مستقیم ایرانسل وضعیت سیم کارت هدیه خود، مشترکین می توانند به هر یک از دو روش زیر اقدام نمایند:
• به ياد داشته باشيد كه ارائه كپی مدرک شناسايی معتبر (شناسنامه خرید شارژ مستقیم ایرانسل يا كارت ملی) با درج شماره همراه ايرانسل روی آن به مسئول اداره پست، در زمان تحويل گرفتن سيم كارت هديه الزامی است.
توجه داشته باشید که مشترکین شرکتی، از جهت تعداد سیم کارت، هیچگونه محدودیتی نداشته و به ازای هر تعداد مشخص سیم کارت خریداری شده، سیم کارت هدیه نیز به آنها تعلق خرید شارژ مستقیم ایرانسل می گیرد. جهت خرید سیم کارت به صورت شرکتی، فقط به ایرانسل مراجعه نمایید. اطلاعات تماس خود را به corporatesales@mtnirancell.ir ارسال نمایید تا نمایندگان ایرانسل ظرف 24 ساعت با شما تماس بگیرند.
عرضه محصولات و خرید شارژ مستقیم ایرانسل خدمات ويژه محرم در ويترين اپراتور دوم
برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
نـکتـه: خرید شارژ مستقیم ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ساختمان‌های دو، سه طبقه دیده می‌شود محل زندگی ایرانیان جزیره است.
این پیام خوش‌آمد غیرمنتظرانه درست زمانی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دریافت شد که خبرنگاران از هواپیمای پرواز بندرعباس-ابوموسی پیاده شدند و بر آسفالت داغ فرودگاه کوچک این جزیره در قلب آب‌های خلیج‌فارس گام گذاشتند.
هر روز دو پرواز از بندرعباس به ابوموسی انجام می‌گیرد؛ یکی در ساعت هشت صبح و دیگری در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه. مدت زمان این پروازها برای رسیدن به جزیره ۳۵ دقیقه است. پروازهای برگشت از ابوموسی به بندرعباس هم حدود یک ساعت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پس از رسیدن پروازهای ورودی انجام می‌شود
در همین حال آرش کرم‌بیگی مدیر روابط عمومی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل در این‌باره به شرق می‌گوید: «چون ایرانسل با اپراتور اماراتی «اتصالات» رومینگ به معنای گسترش سرویس اتصال در مکانی غیر از مکانی که آن سرویس ثبت شده است، دارد وقتی کسی وارد جزایر بشود شبکه اتصالات شما را در حوزه کشور امارات می‌بیند
از ریل بار فرودگاه یک تابلو نقش برجسته خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گلی بزرگ نصب شده که روی آن خلیج‌فارس، رستم، شعرهایی از فردوسی و چند نشان دیگر ملی حکاکی شده است.
علاوه بر این در شرایط کنونی سفر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به ابوموسی برای دیگر ایرانیان امکان‌پذیر نیست، مگر در شرایطی که مجوزهای لازم را از استانداری و فرمانداری هرمزگان و ابوموسی دریافت کرده و دلیل موجهی
تنها در نزدیکی در خروجی سالن انتظار فرودگاه تابلویی نصب شده که آرم اداره خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بهزیستی شهرستان ابوموسی را در قسمت بالای سمت چپ خود داشت و روی آن نوشته بود: «اغلب معتادان، مواد را نخستین بار در جمع دوستان مصرف کرده‌اند.
دوست فرزند خود را بشناسید. در ۶۰ درصد موارد، اعتیاد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با تعارف دوستان شروع می‌شود. کمیته فرهنگی شهرستان ابوموسی»
مسوولان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هم اعلام کردند تلاش‌های خود را برای رونق صنعت گردشگری در این جزیره شتاب خواهند داد.
بر سر در ورودی فرودگاه ابوموسی هیچ تابلویی نصب نشده است. در فرودگاه بندرعباس هم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برای سفر به ابوموسی بلیت ارایه نمی‌شود و فقط کارت پرواز به شما می‌دهند.
۶۰ کیلومتری از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جزیره ابوموسی ادعاهایی مبنی بر مالکیت بر این جزیره را دارد و چندی پیش نسبت به سفر استانی محمود احمدی‌نژاد به این جزیره واکنش‌های بسیار تندی نشان داد.
رسیدن به ابوموسی تنها از طریق هوایی و از مسیر فرودگاه بین‌المللی بندرعباس امکان‌پذیر است: خبرنگاران با پرواز ساعت ۵:۳۰ دقیقه تهران – بندرعباس با حدود ۳۰ دقیقه تاخیر به این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شهر رفتند و پس از آن با پرواز ساعت ۱۰:۳۰ بندرعباس – ابوموسی به جنوبی‌ترین نقطه از خاک ایران پا نهادند.
ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
پیام خوش‌آمد به کشور «امارات متحده عربی» در حالی از سوی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شبکه «ایرانسل» به گوشی‌های تلفن همراه ارسال شد که این کشور در سواحل جنوبی خلیج‌فارس و در فاصله
خبرنگاران حاضر در این سفر از سوی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی برای بازدید از ابوموسی رفته بودند تا هم این جزیره و جذابیت‌ها و قابلیت‌هایش را از نزدیک ببینند و هم شنوای وعده‌ها و برنامه‌های مدیران سازمان برای این منطقه نمونه گردشگری تازه تاسیس باشند. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ضلع سمت راست هم که ساخت‌و‌سازها زیاد است
سفر خبرنگاران به این جزیره نیز اولین تور بازدید از ابوموسی نام گرفت چون پیش از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این هیچ برنامه‌ای به این شکل برای غیرساکنان جزیره صورت نمی‌گرفت.
برای سفر به این جزیره داشته باشند. وقتی هواپیما آماده نشستن در فرودگاه ابوموسی می‌شود از پنجره که به جزیره نگاه کنی، در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سمت چپ باند فرودگاه و ضلع جنوبی جزیره اندک خانه‌هایی به رنگ کاه‌گلی دیده می‌شود که محل زندگی اتباع کشور امارات است،
«ایرانسل امیدوار است سفر خوشی داشته باشید و آرزوی اقامتی امن در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل امارات متحده عربی برای شما دارد.» این متن پیامی بود که روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت برابر با ۹ می‌۲۰۱۲ در ساعت ۱۱:۳۲ از سوی اپراتور تلفن همراه، «ام‌تی‌ان ایرانسل» به گوشی تعدادی از خبرنگاران اعزامی به جزیره ابوموسی فرستاده شد.
پس از ادعاهای مقامات امارات بود که هیات دولت جمهوری اسلامی ایران در قالب مصوبه‌ای، ابوموسی را به عنوان منطقه نمونه گردشگری انتخاب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و معرفی کرد.
در کارت پروازها هم فقط نام شما، شماره پرواز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و شماره صندلی نوشته شده است. داخل فرودگاه هم هیچ نشانه‌ای که به شما یادآوری کند الان در جزیره ابوموسی هستید، وجود ندارد. تنها بالای قسمتی
این پروازها برای ساکنان جزیره رایگان است اما هر شخص در ماه سهمیه محدودی برای سفر به بندرعباس خواهد داشت. ساکنان برای دریافت سهمیه و اعلام دلیل سفر باید تقاضای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خود را حدود دو هفته زودتر به فرمانداری ابوموسی ارایه کرده و منتظر اعلام موافقت یا مخالفت فرمانداری باشند.
و پیغام مشترک خود را ارسال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌کند. این مساله به دلیل همپوشانی فضای فرکانسی است.»
البته شبکه «ایرانسل» در ابوموسی آنتن نمی‌دهد و فقط گه‌گاهی نشان‌های کوچک آنتن تلفن همراهش بالا می‌آمد و کمی بعد هم پنهان می‌شد. اما در همین مدت اندک پیام خوش‌آمدگویی «ایرانسل» با مضمون ورود به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل امارات را به گوشی خبرنگاران رساند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

وی با تاکید بر شارژ مستقیم ایرانسل اینکه باید مکانیزمی در دستور کار قرارگیرد که از هر گونه سوء استفاده در این راستا جلوگیری شود، گفت: مسئولان اپراتور دوم باید در این خصوص پاسخگو باشند.
آذین با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی در این زمینه بررسی های لازم را انجام می دهد شارژ مستقیم ایرانسل اعلام کرد: پرونده های جرائمی که با استفاده از سیمکارت های اپراتور دوم صورت گرفته بررسی می شود و در صورت لزوم برخورد های لازم با مسئولان این اپراتور صورت می گیرد. دهها هزار سیمکارت فعال ثبت نام نشده، برای چندمین بار، بوسیله اپراتور ایرانی خارجی ام تی ان ایرانسل توزیع شده است.
جادارد مسئولان فرهنگی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که تاکنون نسبت به جلوگیری از فروش سیگار به جوانان و نوجوانان ایرانی بوسیله دکه‌های روزنامه فروشی، نتوانسته اند. اقدام شایسته ای انجام دهند، نسبت به جلوگیری از عرضه سیمکارت‌ آنهم بدون ثبت مشخصات خریداران هرچه سریعتر اقدام کنند، چراکه اگر سیگار زیانش به مصرف شارژ مستقیم ایرانسل کنندگان نهایی آن می رسد، اما تبعات سیمکارت به سایر اقشار جامعه مربوط می شود.
به اعتقاد کارشناسان عرضه سیمکارت فعال، بدون ثبت مشخصات خریداران آنهم بصورت گسترده جدای از تائید سودجویی های شارژ مستقیم ایرانسل مسئولان این اپراتور صرفاً تحریک کننده جوانان و نوجوانانی است که در فصل تابستان و فارغت از تحصیل با علم به اینکه مالک این سیمکارت در شبکه شناسایی نخواهد شد، تبعات فرهنگی - اجتماعی و حتی امنیتی گسترده ای به همراه دارد.
وی شارژ مستقیم ایرانسل با بیان اینکه همه اپراتورهای فعال باید در خصوص واگذاری و نحوه ثبت نام سیمکارت دقت کامل را مد نظر خود قرار دهند، ادامه داد: مسئولان اپراتور ایرانی خارجی – ام تی ان ایرانسل مدعی هستند که هیچ سیمکارت ثبت نشده ای در شبکه خود ندارند.
همچنین وزارت ارتباطات که معاونت های آن حامیان اصلی و بی چون و چرای این اپراتور چند ملیتی هستند. شارژ مستقیم ایرانسل هم نسبت به زیرپا گذاشتن قوانین کشور در این حوزه همچون دفعات گذشته چشم پوشی کرده و حتی از تذکر شفاهی نیز تاکنون اجتناب کرده اند.
حسین آذین در گفت وگو با شارژ مستقیم ایرانسل خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه توزیع سیمکارت های تلفن همراه نباید به شکلی باشد که امنیت اجتماعی را به خطر بیندازد، اظهار داشت: چنانچه توزیع سیمکارت در سطح جامعه بدون ثبت نام و با نیت سوء انجام شود به طور قطع امنیت جامعه را تهدید خواهد کرد و به تبع آن مشکلات و ناهنجاری های مختلفی با خود به همراه می آورد.
ماه گذشته در رسانه ها اعلام شد که این اپراتورطی پنج سال گذشته جزایر ایرانی خلیج فارس را جزوی از خاک امیرنشین تازه تاسیس امارات می دانسته است. این اپراتور سال گذشته نیز نام خلیج فارس را از روی جام لیگ برتر فوتبال ایران که در میان جوانان از جایگاه ویژه ای برخوردار است حذف کرد و تا کنون از ارائه خدمات اطلاع رسانی به خط فارسی در شبکه شارژ مستقیم ایرانسل اش طفره رفته است.
در حالیکه مسئولان وزارتخانه صنعت معدن و تجارت که کنترل و نظارت بر بازار و حقوق مصرف کنندگان یکی از اصلی ترین وظایفش می باشد درگیر یافتن راهی برای جلوگیری از بالا رفتن قیمت مرغ و شیر و ... است، یک اپراتور مخابراتی اقدام به توزیع گسترده سیمکارتهایی نموده است که نه تنها قیمت اولیه خرید روی بسته بندی آن شارژ مستقیم ایرانسل درج نشده و هر فروشنده ای به انصاف خودش نرخ آن را تعیین می‌کند، بلکه در جزوه 24 صفحه ای کوچک همراه این سیمکارتها هم هیچ اشاره ای به قیمت هر دقیقه مکالمه با این سیمکارت ها نشده است.
یک فعال بازار سیمکارت با تائید اینکه سیمکارتها از ابتدای شارژ مستقیم ایرانسل فصل تابستان و همزمان با آغاز طرح تابستانه همراه اول که اقدام به ارائه سیمکارتهای اعتباری به بهای پنج هزار تومان در نمایندگی‌های مجاز سیمکارت کرد، بوسیله اپراتور رقیب(اپراتور دوم) به منظور کسب بازارهای بیشتر در سطح گسترده اجرایی شده است.
همزمان با آغاز فصل تابستان و فراغت از تحصیل میلیون ها جوان و نوجوان ایرانی، دهها هزار سیمکارت فعال ثبت نام نشده، برای چندمین‌بار، بوسیله اپراتور چند ملیتی ام. تی. ان- ایرانسل توزیع شارژ مستقیم ایرانسل شده است.
این اپراتور که مجاز به عرضه 15میلیون و 400 هزار سیمکارت بر اساس پروانه اش می باشد، تاکنون بیش از 40 میلیون سیمکارت در کشور عرضه کرده است، اما با وجود تایید مسئولان قبلی وزارت ارتباطات که شارژ مستقیم ایرانسل پروانه این اپراتور را صادر کرده اند، مسئولان فعلی هیچ گونه محدودیتی برای فعالیت این اپراتور قائل نیستند
اپراتور ایرانی خارجی ام. تی. ان- ایرانسل بارها برای عرضه سیمکارت از این شیوه استفاده کرده و هیچ‌گاه با جریمه از سوی مسئولان دولتی و یا شارژ مستقیم ایرانسل قضایی کشور برای تخلفات گسترده اش مواجه نشده است.
اپراتور دوم تلفن همراه کشور که هزینه های هر دقیقه مکالمه اش از دو اپراتور تالیا و همراه اول هم بیشتر است، برای گمراه کردن دارندگان سیمکارت های این اپراتور حتی در جزوه کوچک همراه سیمکارت‌هایش که 24 صفحه توضیحات در آن نوشته شده است، شارژ مستقیم ایرانسل بهای دقیق و یا مقایسه ای هر دقیقه مکالمه با این نوع سیمکارت را توضیح نداده است.
کارشناسان بر این باورند که این بار نیز شهروندان تنها کسانی هستند که خسارت زیاده شارژ مستقیم ایرانسل خواهی‌های این اپراتور چند ملیتی را خواهندپرداخت.
این سیمکارتها در برخی سوپر مارکت ها، بیش از یک هزار کیوسک روزنامه فروشی حتی برخی دستفروشان در خیابان جمهوری شهر تهران بصورت گسترده، بدون تقاضای مدارک شناسایی و یا احراز سن شارژ مستقیم ایرانسل قانونی متقاضیان طی روزهایاخیر عرضه شده و این روند همچنان ادامه دارد.
- عضو کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه عدم ثبت سیمکارت در شبکه برای امنیت اجتماع یک تهدید محسوب می شود، اعلام کرد: عدم شارژ مستقیم ایرانسل ثبت سیمکارت های اپراتور ایرانی- خارجی توسط مجلس بررسی می شود.
در همین حال شارژ مستقیم ایرانسل از نکات جالب توجه دیگر در خصوص این تخلف گسترده عرضه این سیمکارتها بوسیله برخی دست فروشان، موبایل فروشان و تاسف بار تر از همه، فروش بوسیله کیوسک های مطبوعاتی با چشم پوشی مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
اپراتور چند ملیتی ام. تی. ان- ایرانسل که مجاز به عرضه 15 میلیون و 400 هزار سیمکارت بر اساس پروانه اش شارژ مستقیم ایرانسل می باشد، تاکنون بیش از 40 میلیون سیمکارت در کشور عرضه کرده است، اما با وجود تائید مسئولان قبلی وزارت ارتباطات که پروانه این اپراتور را صادر کرده اند، مسئولان فعلی هیچ گونه محدودیتی برای فعالیت این اپراتور چند ملیتی قائل نیستند.
برخی کارشناسان معتقدند هرچند که ماهواره های ضدانقلابیون می توانند در میان مدت و بلند مدت تاثیرات غیرقابل کتمانی بر خانواده ها و جوانان این مرز و بوم داشته باشند و بر خورد با آن ضروری است. اما در شرایطی که برخی وزارتخانه های کشور به شارژ مستقیم ایرانسل مسئولیت هایشان یا واقف نیستند و یا توانایی برخورد با قانون شکنان را ندارند، نیروی انتظامی و حتی نیروی مقاومت بسیج به میدان آمده و با بسترسازان جنگ نرم دشمنان نظام قاطعانه برخورد کنند. چراکه سیمکارتهای عرضه شده برای چندمین بار و بصورت گسترده، آنهم در ابتدای فصل تابستان و فراغت از تحصیل جوانان کشور آنهم با تاکید فروشندگان بر فعال بودن سیمکارتها، عدم ثبت مشخصات خریداران و یا حتی رویت مدارک شناسایی آنان، سرنخ اصلی جنگ نرم دشمنان ای

 



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

وی افزود: برای مثال تعهد ایرانسل پوشش ۷۵ درصدی جمعیت کشور تا پایان سال ۱۳۹۲ بود،اما ایرانسل هم اکنون ۸۲ درصد شارژ اتوماتیک ایرانسل جمعیت کشور را تحت پوشش دارد .
قلمبر دزفولی در مورد تاثیر تحریم های اقتصادی اظهار داشت: هیچ تغییری در رفتار طرف های تجاری ایرانسل مشاهد نکرده ایم و یک ارایه دهنده تجهیزات ( وندور) اروپایی عدم علاقه خود را نسبت به شارژ اتوماتیک ایرانسل خروج از بازار ایران اعلام کرده است .
مدیر عامل ایرانسل با بیان اینکه ۱۰۰ درصد شبکه ایرانسل تحت پوشش اینترنت یا خدمات GPRS است ، به رشد ۱۰۹ درصدی ترافیک دیتای ایرانسل طی یکسال گذشته ( مهر ۹۰ تا مهر شارژ اتوماتیک ایرانسل ۹۱ ) اشاره کرد و گفت: رفتار مشترکان نشان دهنده رویکرد مشترکان به خدمات دیتا است. وی ضمن اظهار اینکه ایرانسل ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار نقطه فروش و بیش از ۴۰۰ هزار فروشنده در سطح کشور دارد ، از بکارگیری بیش از یک هزار و ۸۷۰ نفر بصورت مستقیم و اشتغال بیش از ۳۹ هزار نفر در شبکه برون سپاری شده فنی ، فروش و پشتیبانی خبرداد.
بر اساس این گزارش، درحال حاضر شهرهای تهران، شهریار، شهرقدس، قرچک، اندیشه، اسلام شهر، شورآباد، ری، ورامین، لواسان، تبریز، شهرک صنعتی چرم شهر، شهرک صنعتی اطلس، سردرود، اصفهان، خمینی شهر، محمود آباد، خوراسگان، دانشگاه نجف آباد، شاهین شهر، کاشان، بهارستان، شهرک صنعتی جی، شارژ اتوماتیک ایرانسل کرج، فردیس، هشتگرد، مشهد، توس، اهواز، دزفول، اندیمشک، شیراز، گلستان و شهرک صنعتی بزرگ شیراز تحت پوشش وایمکس ایرانسل قرار دارند.
ایرانسل اعلام شارژ اتوماتیک ایرانسل کرد در طول پاییز امسال هزینه ترافیک مصرفی کاربران اعتباری وایمکس خود را در برخی از ساعات شبانه روز رایگان محاسبه خواهد کرد.
به گزارش سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از یک مهرماه تا 30 آذرماه سال جاری، هزینه ترافیک مصرفی کاربران اعتباری وایمکس ایرانسل از ساعت 2 تا 6 رایگان خواهد بود. شارژ اتوماتیک ایرانسل
مدیرعامل ایرانسل از مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست در زمینه تامین ارز مورد نیاز ، این اپراتور را حمایت کنند. قلمبر دزفولی گفت: تاکنون سه بار در زمینه نیازهای ارزی با سازمان تنظیم مقررات مکاتبه کرده ایم و لی تاکنون پاسخی به مکاتبات ما داده نشده است . شارژ اتوماتیک ایرانسل
همچنین علاقه‌مندان به استفاده از وایمکس شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل می توانند از میان تعرفه‌های دوره‌ای ماهانه، شش ماهه، یک ساله و مصرف آزاد، تعرفه مورد نظر خود را انتخاب و با توجه به سرعت اینترنت مورد نیازشان ازمیان سرعتهای 128 تا 2048 کیلوبیت برثانیه، سرعت اینترنت مورد نیاز خود را برگزینند.
وی افزود: با این حال ایرانسل نیز مانند شارژ اتوماتیک ایرانسل سایر بخشهای اقتصادی کشور با تحریم های بانکی دسته و پنجه نرم می کند.
مدیرعامل ایرانسل با بیان اینکه در حوزه ورزش حامی ویژه و انحصاری کاروان اعزامی ایران به شارژ اتوماتیک ایرانسل المپیک ۲۰۱۲ بودیم، از تخفیف ویژه ۷۴ درصدی برای زائران حج تمتع خبر داد.
وی در مورد عملکرد ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل طی پنج سال گذشته گفت: عملکرد ایرانسل طی دوره فعالیت جلوتر از تعهداتی است که برای این اپراتور در پروانه تعیین شده است .
قلمبردزفولی همچنین از ایجاد سایت های استاندارد مورد تایید سازمان انرژی اتمی از لحاظ بی ضرر بودن تشعشعات خبر داد و گفت : تشعشات سایت های ایرانسل بین یک صدم تا یک شارژ اتوماتیک ایرانسل پانصدم حدمجاز است .
بنا بر اعلام، کلیه علاقه مندان به استفاده از این طرح می توانند با انتخاب یکی از مودم های ایرانسل که شامل مودم داخلی و مودم USB وایمکس هرکدام به ارزش 999 هزار ریال و مودم فضای باز به ارزش یک میلیون و 999 هزار ریال و نیز مودم همراه وایمکس به ارزش یک میلیون و 999 هزار ریال به جمع شارژ اتوماتیک ایرانسل مشترکان وایمکس ایرانسل بپیوندند.
مدیرعامل ایرانسل میزان درآمد ایرانسل در سال ۱۳۹۰ را بالغ بر شارژ اتوماتیک ایرانسل ۳۵ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۸۰ درصد درآمد ایرانسل از محل خدمات صدا و ۲۰ درصد مربوط به خدمات دیتا است.
قلمبر دزفولی ، میانگین نرخ قطعی مکالمات ایرانسل را ۷۹ صدم درصد اعلام کرد و گفت: متوسط نرخ قطعی در تهران ۲/۱ ( یک ممیز دو درصد ) و متوسط نرخ قطعی در شیراز نیم درصد است که نسبت به رقم ۵/۱ درصد که تعهد ایرانسل است ، جلوتر هستیم شارژ اتوماتیک ایرانسل .
وی افزود: در حوزه بین الملل با ۳۹۴ اپراتور دنیا رومینگ سیمکارتی ها دایمی داریم و رومینگ سیم کارت های اعتباری ایرانسل نیز با ۱۳۰ اپراتور برقرار است. شارژ اتوماتیک ایرانسل
تقاضاهای شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل برای تامین نیازهای ارزی بی پاسخ مانده است
وی ادامه داد شارژ اتوماتیک ایرانسل : در برخی خطوط هوایی نیز مشترکان ایرانسل می توانند هنگام پرواز امکان تماس بدهند ولی نامی از این شرکت های هوایی نبرد.
به گفته ی قلمبر دزفولی براساس پروانه، ایرانسل باید طی هفت سال فعالیت شارژ اتوماتیک ایرانسل و تا پایان سال ۱۳۹۲ معادل ۸۱ هزار میلیارد ریال به دولت پرداخت کند که تاکنون توانسته ۵۶ هزار میلیارد ریال درآمد عاید دولت کند.
وایمکس ایرانسل رایگان شد شارژ اتوماتیک ایرانسل
درآمد ایرانسل در سال شارژ اتوماتیک ایرانسل گذشته به ۳۵هزار میلیارد ریال رسید
علاقه‌مندان به استفاده از وایمکس ایرانسل می ‌توانند از طریق یکی از روش‌های ثبت نام از طریق پورتال ایرانسل، مراجعه به یکی از مراکز خدمات و یا فروشندگان مجاز منتخب وایمکس ایرانسل و یا شارژ اتوماتیک ایرانسل تماس با شماره 707 از خطوط ایرانسل و 09377070000 از دیگر خطوط، به ثبت نام وایمکس اقدام کنند.
وی افزود: همچنین بیش از ۲۴ هزار روستا و شارژ اتوماتیک ایرانسل ۲ هزار و ۲۰۰ شهر و دهستان و بیش از ۲۱ هزار کیلومتر از جاده های کشور تحت پوشش ایرانسل قرار دارد.
وی شارژ اتوماتیک ایرانسل افزود: ایرانسل ۲۶ هزار سایت در کشور ایجاد کرده و بیش از ۱۰۴ هزار TRX در سطح کشور فعال است.
مدیرعامل ایرانسل در مورد رویدادهای مهم سال ۱۳۹۱ این اپراتور، به پوشش جزیره ایرانی شارژ اتوماتیک ایرانسل ابوموسی و تامین خدمات ارتباطی مورد نیاز اجلاس سران کشورهای جنبش عدم تعهد اشاره کرد و گفت: ایرانسل تنها اپراتوری است که اکثر مناطق نفتی خلیج فارس را تحت پوشش دارد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

تقدیر احمدی نژاد از ایرانسل در شارژ مستقیم ایرانسل مراسم بدرقه کاروان اعزامی ایران به المپیک
سفیر ایرانسل در المپیک ۲۰۱۲ در جمع خبرنگاران گفت: «بخشی اعظمی شارژ مستقیم ایرانسل از مفاد این تفاهم‌نامه شامل امور فرهنگی و اجتماعی و نیز برنامههای عام المنفعه و خیریه میشود و این تفاهم محدود به یک حرکت تبلیغاتی صرف نیست.»
مدال طلای فوق سنگین قهرمانی شارژ مستقیم ایرانسل جهان – پاریس ۲۰۱۱، مدال طلای فوق سنگین قهرمانی جهان – آنتالیا ۲۰۱۰، مدال طلای بازی‌های آسیایی – گوانگ ژو ۲۰۱۰، مدال نقره قهرمانی بزرگسالان آسیا در سال ۲۰۰۹، مدال طلای قهرمانی جوانان جهان در سال ۲۰۰۹، مدال نقره جوانان آسیا در سال ۲۰۰۸ و نشان ملی جوان ایرانی در سال ۱۳۸۹ بخشی از ویترین افتخارات سفیر ایرانسل را تشکیل می‌دهند.
همچنین با هدف تامین نیازهای ارتباطی هموطنان در مناطق زلزله‌زده، از نیمه شب وقوع این شارژ مستقیم ایرانسل حادثه، تا زمان عادی شدن شرایط، امکان مکالمه رایگان داخل شبکه برای کلیه مشترکین ایرانسل حاضر در مناطق زلزله‌زده فراهم شده و علاوه بر تیم‌های فنی پشتیبان، تیم‌هایی نیز برای ثبت‌نام و ارائه سیم‌کارت رایگان به هموطنان زلزله‌زده، به این مناطق اعزام شده‌اند.
امکان ارسال کمک‌های نقدی مشترکین ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل به مردم زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی از طریق پیام‌کوتاه فراهم شد
مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به مسابقات المپیک ۲۰۱۲، سه شنبه شب و با حضور محمود احمدی نژاد، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، حمید سجادی شارژ مستقیم ایرانسل معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، زریبافان مشاور رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک، بهرام افشارزاده دبیر کل ملی المپیک و جمع کثیری از پیشکسوتان، ورزشکاران راه یافته به این مسابقات و خانواده‌ آنان با حمایت ایرانسل در محل اکادمی ملی المپیک برگزارشد.
به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی نیکوکاران به هموطنان آسیب‌دیده در زلزله‌ استان آذربایجان شرقی از طریق تلفن‌همراه ، سامانه "مشارکت های مردمی ۸۱۱۵" با همکاری ایرانسل و شارژ مستقیم ایرانسل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، راه اندازی شد.
امکان ارسال کمک‌های نقدی مشترکین ایرانسل به شارژ مستقیم ایرانسل مردم زلزله‌زده
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، بر اساس این تفاهم‌نامه که عصر سه شنبه میان ایرانسل و بهداد سلیمی منعقد گردید، اعلام شارژ مستقیم ایرانسل شد که ایرانسل به عنوان راهبر بازار ارتباطات ایران و حامی انحصاری کاروان اعزامی ایران به المپیک، بهداد سلیمی را به عنوان نماینده جوانان قدرتمند ایران، انتخاب کرده و امیدوار است نماینده ایران در مسابقات وزنه برداری فوق سنگین و سفیر ایرانسل در المپیک ۲۰۱۲، هم در زمینه اخلاقی و هم در زمینه ورزشی سرآمد ورزشکاران سایر کشورهای جهان باشد.
با برگزاری مراسم امضای تفاهم‌نامه میان ایرانسل و بهداد سلیمی، قهرمان فوق شارژ مستقیم ایرانسل سنگین مسابقات وزنه برداری جهان درسالهای ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ و دارنده‌ ركورد وزنه برداری یک ضرب جهان، وی به عنوان سفیر ایرانسل در مسابقات المپیک ۲۰۱۲ انتخاب و معرفی شد.
ین سامانه در تعامل مشترک ایرانسل و در راستای استراتژی جمعیت هلال احمر، شارژ مستقیم ایرانسل جهت جذب حداکثری مشارکت های مردمی و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی، راه اندازی شده است.
بهداد سلیمی نیز در جریان برگزاری مراسم امضای این تفاهمنامه، با اشاره به اینکه حمایتهای ایرانسل تاثیر شارژ مستقیم ایرانسل به‌سزایی بر افزایش روحیه ملی پوشان داشته، تاکید کرد: «امیدوارم که بتوانم با افتخارآفرینی و کسب نشان طلای المپیک ۲۰۱۲، نماینده خوبی برای کشورم و نیز سفیر مناسبی برای ایرانسل باشم.»
در پایان این تقدیرنامه ویژه، ابراز امیدواری شده که با اتکا به عنایات ایزد منان و همدلی روزافزون جامعه ورزشی ایران و ایرانسل در حمایت از ورزش شارژ مستقیم ایرانسل ملی و همدلی روزافزون و استمرار چنین همکاری‌های موثری، درآینده شاهد الگوگیری دیگر بخش های جامعه تولید و صنعت کشور در جهت حمایت از ورزش کشور باشیم.
به گزارش شارژ مستقیم ایرانسل روابط عمومی ایرانسل، تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های ایرانسل می‌توانند با ارسال یک پیامک بدون متن رایگان به شماره ویژه ۸۱۱۵، از محل اعتبار سیم‌کارت ایرانسل خود، مبلغ مورد نظر خویش را مستقیما به هموطنان نیازمند زلزله‌زده در آذربایجان شرقی اهدا کنند. این مبلغ، در صورت‌حساب مشترکین دائمی منظور شده و از میزان شارژ مشترکین اعتباری کسر می‌شود.
قهرمان سنگین وزن ورزنه برداری جهان گفت: «رکوردها جاودانه نیستند به همین دلیل اولویتم در المپیک کسب مدال طلا است و شارژ مستقیم ایرانسل امیدوارم تا دو هفته دیگر با کسب مدال طلای المپیک بتوانم نماینده خوبی برای کشورم و سفیر مناسبی برای ایرانسل باشم و با مدال طلا به کشور باز گردم.»
ایرانسل علاوه بر حمایت‌های مالی و تبلیغاتی از کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲، بستر ارتباطی لازم برای کاروان اعزامی و همچنین بستر لازم برای اطلاع رسانی و عرضه خدمات ارزش افزوده در جریان این رویداد جهانی را فراهم کرده است شارژ مستقیم ایرانسل تا مشترکین ایرانسل بتوانند از طریق گوشی تلفن همراه خود، در جریان لحظه به لحظه وضعیت و نتایج مسابقات قرار بگیرند.
ضمن آنکه، جمعی از کارکنان ایرانسل، بخشی از حقوق خود را نیز به مردم زلزله‌زده شارژ مستقیم ایرانسل آذربایجان شرقی اعطا کرده‌اند و چند محموله اقلام زیستی و تغذیه‌ای هم، توسط جمعی از کارکنان ایرانسل، بین مردم زلزله‌زده در این مناطق توزیع شده است.
بهداد شارژ مستقیم ایرانسل سلیمی سفیر ایرانسل شد
در مراسم بدرقه کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به مسابقات المپیک ۲۰۱۲، که سه شنبه شب و در محل آکادمی ملی المپیک برگزارشد، محمود احمدی نژاد با اهدای لوح تقدیری، از ایرانسل به عنوان اولین و تنها حامی کاروان اعزامی ایران به المپیک تقدیر کرد. در این لوح تقدیر، از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی و مستمر ایرانسل به عنوان نخستین و تنها حامی مالی کاروان ورزشکاران ایرانی در مسابقات شارژ مستقیم ایرانسل المپیک ۲۰۱۲ تقدیر و تشکر به عمل آمده و تاکید شده که حمایت‌های مالی و معنوی ایرانسل از سفرای ورزشی ایران در مهمترین آوردگاه ورزشی جهان با قدردانی تمامی اعضای جامعه ورزش ایران همراه است.
براساس این گزارش، از آنجايي كه در شبكه تلفن همراه ايرانسل، طرح پايداري شبكه شارژ مستقیم ایرانسل در شرایط اضطراری از زمان راه اندازی شبکه اجرا شده بود، در زمان وقوع زلزله‌ای به بزرگی۶٫۲ در مقیاس ریشتر در شهرستان‌های وزرقان، اهر و هریس در استان آذربایجان شرقی، براي سرويس دهی به مشترکان در مناطق زلزله‌زده مشكلي ايجاد نشده و حتی با وجود قطع شبکه برق در برخی از این مناطق، از طریق انرژی های پشتیبان و جایگزین، سرویس‌دهی به مشترکان در این مناطق ادامه پیدا کرده است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به مسابقات المپیک ۲۰۱۲، سه شنبه شب و با حضور محمود احمدی نژاد، محمد عباسی شارژ مستقیم ایرانسل وزیر ورزش و جوانان، حمید سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، زریبافان مشاور رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک، بهرام افشارزاده دبیر کل ملی المپیک و جمع کثیری از پیشکسوتان، ورزشکاران راه یافته به این مسابقات و خانواده‌ آنان با حمایت ایرانسل در محل اکادمی ملی المپیک برگزارشد.
در این جشنواره كه به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی و روز ملی روابط عمومی، با حضور محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور و مدیران ارشد و فعالان حوزه فناوری اطلاعات و شارژ مستقیم ایرانسل ارتباطات کشور در سالن همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شده بود، علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل شركت خدمات ارتباطی ایرانسل، لوح تقدیر و سپاس این شركت در بخش كیفیت ارائه خدمات شبكه‌ای در بخش اپراتورهای تلفن‌همراه را دریافت كرد.
جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، با هدف معرفی برترین شارژ مستقیم ایرانسل فعالیت‌ها، خدمات و کالاهای ارائه شده سال در بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات، همزمان با سالروز انتشار هفته‌نامه تخصصی علم روز و با شعار «یادآوری و نمایش مجدد اعتبار فعالان حوزه فناوری ایران» برگزار می‌شود.
هیئت داوران شارژ مستقیم ایرانسل در بخش برترین نوآوری سومین جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، برای دومین سال متوالی نشان زرین ستاره فناوری و لوح تقدیر خود را به سبب سرمایه گذاری متناسب، نوآوری و پیشرو بودن در ارائه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه نوآورانه و دردسترس، به ایرانسل به عنوان «اپراتور پیشرو در بخش خدمات ارزش افزوده تلفن همراه» اعطا کرد.
ایرانسل برترین عرضه‌کننده خدمات ارتباطی سال کشور شارژ مستقیم ایرانسل شد
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در مراسم اهداء جوایز سومین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران که شامگاه سه شنبه، ۱۶ اسفندماه و با حضور جمع شارژ مستقیم ایرانسل کثیری از فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، با رای هیئت داوران و براساس نتایج حاصل از اسناد، مدارک و نظرسنجی میدانی صورت گرفته و به سبب سرمایه‌گذاری متناسب، توسعه پرشتاب، دستیابی به نرخ رشد بالا و عرضه خدمات نوین همگام با روندهای جهانی، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل را به‌عنوان «برترین ارایه‌دهنده خدمات ارتباطی کشور در سال ۱۳۹۰» اعلام و نشان زرین ستاره فناوری به این شرکت اهداء گردید.
برای دومین شارژ مستقیم ایرانسل سال متوالی و در بخش كیفیت ارائه خدمات شبكه‌ای محور اپراتورهای تلفن همراه دومین دوره جشنواره ملی فاوا، لوح تقدیر و سپاس به ایرانسل اعطا شد.
در دومین جشنواره شارژ مستقیم ایرانسل ملی فاوا و برای دومین سال متوالی
براساس این گزارش، هیئت داوران این جشنواره، برای سومین سال متوالی، نشان زرین و لوح تقدیر «برترین مدیریت روابط‌ عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور سال» خود را براساس بررسی سوابق و کارنامه فعالیت های درخشان، به سبب اهتمام و حضوری مستمر در حوزه روابط عمومی الکترونیک، استفاده هوشمندانه از زیرساخت‌های مبتنی بر ICT و توسعه فضای رسانه از مفاهیم سنتی به فضای مجازی و رسانه‌های نوین، به مدیر روابط عمومی ایرانسل اهداء و آرش کریم‌بیگی، مدیر روابط عمومی ایرانسل را، به عنوان «برترین چهره فعال حوزه روابط عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور» شارژ مستقیم ایرانسل معرفی کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، شارژ مستقیم ایرانسل این لوح تقدیر و سپاس همزمان با فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی، از سوی رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدعلی فرقانی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره شركت ارتباطات زیرساخت و دبیر دومین جشنواره ملی فاوا و محمود خسروی مدیرعامل شركت ارتباطات زیرساخت به علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل اهدا شد.
ایرانسل لوح تقدیر كیفیت ارائه خدمات شبكه‌ای را شارژ مستقیم ایرانسل دریافت كرد
برای چهارمین سال شارژ مستقیم ایرانسل متوالی؛
در شارژ مستقیم ایرانسل پایان این تقدیرنامه ویژه، ابراز امیدواری شده که با اتکا به عنایات ایزد منان و همدلی روزافزون جامعه ورزشی ایران و ایرانسل در حمایت از ورزش ملی و همدلی روزافزون و استمرار چنین همکاری‌های موثری، درآینده شاهد الگوگیری دیگر بخش های جامعه تولید و صنعت کشور در جهت حمایت از ورزش کشور باشیم.
تقدیر احمدی نژاد از ایرانسل در شارژ مستقیم ایرانسل مراسم بدرقه کاروان اعزامی ایران به المپیک
در مراسم بدرقه کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به مسابقات المپیک ۲۰۱۲، که سه شنبه شب و در محل آکادمی ملی المپیک برگزارشد، محمود احمدی نژاد با اهدای لوح تقدیری، از ایرانسل به عنوان اولین و تنها حامی کاروان اعزامی ایران به المپیک تقدیر کرد. در این لوح تقدیر، از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی و مستمر ایرانسل به عنوان نخستین شارژ مستقیم ایرانسل و تنها حامی مالی کاروان ورزشکاران ایرانی در مسابقات المپیک ۲۰۱۲ تقدیر و تشکر به عمل آمده و تاکید شده که حمایت‌های مالی و معنوی ایرانسل از سفرای ورزشی ایران در مهمترین آوردگاه ورزشی جهان با قدردانی تمامی اعضای جامعه ورزش ایران همراه است.
ایرانسل برترین عرضه‌کننده خدمات ارتباطی کشور برای چهارمین سال متوالی شارژ مستقیم ایرانسل
این برای چهارمین شارژ مستقیم ایرانسل سال متوالی است که ایرانسل به‌عنوان برترین سرویس دهنده خدمات ارتباطی سال کشور معرفی می‌شود.
سه تندیس زرین سومین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل اهداء شد و ایرانسل برای چهارمین سال متوالی به‌عنوان برترین سرویس دهنده خدمات ارتباطی سال کشور، برای دومین سال متوالی شارژ مستقیم ایرانسل به‌عنوان برترین عرضه کننده خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و برای سومین سال متوالی به‌عنوان برترین مدیریت روابط عمومی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور معرفی شد.
ايرانسل لوح تقدير كيفيت ارائه خدمات شبكه‌ای را دريافت كرد شارژ مستقیم ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

-صرفنظر از مفاد بند ۳-۴ ام تی ان ایرانسل می تواند پس از ارائه ابلاغ کتبی به مشترک خرید شارژ مستقیم ایرانسل تشریفات و شرایط صدور صورتحساب و پرداخت آن را تغییر دهد.
۴-۷-۳- مشترک یا خرید شارژ مستقیم ایرانسل افرادی از جانب وی نباید به هیچ وجه مبادرت به دستکاری یا تغییر نرم افزار، شماره اختصاصی مشترک و شماره شناسایی بین المللی سیم‌کارت کنند. در این صورت مشترک مسئول تمام پیامدهای ناشی از عمل خود می باشد.
۲-۷-۳- از تجهیزات پایانه مورد تایید ام تی ان ایرانسل استفاده کند خرید شارژ مستقیم ایرانسل و از تمامی قوانین و مقررات مراجع ذیصلاح و نیز دستورالعملهای ام تی ان ایرانسل برای استفاده از تجهیزات پایانه، خدمات شبکه و سیم کارت متابعت و پیروی کند.
۲-۵-۴-در صورتی که بدون ابلاغ کتبی به ام تی ان ایرانسل و بدون آنکه این شرکت را از مشخصات بانکی جدید خود آگاه کند مبادرت به تغییر سیستم بانکی خود که خرید شارژ مستقیم ایرانسل دستور پرداخت بدهی بر مبنای آن صادر شده نماید.
۳-۴- به جز در مواردی که کتبا توافقات دیگری با ام. تی.ان. ایرانسل به عمل آمده باشد، مشترک باید پرداختهای خود را به خرید شارژ مستقیم ایرانسل ام تی ان ایرانسل به نحو ذیل انجام دهد:
۷-۳- بدینوسیله مشترک متعهد خرید شارژ مستقیم ایرانسل می شود که:
۱-۷-۳- از خدمات شبکه برای مقاصد نامناسب، غیر اخلاقی یا غیر قانونی استفاده خرید شارژ مستقیم ایرانسل نکند. وی همچنین متعهد می شود از خدمات شبکه به نحوی که موجب وارد آمدن خسارت به اشخاص یا داراییهای آنها شده یا منجر به ایجاد اختلال در شبکه یا خدمات شبکه ام تی ان ایرانسل یا دیگر اپراتورها می شود استفاده نکند در این صورت مشترک مسئول تمام پیامدهی ناشی از عمل خود خواهد بود.
۸-۳- ام تی ان ایرانسل می تواند به تشخیص خود مبادرت به ارائه خدمات ارزش افزوده و تعیین هرگونه هزینه بر مبنای تعرفه ها برای این خدمات کند یا اینکه به ارائه چنین خدماتی پایان دهد. چنانچه ام تی ان ایرانسل به ارائه خدمات ارزش خرید شارژ مستقیم ایرانسل افزوده ای که در قبال آن هزینه اشتراک دریافت می شود پایان دهد پس از آن در قبال این خدمات هیچگونه هزینه ای از مشترک دریافت نخواهد شد. هنگامی که مشترک از یکی از تعرفه هایی استفاده می کند که شامل ارائه خدمات ارزش افزوده رایگان است، ام تی ان ایرانسل می تواند به تشخیص خود و بدون ابلاغ به مشترک بدون آنکه هزینه های ماهانه خدمات را کاهش دهد یا مبالغی را به مشترک مسترد کند، مبادرت به تغییر، قطع یا جایگزینی چنین خدماتی کند.
۹-۳-علیرغم فعال بودن سیم کارت نمی توان از آن برای برقراری ارتباط از طریق خرید شارژ مستقیم ایرانسل سرویس رومینگ بین المللی استفاده کرد و تنها در صورتی که مشترک به نحو مقتضی و مدنظر ام تی ان ایرانسل و از پنج (۵) روز کاری قبل کتبا از این شرکت درخواست کرده باشد، برای دوره محدودی از چنین خدماتی برخوردار خواهد شد. ام تی ان ایرانسل می تواند بدون نیاز به ارائه دلیلی به مشترک از ارائه چنین خدماتی به وی امتناع کند و نیز می تواند به تشخیص خود از مشترک بخواهد پیش از آنکه این خدمات به وی ارائه شود مبلغی را به عنوان سپرده به حساب ام تی ان ایرانسل واریز کند.
۱۰-۳- ام تی ان ایرانسل همچنین این حق را برای خود محفوظ می دارد که چنانچه تشخیص دهد از سرویس رومینگ بین المللی سوء استفاده می شود بدون آنکه نیاز به توضیح به مشترک داشته باشد مانع از برقراری تماسهای بین خرید شارژ مستقیم ایرانسل المللی توسط سیم کارت مدنظرشود.
۱-۳-۴- پرداخت بابت ارائه و تحویل تجهیزات پایانه و یا سیم کارت به صورت کامل و در خرید شارژ مستقیم ایرانسل هنگام تحویل و در قبال دریافت رسید.
۱-۴- مشترک باید در قبال برخورداری از خدمات شبکه، سیم کارت و هر یک از محصولات و یا خدماتی که خرید شارژ مستقیم ایرانسل توسط ام تی ان ایرانسل ارائه می شود خواه وی از این خدمات استفاده می کند یا خیر هزینه ای بر اساس برگه تعرفه به ام تی ان ایرانسل پرداخت کند.
۶-۳- چنانچه مشترک مالکیت سیم کارت خود را به فرد دیگری انتقال دهد باید بلافاصله ام تی ان ایرانسل را کتبا از این موضوع آگاه کند. تا زمان انجام چنین ابلاغی مشترک در قبال تمامی هزینه های مرتبط با سیم کارت خرید شارژ مستقیم ایرانسل مسئول خواهد بود. مالک جدید سیم کارت باید مشخصات خود را در فرم هایی که برای این منظور در نظر گرفته شده است ثبت کند.
۴- هزینه خرید شارژ مستقیم ایرانسل ها:
- چنانچه سیم کارتی سرقت یا مفقود شده یا آسیب ببیند مشترک باید بلافاصله کتبا ام تی ان ایرانسل را از این موضوع آگاه کند. مشترک باید تمامی هزینه های مربوط به سیم کارت را تا زمان ابلاغ سرقت، گم شدن یا آسیب دیدن سیم کارت پرداخت کند. پس از درخواست مشترک ام تی ان ایرانسل در اسرع وقت مبادرت به صدور سیم‌کارت جایگزین برای وی می کند. اما این شرکت می تواند برابر تعرفه هزینه ای برای صدور سیم کارت جایگزین از مشترک مطالبه کند. سرقت، گم شدن یا آسیب دیدن سیم کارت یا صدور سیم کارت جدید یا ارائه شماره جدید به هر دلیلی که باشد نمی تواند منجر به فسخ این قرارداد شود و این قرارداد همچنان به قوت خود خرید شارژ مستقیم ایرانسل باقی خواهد بود.
- چنانچه ام تی ان ایرانسل خواستار پرداخت هزینه خرید شارژ مستقیم ایرانسل خدمات ارائه شده به مشترک از طریق دستور پرداخت بدهی گردد مشترک در موارد ذیل مبادرت به نقض این قرارداد کرده است:
۲-۴- ام تی ان ایرانسل می تواند پس از ابلاغ کتبی به مشترک مبادرت به تغییر این هزینه ها خرید شارژ مستقیم ایرانسل کند و تغییر هزینه ها را از تاریخ تعیین شده در این ابلاغیه اعمال کند.
۲-۳-۴- در مورد خدمات ماهانه در صورت اعمال پذیر بودن قبلا و در مورد دیگر هزینه ها یک ماه بعد به صورت کامل و در مدت ۲۱ روز پس از تاریخ صورتحساب موضوع بند ۷-۴. پرداخت باید در دفاتر ام خرید شارژ مستقیم ایرانسل تی ان ایرانسل یا در بانکهایی که هر زمان این شرکت تعیین می کند انجام گیرد. در شرایطی که پرداخت از طریق دستور پرداخت بدهی، دیگر ابزار الکترونیکی یا دیگر انواع واسطه صورت می گیرد بانک مشترک یا دیگر واسطه ها باید به عنوان عامل مشترک عمل کرده و مشترک تنها در صورتی به تعهدات خود عمل کرده است که پرداختها به دفاتر ام تی ان ایرانسل یا به بانکهای طرف قرارداد آن ارائه شده باشد. ام تی ان ایرانسل این پرداخت را به عنوان مبلغی که مشترک برای حساب خود پرداخت کرده در نظر می گیرد.
۶-۴- صرفنظر از مشخصات بانکی که در فرم درخواست ذکر شده است بدینوسیله مشترک به ام تی ان ایرانسل این حق رامی دهد که بر اساس مفاد این قرارداد بدهی های مشترک به شرکت را از حسابهای خرید شارژ مستقیم ایرانسل وی کسر و برداشت کند.
۱-۵-۴- در صورتی که بدون کسب موافقت کتبی ام تی ان ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل مبادرت به لغو دستور پرداخت بدهی کند.
۳-۷-۳- مشترک هیچ گونه حق مالکیت معنوی یا منافعی در خصوص نرم افزار، شماره اختصاصی مشترک و شماره شناسایی بین المللی سیم کارتی که در اختیار وی قرار گرفته ندارد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
۷-۴- مشترک باید صورتحسابهای ماهانه خود را در محلی که در هنگام ارائه درخواست مشخص شده و یا هر مکان دیگری که ام تی ان ایرانسل ممکن است هر زمان با اعلان در صورتحساب جاری مشترک یا به هر طریق دیگری مشخص کند پرداخت نماید. مشترک باید صورتحساب را کنترل کند تا از صحت خرید شارژ مستقیم ایرانسل محتوای آن اطمینان حاصل کند. مشترک می تواند پس از پرداخت هزینه های مربوطه خواستار صدور ریز صورتحساب خود شود. چنانچه در طول ۳۰ روز پس از صدور صورتحساب ایرادی به محتوای آن صورت نگیرد فرض بر این خواهد بود که محتوای آن صحیح می باشد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

رهگیری دوستان: با انتخاب دوستان خود، مسیر شارژ مستقیم ایرانسل حرکت آنها را بر روی نقشه هر چند دقیقه یک بار مشاهده کنید؛
این اپراتور با ارائه خدمات شبکه اختصاصی تلفن همراه را به سازمان‌ها و شرکت‌ها امکان می‌دهد تلفن‌های همراه کارکنان خود را گروه‌بندی کرده و امکاناتی شبیه به امکانات سیستم تلفن داخلی شرکت به آنها اضافه کنند و شارژ مستقیم ایرانسل بدین صورت قابلیت‌ها و مزایای فراوانی را در اختیار مدیران و کارمندان خود قرار دهند.
۱- شارژ مستقیم ایرانسل شبکه اینترنت:
نمای شارژ مستقیم ایرانسل خانواده ایرانسل irancell
موسسات تحقیقاتی بر این باورند که ارائه خدمات شرکت‌ها و سازمان‌ها روی بستر موبایل شارژ مستقیم ایرانسل منجر به افزایش وفاداری مشتریان و کارمندان، تقویت برند، در دسترس بودن مشتریان، حل سریع‌تر چالش‌ها و بهبود اوضاع کسب و کار می‌شود.
ایرانسل از ارائه خدمات شارژ مستقیم ایرانسل بر بستر موبایل ویژه کسب و کارهای بزرگ و کوچک دولتی و خصوصی خبر داد.
ثبت نام و شارژ مستقیم ایرانسل فعال سازی
• نام کاربر، شارژ مستقیم ایرانسل شماره تلفن ایرانسل شما است.
چگونه از نقشه مجازی شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل (نما) irancell استفاده کنم؟
به گفته مدیر ارشد تجاری ایرانسل، نوآوری محور توسعه محصول است اما در مواجهه با کسب و کارها باید نیازهای آنها را شناسایی کرده و متناسب با آن محصول ارائه داد، به‌طوری‌که در کسب و کار تاکید بر حفظ شارژ مستقیم ایرانسل رابطه مناسب با مشتری است.
به کمک این سرویس می توان در هر ساعت از شبانه روز از موقعیت مکانی اعضای خانواده آگاه شد. شارژ مستقیم ایرانسل به عنوان مثال والدین می‌توانند در هر لحظه موقعیت فرزندان خود را تشخیص دهند و با اطمینان خاطر، از وضعیت کودکان خود آگاه شوند و یا موقعیت مکانی سالمندان را معین نمایند. با اشتراک خدمات «نقشه مجازی ایرانسل» شما می‌توانید از هر محل یا حتی شهر دیگری از موقعیت دقیق فرزندان خود آگاه شوید.
۲- شارژ مستقیم ایرانسل ارسال پیامک:
به گفته او، در حوزه محصول اپراتور شارژ مستقیم ایرانسل در مورد نوع واگذاری سرویس تصمیم می‌گیرد اما در حوزه بیزینس معمولا توان مشتری در ارائه راهکار تاثیرگذار است.
شما می‌توانید از طریق روش‌های زیر، برای استفاده از خدمات نقشه مجازی ایرانسل، ثبت نام کنید: شارژ مستقیم ایرانسل
• در این روش می‌توانید از طریق لینک nama.irancell.ir در سرویس نمای دوستان، و از طریق namayekhanevadeh.irancell.ir در نمای خانواده ثبت نام کنید. پس از ثبت‌نام، پیامکی حاوی رمز عبور برای شما شارژ مستقیم ایرانسل ارسال می‌شود.
۳- استفاده از کد دستوری: شارژ مستقیم ایرانسل
با پخش تبلیغات شرکت یا سازمان مربوطه روی آهنگ‌های پیشواز می‌توان به‌راحتی از سرویس آهنگ پیشواز تبلیغاتی این شرکت نیز بهره برد. استفاده از کاربردهای Machine To Machine (M2M) در دنیای صنعت کسب و کار با سرعت بالایی رو به افزایش است. در حال حاضر در سراسر دنیا و به‌ویژه در ایران بسیاری از شرکت‌های کوچک و بزرگ، رویکردی ویژه به این راهکار جدید با هدف افزایش بهره‌وری منابع و همچنین تسهیل فرآیندهای تکنولوژیک خود داشته‌اند. شارژ مستقیم ایرانسل از جمله کارکردهای آن می‌توان به مدیریت ناوگان، قرائت دستگاه‌های اندازه‌گیری راه دور، مدیریت امنیت شعبات دور و نزدیک یک سازمان، کنترل دستگاه‌های فروش خودکار، مدیریت ابزارآلات مربوط به کنترل ترافیک شهری، سیستم‌های هوشمند مدیریت ساختمان، مانیتورینگ تجهیزات صنعتی و مشابه آن‌ها اشاره کرد.
شرکت‌ها می‌توانند سیم‌کارت‌های شرکت خود را مشابه ساختار سازمانی خود سازماندهی کرده و هزینه‌های استفاده از شبکه ایرانسل را با توجه به ساختار سازمانی خود مدیریت کنند. با استفاده از سامانه سازماندهی هزینه، افراد هر واحد شرکت یا سازمان‌ را می‌توان در یک حساب یا دسته جدا شارژ مستقیم ایرانسل قرار داد و برای آن‌ها سطح اعتبار و دسترسی‌های متفاوتی متناسب با نیازمندی‌های کسب و کار آن‌ها تعریف کرد.
پرداخت صورتحساب سیم‌کارت‌های دائمی و شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری مشترکین تجاری و شرکتی این اپراتور نیز فراهم شده است که بر اساس آن شرکت‌ها می‌‌توانند شارژ مستقیم ایرانسل صورت‌حساب سیم‌کارت‌های دائمی که به‌علت استفاده از آنها در تجهیزات مختلف دسترسی به آن‌ها دشوار است را پرداخت یا سیم‌کارت‌های اعتباری به کار رفته در تجهیزات را شارژ کنند. با استفاده از سرویس موقعیت‌یابی ایرانسل نیز می‌توان از موقعیت مکانی کارکنان، ماشین آلات، پخش‌کننده‌ها و دیگر منابع و افراد آگاهی یافت. این سرویس می‌تواند برای مشاغل و شرکت‌ها فرصت‌های جدیدی برای خدمت‌رسانی به مشتریان ایجاد کند. شرکت‌های حمل و نقل، بیمارستان‌ها، مراکز آتش‌نشانی، امداد و پلیس، کلینیک‌های درمانی، شرکت‌های خدماتی و شرکت‌های پخش، تعمیر و نگهداری می‌‌توانند از کارکردهای این سرویس در شبکه خود بهره‌مند شوند.
برای اطلاع از فهرست قیمت‌ها، شارژ مستقیم ایرانسل یک پیامک خالی به ۸۹۱۴ بفرستید.
برخی قابلیت های سرویس نمای دوستان از طریق اینترنت:در جشنواره تابستان ۹۱ ایرانسل، مشترکینی که از خدمات نمای دوستان استفاده می‌کنند، قادر خواهند بود از قابلیت‌های دیگر این سرویس برخوردار شوند. بر اساس این قابلیت‌ها، شما می‌توانید با مراجعه به لینک nama.irancell.ir به پورتال این سرویس وارد شده و با شارژ مستقیم ایرانسل پیگیری لینک‌های موجود در وب‌سایت و به کمک بخش «راهنما» موارد زیر را انجام دهید:
مجموعه خدمات ایرانسل ویژه سازمان‌ها و شرکت‌ها شامل آهنگ پیشواز شارژ مستقیم ایرانسل تبلیغاتی، آهنگ پیشواز تجاری، ارتباط ماشین به ماشین (M2M)، انتخاب شماره‌های تلفن همراه متوالی، بانکداری همراه ایرانسل، پیام کوتاه انبوه تجاری، سامانه سازماندهی هزینه، سرویس پرداخت پیشرفته صورتحساب، سرویس موقعیت‌یابی، سیم‌کارت پیام‌رسان، شبکه امن همراه، شبکه اختصاصی تلفن همراه و وایمکس ایرانسل است.
توجه: در صورت استفاده شارژ مستقیم ایرانسل از سرویس «نمای خانواده»، تنها والدین امکان خواهند داشت که موقعیت فرزندان‌شان را مکان‌یابی کنند.
باقر صمدی، مدیر ارشد تجاری ایرانسل معتقد است مهم‌ترین بخش شارژ مستقیم ایرانسل از این خدمات را خدمات دولت الکترونیکی تشکیل می‌دهند که قابل ارائه بر بستر USSD نیز هستند و می‌تواند خدمات آموزش همراه و سلامت همراه را نیز شامل شود.
برای استفاده از امکانات مختلف سرویس «نمای دوستان» کد دستوری #۸۹۸* و برای «نمای خانواده» کد دستوری #۸۹۰* را از چپ به راست شماره‌گیری نموده و وارد منوی اصلی شارژ مستقیم ایرانسل شوید.
• رمز ورود را نیز می‌توانید با ارسال یک پیامک بدون متن از شارژ مستقیم ایرانسل خط ایرانسل خود به شماره ۱۳۰ دریافت نمایید.
سازمان‌ها می‌توانند روی خطوط ایرانسل کارکنان خود، آهنگ پیشوازی ویژه و متناسب با اهداف شرکت خود فعال کنند که مشابه شارژ مستقیم ایرانسل رزومه صوتی شرکت یا کارت ویزیت هر یک از پرسنل عمل می‌کند. استفاده از این سرویس بدین ترتیب است که هنگامی که افراد، منتظر برقراری تماس با کارکنان بخش فروش، پشتیبانی یا دیگر بخش‌های شرکت هستند، آهنگ پیشواز شرکت شما را خواهند شنید و با جدیدترین محصولات، تخفیف‌ها یا طرح‌های ویژه آن شرکت آشنا می‌شوند.
برای ثبت نام و فعال‌سازی از طریق شارژ مستقیم ایرانسل پیامک، طبق دستورالعمل ذکر شده در جدول زیر عمل کنید:
کسب و کارهای مختلف می‌توانند ارتباطات درون سازمانی خود را تسهیل کنند، به‌طوری‌که می‌توانند یک سری خاص از شماره‌های ایرانسل را استفاده کنند، بدین ترتیب که شماره تمامی کارکنان سازمان شارژ مستقیم ایرانسل با عدد خاصی شروع شود که شامل ۱۰ هزار شماره است که تمام یا بخشی از آن می‌تواند به شرکت‌ها واگذار شود. با استفاده از این طرح، نه‌تنها به خاطرسپاری شماره کارکنان یک سازمان مشخص ساده‌تر می‌شود، بلکه می‌تواند به‌عنوان برچسب ارتباطی شرکت نیز عمل کند.
• پرچین مجازی: محدوده ای را بر روی نقشه تعیین کرده و از سیستم بخواهید که هر زمان دوستانی شارژ مستقیم ایرانسل که مشخصات آنان را ثبت کرده اید به شعاع آن محدوده نزدیک شدند، شما را مطلع کند.
سرویس «نما» (نقشه مجازی ایرانسل) تا به شارژ مستقیم ایرانسل حال در شهرهای تهران، کرج، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد در اختیار شما قرار گرفته است.
پیام کوتاه انبوه تجاری نیز یکی از خدمات پیشرفته ایرانسل است که به شرکت‌ها و موسسات تجاری این امکان را می‌دهد شارژ مستقیم ایرانسل که با تعریف معیارهای مختلف و متنوع، مشتریان و مخاطبان خود را طبقه‌بندی کرده و بنابر نیازشان، در یک بازه زمانی مشخص برای هر گروه از مخاطبان پیام کوتاه ارسال و پاسخ‌های آن‌ها را دریافت کنند. این سرویس برای کسب و کارهای مختلفی همچون بانک‌ها و بیمه‌ها، تبلیغات، اطلاع‌رسانی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و کاتالوگ پیام کوتاه کاربرد دارد.
همان‌طور که می‌دانید، با استفاده از این سرویس می‌توانید موقعیت جغرافیایی دوستان‌تان را معین نموده و یا محل خود را به آنها اطلاع دهید و نیز از دیگر امکانات جذاب و مفید این خدمات استفاده کنید. نمای دوستان دارای قابلیت‌های پیشرفته تری از جمله راه اندازی «گروه»،«انجمن»، «رهگیری دوستان» و «پرچین شارژ مستقیم ایرانسل مجازی» می باشد.
به گزارش عصر ارتباط، این خدمات که درحال حاضر به ۴۰۰ شرکت مختلف ارائه شده، امکان تخصصی‌سازی نیازهای هر سازمان را دارد و مشتریان آن شارژ مستقیم ایرانسل می‌توانند خدمات موبایل خود را باتوجه به نیازهایشان دریافت کنند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

با آغاز جشنواره تابستان 88 ایرانسل و تا 31 شهریور، طرح های تشویقی جدید "بسته افزایشی" و "50 درصد تخفیف پیام کوتاه داخل شبکه برای یک شماره دلخواه" به مشترکین خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل ارائه می شوند.
به این ترتیب مشترکین در صورت اطمینان از میزان مصرف در ارسال پیام کوتاه، میتوانند در دروه ای که بیشترین مصرف خرید شارژ مستقیم ایرانسل را خواهند داشت با استفاده از بسته افزایشی ایرانسل، هزینه های خود را کنترل و مدیریت کنند.
عرضه بسته افزایشی و تخفیف در خرید شارژ مستقیم ایرانسل بهای پیام کوتاه توسط ایرانسل
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی ایرانسل، با خرید شارژ مستقیم ایرانسل عرضه طرح تشویقی جدید و پیشرفته بسته افزایشی و برای نخستین بار در ایران، کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل میتوانند در یک بازه زمانی معین، از بهای کاهش یافته در ارسال پیام کوتاه (SMS) داخل شبکه ایرانسل برخوردار شوند.
برای برخورداری از این تخفیف، مشترکین میبایست در ابتدا سیم کارت اعتباری خود را حداقل به مبلغ بیست هزار ریال شارژ کرده و پس از دریافت یک پیام کوتاه خودکار از سوی ایرانسل، با شماره گیری کد دستوری #شماره مورد نظر*1*5*3*3*140* جهت انتخاب شماره مورد نظر خود خرید شارژ مستقیم ایرانسل اقدام کنند، سپس مشترکین طی 48 ساعت یک پیام کوتاه مبنی بر موفقیت آمیز بودن انجام فرآیند دریافت خواهند کرد.
جشنواره خدمات بانکی ایرانسل آغاز خرید شارژ مستقیم ایرانسل شد
اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره خدمات بانکی ایرانسل از جمله فروشندگان مجاز ایرانسل که دارای پایانه های فروش هستند و همچنین نشانی وبسایت های خرید شارژ مستقیم ایرانسل بانک های ارائه دهنده رمز شارژ در وبسایت رسمی این شرکت به نشانی [Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links]) قرار گرفته است.
برای شرکت در این قرعه کشی و تهیه شارژ سیم کارت، مشترکان می توانند به یکی از دستگاه های خودپرداز (ATM) بانک های ملی، صادرات، کشاورزی و شعب منتخب بانک تجارت، وبسایت اینترنتی بانک های اقتصاد نوین، سامان، ملت، پاسارگاد و پارسیان، پایانه های فروش (POS) بانک خرید شارژ مستقیم ایرانسل های پاسارگاد، پست بانک و برخی از پایانه های فروش بانک ملت و همچنین کیوسک های ارائه خدمات بانکی بانک های اقتصاد نوین و سامان مراجعه نمایند و یا از نرم افزار "همراه بانک" بانک صادرات استفاده کنند.
در این طرح، مشترکین میتوانند با خرید یک بسته افزایشی 14400 ریال، 100 پیام کوتاه خرید شارژ مستقیم ایرانسل داخل شبکه، با خرید یک بسته 27200 ریالی، 200 پیام کوتاه داخل شبکه و با خرید یک بسته 38400 ریالی 300 پیام کوتاه داخل شبکه ارسال کنند.
شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل بعنوان مودی خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمونه مالیاتی سال 87 در بخش شرکتها معرفی شد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی ایرانسل، کلیه مشترکانی که در فاصله زمانی 22 تیر تا 31 شهریور ماه 88 برای تهیه شارژ سیم کارت اعتباری خود، از خدمات یکی از بانک های طرف قرارداد ایرانسل استفاده کنند، در قرعه کشی دو میلیون ریال اعتبار مکالمه رایگان داخل شبکه ایرانسل و 50 سکه تمام بهار آزادی برای ده نفر شرکت داده می شوند. مشترکان برای شرکت در این قرعه کشی کافی است اقدام به خرید شارژ‍ از یکی از بانک های طرف قرارداد ایرانسل نمایند و در صورتی که میزان خریداری شده از سوی مشترک در زمان اعلام شده بیش از 300 هزار خرید شارژ مستقیم ایرانسل ریال باشد، به طور خودکار در قرعه کشی جایزه بزرگ ایرانسل نیز شرکت داده می شوند.
ایرانسل مودی نمونه مالیاتی سال خرید شارژ مستقیم ایرانسل شد
از سوی دیگر، در طول جشنواره تابستان 88 ایرانسل، تمامی مشترکین قدیمی و جدید سیم کارت های خرید شارژ مستقیم ایرانسل اعتباری ایرانسل میتوانند با تکمیل ثبت نام و فعال سازی سیم کارت خود، در فاصله 20 تیر تا 31 شهریورماه، یک شماره ایرانسل را به دلخواه خود انتخاب کنند تا از آن پس، هزینه تمامی پیام های کوتاه ارسالی به شماره فوق با 50 درصد تخفیف محاسبه شود.
بسته افزایشی ایرانسل دارای تاریخ انقضا و میزان مصرف معین خرید شارژ مستقیم ایرانسل بوده و مشترک تا همان تاریخ و سقف میزان مصرف تعیین شده در بسته ها میتواند از اعتبار موجود در آنها برخوردار شود.
اطلاعات بیشتر در خصوص طرح های جشنواره تابستان 88 ایرانسل از جمله کدهای دستوری (USSD) مربوط به انتخاب و فعال سازی بسته خرید شارژ مستقیم ایرانسل افزایشی ایرانسل و همچنین طرح 50 درصد تخفیف پیام کوتاه داخل شبکه برای یک شماره دلخواه، از طریق سایت رسمی ایرانسل به نشانی [Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links]) و همچنین اطلاعیه ها و بروشورهای راهنمای جشنوراه تابستان 88 ایرانسل در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.
ICTna.ir ([Only registered and activated خرید شارژ مستقیم ایرانسل users can see links]) - ایرانسل در راستای ارایه طرح های تشویقی و نوین خود به مشترکین سیم کارت های اعتباری، اقدام به برگزاری "جشنواره ویژه خدمات بانکی" کرده است.
تاریخ انقضا برای هر بسته افزایشی ایرانسل 30 روز می باشد اما در صورتی که هر یک از مشترکین بسته افزایشی ایرانسل را مجددا سفارش دهند، خرید شارژ مستقیم ایرانسل میتوانند باقی مانده اعتبار دروه قبل، شامل روزها و اعتبار باقی مانده را در دروه جدید مصرف کنند. حداکثر روزهای ممکن برای استفاده از اعتبار موجود در بسته های افزایشی، با توجه به قابلیت تمدید این بسته ها 90 روز می باشد.
به گزارش ایستنا از روابط عمومی ایرانسل، در مراسمی که 27 تیرماه، همزمان با هفته فرهنگ مالیات و با هدف تجلیل خرید شارژ مستقیم ایرانسل از مودیان و دست اندرکاران مالیات کشور، با حضور وزیر اقتصاد و دارائی، رئیس کمیسیون امور اقتصادی مجلس شورای اسلامی، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور و جمعی از مودیان و دست اندرکاران مالیات برگزار گردید، ایرانسل با اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده، به عنوان مودی نمونه مالیاتی سال 87 کشور در بخش شرکت ها معرفی و با اهداء لوحی مورد تقدیر قرار گرفت.
براساس این گزارش، مشترکانی که حداقل 300 هزار ریال در فاصله زمانی 22 تیر تا 31 شهریور ماه 88 از خرید شارژ مستقیم ایرانسل طریق هر یک از بانک های طرف قرارداد ایرانسل شارژ دریافت کنند، در قرعه کشی جایزه بزرگ ایرانسل که شامل چهار میلیون ریال اعتبار مکالمه رایگان داخل شبکه، 10 سکه بهار آزادی و یکدستگاه گوشی نوکیا مدل E75 میباشد، شرکت داده میشوند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

مدير روابط شارژ مستقیم ایرانسل عمومي ايرانسل گفت: پس از اجراي موفقيت‌آميز دو مرحله از عمليات به‌روزرساني و ارتقاء تجهيزات فني شبكه ايرانسل در اواسط مردادماه، سومين مرحله اين عمليات از ساعت 23 پنجشنبه 19 شهريور آغاز مي‌شود و حداكثر تا صبح روز جمعه 20 شهريور به طول مي‌انجامد.
ایرانسل منتظر تامين لينك‌های فيبر نوری مترو شارژ مستقیم ایرانسل است
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی ایرانسل، در جشنواره تابستان 88 و به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، تمامی شارژ مستقیم ایرانسل مشترکین جدید سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل که در طول این ماه مبارک پس از تکمیل ثبت نام و ارسال مدرک شناسایی به ایرانسل، نخستین تماس را از سیم کارت خود برقرار کنند در قرعه کشی 2 میلیون ثانیه اعتبار رایگان داخل شبکه شرکت داده می شوند.
براساس این گزارش، مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز ایرانسل، با حضور نمایندگان تام الاختیار دادستان کل کشور، صدا و سیما و خبرنگاران صورت پذیرفته و خواهد پذیرفت و اسامی برندگان قرعه کشی های ایرانسل، تنها از طریق سایت رسمی ایرانسل به نشانی [Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links]) و روزنامه های شارژ مستقیم ایرانسل کثیرالانتشار اعلام می شود.
وي با عذرخواهي از مشترکان به دليل وقوع اختلالات احتمالي طي اين عمليات بروزرساني تجهيزات، شارژ مستقیم ایرانسل گفت: اين موضوع از طريق پيام کوتاه به آن دسته از مشترکاني كه ممكن است در برخي از مناطق با اختلالاتي مواجه شوند اطلاع رساني شده است.
به گفته شارژ مستقیم ایرانسل مدیر روابط عمومی ایرانسل علاوه بر منطقه طلائی عمومی، مشترکان می‌توانند خودشان هم منطقه طلائی ایجاد کنند، بدین صورت که با انتخاب یک محدوده مکانی دایره‌ای شکل که بیش‌تر اوقات خود را در آن مناطق می‌گذرانند و بیشترین تماس ها را از آنجا برقرار می‌کنند، از تخفیف مکالمه در آن مکان برخوردار شوند.
2 میلیون ثانیه اعتبار شارژ مستقیم ایرانسل رایگان داخل شبکه به هریک از 20 سیم کارت برنده تعلق خواهد گرفت و برندگان می توانند از زمان دریافت اعتبار استثنایی ایرانسل، طی مدت یک سال از اعتبار فوق استفاده کنند.
به گفته وی هر کس می‌تواند بنا شارژ مستقیم ایرانسل بر محل سکونت یا محل کار و یا هر منطقه‌ای که بیشترین تماس‌ها را از آنجا برقرار می‌کند، مناسب‌ترین منطقه طلائی شخصی را برای خود تعریف کند.
ICTna.ir - ایرانسل اعلام کرد به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و به قید قرعه به 20 نفر از مشترکین جدید خود 2 میلیون ثانیه شارژ مستقیم ایرانسل اعتبار رایگان داخل شبکه اهدا می کند.
وي گفت: در ديگر خطوط متروي تهران شامل خط‌هاي چهار و دو كار طراحي شبکه و نصب تجهيزات صورت گرفته و به دليل عدم تامين لينك‌هاي فيبر نوري هنوز نتوانستيم اين مسيرها را تحت پوشش خدمات ايرانسل شارژ مستقیم ایرانسل قرار دهيم.
آرش كريم بيگي همچنين افزود: در زمان اجراي سومين مرحله از عمليات به‌روز رساني و ارتقاء تجهيزات فني ايرانسل ممكن است برخي از مشتركين در برخي از مناطق با اختلالاتي شارژ مستقیم ایرانسل مواجه شوند به همين سبب تصميم گرفتيم اين عمليات را در نيمه شب 5شنبه انجام دهيم تا اختلال احتمالي بر روي ارتباطات مشتركين را در مدت اجراي اين عمليات به حداقل برسانيم.
براساس اعلام، از این اعتبار تنها میتوان برای شارژ مستقیم ایرانسل تماس های داخل شبکه استفاده کرد، منظور از تماس داخل شبکه، مکالمه، ارسال پیام کوتاه (SMS) و یا پیام چند رسانه ای (MMS) از یک خط ایرانسل به یک خط ایرانسل دیگر است. همچنین امکان استفاده از سرویس اینترنت همراه (GPRS) نیز با این اعتبار وجود دارد.
مدير روابط عمومي ايرانسل تصريح کرد: طي اين پيامک به مشترکان اطلاع‌رساني شارژ مستقیم ایرانسل شده در صورتي که بعد از پايان اين عمليات همچنان با اختلالي مواجه بودند لازم است يک بار گوشي تلفن همراه خود را خاموش و سپس روشن كنند و در صورتيکه احيانا همچنان با اختلالي مواجه بودند، مي‌توانند از طريق تماس با مرکز تماس ايرانسل مشکل خود را حل و فصل كنند.
به گفته وي مرکز تماس شبانه‌روزي ايرانسل به شماره‌هاي 130 براي مشترکان سيم‌کارت‌هاي دائمي براي تماس از خطوط ايرانسل و 09351300000 براي تماس از ساير خطوط و همچنين 140 براي مشترکان سيم‌کارت‌هاي اعتباري براي تماس از خطوط ايرانسل و 09351400000 براي تماس از ساير خطوط در کليه ساعات شبانه روز و شارژ مستقیم ایرانسل 7 روز هفته آماده پاسخگويي به مشترکان ايرانسل است.
معاون فني ايرانسل گفت: كار طراحي شبكه در مسيرهاي دو و چهار متروي تهران انجام شده و منتظريم تا لينك فيبر نوري را از سمت مترو به شارژ مستقیم ایرانسل ما تحويل دهند تا امكان پوشش اين مسيرها نيز توسط ايرانسل فراهم شود.
به گفته این سرویس به دو شکل منطقه طلائی عمومی و منطقه طلائی شخصی ارائه می‌شود و مشترکان می‌توانند مشترک یک منطقه طلائی عمومی و یا شخصی شده و از مزایای شارژ مستقیم ایرانسل آن بهره‌مند شوند.
ایرانسل به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک شارژ مستقیم ایرانسل رمضان 2 میلیون ثانیه اعتبار اهدا می کند
او با بيان اينكه به محض تامين و آماده شدن امكانات و لينك‌هاي فيبر نوري مورد نياز به سرعت شارژ مستقیم ایرانسل اين بخش از ايستگاه‌ها و تونل‌هاي شبكه متروي تهران تحت پوشش خدمات ايرانسل قرار مي‌گيرد گفت: كار طراحي شبكه در سه ايستگاه جديد خط يك نيز در حال انجام است.
ایرانسل به‌زودی و با استفاده از پیشرفته‌ترین فن‌آوری‌های روز دنیا این امکان را برای مشترکانش فراهم می‌کند تا به دلخواه خود نقطه‌ای را انتخاب کنند و هرگاه تماس‌های خود را تا شعاع مشخصی از این نقطه برقرار کنند، شامل تخفیف سرویس جدید منطقه طلائی شوند. آرش کریم‌بیگی - مدیر روابط عمومی ایرانسل - در شارژ مستقیم ایرانسل گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان این مطلب گفت: مشترکان با فعال‌سازی این سرویس کافیست تماس‌های خود را از محل مشخص شده برقرار کنند تا بدون محدودیت در تمام ساعات شبانه روز از تخفیف منطقه طلائی ایرانسل استفاده کنند.
به گفته وی ایرانسل منطقه‌های خاصی را تحت عنوان منطقه طلائی عمومی معین می‌کند که تماس در آن محدوده شارژ مستقیم ایرانسل شامل تخفیف خواهد شد، مثلا میدان یا پارک‌های معروف شهرها و مناطق اطراف آن تا فاصله معینی به عنوان منطقه طلائی عمومی معرفی شده و مشترکان ایرانسل با اشتراک در آن می‌توانند در تمام ساعات شبانه روز و در منطقه منتخب، از تخفیف مکالمه بهره‌مند شوند.
علي‌اصغر عيني‌پور در گفت‌وگو با ایسنااظهار كرد: طراحي شبکه در مسير يك مترو انجام شده و از اوخر سال گذشته کل ايستگاه‌ها و تونل‌هاي خط يک متروي تهران تحت پوشش خدمات ايرانسل قرار گرفته شارژ مستقیم ایرانسل است و مشتركان مي‌توانند در اين مسيرها از سرويس‌هاي مکالمه، پيام کوتاه، GPRS و MMS استفاده كنند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مشترکین سیم کارتهای اعتباری می توانند هر زمان که مایل باشند با شماره گیری تلفن گویای رایگان ۷۱۹، تا ۶۰ ثانیه برای مشترک مورد نظر خود به صورت صوتی پیام ارسال کنند.
به گفته رضا تقی پور توسعه خدمات وایمکس در کشور نیاز به فرهنگ سازی دارد و تا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کاربران هزینه خدماتی که دریافت می کنند را نپردازند، این امر میسر نمی شود.
پس از ضبط پیام، این امکان دراختیار مشترکین سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل قرار گرفته تا بتوانند پیام خود را سریعا پس از ضبط و یا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در روز و ساعت دلخواه خود به یکی از ۳ روش ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه ای (MMS) برای مخاطب موردنظرخویش ارسال کنند.
درروش پیامکی، مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیامک صوتی برای وی ارسال شده است مطلع می شود و می تواند با تماس با شماره های ۷۱۹ پیامک صوتی خود را بشنود.
استقبال از وایمکس در میان کاربران در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حال افزایش است
از دیگر قابلیت‌های این سرویس نوین، می‌توان به امکان ارسال یک پیامک صوتی برای چند مشترک و ارسال پیام‌های صوتی دریافت شده برای دیگر مشترکین به روش‌های مختلف از جمله ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه ای اشاره خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مورد استقبال کاربران از سرویس وایمکس گفت: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با شناخته شدن این سرویس، هر روز بر کارایی آن افزوده می شود.
به نظر می‌رسد انتخاب فروشنده تجهیزات رادیویی در ابتدا با تعیین طرح تجاری (business plan) یک کریر (carrier) مشخص می‌شود که در آن نخست نیازمندی‌های یک کریر و همچنین نوع مشتریان آن بر‌حسب اینکه خانگی یا تجاری هستند مشخص می‌گردد و سپس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خود را با تجهیزات رادیویی موجود در بازار هماهنگ و متناسب می‌کند.
مشترکین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سیم کارتهای اعتباری می توانند هر زمان که مایل باشند با شماره گیری تلفن گویای رایگان 719، تا 60 ثانیه برای مشترک مورد نظر خود به صورت صوتی پیام ارسال کنند.
پس از ضبط پیام، این امکان دراختیار مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل قرار گرفته تا بتوانند پیام خود را سریعا پس از ضبط و یا در روز و ساعت دلخواه خود به یکی از 3 روش ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ای (MMS) برای مخاطب موردنظرخویش ارسال کنند.
وی با اشاره به کارایی اینترنت پرسرعت بی سیم افزود: گسترش این سرویس نیازمند تبلیغات و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فرهنگ سازی از سوی اپراتورها و سایر نهادهای ذی ربط است.
این درحالی است که چندی پیش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: 70 درصد ظرفیت وایمکس کشور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هنوز خالی است و درخواستی برای آن نیامده است.
ده سوال اصلی که باید از ارایه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کننده تجهیزات WIMAX پرسید
در روش تماس خودکار، سیستم با مشترک مورد نظر تماس گرفته و پیام صوتی ضبط شده را برای وی پخش می کند و در روش ارسال از طریق پیام چند رسانه‌ای نیز پیام ضبط شده به صورت یک فایل صوتی برای مشترک مورد نظر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ارسال می‌شود.
در روش تماس خودکار، سیستم با مشترک مورد نظر تماس گرفته و پیام صوتی ضبط شده را برای وی پخش می کند و در روش ارسال از طریق پیام چند رسانه ای نیز پیام ضبط شده به صورت یک فایل صوتی برای مشترک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مورد نظر ارسال می شود.
فیضی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال منسوخ شدن سرویس وایمکس و جایگزینی سرویس جدید به جای آن وجود دارد یا نه، گفت: با توجه به وضعیت سرویس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل های ارتباطی کشور، وایمکس قابلیت های خود را خواهد داشت و تا چندی دیگر سرویس جدید جایگزین آن نخواهد شد.
در روش پیامکی، مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه پیامک صوتی برای وی ارسال شده است مطلع می شود و می تواند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با تماس با شماره های 719 پیامک صوتی خود را بشنود.
از دیگر قابلیت های این سرویس نوین، می توان به امکان ارسال یک پیامک صوتی برای چند مشترک و ارسال پیام های صوتی دریافت شده برای دیگر مشترکین به روش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل های مختلف از جمله ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه ای اشاره کرد. هزینه ارسال هر پیامک صوتی برای مشترکین سیم کارتهای اعتباری620 ریال تعیین شده است. براساس این گزارش، برای دریافت پیامک صوتی از طریق بستر پیام چندرسانه ای، گیرنده پیام می بایست ابتدا تنظیمات مربوط به MMS ایرانسل را از طریق شماره گیری کد دستوری #5*3*130* دریافت و مطابق دستورالعمل ارسالی، بر روی گوشی خود نصب کرده باشد. وایمکس نیوز - صابر فیضی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه اپراتورهای وایمکس کمتر از یکسال است که کار خود را شروع کرده اند و سرویس واگذار می کنند، گفت: با شناخته شدن این سرویس در میان مردم به مرور، استقبال از آن بیشتر می شود.
برای اولین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بار در ایران، سرویس پیشرفته پیامک صوتی به مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل عرضه شد.
براساس این گزارش، برای دریافت پیامک صوتی از طریق بستر پیام چندرسانه‌ای، گیرنده پیام می‌بایست ابتدا تنظیمات مربوط به MMS ایرانسل را از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۵*۳*۱۳۰* دریافت و مطابق دستورالعمل ارسالی، بر روی گوشی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خود نصب کرده باشد.
هزینه ارسال هر پیامک صوتی برای مشترکین سیم کارتهای اعتباری۶۲۰ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ریال تعیین شده است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

به گفته وی از سوی دیگر PAPها به جز تجهیزات DSLAM و router نمی توانند تجهیزات دیگری را برای ارائه خدمات، وارد مراکز مخابراتی کنند و شارژ مستقیم ایرانسل عملا نمی توانند وارد بازار ارائه IPTV شوند.
ناصر اصفهانی- مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین نت نیز گفت: اگر مشخص شود که باندوسیع یک شارژ مستقیم ایرانسل نیاز جامعه است، آنگاه می توان با عزمی ملی همه مشکلات را حل کرد.
همه شارژ مستقیم ایرانسل بخشهای زنجیره ارزش در یک اولویت قرار دارند
تا چندسال دیگر اپراتورهای وایمکس از بین شارژ مستقیم ایرانسل می روند
احمد پوررنگ شارژ مستقیم ایرانسل نیا - عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت نیز در این نشست اظهار داشت: ما تقریبا در بحث پهنای باند بین الملل مشکلی نداریم ولی مشکل اصلی را می توان در گسترش پهنای باند داخلی دانست.
محمد تاجمیری- مدیرعامل شرکت داده پردازی فن آوا نیز افزود: مبنای کل اختلافات بین PAPها و مخابرات منابعی بوده که شارژ مستقیم ایرانسل به صورت انحصاری در اختیار مخابرات قرار دارد و این شرکت مالک اصلی آن به شمار می رود و این امر را می توان یکی از عوامل عدم توسعه باندوسیع در ایران تلقی کرد.
از این رو مسئولان و مدیران ارشد شرکتهای ارائه دهنده خدمات باند وسیع در نشست هم اندیشی بررسی راهکارها و موانع توسعه خدمات باند شارژ مستقیم ایرانسل وسیع در کشور که امروز در هتل سیمرغ تهران برگزار شد، گزینه هایی را برای رفع چالش‌های مربوط به توسعه خدمات باند پهن در کشور ارائه کردند.
وی با اشاره به نقاط ضعف رگولاتوری کشور، گفت: به طور مثال، قیمت یک STM1 از حدود 12 هزار دلار در چند سال پیش به حدود 4 هزار دلار در حال حاضر کاهش یافته و این در حالی است که تغییری در تعرفه های پهنای باند در کشور ما صورت نگرفته است. شارژ مستقیم ایرانسل
وی رویکرد کشور در حوزه تلفن همراه را مشابه کشورهای دیگر خواند و گفت: در ایران اپراتور غالب توانسته شارژ مستقیم ایرانسل در حوزه تلفن همراه ورود پیدا کند و در نتیجه، از نظر کمی و کیفی رشد قابل توجه ای را در این بخش تجربه کرده ایم که این موضوع را می توان به اینترنت باندپهن تعمیم داد.
وی افزود: برای توسعه باندوسیع، باید یک بسته یکپارچه تهیه شود که در آن مواردی مانند تعرفه، زیرساخت، Access، فرهنگ شارژ مستقیم ایرانسل و خیلی مسائل دیگر دیده شود.
به گزارش مهر، حسن شاهی - معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت نیز گفت: نحوه نگاه به بحث دیتا نگاه درستی نیست؛ یکی از آفتهایی که در این زمینه وجود دارد این است که بازیگرانی که به این بحث ورود پیدا می کنند، بیشتر به دنبال منافع مالی آنی هستند و همین که فعالیت آنها شارژ مستقیم ایرانسل به سوددهی زودهنگام برسد آنان را قانع می کند.
پیام گوران - مدیرعامل شرکت سروش همراه سامانه نیز در این نشست گفت: در توسعه باندوسیع نباید به یک موضوع بیشتر و به شارژ مستقیم ایرانسل یک موضوع کمتر پرداخت؛ به نظر من همه بخشهای زنجیره ارزش در یک اولویت قرار دارند و باید به توسعه باندوسیع در کنار ارائه دهنده سرویس و در کنار ارائه دهنده محتوا و به صورت یکجا با هم نگاه کرد و همه را به صورت موازی هم پیش برد.
انحصار، شارژ مستقیم ایرانسل عامل عدم توسعه باندوسیع در کشور است
وی افزود: شارژ مستقیم ایرانسل نگاهها در سیاستگذاری در این حوزه در کشور ما در حالیکه باید سرویس محور باشد تکنولوژی محور است؛ به طور مثال به اپراتور، پروانه وایمکس می دهند و این در حالی است که با توجه به افول این فناوری، تولید تجهیزات آن تا چندسال آینده متوقف خواهد شد و این بدان معناست که اگر در پروانه فعالیت تجدید نظر نشود، اپراتورهای وایمکس از بین خواهند رفت.
تهیه بسته یکپارچه برای شارژ مستقیم ایرانسل توسعه باندوسیع
هزینه شارژ مستقیم ایرانسل انتقال غیر منطقی است
برخلاف دنیا شارژ مستقیم ایرانسل عمل کرده ایم
نیاز به نگاه فرابخشی در رگولاتوری شارژ مستقیم ایرانسل
از اول سیاستگذاری شارژ مستقیم ایرانسل مناسبی نداشتیم
به گزارش خبرنگار مهر، نتایج نظرسنجی‌های داخلی نشان می‌دهد که علاقه مردم در ایران به سرویس‌های اینترنتی بسیار بالاست و در نتیجه ضرورت توسعه باند وسیع در کشور بیش از پیش برجسته و مهم می شود. از طرفی امروزه توسعه باند وسیع شارژ مستقیم ایرانسل در اکثر کشورهای پیشرفته و در حال توسعه به عنوان یکی از مهمترین زیربناهای رشد خدمات ارزش افزوده الکترونیکی و ارتباطی در همه بخشهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور معرفی و تأکید شده است.
وی تاکید کرد: متاسفانه از ابتدا سیاستگذاری مناسبی اخذ نشده و کل سیم مسی را در شارژ مستقیم ایرانسل اختیار شرکت مخابرات قرار داده‌ایم و ایراد اصلی اینجاست.
محمودرضا خادمی - رئیس سابق کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور نیز، جمعیت جوان و بازار بزرگ در کنار زیرساخت مناسب را از مهمترین نقاط قوت باند وسیع در کشور قلمداد کرد و گفت: از نقطه نظر رگولاتوری نیز باید بدانیم شارژ مستقیم ایرانسل که بسیاری از کشورها پس از ما صاحب رگولاتوری شده اند؛ البته در رگولاتوری ما نیز، باید نگاه فرابخشی حاکم شود و از سوی دیگر قدرت رگولاتوری نیز افزایش یابد.
علیرضا صیدی - رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: مطالعات نشان می دهد که کشورهای مختلف اروپایی، آسیایی و چند کشور همسایه نظیر ترکیه از سال 2000، توسعه باند وسیع شارژ مستقیم ایرانسل را به صورت جدی شروع کرده اند؛ البته ایران نیز حدود سال 2003 فعالیت در این حوزه را با تدوین آیین نامه های مربوطه و اعطای مجوز آغاز کرد اما کشور ما متاسفانه برعکس روند مناطق توسعه یافته و درحال توسعه، پیش رفته و با وجودی که کشورهای در حال توسعه، اپراتورهای غالب را از ارائه خدمات باند وسیع منع نکردند اما منع ورود اپراتور غالب به این حوزه، فقط در کشور ما رخ داده است.
محمدرضا کریمی - مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات نیز در این نشست افزود: در حوزه انتقال دیتا، قیمتها خیلی غیرمنطقی است و هزینه ارسال یک بسته اطلاعات در بین استانها حتی با هزینه یکبار انتقال دور کره زمین برابری می کند؛ این موضوع از دلایل بالا بودن تعرفه خدمات DSL محسوب می شود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

شما می توانید با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وارد کردن کد دستوری زیر، از دریافت کپی مدرک شناسایی خود توسط ایرانسل مطلع شوید:
در نظر داشته باشید که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مشترک خود مسئول پیگیری تکمیل مراحل ثبت نام و حصول اطمینان از دریافت مدارک توسط ایرانسل می باشد.
پیگیری و اطلاع از وضعیت خرید الکترونیک: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
جاري خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
اين تصميم در جلسه شماره 149 کميسيون تنظيم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مقررات ارتباطات در تاريخ 2/7/91 مصوب شده است.
وی ادامه داد: متقاضیان باید عملیات پرداخت هزینه سرویس خود را حداکثر سه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل روز پس از ثبت‌نام‌شان تکمیل کنند تا از تخفیف در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند.
آرش کریم‌بیگی افزود: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به وب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir مراجعه و یا با مرکز تماس شبانه‌روزی وایمکس ایرانسل به شماره 707 برای تماس از خطوط ایرانسل و یا 09377070000 برای تماس از سایر خطوط تماس بگیرند.
با مصوبه کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات تعرفه‌هاي خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فناوري وايمکس مصوب سال 89 تا پايان سال 91 تمديد شد.
ارسال مدارک به ایرانسل جهت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فعال سازی سیم کارت
• در کلیه مراحل، اطلاعات مربوط به ثبت نام و آخرین وضعیت از طریق پیامک و پست الکترونیکی به اطلاع شما خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خواهد رسید.
نکته: سیم کارت هدیه به شماره طلایی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تعلق نمی گیرد.
• همچنین همواره با مراجعه به صفحه ثبت نام شماره طلایی و وارد نمودن «شناسه پیگیری رزرو» قادر خواهید بود تمام مشخصات پیامک ها و پست های الکترونیکی دریافتی خود از سوی ایرانسل را مشاهده نمایید. • در صورتی که هنگام ثبت نام، یک شماره ایرانسل را برای اطلاع رسانی وارد کرده باشید، می توانید در کلیه مراحل ثبت نام با ارسال یک پیامک حاوی شناسه پیگیری رزرو به ۲۱۳۹ از همان خط، از آخرین وضعیت سیم کارت خود مطلع شوید. همچنین چنانچه شناسه پیگیری رزرو را فراموش نموده اید با ارسال یک پیامک به ۲۱۳۸ از همان خط ایرانسل که در آن به ترتیب از چپ به راست: کد ملی، کد پستی و شماره طلایی را وارد نموده اید، مجدداً آن را دریافت کنید. دقت داشته باشید که موارد خواسته شده را با ویرگول و بدون فاصله وارد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کنید (شماره طلایی،کد پستی،کد ملی)؛ مثال:
به گزارش خبرنگار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس، کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات تعرفه‌هاي وايمکس (اينترنت پر سرعت بي‌سيم) را تا پايان سال 91 تمديد کرد.
تعرفه‌هاي وايمکس در خرداد ماه سال 89 تصويب شده که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به اين ترتيب سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي تا پايان سال 91، براي بررسي بازار و تهيه پيشنهاد تعرفه‌هاي جديد اقدام خواهد کرد.
شما همچنین امکان خواهید داشت که با مراجعه به نمایندگان مجاز ایرانسل با ارائه اصل کارت ملی یا شناسنامه به همراه کپی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کارت ملی، احراز هویت شده و مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید.
در مصوبه سال 89 کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات، تعرفه فناوري وايمکس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به دو صورت اشتراکي و اختصاصي تصويب شد که تعرفه ها به قرار زير است.
در طول دوره این پیشنهاد تخفیفی، هر فرد تنها خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌تواند یک حساب وایمکس ثبت نام کند و ثبت‌نام‌های اضافی ملغی می‌شود.
توجه داشته باشید که برای فعال سازی شماره طلایی باید مدارک شناسایی خود را به ایرانسل ارسال نمایید و تا زمانی که مدارک شما توسط ایرانسل دریافت نگردد، سیم کارت تان غیر فعال خواهد بود. لازم است یک نسخه کپی کارت ملی را هنگام دریافت سیم کارت به مامور پست تحویل دهید و رسید تحویل را امضا نمایید. توجه داشته باشید که ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی به مأمور پست نیز جهت احراز هویت و تطابق با کپی مدارک الزامی است. (به یاد داشته باشید که حتما مدارک و کپی آنها را از قبل آماده نمایید تا هنگام مراجعه مأمور پست، در تحویل آنها دچار مشکل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نشوید.)
به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مدیر روابط عمومی ایرانسل با اعلام این خبر اظهار کرد: دانشگاهیان علاقه‌مند به استفاده از سرویس وایمکس ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌توانند با تکمیل ثبت نام خود تا 25 دیماه، از 50% تخفیف ویژه مودم‌های USB ایرانسل بهره‌مند شده و این مودم را با بهای تخفیفی تهیه کنند.
استعلام دریافت کپی مدرک شناسایی توسط خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل
به گفته او علاوه بر این، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها متقاضی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل استفاده از این سرویس هستند، می‌توانند با مراجعه به یکی از فروشندگان مجاز منتخب ایرانسل و یا مراکز خدمات ایرانسل و ارائه کارت دانشجویی یا کارمندی معتبر ثبت نام خود را تکمیل کنند.
• در صورتی که هنگام ثبت نام، شماره ای غیر از شماره های ایرانسل را برای اطلاع رسانی وارد کرده باشید، می توانید با ورود به پورتال ثبت نام شماره طلایی، از آخرین وضعیت سیم کارت خود مطلع شوید. همچنین در صورت فراموش کردن شماره پیگیری، با مراجعه به همان پورتال، بر روی گزینه «شماره پیگیری رزرو را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فراموش نموده ام» کلیک کرده و آن را دریافت نمایید.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1391 | نظرات ()