ایرانسل123
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 پس از Google Buzz، ظاهرا گوگل تمام تلاش و توجه خود را معطوف به نجات ایرانسل123 سرویس Google Plus(شبکه اجتماعی گوگل) کرده است.
فوربس پیش بینی کرده که در طول سالی که در پیش داریم ایرانسل123 تعداد پیامک های ارسالی در سراسر دنیا کاهش خواهد یافت.
در ادامه نیز دو روش دسترسی پست ها، را توضیح داده است. سرویس گوگل باز از جمله خدمات شبکه ای اجتماعی گوگل برای به اشتراک گذاری مطالب و نوشته های مختلف کاربران بود که ایرانسل123 چندان مورد توجه قرار نگرفت.
تیم کوک، یکی از مدیران ارشد اپل، پس از ایرانسل123 آقای جابز مدیرعامل جدید اپل شده است.
steve ایرانسل123 jobs
او در نامه استعفای خود نوشته بود: “همواره گفته ام اگر روزی فرا برسد که نتوانم به وظایف و انتظاراتی که از من به عنوان مدیرعامل اپل ایرانسل123 می رود عمل کنم، خودم اولین کسی خواهم بود که این موضوع را به شما اطلاع خواهم داد. متاسفانه این روز فرا رسیده است.”
سرانجام روزی رسید که باید با متفکر ایرانسل123 پشت سیب گاز زده خداحافظی کنیم. اگر به صفحه اول سایت اپل مراجعه کنید می بینید که با یک عکس از استیو جابز جایگزین شده و حتی گوگل نیز در صفحه اول اش را به استیو جابز اختصاص داده است.
اگرچه به‌طور معمول در برخی از مواقع سال هم‌چون شب کریسمس و تعطیلات خاص، میزان پیامک‌ها بیش‌تر از دیگر روزهای سال ایرانسل123 است اما این کاهش نشانگر استفاده کاربران از سرویس های دیگر همچون پیام فوری، فیس بوک یا دیگر شبکه هاست.
بنا بر گزارش ها، ایرانسل123 استیو جابز به سرطان لوزالمعده مبتلا بود.
مرگ ایرانسل123 آقای جابز یک روز پس از رونمایی نمونه جدید تلفن همراه آیفون رخ داده است.
استیو جابز از بنیانگذاران اپل در سال ۱۹۷۶ بود اما در سال ۱۹۸۵ آن را ترک ایرانسل123 کرد.
گفتنی است در استرالیا کاهش ارسال پیامک ۹ درصد و در ایرانسل123 هنگ‌کنگ ۱۴ درصد گزارش شده است.
به نقل از بی بی سی : باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در بیانیه ای نسبت به آقای جایز که او را “یکی از بزرگترین نوآوران آمریکا” خواند ادای احترام کرده ایرانسل123 است.
استیو جابز در اواخر ماه ژوئن ایرانسل123 سال ۲۰۰۹ پس از یک مرخصی درمانی شش ماهه فعالیت های کاری خود را مجددا آغاز کرده بود.
بر اساس این گزارش، در فیلیپین شرکت سونرا به‌عنوان اپراتور اصلی تلفن‌های همراه ۵/۸ میلیون پیامک را در شب کریسمس به ثبت ایرانسل123 رساند، این در حالی است که سال گذشته این رقم ۹/۱۰ میلیون پیامک بوده و کاهش ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد.
استیو جابز ایرانسل123 از ماه ژانویه سال جاری در مرخصی بسر می برد.
شرکت اپل طی بیانیه ای اعلام کرده است: “اپل یک نابغه بینش ور و مبتکر و جهان یک انسان خارق العاده را از دست ایرانسل123 داد.”
google ایرانسل123 buzz
به گزارش اخبار خارجی موبایل اسکای، بر اساس گزارش فوربس از آنجا که آمارهای منتشره نشان می‌دهند ارسال پیامک در طول تعطیلات کریسمس امسال نسبت به ۲۰۱۱ کاهش یافته، پیش ایرانسل123 بینی می شود ارسال پیام کوتاه در برخی از کشورهای جهان طی سال جاری میلادی با کاهش روبه رو شود.
وی در سال ۱۹۹۷ به اپل بازگشت و در سال ۲۰۰۰ بار دیگر مدیریت تمام وقت آن را به ایرانسل123 عهده گرفت.
کامپیوترهای مکینتاش، “آی فون”، “آی پاد” و “آی پد” از محصولاتی است که استیو ایرانسل123 جابز در تولید و عرضه آنها به بازار نقش مهمی داشته و از طریق این محصولات پرطرفدار، اپل را به یکی از پرسودترین شرکت های آمریکا و دنیا تبدیل کرده است.
پیش از این نیز منابع نزدیک به گوگل، از جمع آوری این سرویس ظرف طی هفته آینده خبر داده بودند.سرویس گوگل باز، حدود ۲۰ ماه پیش راه اندازی شد و تقلیدی ایرانسل123 از برخی امکانات شبکه های اجتماعی بود.
واکنش ها ایرانسل123
گوگل پایان کار سرویس گوگل باز (Google Buzz) را رسما به کاربران خود اعلام کرد.امروز کاربران سرویس ایرانسل123 میل گوگل، پیغامی از سوی گوگل دریافت کرده اند که به آنها اعلام شده: به زودی شاهد بازنشستگی سرویس گوگل باز خواهیم بود؛ در آن زمان شما دیگر قادر به ایجاد هیچ پست جدیدی نخواهید بود؛ اما محتوایی که تاکنون در این سرویس ایجاد کرده اید، قابل دسترس خواهد بود.
باراک اوباما رئیس ایرانسل123 جمهور آمریکا در بیانیه ای ضمن ابراز اندوه از مرگ استیو جابز نوشت: “استیو یکی از بزرگترین نوآوران آمریکا بود – آنقدر شجاعت داشت که طور دیگری بیاندیشد، آنقدر جسارت داشت که بداند می تواند جهان را تغییر دهد، و آنقدر استعداد داشت که آن را عملی کند.”
پزشکان در سال ۲۰۰۴ تشخیص ایرانسل123 دادند که آقای جابز به سرطان لوزالمعده مبتلاست.
پیش از این نیز سرویس دیگر گوگل به نام “گوگل ویو” که ترکیبی از ایرانسل123 مسنجر، ایمیل و خدمات به اشتراک گذاری محتوا بود، با شکست مواجه و تعطیل شد.
استیو جابز موسس و مدیرعامل سابق اپل ساعاتی ایرانسل123 پیش در سن ۵۶ سالگی درگذشت و اپل و طرفدارانش را تنها گذاشت.





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 652
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 شهريور 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: