نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 اگر رقم ۵ میلیون صحیح ایرانسل123 باشد فروش قوی این دستگاه را نشان میدهد و او را در خط رقابت با سامسونگ و اپل قرار میدهد.
خروجی صدا در نوکیا E71 در بالای قاب جلوی گوشی و بطور دقیق در مرکز آن قرار دارد که حسگر نور محیط در طرف چپ و دوربین مکالمه تصویری در طرف راست آن مشاهده می شود . صفحه نمایش 36/2 اینچ زیر آن قرار گرفته که کلیدهای کنترل ایرانسل123 ، جستجو و صفحه کلید QWERTY نیز بدنبال آن ردیف شده اند . ورودی صدای گوشی در پایین گوشه چپ در قاب جلو قرار دارد .
موبایل جدید یا بهتر بگوییم دوربین جدید از شش قطعه لنز کارل زایس (که پیش از آن در لومیا ۹۲۵ به کار رفته بود) تشکیل شده است.همچنین این موبایل از 3xزوم، فوکوس اتوماتیک (و البته فوکوس دستی) و یک سیستم دو فلشی تشکیل شده است. همچنین این موبایل می تواند فیلم های ویدئویی 1080p اچ دی را با ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کند. نوکیا همچنین با این موبایل گام موفقی در زمینه عکاسی در نور کم برداشت، البته پیش از این نیز دوربین لومیا ۹۲۸ این شرکت عنوان بهترین دوربین موبایل در نور کم را از آن خود کرده بود. در نوکیا ۱۰۲۰ نیز همین تکنولوژی بهبود بهتری پیدا کرده و باعث عکس های با کیفیت بهتر شده است. به خصوص برخی تست های اولیه عکس های آن در مقایسه با آی فون ۵ نمایانگر عملکرد بهتر موبایل نوکیا است. این گوشی امکانات سریع و مناسبی را در اختیار علاقه مندان به عکاسی قرار می دهد، از جمله دسترسی سریع به تنظیمات دوربین و همچنین تنظیمات دستی نوردهی یا مثلا عکسبرداری با زمان طولانی نوردهی (برای ایرانسل123 عکس هایی که نورها حالت کشیده در تاریکی پیدا می کنند). دوربین این موبایل خودآموز جالبی نیز روی خود دارد که برای افرادی که آشنایی چندانی با عملکردهای عکاسی ندارند به راحتی کار با آن را توضیح می دهد البته باید صبر کنیم تا خود گوشی را ببینیم و متوجه شویم چه چیزهایی قرار است به ما یاد دهد.
گلکسی اس۴ لقب سریع ترین فروش در بین گوشی های هوشمند را به نام خود ثبت و ایرانسل123 رکورد گلکسی قبلی را زد.
این گفته ایرانسل123 یکی از مدیران اجرایی این کمپانی که نامش ذکر نشده میباشد.وی در ادامه افزود : تاکنون سفارشات برای این گوشی بسیار خوب بوده است تا حدّی که ما چندی پیش تصمیم به دو برابر کردن تولید این گوشی گرفتیم.
نوکیا ۱۰۲۰ جدیدترین موبایل نوکیا ایرانسل123 یکی از دستگاه هایی بود که اطلاعات بسیار زیادی از آن تا پیش از معرفی رسمی آن لو رفته بود. نوکیای جدید که دارای ویندوز ۸ است در آمریکا به طور اختصاصی توسط AT&T و با قیمت ۲۹۹ دلار - تحت دو سال قرارداد - فروخته می شود. پیش فروش آن از ۱۶ جولای شروع می شود و از ۲۶ جولای به صورت آنلاین و همچنین در فروشگاه ها در دسترس همگان قرار خواهد داشت.مهم ترین چیزی که درباره این گوشی موبایل می توان گفت میزان مگاپیکسل خیره کننده آن است و در واقع همه آن چیزی است که بعد از گوشی ۴۱ مگاپیکسلی Nokia 808 PureView از این شرکت انتظار داشتیم و آن آوردن این دوربین روی سری محصولات لومیا مثل لومیا ۹۲۰ و سایر مدل های مشابه بود که تحت ویندوز فون کار می کردند.
باتری ایرانسل123 این مدل نوکیا از نوع BP-4L Li-Ion با توان 1500 میلی آمپر است که در حالت Stand by حداکثر 410 ساعت و در مکالمه مداوم 10 ساعت و 30 دقیقه دوام می آورد .
نوکیا E71 دارای طراحی ساده است و از آنجایی که عمدتا برای کار طراحی شده است ظاهر آن به سختی جذابیتی ایجاد ایرانسل123 می کندو این گوشی دارای صفحه کلید QWERTY است .
با توجه به گزارش روزنامه وال استریت ژورنال،HTC One آخرین گوشی هوشمند از کمپانی تایوانی HTC و به نوعی پرچمدار این کمپانی،حدود ۵ میلیون ایرانسل123 دستگاه فروش داشته است.
در مقابل،طبق اعلام سامسونگ،همانطور که پیشبینی شده بود فروش گوشی گلکسی اس۴ به ۱۰ میلیون عدد در جهان رسیده است،بنا ایرانسل123 براین خیلی جلوتر از رقیب تایوانی خود قرار دارد.(متن خبر)
جی کی شین،مدیر عامل و بخش ایرانسل123 ارتباطات موبایل سامسونگ الکترونیک
“از طرف سامسونگ ایرانسل123 از میلیون ها نفر از مشتریان در سراسر جهان تشکر میکنم که سامسونگ گلکسی اس۴ را انتخاب کردند.ما این نوآوری را برای مردم ادامه خواهیم داد.”
علاوه بر این،سامسونگ اعلام کرده که در طول تابستان امسال رنگ ایرانسل123 های جدیدی را برای این گوشی ارائه خواهیم کرد.همانطور که در تصویر پیداست این رنگ ها آبی و قرمز خواهند بود.
ایرانسل123 فقط 10 میلی متر قطر دارد اما با اینحال هنوز باریک ترین دستگاه QWERTY موجود در بازار محسوب نمی شود.
HTC با تکیه بر این فروش و افزایش آن میتواند از مشکلات مالی فعلی خود رهایی یابد.قطعا این خبر چهره افرادی که ایرانسل123 اخیرا این شرکت را ترک کرده اند را درهم خواهد کرد.
همانطور که هفته پیش این کمپانی کره ای پیش بینی کرده بود،فروش گلکسی اس۴ به بیش از ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ دستگاه رسید و رکورد فروش گلکسی اس۳ را در هم کوبید.این فروش فقط در ۵۰ روز صورت گرفت و نام این گوشی را در بالاترین نقطه لیست قرار داد. ایرانسل123
**باتری ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 29 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 قبادیان با بیان اینکه شارژ مستقیم ایرانسل قبلا برای شماره گیری شهر خرم آباد کد ۰۶۶۱ و شهرهای حومه خرم آباد پیش شماره ۰۶۶۳ به عنوان کد استفاده می شد گفت : با اجرای طرح یکسان سازی کدها پیش شماره ۰۶۶ به عنوان کد استان وشماره های مشترکان هشت رقمی می شود.
وی ادامه داد: با مشکلات پیش رو از جمله نوسانات ارز، میزان واردات قانونی گوشی موبایل کاهش نیافته و این در شارژ مستقیم ایرانسل حالی است که شرایط بازار موبایل نسبت به سال گذشته قابل مقایسه نیست و با افزایش قیمت موبایل، میزان مشتریان کاهش یافته است.
وی تاکید کرد: شارژ مستقیم ایرانسل برخی از شرکت‌های واردکننده که مجوز رسمی آنها باطل شده و یا به اتمام رسیده نیز نقش پررنگی در زمینه خرید و فروش گوشی‌های موبایل قاچاقی دارند.
به نقل از شارژ مستقیم ایرانسل جوان، مسیب قبادیان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی لرستان افزود :در حال حاضر حدود ۱۶۰ سایت تلفن بی سیم روستایی و۵۰ هزار مشترک تلفن بی سیم روستایی دراستان فعال است.
علاوه بر این، 57 درصد کاربران در زمان تماشای برنامه‌های تلویزیون سراغ شبکه‌های اجتماعی می‌روند شارژ مستقیم ایرانسل و 79 درصد کاربران هندی که در نسخه موبایلی سایت‌های اینترنتی گشت و گذار می‌کنند، قصد دارند طی 12 ماه آینده فعالیتی را در حوزه تجارت الکترونیک انجام دهند.
وی اظهار داشت : شرکت مخابرات استان با تلفیق شبکه تلفن بی سیم روستایی و اپراتور تالیا با شارژ مستقیم ایرانسل واگذاری یک خط و دو شماره به مشتریان این طرح را اجرا می کند.
طبق آمار به دست آمده، 63 درصد کاربران هنگام تماشای برنامه‌های شارژ مستقیم ایرانسل تلویزیونی به صورت همزمان از موبایل خود نیز استفاده می‌کنند که این رقم برای سال 2012 میلادی تنها 26 درصد گزارش شده بود.
وی افزود:در این طرح شماره تلفن درمحدوده روستا بصورت تلفن بی سیم روستایی و درمحدوده غیر از روستا به صورت تالیا درج می شود.وی تصریح کرد :همچنین در راستای تسهیل سازی ارتباطات در استان به زودی کدهای درون استانی در لرستان و شارژ مستقیم ایرانسل در سطح کشور حذف خواهد شد.وی در ادامه گفت :در سال گذشته این طرح بصورت پایلوت در استان تهران با اعتباری حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اجررا شد و تا پایان ا مرداد ماه آینده این طرح در تمام کشور اجرا شود.
مطالعه جدید آژانس تبلیغات موبایلی InMobi نشان می دهد، حدود یک‌سوم زمانی که مردم هند در مقابل ابزارهای شارژ مستقیم ایرانسل رسانه‌ای سپری می‌کنند به دستگاه‌های موبایلی آن‌ها اختصاص میابد یعنی هر کاربر هندی به‌طور میانگین روزانه 2.25 ساعت را همراه با دستگاه الکترونیکی قابل حمل خود سپری می‌کند.
این شارژ مستقیم ایرانسل مرکز بر اساس مطالعه جدید خود توضیح داد برای آن دسته از کاربران هندی که مشغول تماشای برنامه‌های تلویزیونی هستند، استفاده همزمان از دستگاه‌ الکترونیکی دیگر و توجه به نمایشگر آن امری معمول محسوب می‌شود.
به نقل از مهر، مهدی عبقری از همکاری‌ شبکه بازرسی و ‌نظارت مردمی کارگروه تلفن‌همراه با ستاد مبارزه با شارژ مستقیم ایرانسل قاچاق کالا و ارز برای ساماندهی این بازار خبر داد و گفت: بررسی ها نشان می دهد که برخی از شرکت‌های واردکننده با سابقه قانونی گوشی، در تخلفات صورت گرفته در خرید و فروش طرح شبنم در بازار آزاد و عرضه گوشی‌های قاچاق نقش داشته اند که هم اکنون این شرکتها شناسایی شده‌اند.
وی اظهار داشت :با وجود حجم شارژ مستقیم ایرانسل سرمایه گذاری بال برای تلفن بی سیم روستایی دراستان این طرح با تمایل کم روستاییان مواجه شد و توجیه اقتصادی برای استان ندارد.
رئیس شبکه بازرسی،‌ نظارت مردمی کارگروه تلفن‌همراه با بیان اینکه بیشترین توجه مسئولان تاکنون به نحوه عملکرد گمرکات کشور در زمینه واردات گوشی‌ بوده ادامه داد: هم اکنون شاهد ورود گوشی های قاچاقی از طریق مبادی قانونی به کشور هستیم که با مذاکرات صورت گرفته با ستاد مبارزه با قاچاق کالا وارز، در صورت اثبات فعالیت غیرقانونی برخی نمایندگان رسمی در زمینه قاچاق، برخوردهای جدی و قانونی با این فعالان بازار صورت می‌گیرد و حتی امکان ابطال کامل نمایندگی آنها نیز وجود خواهد داشت.عبقری با اشاره به اینکه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برنامه‌های مدونی را برای کنترل انواع قاچاق به ویژه قاچاق گوشی موبایل در پیش گرفته است، گفت: هم اکنون با تمامی گمرکات کشور مکاتبات فراوانی صورت گرفته تا با دقت بیشتری به کنترل شارژ مستقیم ایرانسل و ترخیص انواع کالا اقدام شود.
مدیر شارژ مستقیم ایرانسل عامل شرکت مخابرات استان لرستان گفت: تمام سیم کارتهای بی سیم روستایی (wll ) تبدیل به شماره های تالیا خواهند شد.
آمارها همچنین نشان می دهد 65 درصد کاربران هندی حاضر شارژ مستقیم ایرانسل در نسخه موبایلی سایت‌های اینترنتی در مقایسه با تلویزیون و آگهی‌های آنلاین از آگهی‌های تبلیغاتی منتشر شده مخصوص دستگاه‌های الکترونیکی همراه احساس رضایت می‌کنند.
همچنین اعلام شده است که 80 درصد این افراد روی گوشی هوشمند خود سراغ آگهی‌های موبایلی می‌روند و 48 درصد این کاربران هم از طریق ابزارها و نرم‌افزارهایی که در اختیار دارند به شارژ مستقیم ایرانسل صورت اختصاصی آگهی‌های تبلیغاتی را دریافت می‌کنند.
رئیس شبکه بازرسی، ‌نظارت مردمی کارگروه تلفن‌همراه با اشاره به میزان واردات قانونی گوشی موبایل در فروردین ماه سال جاری گفت: در فروردین سال 92 بالغ بر 19 تن دستگاه گوشی موبایل وارد کشور شده که این شارژ مستقیم ایرانسل رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییر نداشته است.
رئیس شبکه بازرسی،‌ نظارت مردمی کارگروه تلفن‌همراه از تشدید کنترل ها در گمرکات جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: شواهد نشان می‌دهد که برخی از شارژ مستقیم ایرانسل نمایندگان قانونی برندهای مطرح گوشی موبایل در واردات گوشی‌های قاچاق دخیل هستند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

بعد از انقلابی که گوگل با ارائه اندروید در سال 2010 در صنعت تلفن همراه ایجاد کرد، سیستم عامل ایرانسل123 های دیگر تلفن همراه و متحدان آنها البته به جز iOS و اپل سریع تر از آن چه که فکر می کردند به حاشیه رانده شدند، که در این میان بنیاد سیمبین و شرکت فلاندی نوکیا از همه بیشتر متضرر شدند، تا جایی که سیمبین به طور کامل از چرخه حذف و نوکیا تا مرز ورشکستگی پیش رفت ولی با همکاری با مایکروسافت در سال 2011 و تولید اسمات فون های ویندوزفونی توانست از خطر ورشکستگی نجات یابد، و مقداری این شکست را جبران کند.
پردازنده دو هسته‌ای با ایرانسل123 سرعت 1.5 گیگاهرتز
اطلاعات ایرانسل123 بیشتر راجع به این گوشی منتشر نشده است.
بر اساس تصاویری که از گوشی جدید نوکیا با نام EOS منتشر شده، شبیه Lumia 920 است و نمایشگر 4.5 اینچی آن قادر است تصاویر را با ایرانسل123 کیفیت 1280×768 پیکسل نمایش دهد.
مدیران نوکیا در مصاحبه ای که با وب سایت "Mobile Magazine" انگلستان انجام داده اند، خبر از ورود یک محصول جدید با نام "Hero" یا ایرانسل123 "قهرمان" داده اند.
درحالیکه ایرانسل123 اشاره ای به مشخصات و قابلیت های هیچ کدام از این اسمارت فون ها نشده است، مدیر مالی این شرکت می گوید: که هدف از تولید این اسمارت فون، ارائه محصولی با دوربین متفاوت بوده و نوکیا تمرکز خود را برروی Hero به عنوان یک اسمارت فون سطح بالا قرار داده است.
به تازگی ایرانسل123 شایعات و تصاویری از محصول جدید نوکیا منتشر شده که دارای نمایشگر 4.5 اینچی و دوربین پیشرفته است.
دوربین 8.7 مگاپیکسلی با ایرانسل123 پایدار کننده اپتیکال عکس و محدوده دیافراگم f/2.0
نرم افزار دوربین ارتقاء یافته به همراه ویژگی‌های جدید مانند عکاسی پشت سر هم (10 عکس با کیفیت 5 مگاپیکسل)، بهترین عکس (انتخاب بهترین عکس از میان عکس‌های گرفته شده در حالت پشت سر هم)، عکاسی از یک سوژه به صورت پشت سر هم (مانند ویژگی Sequence در HTC و Drama در Galaxy S4)، تمرکز بر حرکت (دنبال کردن یک سوژه متحرک) و در نهایت حذف عوامل ایرانسل123 ناخواسته از یک عکس.
ساختمان اصلی نوکیا در شهر اسپو در نزدیکی هلسینکی، پایتخت فنلاند، قرار دارد. مراکز تحقیقات نوکیا در سراسر جهان از قبیل پکن، ایرانسل123 بوداپست، بوخوم، پالو آلتو، کالیفرنیا و کمبریج، ماساچوست قرار دارند. کارخانه‌های بزرگ نوکیا در سالو، فنلاند؛ پکن، چین؛ دونگ‌گوآن، چین؛ چنای، هند؛ کوماروم، مجارستان و منطقه روهر در آلمان قرار دارند.
نوکیا که در نیمه دوم سال ۲۰۰۷ حدود ۳۸ درصد بازار موبایل را در اختیار داشت این سهم ایرانسل123 روند نزولی به خود گرفت به گونه‌ای که در سال ۲۰۱۱ سهم نوکیا به ۲۳ درصد کاهش و بعد از سامسونگ در رتبه دوم قرار گرفت.
صفحه نمایش 4.5 اینچی با کیفیت WXGA و ایرانسل123 768×1280 پیکسل
عکسی منتشر شده که یک بیلبورد را در آمریکا نشان می‌دهد تبلیغ این بیلبورد که توسط نوکیا گذاشته شده است، گوشی لومیا 928 است. در این تبلیغ فلش زنون این گوشی تایید شده است و گفته شده که ایرانسل123 این گوشی بهترین عکس ها را در نور کم خواهند انداخت.
انتظار می‌رود این گوشی با پردازنده چهار هسته‌ای و ایرانسل123 ویژگی‌های پیشرفته راهی بازار شود تا توان رقابت در برابر گوشی‌هایی همچون Galaxy S4 و آی‌فون 5 را داشته باشد.
در این بیلبورد آرم Verizon نیز به چشم می‌خورد و باعث می‌شود این موضوع که ایرانسل123 این گوشی مخصوص این اپراتور است را تایید می‌کند. حال باید ببینیم که نسخه آنلاک از این گوشی نیز ارائه خواهد شد یا خیر؟
ضخامت 8.8 میلیمتر ایرانسل123
فریم دورقاب آلومینیومی و قاب پشتی از جنس پلی ایرانسل123 کربنات
باتری 2000 میلی آمپری ایرانسل123
فلاش ایرانسل123 LED
مجهز به میکروفون IHF ایرانسل123 برای ضبط ویدئوهای فول اچ دی
این شرکت لوازم و تجهیزات مورد نیاز تلفن ثابت، ISDN، ایرانسل123 دسترسی به پهن‌باند، VoIP و WLAN را نیز تولید می‌کند.
حافظه ایرانسل123 داخلی 16 گیگابایت
عدم ایرانسل123 پشتیبانی از شارژ بی سیم
نوکیا مراسم خود را برگزار کرد که ایرانسل123 ما آن را به صورت زنده برای شما پوشش خبری دادیم. در این مراسم نوکیا گوشی لومیا 925 را که معرفی کرد، می‌توانید مشخصات این گوشی را در زیر مشاهده نمایید:
جدیدا شایعات جدیدی از گوشی جدید نوکیا با نام Lumia 928 به ایرانسل123 گوشی می‌رسد، قرار است که نوکیا در مراسمی در لندن در زوز 24 اردیبهشت این گوشی را معرفی کند.
رم 1 گیگابایتی ایرانسل123
مدیر ایرانسل123 ارشد این کمپانی صحبت هایی در مورد فبلت آینده این شرکت با این وب سایت انجام داده است، بر این اساس اسمارت فون Hero از اواخر ماه June عرضه خواهد شد و نوکیا به دنبال یک شریک خوب برای آن می گردد.
بر اساس اطلاعاتی که درباره این گوشی منتشر شده دوربین این گوشی از ایرانسل123 فناوری PureView پشتیبانی می‌کند اما روی بخش دوربین میزان مگاپیکسل آن نوشته نشده است.
وزن 139 گرم ایرانسل123
در بخش فبلت هم نوکیا احتمالا در سه ماهه چهارم سال میلادی محصولی با صفحه نمایش ایرانسل123 6 اینچی و سیستم عامل ویندوزفون 8 را به بازار ارائه خواهد کرد، که قیمت آن چیزی بین 620تا 780 دلار تخمین زده می شود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

  شارژ اتوماتیک ایرانسل
۹۵۵,۰۰۰ شارژ اتوماتیک ایرانسل تومان
Nokia 500 شارژ اتوماتیک ایرانسل
نوکیا ارو شارژ اتوماتیک ایرانسل
گوشی با طراحی لوکس، پوشش طلای ۱۸ عیار، استفاده از شارژ اتوماتیک ایرانسل یاقوت و چرم در بدنه گوشی، ۸ گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش ۳٫۵ اینچ لمسی AMOLED با وضوح بالا، دوربین ۸ مگاپیکسل، فیلمبرداری با وضوح 720p، تشخیص صورت، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، فرستنده رادیویی، حسگر شتاب‌سنج و حسگر مجاورت‌سنج، سیستم عامل Symbian Anna OS، شبکه بیسیم، نمایش پرونده‌های آفیس و پی‌دی‌اف، رادیوی اف‌ام استریو، خروجی تلویزیون، بلوتوث استریو، بلندگوهای استریو و
گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده یک گیگاهرتز، صفحه نمایش ۳٫۵ اینچ لمسی با تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، دوربین ۸ مگاپیکسل، فلاش ۲گانه، فیلمبرداری با وضوح 720p، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، سیستم عامل Symbian Belle، شارژ اتوماتیک ایرانسل شبکه بیسیم، خروجی صدای استاندارد، خروجی تلویزیون، رادیوی اف‌ام استریو، فرستنده رادیویی و ...
نوکیا شارژ اتوماتیک ایرانسل سی۲-۰۳
گوشی با پوشش طلای ۱۸ عیار، صفحه‌کلید با مواد Ceramic-feel، شارژ اتوماتیک ایرانسل صفحه نمایش ۲٫۴ اینچ لمسی و تفکیک ۲۶۲۱۴۴ رنگ، ۱۴۰ مگابایت حافظه داخلی، دوربین ۵ مگاپیکسل، فلاش، شبکه بیسیم، خروجی صدای استاندارد، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو و ...
۵۵۰,۰۰۰ تومان شارژ اتوماتیک ایرانسل
نوکیا ۵۰۰ شارژ اتوماتیک ایرانسل
امکان وجود دو سیم‌کارت به طور همزمان، صفحه نمایش ۶۵۵۳۶ رنگ ۲٫۶ اینچ لمسی، شارژ اتوماتیک ایرانسل دوربین ۲ مگاپیکسل، رادیوی اف‌ام، ۱۰ مگابایت حافظه داخلی، بلوتوث استریو، خروجی صدای استاندارد و ...
قیمت قدیم: ۸۴۰,۰۰۰ تومان شارژ اتوماتیک ایرانسل
پردازنده ۱٫۴ گیگاهرتز، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش ۳٫۷ اینچ لمسی AMOLED با تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، مسیر‌یاب شارژ اتوماتیک ایرانسل جی‌پی‌اس، دوربین ۸ مگاپیکسل، فلاش ۲گانه، فیلمبرداری با وضوح 720p، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، شبکه بیسیم، خروجی صدای استاندارد، رادیوی اف‌ام استریو و ...
نوکیا شارژ اتوماتیک ایرانسل ۷۰۰
۲۸۵,۰۰۰ شارژ اتوماتیک ایرانسل تومان
Nokia 700 شارژ اتوماتیک ایرانسل
۷۸۰,۰۰۰ شارژ اتوماتیک ایرانسل تومان
گوشی با دوربین ۴۱ مگاپیکسل(۳۸ مگاپیکسل موثر)، فلاش زنون، فوکوس اتوماتیک و لمسی، فیلمبرداری با وضوح 1080p، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت، پردازنده ۱٫۳ گیگاهرتز، صفحه نمایش ۴ اینچ لمسی با تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، سیستم عامل Nokia Belle، شبکه بیسیم، خروجی صدای استاندارد، صدای دالبی دیجیتال، خروجی HDMI، رادیوی اف‌ام شارژ اتوماتیک ایرانسل استریو، فرستنده رادیویی و ...
Nokia شارژ اتوماتیک ایرانسل Oro
Nokia C3-01 شارژ اتوماتیک ایرانسل Gold Edition
پردازنده با فرکانس یک گیگاهرتز، صفحه نمایش ۳٫۲ اینچ لمسی و تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، ۲ گیگابایت حافظه داخلی، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، دوربین ۵ مگاپیکسل، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، سیستم عامل Symbian Anna OS، شبکه بیسیم، خروجی صدای استاندارد، رادیوی شارژ اتوماتیک ایرانسل اف‌ام استریو، بلوتوث استریو و ...
Nokia شارژ اتوماتیک ایرانسل N9
پردازنده ۱٫۴ گیگاهرتز، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش ۴٫۳ اینچ لمسی AMOLED با تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، دوربین ۸ مگاپیکسل، لنز Carl Zeiss، فلاش ۲گانه، فیلمبرداری با وضوح 720p، لرزش‌گیر تصویر، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، حسگر ژیروسکوپ، شبکه بیسیم، خروجی صدای استاندارد، شارژ اتوماتیک ایرانسل رادیوی اف‌ام استریو و
صفحه نمایش ۳٫۹ اینچ شارژ اتوماتیک ایرانسل لمسی AMOLED با وضوح بالا، دوربین ۸ مگاپیکسل، فیلمبرداری با وضوح 720p، فوکوس اتوماتیک و لمسی، تشخیص صورت، ۱۶ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده یک گیگاهرتز، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، حسگر شتاب‌سنج و حسگر مجاورت‌سنج، سیستم عامل MeeGo OS، شبکه بیسیم، نمایش و ویرایش پرونده‌های آفیس و پی‌دی‌اف، بلوتوث استریو، خروجی تلویزیون و ...
نوکیا ان۹ شارژ اتوماتیک ایرانسل
نوکیا شارژ اتوماتیک ایرانسل سی۳-۰۱ گلد ادیشن
قیمت شارژ اتوماتیک ایرانسل قدیم: ۴۳۰,۰۰۰ تومان
قیمت قدیم شارژ اتوماتیک ایرانسل
گوشی با پردازنده یک گیگاهرتز، صفحه نمایش ۲٫۴ اینچ لمسی با تفکیک ۲۶۲۱۴۴ رنگ، ۱۴۰ مگابایت حافظه داخلی، دوربین ۵ مگاپیکسل، فیلمبرداری با وضوح مناسب، حسگر مجاورت‌سنج، خروجی صدای استاندارد، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو و شارژ اتوماتیک ایرانسل
Nokia شارژ اتوماتیک ایرانسل Asha 300
نوکیا آشا ۳۰۰ شارژ اتوماتیک ایرانسل
گوشی با پردازنده یک گیگاهرتز، صفحه نمایش ۳٫۲ اینچ AMOLED شارژ اتوماتیک ایرانسل لمسی با تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، ۲ گیگابایت حافظه داخلی، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، دوربین ۵ مگاپیکسل، فلاش، فیلمبرداری با وضوح 720p، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، سیستم عامل Symbian Belle، شبکه بیسیم، خروجی صدای استاندارد، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو و ...
۶۹۵,۰۰۰ تومان شارژ اتوماتیک ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

ایت رئیس بخش موبایل در شرکت سامسونگ، خانم لی در مصاحبه ای با CNET درباره دیدگاه سامسونگ پیرامون مبحث طراحی صحبت کرده و می گوید زمانی که این شرکت در حال بررسی مواد مختلف برای ساخت یک محصول است، تنها ایرانسل یک دو سه ملاحظه اش زیبایی شناسی دستگاه نیست بلکه در کنار آن، به این مورد توجه دارد که برای تولید و عرضه محصول در حجم انبوه، باید از موادی استفاده شود که به سرعت و با بهره وری بالا بتوان آنها را تولید کرد.
این مراسم در شهر نیویورک در روز ۱۴ مارس (۲۴ اسفند) برگزار خواهد شد. ایرانسل یک دو سه
قاضی کُه دو ایراد اساسی در نحوه محاسبه خسارت توسط هیئت منصفه یافته. اول اینکه آنها برای محاسبه جریمه بابت نقض برخی پتنت های کاربردی اپل، از مقدار سود به دست آمده توسط سامسونگ استفاده کرده اند -حال آنکه این ایرانسل یک دو سه نحوه محاسبه فقط برای محاسبه خسارت بابت نقض پتنت های طراحی قابل استفاده است.
این چیپ که از طراحی ۲۸ نانومتری ایرانسل یک دو سه بهره می برد، اولین بار به عنوان یک خبر جذاب در CES 2013 رونمایی شد. نسخه ای که اکنون قرار است در گلسی اس ۴ مورد استفاده قرار گرفته و پس از آن هم به صورت انبوه وارد بازار شود، دارای چهار هسته با معماری Cortex-A15 است که برای فعالیت های سنگینی چون عکاسی یا بازی مورد استفاده قرار می گیرند. چهار هسته بعدی این چیپ هم از نوع کم مصرف هستند که برای کارهای سبک تر مانند اینترنت گردی، تماشای ویدیو و پخش موسیقی استفاده می شوند.
شکایتی هست که اغلب در مورد گلکسی S 3 آن را می شنویم: بدنه پلاستیکی حس اعلا بودن را برای این تلفن رده بالا به ارمغان ایرانسل یک دو سه نیاورده. در دورانی که رقبا در حال استفاده از شیشه، آلومینیوم و حتی پلاستیک هایی با کیفیت بالا نظیر پلی کربنات هستند، سامسونگ همچنان به بدنه ای از جنس پلاستیک نرم و نازک وفادار مانده.
با وجود اینکه خسارت قابل پرداخت کاهش یافته ولی قاضی نقض دارایی های معنوی اپل توسط سامسونگ را زیر سوال نبرده که این به معنای پا بر جا ماندن نظر اولیه هیئت منصفه است. همچنین ایرانسل یک دو سه در یک اتفاق مثبت برای اپل، قاضی موافقت کرده که خسارات اضافه ای بابت فروش محصولات مسئله دار سامسونگ بعد از پایان دادگاه اولیه محاسبه شود که البته مقدار آنها ناچیز خواهد بود.
بنابریان زمان کمی ایرانسل یک دو سه مانده تا اینکه ببینیم تمام این شایعاتی که در مورد گلکسی اس ۴ شنیده‌ایم درست است یا خیر، و ببینیم که سامسونگ چه برگ برنده‌ای را رو خواهد کرد تا بتواند مانند سال ۲۰۱۲ در صدر فروش دنیای موبایل قرار بگیرد.
قاضی همچنین حکم داده که به دلیل برخی مسائل از قبل باقی مانده، هر دو شرکت باید تا بعد از حل و فصل کامل پرونده فعلی از هر گونه شکایت جدید دست نگه دارند. بله، نوید خوبی ایرانسل یک دو سه نیست ولی بدانید که دو شرکت در حال گرم کردن خودشان برای دور جدیدی از دادگاه ها در سال ۲۰۱۴ هستند.
ایراد بعدی هم به بازه زمانی مورد استفاده برای محاسبه خسارت بر می گردد. قاضی کُه توضیح می دهد که شروع این بازه باید از زمانی در نظر گرفته شود که اپل ایرانسل یک دو سه اعتقاد خود مبنی بر کپی برداری سامسونگ را به این شرکت اعلام کرده باشد.
سامسونگ می گوید این معماری می تواند تا ۷۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و باعث می شود عمر باتری ابزار همراه شما بیشتر شود. سامسونگ می گوید: «با تکنولوژی پیشرفته صفحات نمایش امروزی، در حال گذار به سوی رزولوشن های بالاتر و شفاف ایرانسل یک دو سه تر هستیم. و Exynos 5 Octa به اندازه کافی قدرتمند است که از پس نمایشگرهای WQXGA یا ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل هم بر آید. و کاربران را قادر می سازد تا ویدیوها را با کیفیت عالی روی تبلت ها و اسمارت فون های اعلای خود تماشا کنند.»
حتماً در جریان وقایع کامل دادگاه جنجالی اپل و سامسونگ در امریکا هستید. حالا قاضی لوسی کُه یک ضربه نسبتاً سنگین به کوپرتینو وارد آورده و در بازنگری حکم اولیه هیئت منصفه، با کاهش ۴۵۰ میلیونی در میزان خسارت آن را به ۵۹۸ میلیون دلاری رسانده. یعنی چیزی در حدود ۴۰ ایرانسل یک دو سه درصد کاهش در رقم قابل پرداخت به اپل.
امروز صبح سامسونگ دعوتنامه‌ای ارسال کرده و اعلام کرده در روز ۲۴ اسفند نسل بعدی گلکسی را معرفی خواهد کرد. حرکت جالبی که در این دعوتنامه توسط سامسونگ انجام گرفته این است که در متن جمله‌ای که نوشته شده برای نمایش آماده باشید به جای به کار بردن کلمه “For” از عدد ۴ ایرانسل یک دو سه استفاده شده که نشان دهنده این است که سامسونگ قصد دارد گلکسی اس ۴ را در این مراسم معرفی کند.
سامسونگ پیش تر علاوه بر تقاضا برای برگزاری مجدد دادگاه در باره میزان خسارت قابل پرداخت، از قاضی خواسته بود که خود شخصاً به محاسبه مجدد آن ایرانسل یک دو سه بپردازد ولی او با این خواسته مخالفت کرده بود.
با معرفی گلکسی اس چهار اکنون سامسونگ تبدیل به تیتر یک خبرها شده است. البته این شرکت کره ای برای امروز تنها به همین یک خبر بستنده نکرده است: ایرانسل یک دو سه قرار است تولید انبوه چیپ هشت هسته ای Exynos 5 Octa سامسونگ از نیمه دوم سال جاری میلادی آغاز گردد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

ویژگی Dual Camera امکان استفاده همزمان از هر دو دوربین را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برای کاربر فراهم می آورد. هنگام تصویر برداری کاربر می تواند با استفاده از جلوه های تصویری گوناگون، دو تصویر دریافتی از دوربین های پشتی و جلویی را با یکدیگر ادغام کرده و اندازه عکس کوچکتر را در داخل عکس بزرگتر تنظیم نماید. هنگام مکالمه تصویری نیز با استفاده از ویژگی Dual Video Call کاربر قادر است آنچه را از می بیند از طریق دوربین پشتی گوشی به طرف دیگر مکالمه نمایش دهد. 12 مد مختلف تصویر برداری نیز برای دوربین گلکسی اس 4 در نظر گرفته شده است.
در یک مقایسه اجمالی میان گلکسی اس 4 و گلکسی اس 3 می توان به صفحه نمایش بزرگتر، پردازنده پرتوان تر، دوربین قدرتمندتر، RAM پرظرفیت تر، سطح بزرگتر، ضخامت باریکتر و وجود برخی از ویژگی های جدید و بهبود یافته در گلکسی اس 4 اشاره خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نمود (برای مقایسه مشخصات این دو گوشی در قالب یک جدول به اینجا مراجعه نمائید.)
صفحه نمایش گلکسی اس 4 قطری برابر 5 اینچ داشته و با بهره گیری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از رزولوشن 1920x1080 پیکسل (Full HD) تراکم پیکسلی بسیار بالای 441 پیکسل بر اینچ را داراست. این صفحه نمایش در اصل نخستین صفحه نمایش Super AMOLED با رزولوشن Full HD در جهان محسوب می شود. این صفحه نمایش با استفاده از لایه محافظ Corning Gorilla Glass 3 که از فرمولاسیون جدید شرکت Corning بهره می گیرد در مقابل خط و خش و آسیب مقاوم است و اگر خراشیدگی هایی نیز بر روی آن به وجود آید کمتر قابل روئیت خواهد بود.
تا به امروز گوشی های طرح آیفون زیادی وارد بازار شدند و به دلیل قیمت پایینشان (تقریبا یک پنجم آیفون اصل) مورد استقبال خوبی قرار گرفتند. اما آمار فروش نشان داده که همواره گوشی های اندروید در خیلی از بازار ها و بازار ایران محبوب تر بوده و هستند. دلیل اصلی آن هم تنوع بیشتر بازی ها و نرم افزار های آندروید و البته قیمت پایین تر گوشی های اندروید بوده است. اما داشتن گوشی آیفون تا حدودی شاید حس متفاوت بودن را منتقل کند (بنا به گفته طرفداران iPhone). در این خبر به بررسی گوشی جدید طرح آیفون ۴ اس که سیستم عامل اندروید روی آن نصب است و معرفی نماینده فروش معتبر این گوشی (که گارانتی تعویض ۱ ماه را نیز ضمانت می کند) می پردازیم. مشخصه بارز این گوشی کیفیت بدنه و طراحی زیبای آن (که با iPhone 4s مو نمی زند)، سیستم عامل اندروید، ورژن ۴٫۰٫۲، پردازنده ۲ هسته ای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و قیمت بسیار مناسب می باشد. در ادامه به مشخصات این گوشی می پردازیم.
دوربین اصلی گلکسی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اس 4 با رزولوشن 13 مگاپیکسل، مجهز به فوکوس خودکار و فوکوس لمسی، تشخیص لبخند و دارای فلش LED است و امکان فیلمبرداری 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه را نیز فراهم می آورد. یک دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی نیز در جلوی گوشی با کاربرد اصلی مکالمات تصویری و برخی کاربردهای نرم افزاری و کنترلی تعبیه شده است.
هر دوی این مدل ها به 2 گیگابایت RAM مجهزند و با سه پیکربندی حافظه 16، 32 و 64 گیگابایتی ارائه می شوند. پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا ظرفیت 64 گیگابایت نیز برای گلکسی اس 4 درنظر گرفته خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شده است.
نسخه بین المللی گلکسی اس 4 به چیپ ست 8 هسته ای Exynos 5 Octa مشتمل بر 4 هسته پردازشی 1.6 گیگاهرتزی Arm Cortex-A15 و چهار هسته پردازشی 1.2 گیگاهرتزی Arm Cortex-A7 و واحد پردازش گرافیکی IT PowerVR SGX544MP3 مجهز است. نسخه دیگری نیز برای برخی بازارها درنظر گرفته شده که از چیپ ست Snapdragon 600 کوالکام مشتمل بر 4 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هسته پردازشی 1.9 گیگاهرتزی Krait 300 و واحد پردازش گرافیکی Adreno 320 بهره می گیرد.
سیستم عامل جدید ios7 گوشی های آیفون علاوه بر خصوصیات بهینه بودن موارد مختلف نسبت به سیستم عامل قبلی، گوشیهای آیفون را دارای ویژگی جدیدی کرده است و آن ضد سرقت بودن گوشی iPhone و قابلیت پیدا شدن گوشی گمشده را راحت تر از قبل مهیا می کند. از این به بعد اگر گوشی آیفون خود را گم کنید Find My iPhone در پیدا کردن گوشی شما را کمک می کند. در ادامه به بررسی دقیق تر این ویژگی آپدیت جدید آیفون می پردازیم. اگر احیانا نتوانستید گوشی خود را بیابید با توجه به ویژگی های امنیتی جدید iOS 7، استفاده و یا فروش گوشی شما برای کسی که آنرا پیدا کرده یا دزدیده غیر ممکن می شود. به دلیل اینکه شما به گوشی آیفون خود یک Apple ID و پسورد می دهد که مخصوص گوشی شما خواهد بود و شخصی که گوشی شما را در دست دارد حتی با فرمت کردن و پاک کردن تمامی اطلاعات هم چنان به Apple ID و پسورد اختصاصی شما نیاز خواهد داشت تا گوشی کار کند یا به قولی بالا بیاید. Find My iPhone حتی پس از پاک شدن و فرمت iPhone باز هم روی گوشی باقی می ماند. بدین ترتیب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آیفون شما حتی اگر در دست شما نباشد و میلیون ها مایل آن طرف تر باشد باز هم iPhone شماست و این ویژگی سارقین گوشی اپل را بی خیال دزدیدن گوشی شما



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

اگر به خاطر داشته باشید، شرکت اچ تی ایرانسل 123 سی و فیسبوک اسمارت فونی مجهز به لانچر Home عرضه کردند که با استقبال نه چندان گرم بازار روبرو شد و اپراتور AT&T ارائه دهنده اختصاصی آن، هنوز درباره آینده First چندان خوشبین نیست.
شرکت شرکت زیمنس و آی بی ام که در سال گذشته به ترتیب رتبه ۴۷ و ۵۷ را از آن خود کرده بودند، ایرانسل 123 امسال به رتبه‏های ۵۳ و ۶۲ عقب رانده‏ شده‏اند.
پرداخت جایزه به توسعه‏دهندگان نرم‏افزاری اتفاق جدیدی نیست. شرکت مایکروسافت نیز پیش از این برای توسعه سیستم عامل ویندوز فون هزاران دلار هزینه کرده است. اما اهمیت سیستم عامل تایزن این است که یکی از پشتیبانان آن شرکت سامسونگ است که بخش ایرانسل 123 زیادی از بازار گوشی‏ها و ابزارهای همراه را از آن خود کرده است.
بر اساس این گزارش، توسعه‏دهندگان نرم‏افزاری باید نرم‏افزارهای خود در دو مقوله بازی‏ها و برنامه‏های کاربردی را به این دو شرکت ارائه کنند. تولیدکنندگان برترین نرم‏افزارهای بازی جایزه ۲۰۰ هزار دلاری دریافت خواهند کرد و طراحان برنامه‏های کاربردی نیز یک جایزه ۱۲۰ هزار دلاری را از آن خود خواهند کرد. همچنین قرار است به رتبه دوم تولیدکنندگان نرم‏افزارهای بازی یک جایزه ۱۰۰ هزار دلاری و به رتبه ایرانسل 123 دوم توسعه‏دهندگان برنامه‏های کاربردی نیز یک جایزه ۶۰ هزار دلاری تعلق گیرد.
شرکت اِی تی اند تی (AT&T) از رتبه ۳۲ در سال گذشته به رتبه ۳۴ رانده شده است. شرکت اچ پی نیز سال گذشته جایگاه سی و یکم این فهرست را ایرانسل 123 از آن خود کرده بود، اما امسال به جایگاه چهل و سوم رانده شده است.
به گفته یک منبع نزدیک به سندبرگ، ملاقات وی با نایب رئیس سامسونگ نشان داده ایرانسل 123 که علاقه سامسونگ به همکاری در پروژه Home در حال حاضر بسیار کم فروغ است. البته ممکن است خانم سندبرگ به دنبال تهییج سامسونگ برای شرکت در پروژه دیگری باشد که هنوز برای مان ناشناخته مانده است.
به نظر می رسد سفر شرلی سندبرگ، مدیر اجرایی (COO) فیسبوک ایرانسل 123 به کره جنوبی، تنها برای تبلیغ کتاب جدیدش «Lean In » نبوده است. اگرچه انگیزه های وی هنوز نامعلوم هستند، اما برخی منابع از دیدار وی با شیم سو-او، نایب رئیس سامسونگ برای تقویت روابط میان بخش موبایل دو شرکت خبر می دهند.
مدتها است فیسبوک تلاش می کند نفوذ عمیق تری به بازار موبایل داشته باشد و یکی از حرکات مشهودش در این زمینه، عرضه لانچر Home برای اندروید بود. ولی هنوز این حرکت با موفقیت چندانی روبرو نشد، و این ایرانسل 123 باعث شده شرکت های بزرگ در صنعت موبایل به توان فیسبوک جهت تبدیل شدن به “گوگل شماره ۲” همچنان با دیده شک و تردید بنگرند.
از میان این شرکت‏ها فقط سه شرکت سامسونگ، اپل، فاکسکان و وریزون توانسته‏اند جایگاه خود را در مقایسه با سال گذشته ارتقا دهند. چند شرکت دیگر علیرغم اینکه همچنان جز ۱۰۰ شرکت برتر جهان هستند، اما امسال ایرانسل 123 روند نزولی داشته‏اند.
به گزارش وب‏سایت ، اینتل و سامسونگ از توسعه‏دهندگان نرم‏افزاری خواسته‏اند با طراحی نرم‏افزارهای سازگار با سیستم عامل تایزن بخت خود را برای بردن جایزه دویست هزار دلاری بیازمایند. تایزن یک سیستم عامل تحت لینوکس است که شرکت‏های سامسونگ و اینتل آن را ایرانسل 123 برای نصب بر روی ابزارهای همراه طراحی کرده‏اند. این دو شرکت در مجموع ۴ میلیون دلار را برای اعطای جایزه‏های دویست هزار دلاری کنار گذاشته‏اند.
اما به نظر می رسد مارک زاکربرگ بدون توجه به این شکست، ایرانسل 123 همچنان به رقابت در بازار اسمارت فون علاقه مند است و اکنون به دنبال پروژه موبایلی با سامسونگ است . آیا قرار است نتیجه مذاکرات سامسونگ-فیسبوک تولد اسمارت فون فیسبوکی مثلا Samsung Second باشد؟
شرکت اینتل و سامسونگ که با همکاری هم در حال توسعه سیستم ایرانسل 123 عامل تایزن () هستند، اعلام کرده‏اند برای توسعه‏دهندگان نرم‏افزاری این سیستم عامل یک جایزه ۲۰۰ هزار دلاری در نظر گرفته‏اند.
به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب‏سایت ، نشریه فورچون (Fortune) که هر ساله برترین شرکت‏های تجاری دنیا را در قالب یک فهرست ۵۰۰ تایی معرفی می‏کند، فهرست امسال خود را نیز به روز کرده ایرانسل 123 است.
براساس این گزارش، شرکت‏های فاکسکان و وریزون نیز که پارسال به ترتیب در رتبه‏های ایرانسل 123 ۴۳ و ۵۰ قرار داشتند، امسال به ترتیب جایگاه‏های ۳۰ و ۴۸ ایستاده‏اند.
برآوردهای این شرکت نشان می‏دهد امسال جایگاه شرکت‏های اپل و سامسونگ در بین ۵۰۰ شرکت برتر دنیا بهبود ایرانسل 123 قابل ملاحظه‏ای یافته است.شرکت اپل که سال گذشته در جایگاه بیستم ایستاده بود، امسال توانسته جایگاه چهاردهم را از آن خود کند. شرکت اپل نیز سال گذشته در رتبه ۵۵ قرار داشت که امسال به جایگاه نوزدهم ارتقا یافته است. از دیگر شرکت‏های مطرح در حوزه آی تی که به فهرست ۵۰۰ تایی فورچون راه یافته‏اند می‏توان به شرکت‏های فاکسکان، اِی تی اند تی، اچ پی، وریزون، زیمنس و آی بی ام اشاره کرد.
شرکت‏های اپل و ایرانسل 123 سامسونگ موفق شده‏اند جایگاه خود را در فهرست ۵۰۰ شرکت برتر نشریه فورچون ارتقا دهند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

خرید شارژ مستقیم ایرانسل 7 Multitasking چند وظیفه ای (Multitasking)
مرکز اعلانات iOS 7 خرید شارژ مستقیم ایرانسل
اپل تلاش گسترده ای را برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل سازماندهی مجدد برنامه دوربین به انجام رسانده است. با یک tap می توانید قالب مورد نظرتان را از میان قالب های Video ،Panorama ،Still و Square انتخاب نمائید -- چیزی شبیه به آنچه در برنامه اینستاگرام شاهد آنیم.
IOS 7 Notification Center خرید شارژ مستقیم ایرانسل - مرکز اعلانات آی او اس 7
همچنین فیلترهای جدید امکان تغییر دادن عکس های Still و Square را برایتان به سادگی مهیا می سازد. شما می توانید پیش از عکس برداری فیلتر مورد نظر را انتخاب کنید تا بتوانید تأثیر آن را از قبل ببینید. همچنین می توانید پس خرید شارژ مستقیم ایرانسل از عکس برداری نیز فیلتر را اعمال کنید. اگر احیاناً پشیمان شدید نیز می توانید فیلتر اعمال شده را حذف کنید تا به عکس بدون فیلتر دست یابید.
IOS 7 Camera App - برنامه دوربین در آی او اس خرید شارژ مستقیم ایرانسل 7
با دو بار فشردن کلید Home می توانید آیکون ها و پیش نمایش های برنامه های باز در آی او اس را ببینید. هماند فهرست Recent Apps اندروید، کشیدن هر یک از این پیش نمایش ها به بیرون موجب بسته شدن برنامه مربوطه می شود. اما در کنار این امکانات، سیستم multitasking در iOS 7 هوشمند تر از گذشته خرید شارژ مستقیم ایرانسل شده است. در iOS 7 زمانبندی به روز رسانی ها بهینه تر شده و آپدیت ها در زمان هایی که از نظر ذخیره باطری به صرفه است انجام می شود. همچنین iOS 7 زمان های استفاده شما از برنامه ها را یاد می گیرد و محتواهای مورد نیاز را در زمان مناسب به روز می کند. به عنوان مثال اگر شما بطور متداول در ساعت 9 صبح به برنامه شبکه اجتماعی محبوبتان سر می زنید، iOS 7 فید مربوطه را قبل از این ساعت آپدیت کرده و برایتان آماده نگاه می دارد.
امسال نیز همانند سال گذشته کمپانی اپل در کنفرانس جهانی خرید شارژ مستقیم ایرانسل توسعه دهندگان خود ( WWDC 2013) به معرفی محصولاتی جدید، منجمله نسخه جدیدی از سیستم عامل آی او اس پرداخت.
مرکز کنترل امکان دسترسی سریع به کنترل ها و برنامه هایی که معمولاً به صورت لحظه ای مورد نیاز قرار می گیرند را فراهم می آورد و شاید مدت ها پیش اپل خرید شارژ مستقیم ایرانسل باید آن را به آی او اس اضافه می نمود. دسترسی به مرکز کنترل بسیار ساده است -- با کشیدن انگشت از پائین به بالا (Swipe نمودن) در هر صفحه ای (حتی صفحه قفل) مرکز کنترل بر روی صفحه باز می شود. بدین ترتیب با بسیاری از عملیات کنترلی دستگاهتان تنها یک Swipe فاصله خواهید داشت. فعال یا غیر فعال نمودن Airplane Mode، وای-فای، بلوتوث، مد "مزاحم نشوید" (Do Not Disturb)، تغییر سطح روشنایی صفحه نمایش، قفل نمودن جهت صفحه نمایش و کنترل موسیقی و صوت برخی از کارهایی است که در مرکز کنترل می توانید انجام دهید. همچنین با انتخاب کلید چراغ قوه (Flashlight) می توانید از فلش گوشیتان به عنوان چراغ قوه استفاده نمائید. بدین ترتیب شاهد مرگ تدریجی برنامه های متفرقه ای چراغ قوه برای آی او اس خواهیم بود.
iOS 7 - آی خرید شارژ مستقیم ایرانسل او اس 7
IOS 7 Control Center مرکز کنترل (Control خرید شارژ مستقیم ایرانسل Center)
برخی از عمده ترین تحولات ظاهری iOS 7 عبارتند از: تغییر ظاهری آیکون ها، چند لایه بودن واسط کاربر همراه با نیمه شفاف شدن بخش هایی که بر روی لایه های پائینی باز می شوند، استفاده از مفهوم Parallax (اختلاف منظر) که موجب می شود با حرکت دادن یا تغییر زاویه دستگاه، خرید شارژ مستقیم ایرانسل وال پیپر یا لایه های زیرین حرکت کرده و با فاصله ای در عمق نسبت به لایه های رویین به نظر برسند و جلوه ای سه بعدی به وجود آورند، تغییر ظاهری بسیاری از برنامه ها، ساده شدن کلی واسط کاربر، استفاده از طیف رنگی متفاوت نسبت به گذشته و ...
هرچند مرکز اعلانات چیز جدیدی در آی او اس نیست اما این مرکز دستخوش تغییراتی شده و اکنون دارای سه صفحه است که با زبانه هایی امکان دسترسی به آنها فراهم شده. همانند مرکز کنترل، دسترسی به مرکز اعلانات نیز در تمامی صفحات -- حتی صفحه قفل -- میسر است. برای دسترسی به مرکز اعلانات باید انگشت خود را از بالای صفحه به پائین بکشید. در صفحه all امکان دسترسی به تمامی اعلانات وجود دارد و در صفحه missed نیز تماس ها و پیام های دریافتی پاسخ داده نشده را شاهد هستید. اما صفحه today جدید است و با توجه به زمان جاری و مکانی که در آن هستید اطلاعات مفیدی را که احتمالاً امروز می تواند مورد استفاده تان قرار گیرد به شما خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارائه می دهد. به عنوان مثال اگر روز تولد یکی از دوستانتان است، اگر به دلیل پیش بینی احتمال ریزش باران به چتر نیاز خواهید داشت و اگر امروز ترافیک سنگینی را پیش رو دارید مرکز اعلانات می تواند به موقع شما را مطلع سازد. البته مختصری از اطلاعات مورد نیاز برای فردا نیز به شما نشان داده می شود.
اما در کنار این تغییرات ظاهری، در iOS 7 شاهد ویژگی های جدید و بهبود یافته ای هستیم که در زیر به خرید شارژ مستقیم ایرانسل عمده ترین آنها اشاره می شود:
iOS 7 هم از بیرون و هم از درون متحول شده است. Jony Ive -- طراح مشهور انگلیسی که به عنوان نائب رئیس ارشد کمپانی اپل هدایت تیم طراحی محصولات این کمپانی را بر عهده دارد -- هر آنچه در توان داشته را به کار گرفته خرید شارژ مستقیم ایرانسل تا تحولی بزرگ در سیستم عامل آیفون، آی پد و آی پاد تاچ ایجاد کند و ثابت نماید که می تواند بدون حضور نابغه فقید اپل -- استیو جابز -- نیز همچنان اپل را در اوج نگاه دارد -- چیزی که بسیاری از تحلیلگران به دیده شک به آن می نگرند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، بر اساس تحقیقات کمیسیون اروپا، کاربران اروپایی از سال گذشته تا کنون از سرعت حداقل ۱۰ خرید شارژ مستقیم ایرانسل مگابیت بر ثانیه بهره می برند.
یکی دیگر از قابلیت های نسخه جدید سیستم عامل آی پد که کاربران خرید شارژ مستقیم ایرانسل آن ماه هاست در انتظار آن هستند امکان گرفتن پرینت از طریق شبکه بی سیم و یا تماشای تمام فیلم ها و عکسها از طریق اتصال آی پد به Apple TV است.
در خرید شارژ مستقیم ایرانسل سیستم عامل اپل، با کشیدن انگشت خود از پایین صفحه به سمت بالا، کادری ظاهر خواهد شد که تنظیماتی چون کلید خاموش و روشن کردن وای‌فای، فلاش، تنظیم بلندی صدا، دسترسی به اپلیکیشن‌های پیشفرض و پرکاربرد و ... در آن قرار داده شده است.
یکی از قابلیت‌های جدید و کلیدی در نسخه‌ی هفتم سیستم عامل iOS که قرار است پاییز منتشر شود، مرکز کنترل آن است که زیبایی خرید شارژ مستقیم ایرانسل خاصی داشته و اغلب تنظیمات مورد نیاز کاربران را در خود جای داده است. اگر شما کاربران اندروید هم مجذوب این ویژگی‌ شده‌اید، با ما در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.
یک قابلیت جالب در سیستم عامل جدید اپل که با ارایه نرم افزار جدیدی از سوی این شرکت نیز همراه شده رد گیری خرید شارژ مستقیم ایرانسل یک آیفون یا آی پد دیگر از طریق نقشه است. به این ترتیب به عنوان مثال اگر آیفون یک شخص به سرقت رفته یا گم شود، کاربر می تواند از طریق آی پد جای آن را روی نقشه پیدا کند.
سیستم عامل جدید آی پد بهبودهای زیادی را در ایمیل، تقویم و دیگر بخش های این دستگاه دیجیتالی عرضه کرده است. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
به خرید شارژ مستقیم ایرانسل امید روزی که ما ایرانی ها هم ۳۰ مگابیت نه حداقل ۵ مگابیت اینترنت داشته باشیم.
بر اساس این گزارش، تنها حدود پنج درصد از کل خطوط پهنای باند می‌توانند با سرعت ۳۰ مگابیت بر ثانیه فعالیت کنند اما تنها خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۰٫۵ درصد سرعت صد مگابیت بر ثانیه یا بالاتر دارند.
سونی این مشکل را تایید کرده است و قول داده که مشکل را حل خواهد کرد خرید شارژ مستقیم ایرانسل و اعلام کرده این مشکل را با ارائه یک پکیج بروزرسانی نرم افزاری ح
تحقیقات نشان داده در طول یک خرید شارژ مستقیم ایرانسل سال گذشته سرعت پهنای باند در اروپا با ۲۹ درصد افزایش همراه بوده است.
باتری U31، ۶ یا هشت سلولی خواهد بود و احتمال می رود با قیمت هزار دلار در دسترس کاربران قرار خرید شارژ مستقیم ایرانسل گیرد.
همچنین این سیستم عامل امکان ایجاد فولدر برای مدیریت بهتر برنامه ها را خرید شارژ مستقیم ایرانسل در اختیار کاربر قرار می دهد.
این دستگاه از پردازنده Core i3 و پردازنده گرافیکی NVIDIA بهره می برد و از هارددرایو ۳۲۰، ۵۰۰ و ۶۴۰ گیگابایتی برخوردار است، هشت گیگابایت RAM دارد و از خرید شارژ مستقیم ایرانسل اتصالات WiFi، بلوتوث و دوربین سه مگاپیکسلی برخوردار است.
ه گزارش پرنس موبایل تعدادی از کاربران Xperia Z در بلاگ سونی گفته‌اند که گوشی آن‌ها ناگهان خاموش شده و تلاش آن‌ها برای روشن کردن دوباره گوشی بی نتیجه بوده است. در بعضی موارد ریست سخت افزاری دستگاه (به وسیله نگه داشتن دکمه پاور به همراه دکمه افزایش صدا باعث شده) گوشی دوباره روشن شود اما برای بسیاری از کاربران دیگر ریست سخت افزاری فایده‌ای نداشته و گوشی روشن نشده است.هنوز هیچ دلیل مشخصی برای این از کارافتادن ناگهانی گوشی گزار نشده است. بعضی از کاربران گفته‌اند در زمانی که باتری خرید شارژ مستقیم ایرانسل آن‌ها رو به اتمام بوده این اتفاق رخ داده در حالی که عده‌ای دیگر اعلام کرده‌اند زمانی که این اتفاق برای آن‌ها افتاده باتری گوشی آن‌ها پر بوده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، U31 اسوس خرید شارژ مستقیم ایرانسل دارای صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی با وضوح تصویر ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل است و از فناوری Super Hybrid Engine بهره می برد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای خرید شارژ مستقیم ایرانسل ، سیستم عامل جدید اپل که برای دارندگان آی پد رایگان و قابلیت دانلود از سایت این شرکت را دارد تحت عنوان ۴٫۲ عرضه شده و یکی از مهمترین قابلیت های آن رفع محدودیت بازکردن همزمان چند برنامه ( یا مولتی تسکینگ ) است.
کمیسیون اروپا درصدد خرید شارژ مستقیم ایرانسل است تمامی شهروندان اروپایی تا سال ۲۰۲۰ به سرعت ۳۰ مگابیت بر ثانیه دسترسی پیدا کنند. این کمیسیون همچنین امیدوار است ۱۱۰ میلیون خانواده این منطقه به پهنای باند صد مگابیت بر ثانیه یا بیش‌تر دسترسی پیدا کنند.
شرکت اسوس از یک نوت بوک فوق خرید شارژ مستقیم ایرانسل باریک از سری U خود با نام U31 رونمایی کرد.
به کمک این برنامه، مرکز کنترل iOS 7، عینا به تلفن اندرویدی شما خواهد آمد و می‌توانید در تجربه کاربران اپل شریک شوید. خرید شارژ مستقیم ایرانسل البته قبلا در مقاله‌ای، چگونگی آوردن ظاهر و ویژگی‌های iOS 7 به نسخه‌های قدیمی‌تر iOS را به طور کامل شرح داده بودیم که مطالعه آن برای کاربران آیفون و آیپد، خالی از لطف نخواهد بود
گزارش ها حاکی است، از هر صد نفر ۲۶ نفر از خطوط اینترنت پرسرعت استفاده می‌کنند در حالی که این آمار برای سال ۲۰۰۹ خرید شارژ مستقیم ایرانسل تقریبا ۲۴ نفر بود.
برای دریافت سیستم عامل جدید اپل کاربران باید از طریق اتصال آی پد به کامپیوتر و با استفاده از آی تیونز آن را به روز خرید شارژ مستقیم ایرانسل کنند.
اپل سرانجام سیستم عامل جدید آی پد را که دارای قابلیت هایی چون مولتی تسکینگ واتصال به Apple TV است را عرضه کرد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

کهکشان چهارم یا همان گلگسی اس ۴ چندی پیش معرفی شد و خیلی از طرفداران سامسونگ برای خرید این گوشی لحظه شماری می کنند اما خبر رسیده که در یکی از انجمن های انگلیسی ، گروهی توانسته اند قفل این گوشی را بشکنند و به تنظیمات اصلی این گوشی برسند و یا به گونه ای ان را روت بکنند. سامسونگ این گوشی خود را با bootloaders قفل کرده بود و این قفل بر روی گلگسی اس قبلی نیز رود ایرانسل 123 اما این گروه توانسته این قفل را بشکند و به گونه ای کهکسان چهارم را هک بکند.
احتمال می رود که سامسونگ این گوشی را در نمایشگاه IFA در ماه سپتامبر معرفی کند. با این مشخصاتی که برای این گوشی گفته شده ، می توان گفت قوی ترین گوشی خواهد بود اما خب خریدار ایرانسل 123 باید به کار کردن با این گوشی با دو دست خود عادت کند و همینطور جیب بزرگی داشته باشد تا این گوشی در ان جا بشود!
همانطور که می دانید ، تعداد اندکی از گوشی های گلگسی اس ۴ هشت هسته ای خواهند بود و بقیه همان چهار هسته را خواهند داشت اما سامسونگ قصد دارد گلگسی نوت بعدی خودش را در به چیپ Exynos 5 مجهز کند که می تواند یک پردازنده ی هشت هسته ای و یا دو پردازنده ی چهار هسته ای را ساپورت کند. این تنها چیزی نیست که در مورد این گوشی شنیده می شود. گفته می شود گلگسی نوت سوم دارای ۳ گیگابایت رم خواهد بود. پردازنده ی گرافیکی این گوشی هم در نقطه ی ابهام قرار دارد اما گویا سامسونگ می ایرانسل 123 خواهد از پردازنده ی گرافیکی Mali-450 استفاده کند که بسیار قدرتمند می باشد.
صفحه نمایش این فبلت نیز ۶ اینچی از نوع AMOLED خواهد بود که رزولوشن ان ۱۰۸۰p خواهد بود و در واقع FullHD خواهد بود. همچنین این گوشی دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت و از همان S-pen استفاده خواهد کرد که در گلگسی نوت دوم ایرانسل 123 بود.
هنوز مشخصات این گوشی ها منتشر نشده است اما همانظور که از نامشان پیداست ، یکی از انها کوچک خواهد بود و یکی امکنات بسیار زیادی خواهد داشت و ایرانسل 123 در نهایت یک%NL/BM5نیز به احتمال زیاد امکانات متوسط خواهد داشت. طرز کار گوگل همیشه همینطور می باشد و دوست دارد یه خانواده از یک محصول را درست کند. بعد از نکسوس حالا نوبت به دروید موتورولا رسیده است. باید منتظر ماند و دید که گوشی های گوگل چگونه در بازار به فروش می رسند
شرکت ال جی به تازکی یک صفحه نمایش LCD در سایز ۵٫۲ اینچ ساخته که نازکترین صفحه نمایش ساخته شده می باشد و تنها ۲٫۲ میلیمتر ضخامت دارد و به احتمال زیاد همان صفحه نمایشی خواهد بود که در گوشی Optimus G2 بکار خواهد رفت. این صفحه نمایش روزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ دارد و بر خلاف نازکی ، تاچ بسیار روانی دارد. این صفحه نمایش بسیار نازک طبیعتا باعث می شود ، موبایلی که حامل این صفحه نمایش می باشد ، ضخامت کمی ایرانسل 123 داشته باشد و نازکتر باشد.
شاید این خبر نکته ی منفی برای سامسونگ باشد و یا باید سامسونگ در مورد مسائل امنیتی خود تجدید نظر کند. خود سیستم عامل اندروید امنیت بسیار کمی دارد و به گفته ی هکر های ماهر در چند دقیقه هک می شود و بنابراین شرکت های سازنده ی گوشی از قفل های کمکی استفاده می کنند اما فعلا این قفل کهکسان چهارم نتوانسته دووام بیاورد و هک شده است. فرض کنید این گوشی که قیمتش بسیار بالا است را داشته باشید اما یک نفر بیاید و در چند دقیقه گوشی را هک کند و اسیب نرم افزاری به ان ایرانسل 123 وارد کند.
این صفحه نمایش مثل دیگر صفحه نمایش ها از سه رنگ ابی ، قرمز و سبز پشیبانی می کند و کیفیتی بسیار زیاد برای کاربر فراهم می کند. بدون شک این صفحه نمایش در گوشی optimus G2 بکار خواهد رفت چراکه در مشخصات این گوشی صفحه نمای ۵٫۲ اینچی قرار دارد و ما می توانیم توانایی این صفحه نمایش را ایرانسل 123 در ان گوشی ببینیم!موتورلا که یکی از شرکت های موفق ساخت موبایل می باشد و چندی پیش توسط گوگل خریداری شد و اکنون گوگل در حال پیاده کردن برنامه های خود با این شرکت می باشد و اکنون خبر ساخت سه گوشی با امکانت مختلف از این شرکت به گوش می رسد. این سه گوشی سر گوشی های DROID می باشد و هر کدام مشخصات خاص خود را دارند و برای افراد مختلف ساخته شده اند. این گوشی ها نام های Droia mini و Droid Maxx و در نهایت Droid Ultra را یدک می کشند.
این روز ها بازی های اندروید حجم دار شده اند و حتی این روز ها بازی هایی وجود دارند که نزدیک به یک گیگابایت حجم دارند و این حافظه نمی تواند دووام بیاورد. البته کهکشان چهارم از کارت های microSD پشتیبانی می کند و شما می توانید حافظه جانبی خوبی را به ان وصل کنید. سامسونگ ادعا کرده که هر ایرانسل 123 گونه کارت های microSD را پشتیبانی می کند چون این روز ها کارت های microSD تا ۶۴ گیگابایت پیش رفته اند.
سخنگوی سامسونگ همچین حرفی زده است و گفته که گلگسی اس ۴ هیچ وقت حافظه اش پر نخواهد شد. این در حالی است که خود سیستم عامل اندروید نصب شده روی کهکشان چهارم نزدیک به ایرانسل 123 ۸ گیگابایت حجم دارد و از حافظه ی داخلی گوشی استفاده می کند و اگر شما نسخه ی ۱۶ گیگابایت این گوشی را خریداری بکنید ، خیلی زود با پر شدن حافظه برخورد خواهید کرد.
اگر شما نسخه ی ۶۴ گیگابایتی این گوشی را خریداری بکنید و یک کارت microSD با ظرفیت ۶۴ گیگابایتی به ان وصل کنید ، به حافظه ای ایرانسل 123 بسیار زیاد خواهید رسید که می توان شما را راضی نگه دارد. مشکل حافظه در گوشی های هوشمند بسیار مشهود می باشد ام شرکت های سازنده ی کارت های microSD قول داده اند این کارت ها را تا ۲ ترابایت ارتقا دهند



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 22 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 به نقل از تسنیم، از شرکت مخابرات ایران، پوررنجبر سال 92 را سال تحقق تغییر و تحول در شرکت دانست و گفت: همه باید در شرکت مخابرات ایران با پروژه تغییر و تحول شارژ اتوماتیک ایرانسل درگیر شوند و آن را از آن خود بدانند؛که اگر اینگونه شود می‌توانیم امسال پروژه را به صورت صد در صد عملیاتی کنیم.
به گزارش جی‌اس‌ام آریا، برنامه کاربردی "ایرانسل من" برای مدیریت حساب‌‌های شارژ اتوماتیک ایرانسل کاربری مشترکین موبایل و وایمکس اپراتور دوم عرضه شد.
طبق آمار به دست آمده، 63 درصد کاربران هنگام تماشای برنامه‌های تلویزیونی به صورت همزمان از موبایل خود نیز استفاده می‌کنند که این رقم برای سال 2012 میلادی تنها شارژ اتوماتیک ایرانسل 26 درصد گزارش شده بود.
ه گزارش جی‌اس‌ام آریا، مدیرعامل مخابرات ایران سال ۹۲ را سال تغییر و تحول در این شرکت دانست و از تشکیل دو حوزه کاریِ تضمین کیفیت فرایندها و مدیریت کنترل پروژه‌ها، و حوزه بازاریابی و سرمایه‌گذاری شارژ اتوماتیک ایرانسل در این شرکت خبر داد.
به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مشترکین شبکه‌های تلفن همراه و وایمکس ایرانسل، با استفاده شارژ اتوماتیک ایرانسل از این برنامه کاربردی می‌توانند به سادگی، حساب‌های کاربری تلفن همراه و وایمکس خود را مدیریت کنند.
12 لامپ LED که دورتادور لنز چیده شده اند، روشنایی لازم را برای تهیه تصاویر با کیفیت بالا فراهم می کنند و باتری لیتیومی که داخل ProScope تعبیه شده، انرژی لازم را برای روشن ماندن این لامپها به مدت 5 ساعت مداوم تامین می شارژ اتوماتیک ایرانسل کند.
شرکت تکنولوژی های بودلین، میکروسکوپ ویژه ای ساخته که با تمام گجت های قابل حمل اپل سازگار است. این میکروسکوپ دارای زبانه های قابل تنظیمی است که می توانید با شارژ اتوماتیک ایرانسل کمک آنها، لنز را دقیقا سرجای خودش روی آی‌پد (مینی یا فول سایز)، آی‌پاد تاچ یا آیفون (4 و 5) قرار دهید. این وسیله که پروسکوپ میکرو موبایل یا به اختصار پروسکوپ ProScope نام دارد، قدرت بزرگنمایی بین 20 برابر تا 80 برابر را داراست.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ، توان شرکت را در زمینه کسب بازارهای جدید و تغییر و تحول بسیار بالا دانست وگفت: ما باید شرکت را سودآور کنیم. برای اینکه به سود برسیم باید مشتری داشته باشیم و برای رسیدن به این امر باید در جهت تامین شارژ اتوماتیک ایرانسل نیازهای مشتری و با اصلاح فرایندها بازارمان را رشد دهیم.
به گزارش جی‌اس‌ام آریا، مطالعه جدید آژانس تبلیغات موبایلی InMobi نشان می دهد، حدود یک‌سوم زمانی که مردم هند در مقابل ابزارهای رسانه‌ای سپری می‌کنند به دستگاه‌های موبایلی آن‌ها اختصاص میابد یعنی هر کاربر هندی به‌طور میانگین روزانه 2.25 ساعت را همراه با دستگاه الکترونیکی قابل حمل خود سپری می‌کند. شارژ اتوماتیک ایرانسل
به گزارش جی‌اس‌ام آریا، تا امروز شرکت های مختلفی لنزهای ویژه دوربین تلفن های هوشمند و حتی چندین میکروسکوپ را به بازار ارائه کرده اند. اماظاهراً این میکروسکوپ جدید نسبت به مدل های قبلی توانایی شارژ اتوماتیک ایرانسل های بیشتری دارد.
دریافت برنامه کاربردی "ایرانسل من" از طریق وبسایت رسمی ایرانسل به نشانیwww.irancell.ir امکان پذیر است و در حال حاضر استفاده از این برنامه کاربردی برای کاربران سیستم‌عامل‌های آندروید وiOS و گوشی‌هایی نظیر بلک بری، سونی اریکسون، نوکیا و موتورولا برپایه بستر نرم ‌افزاری جاوا ممکن است.براساس شارژ اتوماتیک ایرانسل این گزارش، مشترکین برای ورود به این برنامه، به رمز عبور کنترل حساب اینترنتی اشتراک خود نیاز دارند که میتوانند با استفاده از همین برنامه نسبت به دریافت آن اقدام کنند.ایرانسل در پایان اطلاعیه خود تاکید کرده تنها منبع معتبر جهت دریافت این برنامه کاربردی، وب سایت رسمی این اپراتور است.
همچنین اعلام شده است که 80 درصد این افراد روی گوشی هوشمند خود سراغ آگهی‌های موبایلی می‌روند شارژ اتوماتیک ایرانسل و 48 درصد این کاربران هم از طریق ابزارها و نرم‌افزارهایی که در اختیار دارند به صورت اختصاصی آگهی‌های تبلیغاتی را دریافت می‌کنند.
آمارها همچنین نشان می دهد 65 درصد کاربران هندی حاضر در نسخه موبایلی سایت‌های اینترنتی در مقایسه با تلویزیون و آگهی‌های آنلاین از آگهی‌های تبلیغاتی منتشر شده مخصوص دستگاه‌های الکترونیکی شارژ اتوماتیک ایرانسل همراه احساس رضایت می‌کنند.
علاوه بر این، 57 درصد کاربران در شارژ اتوماتیک ایرانسل زمان تماشای برنامه‌های تلویزیون سراغ شبکه‌های اجتماعی می‌روند و 79 درصد کاربران هندی که در نسخه موبایلی سایت‌های اینترنتی گشت و گذار می‌کنند، قصد دارند طی 12 ماه آینده فعالیتی را در حوزه تجارت الکترونیک انجام دهند.
بازوهای این گجت، دارای پایه های کوچکی هستند تا بتوانید بدون استفاده از دست، مجموعه پروسکوپ و آی دیوایس را به کار ببرید. پروسکوپ شارژ اتوماتیک ایرانسل برای تمام آی دیوایس ها به قیمتی حدود 150 دلار قابل خریداری است.
او با تاکید بر نگاه کاربردی به استراتژی ، افزود: نباید خودمان را خیلی با برگزاری جلسات و تئوری‌ها درگیر کنیم. برای اینکه بتوانیم با سرعت بیشتری به سمت تغییر و تحول پیش رویم باید بیشتر درگیر پروژه شارژ اتوماتیک ایرانسل شویم.
این مرکز بر اساس مطالعه جدید خود توضیح داد برای آن دسته از کاربران هندی که مشغول تماشای برنامه‌های تلویزیونی هستند، استفاده همزمان از دستگاه‌ الکترونیکی دیگر و توجه به نمایشگر آن امری معمول محسوب می‌شود. شارژ اتوماتیک ایرانسل
با استفاده از برنامه کاربردی "ایرانسل من" در هر زمان و مکان اطلاعات و مدیریت حساب‌های ایرانسل کاربران در دستان شارژ اتوماتیک ایرانسل آنان است و انجام اموری نظیر کنترل میزان مصرف، فعال و غیرفعال سازی خدمات، تغییر طرح تعرفه، دریافت صورت حساب، پرداخت قبض، شارژ حساب، ویرایش پرونده، فعالسازی بسته‌های افزایشی و ثبت و بازبینی رخدادها برای مشترکین ایرانسل به سادگی ممکن می‌شود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 22 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

8 اندکی از Nokia Lumia 920 نازک تر است. ۱۰٫۲ میلیمتر نازک ترین حالت و ایرانسل یک دو سه ۱۱٫۲ میلیمتر با احتساب کاور منحنی شکل پشتی ، ضخامت دقیق Lumia 928 را نشان می دهند. نوکیا لومیا ۹۲۸ با یک نمایشگر ۴٫۵ اینچی از نوع OLED به طور همزمان از صدا و LTE پشتیبانی می کند.
تا به امروز گوشی های طرح آیفون زیادی وارد بازار شدند و به دلیل قیمت پایینشان (تقریبا یک پنجم آیفون اصل) مورد استقبال خوبی قرار گرفتند. اما آمار فروش نشان داده که همواره گوشی های اندروید در خیلی از بازار ها و بازار ایران محبوب تر بوده و هستند. دلیل اصلی آن هم تنوع بیشتر بازی ها و نرم افزار های آندروید و البته قیمت پایین تر گوشی های اندروید بوده است. اما داشتن گوشی آیفون تا حدودی شاید حس متفاوت بودن را منتقل کند (بنا به گفته طرفداران iPhone). در این خبر به بررسی گوشی جدید طرح آیفون ۴ اس که سیستم عامل اندروید روی آن نصب است و معرفی نماینده فروش معتبر این گوشی (که گارانتی تعویض ۱ ماه را نیز ضمانت می کند) می پردازیم. مشخصه بارز این گوشی کیفیت بدنه و طراحی زیبای آن (که با iPhone 4s مو نمی زند)، سیستم عامل اندروید، ورژن ۴٫۰٫۲، پردازنده ۲ هسته ای و قیمت بسیار مناسب ایرانسل یک دو سه می باشد. در ادامه به مشخصات این گوشی می پردازیم.
کمپانی HTC در اواسط بهار 1392 از گوشی جدید خود با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت رونمایی کرد. این گوشی که Desire 600 نام دارد، تقریبا مشخصاتی شبیه به گوشی Desire SV دارد. البته از نظر ظاهری، این گوشی تا حدودی به سمت HTC One متمایل شده است. اما Desire 600 دارای یک صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 540*960 پیکسل می‌باشد. سخت افزار این گوشی را یک چیپ Snapdragon 200 به همراه پردازنده چهار هسته ای از نوع Cortex-A5 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Adreno 203 و 1 گیگابایت حافظه رم تشکیل می‌دهند. در ضمن، این گوشی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را ندارد و فقط 8 گیگابایت حافظه داخلی آن در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. اما Desire 600 از شبکه 3G نیز پشتیبانی می‌نماید. دوربین موجود بر روی این گوشی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی است که قادر است با کیفیت HD فیلم برداری نماید. دوربین دوم این گوشی نیز یک دوربین 1.6 مگاپیکسلی جهت انجام مکالمات تصویری می‌باشد. نسخه 4.1 از سیستم عامل اندروید نیز سیستم عامل منتخب HTC برای ایرانسل یک دو سه این گوشی است که در کنار BlinkFeed معروف HTC، زیبایی و راحتی گوشی را چند برابر می‌نماید. در ضمن، بر روی این گوشی نیز دو اسپیکر در بالا و پایین قرار دارد که به تکنولوژی BoomSound مجهز هستند. طبق اعلام کمپانی تایوانی، این گوشی در دو رنگ مشکی و سفید تا اواخر بهار عرضه خواهد شد که برای بررسی دقیق تا آن، باید تا آن زمان به انتظار بنشینیم.
لحظاتی پیش ، تصاویری جدید از اسمارت فون نوکیا Lumia 928 از سوی تو*ییتر Evleaks منتشر و توسط منبع The Verge به تأیید رسید. Nokia Lumia 928 نسخه ای بهینه سازی شده از Nokia Lumia 920 با ضخامتی کمتر و نمایشگر OLED می باشد. ایرانسل یک دو سه
The Verge صحت این تصاویر را تأیید می کند ، پیش بینی شده است که اپراتور Verizon در حال آماده سازی این اسمارت فون جهت رونمایی در این ماه می باشد. اما نوکیا ، برخلاق گزارشات ، از بدنه ای آلومینیمی در ساخت این اسمارت فون استفاده نکرده است. گفته می شود که بدنه Nokia Lumia 928 از جنس پلی کربنات ایرانسل یک دو سه است و بدنه های آلومینیمی برای اسمارت فون های آینده یعنی EOS و Catwalk در نظر گرفته شده است.
کمپانی HTC در اواسط بهار 1392 از گوشی جدید خود با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت رونمایی کرد. این گوشی که Desire 600 نام دارد، تقریبا مشخصاتی شبیه به گوشی Desire SV دارد. البته از نظر ظاهری، این گوشی تا حدودی به سمت HTC One متمایل شده است. اما Desire 600 دارای یک صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 540*960 پیکسل می‌باشد. سخت افزار این گوشی را یک چیپ Snapdragon 200 به همراه پردازنده چهار هسته ای از نوع Cortex-A5 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Adreno 203 و 1 گیگابایت حافظه رم تشکیل می‌دهند. در ضمن، این گوشی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را ایرانسل یک دو سه ندارد و فقط 8 گیگابایت حافظه داخلی آن در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. اما Desire 600 از شبکه 3G نیز پشتیبانی می‌نماید. دوربین موجود بر روی این گوشی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی است که قادر است با کیفیت HD فیلم برداری نماید. دوربین دوم این گوشی نیز یک دوربین 1.6 مگاپیکسلی جهت انجام مکالمات تصویری می‌باشد. نسخه 4.1 از سیستم عامل اندروید نیز سیستم عامل منتخب HTC برای این گوشی است که در کنار BlinkFeed معروف HTC، زیبایی و راحتی گوشی را چند برابر می‌نماید. در ضمن، بر روی این گوشی نیز دو اسپیکر در بالا و پایین قرار دارد که به تکنولوژی BoomSound مجهز هستند. طبق اعلام کمپانی تایوانی، این گوشی در دو رنگ مشکی و سفید تا اواخر بهار عرضه خواهد شد که برای بررسی دقیق تا آن، باید تا آن زمان به انتظار



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 قابلیت Air View به کاربران امکان می‌دهد که با استفاده از قلم S Pen و نگه‌داشتن آن بر روی ایمیل‌ها، S Planner، تصاویر گالری و فایل‌های ویدئویی، بدون نیاز به باز کردن این موارد، پیش‌نمایشی از محتویات آن‌ها را مشاهده کنند. قابلیت دیگری با نام Popup Note هم در این محصول وجود دارد که کاربران می‌توانند به کمک آن، S Note را به طور فوری و در قالب یک پنجره Pop-up، در هر قسمت از صفحه باز کنند. به عنوان مثال، این شارژ اتوماتیک ایرانسل کار را می‌توان برای یادداشت‌برداری در حین یک گفتگوی تلفنی انجام داد.
Galaxy Note II از توان پردازشی بالایی برخوردار است. این محصول به پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۶ گیگاهرتز و حافظه رم 2 گیگابایتی مجهز است و مالتی‌تسکینگ آسان‌تر، تغییر سریع‌تر محتوای صفحه‌نمایش و عملکرد بهتر مرورگر وب را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. این اسمارت‌فون به سیستم‌عامل آندروید ۴.۱ (یا Jelly Bean) مجهز است و قابلیت‌های گرافیکی بهتری دارد. Galaxy Note II درسه مدل با حافظه‌های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از کارت های micro SD به بازار شارژ اتوماتیک ایرانسل عرضه می‌شود. این اسمارت‌فون از استانداردهای ارتباطی HSPA Plus و 4G LTE پشتیبانی کرده و از باتری پرظرفیت ۳۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می کند.
Galaxy Note II دارای ویژگی‌های منحصربه ‌فردی در زمینه تولید محتوا و انجام کارهای خلاقانه است. به گفت سانگ ون جانگ ) Sungwon Jung ( مدیر بخش موبایل شرکت سامسونگ در ایران، در طی سال گذشته، سامسونگ با کمک سری محصولات گالکسی، توانسته است رتبه اول خود را در بازار ایران حفظ کند و همچنین رتبه اول را در بازار گوشیهای هوشمند به دست آورد، وی افزود : " Galaxy Note II همه را به خلاق بودن دعوت می کند. این محصول به ایده های شما جان می دهد و کمک می شارژ اتوماتیک ایرانسل کند تا این ایده ها را به آسانی و تنها با یک کلیک با همه به اشتراک بگذارید و خلاقیت شما را ارزشمندتر می کند. “
سامسونگ در روز چهارشنبه 19 مهر ماه طی مراسمی در تهران Galaxy Note II را معرفی کرد. در این مراسم که با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد این اسمارت‌فون و قابلیت‌های ویژه آن مورد بررسی قرار شارژ اتوماتیک ایرانسل گرفت.
Galaxy Note II دارای صفحه‌ای ۵.۵ اینچی از نوع HD Super AMOLED با نسبت ابعاد ۱۶ به ۹ است که تصاویر را با جزئیات و کیفیتی بالا به نمایش درمی‌آورد. این صفحه‌نمایش برای تماشای ویدئوهای HD ایده‌آل خواهد بود و به خواناتر شدن نوشته‌ها کمک خواهد کرد. همچنین به لطف این صفحه بزرگ و نیز بدنه باریک‌تر Galaxy Note II ، کاربران می‌توانند بهتر و شارژ اتوماتیک ایرانسل راحت‌تر به تولید محتوا و انجام کارها بپردازند.
این اسمارت‌فون می‌تواند به کاربران در زمینه یافتن اطلاعات، شارژ اتوماتیک ایرانسل ثبت سریع‌تر ایده‌ها، مدیریت کارها و بیان افکارشان کمک کند.
قلم S Pen جدید بلندتر، ضخیم‌تر و ارگونومیک‌تر است و تجربه بهتری را در اختیار فرد قرار می‌دهد. با فشار کلید روی این قلم، می‌توان محتوای صفحه‌نمایش را ذخیره یا ویرایش کرد. قابلیتی شارژ اتوماتیک ایرانسل به نام Easy Clip در اینجا وجود دارد که امکان برش‌زدن و کادربندی فوری محتوا ، اشتراک‌گذاری و ذخیره‌سازی آن را فراهم می‌کند.قابلیتی به نام Idea Visualizer هم در این محصول در نظر گرفته شده که با آن می‌توان تصاویر و کلمات دست‌نویس را به‌سادگی به S Note اضافه کرد. پس از نوشتن کلمات با قلم، تصاویر مربوط به آن‌ها به‌طور خودکار به کار افزوده خواهد شد.
سامسونگ، از زمان معرفی اولین گالکسی نوت تا به امروز، سعی داشته است که قابلیت‌های این محصول را بهتر و بیشتر کند. در مه ۲۰۱۲ سامسونگ آپدیتی با نام Premium Suite را برای گالکسی‌نوت عرضه کرد تا تجربه بهتری را برای کاربران فراهم کند. بعد نوبت به عرضه به‌روزرسانی آندروید ICS رسید که قابلیت‌های جدیدی چون Shape Match و Formula Match با آن معرفی شد. در ماه اوت هم سامسونگ از شارژ اتوماتیک ایرانسل Galaxy Note 10.1 رونمایی کرد. داشتن صفحه ۱۰ اینچی بزرگ و قابلیت‌های بهتر در زمینه مالتی‌تسکینگ، از ویژگی‌های این تبلت به شمار می‌رفت. Galaxy Note II هم در تلاش است تا راه بهتر و سریع‌تری را برای دسترسی به اطلاعات، ثبت ایده‌ها و به‌نمایش گذاشتن آن‌ها در اختیار کاربران قرار دهد.
Galaxy Note II دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی و فلش LED در پشت و دوربین مکالمه 1.9 مگاپیکسلی است و توانایی ضبط فیلم با وضوح شارژ اتوماتیک ایرانسل Full HD1080 را داراست.
Quick Command نام قابلیت دیگری است که امکان اجرای سریع نرم‌افزارهای پرکاربرد را با استفاده از قلم S Pen فراهم می‌کند. برای استفاده از این قابلیت، کاربر شارژ اتوماتیک ایرانسل باید با فشردن همزمان کلید روی S Pen و حرکت دادن آن روی صفحه به سمت بالا، صفحه مربوطه را باز کند. ارسال ایمیل، برقراری تماس تلفنی و … از جمله کارهایی هستند که می‌توان با Quick Command به‌سرعت آن‌



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 غیر از موارد ذکر شده سایر مشخصات داخلی irancell 123 این ۴ مدل با هم یکسان خواهد بود.
Galaxy Note II از توان پردازشی بالایی برخوردار است. این محصول به پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۶ گیگاهرتز و حافظه رم 2 گیگابایتی مجهز است و مالتی‌تسکینگ آسان‌تر، تغییر سریع‌تر محتوای صفحه‌نمایش و عملکرد بهتر مرورگر وب را برای کاربر به همراه می‌آورد. این تلفن هوشمند به سیستم‌عامل آندروید ۴.۱ (یا Jelly Bean) مجهز است و قابلیت‌های گرافیکی بهتری دارد. Galaxy Note II درسه irancell 123 مدل با حافظه‌های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از کارت های micro SD به بازار عرضه می‌شود.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، بر اساس ویدیویی که از مقایسه گوشی های گلکسی irancell 123 S3 سامسونگ با آی‌فون 5 اپل منتشر شده، طی چندین مرحله آزمایش، مشخص شد که مقاومت آی‌فون 5 اپل از گلکسی S3 سامسونگ در برابر سقوط بیشتر است.
فروش این گوشی که در تهران برای اولین بار توسط صوت و تصویر کامران در خیابان جمهوری نرسیده به حافظ، نبش کوچه لاله صورت irancell 123 گرفت با تشکیل صف خریداران روبرو شد. در این صف طولانی بیش از 200 نفر متقاضی ایستاده بودند. سامسونگ پیش از این گفته بود به اولین خریداران این گوشی یک گوشی هومشند به عنوان هدیه اهدا خواهد کرد. همچنین گفته می شود تمامی افرادی که برای خرید این گوشی مراجعه کرده اند هدایای ویژه ای از سوی سامسونگ دریافت کرده اند به این ترتیب که ارزش هدیه هر کدام از خریداران با توجه به نوبت آن ها در صف با یکدیگر متفاوت بود
این گوشی از امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی 3.27 اینچ TFT با وضوح HVGA و 256K رنگ، نسخه 2.3 آندروید (Gingerbread) با منوی irancell 123 Touchwiz 3.0 ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت ، امکان جابجایی کارت حافظه MicroSD در زمان روشن بودن گوشی ، دوربین 3.15 مگاپیکسل با کانون ثابت و geotagging ، گیرنده GPS با A-GPS، رادیو FM استریو با RDS ، سوکت صوتی 3.5 میلیمتری ، ویرایشگر مستندات، شتاب سنج و حسگر Proximity برخوردار است.
دوربین دوم یا مکالمه هم 1.9 مگاپیکسلی است. سامسونگ در این مدل نیز مانند Galaxy S III از حسگر RGB استفاده کرده که قادر به پیدا کردن طیف کامل نور محیط است و فقط کانال سبز آن را تشخیص نمی دهد. بدین ترتیب کارایی آن زیر انواع نورهای مصنوعی ارتقاء می یابد. همچنین این گوشی با لمس قاب پشت irancell 123 گوشی امکان به اشتراک گذاشتن انواع Media از طریق فناوری NFC را فراهم می کند. امکان اشتراک با سایر دستگاه های NFC نیز وجود دارد.
مدل ۱ که به تعداد محدود ساخته می شود جنس بدنه اش از مواد بسیار خوب irancell 123 است٬ دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و نمایشگر AMOLED مقاوم در برابر شکستگی دارد.
در مرحله اول هر دو این گوشی ها از فاصله یک متری به زمین irancell 123 پرتاب شدند که اطراف قاب هر دوی آنها دچار خراشیدگی شد، در مرحله بعد از فاصله بیش از یک و نیم متر به زمین سقوط کردند که باز هم قاب آی‌فون 5 دچار خراشیدگی شد، اما شیشه صفحه نمایش گلکسی S3 سامسونگ شکسته شد.
در مرحله سوم هر دو گوشی ها از فاصله دو متری به شکل تصادفی سقوط کردند که باز هم آی‌فون 5 آسیب جدی ندید و فقط دچار خراشیدگی irancell 123 شد، اما در گوشی سامسونگ، علاوه بر شکستن صفحه نمایش، قاب پشت Galaxy S3 کاملا جدا شد.
دوربین این گوشی ۸ مگاپیکسلی و با قابلیت ضبط irancell 123 فیلم با کیفیت Full HD است که دارای یک فلش LED نیز می باشد.
فروشندگان گوشی های سامسونگ از افزایش تقاضای کاربران از انواع مدل های irancell 123 گلکسی این برند کره ای در سطح بازار خبر دادند.
از آنجایی که تعداد و تنوع مدل تلفن های اندرویدی در بازار کافی نیست٬ سامسونگ می irancell 123 خواهد به سهم خود٬ قدمی خیر در رفع این مشکل حاد بردارد. و آن قرار است چه باشد؟ معرفی گلکسی نوت ۳ در ۴ مدل مختلف٬ از رده بالا با کیفیت بدنه خوب تا ارزان قیمت با کیفیت معمولی.
سه مدل دیگر بدنه های پلاستیکی دارند. مدل ۲ به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده٬ ولی نمایشگر AMOLED معمولی (غیر نشکن) دارد. مدل ۳ هم با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی ولی نمایشگر LCD عرضه irancell 123 می شود. مدل ۴ (ارزان ترین) هم با نمایشگر LCD و دوربین ۸ مگاپیکسلی به فروش خواهد رسید.
البته این خبر تایید نشده است و بهتر است آن را شنید ولی باور نکرد٬ با این حال نگاهی به گذشته و کاری که سامسونگ با گلکسی اس ۴ کرد و محصولات مختلفی را با استفاده از وجهه این برند به بازار معرفی نمود٬‌ احتمال وقوع اتفاقی تقریبا مشابه در مورد نوت ۳ را irancell 123 هم تقویت می کند.
این ادعایی است که سایت خبری ETNews از کره کرده و می نویسد که irancell 123 گلکسی نوت ۳ در ۴ مدل با مشخصات متفاوت عرضه می شود که البته نام آنها هنوز مشخص نیست. این سایت چنین مشخصاتی را بر شمرده:
به گزارش خبرنگار موبنا، Galaxy mini 2 یا همان s6500 از جمله مدل های گلکسی سامسونگ در بازار است که توانسته به دلیل برخورداری از امکانات بالا مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گیرد.این هم اکنون با گارانتی رسمی و با قیمت 393 هزار تومان irancell 123 در اختیار مشتریان این برند کره ای قرار می گیرد.
چند روزی بیشتر از عرضه آی‌فون 5 اپل نگذشته که بسیاری از سایت های خبری در صدد مقایسه این گوشی با گلکسی S3 سامسونگ برآمده اند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت شارژ ایرانسل صفحه نمایش ۴٫۳ ایرانسل123 اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۵۴۰ * ۹۶۰ (ppi 256) پردازنده دو هسته ای ایرانسل123 ۱٫۵ گیگاهرتزی 8 ایرانسل123 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD تا ۶۴ گیگابایت به هر بسیاری از این آیتم ها برای ما جالب است ایرانسل123 ، هرچند کمی عجیب و غیر معمول به نظر می رسد. برای این مقایسه، دو تا از بهترین گوشی‌های جهان یعنی Samsung Galaxy S4 و HTC ONE را انتخاب کردیم و با آن‌ها یک آزمایش انجام دادیم. هر دو را با هم از درون محیط سرپوشیده، به زیر سایه در فضای آزاد، و در آخر به زیر نور مستقیم خورشید بردیم. HTC ONE که صفحه‌ی LCD دارد در زیر آفتاب، تصویر روشن‌تری نسبت به Sumsung Galaxy S4 که نمایشگر Super AMOLED دارد، ارائه داد و نشان داد که هنوز هم از لحاظ روشنایی از بقیه‌ی فناوری‌ها بهتر عمل می‌کند. البته توجه داشته باشید که این مزیت LCD فقط موقعی مشخص می‌شود که روشنایی صفحه را تا آخرین حد بالا ببرید و به زیر نور مستقیم آفتاب بروید، و ایرانسل123 اگرنه در حالت عادی نمایشگر AMOLED تصویر بسیار زیباتری نسبت به LCD نشان می‌دهد. همچنین برنامه Small Apps بر روی صفحه نمایش و ایرانسل123 کیبرد جدید راهم مشاهده کنید ، این طور که به نظر می رسد سونی از لحاط نرم افزاری برای محصولات خود بسیار کار کرده است. دوربین ۱۶ مگاپیکسل با ۱۰ برابر زوم اپتیکال ایرانسل123 و فلش زنون گلکسی اس ۴ یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین گوشی‌های خانواده گلکسی است. چند وقت پیش سامسونگ اعلام کرد که این گوشی در کمتر از یک ماه توانسته ۱۰ میلیون از این گوشی را به فروش برساند. خبرگزاری Yonhap اعلام کرده که تا انتهای ژوئن سامسونگ توانسته ۲۰ میلیون از این گوشی ایرانسل123 را به فروش برساند. نسل قبلی این گوشی یعنی گلکسی اس ۳ در مدت زمان ۱۰۰ روز توانسته بود به میزان فروش ۲۰ میلیون دست پیدا کند بنابرای گلکسی اس ۴ توانسته ۱٫۷ برابر سریعتر به فروش برود. طبق اطلاعات بدست امده ، این دستگاه با پردازنده Snapdragon 800 ، دارای سنسور دوربین ۲۰مگا پیکسلی و قابلیت ضبط ویدیویی ۴K که قادر است فریمهای با ایرانسل123 کیفیت ۴۰۰۰x 2000 نیز ضبط کند. دوربین ۱٫۹ مگاپیکسلی در جلوی ایرانسل123 دستگاه همان طور که در خبر های قبلی مشاهده کردید ، عکس هایی از گوشی آینده سونی نیز منتشر شد ، که با نام ‘Honami’ نیز شناخته می ایرانسل123 شود.اما حالا برخی جزییات در مورد سخت افزار و همچنین تغییرات در رابط کاربری جدید این اسمارتفون نیز نشان می دهد از طرفی دیگر طبق تصاویر فوق چندین تغییرات نیز در رابط کاربری به وجود آمده است و تقویم ، ساعت ، ماشین حساب و کانتکها نیز قابل مشاهده ایرانسل123 هستند. این میزان فروش باعث شده که این گوشی بتواند لقب پر ایرانسل123 فروش ترین گوشی را در سه ماهه دوم ۲۰۱۳ از آن خود کند. مشخصات ایرانسل123 این گجت برای یادآوری قیمت این گوشی-دوربین در حال حاضر ۳۶۰ ایرانسل123 یورو می باشد که در الایات متحده حدودا برابر است با ۵۶۱ دلار. البته هنوز تاریخی برای عرضه در ایالات متحده مشخص نشده است. امروزه در تلفن‌های همراه از تکنولوژی‌های LCD، AMOLED و Super AMOLED در صفحه‌ی نمایشگر استفاده می‌شود. LCD قدیمی‌ترین فناوری نمایشگر‌های موبایل است و هنوز هم بسیار استفاده می‌شود. AMOLED فناوری نسبتاً جدید است و تصویر زیباتری نسبت به LCD ارائه می‌دهد. هر دوی این فناوری‌ها در تلفن‌های همراه امروزی استفاده می‌شوند. آنچه که نقطه‌ی قوت نمایشگر LCD به حساب می‌آید و شاید یکی از دلایلی است که این نمایشگر هنوز در تلفن‌های همراه هوشمند استفاده می‌شود، روشنایی زیاد صفحه است که اجازه می‌دهد صفحه‌ی نمایش در زیر نور مستقیم آفتاب نیز دیده شود. در صورتی که نمایشگرهای AMOLED در نور آفتاب بسیار سخت دیده می‌شوند. شرکت سامسونگ برای رفع این مشکل فناوری ایرانسل123 Super AMOLED را ایجاد کرده است. در این فناوری که ابتدا در گوشی Samsung Galaxy S دیده شد، سنسور لمسی به جای اینکه یک لایه‌ی مجزا از صفحه‌ی نمایش باشد، درون خود صفحه است. به این صورت صفحه‌ی Super AMOLED پنج برابر کمتر از AMOLED نور خورشید را منعکس می‌کند. مشکل بازتاب نور خورشید تا حدودی با این فناوری حل شده است. مشخص شد که Super AMOLED بهتر از AMOLED در آفتاب دیده می‌شود ولی سؤال اینجا است که آیا Super AMOLED زیر نور آفتاب از LCD نیز بهتر است؟ ۱٫۵ گیگابایت رم ایرانسل123 حتماً تا کنون برایتان پیش آمده که بخواهید صفحه‌ی موبایلتان را زیر نور مستقیم خورشید بخوانید. این کار در بسیاری از موارد غیر ممکن است. چون نور خورشید با برخورد به صفحه به چشم شما منعکس می‌شود و شما بیشتر، نور خورشید را می‌بینید تا نور صفحه‌ی موبایل. لذا ممکن است مجبور شوید روشنایی صفحه را تا آخرین حد بالا ببرید تا بتوانید صفحه ایرانسل123 را ببینید. همچنین تحلیلگران پیش بینی کرده بودند که تا انتهای سال این گوشی بتواند ۸۰ میلیون به فروش برود و رکورد فروش ایرانسل123 ۶۰ میلیونی گلکسی اس ۳ را بشکند. اندروید ۴٫۲٫۲ با رابط کاربری Touch Wiz ایرانسل123 باتری ۲۳۳۰ میلی آمپری ایرانسل123 حدود ۱ ماه پیش که شرکت سامسونگ Galaxy S 4 Zoom را معرفی کرد ، سوالاتی از این قبیل بوجود آمد که قیمت این ایرانسل123 گجت چقدر میتواند باشد.به نظر میرسد که این گجت در انگلستان به زودی عرضه میشود. در حال حاضر در انگلستان این گجت برای پیش فروش آماده شده است که در تاریخ ۸ جولای محموله های آن برای حمل آماده میشوند.

:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

فروشندگان گوشی های سونی مدل های Xperia mini و x8 این برند را به عنوان پرفروش ترین های خرید شارژ مستقیم ایرانسل این برند در سطح بازار تلفن همراه معرفی کردند.
رم افزار پخش موسیقی خرید شارژ مستقیم ایرانسل در این گوشی به‌رغم اینکه طراحی جدیدی دارد، دارای ویژگی‌ها و امکانات جدیدی نیست.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، در حالی که ارزش سهام سامسونگ در طول سه ماهه اول سالجاری میلادی با کاهش همراه شده، پیش‌بینی‌ها حاکی از آن خرید شارژ مستقیم ایرانسل است که این کاهش ارزش سهام در سه ماهه دوم سال 2013 ادامه پیدا کند.
X10 mini مجهز به یک دوربین پنج مگاپیکسلی با وضوح خرید شارژ مستقیم ایرانسل تصویر 1920در2560 پیکسل و فلش LED است.
میزان سود سامسونگ در مدت سه ماهه اول سالجاری میلادی 5.5 میلیارد پوند اعلام شد که نسبت به سال قبل 47 درصد افزایش داشت. این در حالی است که ارزش سهام شرکت سامسونگ در بازار بورس سئول چهار درصد افت کرد. کارشناسان علت اصلی این مساله را اشباع بازار گوشی‌های خرید شارژ مستقیم ایرانسل هوشمند در کشورهای در حال توسعه می‌‌دانند.
از مشخصات فنی گوشی پرفروش Xperia mini سونی می توان به صفحه نمایش لمسی خازنی 3 اینچ LCD با 16 میلیون رنگ، نسخه 2.3 سیستم عامل آندروید (Gingerbread) ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی با کانون اتوماتیک ، فلاش Geatagging ، شتاب سنج و حسگر Proximity ، سوکت صوتی استاندارد 3.5 میلی متری ، رادیو FM استریو باRDS خرید شارژ مستقیم ایرانسل و شماره گیری صوتی اشاره کرد.
منابع آگاه از تلاش نوکیا برای ورود به بازار تبلت‌ها و ساخت یک دستگاه فبلت خبر داده‌اند. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
گزارش‌ها حاکی است، نوکیا در حال ساخت یک تبلت 10.5 اینچی با ضخامت 8.5 میلی‌متر است و نسخه بعدی این تبلت با سایر 8.5 خرید شارژ مستقیم ایرانسل اینچی به بازار خواهد آمد.
منوی دوربین بسیار ساده است و کلا چهار کلید دارد که شامل سوییچ دوربین عکاسی وفیلمبرداری، کلید گالری، حالت صحنه و تنظیمات خرید شارژ مستقیم ایرانسل فلش است.حافظه داخلی این گوشی توسط مموری کارت microSD تا 16 گیگابایت ارتقا می یابد.
وضوح تصویر کم، محدودیت نرم خرید شارژ مستقیم ایرانسل افزارهای سازگار با دستگاه، نداشتن باتری قابل تعویض و نداشتن قابلیت شماره‌گیری هوشمند از نقاط ضعف گوشی X10 mini بسیار به شمارمی آید.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، تاکنون اخبار زیادی درباره عرضه تبلت مبتنی بر خرید شارژ مستقیم ایرانسل ویندوز 8 توسط نوکیا در سالجاری منتشر شده، اما تاکنون نوکیا درباره این محصول اطلاعی نداده است.
گزارش‌ها حاکی است، هم اکنون بیش از 50 درصد کاربران تلفن همراه در کشورهایی مثل کره از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند و بازار تلفن همراه این کشورها از چنین گوشی‌هایی اشباع شده، بنابراین تمایلی به خرید گوشی‌های جدید خرید شارژ مستقیم ایرانسل از خود نشان نمی‌دهند.
به گزارش خبرنگار خرید شارژ مستقیم ایرانسل موبنا، دو مدل فوق به دلیل برخورداری از قیمت و امکانات مناسب توانسته شمار بالایی از تقاضای مشتریان این برند را از آن خود کند.
با وجود پیش‌بینی برای افزایش سود سامسونگ، در طول سه ماهه ابتدایی سالجاری میلادی ارزش خرید شارژ مستقیم ایرانسل سهام این شرکت کره‌ای با کاهش همراه شد.
با این خرید شارژ مستقیم ایرانسل حال اخباری هم مبنی بر عرضه یک دستگاه فبلت توسط نوکیا منتشر شده که توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.
گفته می‌شود هر دو تبلت نوکیا قرار است در رنگ‌های سبز، صورتی، مشکی، آبی، زرد و سفید با بدنه آلومینیومی به بازار عرضه شوند. همچنین این تبلت‌ها به دوربین Zoom پیشرفته مجهز خواهند شد.همچنین شایعات حاکی از آن است که نوکیا اوایل تابستان سال ۲۰۱۴ یک فبلت با نمایشگر ۶ تا ۷ اینچی عرضه خواهد کرد. در حالی که هنوز نوکیا مهر تاییدی پای این شایعات نگذاشته، اما منابع خبری اعلام کرده‌اند که مطمئنا تا خرید شارژ مستقیم ایرانسل سال آینده نوکیا اقدامات زیادی برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار انجام خواهد داد.
همچنین از قابلیت های تعبیه شده در x8 این برند می توان به صفحه نمایش سه اینچی لمسی با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ، خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا 16 گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری 3.15 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروئید و مرورگر اینترنتی اشاره کرد.
به نظر می رسد نوکیا قصد دارد با جهشی بلند، به طور همزمان جنگ در بازار تبلت و فبلت را آغاز کند. اما اینکه این خرید شارژ مستقیم ایرانسل تولیدکننده فنلاندی آمادگی حضور در بازار و رقابت با بزرگانی همچون سامسونگ و اپل را دارد، هنوز جای سوال دارد.
از دیگر گوشی های خوش فروش سونی می توان به مدل خرید شارژ مستقیم ایرانسل های Xperia Arc S و LIVE اشاره کرد که به تریتب با قیمت 650 و 390 هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار می گیرد



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

اکثر کاربران موقع خواب آخرین کاری که انجام می‌دهند بررسی گوشی تلفن همراه‌شان است که گاهی برای چک کردن پیام‌های ایمیل یا پیامک‌های دریافتی و بررسی شبکه‌های اجتماعی irancell 123 است یا تنظیم ساعت برای بیدار شدن از خواب در هنگام صبح است.
با این حال اخباری هم مبنی بر عرضه یک irancell 123 دستگاه فبلت توسط نوکیا منتشر شده که توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.
میزان سود سامسونگ در مدت سه ماهه اول سالجاری میلادی 5.5 میلیارد پوند اعلام شد که نسبت به سال قبل 47 درصد افزایش داشت. این در حالی است که ارزش سهام شرکت irancell 123 سامسونگ در بازار بورس سئول چهار درصد افت کرد. کارشناسان علت اصلی این مساله را اشباع بازار گوشی‌های هوشمند در کشورهای در حال توسعه می‌‌دانند.
مطالعات نشان داده که آشفتگی هنگام خواب یا بی‌خوابی به دلیل کاهش ملانتونین در بدن رخ می‌دهد که در نتیجه irancell 123 خیره شدن به نمایشگر و نور صفحه نمایش این اتفاق می‌افتد.
به گزارش اخبار خارجی irancell 123 موبنا، اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که هنگام خواب آشفته‌اید یا خواب خوبی ندارید، کار با تبلت و گوشی هوشمند را پیش از رفتن به رخت‌خواب کنار بگذارید.
هوآوی شرکت چند ملیتی در زمینه شبکه‌های کامپیوتری و ارتباطات است. دفتر اصلی این شرکت در شهر شن‌زن چین قرار دارد. هوآوی بزرگ‌ترین شرکت ارایه کننده سرویس‌های تلفن همراه پس از پیشی گرفتن از اریکسون در سال 2012 در جهان است. هوآوی بیش از 140 هزار کارمند در سراسر دنیا دارد که حدود 46 درصد در بخش تحقیق و توسعه فعالیت می‌کنند. این شرکت حدود 20 موسسه تحقیق و توسعه در کشورهای چین، ایالات متحده، آلمان، سوئد، هند، irancell 123 روسیه و ترکیه دارد و در سال 2011 در حدود 3.74 میلیارد دلار در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرد.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، تاکنون اخبار زیادی درباره عرضه تبلت مبتنی بر ویندوز 8 توسط نوکیا در سالجاری منتشر شده، irancell 123 اما تاکنون نوکیا درباره این محصول اطلاعی نداده است.
بر این اساس کارشناسان بارها هشدار داده‌اند که تشعشعات ناشی از irancell 123 تلفن‌های همراه روی مغز افراد اثر می‌گذارد و باعث بروز مشکلاتی برای آنها می‌شود.
این گوشی باریک، فقط 120 گرم وزن دارد و از دوربین هشت مگاپیکسلی و دوربین ثانویه پنج مگاپیکسلی irancell 123 بهره می‌برد.
منابع آگاه از تلاش نوکیا برای irancell 123 ورود به بازار تبلت‌ها و ساخت یک دستگاه فبلت خبر داده‌اند.
قیمت نهایی Ascend P6 ، 3330 پوند است. irancell 123
ا وجود پیش‌بینی برای افزایش سود سامسونگ، در طول سه ماهه ابتدایی سالجاری میلادی ارزش سهام این شرکت کره‌ای با کاهش همراه شد.به گزارش اخبار خارجی موبنا، در حالی که ارزش سهام سامسونگ در طول سه ماهه اول irancell 123 سالجاری میلادی با کاهش همراه شده، پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که این کاهش ارزش سهام در سه ماهه دوم سال 2013 ادامه پیدا کند.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، Ascend P6 ماه گذشته رونمایی irancell 123 شد و هم‌اکنون با قرارداد دو ساله توسط اپراتورها با مبلغ 21 دلار ماهانه در اختیار مشتریان قرار گرفته است.
گفته می‌شود هر دو تبلت نوکیا قرار است در رنگ‌های سبز، صورتی، مشکی، آبی، زرد و سفید با بدنه آلومینیومی به بازار عرضه شوند. همچنین این تبلت‌ها irancell 123 به دوربین Zoom پیشرفته مجهز خواهند شد.همچنین شایعات حاکی از آن است که نوکیا اوایل تابستان سال ۲۰۱۴ یک فبلت با نمایشگر ۶ تا ۷ اینچی عرضه خواهد کرد. در حالی که هنوز نوکیا مهر تاییدی پای این شایعات نگذاشته، اما منابع خبری اعلام کرده‌اند که مطمئنا تا سال آینده نوکیا اقدامات زیادی برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار انجام خواهد داد.
انشمندان یکی از دلایل بی‌خوابی و بدخوابی irancell 123 افراد را استفاده زیاد از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها می‌دانند.
هوآوی گوشی Ascend P6 را که عنوان باریک‌ترین گوشی هوشمند دنیا با irancell 123 ضخامت 6.18 میلی‌متر دارد، راهی بازار انگلیس کرد.
در سال 2010 irancell 123 هوآوی سود 3.7 میلیارد دلار را ثبت کرد. محصولات و خدماتش در 140 کشور به کار گرفته شده و در حال حاضر 45 شرکت از 50 شرکت اپراتور مخابراتی بزرگ جهان از تجهیزات هوآوی استفاده می‌کنند.
به نظر می رسد نوکیا قصد دارد با جهشی بلند، به طور همزمان جنگ در بازار تبلت و فبلت را آغاز کند. اما اینکه irancell 123 این تولیدکننده فنلاندی آمادگی حضور در بازار و رقابت با بزرگانی همچون سامسونگ و اپل را دارد، هنوز جای سوال دارد.
گزارش‌ها حاکی است، نوکیا در حال ساخت یک تبلت 10.5 اینچی با irancell 123 ضخامت 8.5 میلی‌متر است و نسخه بعدی این تبلت با سایر 8.5 اینچی به بازار خواهد آمد.
گزارش‌ها حاکی است، هم اکنون بیش از 50 درصد کاربران تلفن همراه در کشورهایی مثل کره از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند و بازار تلفن همراه این کشورها از چنین گوشی‌هایی اشباع irancell 123 شده، بنابراین تمایلی به خرید گوشی‌های جدید از خود نشان نمی‌دهند.
گوشی مذکور مبتنی بر نسخه 4.2.2 Jelly Bean سیستم‌عامل آندروید است، از صفحه نمایش 4.7 اینچی پشتیبانی می‌کند و به پردازنده چهار هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی و دو گیگابایت irancell 123 RAM تج



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

در ابتدا باید بگوییم که این محصول یکی از اولین‌ها در نوع خود می‌باشد، چرا که تا پیش از آن، از تکنولوژی LED برای تولید نور در پروژکتورها استفاده نمی‌شد. اما با وجود LED، بسیاری از مشکلات مربوط به پروژکتورها از جمله طول عمر لامپ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یا شدت روشنایی آنها، به فراموشی سپرده شده است. ویدیو پروژکتوری که قصد بررسی آن را داریم از نظر ابعاد نیز به مراتب کوچک‌تر از پروژکتورهای قدیمی است. ابعاد کوچک آن باعث شده تا به راحتی قادر به حمل و استفاده از آن در سفر و یا گردهمایی‌های خودمانی شوید. ابعاد B1M برابر با 175 در 44.5 در 139 میلی‌متر و وزن آن تنها 900 گرم است. ایسوس در درون جعبه این پروژکتور یک کیف پارچه‌ای کارآمد قرار داده تا به راحتی قادر به حمل آن باشید. با وجود اینکه B1M بسیار کوچک است، اما پشتیبانی خوبی از درگاه‌های ورودی و خروجی رایج دارد؛ این پروژکتور مجهز به وروردی HDMI ،D-Sub، کامپوزیت، خروجی صدا، درگاه USB، و کارت خوان حافظه SD است.
مشخصات فنی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و قیمت پروژکتور B1M ایسوس
طراحی و شکل و شمایل ظاهری در ویدیو پروژکتورها جزو معیارهای اصلی به شمار نمی‌رود و برخلاف تلویزیون‌ها معمولا این ابزارها در دسترس و دید مخاطب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نیستند. آنچه که در این ابزارها، حائز اهمیت است، امکانات و کیفیت تصویر خروجی آنها است. اما ایسوس در طراحی B1M چیزی کم نگذاشته و سعی نموده است تا طراحی جذابی را برای این وسیله کوچک در نظر بگیرد. بدنه دستگاه بصورت مشکی و با ترکیبی از رنگ نقره‌ای و مشکی است و شکل متفاوت لنز آن نیز باعث ایجاد جذابیت در دستگاه شده است. در قسمت پشت پروژکتور، درگاه‌های متنوع ورودی و خروجی شامل USB, HDMI, کارت خوان SD، ورودی D-Sub قرار داده شده تا نیاز هر کاربری را پوشش دهد.
کیفیت تصویر یک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پخش کننده، خواه یک تلویزیون باشد و خواه یک پروژکتور، دارای معیارهای مشخصی است که در نهایت، این معیارها در کنار یکدیگر تجربه کاربر را رقم خواهند زد. ما نیز در شرایط مختلف این پروژکتور را مورد ارزیابی قرار دادیم تا دید بهتری نسبت به کیفیت واقعی تصویر آن ارائه کنیم. برای به تصویر کشیدن کیفیت واقعی تصویر این پروژکتور، تنظیمات دوربین مانند سرعت شاتر، دریچه دیافراگم و حساسیت ISO را به نوعی تنظیم نمودیم که تا حد امکان، شرایطی که چشم انسان مشاهده می‌کند را شبیه سازی کنیم.
نسبت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کنتراست: 3500:1
طراحی و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل امکانات
نسبت‌های تصویر: 4:3 یا 16:9 یا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 16:10
ابعاد: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 175 در 44.5 در 139 میلی‌متر
فناوری نمایش: 0.45 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل DLP
یکی از قابلیت‌های دوست داشتنی B1M، امکان اجرا و پخش مستقیم فایل‌های مختلف صوتی و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تصویری است. از آنجایی که این پروژکتور دارای درگاه میکرو SD و USB است به راحتی قادر خواهید بود تا حافظه SD یا حافظه فلش خود را به دستگاه متصل نموده و بدون نیاز به دستگاه پخش کننده خارجی یا کامپیوتر، محتوای مورد نظر خود را در آن پخش کنید. B1M قادر به پخش فرمت‌های مختلف از جمله MKV است و به خوبی می‌توان از آن برای تماشای فیلم، بدون نیاز به هیچ ابزار خارجی استفاده کرد. اما این همه ماجرا نیست، ایسوس برای کاربرانی که قرار است از این محصول در محیط‌های اداری و آموزشی استفاده کنند نیز امکان نمایش فایل‌های مجموعه آفیس شامل ورد، اکسل و پاورپوینت را میسر کرده تا برای جلسات اداری و آموزشی نیز بدون نیاز به کامپیوتر بتوان از آن بهره برد. ما فایل‌هایی با فرمت‌های مختلف را به حافظه فلش منتقل کرده و از طریق B1M پخش نمودیم، همه فایل‌های ذکر شده به خوبی پشتیبانی می‌شوند.
حداکثر نویز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صدا 32 دسی‌بل
فرمت‌های ویدیویی پشتیبانی شده: MOV, MP4, AVI, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل MKV, MPG, MPEG, WMV بعلاوه فرمت‌های صوتی و عکس و همچنین فرمت‌های اسناد مایکروسافت مانند Word, Powepoint و Excel
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حداقل و حداکثر سایز تصویر: 31.2 تا 153 اینچ
حداکثر انرژی مصرفی: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 85 وات
طول عمر لامپ: 30,000 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ساعت
لوازم جانبی: کابل برق، آداپتور، کیف، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ریموت کنترل، کابل D-Sub
قیمت در بازار جهانی 600 دلار (این محصول هنوز وارد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بازار کشور نشده است.)
پروژکتور B1M توسط دفتر ایسوس در ایران خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برای نقد و بررسی در اختیار زومیت قرار گرفت.
حداقل و حداکثر فاصله کارکرد موثر پروژکتور: 0.6 تا 3 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل متر
منبع نور: LED خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با رنگ‌های قرمز، سبز و آبی
اسپیکر داخلی: 2 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در 2 وات



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

حالا سامسونگ با یک مدل گوشی خاص درست مانند اپل، به معیاری درست از فرآیند تولید، اجزا و قطعات رایج و تجربه ای مشابه از کار با گوشی های گلکسی در میان کاربرانش دست پیدا کرده است. یک سال بعد یعنی در سال 2011 سامسونگ بر نوکیا غلبه کرد تا به بزرگترین شرکت فروشنده موبایلهای هوشمند در سرتاسر جهان تبدیل شود. به این ترتیب سامسونگ با سرعت زیادی در حال افزایش سهم خود در بازار جهانی موبایلهای هوشمند بود تا پادشاه جدید این بازار باشد. در همین سال بود که سامسونگ گوشی پرچمدار بعدی اش یعنی گلکسی اس 2 را معرفی و عرضه کرد و یک رکورد جدید از خودش به جا گذاشت؛ فروش یک میلیون دستگاه در 70 روز اول از زمان عرضه این ایرانسل یک دو سه گوشی.
شاید بد نباشد قبل از بررسی و قضاوت درباره چرایی این ماجرا نگاهی دقیق تر به اطلاعات بیندازیم. در حالی که آمار منتشر و اعلام شده توسط اپل نشان دهنده میزان فروش واقعی این شرکت است، اما آمار و اطلاعات منتشر شده توسط سامسونگ نشان دهنده میزان صادرات گوشی گلکسی اس 3 به شرکت های ارائه دهنده ایرانسل یک دو سه خدمات مخابراتی در سرتاسر جهان است و به این دلیل نمی تواند دقتی به اندازه آمار اپل داشته باشد. به گزارش مجله آنلاین بیزنس ویک، این به معنای آن است که اگر یک شرکت ارائه دهنده خدمات مخابراتی یک یا چند گوشی گلکسی اس 3 فروش نرفته در قفسه های فروشگاهش داشته باشد، اما این گوشی یا گوشی ها در این بررسی و آمار به عنوان گوشی های فروخته شده در نظر گرفته شده اند.
البته پیروزی های سامسونگ در سال 2012 به همین ایرانسل یک دو سه ختم نمی شود، بلکه به لطف موفقیت گلکسی اس 3 در بازار اسمارت فون، سامسونگ توانسته از نظر فروش تلفن هوشمند هم با عبور از نوکیا و اپل در جایگاه نخست بایستد.
این استراتژی اپل هر چند هزینه نسبتا زیادی را به این شرکت تحمیل می کند اما باعث می شود تا اپل بتواند موبایل هوشمندش را به صورت همزمان و در کمترین زمان ممکن در کشورهای مختلف عرضه کند. این در حالی است که وقتی سامسونگ گوشی گلکسی اس 3 خودش را در ماه مه امسال معرفی کرد، اعلام کرد که فروش این گوشی ابتدا در اروپا و سپس در ایرانسل یک دو سه 145 کشور دیگر به زودی عرضه می شود. اما در کمتر از دو هفته بعد پنج شرکت ارائه دهنده خدمات مخابراتی آمریکا این گوشی را به صورت گسترده ای عرضه کردند. این اتفاق از نظر کارشناسان می تواند استراتژی عرضه و فروش سامسونگ را تهدید کند.
انتظار می رود که در آمار اعلامی پایان سال جاری میلادی، سامسونگ به 29 درصد سهم بازار تلفن همراه دنیا دست یابد. سهم این شرکت از بازار موبایل 2011 دنیا 24 درصد بود. البته با توجه به شواهد موجود، نوکیا از اریکه 30 ایرانسل یک دو سه درصدی سال 2011 خود به زیر آمده و به سهم 24 درصدی بازار موبایل رضایت خواهد داد. در ادامه جدول فروشندگان برتر تلفن همراه دنیا اسامی اپل با سهم10 درصدی، ZTE با سهم 6 درصدی و ال جی با سهم 4 درصدی به چشم می خورند.
در نتیجه به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بازار اعداد و آمار سامسونگ از فروش واقعی گوشیهایش قطعا کمتر از میزان صادرات این گوشیها خواهد بود. از طرفی اگر بخواهیم مجموع صادرات جهانی هر دو گوشیهای آی فون 4 اس و آی فون 5 در فصل سوم سال 2012 را حساب کنیم به عدد 2/22 میلیون دستگاه می رسیم که در مقایسه با صادرات جهانی 18 میلیونی گوشی گلکسی اس 3 سامسونگ بیشتر بوده و حتی می توان گفت اپل همچنان از رقیب کره ای خودش جلوتر است. با این همه اما در تصویر و نگاه بزرگ تر این رقم در مجموع چندان اهمیتی نداشته و چیزی که این روزها همه درباره آن صحبت می کنند آن است که موبایل هوشمند جدید سامسونگ بالاخره توانسته است از یک گوشی آی فون در بازار پیشی بگیرد.شاید بهتر است به دو سال قبل برگردیم؛ زمانی که زمزمه هایی درباره این موضوع شنیده می شد که سامسونگ در حال به کارگیری استراتژی اپل در بازار موبایل های ایرانسل یک دو سه هوشمند است. در آن زمان سامسونگ اولین گوشی گلکسی اس خودش را با سیستم عامل آندروید گوگل به بازار عرضه کرد. از همان زمان بود که سامسونگ تصمیم گرفت تا به جای تولید و عرضه چندین مدل گوشی، روی تولید یک گوشی به عنوان پرچمدار این شرکت در بازار بزرگ و رقابتی موبایلهای هوشمند تمرکز کند. این در حالی بود که شرکتهایی مانند موتورولا و اچ تی سی همچنان به تولید و عرضه مدلهای مختلفی از موبایلهای هوشمند ادامه می دادند؛ گوشیهایی شبیه به یکدیگر با تفاوت های اندک.
تا کنون نوکیا با خیال آسوده بر جایگاه شماره یک فروش موبایل دنیا تکیه زده بود. اما از ابتدای سال جاری سامسونگ با حرکتی سریع و ایرانسل یک دو سه فروشی قدرتمند توانست این جایگاه را از آن خود کند.
در اینجا یک موضوع جدی وجود دارد. داخل گوشیهای گلکسی اس، گلکسی اس 2 و حالا گلکسی اس 3 قطعات سخت افزاری مختلفی وجود دارد که به صورت مستقیم توسط خود سامسونگ تولید و ساخته شده اند. این شرکت تراشه، نمایشگرهای Super AMOLED و فلش مموریها برای حافظه داخلی این گوشیها را خودش تولید می کند. اپل روند تولید سخت افزار گوشیهای آی فون را خودش کنترل می کند، اما نه به صورت مستقیم. این شرکت تراشه های ویژه دستگاههای مبتنی بر iOS را خودش طراحی می کند، اما یک تولیدکننده دیگر آنها را می سازد و اپل میلیاردها ایرانسل یک دو سه دلار برای کارخانه های تولید قطعات هزینه می کند تا در نهایت عمده روند تولید و ساخت را در اختیار داشته و گوشی هایش را با قیمت مناسبی روانه بازار کند.
و البته مهم تر از پیروزی بر نوکیا، سبقت سامسونگ از اپل در دنیای اسمارت فونها است. اکنون این شرکت با سهم 28 درصدی از بازار تلفن های هوشمند در صدر ایستاده است و اپل با 20 درصد در مقام دوم جای دارد. سه عضو بعدی این گروه نوکیا، ایرانسل یک دو سه اچ تی سی و ریم هستند که هر کدام به 5 درصد بازار 2012 رضایت داده اند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 شركت سامسونگ الكترونيك از حضور خود در نمايشگاه بين المللي IFA كه براي اولين بار غرفه لوازم خانگي نيز به آن اضافه شده است خبر مي دهد. اين نمايشگاه از 29 آگوست تا سوم سپتامبر 2008 در برلين برگزار مي شود. پس از يكپارچگي سازماني شارژ اتوماتیک ایرانسل اخير دو بخش لوازم ديجيتالي سامسونگ(DA) و سامسونگ ديجيتال مديا،‌اين شركت بدنبال بيشينه سازي اثر هم افزايي كسب وكار آينده خود است. موضوع نمايش سامسونگ در اين نمايشگاه مفهومي با عنوان «طراحي محيط زندگي» را مطرح كرده است كه محورطراحي تمامي محصولات الكترونيكي آن نيز مي باشد. اين امر با تركيب طراحي نوآورانه و چشم نواز، بهره گيري ازفناوري هاي نوين و توجه به محيط زندگي حاصل شده است. جنبه سازگاري بومي محصولات سامسونگ با تست هاي خانگي، تست هاي مستقل آزمايشگاهي و نيز نظرخواهي از كاركنان و كارشناسان بخش تحقيق و توسعه شركت، بيشتر تقويت مي شود. از محصولاتي كه در اين نمايشگاه از آن پرد ه برداري خواهد شد، مي توان به يخچال فريزرهاي سايدباي سايد سري G، و همچنين يخچال ها و فريزهاي تك در جديد اشاره كرد. يخچال فريزرهاي سايدباي سايد سري G، داراي ظرفيت 637 ليتر مي باشند كه علاوه براينكه اندازه خارجي آنها كاهش يافته، فضاي داخلي آنها افزايش يافته است. علاوه بر اين موارد، ماشين هاي لباس شويي در حجم هاي 5تا8 كيلوگرم و با طراحي زيبا ،در اين نمايشگاه، نمايش داده مي شوند كه با داشتن ويژگي Diamond Drum ( ديگ الماسي) تضمين مي كنند لباس ها درهم پيچ نخورند و از تاروپود آنها نيز محافظت به عمل آيد. اين لباس شويي ها، به وي‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ژگي Air Refresh نيز مجهز هستند و برق كمتري مصرف مي كنند كه اين ويژگي به مدد هيتر لعاب كاري شده با سراميك آن مي باشد. تمركز اصلي در طراحي جاروبرقي هاي سامسونگ، بر روي جمع آوري بيشترين ميزان گردوخاك و درعين حال كاهش مصرف انرژي و آلودگي صوتي مي باشد. اين لوازم نيز در طراحي ها و مدل هاي مختلف، بصورت جاروبرقي هاي كيسه اي و بدون كيسه ارائه شده اند. شركت سامسونگ به منظور فراهم كردن تمامي وسايل مورد نياز مشتري در آشپزخانه ، سعي كرده كه تمامي وسايل را با آخرين تكنولوژي روز در اختيار مشتريان قرار بدهد. از آنجايي كه مي دانيد در اين راستا ، ماشين هاي ظرف شويي جديدي نيز توسط اين شركت ارائه شده است. ولي انقلابي كه در اين ميان شاهد آن بوده ايم، معرفي فناوري انحصاري پخت دوگانه در ماكروفرهاي جديد سامسونگ مي باشد كه امكان پخت دو غذاي كاملاً متفاوت در زمان و دماي متفاوت را ميسر نموده است. اين فناوري هم موجب صرفه جويي در انرژي مصرفي و هم كاهش زمان آشپزي مي شود. ماكروفر ديگري كه در اين نمايشگاه به معرض ديد عموم خواهد رفت، ماكروفر شيك، با رويه فولادي ضدزنگ و در طرح مسطح است كه مطلوب آشپزخانه هاي مدرن امروزي است. اين ماكروفر همچنين مجهز به دو هيتر است كه باز هم موجب صرفه جويي در زمان و انرژي مي شود. اينجا پايان كار نيست و سامسونگ با ارائه محصولاتي همچون يخچال فريزهاي French Door(دو در بالا و يكي پائين) و لباس شويي- خشك كن هاي در ابعاد بزرگ تر به پيشتازي جهاني خود در بازار لوازم خانگي ادامه خواهد داد.
نرم‌افزار خلیج فارس و ساخت سریال ایرانی سه‌بعدی نوید قنادان مدیر بازاریابی شرکت سام‌الکترونیک همچنین از همکاری سامسونگ در تولید یک سریال در شبکه خانگی خبر داد که قرار است قسمت هایی از آن به صورت سه بعدی تهیه شود و گفت: این سریال که با حضور هنرمندان محبوب و مشهور ایرانی از جمله رضا کیانیان، مهران مدیری ، رضا عطاران ، هدیه تهرانی ، هانیه توسلی ، حسین یاری ، پژمان بازغی و . . به تازگی کلید خورده است. در این نشست همچنین وی از ارایه نرم‌افزار خلیج فارس بر روی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ خبر داد و گفت: از دیگر نرم‌افزارهای فارسی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ که در Samsung Apps قرار گرفته است می‌توان به نرم‌افزارهای قرآن کریم، خبرخوان، فرودگاه مهرآباد، ترافیک تهران، فکر بکر، 504 words، دیوان حافظ و لیگ فوتبال ایران اشاره کرد. همچنین کاربران می‌توانند مجلات و روزنامه‌هاي گروه همشهري را روزانه و به صورت رایگان در تلویزیون هوشمند خود مطالعه کنند که این مجلات شامل همشهري آنلاین، همشهري معماري، همشهري دانستنیها، همشهري دانستنیها و مجله تندرستی می‌شود. گفتنی است شرکت سامسونگ الکترونیکز، به عنوان پیشتاز در صنعت و بازار دستگاه‌هاي الکترونیک، با بیش از 190500 کارمند در 206 دفتر مستقر در 68 کشور جهان توانسته با معرفی تلویزیون‌هاي LED، هوشمند و سه بعدي FULL HD خود گام بلندي در ارتقاي این شارژ اتوماتیک ایرانسل فناوری در دنیا بردارد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 کاربرد بعدی در بازی‌ها است. فناوری تشخیص حرکت دنیایی تازه را به بازی‌های موبایل که خود صنعتی در حال گسترش است، خواهد irancell123 آورد.
اين گوشی هوشمند كه irancell123 چند روز پيش در بازار جهانی عرضه شد، به بازار ايران هم رسيد و اكنون با قيمت ١٫٦٣٠٫٠٠٠ به فروش می رسد.اين گوشی سونی دارای ويژگی هايی مانند صفحه نمايش ۴٫٦ اينچ با پوشش ضدخش Gorilla، پردازشگر دوهسته ای ١٫٧ گيگاهرتزی، دوربين ٨ مگاپيكسلی، حافظه داخلی ٨ گيگابايت، خروجی تلويزيون، سيستم عامل اندرويد ۴٫١ و پشتيبانی از كارت حافظه MicroSD تا 32GB است.راساس خبرهای رسيده، گوشی هوشمند Xperia SP سونی وارد بازار تهران شد.
يك خانم هندی به نام آندریا کولاکو و همكارش احمد کرمانی، مبلغ 100،000 دلار از موسسه‌ فناوری ماساچوست (MIT) برای اختراع فناوری موبایل بدون لمس “3dim” که شرکت‌های موبایل را به irancell123 خود جذب کرده، دریافت نمود.
همچنین، یکی دیگر از بهترین کاربردهای فناوری بدون لمس، عدم irancell123 نیاز به چندین پنجره برای اجرای چندین برنامه است زیرا کاربران می‌توانند به صورت یکپارچه از برنامه‌ای به برنامه‌ دیگر بروند.
تم فوق العاده زیبای سبز رنگ Betterbean CM10 Theme Green X یکی از تم های تولید شده irancell123 با رابط کاربری زیبا برای سیستم عامل اندروید میباشد. این تم بر روی برخی از رام های اندرویدی نصب می شود. بعد از نصب کافی است گوشی خود را مجددا راه اندازی کنید و سپس تم را انتخاب کنید و آن را اجرا کنید
یکی از بهترین کاربردهای این فناوری، استفاده برای امنیت شخصی در مورد اطلاعات و محتوای دستگاه‌ها در مقیاسی کاملاً جدید است. به بیان دیگر، بدون انجام حرکتی خاص، قفل دستگاه باز نخواهد شد یا اطلاعات حساس مخفی خواهند ماند. این موضوع خصوصاً در زمان‌هایی که گوشی دزدیده شده، خراب و یا گم شود بسیار کاربرد خواهد داشت. کاربران نیز باید حرکاتی را که با آن‌ها قفل گوشی باز شده irancell123 یا محتوای آن نمایش داده می‌شود به خاطر بسپارند.
اين گوشی هوشمند كه چند روز پيش در بازار جهانی عرضه شد، به بازار ايران هم رسيد و اكنون با قيمت ١٫٦٣٠٫٠٠٠ به فروش می رسد.اين گوشی سونی دارای ويژگی هايی مانند صفحه نمايش ۴٫٦ اينچ با پوشش ضدخش Gorilla، پردازشگر دوهسته ای ١٫٧ گيگاهرتزی، دوربين ٨ مگاپيكسلی، حافظه داخلی ٨ گيگابايت، خروجی تلويزيون، سيستم عامل اندرويد ۴٫١ و پشتيبانی از كارت حافظه MicroSD تا 32GB است.کمپانی HTC در اواسط بهار 1392 از گوشی جدید خود با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت رونمایی کرد. این گوشی که Desire 600 نام دارد، تقریبا مشخصاتی شبیه به گوشی Desire SV دارد. البته از نظر ظاهری، این گوشی تا حدودی به سمت HTC One متمایل شده است. اما Desire 600 دارای یک صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 540*960 پیکسل می‌باشد. سخت افزار این گوشی را یک چیپ Snapdragon 200 به همراه پردازنده چهار هسته ای از نوع Cortex-A5 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Adreno 203 و 1 گیگابایت حافظه رم تشکیل می‌دهند. در ضمن، این گوشی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را ندارد و فقط 8 گیگابایت حافظه داخلی آن در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. اما Desire 600 از شبکه 3G نیز پشتیبانی می‌نماید. دوربین موجود بر روی این گوشی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی است که قادر است با کیفیت HD فیلم برداری نماید. دوربین دوم این گوشی نیز یک دوربین 1.6 مگاپیکسلی جهت انجام مکالمات تصویری می‌باشد. نسخه 4.1 از سیستم عامل اندروید نیز سیستم عامل منتخب HTC برای این گوشی است که در کنار BlinkFeed irancell123 معروف HTC، زیبایی و راحتی گوشی را چند برابر می‌نماید. در ضمن، بر روی این گوشی نیز دو اسپیکر در بالا و پایین قرار دارد که به تکنولوژی BoomSound مجهز هستند. طبق اعلام کمپانی تایوانی، این گوشی در دو رنگ مشکی و سفید تا اواخر بهار عرضه خواهد شد که برای بررسی دقیق تا آن، باید تا آن زمان به انتظار بنشینیم.
با استفاده irancell123 از حرکات تعداد فرمان‌های مورد نیاز برای رفتن از صفحه‌ خانگی به نرم‌افزار ویرایش متن را کم کرد.
اولین استفاده از فناوری irancell123 بدون لمس، این است که نیاز به صفحه‌کلید یا صفحه‌ لمسی برای انجام بسیاری از کارها از بین خواهد رفت زیرا می‌توان الگوهای حرکت‌ را برای موبایل تعریف کرد تا هر کدام فرمانی را اجرا کنند.
براساس خبرهای رسيده، گوشی هوشمند Xperia SP سونی وارد irancell123 بازار تهران شد.
حالا با تحقیقات آندریا کولاکو، این صنعت به استفاده از چنین فناوری نزدیک‌تر شده است. این خانم هندی در مسابقه‌ کارآفرینی موسسه‌ فناوری ماساچوست با فناوری بدون لمسش به نام “3dim” مقام اول را کسب کرده‌ است. این فناوری با استفاده از روش‌های ثبت‌شده‌ پردازش حرکت، حرکت‌ها را به صورت بلادرنگ، سه‌بعدی و با دقت میلی‌متر دریافت می‌کند. آن‌ها مبلغ 100،000 دلار دریافت کرده‌اند تا این فناوری را برای شرکت‌های موبایل که به آن علاقه‌مند هستند گسترش دهند. irancell123
سال‌ها است که کمبود فناوری بدون لمس یا تشخیص حرکت در موبایل‌ها احساس می‌شود و آخرین تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند این نیاز را بیشتر می‌کنند. همه‌ irancell123 تولیدکنندگان گوشی سعی در خلق و تولید این فناوری داشته‌اند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 گلکسی اس 4 در حال حاضر در بیش از 110 کشور جهان به بازار عرضه شده است و بنا به گفته سامسونگ به تدریج حوزه فروش آن افزایش یافته و در آینده در 155 کشور و با همکاری با 327 شریک تجاری عرضه خواهد شد. شارژ مستقیم ایرانسل چنین عرضه گسترده ای سهم سامسونگ از بازار گوشی های هوشمند را بیش از پیش نموده و رقابت را برای دیگر سازندگان دشوارتر از قبل می نماید (لازم به ذکر است که بنا به گزارش IDC در سه ماهه نخست سال 2013 سامسونگ با سهمی 32.7 درصدی رتبه نخست فروش گوشی های هوشمند در جهان را در اختیار خود داشت.)
واحد ساخت وسایل قابل حمل سامسونگ که یکی از زیرمجموعه های بخش آی تی و ارتباطات موبایل شارژ مستقیم ایرانسل این کمپانی است با درآمدی برابر 27.23 تریلیون وون (25.44 میلیارد دلار) نزدیک به نیمی از درآمد این کمپانی را به خود اختصاص داده. سامسونگ در گزارش مالی خود یکی از دلایل اصلی موفقیت سه ماهه چهارم سال 2012 را فروش قوی اسمارت فون های Galaxy S III و Galaxy Note II دانسته و اعلام نموده که این اسمارت فون ها توانسته اند نسبت به محصولات نسل قبلی فروش موفقیت آمیزتری داشته باشند. سامسونگ همچنین فروش خوب تبلت ها و نیز افزایش متوسط قیمت فروش اسمارت فون ها و تبلت ها را نیز از دیگر عوامل رشد درآمد و سود خود دانسته است.
سامسونگ در فروش وسایل الکترونیکی مصرفی -- به ویژه تلویزیون های LED نیز -- فصل موفقی را پشت سر گذاشته. با توجه به اوج تقاضا برای تلویزیون های LED در ماه های پایانی سال، بازار جهانی این تلویزیون ها شاهد رشدی 40 درصدی در سه ماهه چهارم سال 2012 بوده است. سامسونگ نیز علاوه بر بهره برداری از این افزایش تقاضا توانسته با سیاست شارژ مستقیم ایرانسل تمرکز بر روی فروش مدل های برتر در کشورهای توسعه یافته و ارائه برخی مدل های ویژه برای بازارهای تازه ظهور، پا را از آمار و ارقام رشد بازار جهانی فراتر گذاشته و رشدی 50 درصدی را در فروش تلویزیون های LED تجربه کند.
بخش نیمه رساناهای سامسونگ نیز -- که تولید حافظه ها و System LSI ها بخشی از وظایف شارژ مستقیم ایرانسل آن است -- رشد درآمدی 10 درصدی را نسبت به سه ماهه سوم سال 2012 تجربه نموده.
سامسونگ اسمارت فون گلکسی اس 4 را با شعار Life Companion (همدم زندگی) روانه بازار نموده و در معرفی آن تأکید زیادی بر نزدیک تر شدن ویژگی های این گوشی به آنچه در زندگی نیازمندیم دارد. سامسونگ امیدوار است نوآوری های به کار گرفته شده در این گوشی هوشمند و سخت افزار بسیار کارآمد گلکسی اس 4 بتواند لحظات پربار و مفرحی را برای کاربران آن به وجود آورد. فراهم آوردن آسان ترین راه ارتباط با خانواده و دوستان، ایجاد شارژ مستقیم ایرانسل تجربه ای خوشایند برای کاربر و کمک به آسایش و رفاه کاربران از اهدافی است که سامسونگ در مورد عرضه این گوشی آنها را برشمرده است.از ویژگی های برجسته گلکسی اس 4 می توان به موارد زیر اشاره نمود:صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت فوق العاده و تراکم پیکسلی بسیار بالا (441 پیکسل در اینچ) که در اصل نخستین صفحه نمایش فول اچ دی Super Amoled در جهان است
کمپانی سامسونگ در روز 23 می 2013 (2 خرداد 1392) اعلام نمود که فروش گلکسی اس 4 -- پرچمدار اسمارت فون های این کمپانی -- در کمتر از یک ماه از عرضه این گوشی از مرز 10 میلیون عدد گذشته است. با یک محاسبه ساده می توان به این نتیجه رسید که از زمان شارژ مستقیم ایرانسل عرضه جهانی این گوشی پرطرفدار در 27 آوریل 2013 (7 اردیبهشت 1392) تا کنون تقریباً در هر ثانیه 4 عدد گلکسی اس 4 به فروش رفته است.
Galaxy S III (سمت راست) در کنار Galaxy Note شارژ مستقیم ایرانسل II (سمت چپ)
البته در سه ماهه چهارم سال 2012 سود حاصل از فروش پنل های نمایشگر سامسونگ نسبت به سه ماهه سوم شارژ مستقیم ایرانسل کاهشی 5 درصدی را نشان می دهد. هرچند در قیاس با سال 2011 این سود افزایش داشته است.
بدین ترتیب گلکسی اس 4 رکورد تازه ای را برای سامسونگ به جا گذاشته و سریعتر از تمامی نسخه های پیشین به فروش رفته است. پیش از این در سال 2012 گلکسی اس 3 در مدت 50 روز از عرضه توانسته بود به 10 میلیون فروش دست یابد و گلکسی اس 2 و گلکسی اس نیز به ترتیب 5 ماه و 7 ماه زمان برای عبور از مرز فروش 10 میلیون شارژ مستقیم ایرانسل نیاز داشتند.
Samsung Galaxy S4 - شارژ مستقیم ایرانسل سامسونگ گلکسی اس 4
JK Shin -- مدیر عامل و شارژ مستقیم ایرانسل رئیس بخش فناوری اطلاعات و موبایل سامسونگ الکترونیکس -- در مورد موفقیت اخیر گلکسی اس 4 چنین اظهار داشته است: «من مایلم که از طرف سامسونگ از میلیون ها مشتری این کمپانی در سراسر جهان که گلکسی اس 4 را انتخاب نموده اند تشکر کنم. در سامسونگ ما به نوآوری الهام گرفته شده از مردم و برای مردم ادامه خواهیم داد.»
تصویر بالا: مقر اصلی سامسونگ شارژ مستقیم ایرانسل در سئول
بر اساس گزارش منتشر شده، سامسونگ فصل مالی موفق دیگری را پشت سر گذاشته و توانسته در این سه ماهه به سود عملیاتی معادل 8.84 تریلیون وون کره جنوبی (معادل 8.26 میلیارد دلار آمریکا) دست یابد که نسبت به سه ماهه سوم سال 2012 رشدی 10 درصدی را نشان می دهد. مقایسه شارژ مستقیم ایرانسل این سود با ارقام مربوط به سه ماهه مشابه در سال 2011 نیز حکایت از رشد 89 درصدی آن طی یک دوره یکساله دارد.از منظر درآمد نیز آمار و ارقام ارائه شده در گزارش سامسونگ نشان دهنده ادامه روند صعودی این کمپانی است. میزان درآمد (فروش) سامسونگ در سه ماهه چهارم سال 2012 برابر 56.06 میلیارد وون (معادل 52.37 میلیارد دلار) بوده که رشدی 7 درصدی را نسبت به درآمد سه ماهه سوم سال 2012 و رشدی 18.5 درصدی را نسبت به سه ماهه مشابه سال 2011 نشان می دهد.
کمپانی سامسونگ الکترونیکس در روز 25 ژانویه 2013 (6 بهمن 1391) نتایج مالی سه ماهه چهارم شارژ مستقیم ایرانسل سال 2012 خود را منتشر نمود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

که نخستین نسخه ای از آی او اس است که تحت مدیریت Jony Ive ارائه می شود از تایپوگرافی جدید، آیکون های بازطراحی شده و مجموعه رنگ های جدید irancell 123 بهره می گیرد. آقای Ive در ویدیویی که مربوط به معرفی iOS 7 است چنین اظهار داشته :
یکی از ویژگی های شاخص iOS 7 بهره گیری از واسط کاربر چند لایه در کنار استفاده از مفهوم Parallax (اختلاف منظر) است که می تواند حس عمق را به کاربر القا کند. با تغییر زاویه گوشی و در نتیجه تغییر منظر، لایه زیرین تغییر می یابد، به گونه ای که گویا واقعاً در عمق بیشتری قرار گرفته. استفاده از لایه های نیمه شفاف به کاربر کمک می کند تا با مشاهده تقریبی لایه زیرین، irancell 123 بداند در کجا قرار گرفته و به عبارتی و در نرم افزار گم نشود.
با چنین نگرشی، Jony Ive گام در راه ساده سازی عمقی سیستم عامل آی او اس گذاشته و به وضوح می توان رد پای این طرز فکر را در جای جای سیستم عامل و برنامه های ارائه شده توسط اپل بر روی آن دید. تقریباً تمامی برنامه های شاخص سیستم عامل رنگ و بوی مدرنتر و ساده تری نسبت به برنامه های مشابه iOS 6 یافته. وجود انیمیشنی ظریف در پس زمینه برنامه آب و هوا و سیاه و سفید شدن برنامه تقویم تنها نمونه هایی از این تغییرات است. به قول Creig Federighi -- نائب رئیس مهندسی نرم افزار اپل -- دیگر خبری از پس زمینه نمدگونه سبز رنگ در مرکز irancell 123 بازی نیست و اکنون بر خلاف نسخه هایی که تحت نظارت مستقیم استیو جابز فقید طراحی شده بود، کمتر شاهد شبیه سازی اجسام فیزیکی واقعی -- نظیر چرم دوردوزی شده -- در محیط آی او اس خواهیم بود.
البته در مراسم یاد شده خبری از ساعت هوشمند و تلویزیون اپل نبود و همانطور که انتظار می رفت آیفون یا آی پد جدیدی هم معرفی نشد. شاید اکنون که اپل با رکود بازار irancell 123 بورس خود و افزایش رقابت از سوی سامسونگ و گوگل مواجه است و کمابیش صحبت هایی در مورد بی رمق شدن این کمپانی در دوران پس از استیو جابز به گوش می رسد، عرضه محصولی انقلابی تر می توانست جو بازار را به نفع اپل تغییر دهد.
یکی از این irancell 123 محصولات نسخه 7 سیستم عامل آی او اس (iOS 7) بود که در کنار محصولاتی نظیر MacBook Air های جدید، سرویس جدید موسیقی iTunes Radio و Mac Pro جدید در نمایش دو ساعته اپل سهم قابل ملاحظه ای را به خود اختصاص داد.
کمپانی اپل در روز 10 ژوئن 2013 (20 خرداد 1392) در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2013 (2013 WWDC) که در شهر زیبای سانفرانسیسکو کالیفرنیا برگزار گردید از تعدادی از محصولات جدید و نسخه های جدیدی irancell 123 از محصولات پیشین خود رونمایی نمود.
iOS irancell 123 7 - آی او اس 7
iOS 7 - آی او اس irancell 123 7
iOS 7 - آی irancell 123 او اس 7
هرچند iOS 7 را نمی توان آن محصول انقلابی نامید، اما نشان دهنده یک دگردیسی نسبتاً بزرگ در بخش نرم افزاری گوشی های irancell 123 هوشمند، تبلت ها و پخش کننده های موسیقی اپل است. تیم کوک -- مدیر عامل اپل -- در توصیف این سیستم عامل آنرا «بزرگترین تغییر در آی او اس از زمان معرفی آیفون» دانست و به نظر می رسد اوضاع تحت هدایت Jony Ive در حال تغییر است.
iOS 7 - irancell 123 آی او اس 7
«به نظر من زیبایی ژرف و ماندگاری در سادگی، وضوح و کارآیی وجود دارد. سادگی واقعی چیزی فراتر از درهم و irancell 123 برهم نبودن و بی زیوری است.»
iOS 7 - آی او irancell 123 اس 7
نسخه جدید سیستم عامل آی او اس با گوشی های هوشمند آیفون (نسخه 4 به بعد)، تبلت های آی پد (نسخه 2 به بعد و آی پد مینی) و پخش کننده های موسیقی آی پاد تاچ سازگار خواهد irancell 123 بود.
البته تغییرات محدود به طراحی نمی شوند. آقای Federighi ویژگی های جدید iOS 7 را نیز به حاضرین در مراسم WWDC 2013 نشان داد. مرکز کنترل (Control Center) که کاربران می توانند آنرا از پائین صفحه به بالا کشیده و ابزارهایی را برای کنترل سیستم مشاهده نمایند نمونه ای از این تغییرات است. اضافه شدن AirDrop به آی irancell 123 او اس -- که می توان آنرا راه یافتن نرم افزار اشتراک فایل اپل به حوزه موبایل دانست -- و برنامه عکس ها (Photos) -- که به ویژگی هایی نظیر فیلترهای اینستاگرام و آلبوم هایی که بر اساس سال یا موقعیت ساخته می شوند مجهز شده است -- تعداد دیگری از تغییرات iOS 7 است.
برنامه irancell 123 Optical Reader که متون و کدهای QR را تشخیص داده (مثلاً با قرار دادن کارت ویزیت در مقابل دوربین گوشی) و برنامه کاربردی مناسب -- مانند مترجم، پیام کوتاه یا جستجو -- را فعال می کند.سامسونگ همچنین اعلام نموده که برای پوشش دادن به سلیقه کاربران گوناگون به زودی گلکسی اس 4 را در رنگ های جدیدی به بازار عرضه خواهد نمود. در حال حاضر دو رنگ مشکی و سفید از این اسمارت فون به بازار عرضه شده و رنگ های آبی و قرمز و پس از آن رنگ های ارغوانی و قهوه ای در نوبت عرضه به بازار قرار دارند.
برنامه S Translator که امکان ترجمه فوری را هم از طریق کلامی و هم متنی برای irancell 123 کاربر فراهم می آورد



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

مورد دیگر که ما خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مورد آزمایش قرار دادایم پخش ویدئوهای فول اچ دی بود، ما یک کارتون که کیفیت فول اچ دی داشت را بر روی هر سه گوشی قرار دادیم و با پخش کننده خود گوشی این ویدئو را پخش کردیم، همانطور که در ویدئو می‌توانید ببینید دو گوشی Galaxy S4 و Xperia Z به راحتی این ویدئو را پخش کردند، اما بازهم در اینجا HTC One نتوانست خودی نشان بدهد، همانطور که در فیلم می بینید ویدئوی در حال پخش در گوشی HTC One دائما گیر می کند و مانند این است که این گوشی نمی‌تواند از پخش فیلم های فول اچ دی پشتیبانی کند که این مسئله برای یک گوشی که صفحه نمایش فول اچ دی دارد خیلی جالب به نظر نمی‌آید.
توجه داشته باشید رتبه بندی ما در اینجا تنها برای راحتی کار با گوشی برای کاربران عادی است، اما اگر بخواهیم به زیبایی این رابط کاربری‌ها رتبه بدهیم مطمئنا HTC One را در رتبه اول، Galaxy S4 را در رتبه دوم و Xperia Z را در رتبه سوم قرار می‌دهیم. هر سه گوشی جزو قدرتمندترین های بازار هستند، اما در داخل تفاوت های جزئی با یکدیگر دارند که آن‌ها را از یکدیگر متمایز خواهد کرد. دو گوشی Xperia Z و HTC One پردازنده 4 هسته‌ای دارند که سرعت پردازنده اولی برابر 1.5 و سرعت پردازنده دومی برابر 1.7 گیگاهرتز است. اما Galaxy S4 به پردازنده 8 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هسته‌ای مجهز است که حداقل بر روی کاغذ کلاس آن را از دو گوشی قبلی جدا خواهد کرد. اما حقیقتا این جداسازی تنها بر روی کاغذ نیست.
در بیشتر موارد طراحی اس 3 را به ارث برده است و یکی از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مواردی که بسیاری بر سامسونگ خورده می‌گیرند همین است که در طراحی نواوری دیده نمی شود، اما در مجموع گوشی ظاهری زشت ندارد که برای یک پرچمدار مناسب نباشد
در اینجا ما تست‌هایی با هر سه گوشی انجام دادیم و متوجه شدیم که این سه در انجام کارهای سنگین که باید در انجام آن تبحر داشته خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل باشند تفاوت های بسیاری دارند.
و اما HTC One، HTC در اینجا از اندروید 4.1.2 به همراه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اخرین نسخه از رابط کاربری Sense یعنی نسخه 5 استفاده کرده است، درست است که این رابط کاربری بسیار زیبا طراحی شده است و امکانات جالبی مانند BlinkFeed دارد، اما کار کردن با آن برای افرادی که تا به حال HTC نداشتند و یا زیاد حرفه‌ای نیستند کمی سخت است و تا بخواهند زیر و بم آن را یاد بگیرند کمی زمان خواهد برد.
در این راند از مبارزه ما برنده و رتبه اول را HTC One اعلام می‌کنیم و معتقدیم HTC برای طراحی گوشی زحمت زیادی کشیده است. در رتبه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دوم گوشی Xperia Z را قرار می‌دهیم و در رتبه سوم را نیز شایسته Galaxy S4 می‌دانیم.
در اینجا با سه گوشی اندرویدی روبرو هستیم بنابراین نباید زیاد تفاوتی در این مورد وجود داشته باشد، اما به این علت که هر کمپانی به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سلیقه خود یک پوسته برای گوشی‌هایش با سیستم عامل اندروید ادغام می‌کند باید در نظر داشته باشید که تفاوت‌هایی به وجود خواهد آمد.
راحتی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در استفاده
اما مسئله برای HTC One متفاوت است، همانطور که در بررسی تخصص این گوشی هم گفتیم HTC هر چه در توان داشته برای طراحی این گوشی به کار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برده و زمانی که از روبرو به گوشی نگاه می‌کنید گویی یک گوشی از فیلم‌های فضایی و از آینده آمده است را می‌بینید، طرز قرار گرفتن اسپیکرها در جلوی گوشی یک کار جدید است و ترکیب شیشه و آلومینیوم (البته از نوع با کیفیت) در کنار هم ظاهری جذاب را به گوشی بخشیده اند.
Xperia Z تماما از شیشه ساخته شده است، این گوشی به صورت يك مكعب مستطيل طراحي شده و لبه هاي گوشي كمي گرد شده است، درست است که طراحی این گوشی ظرافت های خاص خود را دارد اما با یک گوشی که یک طراحی فوق العاده داشته باشد و تا کنون در جایی ندیده باشید روبرو نیستید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
در Xperia Z سونی از نسخه اندروید 4.1.2 استفاده کرده که نسبت به Galaxy S4 نسخه قدیمی‌تری است، تقریبا می‌توان گفت سونی هیچ دستکاری در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نسخه اندروید نکرده و تنها آیکون ها را با سلیقه خود تزئین کرده است. مطمئن باشید اگر تجربه کار با اندروید را هم نداشته باشید به راحتی می‌توانیید جای همه چیز را پیدا کنید.
سامسونگ با ادغام نسخه اندروید 4.2.2 و تاچ ویز این گوشی را تزئین کرده است، اگر پیش از این با سامسونگ کار کرده باشید بسیار راحت با این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی کنار خواهید آمد و اگر حتی پیش از این سامسونگ هم نداشتید بعد از گذشت 2 الی 3 روز به تمام زیر و بم آن آشنا خواهید شد.
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ما در این راند رتبه اول را شایسته Xperia Z می‌دانیم که کار کردن با آن بسیار راحت است، رتبه دوم را به Galaxy S4 و رتبه سوم را نیز برای HTC One در نظر می گیریم.
در ابتدا بر روی 3 گوشی بازی با کیفیت Need For Speed Most Wanted را نصب کردیم و بازی را بر روی آن‌ها اجرا کردیم در زیر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌توانید ویدئوی مربوط به تست بازی این سه گوشی را مشاهده کنید. همانطور که می‌بینید گوشی Galaxy S4 به راحتی هر چه تمام تر از پس اجرای این بازی برمی‌آید و بدون هیچ مشکلی و با سرعتی بسیار خوب ان را اجرا می کند، گوشی سونی Xperia Z نیز به خوبی توانست بازی را اجرا کند و ما مشکلی در انجام بازی با آن نداشتیم، اما در اینجا HTC One تنها گوشی بود که با سرشکستگی از این آزمایش بیرون آمد، همانطور که در فیلم هم مشاهده می‌کنید HTC One نتوانست بازی را نشان دهد و تنها یک صفحه سیاه را برای ما به نمایش درآورد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

ایرانسل یک دو سه
ابعاد این مدل 8.6×70.6×136.6 میلیمتر است که در مقایسه با Galaxy S II چیزی نزدیک به 4.5 میلیمتر در عرض و اندکی بیش از ایرانسل یک دو سه یک سانتیمتر در ارتفاع با افزایش روبرو بوده است امری که با در نظر گرفتن افزایش 0.5 اینچی ابعاد صفحه‌نمایش بخوبی میزان مهندسی بکار گرفته شده در طراحی این مدل را یادآور می‌شود. وزن I9300 برابر با 133 گرم است که از این لحاظ نیز تنها 17 گرم اختلاف نسبت به I9100 مشاهده می‌شود.
جائیکه برخلاف انتظارِ تمامی ناظران و منتقدان در تکرار یا ارتقا تجربه بی‌نظیر پنل Galaxy S II با فناوری Super AMOLED Plus سامسونگ ترجیح داده است تا بار دیگر از تکنولوژی دو سال گذشته یعنی Super AMOLED در صفحه‌نمایش Galaxy S بعنوان نسل اول این خانواده استفاده نماید. نکته منفی اصلی در این زمینه همانطور که پیش از این نیز توضیح داده شده است به تعداد زیرپیکسل‌های اختصاص یافته به هر پیکسل مرتبط ایرانسل یک دو سه است جائیکه در فناوری Super AMOLD Plus همچون صفحه‌نمایش‌های TFT LCD معمول این تعداد سه عدد برای سه رنگ اصلی (قرمز، سبز و آبی) بوده ولی در فناوری Super AMOLED که از آن با عنوان PenTile Matrix یاد می‌شود
بدنه Galaxy S ایرانسل یک دو سه III مطابق با رویه همیشگی سامسونگ در این کلاس بطور کامل از پلاستیک با کیفیت و براقی ساخته شده که تقریبا در اکثر قسمت‌ها در جذب اثر انگشت تردیدی به خود راه نمی‌دهد البته در قسمت پشت این مدل از یک لایه براق جداگانه استفاده شده که علیرغم پنهان ساختن برخی اثرات انگشت، تا حدود زیادی منجر به ایجاد ظاهری ارزان‌قیمت برای این بخش شده است.
Samsung Galaxy ایرانسل یک دو سه S III کهکشانی در اوج
بلاخره دنیای اندرویدفون‌ها نیز پس از یکی دو سال حضور گوشی‌های تکراری با امکانات مشابه و قابلیت‌های معمولی شاهد حضور محصولی تازه با ویژگی‌های پیشرفته‌ای ست که می‌توان عنوان انقلابی را برای آن در نظر گرفت؛ Galaxy S III نسل سوم از تولیدات پیشرفته سامسونگ در کلاس اندرویدفون‌ها ست که با Galaxy S در دو سال گذشته آغاز شد، با Galaxy S II به خودنمائی در میان انبوه دیگر رقبا پرداخت و با ایرانسل یک دو سه Galaxy S III اینک به اوج خود رسیده است تا جائیکه اکثر منتقدان و فعالان بازار موبایل از این اسمارت‌فون که با نام I9300 نیز شناخته می‌شود با عنوان پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند در میان تمامی برندها و تمامی پلتفرم‌ها یاد می‌کنند. البته استفاده از این عنوان در شرایطی که تنها فقط یک اسمارت‌فون چهار هسته‌ای دیگر (HTC One X) در بازار حضور داشته و سایر برندها (بخصوص شرکت اپل) هنوز مدل‌های جدید خود در این زمینه را ارائه نکرده‌اند تا حدود زیادی غیر منصفانه به نظر می‌رسد. از جمله مشخصات پیشرفته Galaxy S III و عوامل تفاوت این مدل با سایر اسمارت‌فون‌های فعلی بازار می‌توان به موارد مشهودی مثل صفحه‌نمایش بزرگ HD، دوربین پیشرفته و پردازنده چهار هسته‌ای اشاره نمود هرچند که نکات مهم دیگری همچون طراحی ظاهری، حافظه داخلی بالا، کیفیت صدای خروجی و ظرفیت باتری نیز در این زمینه بی‌تاثیر نبوده‌اند.
اولین تجربه چهار هسته‌ای سامسونگ در کلاس اسمارت‌فون‌های پیشرفته همانگونه که کاملا پیش‌بینی می‌شد در کمترین زمان ممکن تمامی بازارهای جهانی را به تسخیر خود در آورد؛ Galaxy S III محصولی که از مدتها پیش شایعات و حواشی متعددی در رابطه با مشخصات احتمالی سخت‌افزاری و پردازشی آن در میان کاربران و منتقدان به گوش می‌رسید بلاخره طلسم حضور را شکست ایرانسل یک دو سه و بصورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شد. این اسمارت‌فون پیشرفته که تمامی رکوردهای پیشین ثبت سفارش را شکسته و در حال حاضر با عنوان برترین و قدرتمندترین گوشی هوشمند در میان تمامی پلتفرم‌ها و برندهای گوناگون شناخته می‌شود موضوع بررسی دقیق و موشکافانه ما در این نوبت است. ما را در ادامه این مبحث همراهی نمائید.
بررسی موبايل و جديد ایرانسل یک دو سه ترين اخبار
مرجع اطلاعات ایرانسل یک دو سه موبايل
صفحه‌نمایش I9300 اما بدون شک یکی از اصلی‌ترین بخش‌های سخت‌افزاری این مدل است این صفحه‌نمایش 4.8 اینچی پس از Galaxy Nexus و Galaxy Note سومین تجربه سامسونگ در بکارگیری وضوح HD یا 1280×720 پیکسلی در اسمارت‌فون‌ها محسوب می‌شود امری که فشردگی پیکسلی معادل 306ppi برای این پنل فراهم ایرانسل یک دو سه کرده است. اما بحث‌برانگیزترین نکته در ساختار این صفحه‌نمایش تکنولوژی بکار گرفته شده در آن است
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_02.jpg ایرانسل یک دو سه
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_04.jpg ایرانسل یک دو سه
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_03.jpg ایرانسل یک دو سه
طراحی جعبه محتویات Galaxy S III از شباهت کاملی با دو نسل قبلی این خانواده برخوردار بوده و با سادگی هرچه تمام‌تر تنها با موارد اصلی همراه یک گوشی ارائه شده است. رویه مینیمالیستی سامسونگ در استفاده از جعبه‌ای کوچک با امکانات محدود بخوبی یادآور شیوه همیشگی یکی دیگر از سازندگان بزرگ در این زمینه است. در این جعبه بجز خود دستگاه تنها یک شارژر USB کوچک، یک هدست سیمی با چند کنترلر ایرانسل یک دو سه محدود و یک کابل USB به چشم می‌خورد که علاوه بر برقراری اتصال شارژر با گوشی برای ارتباط با کامپیوتر و نقل و انتقال فایل نیز بکار گرفته می‌شود. غیبت دو کابل MHL و USB OTG از جمله مهمترین نکات منفی در جعبه محتویات این مدل محسوب می‌شود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 اکسپریا ZR را می‌توان یک گوشی رده متوسط دانست که نسبت به اکسپریا Z به صفحه نمایش اندکی کوچکتر ۴٫۶ اینچی با برخورداری از فناوری انحصاری نمایشگرهای سونی شارژ اتوماتیک ایرانسل یعنی Reality Display با کیفیت HD 720p مجهز است. سونی اکسپریا ZR همچنان با پردازنده ۱٫۵ گیگاهرتزی چهار هسته‌ای اسنپ دراگون S4 Pro کوآلکام و رم ۲ گیگابایتی خود با برخورداری از اندروید ۴٫۱ قدرت‌نمایی می‌کند.
دستبند بلوتوث ويبره شارژ اتوماتیک ایرانسل
Nokia-Lumia-925-screens شارژ اتوماتیک ایرانسل
صفحه نمایش لومیا ۹۲۵ یک صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی مورب و دارای رزولوشن WXGA است که ۷۶۸ در ۱۲۸۰ پیکسل را در بر می‌گیرد. موضوع مهم در این میان بکارگیری این صفحه نمایش آمولد با فناوری ClearBlack (کلیربلک) و محافظ صفحه نمایش گوریلاگلس ۲ به شارژ اتوماتیک ایرانسل جای ال.سی.دی همیشگی است. پردازنده کوآلکام لومیا ۹۲۵ یک پردازنده دو هسته‌ای ۱٫۵ گیگاهرتزی Krait است که یک رم یک گیگابایتی آن را همراهی می‌کند که مطمئنا به خوبی از عهده پشتیبانی کامل ویندوزفون ۸ برخواهند آمد.
این گوشی همانند اکسپریا Z از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار است اما با شارژ اتوماتیک ایرانسل برخورداری از درجه مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار IP55/IP58 در برابر برادر بزرگتر خود مقاومت بیشتری (تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱٫۵ متری آب) در برابر نفوذ آنها نشان خواهد داد و تفاوت دیگر اکسپریا ZR با اکسپریا Z قابلیت عکسبرداری و فیلمبرداری با کیفیت Full HD این گوشی در زیر آب با برخورداری این گوشی از دکمه شاتر است.
سونی اعلام کرده است که این گوشی را در یکی دو ماه آینده و در رنگ‌های مشکی، سفید، صورتی شارژ اتوماتیک ایرانسل و سبز روشن به بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد اما هنوز هیچ توضیحی در خصوص قیمت جدیدیترین مدل اکسپریا خود نداده است.
بنابر اعلام سونی، تلفن همراه اکسپریا ZR همچنین دارای قابلیت Battery STAMINA نیز است که زمان آماده به کار اکسپریا ZR را به طور چشمگیری تا چهار برابر یا بیشتر افزایش می‌دهد. این موضوع از طریق خاموش کردن خودکار برنامه‌های کاربردی با مصرف باتری زیاد در زمان خاموش شدن صفحه شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایش و روشن کردن دوباره آنها در زمان روشن شدن صفحه صورت می‌گیرد.
ويبره دستبند و نمايش شماره در هنکام شارژ اتوماتیک ایرانسل تماس
Xperia-ZR شارژ اتوماتیک ایرانسل
مرجع پیامک های شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانی
Nokia-Lumia-925-smart-camera شارژ اتوماتیک ایرانسل
این گوشی را می‌توان بسیار شبیه به لومیا ۹۲۰ و نسخه ورایزون لومیا ۹۲۸ دانست که به دوربینی شارژ اتوماتیک ایرانسل با سنسور ۸٫۷ مگاپیکسلی با قابلیت تثبیت نوری تصاویر و روزنه لنز f/2.0 مجهز است و البته در آن از لنز زنون خبری نیست و یک فلش ال.ئی.دی را در آن شاهد هستید.
ظهر امروز نوکیا از سومین تلفن همراره خود در پنج روز اخیر رونمایی کرد. شارژ اتوماتیک ایرانسل پرچمدار جدیدی ویندوزفون ۸ این شرکت از این پس نوکیا لومیا ۹۲۵ خواهد بود.
قابلیت جدید بکار گرفته شده در این گوشی را می‌توان قابلیت‌های نرم‌افزاری بکار گرفته شده در دوربین هوشمند آن دانست که به قابلیت‌های مختلفی مانند burst mode (حالت شلیک:۱۰ عکس متوالی ۵ مگاپیکسلی)، Best Shot (بهترین تصویر: انتخاب بهترین تصویر از میان تصاویر متوالی گرفته شده)، Action Shot ( حالتی معادل Sequence shot در اچ.تی.سی وان و Drama shot در گلکسی اس ۴) و Motion focus ( فوکوس در حال حرکت) در آن می‌توان اشاره کرد که در عین حال می‌توانید اشیاء در حال حرکت را حذف کرده و بهترین چهره را برای افراد حاضر در شارژ اتوماتیک ایرانسل عکس انتخاب کنید.
فریم آلومینیومی دورتادور لومیا ۹۲۸ نکته قابل توجه دیگر شارژ اتوماتیک ایرانسل در آن است در حالی که قاب پشتی از جنس پلی‌کربنات است تا نهایتا لومیا ۹۲۵ را ضخامتی ۸٫۸ میلیمتری و وزنی ۱۳۹ گرمی ببخشدکه از لومیا ۹۲۰ بسیار قابل قبول‌تر به نظر می‌رسد.
Sony-Xperia-ZR شارژ اتوماتیک ایرانسل
سونی بالاخره نوع جدیدی از پرچمدار اندرویدی خود اکسپریا زد را این بار با برخورداری از قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE و مقاومت در عمق ۱٫۵ متری آب با شارژ اتوماتیک ایرانسل نام اکسپریا ZR معرفی کرد.شارژر خورشيدي
لومیا ۹۲۵ را همانند لومیا ۹۲۰ یک باطری ۲ هزار میلی‌آمپر بر ساعت نیرو می‌بخشد که البته قابل جداشدن نیست. حافظه داخلی لومیا ۹۲۵ را می‌توان به نوعی عقب‌نشیتنی نوکیا نسبت به لومیا ۹۲۰ و لومیا ۹۲۸ دانست چرا که این گوشی از یک حافظه ۱۶ گیگابایتی بدون پشتیبانی از شارژ اتوماتیک ایرانسل درگاه میکرو اس.دی برخوردار است. اما خب نسخه ورایزون این گوشی ۳۲ گیگابایتی خواهد بود که باز هم جای امیدواری است!
کوچکترين شارژ اتوماتیک ایرانسل هندزفري بلوتوث
Nokia-Lumia-925 شارژ اتوماتیک ایرانسل
این گوشی همچنین شارژ اتوماتیک ایرانسل به دو میکروفون IHF‌مجهز است که با این فناوری قادر به ضبط صدای بدون اعوجاج در هنگام تصویربرداری با کیفیت ۱۰۸۰p حتی در محیط‌های پر سروصداست.
هندزفري بلوتوث ميني با مارک bluedio کوچکترين مدل شارژ اتوماتیک ایرانسل هندزفري بلوتوث
بنابر اعلام نوکیا این گوشی ۶۱۰ دلاری از ماه ژوئن در اپراتورهای مخابراتی ودافون و O2 در کشورهای شارژ اتوماتیک ایرانسل آلمان، ایتالیا، اسپانیا و بریتانیا و اپارتورهای چینی در کشور چین در دسترس خواهد بود و پس از آن در امریکا نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.
با نور خورشيد شارژ کنيد: موبايل، دوربين ديجيتال، دستگاه شارژ اتوماتیک ایرانسل mp3 و mp4
پیامک شارژ اتوماتیک ایرانسل یاب
Sony-Xperia-ZR_3 شارژ اتوماتیک ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

ویندوز فون سیستم‌عامل است که توسط شرکت مایکروسافت برای گوشی‌های هوشمند ساخته می‌شود و جانشین پلات‌فورم ویندوز موبایل است. ویندوز فون ۷ در نوامبر ۲۰۱۰ معرفی شد. در سیستم عامل ویندوز فون بر خلاف ویندوز موبایل، مایکروسافت به‌جای نشانه گرفتن بازار شرکت‌های بزرگ، بازار مصرف کنندگان را نشانه گرفته است.در این سیستم عامل به جای استفاده از شکل برنامه‌های مبتنی بر ویندوز (فایل‌های exe) از برنامه‌های مایکروسافت ایرانسل123 سیلورلایت استفاده شده است. ویندوز فون ۸ در اکتبر ۲۰۱۲ معرفی شد.
این گوشی مبتنی بر سیستم‌عامل سیمبیان بود؛ اما بر اساس ویدئویی که به‌تازگی از این گوشی منتشر شده قرار است نسخه‌ای از آن ایرانسل123 با سیستم‌عامل ویندوز فون به بازار بیاید.
در طول ماه‌های قبل توزیع و عرضه گوشی‌های ویندوز فون با مشکل روبه‌رو بود و HTC و سامسونگ نتوانستند گوشی‌های خود را به خوبی به فروش ایرانسل123 برسانند.
روی کاغذ نوکیا N8 جهش خوبی از نظر سخت افزاری دارد .دوربین ۱۲ مگاپیکسلی همراه با لنز ایرانسل123 Carl Zeiss و فلش Xenon همراه با فیلم برداری HD و خروجی HDMI که می توانید تصاویر و فیلم های گوشی را روی تلوزیون نگاه کنید.همچنین پشتیبانی از صدای Dolby و بدنه ی آلومینیومی همراه با ۵ رنگ مختلف (سفید ، نارنجی ، مشکلی ،سبز و آبی) از دیگر نقاط قوت این Nokia N8 محسوب می شوند .مقایسه امکانات نوکیا N8 و آیفون ۴ :
همانطور که در جدول بالا مشاهده کردید هر دو گوشی دلایلی منطقی برای خرید دارند که البته هر کدام دارای نقاط ضعف و قوت هستند .Nokia N8 اولین گوشی نوکیا هست که دارای آخرین ورژن از سیستم عامل سیمبیان می باشد ،Symbian S^3 ایرانسل123 .این ورژن از سیمبیان دارای عملکرد و پایداری بالاتری نسبت به نسخه های قبلی می باشد و تغییرات زیادی در اینترفیس داده نشده است .سرعت و مولتی تاچ خوب این گوشی را هم ردیف آیفون و اسمارت فون های آندروید قرار داده است .
مقایسه ی عکس های گرفته شده با این ۲ گوشی را هم ایرانسل123 می توانید در این لینک ببینید همچنین در یوتوب مقایسه های خوبی بین این ۲ گوشی انجام گرفته است .
نسخه ویندوزفون 8 ایرانسل123 گوشی 41 مگاپیکسلی نوکیا به بازار می‌آید – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
به‌تازگی اطلاعاتی درباره نسخه‌ای از گوشی ۸۰۸ PureView نوکیا منتشر شده که مبتنی بر ویندوز فون ۸ است. نوکیا در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل بارسلون که اسفندماه سال ۲۰۱۲ برگزار شد از نخستین گوشی خود با پشتیبانی از دوربین ۴۱ مگاپیکسلی رونمایی ایرانسل123 کرد.
نوکیا N8 هم ایرانسل123 مثل آیفون دارای صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی است اما از تکنولوژی OLED در صفحه آن استفاده شده است .برخلاف Samsung Galaxy S ، نوکیا N8 بدنه ی آلومینیومی دارد که باعث طراحی بهتر آن شده است .
شنیده‌ها حاکی است که قرار است از گوشی‌های مبتنی بر ویندوز فون هشت به زودی ایرانسل123 طی مراسمی که توسط مایکروسافت در نیویورک برگزار می‌شود، رونمایی شود.
سیستم Navigation داخل گوشی که با GPS کار می کند ایرانسل123 در مقایسه با نقشه آیفون که با wifi هدایت می شود از برتری های نوکیا N8 نه تنها نسبت به آیفون بلکه نسبت به بقیه گوشی ها نیز می باشد
آمارها نشان داده که بیش از ۸۰ درصد همه گوشی‌های ایرانسل123 مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون را نوکیا به فروش رسانده است.
البته اگرچه نوکیا محبوبیت بسیاری در فروش گوشی‌های ویندوزی دارد، اما در ایالات متحده موفقیت بسیاری کسب ایرانسل123 نکرده است.
براساس اخباری که در این زمینه منتشر شده، نسخه ویندوزی گوشی ۸۰۸ PureView با نام Lumia 920 به بازار خواهد ایرانسل123 آمد. بر اساس این گزارش، این گوشی با ویندوز فون ۸ به بازار می‌آید و از صفحه نمایش ۵/۴ اینچی پشتیبانی می‌کند.
ایرانسل123 نوکیا ۸۰ درصد گوشی‌های ویندوزی‌ خود را فروخت – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
تحقیقات نشان داده که ایرانسل123 در طول نیمه اول سال ۲۰۱۳ میزان فروش گوشی‌های ویندوزفون ۸ با افزایش همراه شده است.
در مجموع نمی توان ایرانسل123 گفته که نوکیا N8 بهتر از آیفون ۴ می باشد اما این گوشی آمیزش خوبی از سخت افزارهای قوی ، سیستم نرم افزاری خوب و قیمت مناسب تر نسبت به آیفون ۴ است .اگر نوکیا این گوشی را با سیستم عامل آندروید روانه بازار می کرد مطمئنا طرفداران بیشتری کسب می کرد و شاید الان در جایگاه بهتری بود .
یکی از جدیدترین اسمارت ایرانسل123 فون ها هست که در ردیف رقابت با گوشی هایی مثل آیفون ، گالاکسی و مدل های فاخر HTC قرار دارد .این گوشی گامی بلند در بازار گوشی های هوشمند برای نوکیاست.این گوشی سرعت ،ظرافت و کیفیت بی نظیری دارد .
با این حال، در آمریکا گوشی Lumia 822 نوکیا بالاترین میزان محبوبیت را در میان گوشی‌های ایرانسل123 ویندوزی دارد. اما در انگلیس میزان فروش گوشی‌ ۸S محصول شرکت HTC با استقبال بیشتری همراه شده است.
قیمت Nokia N8 هم اکنون در ایران ۸۴۰ هزار تومان می باشد که در مقایسه با ایرانسل123 آیفون ۴ یک میلیون تومانی کمی ارزان تر است و احتمالا طبق روال تمام گوشی های نوکیا ، این گوشی هم افت قیمتی تا ۳۰۰ هزار تومان در آینده خواهد داشت (در ایران).
نوکیا N8 قابلیت آپگرید به S^4 یا ایرانسل123 سیستم عامل Meego را ندارد و تعداد کم توسعه دهندگان سیمبیان در مقایسه با iOS از معایب این گوشی است .



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 پس از Google Buzz، ظاهرا گوگل تمام تلاش و توجه خود را معطوف به نجات سرویس Google Plus(شبکه اجتماعی گوگل) کرده است. شارژ مستقیم ایرانسل
این تحقیقات همچنین نشان داده شارژ مستقیم ایرانسل که ۸۰ درصد نوجوانان ۱۱ تا ۱۸ ساله گوشی های هوشمندی همچون بلک بری دارند و از این دستگاه ها برای مکالمه، پیامک، پیام فوری و دسترسی به سرویس های شبکه اجتماعی استفاده می کنند.
پیش از این نیز منابع نزدیک به گوگل، از جمع آوری این سرویس ظرف طی هفته آینده خبر داده بودند.سرویس گوگل باز، حدود ۲۰ ماه پیش راه اندازی شد و تقلیدی از برخی امکانات شبکه های اجتماعی بود. شارژ مستقیم ایرانسل
زارش ها حاکی از آن است که گوگل فضای اداری خود را با خرید یک مجتمع اداری با نمای زیبای کوهستانی و با پرداخت هزینه ۱۰۰ میلیون دلار شارژ مستقیم ایرانسل افزایش داده است. رشد گوگل و توسعه سرویس های مختلف این شرکت منجر به جذب نیروهای انسانی بیشتر و نیاز به فضای بزرگ تر شده است. دفتر جدید غول اینترنتی دنیا بیش از ۲۲ هزار متر مربع مساحت دارد و در نزدیکی دفتر مرکزی این شرکت واقع شده است.
بر اساس این تحقیقات، تنبیه های قدیمی که نوجوانان را به قطع پول جیبی یا ممنوعیت تماشای تلویزیون تهدید شارژ مستقیم ایرانسل می کردند امروزه دیگر تاثیری ندارد و بدترین تنبیه برای آنها ممنوعیت استفاده از تلفن های همراه است.
مجتمع جدید اداری گوگل فضای کافی برای ۹۶۰ کارمند جدید را دارد. اما سخنگوی گوگل در شارژ مستقیم ایرانسل مورد تعداد کارمندانی که قرار است در این دفتر شروع به کار کنند صحبتی نکرده است
ماشین شارژ مستقیم ایرانسل لباس شویی
بر اساس این گزارش، ۹۰ درصد نوجوانان تلفن همراه دارند و ۷۴ درصد آنها اعلام شارژ مستقیم ایرانسل کرده اند که تلفن های همراه مهم ترین وسایل آنها به شمار می رود.
همانطور که گفتیم اندازه صفحه نمایش این فبلت 6.1 اینچ است، این صفحه نمایش از نوع IPS+ LCD است که شارژ مستقیم ایرانسل کیفیتی برابر 720×1280 پیکسل را دارد. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 241 پیکسل در اینچ است.
کاربران می توانند از راه دور گزینه های شستن مجدد، زمان، توقف و شارژ مستقیم ایرانسل زنگ هشدار آن را با استفاده از گوشی هوشمند یا تبلت خود انتخاب و دستگاه را کنترل کنند.
تحقیقاتی که به تازگی انجام شده نشان داده دوسوم نوجوانان بدترین تنبیه شارژ مستقیم ایرانسل از سوی والدین شان را ممنوعیت استفاده از گوشی تلفن های همراه می دانند.
ما از کار کردن با این صفحه نمایش راضی بودیم و در مجموع به هیچ مشکلی برخورد نکردیم، کیفیت صفحه نمایش برای این اندازه بسیار قابل قبول است، تمام تصاویر واضح و شفاف هستند. خوانایی صفحه نمایش در زیر نور خورشید نیز مطلوب است شارژ مستقیم ایرانسل و تمام جزئیات قابل مشاهده هستند.
گوشی به پردازنده ای 4 هسته‌ای ساخت شرکت هوآوی مجهز است، سرعت این پردازنده 1.5 گیگاهرتز است. در کنار آن شارژ مستقیم ایرانسل نیز یک رم 2 گیگابایتی برای روان تر شدن کارآیی دستگاه قرار دارد.
پیش از این نیز سرویس دیگر گوگل به نام “گوگل ویو” که ترکیبی از مسنجر، ایمیل و شارژ مستقیم ایرانسل خدمات به اشتراک گذاری محتوا بود، با شکست مواجه و تعطیل شد.
گوگل پایان کار سرویس گوگل باز (Google Buzz) را رسما به کاربران خود اعلام کرد.امروز کاربران سرویس میل گوگل، پیغامی از سوی گوگل دریافت کرده اند که به آنها اعلام شده: به زودی شاهد بازنشستگی سرویس گوگل باز خواهیم بود؛ در آن زمان شما دیگر قادر به ایجاد هیچ پست جدیدی نخواهید بود؛ شارژ مستقیم ایرانسل اما محتوایی که تاکنون در این سرویس ایجاد کرده اید، قابل دسترس خواهد بود.
در ادامه نیز دو روش دسترسی پست ها، شارژ مستقیم ایرانسل را توضیح داده است. سرویس گوگل باز از جمله خدمات شبکه ای اجتماعی گوگل برای به اشتراک گذاری مطالب و نوشته های مختلف کاربران بود که چندان مورد توجه قرار نگرفت.
دفتر شارژ مستقیم ایرانسل گوگل
به گزارش اخبار خارجی موبایل شارژ مستقیم ایرانسل اسکای ، مطالعاتی که توسط T-Mobile انجام شده نشان داده که تلفن های همراه با ارزش ترین وسایلی هستند که نوجوانان دارند.
به گزارش اخبار خارجی موبایل اسکای ، ماشین لباسشویی WF457 سامسونگ دارای صفحه نمایش لمسی است که در شارژ مستقیم ایرانسل بخش جلویی آن جاسازی شده است.
حافظه داخلی دستگاه 8 گیگابایت است و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی تا 32 گیگابایت نیز وجود دارد. شارژ مستقیم ایرانسل
سامسونگ قیمت و زمان دقیق شارژ مستقیم ایرانسل عرضه این دستگاه را اعلام نکرد اما شرکت ال جی از دستگاه مشابهی رونمایی کرده که قرار است با قیمت هزار تا دو هزار دلار در اختیار کاربران قرار گیرد.
صفحه نمایش شارژ مستقیم ایرانسل
پردازنده و حافظه شارژ مستقیم ایرانسل داخلی
سامسونگ در نمایشگاه CES از شارژ مستقیم ایرانسل ماشین لباسشویی جدیدی رونمایی کرده که امکان کنترل آن با استفاده از گوشی هوشمند وجود دارد.
سخنگوی گوگل موضوع خرید دفتر جدید که به “Landmark at Shoreline” معروف است را تایید کرد. معاون مدیرعامل در زمینه خدمات املاک و مستغلات و محل کار گوگل، در این رابطه گفت: “از آنجای که ما استخدام نیروهای جدید را ادامه می دهیم این موضوع بسیار مهم است که محل کار مناسبی را برای کارمندان جدید پیدا شارژ مستقیم ایرانسل کنیم. Landmark در مکان استراتژیک و نزدیک به دفتر اصلی ما واقع شده است و ما قصد داریم این مکان را با دفتر اصلی گوگل ترکیب کنیم.”
google شارژ مستقیم ایرانسل buzz
این نمایشگر به نرم شارژ مستقیم ایرانسل افزاری مجهز است که امکان کنترل دستگاه را با استفاده از اتصالات اینترنت بی سیم فراهم می کند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

اما مهم‌ترین بخش ماجرا مربوط به ستون سوم می‌باشد که نشان دهنده سود خالص کمپانی‌ها از فروش تلفن‌هوشمند است؛ همان‌گونه که مشاهده می‌کنید اپل با میزان تولید کمتر، بیشترین سود خالص را بدست آورده و سامسونگ در جایگاه دوم قرار دارد. اما نکته جالب توجه و شاید هم تاسف آور مربوط به قسمت سبز رنگ ستون سوم است که همه شرکت‌های تولید‌کننده سراسر گیتی (به جز اپل و سامسونگ) را شامل می‌شود. سود آن‌ها به طور کامل به زور به ۵ درصد سود کل بازار می‌رسد. در واقع شاید شرکت های دیگر درآمدهای قابل توجه‌ای از بخش موبایل ایرانسل123 خود داشته باشند اما فعلا تمام سود بازار تلفن‌های هوشمند بین اپل و سامسونگ تقسیم می‌شود.
سایت معتبر Cnet در اقدامی جالب، زیباترین گوشی تلفن‌ همراه بازار ایرانسل123 را انتخاب کرد.
علاوه بر اینها، تعبیه هوشمندانه شیارهای کارت‌های حافظه نیز با هنرمندی تمام ایرانسل123 اعمال شده است. شاید مهم‌تر از همه پنل اسپیکرها باشد که تا کنون در هیچ موبایلی به این صورت دیده نشده است.
از سوی شرکت نوکیا تا به حال گوشی های هوشمند زیاد مهرفی نشده است اما eosبه نظر میرسد با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی و ویندوز ۸ مجهز شده باشد باید ببینیم که Elop در مراسم نیویورک چه چیزهایی برای ما ایرانسل123 دارد و می‌خواهد چه نوکیای جدیدی را به دنیا نشان دهد.
زاویه‌های منحنی‌ در گوشه‌های آن به طرزی استادانه یک برش شیب‌دار خورده‌اند تا علاوه بر لذت دست گرفتن، ایرانسل123 برخورد نور باعث درخشش اطراف آن شود.
هفته گذشته اپل به دادگاه کالیفرنیا اعلام نمود که قصد ایرانسل123 دارد شکایت خود را بر علیه سامسونگ به دلیل نقض اختراع‌های ثبت شده‌‌اش در تلفن گلکسی S4 ارائه نماید. امروز این کمپانی رسما جزئیات مربوط به ۵ پتنت نقض شده را به دادگاه ارائه نمود. بخشی از این پتنت‌ها مربوط به دستیار صوتی Siri است، که بنا به ادعای اپل توسط سامسونگ در S-Voice نقض شده‌اند.
تایزن سیستم عامل مبتنی بر HTML5 است که سامسونگ حساب ویژه‌ای را بر روی آن باز نموده است. از زمانی که گوگل نسبت به خرید موتورولا-موبایل اقدام کرد، سامسونگ سرمایه گذاری بیشتری را بر روی آن انجام داد تا اگر زمانی گوگل، شرایط استفاده از اندروید را برای تولیدکنندگان سخت‌افزاری مشکل کرد یا خود نسبت به ساخت تلفن مستقل اندرویدی اقدام نمود، گزینه جایگزینی را در اختیار داشته باشد. سامسونگ در تلاش است تا تمام سرویس‌های نرم افزار فعلی ایرانسل123 که در سری تلفن‌های گلکسی وجود دارد را برای تایزن نیز ارائه نماید. به عنوان مثال در تصاویری که از این ابزار بدست آمده می‌توان دستیار صوتی سامسونگ، S Voice را مشاهده کرد که در سیستم‌عامل تایزن اجرا شده است.
محل‌ قرارگیری دوربین جلو و حسگرهای نور ایرانسل123 بیرونی نیز برای خود زیبایی درخور توجهی فراهم آورده‌اند.
گفتنی است رنگ مورد تایید سایت Cnet مشکی مات بوده ایرانسل123 است.
سامسونگ پیش‌تر اعلام نموده بود که امسال حداقل یک تلفن مجهز به سیستم عامل تایزن را وارد بازار خواهد ایرانسل123 کرد. تایزن سیستم عامل متن باز مبتنی بر لینوکس است که توسط سامسونگ و اینتل حمایت می‌شود و کره‌ای‌ها آن را جایگزین بادا کرده‌اند. تلفنی که امروز، تصاویر مربوط به آن فاش شده، از نظر ظاهری شباهت زیادی به گلکسی اس ۳ دارد.
2 پتنت اپل که ظاهرا در گلکسی اس ۴ و همچنین Google Now نقض شده‌اند مربوط به سیری اپل هستند. این پتنت‌ها مربوط به فعال شدن دستیار صوتی ایرانسل123 برای جستجو جامع است. پتنت‌های شماره ۶۰۵ و ۹۵۹ به «اینترفیس جامع برای دریافت اطلاعات در یک سیستم کامپیوتری» اشاره دارند.
از نظر طراحی تلفن GT-I8800 شبیه به گلکسی اس ۳ به نظر می‌رسد. البته این تلفن نمونه اولیه است و شاید ایرانسل123 محصول نهایی که وارد بازار خواهد شد شکل و شمایل متفاوتی داشته باشد. اما این احتمال وجود دارد که سامسونگ اولین تلفن تایزن خود را با همان سخت افزار گلکسی اس ۳ وارد بازار نماید.
مهندسان و کاربران سایت فوق گوشی HTC مدل One سری beats Audio را به عنوان شکیل‌ترین موبایل دنیا انتخاب کردند. در توضیحات این انتخاب می‌خوانیم که اولین دلیل انتخاب این ایرانسل123 اچ‌تی‌سی، هماهنگی خطوط بوده است.
کمپانی هوآوی در صفحه اجتماعی خود تعدادی عکس از این گوشی را منتشر کرده است که شامل عکس گوشی و جعبه آن است. پیش از این در مورد مشخصات این گوشی خبرهای زیادی منتشر شده بود و بر طبق همین خبرها می‌دانیم که هوآوی می‌خواهد با معرفی یک گوشی بسیار نازک تمام کمپانی‌های عرصه گوشی سازی را به چالش بکشد در ادامه عکس‌های ایرانسل123 منتشر شده توسط هوآوی را مشاهده می‌کنید.
ظاهرا اولین تلفن تایزن سامسونگ با نام مدل GT-I8800 روانه بازار خواهد شد. این ابزار مجهز به Tizen OS 2.1 بوده و انتظار می‌رود در نیمه دوم امسال در قفسه ایرانسل123 فروشگاه‌ها قرار گیرد.
امروز عکس‌هایی از بدنه این گوشی منتشر شده است که نشان دهنده فلزی بودن آن هستند. تعداد بدنه‌ای که در این عکس ایرانسل123 نمایش داده شده به ۱۲ عدد می‌رسد و این تعداد نشان دهنده این است که تولید انبوه این گوشی آغاز شده است.
برای این انتخاب معیارهایی متعارف زیبایی مد نظر نبوده است. مثلاً وجود دکمه‌های براق، لبه‌های فرم‌دار، نوشته‌هایی با فونت‌های عجیب و و ایرانسل123 رنگ‌بندی‌های انتزاعی جز فاکتورهای اصلی محسوب نمی‌شده است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 8 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

از نقطه نظر پردازنده، گوشی های Galaxy Ace و Galaxy Gio با مجهز شارژ اتوماتیک ایرانسل بودن به پردازنده 800 مگاهرتزی برتری محسوسی نسبت به گوشی های Galaxy Fit و Galaxy Mini -- که به پردازنده 600 مگاهرتزی مجهزند -- دارند.
Samsung Galaxy Gio شارژ اتوماتیک ایرانسل
تصویر بالا: گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل Galaxy Fit S5670 سامسونگ
گوشی Galaxy شارژ اتوماتیک ایرانسل Ace در آستانه عرضه به بازار روسیه است و در نیمه نخست سال جاری میلادی به بازار دیگر کشورهای آسیایی و اروپایی عرضه خواهد شد.
گوشی Galaxy Ace با داشتن صفحه نمایش 3.5 اینچی بزرگترین صفحه نمایش را در میان گوشی های یاد شده داراست. پس از آن گوشی Galaxy Fit با شارژ اتوماتیک ایرانسل صفحه نمایش 3.3 اینچی، گوشی Galaxy Gio با صفحه نمایش 3.2 اینچی و در آخر گوشی Galaxy Mini با صفحه نمایش 3.14 اینچی در رتبه های بعدی اندازه صفحه نمایش قرار دارند.
شرکت سامسونگ به تازگی مدل های تازه ای را به رده Galaxy خود در کلاس اسمارت فون های اندرویدی افزوده است این چهار مدل شامل Galaxy Ace، Galaxy Fit، Galaxy Mini و بلاخره Galaxy Gio می شود که با مشخصات مناسب و قیمت احتمالی مطلوب به در رده میانی شارژ اتوماتیک ایرانسل و Entry-level بازار وارد خواهند شد. در ادامه نگاهی داریم به مشخصات و قابلیت های این چهار مدل و جایگاه آنها در میان دیگر نمونه های مشابه این کلاس. با ما همراه شوید.
Samsung شارژ اتوماتیک ایرانسل Galaxy Ace
لازم به ذکر است که با توجه به شرایط خاص بازار موبایل در کشور -- نظیر عدم وجود پشتبانی رسمی برای بسیاری از برندهای موبایل در ایران، محدودیت های زیر ساختی و محدودیت های اپراتوری مرتبط با استفاده از برخی امکانات گوشی ها در ایران، محدودیت های فروشگاه های رسمی نرم افزارهای برخی از پلتفرم های موبایل برای کاربران ایرانی و عدم عرضه گوشی ها توسط اپراتورها (بجز مواردی بسیار محدود) -- و نیز عوامل متعدد دیگری که شرایط شارژ اتوماتیک ایرانسل بازار منطقه و کشور را از شرایط بازار جهانی متمایز می سازد، نمی توان انتظار داشت که فهرست فوق و گوشی های پرطرفدار در ایران همخوانی کاملی با فهرست گوشی های پرطرفدار جهانی یا فهرست مربوط به دیگر کشورها داشته باشد.
تمامی گوشی های یاد شده به نسخه 2.2 شارژ اتوماتیک ایرانسل سیستم عامل اندروید گوگل -- ملقب به Froyo -- مجهزند. همچنین همه این گوشی ها برای ارتباطات اجتماعی از هاب اجتماعی سامسونگ (Samsung Social Hub) استفاده کرده و همگی همانند گوشی Galaxy S از فناوری صفحه کلید مجازی Swype بهره می برند (برای اطلاعات بیشتر در مورد این فناوری به اینجا مراجعه نمائید.)
تصویر بالا: شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی Galaxy Mini S5570 سامسونگ
Samsung Galaxy Fit شارژ اتوماتیک ایرانسل
samsung_new_galaxy_smart_phones_01.jpgاین سیستم عامل بدل شده است این سردرگمی در کنار قیمت به نسبت بالاتر اندروید فون های فعلی بازار یکی دیگر از موارد مشکل ساز پیش روی کاربران این گروه است. حضور شارژ اتوماتیک ایرانسل این موارد مشکل ساز اندک اندک منجر به تولید مدل های تازه ای از سوی برخی شرکت ها در گروه اندروید شده است که با وجود قطعات سخت افزاری نسبتا مناسب، قیمت مطلوبی را نیز با خود به همراه دارند که از میان این شرکت ها بدون شک سهم سامسونگ در کنار یکی دو نام معتبر دیگر بیشتر از سایرین است. تعداد اندروید فون های سامسونگ در حال حاضر به بیش از 42 مدل در کلاس های مختلف رسیده که از این میان نسبت به نزدیک ترین رقیب خود در این زمینه یعنی موتورولا اختلاف مشهودی به چشم می خورد. یکی از تفاوت های اصلی اسمارت فون های اندرویدی سامسونگ تنوع مثال زدنی این مدل ها و حضور نمونه های متفاوت در کلاس های قیمتی مختلف است جائیکه در هر رده منطبق با نیاز بازار نمونه ای با قیمت مناسب تر در لیست این شرکت دیده می شود؛ سیاستی که سامسونگ همچنان بعنوان یک هدف اصلی در بدست گیری همه سطوح بازار از رده Entry-level تا High-end های گرانقیمت بشدت دنبال می کند. چهار مدل جدید سامسونگ که عنوان پر افتخار Galaxy را نیز با خود به همراه دارند شامل Fit S5670، Mini S5570، Ace S5830 و Gio S5660 می شوند که با حفظ تنوع همیشگی از سطوح مختلف Entry-level تا رده های میانی قیمت گسترده شده اند. در ادامه به مشخصات جز به جزء این مدل ها خواهیم پرداخت.
در کل به نظر می رسد کمپانی سامسونگ با کاستن از سرعت پردازنده و اندازه صفحه نمایش این گوشی ها نسبت به گوشی های سطح بالای خانواده گالاکسی و با تأکید بر شارژ اتوماتیک ایرانسل طراحی ظاهری در صدد است تا این گوشی ها را با قیمت های پائینتری که امکان پرداخت آن برای کاربران بیشتری میسر باشد به بازار ارائه دهد.
Samsung شارژ اتوماتیک ایرانسل Galaxy Mini
تصویر بالا: گوشی Galaxy شارژ اتوماتیک ایرانسل Ace S5830 سامسونگ
تصویر بالا: شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی Galaxy Gio S5660 سامسونگ
نکته قابل ذکر دیگر مساوی نبودن فرصت برای گوشی های مختلف است. طبیعیست که گوشی هایی که مدت زیادی از عرضه آنها نگذشته (همانند گوشی آیفون 5 که در زمان تهیه این مطلب تنها سه ماه و اندی از عرضه آن به بازار می گذرد) فرصت کافی را برای رساندن خود به جایگاه های بالای جدول نداشته اند و از این رو به عنوان شارژ اتوماتیک ایرانسل مثال آیفون 5 را در رده دهم جدول مشاهده می کنید.
گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل های Galaxy Ace و Galaxy Fit به دوربین 5 مگاپیکسلی مجهزند در حالی که گوشی های Galaxy Gio و Galaxy Mini از دوربین 3.15 مگاپیکسلی بهره می برند.
گوشی های Galaxy Gio ، Galaxy Fit و شارژ اتوماتیک ایرانسل Galaxy Mini نیز احتمالاً در سه ماهه نخست سال میلادی جاری به بازار عرضه می شوند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 8 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

هر دو گوشی ظاهری تقریبا یکسان دارند با این تفاوت که آشا 308 یک گوشی دو سیم کارته است در حالی که نوکیا آشا 309 یک گوشی تک سیم کارته است .هر دو گوشی به عنوان بخشی از خط تولید گوشی های لمسی آشا است که البته مرورگر اینترنت irancell123 نوکیا اکسپرس تا 90 درصد در هر دو مدل بهینه شده است .
سامسونگ گوشی جدید خود را با نام Galaxy Core معرفی نمود. این گوشی هوشمند، شباهت‌های بسیاری با مدل موفق Galaxy S3 mini دارد. گلکسی کر با یک صفحه نمایش 4.3 اینچی از نوع TFT و با رزولوشن 800×480 پیکسل عرضه خواهد شد. پردازنده این گوشی نیز یک پردازنده دو هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز می‌باشد که همراه با 1 گیگابایت حافظه رم خواهد بود. اما حافظه داخلی گوشی نیز 8 گیگابایت است که با وجود قابلیت پشتیبانی گوشی از کارت حافظه جانبی، می‌توان تا 64 گیگابایت دیگر نیز به آن افزود. از قابلیت‌های ارتباطی گوشی می‌توان به پشتیبانی آن از 3G، GPRS، Edge، Wi-Fi و همچنین نسخه 3 از فناوری بلوتوث اشاره کرد. اما سامسونگ بر روی گلکسی کر یک دوربین 5 مگاپیکسلی قرار داده که در حال حاضر، نکته خیلی مثبتی به شمار نمی‌رود. اما وجود دوربین مکالمه تصویری بر روی این گوشی یک نکته خوب محسوب می‌گردد.در ضمن، سیستم عامل منتخب سامسونگ برای گوشی جدیدش نسخه 4.1 اندروید می‌باشد. باتری این گوشی نیز یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 1800 میلی آمپر است. طبق اعلام سامسونگ، این گوشی از اواخر بهار 2012 و در دو رنگ irancell123 سفید و مشکی توزیع خواهد شد.لازم به ذکر است که این گوشی نیز در دو مدل تک و دو سیم کارت به بازار خواهد آمد.تا به امروز گوشی های طرح آیفون زیادی وارد بازار شدند و به دلیل قیمت پایینشان (تقریبا یک پنجم آیفون اصل) مورد استقبال خوبی قرار گرفتند. اما آمار فروش نشان داده که همواره گوشی های اندروید در خیلی از بازار ها و بازار ایران محبوب تر بوده و هستند. دلیل اصلی آن هم تنوع بیشتر بازی ها و نرم افزار های آندروید و البته قیمت پایین تر گوشی های اندروید بوده است. اما داشتن گوشی آیفون تا حدودی شاید حس متفاوت بودن را منتقل کند (بنا به گفته طرفدادان iPhone). در این خبر به بررسی گوشی جدید طرح آیفون ۴ اس که سیستم عامل اندروید روی آن نصب است و معرفی نماینده فروش معتبر این گوشی (که گارانتی تعویض ۱ ماه را نیز ضمانت می کند) می پردازیم. مشخصه بارز این گوشی کیفیت بدنه و طراحی زیبای آن (که با iPhone 4s مو نمی زند)، سیستم عامل اندروید، ورژن ۴٫۰٫۲، پردازنده ۲ هسته ای و قیمت بسیار مناسب می باشد. در ادامه به مشخصات این گوشی می پردازیم.
Nokia Asha irancell123 309
انتظار irancell123 می رود هردو گوشی در سه ماهه چهارم سال 2012 و با قیمت باور نکردنی 99 دلار برای یک گوشی لمسی به بازار می آیند .
بر خلاف خانواده لومیا که از سیتم عامل ویندوز بهره می برند هر دو گوشی جدید آشا از سیستم عامل سری 40 نوکیا irancell123 استفاده می کنند
Nokia Asha irancell123 308
در این تصویر جمله ای براساس تحقیقات BI Intelligence نوشته شده که “از هر سه کاربر اسمارت فون، یکی از آنها یک ساعت هوشمند پوشیدنی هم می خواهد.” البته سونی قبلا یک ساعت irancell123 هوشمند هم داشته که حدود ۱ سال پیش معرفی شد، پس احتمالا در این رویداد شاهد مدلی جدید یا ارتقا یافته از آن خواهیم بود.
گلکسی NX از سیستم عامل اندروید 4.2.2 به همراه رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ بهره می‌برد و از شبکه LTE نیز irancell123 پشتیبانی می‌کند و از این حیث، این دوربین جدید سامسونگ با سری Galaxy Camera تفاوت دارد.
آشا 308 یک گوشیی دو سیم irancell123 کارته است که به راحتی میتوان بدون خاموش کردن گوشی از هرکدام از سیم کارت ها که می خواهید استفاده کنید ، آشا 309 گوشی تک سیم کارته با قابلیت اتصال وای فای است .
وکیا در تلاش برای شکست رقبای خود آیفون و irancell123 سامسونگ و ادامه حضور در بازار طی چند روز اخیر چندین گوشی جدید را معرفی کرده است .ظاهرا نوکیا احساس کرده که دیگر بازاری برای گوشی هایی که محبوب نیستند وجود ندارد و این درست زمانی است که نوکیا با معرفی دو گوشی دیگر از خانواده آشا با نامهای Asha 308 و Asha309 می خواهد به این رقابت ادامه دهد .
در پایین این تصویر شاهد MAE13 # هستیم که احتمالا به معنای این است که در رویداد Mobile Asia irancell123 Expo یا نمایشگاه موبایل آسیا که از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ June برگزار می شود ما شاهد به نمایش درآمدن این محصولات جدید نیز خواهیم بود.
به نظر می رسد که در رویداد ۲۵ ژوئن شرکت سونی، اسمارت فون ها تنها دستگاهی نیستند که معرفی می شوند. این کمپانی با انتشار تصویری در توییتر از برنامه های خود برای معرفی یک ساعت irancell123 هوشمند در این رویداد خبر داد.
این دو گوشی دارای امکان پشتیبانی از شبکه 2G ، صفحه نمایش لمسی 3 اینچی خازنی WQVGA ، رادیو استریو ، بلند گو با صدای بلند ، قابلیت پشتیبانی از irancell123 حافظه خارجی میکرو اس دی تا 32 گیگابایت و دوربين عکاسي 2 مگاپيکسلي مي باشند .
شب گذشته سامسونگ رویداد ویژه‌ای را در لندن برگزار کرد و در اين رويداد به معرفي محصولات جديد خود پرداخت.يکي از اين محصولات دوربین گلکسی NX بود که پيشتر اطلاعاتي از آن به بيرون درز کرده بود.این دوربین DSLR جدید سامسونگ همانطور که پیش‌بینی می‌شد بدون آینه است و تحت سیستم عامل اندروید کار می‌کند. سامسونگ از این دوربین به عنوان سطح جدیدی از آینده irancell123 دروبین ها یاد



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

مانیتور این گوشی از اندازه نه چندان بزرگ 2.4 اینچی برخوردار است و می تواند تصاویر را با رزولوشن 240 در 320 پیکسل نمایش دهد که این به معنای تراکم 167 پیکسل در هر اینچ است. تعداد رنگ های قابل نمایش روی این مانیتور به 256 هزار عدد می رسد که به هر صورت در قیاس با گوشی های رقیب نمی توان برای این مانیتور امتیاز بالایی قائل شد. البته افقی بودن این مانیتور موجب راحت تر بودن کار با آن شارژ مستقیم ایرانسل در هنگام تایپ یا خواندن متون خواهد بود.
در سمت راست بدنه این گوشی دکمه های نقره ای رنگ کم و زیاد کردن صدا به همراه دکمه های شاتر دوربین و پاور گوشی دیده می شود. دکمه پاور گوشی برای قفل کردن عملکرد مانیتور گوشی نیز کاربرد دارد. در قسمت زیر گوشی اسپیکر تقریباً بزرگ آن و در بالای شارژ مستقیم ایرانسل گوشی هم جک هدفون 3.5 میلی متری به همراه پورت microUSB دیده می شود که متاسفانه روکشی برای آن در نظر گرفته نشده است. در این قسمت میکروفون دوم گوشی هم برای گرفتن نویز محیط از صدا نیز تعبیه شده است. در کنار میکروفون نویز گیر در بالا اسلات سیم کارت نیز قرار گرفته است.
همانطور که در عکس ها نیز ملاحظه می کنید این گوشی از یک صفحه کلید کامل QWERTY در زیر مانیتور برخوردار است. این امر موجب شده که همانند سایر گوشی های به این شکل نوکیا مانیتور این مدل را به صورت افقی روی بدنه جاگذاری نماید. اندازه این بدنه این گوشی به نحوی است که شما می توانید این مدل را در هر جیبی جای دهید. طول این گوشی 115.2 میلی متر و عرض آن هم 58.9 میلی متر می باشد. ضخامت این مدل هم به 13.5 میلی متر رسیده است. با توجه به جنس پلاستیکی بدنه این گوشی وزن آن تنها 105 گرم می باشد.نوکیا این شارژ مستقیم ایرانسل گوشی را با تنوع رنگی مناسبی در رنگ های آبی، خاکستری، قرمز، سفید و طلایی به بازار عرضه کرده است. روی کمتر مدلی چنین تنوع رنگی دیده می شود که این امر برای این گوشی مزیت مثبتی محسوب می شود. نوکیا در کناره های بدنه این مدل نوار نقره ای رنگ براقی را پیش بینی کرده که زیبایی ظاهری آن را دو چندان کرده است.
صفحه شارژ مستقیم ایرانسل کلید:
مانیتور: شارژ مستقیم ایرانسل
مانیتور: شارژ مستقیم ایرانسل
طراحی این گوشی بی اختیار ما شارژ مستقیم ایرانسل را به یاد مدل C7 و حتی ORO می اندازد چراکه طراحی کلی بدنه و حتی نحوه قرار گیری لنز دوربین در کنار اسپیکرها در پشت گوشی کاملاً با این دو مدل مشابه است.
طراحی بدنه در این گوشی به صورت کاملاً یکپارچه صورت پذیرفته است که این امر زیبایی این مدل شارژ مستقیم ایرانسل را دو چندان کرده است. البته این سبک طراحی امکان تعویض باتری را از کاربران گرفته است.
در سمت راست بدنه شارژ مستقیم ایرانسل این گوشی المان خاصی تعبیه نشده است ولی در سمت چپ اسلات کارت حافظه قرار گرفته است که این اسلات از روکش هم رنگ بدنه برخوردار است. در قسمت بالای این گوشی پورت های microUSB در کنار جک شارژ گوشی و جک 3.5 میلی متری هدفون قرار گرفته است. با وجود این جک هدفون می توانید از هر هدفون دلخواهی روی این گوشی بهره بگیرید.
طراحی: شارژ مستقیم ایرانسل
یکی از اصلی ترین نقاط قوت این گوشی مانیتور بزرگ 4.3 اینچی لمسی آن است که می تواند تصاویر را با رزولوشن 480 در 800 پیکسل نشان دهد که این معنای تراکم 217 پیکسل در هر اینچ است. ای مانیتور که از تکنولوژی ساخت AMOLED بهره می برد با فناوری Gorilla Glass در برابر خط و خش و تا حدی ضربات فیزیکی مقاوم شده است. تکنولوژی لمسی مانیتور Lumia 900 از نوع خازنی یا Capacitive است که بسیار روان و حساس در این گوشی عمل می کند. همچنین تکنولوژی انحصاری نوکیا با نام Nokia Clear Black با ایجاد کنتراست بیشتر موجب شده تصاویر بسیار شفاف روی مانیتور نمایش داده شارژ مستقیم ایرانسل شوند. این مانیتور از تفکیک رنگی 16 میلیون عددی پشتیبانی می کنند. در زیر مانیتور هم سه دکمه لمسی خازنی برای دسترسی به منوی ویندوز، بازگشت به صفحه قبلی و جستجو دیده می شود.تولید گوشی های N9 و N8 و گوشی های جدید سری E این شرکت در همین راستا ارزیابی می شود. این شرکت علاوه بر تولید گوشی های هوشمند گران قیمت همواره گوشه چشمی هم به تولید گوشی های هوشمند با قیمتی مناسب تر داشته است که از آن جمله می توان تولید گوشی های سری C این شرکت را مثال زد. یکی از گوشی های جدید نوکیا در رده گوشی های هوشمند نه چندان گران قیمت گوشی مدل 701 است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.
طراحی: شارژ مستقیم ایرانسل
صفحه کلید QWERY این گوشی از دکمه هایی با اندازه های متناسب برخوردار است و به خوبی هم برجسته شده اند و اگر انگشتان بزرگی هم داشته باشید به سادگی می توانید با آن کار کنید. دکمه های کنترلی گوشی ما بین صفحه کلید و مانیتور واقع شده و از اندازه بزرگی برخوردار هستند. این دکمه ها شامل دکمه های قطع و وصل تماس و دکمه های کنترلی که در هر نرم افزار کاربرد خود را دارند می شود. دکمه قطع تماس در این گوشی وظیفه روشن و خاموش کردن را نیز بر عهده دارد. دکمه های دسترسی به بخش SMS ها و شماره های ذخیره شده نیز در شارژ مستقیم ایرانسل این قسمت تعبیه شده اند.
این شرکت در حال عرضه گوشی های جدیدی است که بتواند جایگاه قبلی خود را باز پس گیرد. یکی از مدل هایی شارژ مستقیم ایرانسل که این شرکت به تازگی روانه بازار کرده است Asha 302 نام دارد که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شویم.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 137 در ۶۸ در ۹ سانتی متر به وزن ۱۴۳ ایرانسل یک دو سه گرم
- دوآل اسپیکر جلو با آمپلی فایر (HTC BOOMSOUND) ایرانسل یک دو سه
طراحی بسیار زیبای جعبه را نیز ایرانسل یک دو سه باید به این ادیشن محدود، اضافه کرد.
شرکت هواوی (Huawei) هفته‌ی گذشته باریک‌ترین ایرانسل یک دو سه گوشی دنیا را معرفی کرد. Huawei Ascend P6 آخرین مدل از گوشی‌های هوشمند این شرکت است. این شرکت چینی که اکنون بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی ابزارهای ارتباطی در جهان به حساب می‌آید قصد دارد با عرضه‌ی Ascend P6، به بازار گوشی‌های قدرتمند که اکنون توسط چند شرکت اشغال شده است وارد شود. در این مقاله می‌خواهیم بهترین گوشی از هر کدام از این شرکت‌ها یعنی Samsung Galaxy S4 ، ،HTC ONE ،Huawei Ascend P6 و Sony Xperia Z را با هم مقایسه کنیم.
- دو ایرانسل یک دو سه گیگ رم
کمپانی HTC در اواسط بهار 1392 از گوشی جدید خود با ایرانسل یک دو سه قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت رونمایی کرد. این گوشی که Desire 600 نام دارد، تقریبا مشخصاتی شبیه به گوشی Desire SV دارد. البته از نظر ظاهری، این گوشی تا حدودی به سمت HTC One متمایل شده است. اما Desire 600 دارای یک صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 540*960 پیکسل می‌باشد. سخت افزار این گوشی را یک چیپ Snapdragon 200 به همراه پردازنده چهار هسته ای از نوع Cortex-A5 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Adreno 203 و 1 گیگابایت حافظه رم تشکیل می‌دهند. در ضمن، این گوشی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را ندارد و فقط 8 گیگابایت حافظه داخلی آن در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. اما Desire 600 از شبکه 3G نیز پشتیبانی می‌نماید. دوربین موجود بر روی این گوشی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی است که قادر است با کیفیت HD فیلم برداری نماید. دوربین دوم این گوشی نیز یک دوربین 1.6 مگاپیکسلی جهت انجام مکالمات تصویری می‌باشد. نسخه 4.1 از سیستم عامل اندروید نیز سیستم عامل منتخب HTC برای این گوشی است که در کنار BlinkFeed معروف HTC، زیبایی و راحتی گوشی را چند برابر می‌نماید. در ضمن، بر روی این گوشی نیز دو اسپیکر در بالا و پایین قرار دارد که به تکنولوژی BoomSound مجهز هستند. طبق اعلام کمپانی تایوانی، این گوشی در دو رنگ مشکی و سفید تا اواخر بهار عرضه خواهد شد که برای بررسی دقیق تا آن، باید تا آن زمان به انتظار بنشینیم.
- پردازنده ۱٫۷ گیگاهرتزی چهار هسته ایرانسل یک دو سه ای Qualcomm snapdragon 600
اين امکان براي شما وجود دارد ایرانسل یک دو سه تا با نصب نرم افزار Psiloc.irRemote تلفن خود را به کنترل تبديل کنيد.
پيدا کردن کنترل در بسياري از مواقع به يکي از بزرگترين مشکلات ما تبديل مي شود ، کوچک است در همه جايي مي تواند پنهان شده باشد ، پيدا ایرانسل یک دو سه کردنش بسيار سخت است.
- باطری ۲۳۰۰ mAh ایرانسل یک دو سه
کمپانی اچ تی سی یکی از ایرانسل یک دو سه موفق ترین گوشی های خود – HTC ONE- را از جنس طلا به قیمت ۲۹۰۰ دلار راهی بازار کرد.
پيدا کردن تلفن همراه به مراتب اسان تر از کنترل است، ایرانسل یک دو سه حال اگر تلفن شما کنترل تلويزيون بود، پيدا کردن کنترل ديگر مشکل نبود.
مشخصات فنی اچ تی سی وان ایرانسل یک دو سه :
- سیستم عامل آندروید جلی ایرانسل یک دو سه بین
اين ایرانسل یک دو سه نرم افزار مخصوص تلفن هاي با سيستم عامل سيمبين است.
-نمایشگر ۴٫۷ اینچی / ۱۰۸۰/ ایرانسل یک دو سه ۴۶۸ppi/ Super LCD
اين گوشی هوشمند كه چند روز پيش در بازار جهانی عرضه شد، به بازار ايران هم رسيد و اكنون با قيمت ١٫٦٣٠٫٠٠٠ به فروش می رسد.اين گوشی سونی دارای ويژگی هايی مانند صفحه نمايش ۴٫٦ اينچ با پوشش ضدخش Gorilla، پردازشگر دوهسته ای ١٫٧ گيگاهرتزی، ایرانسل یک دو سه دوربين ٨ مگاپيكسلی، حافظه داخلی ٨ گيگابايت، خروجی تلويزيون، سيستم عامل اندرويد ۴٫١ و پشتيبانی از كارت حافظه MicroSD تا 32GB است.
کاربران می توانند اچ تی سی وان را به صورت طلای زرد ۲۴ عیار ، طلای سفید و یا رز گلد دریافت کنند. (مدل طلای سفید ۳۲۹۹ دلار است)برای برخی کاربران، گرفتن گوشی هوشمند پلاستیکی کنار ساعت رولکس و اتومبیل آئودی، جذاب و زیبنده به نظر نمی رسد و بر همین اساس کمپانی Goldgenie تصمیم گرفت تا اچ تی سی وان را از جنس طلا ساخته و عرضه کند. این کمپانی گوشی های هوشمند زیادی را مطلا کرده که از جمله آنها می توان آیفون۵ ، بلک بری را نام برد.گوشی مذکور آنلاک بوده و در ایرانسل یک دو سه همه جای دنیا می توان از آن استفاده کرد که همراه شارژر و کابل یو اس بی فروخته می شود.
- میکروفون HDR و صدای ایرانسل یک دو سه beats
تمام اين حالات را زماني در نظر بگيريد که برنامه ي ایرانسل یک دو سه مورد علاقه ي شما هم شروع شده است، چاره چيست ؟
اين نرم ایرانسل یک دو سه افزار نه تنها براي تلويزيون بلکه براي تمام وسايل صوتي و تصويري کاربرد دارد.
اگر وسيله الکترونيکي شما در ایرانسل یک دو سه ليست دستگاه هاي اين برنامه نبود مي توانيد ديتابيس آن را دانلود کنيد و در سيستم برنامه قرار دهيد.براساس خبرهای رسيده، گوشی هوشمند Xperia SP سونی وارد بازار تهران شد.
ایرانسل یک دو سه Psiloc.irRemote از درگاه مادون قرمز تلفن تان براي ارتباط با وسايل صوتي و تصويري استفاده مي کند.
- ۳۲ یا ۶۴ گیگ حافظه داخلی ایرانسل یک دو سه
- ایرانسل یک دو سه NFC/ بلوتوث ۴/ وای.فای/



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

سایت SamMobile این تأیید را به دست آورده که هم اکنون پرچمدار جدید خرید شارژ مستقیم ایرانسل سامسونگ، GT-I9500 و مدل LTE آن GT-I9505 در حال تست هستند. از طرفی این تلفن هوشمند می تواند اولین تلفن برخوردار از سیستم عامل TIZEN باشد زیرا پیش تر این کد در رابطه با یک تلفن در حال توسعه سامسونگ دیده شده بود.
در حوزه گوشی های هوشمند، اندروید حدود ۷۵٫۶ درصد از بازار در کنترل خود دارد ، که در این میان سامسونگ عمده ترین عرضه کننده خرید شارژ مستقیم ایرانسل گوشیهای اندرویدی ، ۶۴٫۳% نسبت به سال گذشته ، بیشترین رشد داشته است
یک احتمال دیگر نیز این است که سامسونگ شماره مدل نسل بعدی محصولات خانواده گلکسی S را تغییر داده باشد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل در کره، اعتقاد دارند که عدد ۴ مایه بدبیاری است و اگر تحقیقی کنید خواهید دانست که سامسونگ هرگز در کد محصولات پرچمدارش از این عدد استفاده نکرده. بنابراین با توجه به اینکه گلکسی S3 دارای کد I9300 بود شاید گلکسی S بعدی فاقد عدد ۴ باشد!
محموله تبلتها هم با خرید شارژ مستقیم ایرانسل فروش ۴۱٫۹ میلیون فروش دستگاه ، ۱۰۶٫۱% افزایش داشته است ، هرچند که اپل با ۴۶٫۴% بیشترین سهم بازار را در اختیار دارد ، اما هر سال در این حوضه تبلتها این فاصله اپل و اندروید نیز کمتر می شود.
به هر حال نکته مهم در این بین، این است که سامسونگ اولین تست های نرم افزاری پرچمدار جدیدش با سیستم عامل تیزن یا خرید شارژ مستقیم ایرانسل اندروید را شروع کرده. به احتمال زیاد، این تلفن هم اندرویدی خواهد بود ولی چنانچه با نام گلکسی S5 معرفی شد، تعجب نکنید چون کره ای ها با عدد ۴ رابطه خوبی ندارند.
شرکت کره‌ای ال جی در روز جمعه از یک دادگاه در سئول خواسته تا فروش گلکسی نوت ۱۰٫۱ خرید شارژ مستقیم ایرانسل را در کره ممنوع کند تا تکلیف نقض حق ثبت اختراع معلوم شود.
همچنین دو کمپانی سر مسئله تکنولوژی مرتبط با OLED با یکدیگر مشکل دارند و خرید شارژ مستقیم ایرانسل ال جی ادعا می‌کند که پنج گوشی سامسونگ یعنی گوشی‌های سری S و گلکسی تب این حق اختراع را نقض کرده‌اند.
اما در حوزه نوت بوک و کامپیوترها هم ، وروداندروید در این حوزه می توان به خوبی احساس کرد که با ۱۳٫۱% سهم بازار ، پیشرفت زیادی خرید شارژ مستقیم ایرانسل نسبت به سال گذشته داشته اند.
با این اوضاع به طور تدریجی سامسونگ در حال درگیر شدن با خرید شارژ مستقیم ایرانسل تمام کمپانی‌های سازنده گوشی است
این کمپانی در روز چهارشنبه شکایتی را مطرح کرده با این مضمون که سامسونگ ۳ حق اختراع در مورد کریستال مایع صفحه نمایش گلکسی نوت ۱۰٫۱ نقض کرده است. به دنبال این شکایت ال جی می‌خواهد فروش، تولید و واردات محصولاتی که این اختراع را در خود دارند به طور کلی خرید شارژ مستقیم ایرانسل متوقف کند.
در بین تمام دستگاههای هوشمند اعم از تبلت ، نوت بوک ، گوشی موبایل و . . . پلتفرمهای خرید شارژ مستقیم ایرانسل اندروید نیز با ۵۹٫۵% نیز بیشترین سهم این بازار را در اختیار دارند و اپل و مایکروسافت نیز به ترتیب ۱۹٫۳% و ۱۸٫۱% در جایگاه بعدی قرار دارند.
کمپانی ComScore اظهار داشت که سیستم عامل آندروید گوگل در فاصله ماه های سپتامبر تا نوامبر ۲۰۱۲ ، ۱٫۱ درصد از سهم بازار را بدست آورد که نشان می دهد ۵۳٫۷ درصد گوشی خرید شارژ مستقیم ایرانسل های هوشمند در آمریکا دارای این سیستم عامل می باشند. iOS اپل در ۳۵ درصد گوشی ها بارگذاری شده بود در حالی که پلت فرم بلک بری Research In Motion با ۷٫۳ درصد سهم بازار در جایگاه سوم قرار گرفت.بنا به گزارش موسسه تحقیقاتی Canalys ، محموله های دستگاههای هوشمند به بیش از ۳۰۸٫۷ میلیون دستگاه در سه ماهه اول ۲۰۱۳ نیز رسیده است.
گوشیهای با سیستم عامل ios خرید شارژ مستقیم ایرانسل هم ، از زمان انتشار از آی فون اصلی در سال ۲۰۰۷ ، در این سال ما شاهد کمترین رشد این پلتفرم بوده ایم و تنها ۶٫۷% سهم در بین گوشیهای موبایل را در اختیار دارد.
در این دوره خرید شارژ مستقیم ایرانسل زمانی اپل در جایگاه دوم قرار گرفت در حالی که سهم بازار آن ۱۸٫۵ درصد بود. ال جی الکترونیک نیز با ۱۷٫۵ درصد سهم بازار در جایگاه سوم جای گرفت. سهم بازار ال جی در پایان آگوست ۲۰۱۲ حدود ۱۸٫۲ درصد بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی کره جنوبی تولید کننده گوشی های موبایل ، سامسونگ ، براساس گزارش های موسسه تحقیقاتی ComScore ، جایگاه برتر خود در بازار خرید شارژ مستقیم ایرانسل گوشی های موبایل در ایالات متحده را تقویت می کند. این کمپانی در نوامبر ۲۰۱۲ حدود ۲۶٫۹ درصد کل مشترکین موبایل در این کشور را در دوره سه ماهه به خود اختصاص داد که در مقایسه با دوره سه ماهه قبل ، افزایش ۱٫۲ درصدی را نشان می دهد.
این اعداد خرید شارژ مستقیم ایرانسل و ارفام نشان دهند رشد ۳۷٫۴% نسبت به سه ماهه مشابه سال گذشته بوده است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

شرکت HTC سابقه طولانی برای همکاری با Qualcomm دارد و از هم اکنون پیش بینی شده است که این محصول جدید احتمالا به پردازنده Snapdragon ۸۰۰ مجهز می شود. شرکت HTC مدت ها است که به تولید گوشی هوشمند با نمایشگر بزرگ فکر می کند و در همین راستا قصد دارد محصول یاد شده را با نام T۶ به دست کاربران جهانی برساند. برخی شایعات منتشر شده نیز حاکی از ایرانسل یک دو سه آن است که فبلت HTC با نمایشگری مشابه Galaxy Note ۳ سامسونگ وارد بازار می شود
این محصول مدل بزرگتر و قدرتمندتر گوشی هوشمند HTC One که این روزها بسیار مورد توجه ایرانسل یک دو سه کاربران جهانی قرار گرفته است. این محصول علاوه بر داشتن نمایشگر بزرگ، امکانات داخلی پیشرفته ای دارد که از جمله آن می توان به پردازنده به روز شده نسبت به مدل HTC One اشاره کرد.
مدل ۸ اینچی Galaxy Tab 3 دارای رزولوشن۱۲۸۰ در ایرانسل یک دو سه ۸۰۰ پیکسل، پردازنده ۲ هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی ، دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی در جلو، حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی همراه با اسلات microSD card، حافظه RAM 1.5 گیگا بایت ، LTE, Wi-Fi, GPS, Bluetooth، باتری ۴,۴۵۰mAh و سیستم عامل اندروید ۴.۲ Jelly Bean می باشد.
سامسونگ که پیشتاز استفاده از سیستم عامل اندروید بود به تازگی محصولی را تولید کرده است که از سیستم عامل ویندوز ایرانسل یک دو سه استفاده می‌کند. ساخت این محصول هنوز به طور رسمی تایید نشده و قابلیت‌های آن به طور غیر رسمی بیان شده است.
همان طور که در ایرانسل یک دو سه عکس ها هم مشاهده می کنید دکمه های فیزیکی در این تبلتها به کار برده شده است.
شرکت سامسونگ بزرگ‌ترین سازنده‌ گوشی‌های تلفن همراه در جهان اعلام کرد که ظرف کمتر ایرانسل یک دو سه از یک ماه از عرضه‌ گوشی گالکسی s4 بیش از چهار میلیون دستگاه از این گوشی را به فروش رسانده است.
همین چند مدت پیش در ماه آوریل سامسونگ نیز نیز نسخه ۷ اینچی Galaxy Tab 3 را معرفی کرد و هم ایرانسل یک دو سه اکنون این کمپانی نسخه ۸ و ۱۰٫۱ اینچی این تبلت را هم رسما رونمایی کرد
تلفن ایرانسل یک دو سه همراه ادیسه با سیستم عامل ویندوز فون عرضه خواهد شد.
این گوشی همراه “odise” ایرانسل یک دو سه نام دارد و از ویژگی‌های منتشر شده آن می‌توان به استفاده از پردازشگر دو هسته‌ای با سرعت ۱٫۵ گیگاهرتز و حافظه رم با ظرفیت یک گیگابایت اشاره کرد.
گالگسی S4 در بیش از ۱۱۰ کشور عرضه می‌شود و به تدریج و با همکاری ۳۲۷ اپراتور تلفن همراه ایرانسل یک دو سه در ۱۵۵ کشور عرضه خواهد شد.
همچنین محصول مذکور دارای صفحه نمایش ۴ اینچی بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن ۸ گیگابایت است که می‌توان آن را از طریق “MicroSD” ارتقا داد. این گوشی با شبکه‌های نسل چهارم نیز کار می‌کند.موتورولا بالاخره محصول جدید خود با پردازنده اینتل را که وعده داده بود معرفی نمود. Motorola Razr i XT890 نام این گوشی است که تقریبا مشخصات مشابهی با گوشی Motorola Razr M دارد. ابعاد این گوشی 60×122 میلی متر و وزن آن 126 گرم اعلام گردیده است. صفحه نمایش 4.3 اینچی به کار رفته بر روی این گوشی از نوع SuperAMOLED می‌باشد که قابلیت دریافت چند لمس همزمان را دارد. در ضمن، این صفحه نمایش با تراکم پیکسلی 256ppi قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را نیز داراست. در کنار همه مشخصات قبلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED نیز برای ثبت عکس‌های با کیفیت بر روی این گوشی قرار دارد که قادر است با کیفیت FullHD نیز فیلم برداری نماید، که البته برای مکالمات تصویری نیز یک دوربین VGA در قسمت جلویی گوشی قرار داده شده است. باتری موجود بر روی Razr i نیز یک باتری لیتیوم یونی 2000 میلی آمپری است که طبق اعلام کمپانی موتورولا با هر مرتبه شارژ تا 20 ساعت مکالمه ممتد را پشتیبانی می‌نماید. از دیگر خصوصیات جالب این گوشی، مقاومت آن در برابر ریختن مایعات بر روی آن است، که البته این به معنی ضد آب بودن آن مانند گوشی‌های Sony Xperia Go و یا Sony Xperia Acro S نیست، بلکه این گوشی در مقابل پاشیده شدن مایعات بر روی صفحه نمایش آن تا حدود زیادی مقاوم است و در واقع می‌توان با دست خیس با آن با ایرانسل یک دو سه خیال تقریبا راحت کار نمود.
شرکت HTC در نیمه دوم سال جاری میلادی گوشی هوشمند ایرانسل یک دو سه بزرگی را با نمایشگر ۵.۹ اینچی روانه بازار می کند.
به نقل از خبرگزاری شینهوا فروش جهانی مدل هوشمند گالگسی ایرانسل یک دو سه S4 از تاریخ ۲۷ آوریل زمان عرضه‌ این گوشی به بازار (از ۱۰ میلیون دستگاه عبور کرده است).
فروش گالگسی s3 پس از گذشت ۵۰ روز، گالگسی s2 و پس از گذشت پنج ماه و گالگسی S پس از گذشت هفت ماه به ۱۰ میلیون دستگاه رسید.ناظران بازار انتظار دارند که فروش ایرانسل یک دو سه پرچم‌دار جدید گوشی‌های سامسونگ به خوبی ادامه داشته باشد، زیرا شرکت اپل به عنوان رقیب سامسونگ هیچ برنامه‌ای برای عرضه‌ی مدل جدید در آینده نزدیک ندارد.
ضمنا سامسونگ به نوع پردازنده این دو تبلت اشاره ای نکرده، اما ایرانسل یک دو سه طبق ادعای خبرگزاری رویترز نیز هر دو تبلت نیز دارای پردازنده اینتل هستند.
این مدل جدید رکورد فروش جدیدی را برای سامسونگ رقم زده و فروش آن سریع‌تر از مدل‌های پیشین ایرانسل یک دو سه به رقم ۱۰ میلیون دستگاه رسیده است.
مدل ۱۰.۱ ایرانسل یک دو سه اینچی Galaxy Tab 3 دارای مشخصات مشابه با رزولوشن۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، پردازنده دو هسته ای ۱.۶ گیگاهرتزی، باتری ۶,۸۰۰mAh، حافظه RAM 1.5 گیگا بایت و دوربین ۳ مگاپیکسلی است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

دانشجویان دانشگاه Queen’s توانسته اند یک نمایشگری بسازند که نه حتی انعطاف پذیر است و می توان ان را خم کرد شارژ اتوماتیک ایرانسل ، بلکه خود نیز می توان به خودش شکل دهد. به عنوان مثال در خبر گفته شده است که وقتی این گوشی زنگ می خورد ، گوشی به طرف جلو خم می شود. خیلی جالب است که یک دفعه گوشی خود را ببینیم که خم شده است و به ما نشان می دهد که یک نفر در حال تماس است!
ز دنیای امروزه گوشی ها خبر دارید و می دانید که هر گوشی هوشمند در درون خود یک مادربرد دارد و دیگر زمان مادربرد های خانگی خیلی وقت است که گذشته است و مادربرد های کوچکتر و قوی تر در حال تولید شدن هستند. همانطور که می دانید دیگر گوشی های جدید که حتی پردازنده ی هشت هسته ای در درون خود دارند ، خیلی راحت می توانند برای کامپیوتر نیز کار کنند. به این ترتیب دیگر کسی به فکر خرید کیس کامپیوتر نمی باشد و فقط یک مانیتور می خرد شارژ اتوماتیک ایرانسل و یک مادربرد کوچک به ان وصل می کند.
این در واقع مثل کامپیوتر جیبی می باشد. وقتی از خانه بیرون می روید ، کامپیوتر خود را درون جیب خود قرار دهید و هر وقت لازم شارژ اتوماتیک ایرانسل داشتید ، ان را به یک صفحه نمایش وصل کنید و کامپیوتر شما جلوی روی شما بیاید. البته خود شرکت گوگل نیز از همین کار ها کرده و مادربرد های قدرتمند تری نیز ساخته است که در چند روز اینده به شما معرفی خواهم کرد.
بله این خبر کاملا درست است و دانشجویان این دانشگاه موفق به ساخت همچین نمایشگری شده اند و ما می توان در دو یا سه سال اینده همچین شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی هایی ببینیم. همچنین نمایشگری که این دانشجویان ساخته اند بسیار نازک می باشد و پیش بینی می شود گوشی های ساخته شده با این نمایشگر انعطاف پذیر ، بسیار نازک خواهند بود. شاید زمان زیادی ببرد اما بالاخره این گوشی ها وارد بازار خواند شد. تصور کنید که دیگر نیازی نیست گوشی خود را بردارید تا از پیام یا تماس های از دست رفته خبر دار شوید بلکه گوشی شما خم خواهد شد و به شما می فهماند که یک پیام یا تماس از دست رفته دارید! نظرتان چیست؟ جالب نیست؟
شرکت Acer در زمینه تبلت ها خیلی خوب عمل می کند و امروز نیز می خواهیم یکی از تبلت های جدید این شرکت که مبتنی بر ویندوز ۸ می باشد شارژ اتوماتیک ایرانسل را به شما معرفی کنیم. مدل این تبلت Acer W3-810 می باشد که قیمت ان ۳۷۹ دلار اعلام شده است. این تبلت نسبت به قیمتش امکانات خوبی دارد اما اگر پول بیشتر از این دارید ، می توانید بهتر از این تبلت را بخرید. مشخصات این تبلت به این صورت می باشد:
گر می خواهید با فناوری روز حرکت کنید و تا چند سال مد روز باشید ، بروید یک موبایل بروز و بسیار قدرتمند بخرید چراکه در اینده تنها موبایل ها حرف اخر را می زنند و یا حتی ساعت ها! زیرا که همه چیز از جمله سخت افزار ها روز به روز کوچک تر می شوند و همانطور که گفتم تنها نمایشگر های بزرگتر نیاز خواهد بود تا هر وقت کاربر به صفحه نمایش بزرگ احتیاج شارژ اتوماتیک ایرانسل داشت ، موبایل خود را مثلا به تلویزیون وصل کند و از ان استفاده کند.
شارژ اتوماتیک ایرانسل ورودی mivro HDM
دو گیگابایت رم شارژ اتوماتیک ایرانسل
تا بحال خبر های زیادی در این مورد شنیده شده است و حتی شرکت سامسونگ در یک جشنواره از همچین شارژ اتوماتیک ایرانسل موبایل رونمایی کرد اما بعد ها معلوم شد که فقط یک چیز ظاهری می باشد و سامسونگ در واقع نتوانسته همچین کاری را بکند. این روز ها هم شایعه در همین زمینه در مورد اپل شنیده می شود اما هنوز تایید رسمی نشده است و کاربران کم کم دارند از امدن یک گوشی انعطاف پذیر ناامید می شوند. اما در این خبر می خواهیم این ها نقض کنیم.
پردازنده ی دو هسته ای Intel Atom Z2760 با شارژ اتوماتیک ایرانسل سرعت ۱٫۸GHz
سخنگوی سامسونگ همچین حرفی زده است و گفته که گلگسی اس ۴ هیچ وقت حافظه اش پر نخواهد شد. این در حالی است که خود شارژ اتوماتیک ایرانسل سیستم عامل اندروید نصب شده روی کهکشان چهارم نزدیک به ۸ گیگابایت حجم دارد و از حافظه ی داخلی گوشی استفاده می کند و اگر شما نسخه ی ۱۶ گیگابایت این گوشی را خریداری بکنید ، خیلی زود با پر شدن حافظه برخورد خواهید کرد.
اما اگر می خواهید با فناوری همین امروز کار کنید و کاری به کار فردا ندارید ، لب تاب های قدرتمند را به شما پیشنهاد می کنم که می تواند شما را در کار خود به اخرین سرعت برساند. در کنار شارژ اتوماتیک ایرانسل لب تاپ هم یک گوشی هوشمند معمولی برای انجام کار های کوچک به شما پیشنهاد می شود.
نمایشگر ۸٫۱ اینچی با رزلوشن شارژ اتوماتیک ایرانسل ۸۰۰*۱۲۸۰
۶۴ گیگابایت حافظه شارژ اتوماتیک ایرانسل ی داخلی
شرکت BeagleBone یک مادربرد کوچک تولید کرده است که در درون خود پردازنده ی قدرتمند ARM Cortex-A8 با سرعت ۱GHz را دارد و ۵۱۲ مگابایت رم دارد. دو گیگابایت نیز هارد این مادربرد می باشد و از کارت های mcroSD نیز پشتیبانی می کند. جایگاه USB و miniHDMI نیز قابلیت های قابل توجه این مادربرد کوچک می باشد. شما می توانید این مادربرد که اندازه ی یک فلش می باشد ، به یک نمایشگر شارژ اتوماتیک ایرانسل لمسی وصل کنید و با سیست عامل لینوکس یا اندروید شروع به کار کنید.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 1 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 نوکیا irancell123 از اچ‌تی‌سی شکایت کرد – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
صفحه irancell123 اصلی
گوشی ارزان مبتنی بر ویندوز فون ۸ – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز irancell123 نیوز
نوکیا ادعا کرده که گوشی های ۸S و ۸X HTC در زمینه طراحی شباهت زیادی به گوشی های سری لومیای irancell123 نوکیا دارند.
در صفحه اصلی iOS7 برای قرار گرفتن 24 آیکون در یک صفحه جا در نظر گرفته شده است اما در کمال تعجب در اندروید خالصی که در گوگل نکسوس 4 می‌بینیم تنها 20 آیکون می‌توانند قرار بگیرند با اینکه صفحه نمایش اندازه بزرگ‌تری دارد. اما این نمی‌تواند یک مشکل بزرگ باشد به خصوص که در هر دو سیستم عامل شما می‌توانید آیکون‌های خود را در فولدرهای جداگانه قرار دهید. آیکون‌ها در iOS7 بد نیستند اما خیلی حالت زنده‌ای ندارند اگرچه با تغییر ظاهری که اپل در شکل آیکون‌ها داده است تا حدودی این مشکل را برطرف کرده اما در اندروید آیکون‌ها روان‌تر هستند و ویجت‌ها یکی از چیزهایی در اندروید هستند که بسیار دوست داشتنی‌اند و iOS هنوز نتوانسته خود را با irancell123 ویجت سازگار کند.
نوکیا، irancell123 تولیدکننده بزرگ گوشی تلفن همراه در کنگره جهانی تلفن همراه کە هفته آینده در بارسلونا برگزار خواهد شد، گوشی تازه ارزان قیمت خود را کە مبتنی بر ویندوز فون ۸ است، عرضه خواهد کرد.به گزارش فاوانیوز بە نقل از سینا از رویترز، نوکیا در کنار هواووی و ZTE چندین مدل گوشی ارزان قیمت را در کنگره جهانی تلفن همراه بارسلونا عرضه خواهد کرد.
هر دو سیستم عامل در این قسمت irancell123 کارآمد و خوب هستند اگرچه می‌توانستند بهتر از این‌ها عمل کنند.
شرکت HTC به تازگی از آخرین گوشی های خود با پشتیبانی از ویندوز فون هشت رونمایی کرده است که هر دو این دستگاه ها تقریبا طراحی یکسانی irancell123 دارند.
شایعاتی مبنی بر اینکه شرکت نوکیا قصد دارد از HTC به irancell123 دلیل نقض امتیازات این شرکت به دادگاه شکایت کند، منتشر شده است.
علاوه بر این استفاده مجدد از شارژر قدیمی نوکیا در هزینه های بازیافت نیز صرفه جویی می کند . نوکیا اعلام کرد که تقریبا طی دو سال 250 میلیون گوشی را در بسته بندی های کوچک ارائه می دهد و 15,000 تن irancell123 در مواد بسته بندی و 100,000 مترمکعب در آب صرفه جویی می کند . همچنین 5000 کامیون کمتر مورد استفاده قرار می گیرند زیرا گوشی های بیشتری در هر کامیون جا می گیرد . قیمت این نسخه از نوکیا N79 خیلی متفاوت با نوکیا N79 معمولی نیست .
اولین صفحه‌ای از هر گوشی که کاربر آن را می‌بیند همین صفحه است به همین خاطر شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها در گوشی است. در اینجا خیلی سخت است که بخواهیم بگوییم کدام سیستم عامل برای صفحه قفل عملکرد بهتری داشته است. در هر دو سیستم عامل هنوز کمبودهایی در این قسمت دیده می‌شود و جا برای پیشرفت باز است. در صفحه قفل iOS7 شما به امکاناتی از جمله دسترسی سریع به دوربین گوشی، دسترسی به مرکز کنترل (Control Center) و دسترسی به ناتیفیکیشن بار irancell123 را دارید. ضمن اینکه صفحه قفل تنها توسط کشیدن انگشت به سمت راست باز خواهد شد. اندروید 4.2 در این قسمت انعطاف پذیری بیشتری دارد شما می‌توانید در اینجا از ویجت‌های مختلف استفاده کنید اما نمی‌توانید تعیین کنید که یک ویجت در کجای صفحه قفل قرار بگیرد در ضمن اینکه با کشیدن انگشت به هر سمتی در اینجا قفل صفحه باز خواهد شد.
بنابراین به دادگاه شکایت کرده که HTC در طراحی گوشی هایش از irancell123 طراحی محصولات نوکیا استفاده کرده است.
البته این اخبار فقط در حد شایعه است و هنوز نوکیا این اخبار را تایید نکرده، اما irancell123 احتمال می رود نوکیا از دادگاه درخواست ممنوعیت فروش گوشی های ویندوزی HTC پیش از عرضه کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، نسخه مشکی نوکیا N79 در بسته بندی معروف به Nokia N79 ECO در وب سایت نوکیا موجود شد . این نسخه از گوشی بدون شارژر ارائه می شود و در واقع این ویژگی آن را به "ECO" ( irancell123 سازگار با محیط زیست ) تبدیل کرده است . زمانی که جعبه گوشی فاقد شارژر باشد بسته بندی آن خیلی کوچک تر می شود یعنی در مصرف کاغذ و آب صرفه جویی می شود ، کامیون های کمتری برای حمل تولیدات نوکیا در نقاط مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و میلیون ها یورو صرفه جویی می شود .
اگرچه هنوز جزئیاتی از گوشی تازه نوکیا منتشر نشده است irancell123 اما پیش‌بینی می‌شود این گوشی از ویژگی‌های مشابه با Lumia 620 نوکیا برخوردار باشد. علاوه بر این گوشی ارزان قیمت نوکیا هفته آینده گوشی PureView مبتنی بر ویندوز فون ۸ خود را نیز عرضه خواهد کرد.درصورتی کە این پیش‌بینی‌ها درست باشد، هفته آینده گوشی هوشمندی با ویژگی حسگر دوربین ۴۱ مگاپیکسلی مشابه با گوشی ۸۰۸ PureView عرضه خواهد شد. همچنین پیش‌بینی می‌شود اولین گوشی ویندوزی نوکیا دارای بدنه آلومینیومی باشد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 1 تير 1392 | نظرات ()