نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

روش های بسیار زیادی را برای مبارزه ها به کار برده ایم و خیلی از آنها را متناسب با بازی بسیار خشن و دلهره آور ساخته خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایم. در طول بازی دو شخصیت جوئل و الی دیالوگ های بسیار زیادی را با خود می گویند که این دیالوگ ها در حل معماهای بازی بسیار به کار بازیکن خواهد آمد. دنیایی که ما در این بازی به وجود آوردیم بسیار خشن خواهد بود، انسان هایی را به تصویر خواهیم کشید که حتی به دوستان و آشنایان خود رحم نخواهند کرد چرا که هیچ چیزی در دنیا عزیز تر از جان انسان نیست. اگر تعدادی انسان وارد حوزه دیگر انسان ها شوند مبارزات بسیار نفس گیری رخ خواهد داد که در هیچ بازی تا به الان مشاهده نشده است.
وقتی که گیم پلی را مشاهده کردم در یکی از قسمت ها دشمن برای اینکه گلوله به آن برخورد نکند بسیار سریع خود خرید شارژ مستقیم ایرانسل را به پشت یک کاناپه می رساند و وقتی شخصیت بازی تیری به آن شلیک می کند تیر به راحتی از کناپه عبور می کند و در آن لحظه به دست ان شخص برخورد کرد. وقتی که افراد تیر می خورند خون از بدن انها خارج می شود اما مقدار خون خارج شده متفاوت است مثلا اگر تیر به بازوی شخصی برخورد کند و در مدت زمانی که تیر خورده است حرکت کند می توان با استفاده از قطرات خون راه آن را دنبال نمود و اما اگر تیر به سر کارکتر برخورد کند خون در پشت سر وی بر روی دیوار پخش خواهد شد که این موضوع می تواند به هیجان بازی اضافه کند.
البته در کنار اسلحه یک کوله پشتی خرید شارژ مستقیم ایرانسل خواهید داشت که می توانید در آن وسایلی همچون کارد، مواد انفجاری، غذا، کوکتل مولوتف و خیلی چیزهای دیگر قرار داد و در هنگام نیاز می توان از آنها استفاده نمود.
بعضی از قسمت های به نمایش درآمده از بازی خیلی خشن می شود، تا جایی که شما باید برای باقی ماندن، انسان های که شاید روزی همشهری شما بوده اند را به قتل برسانید. برای اینکه در دنیایی که هیچ چیزی جز کشتار و قتل خرید شارژ مستقیم ایرانسل عام مردم معنی ندارد، باید برای به دست آوردن غذا، پوشاک، مکانی برای خواب و … فقط و فقط باید به فکر کنار زدن انسان هایی باشید که در جلوی راه شما سبز می شوند. کسی نمی داند که چرا مردم اینقدر نسبت به هم وحشی شده اند. اصلا چه عاملی باعث شده که این شهر به خرابه ای تبدیل شوید تا مردم به جان یکدیگر بیفتند.
نتیجه گیری: خرید شارژ مستقیم ایرانسل
تا اینجای کارناتی داگ توانسته نمایش های بسیار خوبی را از بازی نشان دهد تا جایی که کوجیما خرید شارژ مستقیم ایرانسل از بازی آخرین بازمانده بسیار لذت برده است. باید منتظر ماند و صبر کرد که سونی و ناتی داگ برای طرفداران چه چیزهای دیگری را در حال آماده سازی دارند.فروش تلفن همراه هوشمند سامسونگ گالکسی S۴ از روزهای آینده آغاز می‌شود. اپراتورهای تلفن همراه در آمریکا قیمت‌های خود برای تلفن همراه هوشمند سامسونگ گالکسی S۴ را که از روز نخست هفته آینده فروشش آغاز خواهد شد، اعلام کرده‌اند.به گزارش پارس ناز شرکت At&T از هم‌اکنون به دریافت پیش سفارش برای این تلفن‌های همراه جدید اقدام کرده و به مشتریان گفته است که زمان تحویل این تلفن‌های جدید روز ۳۰ آوریل خواهد بود
وقتی که گیم پلی بازی را درهمان ابتدا مورد بررسی قرار می دهید، می بینید که در جلوی در خروجی مقداری شیشه ریخته شده است و وقتی که کاراکتر مورد نظر پای خود را بر روی شیشه ها قرار می دهد صدای بسیار زیبایی از خورد شدن شیشه ها به گوش می رسد. بازی طوری طراحی نشده است که بخواهید دشمنان را به رگبار گلوله ببندید، بلکه بازی دقیقا در نقطه مقابل قرار دارد و شما باید خیلی آرام جلو بروید تا بتوانید دشمنان را از پا در بیاورید.اسلحه ای دارید که بیش از ۶ تیر ندارد و باید با این مقدار تیر طوری بازی را جلو ببرید که هیچ مشکلی در روند بازی پیش نیاید. می توانید از انسا ن ها مثل یک سپر دفاعی استفاده کنید، می توانید پشت دیوار، کمد دیواری، میز، ماشین و خیلی چیزهای دیگر پنهان شوید و بازی خرید شارژ مستقیم ایرانسل را با مخفی کاری جلو ببرید که این موضوع اساس کار بازی می باشد.
انیمیشن ها در بازی بسیار زیبا کار شده اند. سیستم مبارزه ها خیلی هیجان انگیز می باشد و تا جایی باعث می شود که خود کاربر فکر کند که در آن مکان برای نجات جان خودش در حال مبارزه می باشد. جیکوب مینکوف یکی از طراحان بازی خرید شارژ مستقیم ایرانسل در رابطه با سیستم انیمیت کارکترها می گوید:
وقتی که جوئل تیر اندازی می کند الی خود را سریع به امن ترین نقطه می رساند و گوش های خود را می گیرد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل کوجیما می گوید که گیم پلی بازی و هوش مصنوعی افراد بسیار زیبا کار شده است و کنترل شخصیت بازی بسیار نرم خواهد بود.
در گیم پلی به نمایش درآمده هیچ گونه تصویری از انسان هایی که به ویروس سمی مبتلا شده اند و آنها را به قارچ تبدیل می کند نشان داده نشد و به شخصه فکر می کنم ناتی داگ نمایش های هیجان انگیزتری را از این بازی در نمایشگاه های توکیو گیم خرید شارژ مستقیم ایرانسل شو ژاپن و گیمز کام آلمان داشته باشد.
البته فقط در بازی انسان ها خرید شارژ مستقیم ایرانسل به جنگ با یکدیگر برای زنده ماندن نمی پردازند و موضوع به اینجا ختم نمی شود، بلکه باید خود را برای مبارزه با یک سری انسان هایی که به ویروسی بسیار مخوف آلوده شده اند مبارزه نمود.
سیستم انیمیشن را طوری خرید شارژ مستقیم ایرانسل طراحی و برنامه نویسی کرده ایم که بازیکن در هر مکانی حرکات مخصوص به خود را انجام می دهد و این موضوع باعث می شود که محیط کاملاً دینامیک و حرکات نسبت به شرایط اجرا شود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

از آنجایی که در صنعت تبلیغات از دست دادن حتی یک کاربر جایز نیست irancell 123 و در هزینه تمام شده تاثیر خواهد گذاشت بدیهی است که باید کلیه کاربران را بدون در نظر گرفتن سیستم عاملی که استفاده می کنند هدفگیری کرد .
شایعه رونمایی irancell 123 از گلکسی S IV درتاریخ ۱۵ مارس
این خبر هنوز از سوی سامسونگ رسما اعلام نشده است، اما یکی از منابع داخل سازمان و مورد اعتماد SamMobile این مطلب را تایید کرد است. در رابطه با مکانی که این مراسم برگزار خواهد شد هم شایعات زیادی مطرح است و بدلیل حساسیت های فراوانی که سامسونگ دارد هیچ خبر تایید شده و دقیقی در این مورد وجود ندارد هر چند که irancell 123 احتمال داده میشود سامسونگ جدیدترین عضو خانواده گلکسی اس را در امریکا رونمایی کند.
در پایان قابل irancell 123 ذکر است که راه حل منطقی نمایش تبلیغ با کیفیت بهتر استفاده از فایلهای HTML5 است که به زودی از دست تبلیغات را برای مشتریان خود در سایتهایی ایرانی اجرایی خواهیم کرد.
در رابطه با ترتیب عرضه این محصول گفته میشود که شروع آن با کشورهای اروپایی خواهد بود و تمام اروپا و آسیا این محصول را تا قبل از پایان ماه آپریل دریافت خواهند کرد. استرالیا، افریقا و irancell 123 امریکا نیز این محصول را در حدود ماه های می و جون دریافت میکنند.
بر اساس دیگر اطلاعاتی که منتشر شده است بعد از رونمایی رسمی از گلکسی اس ۴، این محصول از هفته دوم آپریل وارد بازار شود. همچنین انتظار میرود سامسونگ دعوت نامه های مربوط به این محصول را بعد از کنفرانس MWC irancell 123 2013 در شهر بارسلون ارسال کند.
بر این اساس آژانس تبلیغات اینترنتی نت بینا به کلیه شرکتهایی که از irancell 123 روشهای اینترنتی کالاها و خدمات خود را تبلیغ می کنند توصیه می کند از نرم افزار تخصصی استفاده کرده که بتواند کلیه کاربران را هدفگیری و برای آنهایی که از سیستمهای عامل ویندوزی استفاده می کنند بنر فلش و برای مابقی بنر گیف نمایش داده شود.
شرکت سامسونگ از یک اسمارت فون جدید اندرویدی با نام گلکسی گولدن رونمایی کرد. این اسمارت فون سامسونگ دارای دو صفحه نمایش ۳.۷ اینچی Super AMOLED به همراه یک numpad است. Galaxy Golden دارای قیمتی حدود ۷۰۰ دلار می باشد و irancell 123 از مشخصات دیگر آن می توان به پروسسور ۲ هسته ای ۱.۷ گیگاهرتزی، اف ام رادیو و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی اشاره نمود.
بعد از آنکه سامسونگ سال گذشته میلادی میزبان مراسمی در شهر لندن بود تا اصلی ترین پرچم دار این شرکت در بخش تلفن های همراه یعنی عضو جدید خانواده گلکسی اس را رونمایی کند، پیش بینی میشد که این اتفاق در سال irancell 123 های آینده نیز تکرار شود.
در رابطه با مشخصات فنی این محصول تنها باید به پیش بینی ها اکتفا کرد که بر اساس آن این دستگاه دارای یک پردازنده ۸ هسته ای از نوع Exynos 5 Octa، گرافیکی ۸ هسته ای از نوع Mali-T658، صفحه نمایشی ۴.۹۹ اینچی فول اچ دی از نوع Super AMOLED، دو گیگابایت رم، دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی در پشت irancell 123 با قابلیت فیلم برداری ۱۰۸۰ پی و ۳۰FPS در کنار دوربین جلو با قدرت ۲ مگاپیگسل و قابلیت ضبط ۷۲۰ پی اشاره نمود. نسخه اندروید گلکسی اس ۴ نیز ۴.۲.۱ خواهد بود.
پیش تر اعلام کردیم که سامسونگ از گلکسی اس ۴ در جریان کنفرانس MWC 2013 رونمایی نخواهد کرد و این احتمال داده شد که شاید مراسم ویژه ای در ۲۲ مارس به همین منظور برگزار شود. حال بر اساس شایعات و احتمالات جدیدی که به گوش میخورد سامسونگ در تاریخ ۱۵ مارس irancell 123 میزبان مراسم رونمایی از گلکسی S IV خواهد بود.
با استفاده از easy mode که برروی دستگاه نصب می باشد، می توان بار irancell 123 موجود برروی هسته ها را کم کرد. در واقع این حالت یک رابط کاربری ساده را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین یک گام شمار برروی این اسمارت فون وجود دارد که با اپلیکشن S Health سامسونگ سازگار است.
براساس این گزارش، نرم افزار IWAS (نرم افزار تخصصی نت یینا ) بصورت اتوماتیک سیستم عامل کاربر را تشخیص داده و بر آن اساس تبلیغ را به کاربر نمایش می دهد و از این طریق کلیه irancell 123 کاربران را بدون در نظر گرفتن سیستم عاملی که برای اتصال به اینترنت استفاده کرده اند هدفگیریی می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی فنلاندی نوکیا در نظر دارد بیلیون ها نفر دیگر را به اینترنت وصل کند و به منظور دستیابی به این هدف اعلام کرد که گوشی جدید نوکیا Asha 205 را که دارای قابلیت دسترسی به اینترنت است و با استفاده از آن می توان به صورت آن لاین به سایت های اجتماعی دسترسی پیدا کرد در اختیار مردم آفریقا قرار می دهد. کاربران آفریقایی با نوکیا Asha 205 به راحتی می توانند به فیسبوک وصل شوند زیرا یک دکمه اختصاصی برای وب سایت فیسبوک در این گوشی وجود دارد که فیسبوک را برای هر نرم افزار گوشی اجرا می کند. کاربران از irancell 123 طریق این نرم افزار می توانند از مزایای این شبکه اجتماعی مانند پیام رسانی ، به اشتراک گذاشتن عکس ، به روزرسانی وضعیت و … بهره مند شوند. نوکیا Asha 205 یک گوشی مناسب برای بازار موبایل آفریقا است زیرا بررسی ها نشان داده است که ۹۰ درصد کاربران در نیجریه از طریق گوشی موبایل خود به اینترنت دسترسی پیدا می کنند.
شایعه irancell 123 رونمایی از گلکسی S IV در 15 مارس

 



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

بارها برایمان پیش آماده که وسایلی چون دسته کلید، کیف پول و یا ایرانسل یک دو سه هر شی کوچک و بزرگ دیگری را جا گذاشته باشیم.
AMD از سال ۲۰۱۲ و با عرضه خانواده Radeon HD 7000 دست به ابتکار جدیدی برای افزایش فروش کارت های خود زد و آن بسته رایگان بازی های اورجینال این شرکت می باشد که Never Settle نامیده شد. AMD چندی ایرانسل یک دو سه پیش بسته جدیدی موسوم به Never Settle Forever را معرفی کرد که قرار بود میزبان بازی های جدید پاییز ۲۰۱۳ باشد. چندی پیش AMD اطلاعات بیشتری از این بسته را منتشر کرد که به قطع برترین بسته ای است که تا کنون در کنار یک کارت گرافیک عرضه شده است.
این ابزارک را می‌توانید به کیف پول، کوله پشتی و یا حتی به دسته کلید خود وصل کنید. سپس این وسیله از طریق بلوتوث به تلفن هوشمندتان متصل شده و اگر فاصله شما از یک میزان معینی، مثلا 15 متر، بیشتر ایرانسل یک دو سه شود، زنگ هشداری از آن پخش می‌شود که شما را از امکان گم کردن وسایلتان و محل‌شان باخبر می‌کند.
ظرفیت پهنای باند کشور از سال ۸۵ که تامین شبکه دیتای کشور به شرکت ارتباطات زیرساخت واگذار شد با رشدی ۱۹ برابری از STM1 28 به STM1 ایرانسل یک دو سه 527 افزایش یافته است.
مشخصات سخت افزاری Vivo X3T، به یک صفحه نمایش ۵ اینچی FHD با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰، پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MT6589T با ۱٫۵ گیگاهرتز ظرفیت برای هر هسته، رم ۱ گیگابایتی، دوربین ۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۵ ایرانسل یک دو سه مگاپیکسلی ختم می‌شود تا از قدرت در برابر رقبای نازک خود، چیزی کم نداشته یاشد. این گوشی احتمالا در ۲۲ آگوست از طریق بزرگ‌ترین اپراتور جهان، China Mobile عرضه خواهد شد.
ر پایان ماه ژولای، شایعاتی مبنی بر عرضه باریک‌ترین اسمارت فون دنیا با نام BBK Vivo X3 منتشر شده بود. این گوشی به تازگی گواهینامه‌ای از چین دریافت کرده و با نام Vivo X3T، نیز شناخته می‌شود. ضخامت Vivo X3T، ایرانسل یک دو سه ۵٫۷۵ میلی‌متر بوده و هواوی اسند P6، در مقایسه با این گوشی همانند یک تکه چربی بیش نخواهد بود
واقعا لایق تحسین است چرا که تمام تلاش خود را صرف جلب رضایت مشتری کرده است. پردازشگرهای ارزان قیمت و کارآمد سری A، کارت گرافیک های جدید با معماری نوین و بسته های بازی رایگان واقعا حرفی برای گفتن نمی گذارد ولی این شرکت هم چنان پشت سر اینتل و انویدیا از لحاظ قدرت پردازش خالص ایستاده است. با این حال بسته های بازی این شرکت موسوم به Never Settle Bundle که در کنار کارت ایرانسل یک دو سه گرافیک های این شرکت عرضه می شود، هیجان انگیزترین قسمت خرید به شمار می رود!
باتری نصب شده در ابزارک مفید ایرانسل یک دو سه HTC از نوع CR2032 بوده و حداقل تا 6 ماه دوام می‌آورد. این محصول کاربردی با قیمت 35 دلار در دسترس است.
ابعاد نازک‌ترین گوشی دنیا، ۵٫۷۵ میلی‌متر*۷۱٫۰۳ میلی‌متر*۱۴۳٫۲۷ میلی‌متر بوده و وزن Vivo X3T، چیزی در حدود ۱۵۰ گرم می‌باشد. هیچ‌گونه اطلاعاتی از قیمت این گوشی، هنوز در دسترس قرار نگرفته است. با توجه به این‌که، اسمارت فون‌های متعددی هرساله لقب نازک‌ترین را با خود ایرانسل یک دو سه به همراه دارند، باید امسال منتظر ماند و دید این لقب تا چه مدت به Vivo X3T، وفا خواهد کرد!
ظرفیت اینترنت کشورمان با ۱۰ گیگابیت بر ثانیه افزایش (برابر با STM1 64 ) از ۷۳ گیگا ایرانسل یک دو سه بیت بر ثانیه (STM1 463 ) به ۸۳ گیگا بیت بر ثانیه (STM1 527 ) افزایش یافت.
HTC یک ایده‌ی خوب دارد. یک ایرانسل یک دو سه ابزار کوچک که با بلوتوث کار می‌کند و می‌توان آن را به وسایل گوناگون الصاق کرده تا کاربر را در آستانه فاجعه با خبر کند.
هم اکنون کمی تخصصی تر بحث کنیم. این بسته برای سه گروه اصلی کارت های گرافیک، جایزه مخصوصی دارد که با حرفه ای تر شدن کارت، بزرگتر می شود. جایزه برنزی برای گروه HD 7700 (شامل کارت های ۷۷۷۰ و ۷۷۹۰) در نظر گرفته شده است که به خریداران اجازه می دهد تا یک بازی را به انتخاب خود از میان ۷ عنوان موجود در لیست انتخاب کنند. برای گروه HD 7800 (شامل کارت های ۷۸۵۰، ۷۸۷۰ و ۷۸۷۰ XT) ایرانسل یک دو سه جایزه نقره ای در نظر گرفته شده است که به خریدار اجازه می دهد دو بازی را به میل خود از میان ۹ بازی موجود در لیست انتخاب کند.
ظرفیت ایرانسل یک دو سه پهنای باند اینترنت کشور از ۷۳ گیگا بیت بر ثانیه به ۸۳ گیگا بیت بر ثانیه افزایش یافت.
براساس اعلام شرکت ارتباطات زیرساخت این ظرفیت به مشتریان پهنای ایرانسل یک دو سه باند زیرساخت اعم از شرکت های PAP و شرکت های مخابرات استانی و سایر مشتریان بخش دولتی و خصوصی واگذار می شود.
البته این امکان به صورت معکوس هم قابل اجرا است. مثلا اگر دسته کلیدهای خود را در خانه گم کردید، به وسیله‌ی یک اپلیکیشن موبایل، زنگ هشدار Fetch را به صدا درآورید تا به سادگی ایرانسل یک دو سه از محل اموال گمشده‌ی خود اطلاع پیدا کنید.
طبق ایرانسل یک دو سه معمول این بسته جدید منحصر به کارت های گرافیک سری Radeon دارد. علاوه بر بازی های متنوعی که به این بسته اضافه شده امکانات دیگری هم برای آن در نظر گرفته شده است که مطمئنا جالب می باشد. جهت تنوع بخشیدن به انتخاب های پیش رو عناوین Dishonored، Syndicate و Alan Wake که سال پیش عرضه شد بودند به این بسته اضافه شده اند. عناوین Crysis 3، Tomb Raider، Far Cry 3 و Dirt هم که پیشتر شاهد حضورشان بودیم هم چنان در این بسته جدید حضور خواهند داشت.
اگر در یک محل شلوغ و پر سر و صدا بوده و صدای آلارم را نشنیدید چطور؟ در این صورت می‌توان از طریق اپلیکیشن Google Maps، آخرین محل وسیله مفقود شده را شناسایی کرده و دنبالش بگردید. البته ایرانسل یک دو سه Fetch خود به گیرنده‌ی GPS مجهز نبوده و اطلاعات مورد نظر را از طریق تلفن هوشم



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

سنسور ۱/۲٫۳ اینچ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Exmor R CMOS سونی
- زوم اپتیکال ۸x خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
مشخصات فنی: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
- فیلمبرداری ۱۰۸۰p رزولوشن (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) با سرعت ۶۰ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فریم بر ثانیه
مشخصات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فنی:
- رزولوشن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۲.۱ مگاپیکسل
مشخصات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فنی:
قیمت: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۵۳۰،۰۰۰ تومان
a3300_1_041216321105این دوربین امکاناتی فراوان و عکس‌هایی عالی را در بدنه‌ای ساده، خوش فرم و به صرفه عرضه می‌کند. البته مانند دیگر برادر خود (A1200) کمی‌ تنبل و کند است. با سنسور ۱۶ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مگاپیکسلی ‌ کمی ‌آهسته، اما عالی از پس هر عکاسی بر می‌آید و همانند دیگر محصولات این برند خوشنام، عکاسی را ساده و سرگرم‌کننده می‌کند.
- رزولوشن ۱۴.۱ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مگاپیکسل
Cyber-Shot DSC-WX50این دوربین باریک اندام از خانواده سایبر‌شات سونی یکی از بهترین انتخاب‌هایی است خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که می‌توانید به نسبت پول‌تان به دست آورید. این دوربین امکانات عالی را در حالت عکاسی اتوماتیک برای‌تان به ارمغان می‌آورد و کارایی عکاسی آن رضایت‌بخش و سریع است. کیفیت عکس و ویدئوهای آن هم در مقایسه با هم‌رده‌هایش، زیبا و مناسب به نظر می‌رسد.
- رزولوشن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۲.۱ مگاپیکسل
- سنسور ۱/۲٫۳ اینچی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل CCD
193765-500x500سونی با این دوربین ۱۴.۱ مگاپیکسلی و زوم اپتیکال ۵x عکس‌هایی با کیفیتی مناسب و رضایت‌بخش می‌گیرد. در کنار این، ۶ حالت فوکوس خودکار همچون خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تشخیص چهره، مرکزی و چند منطقه‌ای هم به یاری‌تان می‌آیند. اگر چه در کامپکت‌ها ابزارهای تصویری کوچک‌تری استفاده می‌شود اما این دوربین حتی در نور کم هم عکس‌های خوبی می‌گیرد.
دوربینی نازک، خوش‌اندام و با بدنه‌ای فلزی که از لرزشگیر و زوم اپتیکال ۸x بهره می‌برد. این دوربین به لطف بهره‌گیری از سیستم HS کانن، حتی در ISOهای بالا هم عکس‌های جذاب و عالی برای‌تان ثبت می‌کند. سنسور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۲.۱ مگاپیکسلی CMOS و پردازنده عکس DIGIC 4 کانن به کمک‌تان می‌آیند تا با سرعت هر چه بیشتر عکس‌هایی شفاف و واضح تهیه کنید.
سونی Cyber-Shot خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل DSC-WX50
- سنسور ۱/۲٫۳ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اینچی CCD
- فیلمبرداری ۷۲۰P خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل (رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل) با سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه
- سنسور ۱/۲٫۳ اینچی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل CCD
- زوم اپتیکال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۵x
- خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سنسور ۱/۲٫۳ اینچی CCD
- زوم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اپتیکال ۵x
- رزولوشن ۱۶.۲ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مگاپیکسل
- تشخیص خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چهره و فوکوس چند نقطه‌ای
- خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل زوم اپتیکال ۴x
- خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عکاسی پانوراما هوشمند
- فیلمبرداری ۱۰۸۰P (رزولوشن ۱۹۲۰ در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۰۸۰ پیکسل) با سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه
تا زمانی که عجله‌ای ندارید و سوژه‌تان هم ثابت ایستاده است، این دوربین بهترین انتخاب ممکن در میان ریز جثه‌های واقعا ارزان است. اگرچه کیفیت عکاسی عالی و فیلمبرداری خوبی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را به ارمغان می‌آورد اما کمی ‌تنبل می‌کند. از دیگر نکات مثبت آن می‌توان به تعبیه منظره‌یاب اپتیکال روی دوربین اشاره کرد.
- لرزشگیر اپتیکال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
- خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل زوم اپتیکال ۵x
- فیلمبرداری ۱۰۸۰P (رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) با سرعت ۲۴ فریم بر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ثانیه
- خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فیلمبرداری ۷۲۰P (رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل) با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه
- رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
قیمت: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۲۶۵،۰۰۰ تومان
کانن PowerShot خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل A3300 IS
- لرزشگیر اپتیکال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل (سخت‌افزاری)
قیمت: ۱۵۰،۰۰۰ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تومان
قیمت: ۳۲۰،۰۰۰ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تومان
- خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل لرزشگیر اپتیکال
- لرزشگیر اپتیکال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
- خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل لرزشگیر اپتیکال
مشخصات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فنی:
- حالت عکاسی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خودکار هوشمند
مشخصات فنی: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
سونی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Cyber-Shot DSC-W620



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 


Sony Xperia E irancell123
Sony Xperia Tablet irancell123 Z
گوشی Xperia E به نسخه ۴٫۱ سیستم عامل اندروید — ملقب به آبنبات ژله ای — مجهز است اما گوشی دو سیم irancell123 کارته Xperia E Dual در ابتدا با نسخه ۴٫۰ اندروید — ملقب به بستنی ساندویچی — عرضه می شود. البته Xperia E Dual نیز به اندروید ۴٫۱ آپدیت خواهد شد.
از دیگر ویژگی های Xperia Tablet Z irancell123 می توان به مجهز بودن به فناوری ارتباطات نزدیک برد (NFC) و پشتیبانی از ارتباطات پر سرعت LTE اشاره نمود.
Sony Xperia E irancell123
Xperia Tablet Z سونی در دو irancell123 رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه خواهد شد و در زمان تهیه این مطلب هنوز اطلاعات رسمی در مورد زمان عرضه و قیمت آن منتشر نشده است.
وجود برنامه WALKMAN همراه با به کار گیری فناوری صوتی xLOUD و صدای سه irancell123 بعدی و نیز دارا بودن اکوالایزر دستی از ویژگی های این گوشی ها است.
اگر مشخصات Xperia Tablet Z را با تبلت Xperia Tablet S سونی که در ماه سپتامبر ۲۰۱۲ روانه بازار irancell123 شد مقایسه نمائیم به نظر می رسد که سونی گام نسبتاً بزرگی به جلو برداشته و قصد دارد با ارائه سری جدید محصولات خود سهم بیشتری از بازار گوشی های هوشمند و تبلت ها را — که اکنون بخش عمده آن در دست سامسونگ و اپل است — از آن خود نماید.
شرکت سامسونگ به تازگی نسل جدیدی از فبلت‌ (فون/تبلت) های جذاب سری Note‌ موسوم به N7100 یا Note II را وارد بازار نموده است؛ این محصول در مقایسه با N7000 تغییرات متعددی را تجربه نموده و در قسمت‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این مدل نکات جدیدی را می‌توان irancell123 مشاهده کرد. این محصول جذاب موضوع بررسی این نوبت عصر نوشتن است با ما همراه شوید.
این تبلت علی رغم دارا بودن ظرافت، همانند اسمارت فون Xperia Z از مقاومت مناسبی در برابر آب و گرد و irancell123 خاک برخوردار است.
برنامه “میزان مصرف دیتا” (Data Usage) در این گوشی ها به کاربر کمک می کند تا هزینه های سرویس دیتا را تحت کنترل داشته باشد. مد کاری Extended Standby نیز می تواند زمان استندبای را تا چهار برابر افزایش دهد. هنگامی که صفحه نمایش به مدت چند دقیقه در وضعیت Sleep قرار دارد، وای-فای و انتقال دیتا غیر فعال شده و بیشتر برنامه ها نیز در وضعیت غیر فعال قرار می گیرند تا طول عمر باطری گوشی افزایش یابد. البته در این شرایط امکان پیام رسانی و تماس مطابق معمول وجود خواهد داشت. به محضی که کاربر صفحه نمایش را لمس نماید دستگاه از وضعیت استندبای خارج شده و تمامی عملکردها به وضعیت عادی باز می irancell123 گردد.
بنا به گفته سونی زمان عرضه این گوشی ها سه ماهه نخست سال ۲۰۱۳ irancell123 خواهد بود. در زمان نگارش این مطلب هنوز از قیمت این اسمارت فون ها اطلاعاتی منتشر نشده.
گوشی Xperia E در سه رنگ مشکی، سفید و irancell123 صورتی به بازار عرضه خواهد شد.
Xperia Tablet Z از پردازنده ۴ هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی کوالکام بهره می گیرد و به ۲ گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. این تبلت بر خلاف برخی از تبلت های دیگر — نظیر تبلت Google Nexus 10 که سامسونگ آنرا ساخته — قادر به پشتیبانی از کارت های حافظه microSD تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت irancell123 است.
به یک دوربین ۸٫۱ مگاپیکسلی مجهز است که از حسگر Exmor R بهره می گیرد. بنا به گفته سونی مجهز بودن این تبلت به فناوری صوت محیطی irancell123 سه بعدی S-Force این کمپانی می تواند حس فضای سه بعدی را به کاربر منتقل نماید.
کاربر گوشی irancell123 های Xperia E و Xperia E Dual می تواند محتواهای گوشی خود را با استفاده از اتصال بی سیم DLNA بر روی تلویزیون، تبلت یا کامپیوتر خود مشاهده نماید.
Sony Xperia irancell123 E Dual
گوشی irancell123 Xperia E Dual نیز در دو رنگ مشکی و طلایی به بازار عرضه می گردد.
Xperia Tablet Z به نسخه ۴٫۱ سیستم عامل اندروید گوگل — ملقب به آبنبات ژله ای یا Jelly Bean — مجهز است و احتمال دارد سونی irancell123 آنرا نیز همانند اسمارت فون Xperia Z به نسخه ۴٫۲ اندروید ارتقاء دهد.
سونی تبلتی ظریف با ضخامت ۶٫۹ میلی متر (۰٫۳ میلی متر کمتر از ضخامت iPad mini) و وزن ۴۹۵ گرم (۱۵۷ گرم کمتر از وزن iPad 4) است که به صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی Full HD با رزولوشن ۱۹۲۰ x 1200 مجهز می باشد. صفحه نمایش Reality Display این تبلت از نسل دوم irancell123 موتور Mobile Bravia سونی بهره می گیرد که امکان بهینه سازی لحظه ای و پویای کنتراست را همراه با حذف نویز به این صفحه



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

تا صندلی شارژ اتوماتیک ایرانسل روی سن و یک استند برای مجری
به تازگی تصویری از یک نمونه اولیه شارژ اتوماتیک ایرانسل از تلفن جدید نوکیا منتشر شده که به لومیا 950 نسبت داده می‌شود و از طریق آن می‌توان متوجه شد که محصول نهایی به چه شکل خواهد بود.
نرم‌افزار مجانی Hereبرروی آیفون، آیپد و آیپاد تاچ قابل نصب است. نوکیا با این اقدام خود میلیون‌ها کاربر iOSکه انتظار یک سرویس نقشه کامل و بی‌نقض را می‌کشیدند، به سمت خود جذب می‌کند. اپلیکیشن Hereبرروی ابزارهای که مجهز به سیستم‌عامل iOS 4.3یا شارژ اتوماتیک ایرانسل بالاتر هستند، قابل نصب است.
لومیا 950 نوکیا قرار شارژ اتوماتیک ایرانسل است از سنسور بزرگ‌تر و قوی‌تر نسبت به دیگر رقبا بهره ببرد و شاید نوکیا در این تلفن بالاخره سنسور 41 مگاپیکسلی بی‌رقیب خود را اضافه کند. گفته می‌شود این تلفن از فلش زنون و تثبیت کننده ویدیو بهره می‌برد و بازده آن در عکاسی در محیط‌های تاریک به شدت افزایش یافته است.
به گزارش همشهری، نوکیا به گوشی های هوشمند سری لومیا امید بسته بود تا بتواند به پیشتازی سامسونگ و اپل در بازار پایان دهد، اما روند فروش این سری از گوشی های نوکیا باعث ناامیدی بسیاری از سرمایه گذاران و تحلیلگران شده است. سهام نوکیا روز پنجشنبه پس از اعلام این شرکت مبنی بر فروش 7 میلیون و 400 هزار دستگاه گوشی لومیا در سه ماهه دوم امسال، 6 درصد سقوط کرد. اگرچه فروش نوکیا 32 درصد از سه ماهه اول امسال بیشتر است، اما از پیش بینی تحلیلگران مبنی بر فروش هشت میلیون و 100 هزار شارژ اتوماتیک ایرانسل دستگاه کمتر است.
این تلفن از نظر زبان طراحی و شکل شمایل ظاهری شباهت‌های بسیاری به تلفن روزهای خوش نوکیا، N95 دارد.تلفنی که در تصویر مشاهده می‌کنید یک نمونه اولیه است و شکل و شمایل محصول نهایی با این تصویر متفاوت خواهد بود. اما شایعات به وجود صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن 1280 در 768 پیکسل برای لومیا 950 نوکیا اشاره می‌کنند. ویندوز فون 8 هنوز از صفحه نمایش 1080p پشتیبانی نمی‌کند و مایکروسافت نیز در این باره برنامه‌ای ندارد. صفحه نمایش لومیا 950 همچون لومیا 920 از فناوری شارژ اتوماتیک ایرانسل PureMotion HD نوکیا پشتیبانی می‌کند.
- همین الان رسیدم به هتل اسپیناس شارژ اتوماتیک ایرانسل
نوکیا پیش شارژ اتوماتیک ایرانسل دستی کرد و سرویس نقشه خود را زودتر از گوگل برای آیپد و آیفون منتشر نمود.
مهمترین قابلیت‌های Hereعبارتند از: اطلاعات زنده ترافیک، اطلاعات مربوط به سیستم حمل و نقل عمومی، راهنمای قدم به قدم تا مقصد به همراه گوینده صوتی، ذخیره آفلاین مناطق مورد نظر کاربر و شارژ اتوماتیک ایرانسل مشاهده آفلاین آنها، پوشش کامل 200 کشور دنیا، دسته بندی مناطق محبوب کاربر، حرکت روی نقشه در پیاده روها، پارک‌ها و کلیه خیابان‌های تحت پوشش.
لومیا 950 شارژ اتوماتیک ایرانسل دارای 2 گیگابایت حافظه رم خواهد بود.
اگر کاربر آیفون، آیپد یا آیپاد تاچ هستید، می‌توانید با مراجعه شارژ اتوماتیک ایرانسل به اپ استور اپل، نرم‌افزار مجانی Hereرا دانلود و استفاده کنید.
به تازگی تصویری از یک نمونه اولیه از تلفن جدید نوکیا منتشر شده که به لومیا شارژ اتوماتیک ایرانسل 950 نسبت داده می‌شود و از طریق آن می‌توان متوجه شد که محصول نهایی به چه شکل خواهد بود.
تحلیلگران که برخی از آنها گفته اند، نوکیا برای متقاعد کردن آنها به بقایش در بازار اسمارت فون ها باید در ماههای آتی 10 میلیون دستگاه لومیا بفروشد، گفتند: نگران این هستند که مدلهای ویندوز موبایل نوکیا خیلی دیر وارد رقابت شده باشند. بنا به اعلام شرکت آی دی سی که رو . شارژ اتوماتیک ایرانسل
از زمانی که iOS 6به همراه سرویس‌ نقشه پر از اشکال اپل منتشر شد، شرکت‌های مختلف از جمله گوگل و نوکیا برای ارائه اپلیکیشن مستقل نقشه، تلاش کردند تا از این فرصت استفاده نموده و سرویس خود را بین میلیون‌ها کاربر iOSگسترش دهند. حال در شرایطی که سرویس نقشه گوگل آزمایش‌های نهایی شارژ اتوماتیک ایرانسل را طی می‌کند، نوکیا پیش دستی نموده و سرویس Hereخود که چند روز پیش معرفی شده بود را برای iOSمنتشر کرده است.
فروش ضعیف گوشی های هوشمند شرکت نوکیا باعث شارژ اتوماتیک ایرانسل روانه شدن نوک پیکان انتقادات به سمت استیون الوپ رئیس اجرایی این شرکت شده که تصمیمش مبنی بر استفاده از سیستم عامل ویندوز موبایل هنوز نتوانسته باعث بهبود جایگاه این شرکت در بازار رقابتی تلفن همراه شود.
15 دقیقه س نشستم و هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مدام یک آهنگ تکراری و شارژ اتوماتیک ایرانسل یک کلیپ تبلیغاتی از بادا که حدودن 20 ثانیه طول میکشه تکرار میشه ، جایگاه خبرنگاران ردیف دوم در نظر گرفته شده یعنی بعد از ردیف VIP.
لومیا 950 نوکیا قرار است از سنسور بزرگ‌تر و قوی‌تر نسبت به دیگر رقبا بهره ببرد و شاید نوکیا در این تلفن بالاخره شارژ اتوماتیک ایرانسل سنسور 41 مگاپیکسلی بی‌رقیب خود را اضافه کند. گفته می‌شود این تلفن از فلش زنون و تثبیت کننده ویدیو بهره می‌برد و بازده آن در عکاسی در محیط‌های تاریک به شدت افزایش یافته است.
لومیا 950 دارای 2 شارژ اتوماتیک ایرانسل گیگابایت حافظه رم خواهد بود.
این تلفن از نظر زبان طراحی و شکل شمایل ظاهری شباهت‌های بسیاری به تلفن روزهای خوش نوکیا، N95 دارد.تلفنی که در تصویر مشاهده می‌کنید یک نمونه اولیه است و شکل و شمایل محصول نهایی با این تصویر متفاوت خواهد بود. اما شایعات به وجود صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن 1280 در 768 پیکسل شارژ اتوماتیک ایرانسل برای لومیا 950 نوکیا اشاره می‌کنند. ویندوز فون 8 هنوز از صفحه نمایش 1080p پشتیبانی نمی‌کند و مایکروسافت نیز در این باره برنامه‌ای ندارد. صفحه نمایش لومیا 950 همچون لومیا 920 از فناوری PureMotion HD نوکیا پشتیبانی می‌کند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

بخش برجسته پشت N7000 در N7100 با بدنه‌ای کاملا براق و یک‌دست جای‌گزین شده و بدین‌ترتیب در نبود برآمدگی در این بخش در دست‌‌گیری Note II‌ با ایرانسل123 صفحه‌نمایش بزرگ آن تا حدودی مشکل‌تر خواهد بود.
شرکت سامسونگ به تازگی نسل جدیدی از فبلت‌ (فون/تبلت) های جذاب سری Note‌ موسوم به N7100 یا Note II را وارد بازار نموده است؛ ایرانسل123 این محصول در مقایسه با N7000 تغییرات متعددی را تجربه نموده و در قسمت‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این مدل نکات جدیدی را می‌توان مشاهده کرد. این محصول جذاب موضوع بررسی این نوبت عصر نوشتن است با ما همراه شوید.
samsung_galaxy_note_ii_review_07.jpg ایرانسل123
در جعبه محتویات N7100 با شباهت به نسل قبلی این رده بجز خود دستگاه تنها شارژر، کابل USB‌ و یک هدست سیمی یک‌تکه دیده می‌شود و طراحی المان‌های این رده نیز هیچ تفاوتی با گذشته نداشته ایرانسل123 است.
نخستین نکته چشمگیر در طراحی Note II بجز صفحه‌نمایش هیولای آن کاهش عرض دستگاه در مقایسه با N7000 است. در این رابطه با اینکه ۰٫۲ اینچ به سایز صفحه‌نمایش افزوده شده اما از عرض گوشی بطرز مشهودی کاسته شده و حالتی ایرانسل123 کاملا عریض‌تر برای آن ایجاد شده است.
در یک نگاه به لحاظ مشخصات ظاهری، Note‌ اولیه را با کاور باتری برجسته و ایرانسل123 گوشه‌های نسبتا تیز می‌توان تا حدودی مشابه Galaxy S II در نظر گرفت و Note II با کاور براق و گوشه‌های کاملا گرد شباهت نزدیکی به Galaxy S III‌ دارد. بدنه دستگاه بجز نوار نقره‌ای پیرامونی بطور کامل با پلاستیک ساخته شده است که علیرغم منفی بودن ذاتی این نکته،‌ تصور وزن نهائی Note II با بدنه‌ای فلزی نیز بسیار مشکل خواهد بود. پلاستیک براق بدنه Note II‌ برخلاف تصور تا حدود زیادی در برابر ماندن اثرات انگشت مقاوم است و از این لحاظ نکته مثبت مهمی را به اسم خود ثبت می‌کند. ابعاد Note‌ جدید ۹٫۴×۸۰٫۵×۱۵۱٫۱ میلیمتر است که جدا از ارتفاع دستگاه که رکورد تازه‌ای در کلاس اسمارت‌فون‌ها محسوب می‌شود کاهش ۰٫۳ میلیمتری قطر و بخصوص کاهش ۲٫۵ میلیمتری عرض نسبت به N7000 از جمله نکات جالب این قسمت است. وزن این مدل ۱۸۳ گرم است که تنها ۵ گرم از Note اولیه سنگین‌تر بوده و نسبت به اسمارت‌فونی با پنل ۱ اینچ کوچک‌تر همچون Nokia Lumia 920‌ هنوز ۲ گرم سبک‌تر است.
samsung_galaxy_note_ii_review_01.jpgدر گذشته‌ای نچندان دور تصور در دست‌گیری موبایلی ایرانسل123 با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از ۴ اینچ بسیار مضحک و غیر ممکن به نظر می‌رسید و نخستین تجربه‌ها در این زمینه نیز با انتقادهای مشخصی در رابطه با چگونگی استفاده از این ابزار روبرو شد از جمله شرکت‌هائی که برای اولین بار طلسم سایزهای معمول را شکست باید به توشیبا و ویندوزموبایل نچندان معروف TG01 این شرکت اشاره کرد که در نمایشگاه MWC 2009 و در ریویو‌های متعدد از صفحه‌نمایش ۴٫۱ اینچی آن با عناوینی همچون Monster و Giant Touchscreen یاد می‌شد. از آن زمان تا به امروز استانداردهای این رده بگونه‌ای تغییر کرده که اینک یک پنل ۴٫۳ اینچی تنها نمونه‌ای متوسط و حتی نسبتا کوچک به حساب آمده و دیرزمانی ست که سازندگان اسمارت‌فون در کلاس‌های گوناگون از ابعاد ۴٫۵ اینچ نیز فراتر رفته‌اند. اما با اینکه اغلب تولید‌کنندگان هنوز از سایز ۴٫۸ اینچی فراتر نرفته‌اند بلاخره این طلسم نیز در سال گذشته توسط سامسونگ شکسته شد و نسل اول Galaxy Note های این شرکت با ابعاد ۵٫۳ اینچی کلاس تازه‌ای را در رده اسمارت‌فون به نمایش گذاشته که بعدها عنوان “فبلت” به آن‌ داده شد Galaxy Note‌ برای دسته‌بندی در کلاس اسمارت‌فون بیش از اندازه بزرگ و برای قرارگیری در دسته تبلت‌ها بسیار کوچک بود بدین‌ترتیب کاربری تازه‌ای برای این ابزار ایجاد شد که بر قلم حساس همراه دستگاه و یک صفحه‌ موبایلی کاملا بزرگ استوار شد. موفقیت Note و فروش بالای آن زمینه را برای گسترش کلاس کاری این محصول و افزایش بیشتر سایز صفحه‌نمایش فراهم نمود تا جائیکه بلاخره تبلت ۱۰٫۱ اینچی این خانواده با عنوان Galaxy Note 10.1 N8000 همراه با دومین فبلت به نام Galaxy Note II N7100 نیز بصورت رسمی به بازار ارائه شدند. تغییرات در Note II‌ نه تنها در ابعاد و سایز صفحه‌نمایش بلکه در گزینه‌های سخت‌افزاری و پردازشی دستگاه نیز اتفاق افتاده است و بدین‌ترتیب زمینه برای افزایش جذابیت یک محصول کاملا بزرگ با قیمتی بیش از ۲ میلیون تومان فراهم شده است.
صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی دستگاه علیرغم افزایش ۰٫۲ اینچی سایز بعلت تغییر نسبت از ۱۶:۱۰ به ۱۶:۹ در عمل از مساحت چندان بزرگ‌تری نسبت به محصول سال گذشته برخوردار نبوده و افزایش سطح آن در قیاس با N7000 تنها در حدود ۲% است. این تغییر نسبت از ۱۶:۱۰ به ۱۶:۹ منجر به ایجاد یک پنل واید با عرض کمتر و ارتفاع ایرانسل123 بیشتر شده که در نهایت در ابعاد خود گوشی و کاهش عرض آن نیز کاملا موثر بوده است. وضوح این پنل ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل است که نسبت به پنل ۱۲۸۰×۸۰۰ پیکسلی N7000 از فشردگی پیکسلی کمتری نزدیک به ۲۶۷ppi‌ برخوردار شده است.
samsung_galaxy_note_ii_review_03.jpg ایرانسل123
samsung_galaxy_note_ii_review_05.jpg ایرانسل123
تغییر سایز البته تنها بهبود ایجاد شده در صفحه‌نمایش Note II نیست بلکه یک تغییر بزرگ ایرانسل123 دیگر به نام فناوری ساخت بطور کلی این مدل را از سلف خود جدا می‌کند؛ فناوری ساخت Note اولیه همچون Galaxy S و Galaxy S III از نوع Super AMOLED با چینش PenTile Matrix بود که به هر پیکسل در ساختاری نچندان مدرن تنها دو زیر پیکسل را اختصاص می‌داد
samsung_galaxy_note_ii_review_04.jpg ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

اگر منتظر سنسور خرید شارژ مستقیم ایرانسل 41 مگاپیکسلی پیوریو در این تلفن هستند باید ناامیدتان کنیم. نوکیا از یک سنسور 5 مگاپیکسل در این تلفن بهره برده، اما نرم افزارهای جذاب Cinemagraph و Smart Camera در آن وجود دارند.
موبايل خرید شارژ مستقیم ایرانسل
این محصول با خرید شارژ مستقیم ایرانسل نام مدل SM-V700 معرفی می‌شود و در واقع یک وسیله جانبی برای تلفن‌های سری گلکسی به شمار می‌رود. ممکن است که ساعت هوشمند سامسونگ مجهز به صفحه نمایش OLED منعطف باشد.
با خرید شارژ مستقیم ایرانسل انجام این اقدامات آنتی ویروس نصب شده بر روی سیستم شما نیز عملکرد بهتری خواهد داشت و به راحتی در معرض حملات هکری قرار نخواهد گرفت. به گزارش روابط عمومی شرکت ایمن رایانه پندار، نماینده پاندا سکیوریتی در ایران، کاربران با انجام اقدامات زیر می توانند کمک بزرگی به بهبود عملکرد آنتی ویروس خود کنند: - در هر زمانی برنامه های جاوا، آکروبات ریدر و فلش نصب شده بر روی سیستم خود را بروز نگه دارید.
از دیگر مشخصات فنی این تبلت، می‌توان به دو خرید شارژ مستقیم ایرانسل گیگابایت حافظه رم اشاره کرد که چند وقتی است که اغلب تبلت‌های رده بالای اندرویدی مجهز به این میزان حافظه هستند.
صفحه نمایش 4.7 اینچ لومیا 625 دارای رزولوشن 480 در 800 پیکسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل است و از یک پردازنده دو هسته‌ای Snapdragon S4 بهره می‌برد.
تمام شایعات منتشر شده درباره لومیا 625 به حقیقت پیوستند، نوکیا تلفن میان رده جدید خود را با صفحه نمایش 4.7 اینچ معرفی کرد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل این تلفن در واقع نسخه بزرگ‌تر شده Lumia 620 است که از مشخصات سخت افزاری متوسطی برخوردار می‌باشد.
نام تبلت جدید ال‌جی است که مجهز به یک صفحه نمایش 8.3 اینچ از نوع رتینا است و طی ماه آينده عرضه خواهد شد. شباهت‌های زیادی بین این تبلت و نکسوس 7 جدید گوگل وجود دارند، اما مهمترین تفاوت آن‌ها، صفحه نمایش بزرگتر و خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کیفیت‌تر G Pad است.این تبلت جدید ال‌جی، مجهز به یک صفحه نمایش 8.3 اینچ رتینا است که وضوح آن برابر با 1900×1200 پیکسل می‌باشد. استفاده از صفحه نمایش رتینا، باعث خواهد شد که G Pad یکی از بهترین و شفاف‌ترین صفحات نمایش را در میان سایر رقبا در اختیار داشته باشد.
احتمالا Galaxy Gear از طریق NFC و بلوتوث به تلفن‌های گلکسی متصل خواهد خرید شارژ مستقیم ایرانسل شد و دسترسی به برخی از امکانات تلفن‌ها را از طریق ساعت مچی میسر خواهد کرد.
سامسونگ پس از مدتی کار بر روی طراحی و ساخت ساعت های هوشمندش این بار می خواهد این ساعت ها را در مراسم آنپک امسال رونمایی کند.سامسونگ حدود چند روز پیش دعوتنامه مربوط به مراسم آنپک امسال خود را برای رسانه‌های مختلف ارسال کرده بود. این رویداد از دو سال پیش همه ساله پیش از شروع نمایشگاه IFA برگزار می‌شود و در دو سال اخیر نیز در آن گلکسی نوت 1 و 2 رونمایی شدند. حال سم-موبایل اعلام نموده که سامسونگ علاوه بر معرفی نسل سوم گلکسی نوت از خرید شارژ مستقیم ایرانسل ساعت هوشمند خود نیز پرده بر خواهد داشت. ساعت هوشمند جدید سامسونگGalaxy Gear نام دارد.
بر کسی پوشیده نیست که سامسونگ در حال کار بر روی ساعت هوشمند خود است. چندی پیش یکی از مدیران ارشد این شرکت رسما اعلام نمود که سامسونگ مدت‌ها است در زمینه طراحی و تولید و ساعت هوشمند فعالیت می‌کند و قصد دارد نسخه جدید و مدرن این ساعت‌ها را به زودی روانه بازار کند. این در حالی است که اطلاعاتی بدست آمده که علاوه بر سامسونگ، شرکت‌های بزرگ دیگری همچون مایکروسافت و اپل نیز در حال طراحی ساعت هوشمند هستند. سونی نیز اخیر خرید شارژ مستقیم ایرانسل ساعت‌های هوشمند خود را از نظر نرم افزار و سخت افزاری بروز کرد.
بر اساس اطلاعات دقیقی که بدست خرید شارژ مستقیم ایرانسل آمده، در مراسم Unpacked Episode 2 که در 4 سپتامبر برگزار خواهد شد علاوه بر گلکسی نوت 3 از ساعت هوشمند Galaxy Gear نیز رونمایی خواهد شد.
تامین امنیت آنلاین و همچنین حفاظت همه جانبه از سیستم های کامپیوتری مهمترین وظیفه آنتی ویروس ها و راه حل های امنیتی شرکت های تولید کننده آنتی ویروس است. اما جلوگیری از نفوذ برخی از آلودگی های خرید شارژ مستقیم ایرانسل ناخواسته به سیستم های کامپیوتری، به فعالیت های پیشگیرانه کاربران بستگی دارد.
کنفرانس آنپک خرید شارژ مستقیم ایرانسل سامسونگ در تاریخ 4 سپتامبر، 13 شهریور ماه برگزار خواهد شد.
لومیا 625 دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی است که از طریق درگاه microSD تا 64 گیگابایت قابل افزایش است. این تلفن در رنگ‌های سفید، مشکلی، زرد، سبز و نارنجی خرید شارژ مستقیم ایرانسل عرضه خواه
ال‌جی قصد دارد تا از این تبلت جدید خود در نمایشگاه IFA 2013 خرید شارژ مستقیم ایرانسل که شهریورماه امسال و در شهر برلین برگزار می‌شود، به طور رسمی پرده‌ برداری نماید.
این تبلت جدید همانند تبلت‌های سری نوت سامسونگ مجهز به خرید شارژ مستقیم ایرانسل قلم اختصاصی برای یادداشت برداری و نگارش نیست، اما قابلیت برقراری تماس از طریق سیمکارت و همچنین ارسال پیامک از طریق آن وجود دارد.
كاربرانی كه اين خرید شارژ مستقیم ایرانسل تبلت را به صورت آزمايشی استفاده كرده اند، عنوان نموده‌اند که G Pad بسیار نازک و سبک است. همچنین حاشیه دور صفحه نمایش این تبلت نیز بسیار نازک است. در واقع ال‌جی سعی نموده است تا این تبلت را طوری طراحی کند تا کاربر بتواند براحتی آن را در جیب پشت



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

به گفته جورما اولیلا (Jorma Ollila)، سخنگوی نوکیا، هم اکنون زمانی برای سرعت ایرانسل یک دو سه بخشیدن به فعالیت و تجدید حیات نوکیا است. این شرکت 35 درصد کل گوشی‌های عرضه شده در سراسر دنیا را به فروش می‌رساند و سال گذشته در آمد خود را 1/56 میلیارد دلار برآورد کرد.
رزولوشن نمایشگر این گوشی 640X360 پیکسل است، بر خلاف بسیاری دیگر از گوشی های ارزان قیمت با نمایشگر لمسی، نمایشگر لمسی مقاومتی (resistive) این گوشی رزولوشن بالایی دارد. در حالی که در دیگر گوشی های صفحه لمسی در این گستره ی قیمت؛ رزولوشن های WQVGA (400 x 240) یا QVGA (320 x 240)را شاهد ایرانسل یک دو سه هستیم. تعداد پیکسل های نمایشگر این گوشی تقریبا دو برابر دیگر گوشی های همرده است. این رزولوشن بالا باعث می شود که شما بتوانید در یک صفحه اطلاعات بیشتری را داشته باشید؛ و این برای مرورگری اینترنت نیز بسیار عالی است.
استفاون الوپ (Stephen Elop) ایرانسل یک دو سه به عنوان اولین مدیر غیر فنلاندی نوکیا با قدمتی 145 ساله که عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تلفن همراه در دنیا را یدک می‌کشد، منصوب شد.
بر روی این گوشی شیار کارت حافظه ی microSD وجود دارد که می تواند تا 16GB را پشتیبانی کند. این مقدار حافظه برای ذخیره ی انواع فایل های مولتی مدیا و غیر از آن کافی می باشد. در ضمن یک حافظه ی 51MB نیز درون این گوشی وجود ایرانسل یک دو سه دارد که برای ذخیره ی تماس ها و اطلاعات گوشی کافی می باشد. امکانان پخش موسیقی این گوشی بسیار عالی می باشد با آن امکان دسترسی به Ovi music نیز وجود دارد. امکانات پخش موسیقی این گوشی با Nokia 5235 comes with music قابل مقایسه است. پخش کننده ی داخلی موسیقی این گوشی از فرمت های مختلف AAc, AAC+, eAAC+, WMA, WVE, WAV, MP3, MP4, AMR NB و AMR WBپشتیبانی می کند که در نوع خود احتمالا کم نظیر یا بی نظیر است. فکر نمی کنیم دیگر با فایل موسیقی برخورد کنید که این گوشی توانایی اجرای آن را نداشته باشد. این گوشی از فایل های ویدیویی با فرمت های H263, H264, WMV & MPEG4 نیز پشتیبانی می کند. می توانید بوسیله ی هدفون و Jack 3.5 میلی متری به موسیقی گوش کنید. باتری آن نیز تا 24 ساعت پخش موسیقی را پشتیبانی می کند. رادیو FM داخلی نیز بر روی این گوشی وجود دارد که در صورت نیاز می توانید با اتصال هندزفری به آن نیز گوش دهید. باز هم در مورد باتری بگوییم که در حالت انتظار برای 18 روز شارژدهی می کند و نیز از حدود 7 ساعت و 40 دقیقه زمان مکالمه پشتیبانی می کند.
الوپ می‌گوید: به محض تحویل گرفتن این پست نقش من به عنوان مدیر نوکیا رهبری این تیم در دوره تغییر و همراهی این سازمان و گذر از زمان رکود است. به این ترتیب در تلاشیم در حالی که عملکرد بالایی به لحاظ ایرانسل یک دو سه مالی داشته باشیم به نیاز مشتریان همان زمان پاسخ دهیم.
با این همه اما این روزها بسیاری از خریداران گوشی‌های موبایل نوکیا به سابقه حضور این شرکت در بازار جهانی موبایل تکیه می‌کنند؛ سابقه‌ای که با معرفی اولین گوشی این شرکت به نام Mobira ایرانسل یک دو سه Talkman در سال 1984 به بازار شکل گرفت. این گوشی بیش از 5 کیلوگرم وزن داشت و با این حال در دسته گوشی‌های موبایل قابل حمل قرار می‌گرفت.
حدود بیست سال بعد ایرانسل یک دو سه این شرکت اولین موبایل‌های هوشمند چند رسانه‌ای خودش را در سال 2005 به بازار معرفی کرد و بالاخره سری گوشی‌های موبایل لومیای این شرکت در سال 2011 برای اولین بار رونمایی شدند. گوشی‌های لومیا در واقع اولین گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوزفون این شرکت بودند.
گفته می‌شود طی چهار سال گذشته اولی پکا کالاسوو باعث کاهش درآمد ایرانسل یک دو سه و سهم بازار نوکیا شد.
این مراسم با تمرکز بر معرفی اولین گوشی‌های موبایل مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوزفون 8 این شرکت برگزار شد. در واقع ویندوزفون 8 تنها یک ارتقای نرم‌افزاری ساده نبوده و مستلزم استفاده از سخت‌افزارهای پیشرفته و بهتری از مدل‌های قبلی است. به این ترتیب گوشی‌های موبایل مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوزفون 8 مجهز به نمایشگرهایی با وضوح ایرانسل یک دو سه تصویر بالاتر بوده، از اسلات‌های کارت حافظه microSD بیشتر بهره می‌برند و البته مجهز به تکنولوژی NFC برای پرداخت‌های موبایلی هستند.
تبیان ایرانسل یک دو سه زنجان
مدیر عامل نوکیا برکنار و مدیر بخش ایرانسل یک دو سه کسب و کار مایکروسافت را که سرپرستی خط تولید Office این شرکت را برعهده داشته جایگزین وی شد، مدیر بخش گوشی‌های هوشمند این شرکت نیز استعفا کرد.
بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، در ماه ژوییه نوکیا به دنبال جایگزینی برای کالاسوو ایرانسل یک دو سه بود اما معرفی استفان الوپ تا چند روز پیش از معرفی استراتژی‌های شرکت و رونمایی از محصول در نشستی در لندن توسط این شرکت فنلاندی غیر منتظره بود.
س از تنها یک هفته که از معرفی گوشی Nokia X3 Touch & Type می گذرد، کمپانی نوکیا مدل 5250 را معرفی کرد. این نیز یک گوشی با نمایشگر لمسی می باشد ولی برای کاربران با بودجه ی کمتر ساخته شده است. 5250 نیز همانن X3-02 نمایشگر لمسی را به همراه صفحه کلید دارد. این گوشی از سیستم عامل نسخه ی 5 سری 60 نوکیا بهره می برد که همچنین به نام Symbian^1 ™ OS نیز شناخته می شود. همین چند سال پیش بود که چنین گوشی های با نمایشگر لمسی منحصر به مدل های گران قیمت تر می شد. ولی 5250 یک گوشی با قیمت مناسب است. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به دوربین 2 مگاپیکسلی، نمایشگر 2.8 اینچی 16 میلیون رنگ لمسی، قابلیت پشتیبانی از فرمت های ایرانسل یک دو سه بسیار متنوع فایل های موسیقی، توانایی پشتیبانی از اسناد Microsoft Office و PDF و اجرای فایل های ZIP اشاره کرد. این را هم بگوییم که 5250 یک گوشی 3G نمی باشد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

زیاد شارژ اتوماتیک ایرانسل جارو برقی رو به گوشی نزدیک نکنید. این امر باعث اختلالات الکترونیکی در موبایل شما میشود. که به مراتب از آب خطرناک تر است.
۲- در صورت خروج سریع گوشی از آب ممکن است شارژ اتوماتیک ایرانسل آسیب چندانی نبیند. ماندن گوشی در آب و غوطه ور بودن آن در آب دلیلی برای از بین رفتن کامل گوشی نیست. پس نا امید نشود و مراحل زیر را انجام دهید.نجات گوشی در آب افتاده
check تلفن همراه خود را بیش از حد تکان ندهید و نتکانید، این کار باعث آب رفتن در قسمت هایی میشود که شارژ اتوماتیک ایرانسل آب در آنها نفوذ نکرده. خیلی با دقت به خشک کردن گوشی بپردازید.
شایان ذکر است که گلکسی شارژ اتوماتیک ایرانسل نوت ۳ با پردازنده Exynos 5420 دارای شماره مدل SM-N9000 و نسخه Snapdragon 800 این دستگاه دارای شماره مدل SM-N9005 می باشد؛ نسخه دوم قابلیت پشتیبانی از LTE را نیز خواهد داشت.
سرانجام پس از مدت ها شایعات مختلف گوشی اندرویدی تاشو شارژ اتوماتیک ایرانسل خود را با نام Hennessy رسما معرفی کرد؛ این تلفن هومشند دارای دو صفحه نمایش بوده و از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد.
در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا لیست کشورهایی دریافت کننده گلکسی نوت ۳ شارژ اتوماتیک ایرانسل سامسونگ با با دو نسخه Exynos 5420 و Snapdragon 800 را مشاهده نمایید.
۹- گوشی خود را داخل یک ظرف برنج خشک بیاندازید. برنج الباقی رطوبت گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل را به خودش جذب میکند.
حفاظت از حریم خصوصی در این موقعیت شارژ اتوماتیک ایرانسل برای بسیاری از کاربران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شماره تلفن‌ها، ایمیل‌ها، تصاویر، ویدئوها و… از جمله اطلاعاتی به‌شمار می‌رود که هیچ‌کس تمایل ندارد آنها را به اشتباه در دسترس افراد غیرمجاز قرار دهد. یکی از ابتدایی‌ترین پیشنهادها در این شرایط، ممانعت از ارائه هرگونه وسیله اضافی همچون سیمکارت، کارت حافظه و… همراه با تلفن یا تبلت به صاحب جدید آن است، اما همان‌طور که اشاره کردیم این پیشنهاد یکی از ابتدایی‌ترین پیشنهادها به‌شمار می‌رود؛ چرا که پیش از این کار ‌باید از اطلاعات مهم و ضروری خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید یا آنها را به رایانه یا دیگر دستگاه‌های جایگزینی که مدنظر قرار داده‌اید انتقال دهید. در هر صورت به شما توصیه می‌کنیم پیش از فروش یا تعویض تلفن همراه و تبلت اندرویدی خود، مجموعه اقدامات زیر را به انجام برسانید … در ادامه مطلب با موبایل مارکت سنتر همراه شوید.
۴- سیم کارت خود را خارج نمایید. برخی افراد تمام شماره های خود را داخل سیم خود ذخیره میکنند. شارژ اتوماتیک ایرانسل بدست آوردن شماره ها خیلی وقت ها مهم تر از نجات گوشی برای افراد است.
۷- از یک مکنده برای خشک کردن اسفاده کنید. شارژ اتوماتیک ایرانسل مکنده میتواند همان جارو برقی شما باشد. ۱۰تا ۲۰ دقیقه این کار را انجام دهید. برخی اوقات برخی گوشی ها به ۳۰ دقیقه مکش نیاز دارند.
check سرعت عمل تمام چیزی است که شما به آن نیاز دارید و سرعت عمل شارژ اتوماتیک ایرانسل شماست که تعیین میکند گوشی شما چقدر شانس زنده ماندن دارد. با این حال عصبی نشوید.
۱۱ – پس از ۲۴ ساعت میتوانید گوشی خود را تست نمایید و آن را روشن نمایید. اگر شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی شما روشن نمیشود آن را به شارژر وصل نمایید. اگر روشن شد شما فقط به یک باطری نو نیاز دارید.
۱۰- موبایل خود را روی یک دستمال حوله ای قرار دهید. ۲ تا ۴ ساعت گوشی خود را شارژ اتوماتیک ایرانسل روی دستمال نگهداری نمایید.
می توانید در ادامه مطلب عکس های این محصول جدید را مشاهده کنید.خیس شدن گوشی شما معمولا بدین معنی است که شما گوشی خود را باید تعویض نمایید. اما اگر به شارژ اتوماتیک ایرانسل اندازه کافی سریع باشید، میتوانید گوشیتان را نجات دهید. مراحل زیر را انجام دهید و سعی کنید گوشی خود را نجات دهید.
۳- پس از خارج کردن گوشی از آب در حالی که با دستمال کاغذی گوشی را خشک میکنید، درب پشت گوشی و باطری آن را خارج نمایید. این مرحله شارژ اتوماتیک ایرانسل بسیار مهمی است.
۱- گوشی خود را با سرعت از آب خارج شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایید. یو اس بی ، جای هندزفری و جای شارژ موبایلتان فقط چند لحظه وقت میخواهند تا آب را وارد گوشی شما کنند. به محض خارج کردن گوشی از آب گوشی خود را خاموش نمایید.
۸- از شارژ اتوماتیک ایرانسل سشوار برای خشک کردن گوشی استفاده نکنید.
check شارژ اتوماتیک ایرانسل در صورتی که گوشی شما به شارژر و برق متصل است ابتدا برق آن را قطع نمایید. سپس گوشی را از شارژ خارج کنید.
این تلفن که با مدل W789 شناخته می شود، به صفحه نمایش شارژ اتوماتیک ایرانسل ۳.۳ اینچی HVGA، پروسسور چهار هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی همراه با فلش٬ سیستم عامل اندروید ۴.۱ جلی بین، رم ۱ گیگابایتی، شکاف میکرو SD، پورت هدفون/شارژر٬ باتری ۱۵۰۰ میل آمپری و امکان استفاده از دو سیم کارت تجهیز شده است. همچنین این دستگاه از GPS، بلوتوث و Wi Fi برای اتصال به شبکه‌های مختلف پشتیبانی می‌کند.
این گوشی قرار است که ابتدا توسط China Telecom در چین ارائه شود و متاسفانه هنوز زمان عرضه محصول به بازارهای جهانی و قیمت آن مشخص نشده است. گفته می‌شود سامسونگ احتمالا شارژ اتوماتیک ایرانسل علاوه بر Hennessy یک تلفن تاشو دیگر را با نام Galaxy Folder نیز عرضه خواهد کرد.
۶- گوشی خود را با یک دستمال نرم یا حوله خشک نمایید. حتی اگر یک قطره آب هم داخل گوشی جا بماند ممکن شارژ اتوماتیک ایرانسل است باعث خرابی گوشی شما شود.
۵- تمام لوازم جانبی شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی خود را خارج نمایید. از جمله مموری کارت، کاور، پوشش محافظ و …



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 نخست باید اشاره کرد که بهای تعیین شده برای GalaxyS4 mini irancell 123 برابر 27900 روپیه (حدودا 465 دلار) و برای Galaxy S4 Zoom معادل 29900 روپیه (حدودا 500 دلار) می‌باشد. یعنی هر دو بالاتر از گلکسی اس سوم قیمت گذاری شده‌اند که قدری عجیب است. احتمالا قیمت این محصولات در بازار خاور میانه و کشور خودمان هم به همین صورت خواهد بود.
گلکسی اس 4 کوچک و دوربین- تلفن کهکشانی irancell 123 نسل چهارم راهی بازار دیگری شدند. این بار مردم کشور در حال توسعه هندوستان میزبان این زوج کهکشانی بودند تا از اواخر ماه جاری جدید ترین‌های سامسونگ را در دست گیرند.
دوربین irancell 123
شاید بیشترین تفاوت در این بخش باشد. اندروید با توجه به تعداد اپلیکشن های بیشتری که در اختیار دارد تا حدودی برتر از رقیب irancell 123 است، مخصوصا در بخش عکاسی و با وجود اپلیکشن هایی چون Instagram و Vine که بسیار هم محبوب هستند.
سامسونگ قول داده irancell 123 که از اواخر ماه جاری میلادی، عرضه این دو ابزارک دوست‌داشتنی را شروع خواهد کرد. The Galaxy S4 به یک صفحه نمایش 4.3 اینچی از نوع Super AMOLED و رزولوشن (960 در540 پیکسل) مجهز شده است. قلب تپنده‌ی دستگاه نیز یک 400 Snapdragon با فرکانس 1.7 گاهرتز است که توسط گرافیک Adreno 305 و 1.5 گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود. حافظه داخلی هم 8 گیگابایت در نظر گرفته شده که برای ذخیره‌ی تعدا زیادی از تصاویر ثبت شده با دوربین 8 مگاپیکسلی دستگاه مناسب به نظر می‌رسد. دوربین جلو هم کیفیتی 1.8 مگاپیکسلی داشته و امکان برقرای یک تماس تصویری نسبتا با کیفیت از طریق شبکه LTE را فراهم می‌کند. این تلفن در دو رنگ مشکی مات و سفید برفی عرضه شده و اندروید 4.2.2 آبنبات پاستیلی را اجرا می‌کند.
شاید اگر کاربر فقط قصد گرفتن تصاویر مختلف داشته باشد، لومیا ۱۰۲۰ گزینه بهتری باشد، ولی اگر کاربر به فکر انجام کارهای مختلف و متنوع بعد از گرفتن تصاویر می باشد، اس ۴ زوم گزینه های متنوع irancell 123 تری در اختیار دارد.
این بدان معناست که لومیا ۱۰۲۰ می بایست تصاویر با کیفیت تری در شرایط نور کم ثبت کند، به این دلیل که این دستگاه دارای لنز سریعتر f/2.2 است. زوم اپتیکال بزرگتر ۱۰x اس ۴ زوم نسبت به زوم دیجیتال ۶x برروی لومیا ۱۰۲۰ برتری دارد، اگر چه می بایست به این موضوع توجه کرد که رزولوشن بالاتر دوربین لومیا ۱۰۲۰ می تواند جزییاتی بیشتر را بدون از irancell 123 دست دادن کیفیت ثبت کند.گلکسی اس 4 کوچک و دوربین- تلفن کهکشانی نسل چهارم راهی بازار دیگری شدند.
البته هر دو کمپانی قبلا هم محصولی در این بخش irancell 123 داشته اند. PureView 808 که یک محصول بسیار شگفت انگیز است و گلکسی کمرا سامسونگ. در ادامه نگاهی به دو دستگاه در بخش های مختلف می اندازیم.
بخش اصلی این دستگاهها همان دوربین است. گلکسی اس ۴ زوم از یک دوربین با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی CMOS irancell 123 همراه با یک لنز f/3.1-f/6.3 24-240mm که قابلیت بزرگنمایی یا زوم ۱۰x دارد بهره می برد. لومیا ۱۰۲۰ نیز دارای یک سنسور ۴۱ مگاپیکسلی PureView و لنزی f/2.2 است.
سیستم عامل irancell 123
کمرافون ها را می بایست یک طبقه بندی جدید در بخش اسمارت فون ها نامید، محصولاتی که با تمرکز برروی بخش دوربین، طراحی و تولید می شوند. به تازگی دو محصول جدید در این بخش معرفی شده که هر کدام دارای ویژگی های قابل توجهی می باشند. یکی گلکسی اس ۴ زوم از سامسونگ و دیگری لومیا ۱۰۲۰ از نوکیا. هر دو محصولاتی بسیار خوب هستند که تجربه متفاوتی را در بخش دوربین در اختیار کاربر قرار می دهند. irancell 123
برای عکاسی می بایست به دستگاهی با حافظه ذخیره سازی مناسب دسترسی داشت. لومیا ۱۰۲۰ دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است و در این بخش نسبت به اس ۴ زوم برتری دارد. گلکسی اس ۴ زوم دارای تنها ۸ گیگابایت حافظه داخلی است که بخشی از آن هم توسط سیستم عامل اندروید اشغال شده است. البته سامسونگ برروی این دستگاه یک اسلات microSD card قرار داده که میتوان فضای ذخیره سازی را گسترش داد. همچنین سامسونگ ۵۰ گیگابایت فضای Dropbox برای دو سال و بصورت مجانی در اختیار خریداران این دستگاه قرار می دهد. لومیا ۱۰۲۰ نیز دارای فضای irancell 123 ذخیره سازی ابری است و نوکیا ۷ گیگابایت فضای ذخیره سازی Skydrive در اختیار کاربران قرار می دهد.
نوکیا نیز عملکرد بسیار خوبی در بخش ویندوز فون داشته است. آنها بخوبی بخش عکاسی را در این سیستم عامل توسعه داده اند و اپلیکشن های خوبی در این بخش در اختیار علاقمندان قرار دارد ولی به هر حال سیستم عامل اندروید در این بخش به منابع بیشتری دسترسی دارد، مخصوصا هنگامی که کاربر irancell 123 قصد ارسال تصاویر به شبکه های اجتماعی متنوع را دارد.
صفحه نمایش گلکسی اس زوم تفاوت چندانی با گلکسی اس 4 مینی ندارد، اما از یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای با فرکانس 1.5 irancell 123 گیگاهرتز استفاده می‌کند که علیرغم قدرت کم‌تر، برای پردازش تصاویر 16 مگاپیکسلی مناسب به نظر می‌رسد. دوربین این شبهه تلفن دارای زوم اپتیکال 10 برابر است و تصاویر را بر روی حافظه‌ی داخلی 8 گیگابایتی ذخیره کنید یا اگر کمبود فضا مواجه شدید از طریق درگاه میکرو SD، حافظه دستگاه خود را تا حداکثر 64 گیگابایت افزایش دهید. بلوتوث 4، وای- فای با استاندارد a/b/g/n و سنسور GPS نیز از جمله امکانات ارتباطی آن به شمار می‌روند. گلکسی اس 4 زوم دارای دکمه شاتر برای دوربین است و اندروید 4.2.2 را در زیر پوسته تاچ‌ویز سامسونگ به اجرا در‌می‌آورد.
حافظه irancell 123 داخلی



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

سیستم عامل: اندروید ۴.۲.۲ خرید شارژ ایرانسل
KnockOn: این قابلیت جدید نیست، اما فوق العاده کارآمد است. به کمک آن نیازی به فشار دادن دکمه فیزیکی پاور دستگاه نیست و در عوض تنها کافی است وقتی تلفن در حال استندبای است دو بار صفحه نمایشگر را لمس نمایید تا دستگاه خرید شارژ ایرانسل روشن شود.
Slide Aside: خرید شارژ ایرانسل برای بستن برنامه‌ها تنها کافی است سه انگشت خود را برروی صفحه بکشید تا کنار زده شود.
تلفن LG G2 تنها از نظر سخت افزاری نسبت به رقبای فعلی خود قوی‌تر نیست، این تلفن دارای امکانات نرم افزاری بعضا نوآورانه‌ایی است که... خرید شارژ ایرانسل
چیپ: اسنپدرگون خرید شارژ ایرانسل ۸۰۰ با ۴ هسته ۲.۲۶ گیگاهرتزی و گرافیک آدرنو ۳۳۰
شما را به مشاهده گالری عکس رسمی این محصول در ادامه مطلب دعوت می کنیم.اکسپریا Z Ultra از همان زبان و سبک طراحی اکسپریا Z بهره می‌برد، با این تفاوت که سونی از تجربیات کسب نموده در Z به خوبی در Z Ultra بهره برده و بهبودهای جذابی را در آن اعمال کرده است. فبلت ۶.۴۴ اینچی سونی تنها ۶.۵ میلی‌متر ضخامت دارد که در نوع خود بی‌نظیر است. در مراسم سونی دو نسخه سفید و مشکی این تلفن خرید شارژ ایرانسل به نمایش درآمد که بدنه هر دو آنها از جنس شیشه مستحکم ساخته شده بود.
نمایشگر: ۵.۲ اینچی خرید شارژ ایرانسل با کیفیت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و تراکم ۴۲۳ پیکسل٬ حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیت
QuickRemote: به کمک فرستنده IR امکان کنترل لوازم صوتی و تصویری مختلف از جمله تلویزیون، سینمای خانگی، پخش کننده چند رسانه‌ای، کولر خرید شارژ ایرانسل گازی و غیره را یکجا در اختیار خواهید داشت.
براساس مشخصات فنی فعلا بهترین گزینه LG G2 است. این تلفن از نظر پردازنده به S800 کوالکام مجهز شده است که از هر نظر سریعتر از پردازنده S600 یا اکتا بکار رفته در خرید شارژ ایرانسل تلفن‌های دیگر است. از طرفی G2 دارای باتری بسیار پرظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی است که وقتی در کنار این پردازنده بهینه قرار گیرد نوید طول عمر باتری بسیار بالا را می‌دهد.
رنگ: خرید شارژ ایرانسل سفید و مشکی
رم: ۲ خرید شارژ ایرانسل گیگابایت از نوع LPDDR3 با فرکانس ۸۰۰ مگاهرتز
حافظه داخلی: ۱۶ یا ۳۲ خرید شارژ ایرانسل گیگابایت
بالاخره پرچمدار امسال ال جی نیز با نام LG G2 رونمایی شد و حالا جنگجوی دیگری به رینگ خونین وارد خرید شارژ ایرانسل شده است!
دوربین: ۱۳ مگاپیکسلی با فناوری OIS در عقب / ۲ مگاپیکسلی در جلو باتری: ۳۰۰۰ میلی آمپر خرید شارژ ایرانسل
Guest Mode: حالت مهمان، امکان تعریف سطح‌های مختلف دسترسی را میسر می‌کند. مثلا وقتی تلفن خود را در اختیار دوست یا میهمان یا حتی فرزند خود قرار خرید شارژ ایرانسل می‌دهید دسترسی آنها به اطلاعات خصوصی از پیش تعریف شده شما محدود می‌شود.
رقابت خرید شارژ ایرانسل بین اسمارت فون های اندرویدی همیشه جذاب و دیدنی است. شرکت های قدرتمندی مانند اچ تی سی، ال جی، سامسونگ و …
سر انجام ال خرید شارژ ایرانسل جی G2 را معرفی کرد. پرچمدار سال ۲۰۱۳ این شرکت مشخصات برجسته ای دارد
اما این همه ماجرا نیست این تلفن خرید شارژ ایرانسل از صدای 24 بیت 192 کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند که در هیچ تلفن هوشمندی وجود ندارد و کیفیت خروجی بسیار خوبی را ارائه خواهد کرد.
وزن: خرید شارژ ایرانسل ۱۴۳ گرم
اما کدامیک از رینگ سلامت بیرون خواهد آمد و سهم بازار بیشتری را بدست خواهد آورد؟ گلکسی اس 4 سامسونگ یا G2 ال جی خرید شارژ ایرانسل یا HTC One یا شاید هم Moto X موتورولا؟ در ادامه مقاله مقایسه مشخصات فنی این تلفن‌ها را در کنار یکدیگر مشاهده خواهید کرد.
رقابت بین اسمارت فون های اندرویدی همیشه جذاب و دیدنی است. شرکت های قدرتمندی مانند اچ تی سی، ال جی، سامسونگ و … در این زمینه محصولاتی بسیار خوب و قدرتمندی را روانه بازار می کنند که علاقمندان به این دستگاهها نیز براساس نیازها، بودجه و سلیقه خود نسبت به انتخاب آنها اقدام خرید شارژ ایرانسل می نمایند.
این موضوع که کدام دستگاه بهتر است و عملکرد بهتری دارد همیشه موضوعی بسیار خرید شارژ ایرانسل داغ و مهم بوده است. در ادامه شما لیست بهترین اسمارت فون های اندرویدی (آگوست ۲۰۱۳) که توسط وبسایت معتبر ZDNet منتشر شده است را مشاهده می نمایید.
Answer Me: از طریق آن قادر خواهید بود، خرید شارژ ایرانسل در زمان دریافت تماس جدید، بدون نیاز به فشار دادن دکمه‌ای و با حرکت تلفن به سمت گوش خود، تماس را برقرار نموده و شروع به صحبت کنید.
تلفن LG G2 تنها از نظر سخت افزاری نسبت به رقبای فعلی خرید شارژ ایرانسل خود قوی‌تر نیست، این تلفن دارای امکانات نرم افزاری بعضا نوآورانه‌ایی است که وقتی در کنار سخت افزار قدرتمند و طراحی جدید آن قرار می‌گیرد بر جذابیت آن افزوده و آن را به ابزاری کارآمدتر بدل می‌کند.
Plug & Pop: این قابلیت بصورت خرید شارژ ایرانسل خودکار وقتی هدفون یا کابل USB را به تلفن متصل می‌کنید، نرم افزارهای مرتبط با آنها را پیشنهاد می‌دهد. مثلا وقتی هدفون را متصل می‌کنید نرم افزار موزیک یا اپلیکیشن‌های مرتبط با هدفون بر روی صفحه لیست می‌شوند.
ابعاد: ۱۳۸.۵ در ۷۰.۹ خرید شارژ ایرانسل در ۸.۹ میلیمتر
ال جی بهینه سازی‌های بسیاری را در نرم افزار اندروید ایجاد کرده است که خرید شارژ ایرانسل در ادامه به توضیح مختصر مهمترین آنها می‌پردازیم:
صفحه نمایش G2 نیز تقریبا بهتر از باقی محصولات است و خرید شارژ ایرانسل از حاشیه بسیار باریک‌تری برخوردار می‌باشد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 برخی ویژگی های این irancell123 دستگاه به شرح زیر است:
سیستم عامل جلی بین 4.2 که بهینه سازی شده و با اینترفیس HTC Sense عرضه شده است/ پردازنده irancell123 4 هسته ای کوآلکوم Snapdragon 600 با سرعت 1.7 گیگاهرتز/ دوربین جلو 4 مگاپیکسل و دوربین جلو 2.1 مگاپیکسل/ حافظه داخلی 32 و 64 گیگ
سیستم عامل آندروید نسخه جلی بین 4.1 / پردازنده چهار هسته ای 1.6 گیگاهرتزی irancell123 از نوع Exynos / نمایشگر 5.5 اینچ از نوع Super AMOLED HD / دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین جلو 1.9 مگاپیکسل / حافظه داخلی در حجم 16،32،64 گیگ با اسلات خارجی برای اضافه کردن حافظه
سامسونگ قول داده که از اواخر ماه جاری میلادی، عرضه این دو ابزارک دوست‌داشتنی را شروع خواهد irancell123 کرد. The Galaxy S4 به یک صفحه نمایش 4.3 اینچی از نوع Super AMOLED و رزولوشن (960 در540 پیکسل) مجهز شده است. قلب تپنده‌ی دستگاه نیز یک 400 Snapdragon با فرکانس 1.7 گاهرتز است که توسط گرافیک Adreno 305 و 1.5 گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود. حافظه داخلی هم 8 گیگابایت در نظر گرفته شده که برای ذخیره‌ی تعدا زیادی از تصاویر ثبت شده با دوربین 8 مگاپیکسلی دستگاه مناسب به نظر می‌رسد. دوربین جلو هم کیفیتی 1.8 مگاپیکسلی داشته و امکان برقرای یک تماس تصویری نسبتا با کیفیت از طریق شبکه LTE را فراهم می‌کند. این تلفن در دو رنگ مشکی مات و سفید برفی عرضه شده و اندروید 4.2.2 آبنبات پاستیلی را اجرا می‌کند.
سیستم عامل بهینه شده جلی بین 4.2.2 (مانند نکسوس)/ پردازنده چهار هسته ای کوآلکوم snapdragon 600 با سرعت 1.9 گیگاهرتز/ نمایشگر 5 اینچی AMOLED با 441 پیکسل در هر اینچ / دوربین جلو 13 مگاپیکسل و دوربین جلو برای چت 2 مگاپیکسل/ 16 گیگ حافظه داخلی با اسلات اضافی برای افرایش حافظه irancell123
سیستم عامل جلی بین 4.1 آندروید/ پردازنده 1.7 گیگاهرتزی چهار هسته irancell123 ای از نوع snapdragon 600 / نمایشگر 5.5 اینچی 1920 در 1080 به صورت فول اچ دی با فناوری IPS/ دوربین 13 مگاپیکسلی و دوربین 2.1 مگاپیکسلی جلو برای چت ویدئویی/ حافظه داخلی 32 گیگ با اسلات خارجی برای افزایش حافظ
از لحاظ سرعت نیز اس irancell123 4 کمی بالاتر است.
برخی irancell123 ویژگی های دستگاه به شرح زیر است:
گوشی های هوشمند در حال بزرگتر شدن هستند و irancell123 ال جی اوپتیموس جی پرو یکی از آنهاست. نمایشگر 5.5 اینچ واقعا بزرگ است و با پردزانده چهار هسته ای قدرت زیادی برای پخش مولتی مدیا دارد.
مشخصات عمومی دستگاه به شرح irancell123 زیر است:
برخی ویژگی های موتو ایکس به شرح زیر است: irancell123
صفحه نمایش گلکسی اس زوم تفاوت چندانی با گلکسی اس 4 مینی ندارد، اما از یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز استفاده می‌کند که علیرغم قدرت کم‌تر، برای پردازش تصاویر 16 مگاپیکسلی مناسب به نظر می‌رسد. دوربین این شبهه تلفن دارای زوم اپتیکال 10 برابر است و تصاویر را بر روی حافظه‌ی داخلی 8 گیگابایتی ذخیره کنید یا اگر کمبود فضا irancell123 مواجه شدید از طریق درگاه میکرو SD، حافظه دستگاه خود را تا حداکثر 64 گیگابایت افزایش دهید. بلوتوث 4، وای- فای با استاندارد a/b/g/n و سنسور GPS نیز از جمله امکانات ارتباطی آن به شمار می‌روند. گلکسی اس 4 زوم دارای دکمه شاتر برای دوربین است و اندروید 4.2.2 را در زیر پوسته تاچ‌ویز سامسونگ به اجرا در‌می‌آورد.
یکی از گوشی های هوشمند شیک در بازار است که شانه به شانه گلکسی اس 4 irancell123 جلو رفته و تنها فرق شان این است که بدنه اچ تی سی آلومینومی است و بدنه سامسونگ پلاستیک!
اچ تی سی irancell123 وان
گلکسی نوت 2 با داشتن قلم irancell123 دیجیتالی بسیار محبوب بیزینسها است. مردمی که دستان و نیز جیب بزرگ دارند، علاقمند به داشتن این دستگاه آندرویدی هستند. دستگاهی محکم محسوب شده که قلم آن، بسیاری از کارها را هندل می کند.
گلکسی اس 4 کوچک و دوربین- تلفن کهکشانی نسل چهارم راهی بازار دیگری شدند. این بار مردم کشور در حال توسعه هندوستان میزبان این زوج کهکشانی irancell123 بودند تا از اواخر ماه جاری جدید ترین‌های سامسونگ را در دست گیرند.
نخست باید اشاره کرد که بهای تعیین شده برای GalaxyS4 mini برابر 27900 روپیه (حدودا 465 دلار) و برای Galaxy S4 Zoom معادل 29900 روپیه (حدودا 500 دلار) می‌باشد. irancell123 یعنی هر دو بالاتر از گلکسی اس سوم قیمت گذاری شده‌اند که قدری عجیب است. احتمالا قیمت این محصولات در بازار خاور میانه و کشور خودمان هم به همین صورت خواهد بود.
گلکسی اس 4 کوچک irancell123 و دوربین- تلفن کهکشانی نسل چهارم راهی بازار دیگری شدند.
برخی ویژگی های شاخص این دستگاه irancell123 به شرح زیر است:
نسخه گلکسی اس 4 که برای کار با اپ های آندرویدی گوگل، بهینه سازی شده است. از لحاظ سخت افزاری شبیه گلکسی اس 4 است اما سامسونگ آهنگ ها و زنگ ها را از روی آن برداشته است.(برخی دوست دارند، برخی هم متنفرند) نسخه بدون قفل این دستگاه 649 دلار قیمت دارد. irancell123
سیستم عامل آندروید جلی بین 4.2.2 / 8 هسته ای / نمایشگر 4.7 اینچی AMOLED اچ دی irancell123 و 720 / دوربین 10 مگاپیکسلی و دو مگاپیکسلی/ حافظه 16،32 گیگی/ اتصالات NFC/ شارژر بی



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دوربین شارژ رایتل
طراحی کناری گوشی شما را به یاد یکی از گوشی‌های معروف دنیا می اندازد، شارژ رایتل کناره‌های آلومینیومی گوشی دقیقا مانند آیفون 5 طراحی شده و اگر از کنار به گوشی نگاه کنید گویی در حال نگاه کردن به آیفون 5 هستید که کمی کشیده تر و نازک تر شده است. مشخصه اصلی این گوشی که هوآوی نیز بر روی آن بسیار مانور داد ضخامت بسیار کم گوشی است این گوشی تنها 6.2 میلیمتر ضخامت دارد که باعث می‌شود بتوانیم آن را نازک ترین گوشی دنیا بنامیم. گوشی حقیقتا ضخامت کمی دارد، در کنار این ضخامت کم، وزن این گوشی نیز 120 گرم است به شما اطمینان می‌دهیم که از دست گرفتن آن بسیار لذت خواهید برد و این گوشی را می‌توان یکی از خوش دست ترین گوشی‌های حال حاضر بازار نامید.
اما شاید مهمترین قسمت دوربین این گوشی دوربین جلویی آن باشد که کیفیتی عجیب را دارد این دوربین کیفیت 5 مگاپیکسلی را دارد که می‌تواند ویدئوهایی با کیفیت 720p را تهیه کند اما سوال اساسی اینجا است که آیا برای یک دوربین که تنها برای مکالمه تصویری می خواهید از آن شارژ رایتل استفاده کنید این کیفیت دوربین نیاز است؟ بهتر نبود که هوآوی تلاش خود را بیشتر بر روی دوربین اصلی می گذاشت تا کیفیت آن را افزایش دهد؟
ناتیفیکیشن بار گوشی تمام و کمال است و تمام تنظیمات مورد نیاز را در آن پیدا خواهید کرد، گزینه جالبی در این قسمت دیده می‌شود که پروفایل نام دارد، با ضربه زدن بر روی این گزینه تنظیماتی مانند شکل زیر بر روی صفحه به وجود خواهد آمد که به راحتی می‌توانید تنظیم کنید گوشی در چه جالتی از صدا قرار بگیرد این تنظیمات انیمیشن شارژ رایتل زیبایی دارد و مطمئن باشید شما را بسیار جذب خواهد کرد.
سیستم عامل گوشی اندروید است و هوآوی از نسخه شارژ رایتل 4.2.2 آب نبات ژله‌ای استفاده کرده است. در اینجا مانند تمام گوشی‌های اندرویدی در ابتدا صفحه قفل گوشی قرار دارد که با تغییر تم‌ها به راحتی ظاهر این صفحه قفل تغییر پیدا خواهد کرد
پشتیبانی از DLNA نیز وجود دارد که توسط آن می‌توانید گوشی خود را به دستگاهایی که در شبکه بی سیم خانگی شما متصل هستند و از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند متصل کرده و محتویات مدیای خود را بر روی این دستگاه‌ها مشاهده شارژ رایتل کنید.
این گوشی به یک دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز است که می‌تواند عکس‌هایی به اندازه 3264×2448 پیکسل تهیه کند. در کنار این دوربین یک فلاش LED برای عکاسی در نور کم نیز قرار گرفته است. این ویدئو می‌تواند با کیفیت 1080p یا همان Full HD فیلمبرداری کند. عکس‌هایی که توسط این دوربین در نور داخلی تهیه می‌شوند آنچنان قابل ستایش نیستند و به خصوص در قسمت سایه عکس‌ها نویز زیادی دیده می شود و در اینجا این بهترین دوربینی نیست که تا به حال دیده‌اید اما در نور بیرونی و در نور محیط باز این دوربین بسیار خوب عمل می‌کند و جزئیات به خوبی ثبت می‌شوند، ما شارژ رایتل از عملکرد این دوربین در محیط باز بسیار رضایت داشتیم.
نرم شارژ رایتل افزار
در پشت گوشی نیز تنها دوربین 8 مگاپیکسلی، لوگوی هوآوی و اسپیکر شارژ رایتل گوشی در پایین سمت راست قرار دارند، جنس بدنه پشت نیز از آلومینیوم است که حس بسیار خوبی را در هنگام دست گرفتن گوشی به کاربر القا خواهد کرد. در ضمن آلومینیومی بودن جنس بدنه طراحی خط خطی آلومینیوم پشت بسیار زیبا است.
نمونه کیفیت‌های عکس این دوربین را در زیر مشاهده کنید، برای اینکه کیفیت عکس‌ها تغییر نکنند آن‌ها شارژ رایتل را در یک فایل فشرده قرار دادیم. برای دیدن سایز اصلی هر کدام از عکس‌ها بر روی آن‌ها کلیک کنید.
در اینجا می‌توانید تنظیماتی شارژ رایتل را فعال کنید که بتوانید با استفاده از دستکش نیز از گوشی استفاده کنید نام این حالت Gloves Mode است.
این گوشی یک صفحه نمایش 4.7 اینچی که کیفیتی برابر 720p را دارد، همانند گوشی‌هایی مانند Galaxy S4، HTC One و Xperia Z این گوشی صفحه نمایشی Full HD ندارد اما حقیقتا کیفیت این صفحه نمایش بسیار خوب است و شفافیت بسیار زیادی دارد که می‌تواند این صفحه نمایش را در رده گوشی‌هایی مانند LG Nexus 4 قرار دهد. در اینجا برای اینکه بتوانید تفاوتی بین کیفیت این صفحه و صفحه نمایش‌های Full HD در تماشای آیکون‌ها مشاهده کنید باید بسیار از نزدیک به صفحه نمایش نگاه کنید. اگر بخواهید برای خواندن کتاب از این گوشی استفاده کنید شارژ رایتل مطمئن باشید که تفاوتی بین این صفحه نمایش و صفحه نمایش گوشی‌های Full HD مشاهده نخواهید کرد. در قسمت مرورگر نیز به خوبی می‌توانید به کیفیت این صفحه نمایش تکیه کنید و عکس‌های اینترنتی نیز با کیفیت خوبی بر روی این صفحه نمایش نشان داده می‌شود.
بعد از باز کردن صفحه قفل گوشی صفحه اصلی نمایش داده خواهد شد، با توجه به اینکه هوآوی از رابط کاربری مخصوص خود در این گوشی استفاده کرده است ظاهر اندروید و کارآیی آن کمی با اندرویدهای دیگر تفاوت دارد، در اینجا شما دکمه مخصوصی که به نام منو باشد نخواهید داشت و در عوض با کشیدن صفحه به سمت چپ از صفحه اصلی به صفحه اپلیکیشن‌ها منتقل خواهید شد. شارژ رایتل
یکی دیگر از برنامه‌های جالب Note است که برای یادداشت برداری و نوشتن توسط گوشی بسیار مناسب شارژ رایتل است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

در حالی که همه منتظر نسل سوم گوشی گلکسی نوت 3 هستیم تا در 13 شهریور معرفی شود، هر روز چیزهای بیشتری از این گوشی شنیده می‌شود.به گزارش جی اس شارژ ایرانسل ام امروز یک ویژگی از این گوشی به بیرون درز کرده است، بر طبق این خبر باتری گوشی گلکسی نوت 3 ظرفیت 3450 میلی آمپری خواهد داشت.
در نتیجه به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بازار اعداد و آمار سامسونگ از فروش واقعی گوشیهایش قطعا کمتر از میزان صادرات این گوشیها خواهد بود. از طرفی اگر بخواهیم مجموع صادرات جهانی هر دو گوشیهای آی فون 4 اس و آی فون 5 در فصل سوم سال 2012 را حساب کنیم به عدد 2/22 میلیون دستگاه می رسیم که در مقایسه با صادرات جهانی 18 میلیونی گوشی گلکسی اس 3 سامسونگ بیشتر بوده و حتی می توان گفت اپل همچنان از رقیب کره ای خودش جلوتر است. با این همه اما در تصویر و نگاه بزرگ تر این رقم در مجموع چندان اهمیتی نداشته و چیزی که این روزها همه درباره آن صحبت می کنند آن است که موبایل هوشمند جدید سامسونگ بالاخره توانسته است از یک گوشی آی فون در بازار پیشی بگیرد.شاید بهتر است به دو سال قبل برگردیم؛ زمانی که زمزمه هایی درباره این موضوع شنیده می شد که سامسونگ در حال به کارگیری استراتژی اپل در بازار موبایل های هوشمند است. در آن شارژ ایرانسل زمان سامسونگ اولین گوشی گلکسی اس خودش را با سیستم عامل آندروید گوگل به بازار عرضه کرد. از همان زمان بود که سامسونگ تصمیم گرفت تا به جای تولید و عرضه چندین مدل گوشی، روی تولید یک گوشی به عنوان پرچمدار این شرکت در بازار بزرگ و رقابتی موبایلهای هوشمند تمرکز کند. این در حالی بود که شرکتهایی مانند موتورولا و اچ تی سی همچنان به تولید و عرضه مدلهای مختلفی از موبایلهای هوشمند ادامه می دادند؛ گوشیهایی شبیه به یکدیگر با تفاوت های اندک.
همین موارد باعث شده است تا وابستگی سامسونگ به پیگیری و تقلید استراتژی اپل برای حضور شارژ ایرانسل در بازار موبایل های هوشمند هر روز بیشتر و بیشتر شود
حالا سامسونگ با یک مدل گوشی خاص درست مانند اپل، به معیاری درست از فرآیند تولید، اجزا و قطعات رایج و تجربه ای مشابه از کار با گوشی های گلکسی در میان کاربرانش دست پیدا کرده است. یک سال بعد یعنی در سال 2011 سامسونگ بر نوکیا غلبه کرد تا به بزرگترین شرکت فروشنده موبایلهای هوشمند در سرتاسر جهان تبدیل شود. به این ترتیب شارژ ایرانسل سامسونگ با سرعت زیادی در حال افزایش سهم خود در بازار جهانی موبایلهای هوشمند بود تا پادشاه جدید این بازار باشد. در همین سال بود که سامسونگ گوشی پرچمدار بعدی اش یعنی گلکسی اس 2 را معرفی و عرضه کرد و یک رکورد جدید از خودش به جا گذاشت؛ فروش یک میلیون دستگاه در 70 روز اول از زمان عرضه این گوشی.
این اتفاق از نظر کارشناسان شارژ ایرانسل می تواند استراتژی عرضه و فروش سامسونگ را تهدید کند.
در اینجا یک موضوع جدی وجود دارد. داخل گوشیهای گلکسی اس، گلکسی اس 2 و حالا گلکسی اس 3 قطعات سخت افزاری مختلفی وجود دارد که به صورت مستقیم توسط خود سامسونگ تولید و ساخته شده اند. این شرکت تراشه، نمایشگرهای Super AMOLED و فلش مموریها برای حافظه داخلی این گوشیها را خودش تولید می کند. اپل روند تولید سخت افزار گوشیهای آی فون را خودش کنترل می شارژ ایرانسل کند، اما نه به صورت مستقیم. این شرکت تراشه های ویژه دستگاههای مبتنی بر iOS را خودش طراحی می کند، اما یک تولیدکننده دیگر آنها را می سازد و اپل میلیاردها دلار برای کارخانه های تولید قطعات هزینه می کند تا در نهایت عمده روند تولید و ساخت را در اختیار داشته و گوشی هایش را با قیمت مناسبی روانه بازار کند.
شاید بد نباشد قبل از بررسی و قضاوت درباره چرایی این ماجرا نگاهی دقیق تر به اطلاعات بیندازیم. در حالی که آمار منتشر و اعلام شده توسط اپل نشان دهنده شارژ ایرانسل میزان فروش واقعی این شرکت است، اما آمار و اطلاعات منتشر شده توسط سامسونگ نشان دهنده میزان صادرات گوشی گلکسی اس 3 به شرکت های ارائه دهنده خدمات مخابراتی در سرتاسر جهان است و به این دلیل نمی تواند دقتی به اندازه آمار اپل داشته باشد. به گزارش مجله آنلاین بیزنس ویک، این به معنای آن است که اگر یک شرکت ارائه دهنده خدمات مخابراتی یک یا چند گوشی گلکسی اس 3 فروش نرفته در قفسه های فروشگاهش داشته باشد، اما این گوشی یا گوشی ها در این بررسی و آمار به عنوان گوشی های فروخته شده در نظر گرفته شده اند.
گوشی گلکسی نوت 2 ظرفیتی 3100 میلی آمپری داشت که این بدان معنی است که باتری گلکسی نوت 3 ظرفیتی 11 درصد بیشتر از نسل دوم را خواهد داشت. باتری گلکسی نوت نسل اول نیز ظرفیت شارژ ایرانسل 2500 میلی آمپری داشت.
اما شاید بهتر باشد شارژ ایرانسل یک مقایسه بین باتری این فبلت با رقیبانش در دیگر کمپانی‌های داشته باشیم. باتری Xperia Z Ultra ظرفیت 3000 میلی آمپری دارد و به احتمال زیاد فبلت HTC One Max که امروز عکس آن را مشاهده کردیم نیز باتری 3000 میلی آمپری دارد. همانطور که مشاهده می کنید ظرفیت باتری این گوشی بسیار بالا است و حتی گوشی Galaxy Mega 6.3 که اندازه صفحه نمایش 6.3 اینچی دارد نیز ظرفیت 3200 میلی آمپری دارد.
این استراتژی اپل هر چند هزینه نسبتا زیادی را به این شرکت تحمیل می کند اما باعث می شود تا اپل بتواند موبایل هوشمندش را به صورت همزمان و در کمترین زمان ممکن در کشورهای مختلف عرضه کند. این در حالی است که وقتی سامسونگ گوشی گلکسی اس 3 خودش را در ماه مه امسال معرفی کرد، اعلام شارژ ایرانسل کرد که فروش این گوشی ابتدا در اروپا و سپس در 145 کشور دیگر به زودی عرضه می شود. اما در کمتر از دو هفته بعد پنج شرکت ارائه دهنده خدمات مخابراتی آمریکا این گوشی را به صورت گسترده ای عرضه کرد



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

رادیوی FM این مدل یک نمونه نسبتا ساده با ظاهر بهبود یافته است که ایرانسل یک دو سه ضمن پشتیبانی از RDS، امکان ذخیره 8 ایستگاه رادیوئی مختلف بعنوان Favorites را نیز داراست. استفاده از این رادیو نیز مثل همیشه مستلزم اتصال کابل‌های هدست به دستگاه است اما می‌توان صدای رادیو را به اسپیکر اصلی دستگاه منتقل نمود. امکان ضبط از رادیوی نیز در این اپلیکیشن پیش‌بینی شده است.
فرمت‌های مورد پشتیبانی در پلیر ویدئویی دستگاه تقریبا شامل تمامی فرمت‌های تصویری شناخته شده معمول با وضوح دلخواه می‌شود جائیکه موارد متفاوتی از جمله خانواده AVI، MP4، WMV و حتی MKV با وضوح Full HD و سایزهای دلخواه هیچ مشکلی برای پخش در این قسمت ندارند. نمایش فایل‌های زیرنویس در این پلیر با امکان انتخاب دلخواه فایل مورد نظر همراه شده و اجباری برای هم‌نام بودن فایل زیرنویس با فایل تصویری اصلی نیز وجود ندارد. شناسائی Chapter های مختلف یک فایل تصویری و نمایش آن‌ها بصورت Thumbnail های زنده در یک قاب تصویر، تنظیم دلخواه نور و رنگ و بلاخره پشتیبانی از فناوری بهبود صدای SoundAlive سایر امکانات مهم ایرانسل یک دو سه این پخش‌کننده تصویری را تشکیل می‌دهند.
از جمله امکانات اصلی دوربین Galaxy S III می‌توان به قابلیت تشخیص چهره و لبخند، تاچ‌فوکوس، لرزش گیر دیجیتال دست و امکان عکاسی با حداکثر وضوح در حین فیلمبرداری اشاره کرد. یکی از قابلیت‌هائی که سامسونگ این روزها سر و صدای زیادی پیرامون حضور آن در دوربین Galaxy S III به راه انداخته است Zero shutter lag یا تاخیر صفر ثانیه‌ای شاتر نام دارد که البته نگفته پیداست که این سخن در رابطه با پیشرفته‌ترین DSLR های فول‌فریم نیز حرفی کاملا به گزاف و ایرانسل یک دو سه ترفندی تبلیغاتی ست اما با فراموش کردن این شعار و نگاهی به سرعت شاتر دوربین Galaxy S III می‌توان امتیاز بسیار بالائی برای این دوربین در سرعت اجرای عکاسی قائل شد جائیکه با گرفتن دکمه شاتر در Galaxy S III می‌توان بصورت پیاپی تا 20 تصویر مختلف را در زمان اندکی در حدود 6 ثانیه به ثبت رسد.
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_27.jpg ایرانسل یک دو سه
دوربین ایرانسل یک دو سه اصلی Galaxy S III از همان رزولوشن سال گذشته این کلاس یعنی 8 مگاپیکسل بهره می‌برد اما این بار به لطف ساختار پردازشی پیشرفته و بهبودهای سخت‌افزاری متعدد، عملکرد این دوربین به سطح بالاتری ارتقا یافته است. ساختار منوئی دوربین تقریبا هیچ‌ تفاوتی با Galaxy S II نداشته و در اینجا نیز از کنترلرهای متعدد در قالب دو ستون عمودی در چپ و راست صفحه‌نمایش استفاده شده است. در ستون سمت راست این ساختار منوئی به ترتیب از بالا به پائین اسلایدر سوئیچ مابین عکاسی و فیلمبرداری، دکمه شاتر و آخرین عکس گرفته شده توسط دوربین با لینک به گالری نمایش تصاویر دیده می‌شود. در ستون سمت چپ نیز بجز آیکون ورود به منوی Setting در پائین‌ترین قسمت چهار میانبر قابل تغییر به دلخواه کاربر دیده می‌شود که می‌توان گزینه‌های کنترلی مورد نظر را به راحتی در این قسمت‌ها جای داد. گشودگی دیافراگم در دوربین Galaxy S III برابر با F/2.6 است در حالیکه این عدد در Galaxy S II معادل F/2.65 اعلام شده است کوچک‌تر بودن گشودگی دیافراگم در Galaxy S III‌ ضمن کاهش فاصله کانونی این دوربین از 3.97 میلیمتر در I9100 به 3.7 میلیمتر در I9300 منجر به وایدتر شدن میدان دید این دوربین نیز می‌شود.
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_28.jpg ایرانسل یک دو سه
گالری نشان‌گر ویدئوهای حاضر در Galaxy S III به چهار قسمت مجزا در بالای صفحه تقسیم شده است که شامل نمایش Thumbnails، نمایش به فرم لیست، Folders و دستگاه‌های مجاور (nearby devices) بر پایه فناوری DLNA می‌شود. از میان این شیوه‌های نمایش فایل‌های ویدئویی بدون شک حالت نمایش Thumbnail جذابیت بسیار بیشتری نسبت به سایرین ارائه می‌دهد چرا که علاوه بر جای‌گیری تعداد بیشتری از فایل‌های ایرانسل یک دو سه ویدئویی در یک صفحه، پیش‌نمایش کاملی نیز از فایل‌های ویدئویی مختلف با وضوح پائین‌تر بعنوان Thumbnail بروی هر فایل نشان داده می‌شود که تجربه تازه‌ای از یک پخش‌کننده ویدئویی را پیش‌ روی کاربران قرار می‌‌دهد.
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_31.jpg ایرانسل یک دو سه
یکی از نکات جدید و منحصر به فرد Galaxy S III در پخش ویدئو قابلیتی‌ با نام Pop up play است که در طی آن امکان نمایش ویدئو در یک قاب کوچک تصویر بصورت شناور در قسمت‌های مختلف صفحه‌نمایش ایجاد شده و بدین‌ترتیب در حین نمایش ویدئو می‌توان بصورت همزمان ایرانسل یک دو سه به انجام کارهای دیگر نیز پرداخت.
در صفحه Now Playing این پلیر در بخش پائینی علاوه بر کنترلرهای سه‌گانه استاندارد، دو قسمت برای دسترسی به اکولایزرها و لیست تمامی آهنگ‌ها در نظر گرفته شده و یک پله بالاتر نیز Progress bar با نمایش زمان شروع و پایان آهنگ به همراه گزینه‌های پخش درهم (Shuffle)، تکرار آهنگ و بلاخره جلد آلبوم قرار می‌گیرد. از جمله ویژگی‌های حرکتی Galaxy S III در این پلیر موسیقی باید به Mute شدن صدای آهنگ با برگرداندن گوشی و ایرانسل یک دو سه قرار دادن دست بروی صفحه‌نمایش برای Pause شدن آن اشاره کرد. این پلیر بصورت خودکار از پخش وای‌فای بر مبنای فناوری DLNA نیز پشتیبانی‌ می‌کند.
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_30.jpg ایرانسل یک دو سه
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_32.jpg ایرانسل یک دو سه



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

طراحی جعبه محتویات Galaxy S III از شباهت کاملی با دو نسل قبلی این خانواده برخوردار بوده و با سادگی هرچه تمام‌تر تنها با موارد اصلی همراه یک گوشی ارائه شده است. رویه مینیمالیستی سامسونگ در استفاده از جعبه‌ای کوچک با امکانات محدود بخوبی یادآور شیوه همیشگی یکی دیگر شارژ اتوماتیک ایرانسل از سازندگان بزرگ در این زمینه است. در این جعبه بجز خود دستگاه تنها یک شارژر USB کوچک، یک هدست سیمی با چند کنترلر محدود و یک کابل USB به چشم می‌خورد که علاوه بر برقراری اتصال شارژر با گوشی برای ارتباط با کامپیوتر و نقل و انتقال فایل نیز بکار گرفته می‌شود. غیبت دو کابل MHL و USB OTG از جمله مهمترین نکات منفی در جعبه محتویات این مدل محسوب می‌شود.
ابعاد این مدل 8.6×70.6×136.6 میلیمتر است که در مقایسه با Galaxy S II چیزی نزدیک به 4.5 میلیمتر در عرض و اندکی بیش از یک سانتیمتر در ارتفاع با افزایش روبرو بوده است امری که با در نظر گرفتن افزایش 0.5 اینچی ابعاد صفحه‌نمایش بخوبی میزان شارژ اتوماتیک ایرانسل مهندسی بکار گرفته شده در طراحی این مدل را یادآور می‌شود. وزن I9300 برابر با 133 گرم است که از این لحاظ نیز تنها 17 گرم اختلاف نسبت به I9100 مشاهده می‌شود.
بدنه Galaxy S III مطابق با رویه همیشگی سامسونگ در این کلاس بطور کامل از پلاستیک با کیفیت و براقی ساخته شده که تقریبا در اکثر قسمت‌ها در جذب شارژ اتوماتیک ایرانسل اثر انگشت تردیدی به خود راه نمی‌دهد البته در قسمت پشت این مدل از یک لایه براق جداگانه استفاده شده که علیرغم پنهان ساختن برخی اثرات انگشت، تا حدود زیادی منجر به ایجاد ظاهری ارزان‌قیمت برای این بخش شده است.
اولین تجربه چهار هسته‌ای سامسونگ در کلاس اسمارت‌فون‌های پیشرفته همانگونه که کاملا پیش‌بینی می‌شد در کمترین زمان ممکن تمامی بازارهای جهانی را به تسخیر خود در آورد؛ Galaxy S III محصولی که از مدتها پیش شایعات و حواشی متعددی در رابطه با مشخصات احتمالی سخت‌افزاری و پردازشی آن در میان کاربران و منتقدان به گوش می‌رسید بلاخره طلسم حضور را شکست و بصورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شد. این اسمارت‌فون پیشرفته که تمامی رکوردهای پیشین ثبت سفارش را شکسته شارژ اتوماتیک ایرانسل و در حال حاضر با عنوان برترین و قدرتمندترین گوشی هوشمند در میان تمامی پلتفرم‌ها و برندهای گوناگون شناخته می‌شود موضوع بررسی دقیق و موشکافانه ما در این نوبت است. ما را در ادامه این مبحث همراهی نمائید.
صفحه‌نمایش I9300 اما بدون شک یکی از اصلی‌ترین بخش‌های سخت‌افزاری این مدل است این صفحه‌نمایش 4.8 اینچی پس از Galaxy Nexus و Galaxy Note سومین تجربه سامسونگ در بکارگیری وضوح HD یا 1280×720 پیکسلی در اسمارت‌فون‌ها محسوب می‌شود امری که فشردگی پیکسلی معادل 306ppi برای این پنل فراهم کرده است. اما بحث‌برانگیزترین نکته در ساختار این صفحه‌نمایش تکنولوژی بکار گرفته شده در آن است جائیکه برخلاف انتظارِ تمامی ناظران و منتقدان در تکرار یا ارتقا تجربه بی‌نظیر پنل Galaxy S II با فناوری Super AMOLED Plus سامسونگ ترجیح داده است تا بار دیگر از تکنولوژی دو سال گذشته یعنی Super AMOLED در صفحه‌نمایش Galaxy S بعنوان نسل اول این خانواده استفاده نماید. نکته منفی اصلی در این زمینه همانطور که پیش از این نیز توضیح داده شده است به تعداد زیرپیکسل‌های اختصاص یافته به هر پیکسل مرتبط است جائیکه در فناوری Super AMOLD Plus همچون صفحه‌نمایش‌های TFT LCD معمول این تعداد سه عدد برای سه رنگ اصلی (قرمز، سبز و آبی) بوده ولی در فناوری Super AMOLED که از آن با عنوان PenTile Matrix یاد می‌شود تعداد این زیر پیکسل‌ها تنها دو عدد است. علت شارژ اتوماتیک ایرانسل استفاده از این فناوری در Galaxy S III بجز توضیح نه‌چندان قانع‌کننده سامسونگ در عمر بالاتر این پنل‌ها (که تلویحا به معنای عمر پائین‌تر صفحه‌نمایش پرفروش ترین اسمارت‌فون فعلی سامسونگ یعنی Galaxy S II تعبیر می‌شود) باید به آسان‌تر شدن شرایط شرکت سازنده در جای دادن تعداد بسیار زیادی از پیکسل‌ها در فضای صفحه‌نمایش اشاره کرد چرا که در صورت استفاده از فناوری پیشرفته‌تر Super AMOLED Plus و اضافه شدن یک زیرپیکسل دیگر به این مجموعه به اندازه 1280×720 زیر پیکسل دیگر می‌بایست به این مجموعه افزوده شود که هزینه و دشواری بیشتری برای شرکت سازنده به همراه خواهد داشت.
بلاخره دنیای اندرویدفون‌ها نیز پس از یکی دو سال حضور گوشی‌های تکراری با امکانات مشابه و قابلیت‌های معمولی شاهد حضور محصولی تازه با ویژگی‌های پیشرفته‌ای ست که می‌توان عنوان انقلابی را برای آن در نظر گرفت؛ Galaxy S III نسل سوم از تولیدات پیشرفته سامسونگ در کلاس اندرویدفون‌ها ست که با Galaxy S در دو سال گذشته آغاز شد، با Galaxy S II به خودنمائی در شارژ اتوماتیک ایرانسل میان انبوه دیگر رقبا پرداخت و با Galaxy S III اینک به اوج خود رسیده است تا جائیکه اکثر منتقدان و فعالان بازار موبایل از این اسمارت‌فون که با نام I9300 نیز شناخته می‌شود با عنوان پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند در میان تمامی برندها و تمامی پلتفرم‌ها یاد می‌کنند. البته استفاده از این عنوان در شرایطی که تنها فقط یک اسمارت‌فون چهار هسته‌ای دیگر (HTC One X) در بازار حضور داشته و سایر برندها (بخصوص شرکت اپل) هنوز مدل‌های جدید خود در این زمینه را ارائه نکرده‌اند تا حدود زیادی غیر منصفانه به نظر می‌رسد. از جمله مشخصات پیشرفته Galaxy S III و عوامل تفاوت این مدل با سایر اسمارت‌فون‌های فعلی بازار می‌توان به موارد مشهودی مثل صفحه‌نمایش بزرگ HD، دوربین پیشرفته و پردازنده چهار هسته‌ای اشاره نمود هرچند که نکات مهم دیگری همچون طراحی ظاهری، حافظه داخلی بالا، کیفیت صدای خروجی و ظرفیت باتری نیز در این زمینه بی‌تاثیر نبوده‌اند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

فلش مموری ها راهی ارزان و ساده برای پشتیبان گیری از اطلاعات و جابجایی داده ها بین کامپیوترها هستند. اما از آنجایی که روزانه استفاده از پردازش ابری و اینترنت بیسیم گسترش پیدا می کند، فلش مموری ها آن استفاده گذشته خود را از دست می دهند. احتمالا شما هم الان در کشوی میزتان چند فلش مموری دارید که چندان مورد استفاده قرار نمی گیرند؟ اگر می خواهید نفس تازه ای به فلش مموری های خود بدهید، در پست امروز چند روش استفاده غیرمعمول اما ایرانسل123 مفید را بشما آموزش خواهیم داد …
۲٫ بوت یک سیستم عامل پایدار ایرانسل123
شرکت خودروسازی BMW اعلام کرد که مدل نهایی از این رایانه شخصی به زودی تکمیل می‌شود و ایرانسل123 آن را در نمایشگاه بین‌المللی Computex در تایپه به نمایش می‌گذارد.
درباره نرم افزارهای قابل حمل بارها شنیده اید. برنامه هایی که بدون نیاز به نصب برروی سیستم عامل قابل اجرا می باشند. سایت Portable Apps به کاربران ویندوز این اجازه را می دهد که برنامه های مورد علاقه خودشان را بدون نیاز به نصب و بوت ویندوز خودشان اجرا نمایند. از دیگر سرویس هایی که به ارائه نرم افزارهای قابل ایرانسل123 حمل می پردازند می توان به Liber Key و Win Pen Pack اشاره کرد.
مرکز DesignworksUSA وابسته به شرکت خودروسازی BMW که تاکنون در زمینه طراحی اتومبیل فعالیت می‌کند، مدل مفهومی از یک رایانه شخصی مخصوص علاقه‌مندان به بازی‌ های رایانه‌ای ارایه کرده است.به گزارش پاپوبلاگ، این رایانه شخصی که از نظر ظاهری با مدل‌های کنونی بسیار متفاوت است، با همکاری شرکت ASRock به تولید ایرانسل123 رسیده است و پیش‌ بینی می‌شود که در آینده نزدیک وارد بازار جهانی شود.
۵٫ پارتیشن بندی دیسک سخت ایرانسل123
۱٫ نصب توزیعی از لینوکس ایرانسل123
۴٫ استفاده ایرانسل123 به عنوان رم
اگر چیزی بیش از یک سیستم عامل زنده برروی فلش مموری خودتان نیاز دارید تا تمامی تغییرات را برروی دیسک قابل حمل خود داشته باشید، می توانید چندین توزیع را مستقیما برروی فلش مموری خود نصب کنید. از این طریق می توانید سیستم عامل خودتان را برروی کامپیوتر دیگران بالا آورده و استفاده کنید، همچنین به اطلاعات و فایل هایی که ایجاد کرده اید بعلاوه برنامه هایی که برروی سیستم عاملتان ایرانسل123 نصب کرده اید دسترسی داشته باشید. Pen Drive Linux یکی از این گزینه هاست که می‌توانید از طریق آن به این کار اقدام کنید. هرچند اکنون بسیاری از توزیع های عمده مانند اوبونتو این امکان را به شما داده اند که سیستم عامل را برروی فلش مموری خود نصب و استفاده کنید.
فلش ممـوری, ایرانسل123 پارتیشن بندی دیسک سخت
نصب نرم افزار Parted Magic برروی فلش مموری به شما این امکان را می دهد که از طریق USB درایو خود بتوانید به پارتیشن بندی و تغییر سایز پارتیشن ها بپردازید. پارتیشن بندی در حال اجرای سیستم عامل کار نسبتا خطرناکی است و ممکن است باعث ازبین رفتن برخی اطلاعات شما گردد اما پارتیشن بندی از طریق بوت و ایرانسل123 بدون اجرای سیستم عامل این ریسک را از بین خواهد برد. (البته همیشه باید مراقب اطلاعات در حین پارتیشن بندی بود و نمی توان احتمال از بین رفتن اطلاعات را صفر دانست)
در مواردی که کامپیوتر شما سرعت نامناسبی به دلیل کمبود رم دارد و فلش یا فلش مموری هایی با فضای ایرانسل123 آزاد بسیاری در اطراف شما هست می توانید از این فلش مموری ها به عنوان رم کامپیوتر استفاده نمایید تا سرعت کامپیوتر شما تا حدودی افزایش یابد و در مدیریت نرم افزارها بهتر عمل کنید. مایکروسافت Ready Boost را برای اینکار فراهم آورده تا بتوانید فلش مموری خودتان را به عنوان رم به کامپیوتر اضافه کرده و از آن استفاده کنید.
اگر از استفاده کنندگان یا دوستداران لینوکس باشید می دانید که اغلب توزیع های لینوکس را می توان از طریق دیسک زنده یا Live CDs بدون نیاز به نصب کامل و تنها از طریق بوت از روی لوح فشرده اجرا کرد. در سال های اخیر این روند به سوی ساخت USB ها به جای CD ها رفته است. شما می توانید برنامه ها و توزیع لینوکس دلخواهتان را انتخاب کرده و آنها را دانلود و برروی فلش مموری خود انتقال دهید و از طریق آن به تست و یا نصب و ایجاد سیستم عامل لینوکس برروی کامپیوترتان اقدام کنید. این کار سریع تر و لذت بخش تر از نصب از طریق CD هاست. فلش مموری ها حجم بیشتری از اطلاعات را می توانند در خود جای دهند ایرانسل123 و برای نصب توزیع های حجیم بسیار مناسب می باشند.
شرکت BMW این رایانه را ایرانسل123 M8 نام‌گذاری کرده است که البته در ظاهر شبیه به کنسول بازی Xbox طراحی شده و در اصل آن را رایانه شخصی می‌نامند.
دو شرکت DesignworksUSA و ASRock برای طراحی بدنه این محصول در سال ۲۰۱۲ میلادی همکاری‌های خود را آغاز کردند و هدف آنها ارایه مدلی بود که ضمن کوچک بودن، بتوان به راحتی آن را حمل کرد. این رایانه شخصی با هدف جلب توجه علاقه‌مندان به ایرانسل123 بازی‌های رایانه‌ای طراحی شد.
۳٫ اجرای نرم افزارهای قابل حمل ایرانسل123
شرکت BMW در خصوص این محصول توضیح داده است که طراحی ویژه بدنه آن این امکان را می‌دهد که بتوان M8 را به صورت افقی یا عمودی روی زمین گذاشت. در بدنه این محصول از چراغ‌های OLED استفاده شده است که اطلاعاتی در خصوص سیستم از جمله دمای آن را برای ما نمایان می‌کند و امکان کم و زیاد کردن صدا یا تغییر درجه فن ایرانسل123 را نیز فراهم می‌آورد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

بر اين شارژ اتوماتیک ایرانسل اساس هم اكنون تهران با 62/28 درصد و خراسان شمالي با 74/2 درصد بيشترين و كمترين ضريب نفوذ شبكه تلفن همراه در كشور را به خود اختصاص داده اند.
نوكيا دو گوشي جديد CDMA خود را در نمايشگاه سالانه فناوري سنگاپور به نمايش گذاشت. اين دو مدل جديد مجهز به دوربين هاي مگا پيكسل ”پلاس” بوده و از فناوري بي‌سيم شارژ اتوماتیک ایرانسل بلوتوث بهره برده‌اند.
اين مدل طرحي مناسب ومجموعه‌اي از ويژگي هاي جذاب داشته ودستگاه منحصر بفردي است که با قيمتي منطقي عرضه خواهد شد. شارژ اتوماتیک ایرانسل علاوه بر تصاوير شفافي كه دوربين 3/1 مگا پيكسلي اين تلفن همراه ارايه مي‌دهد، مدل فوق از فناوري بي‌سيم ”بلوتوث 2“ بهره‌ برده و با طيف گسترده‌اي از دستگاه ها و لوازم فرعي فناوري ”بلوتوث“ همساز است. به علاوه، اين مدل يك صفحه رنگي پيكسل 160×128 با ضريب شفافيت 144/262 دارد.
گفتني است که تعداد کل کاربران اينترنت در ژاپن بالغ بر 85.3 ميليون نفر است. اين بدان معناست شارژ اتوماتیک ایرانسل که از هر 3 نفر ژاپني دو نفر با دنياي مجازي آشنا هستند.23.3 ميليون نفر از ژاپني ها به اينترنت پرسرعت دسترسي دارند و 5.5 ميليون نفر آنها با سرعت 100 مگابيت در ثانيه به اينترنت متصل هستند.
يک گزارش دولتي نشان مي دهد که شارژ اتوماتیک ایرانسل در ژاپن تا پايان سال 2005 بيش از 69.2 ميليون نفر با استفاده از گوشيشان به اينترنت دسترسي داشتند، حال آنکه اين رقم در مورد کاربران رايانه هاي شخصي 66 ميليون نفر بوده است. البته 48.6 درصد کاربران هم از هر دو وسيله براي اتصال به اينترنت بهره مي بردند.
Nokia 2875 شارژ اتوماتیک ایرانسل
تعداد آن دسته از کاربران تلفن همراه در ژاپن که براي دسترسي به اينترنت از گوشيشان استفاده مي کنند از تعداد کساني شارژ اتوماتیک ایرانسل که براي اين کار از رايانه شخصي استفاده مي کنند فزوني گرفته است.
”تيمو ايهاموتيلا” معاونت ارشد واحد تجاري CDMA نوكيا مي‌گويد: ”مشتريان هر چه با مزاياي جديد ترين فناوري هاي موبايل آشنا مي‌شوند، تصوير برداري و فناوري بي‌ سيم ”بلوتوث” مورد محبوبیت‌ بیشتر قرار می گیرد.تلفن‌هاي جديد به نحوي طراحي شده‌اند تا خواسته های آنان را تحقق بخشند و مصرف‌ كنندگان شارژ اتوماتیک ایرانسل را با ويژگي هاي فني نوين كه موجب بهبود كيفيت موبايل مي‌شوند آشنا سازند. اين دو مدل جديد نوكيا، طراحي، فناوري، و ارزش منحصر بفردي به بازار CDMA می بخشند."
بر اساس پيش بيني هاي شركت مخابرات ايران در سال جاري اين شركت شارژ اتوماتیک ایرانسل دو ميليون و 600هزار شماره تلفن همراه واگذار خواهد كرد كه با اين واگذاريها تعداد مشتركان به بيش از 11ميليون مشترك مي رسد.
زیرا این گوشی علاوه بر مجهز بودن به فناوري بي‌سيم ”بلوتوث” و دوربين 2 مگا پيكسلي و قابليت ضبط ويدئويي، داراي دستگاه پخش موسيقي ديجيتال بوده و كارت حافظه تا سقف 2 گيگا بايت microSD را پشتيباني مي‌كند. اين تلفن، مجموعه گسترده‌اي از فورمت‌هاي موسيقي ازجمله MP3، AAC شارژ اتوماتیک ایرانسل و eAAc+ را حمايت كرده و مي‌تواند هزارها فايل موسيقي را بر روي يك كارت حافظه اختياري 2 گيگا بايتي ذخيره كند.
تلفن نوكيا 2875/2875i شارژ اتوماتیک ایرانسل
تا پايان هفته دهم سال جاري تعداد مشتركان تلفن همراه كشور به بيش از 8ميليون و 500هزار شارژ اتوماتیک ایرانسل و 400هزار نفر رسيده است.
http://www.mobilewhack.com/images/tn_2875i_high_1-thumb.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
تا پايان هفته دهم سال جاري تعداد مشتركان تلفن همراه كشور به بيش از 8ميليون و 500هزار و 400هزار شارژ اتوماتیک ایرانسل نفر رسيده است. تا همين زمان مخابرات توانسته 933 هزار شماره تلفن همراه واگذار كند و يك هزار شهر را تحت پوشش شبكه تلفن همراه قرار دهد.
تا پايان هفته دهم سال 85 شارژ اتوماتیک ایرانسل تمامي مشتركان تلفن داراي سيستم ارسال پيام كوتاه بوده‌اند و 219 هزار و 808 نفر نيز از امكانات VMS (صندوق پست صوتي) استفاده كرده اند.
شبكه تلفن همراه اعتباري نيز در تهران 417 هزار شارژ اتوماتیک ایرانسل و 830 مشترك دارد. تا پايان هفته دهم مخابرات با 87 كشور ارتباط ارومينگ برقرار كرده است و 22 كشور نيز در حال مذاكره بوده و 28 كشور نيز در حال تست بود.
تعداد آنتن هاي bts دولتي نيز به 6645 آنتن رسيده است. بدين ترتيب در پايان هفته دهم امسال ضريب نفوذ تلفن همراه در شارژ اتوماتیک ایرانسل كشور به 40/12 درصد رسيده است.
به منظور بالا بردن قابليت‌هاي تلفن شارژ اتوماتیک ایرانسل همراه، اين مدل نوكيا داراي تعدادي از ويژگي هايي است كه سرگرم ‌كننده مي‌باشند. در اين مدل، زنگ‌هاي مختلف ويدئويي، و پشتيباني از فورمت‌هاي موسيقي ازجمله eAAc+، AAC، mp3 تحقق يافته‌اند. اين مدل پشتيبان قابليت ويدئويي بوده و آخرين دستاوردها از جستجوگرهاي اينترنتي بي‌سيم را داراست. يك راديوي موج FM به دارنده امكان مي‌دهد تا بلافاصله به تفريحات و داده‌هاي صوتي، ويدئويي و اينترنتي دسترسي پيدا كند. طول، پهنا و ضخامت اين مدل به ترتيب 2/4 اينچ، 7/1 اينچ و 75/0 اينچ بوده و وزن آن بالغ بر 94 گرم مي‌باشد.
در ژاپن تا پايان سال 2005 بيش از 69.2 ميليون نفر با استفاده شارژ اتوماتیک ایرانسل از گوشيشان به اينترنت دسترسي داشتند
مدل فوق با ضريب شفافيت بالا و صفحه رنگي QVGA 320×240 پيكسلي و قالب ساخته شده شارژ اتوماتیک ایرانسل از فولاد ضدزنگ است. اين گوشي شكيل بلافاصله توجه همگان را به خود چذب مي‌كند. اما آنچه به معناي واقعي كلمه اين مدل را ميان مجموعه مدل‌هاي نوكيا منحصر بفرد مي‌كند محتوا وامکانات آن مي‌باشد.
تلفن نوكيا 6275/6275i داراي يك دوربين دومگا پيكسلي با شفافيت بالا بوده، در حاليكه تلفن نوكيا 2875/2875i مجهز به يك دوربين با كيفيت 3/1 مگا پيكسلي مي‌باشد. انتظار مي‌رود هر دو مدل طي سه ماهه چهارم سال 2006 در دسترس عموم شارژ اتوماتیک ایرانسل قرار گيرند.
تلفن نوكياي شارژ اتوماتیک ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 وزارت بازرگاني براي گوشي‌‏هاي تلفن همراه تعرفه متفاوت تعريف كند، به طوري كه گوشي‌‏هايي كه تنها امكان برقراري تماس را مهيا مي‌‏كنند داراي تعرفه كم‌‏تر و به گوشي‌‏هايي كه امكانات جانبي از قبيل دوربين، MP3 و RAM هستند، تعرفه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بيشتري تعلق گيرد.
سهام نوکیا روز پنجشنبه پس از اعلام این شرکت مبنی بر فروش 7 میلیون و 400 هزار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دستگاه گوشی لومیا در سه ماهه دوم امسال، شش درصد سقوط کرد. اگرچه فروش نوکیا 32 درصد از سه ماهه اول امسال بیشتر است، اما از پیش بینی تحلیلگران مبنی بر فروش هشت میلیون و 100 هزار دستگاه کمتر است.
شربياني رعايت حقوق مصرف كننده را براي گوشي تلفن همراه الزامي دانست و تاكيد كرد: اكثريت جامعه مصرف كننده تلفن همراه از اين وسيله تنها به منظور ارتباط استفاده مي‌‏كنند و تنها 20 درصد افراد، گوشي‌‏هاي با امكانات بالا در اختيار دارند. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
وي با بيان اين كه تعرفه 4 درصدي گوشي تلفن همراه باعث شد شركت‌‏هاي غول پيكر اين كالا به راحتي بازار را در اختيار بگيرند، افزود: براي توليد از يك جايي خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بايد شروع كرد، اما در اين ميان نبايد كيفيت كالاي داخلي و خارجي با يكديگر مقايسه شود.اين كارشناس امور تلفن همراه ، تصريح كرد: وزارت صنايع به كمك وزارت ICT و رسانه‌‏ها مي‌‏تواند در اين جهت فرهنگ‌‏سازي كرده و شرايطي ايجاد كند كه شركت‌‏هاي داخلي خودشان را به روز كنند.
مشاور نمايندگي 121 صاايران، صنعت بدون كارخانه را موثرترين اقدام در جهت ايجاد توليد در كشور و حمايت از توليد داخلي عنوان كرد و گفت: توليد‌‏كننده با استفاده از يك برند خارجي از راه SKD شروع به كار مي‌‏كند كه اين امر با يك خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل درصد سود آغاز و سپس تبديل CKD ، مونتاژ و در نهايت خودكفايي خواهد شد.
تحلیلگران که برخی از آنها گفته اند، نوکیا برای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل متقاعد کردن آنها به بقایش در بازار اسمارت فون ها باید در ماههای آتی 10 میلیون دستگاه لومیا بفروشد، گفتند: نگران این هستند که مدلهای ویندوز موبایل نوکیا خیلی دیر وارد رقابت شده باشند.
شربياني، شرط ورود به WTO خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را تعرفه بالا دانست و يادآور شد: در تجارت جهاني، ابزار كار روي تعرفه است و اگر تعرفه كالاي داخلي ما پايين باشد، حرفي براي گفتن نخواهيم داشت.
وي با بيان اين كه افزايش تعرفه گوشي تلفن همراه باعث قاچاق نمي‌‏شود، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اظهار داشت: گوشي تلفن همراه تنها كالايي است كه قاچاق آن امكان پذير نيست، چرا كه سريال گوشي به راحتي از سوي مخابرات قابل پي‌‏گيري بوده و مخابرات مي‌‏تواند گوشي‌‏هاي قاچاق را ثبت نكند.
فروش ضعیف گوشی های هوشمند شرکت نوکیا باعث روانه شدن نوک پیکان انتقادات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به سمت استیون الوپ رئیس اجرایی این شرکت شده که تصمیمش مبنی بر استفاده از سیستم عامل ویندوز موبایل هنوز نتوانسته باعث بهبود جایگاه این شرکت در بازار رقابتی تلفن همراه شود.
وي با بيان اين كه حداقل بخشي از مصرف داخلي گوشي تلفن همراه را خودمان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تامين كنيم، اظهارداشت: تعرفه بالاي اين كالا حمايت از توليد داخل را شامل مي‌‏شود، چرا كه بازار تلفن همراه ايران بسيار بكر است و توليد‌‏كنندگان تلفن همراه به اين بازار چشم‌‏ دوخته‌‏اند.
شربياني با اشاره به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شركت صاايران به عنوان تنها توليد‌‏كننده گوشي تلفن همراه داخلي گفت: خط توليد صاايران بسيار پيشرفته و با تكنولوژي روز كشور فرانسه شكل گرفته است، اما سياست‌‏گذاري دولت‌‏هاي گذشته و عدم حمايت از توليد داخل باعث شد كه توليد اين شركت متوقف شود.
وي افزود: صنعت بدون كارخانه براي كشورهايي كه براي اولين بار شروع به توليد مي‌‏كنند راه‌‏حل بسيار مفيدي خواهد بود، به طوري كه اين روش در كشور هند با توليد آداپتور و شارژر همراه آغاز شد.مديرعامل بازرگاني جام‌‏جم، ايجاد اشتغال از راه توليد را در گرو فرهنگ‌‏سازي دانست و گفت: تلفن همراه بايد به يك وسيله اضطراري تبديل شود، چرا كه در هيچ جاي دنيا سيم كارت تجارت نمي‌‏شود، اما در كشور ما به دليل آن كه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بازار تشنه است، ولع خريد و فروش و بازار آزاد باعث مشكلات بسياري مي‌‏شود.
مشاور صاايران با اشاره خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به اين كه اين شركت تنها توليد‌‏كننده گوشي تلفن همراه داخلي است گفت: خط توليد صاايران بسيار پيشرفته و با تكنولوژي روز كشور فرانسه شكل گرفته است، اما سياست‌‏گذاري دولت‌‏هاي گذشته و عدم حمايت از توليد داخل باعث شد كه توليد اين شركت متوقف شود.
نوکیا به گوشی های هوشمند سری لومیا امید بسته بود تا بتواند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به پیشتازی سامسونگ و اپل در بازار پایان دهد، اما روند فروش این سری از گوشی های نوکیا باعث ناامیدی بسیاری از سرمایه گذاران و تحلیلگران شده است.
علي شربياني، مشاور نمايندگي 121 صاايران، در گفت‌وگو با ايلنا با اشاره به افزايش تعرفه‌‏هاي وارداتي گوشي تلفن همراه اظهار داشت: همه مصرف‌‏كننده‌‏هاي تلفن همراه امكان خريد گوشي با قيمت بالا را ندارند و افزايش تعرفه بايد بين مصرف كننده‌‏ها متغير باشد.وي با بيان اين كه حمايت دولت در هر زمينه مي‌‏تواند بسياري از مشكلات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را حل كند، يادآور شد: اگر از سوي دولت حمايت صورت بگيرد، ما مي‌‏توانيم به خاورميانه گوشي تلفن همراه صادر كنيم.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 


خوب خیلی ها به جای اینکه یه گوشی ظریف داشته باشن دوست دارن یه گوشی مردونه و محکم تو دستشون بگیرن ...گلکسی ایکس کاور 2 سامسونگ از این جنس گوشی هاست. دارای صفحه نمایش 4 اینچی WVGA و دوربین 5 مگاپیکسلی هم داره...این گوشی در واقع یه کارگر معدن برای کار تو فضای سخت طراحی شده ، این گوشی زد آب و یه GPS حرفه ای هم برای ردیابی ماهواره ای دقیق با خودش داره و قراره که سامسونگ تو مارچ 2013 روانه بازار کنه این گوشی سخت کوش.رضه گوشی جدید LG optimus L5 II از irancell 123 برزیل در سراسر جهان شروع شد.ماه گذشته شرکت ال جی در MWC اعلام کرده بود که این گوشی به زودی در بازار با امتیاز قیمت پایین عرضه خواهد شد.
• سیستم عامل: آندروید ژله باقلا irancell 123 ۴٫۱٫۲
صفحه نمایش irancell 123 ۵٫۹ اینچی فول HD
• باتری: irancell 123 ۱،۷۰۰ میلی آمپر ساعت
طراحی irancell 123 بدون درز و براق،درخشنده و روشنایی هوشمند در اطراف دکمه ها با رنگ های مختلف است.
ترکیب فروش تبلت سامسونگ،آمازون، Lenovo و ایسر irancell 123 نزدیک به ۱۲ میلیون شد و افزودن تبلت کمپانی های کوچک دیگر،فروش تبلت های اندرویدی در فصل دوم ۲۰۱۳ را به ۱۹٫۵ میلیون رسانده است.
درکل اپل در صدر جدول فروش تبلت قرار گرفته است و راه زیادی برای کمپانی های دیگر برای رسیدن به آن باقی مانده است ولی از نظر irancell 123 سیستم عامل بازهم اندروید حرف اول را میزند.
پردازنده Snapdragon 800 با سرعت irancell 123 کلاک ۲٫۳GHz
• صفحه نمایش: irancell 123 ۴٫۰-اینچ WVGA
• اندازه: ۱۱۷٫۵ X 62.2 X 9.2mm (تک سیم) / ۱۱۸٫۴ X 62.2 X 9.2mm irancell 123 (دو سیم کارت)
دوربین ۴ مگاپیکسلی اولتراپیکسل عقب و دوربین ۲٫۱ مگاپیکسلی irancell 123 جلو
ال جی اعلام کرده که در حال حاضر این دستگاه در برزیل به صورت دو سیم کارته عرضه خواهد شد ولی در آینده با دو گزینه irancell 123 تک و دو سیم کارت خواهد آمد.
امروز تصاویری از این فبلت که اکنون با نام T6 شناخته می شود توسط سایت irancell 123 ePrice به بیرون درز کرد.ظاهر این فبلت مانند گوشی HTC One است اما با لبه های باریک تر و قدی بلندتر !
این گوشی irancell 123 آدم یاد روزای قدیم نوکیا می ندازه یاد نوکیا یازده دو صفر.. بازی مار و بقیه چیزاش..اما نوکیا 105 برای افرادی که تماس وزیاد دارن و دست به اس ام اس عالی ..به قول معروف خوره اس دارن...نکته جالب درباهر عمر باطری این گوشی که 35 روز و وقاعا فوق العادست در ضمن اینکه یک دوبین 3.2 مگاپیکسلی و اینترنت 3جی هم با خودش داره.
مشخصات کلیدی آپتیموس L5II: irancell 123
همانطور که قبلا هم گفتیم،HTC پس ازعرضه HTC One مینی برای رقابت با سونی اکسپریا اولترا و سامسونگ گلکسی مگا،فبلتی با نام HTC One Max را روانه irancell 123 بازار خواهد کرد.
باتری ۳۳۰۰mAh ، irancell 123 ضخامت ۹٫۴ میلیمتر و اسپیکرهای دوگانه
2 گیگابایت رم ، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه irancell 123
همچنین در این گزارش مشخصات HTC One Max نیز irancell 123 منتشر شده است :
هشدار LED تماس های از دست رفته و پیام،قابلیت ارتقاء irancell 123 سیستم عامل و مدت طولانی باتری و قیمت خوب از خصوصیات این گوشی میباشد.
اپل هم موفق به فروش ۱۴٫۶ میلیون آیپد و آیپد مینی شد و ۴۲ درصد از بازار تبلت را در فصل دوم ۲۰۱۳ به محصولات خود اختصاص داد.این فروش نسبت به سال گذشته ۱۴٫۲ درصد که فروش ۱۷ میلیونی داشت کاهش یافته است ولی با این حال در صدر جدول قرار irancell 123 دارد.
• حافظه: ۴ GB / 512 MB irancell 123 RAM
• دوربین ۵٫۰MP irancell 123 با فلش LED
سامسونگ گلکسی ایکس کاور2 irancell 123
• رنگ: نیلی سیاه و سفید، سفید، صورتی، تیتان irancell 123
در سه ماه دوم امسال،۳۴ میلیون تبلت عرضه شده است که این افزایش ۴۳ درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می دهد.طبق این گزارش ۶۸% از تبلت های عرضه شده کمتر irancell 123 از ۹ اینچ بودند و به نظر ما فروش نکسوس ۷ جدید،فروش تبلت های اندرویدی را در فصل سوم از این بیشتر خواهد کرد.
مجهز irancell 123 به آخرین ورژن سیستم عامل اندروید (۴٫۳)
• پردازنده: ۱ گیگاهرتز تک irancell 123 هسته
سری L5II با پردازنده irancell 123 تک هسته ای ۱GHz و صفحه نمایش WVGA 480×800،رم ۵۱۲ مگابایت و سیستم عامل اندروید ۴٫۱٫۲ وارد بازار میشود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

ارسال به موقع این اطلاعات می تواند به مراکز امدادی کمک کند که نوع نیروهای ارسالی را مشخص کنند و خدمات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مرتبط با فوریت‌های پزشکی در زمان کوتاه‌تری به مصدومان ارائه شوند.
سیستم‌های هشداردهنده در خودروهایی نظیر C5 سیتروئن، بی‌ام‌دبلیو‌های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سری ۵ و ۶ و سیستم‌های فعال در خودرو‌هایی نظیر مرسدس‌بنزهای کلاس E نصب شده است.
سیستم‌های اطلاع‌رسانی خودکار وقوع تصادفات(AACN) : این سیستم‌ها وقوع تصادفات را به صورت خودکار به اطلاع اورژانس و سایر نیروهای امدادی می رسانند. این سامانه با جمع‌آوری اطلاعات مربوط به سناریوی برخورد (نظیر برخورد از عقب، از بغل…) و پارامترهای مربوط به شدت تصادفات (نظیر اطلاعات مرتبط با باز شدن کیسه هوا یا واژگونی) در مورد ارسال گزارش به مراکز اورژانسی یا تخصصی تروما خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تصمیم‌‌گیری می کند.
برخی از مدل‌های این سیستم تنها به اعلام هشدار اکتفا می‌کنند و در برخی از مدل‌های پیشرفته‌تر در صورتی که راننده توجهی به هشدارها نکند، این سیستم کنترل خودرو را به دست گرفته و وسیله خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نقلیه را به داخل خط باز می‌گرداند. این سیستم برای اولین بار در سال ۲۰۰۰ و بر روی کامیون‌های آکتروس شرکت مرسدس بنز معرفی شد و در حال حاضر در بیشتر کامیون‌هایی که در اروپا فروخته می‌شود، وجود دارد.
همانطوری که دیروز در نارنجی خواندید ، نوکیا سرانجام پرچمدار جدیدش را معرفی کرد. لومیا ۱۰۲۰ نام موبایلی با یک دوربین ۴۱ مگاپیکسلی است که مرز های موجود را در نوردیده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و کیفیتی را برای تصاویر ارائه می دهد که تا پیش از این کمتر شاهد آن بودیم.
فورد در آن زمان شرکت مادر ولو به شمار می رفت و از این سیستم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در سری لینکلن و مرکوری استفاده کرد. اولین اتومبیلی که از این سیستم استفاده کرد ولوی اس۸۰ است. زمانی که راننده‌ای می خواهد خط سیر اتومبیل خود را تغییر دهد، در صورت وجود خودروی دیگری در نقطه کور راننده، به وی هشدار بصری می دهد.
این سیستم که در اختصار به آن ACC اطلاق می‌شود از سنسورهای راداری یا لیزری برای تعقیب وسیله نقلیه جلویی استفاده می‌کند. هنگامی که فاصله با وسیله نقلیه جلویی کاهش می یابد، این سیستم خودرو را وادار به کاهش سرعت می کند و برعکس زمانی که وسیله نقلیه جلویی شتاب می گیرد و فاصله بین وسایل نقلیه بیشتر می شود، این سیستم به طور اتوماتیک سرعت را افزایش می دهد.این سیستم اولین بار در سال ۱۹۹۵ بر روی میتسوبیشی دیامانته نصب شد که تغییر سرعت در آن بدون اعمال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ترمز و تنها از طریق کنترل گاز و تغییر دنده‌ها صورت می گرفت. در حال حاضر این سیستم در خودروهایی نظیر آئودی A8 مدل ۲۰۱۰ – بی‌ام‌دبلیو سری ۵ و ۶، پورشه کاین و برخی مدل‌های لکسوس وجود دارد.
۴- تشخیص اتوماتیک نقاط کور دید راننده (BLIS) : خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در این سیستم سنسورهایی برای تشخیص وجود سایر وسایل نقلیه در نقاط کور راننده تعبیه شده است که به راننده به صورت صوتی یا تصویری هشدار می دهد. این سیستم ابتدا با نام “سیستم اطلاعات نقاط کور” توسط شرکت ولو ابداع شد.
این سیستم در تعدادی از خودروهای ۲۰۱۰ به بعد شرکت فورد نصب شده است. مدل‌های نیسان فوگا و اینفینیتی ام (۲۰۱۰) شرکت نیسان نیز برای اولین بار در جهان به سیستمی مجهز شده‌اند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که در صورتی وسیله دیگری در نقطه کور راننده وجود داشته باشد، در مقابل تغییر جهت فرمان وارد عمل شده و واکنش نشان می دهد.
۲- سیستم‌های هشدار خروج از خط (LDW) : این مکانیزم برای هشدار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به رانندگان در زمان خروج از خط وسط جاده، در خودرو‌ها تعبیه می‌شود. در صورتی که راننده بدون زدن راهنما از خط خارج شود، خودرو به راننده هشدار می‌دهد.
این مسئله هم می تواند احتمال بروز خطا در رانندگی را کاهش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دهد و هم در صورت وقوع تصادفات به رانندگان کمک کند تا شدت تصادفات کمتر شود. در اینجا قصد داریم به نمونه‌های فعلی اتوماسیون خودروها و مکانیزم عملکردی آنها اشاره کوچکی داشت باشیم.پس در ادامه مطلب با نارنجی همراه باشید.
البته این دستگاه اولین موبایل ۴۱ مگاپیکسلی دنیا به شما نمی رود، و پیش از این نیز این خود نوکیا بود که با مدل Pureview 808 استانداردی جدید را در زمینه دوربین موبایل به وجود آورد. در آن زمان نوکیا ۸۰۸ را با سیستم عامل سیمبین عرضه کرد و به همین نتوانست بهره چندانی از آن ببرد. اما اکنون سنسور PureView بر روی ویندوز فون آمده و منتظر است تا تجربه ای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل متفاوت از عکاسی موبایل را در اختیار کاربران بگذارد. در ادامه مطلب می تواند نمونه تصاویر شکار شده توسط این غول پیکسلی را مشاهده نمایید.شاید تعریفی که ما امروز از خودروها داریم با زمان اختراع این ماشین‌ها به کلی متفاوت باشد. زمانی تنها حرکت اتومبیل بدون نیاز به صرف انرژی زیاد شاهکار مهندسی تلقی می‌شد. اما حالا با گسترش فن‌آوری های مختلفی نظیر مکاترونیک، الکترونیک، مخابرات، هوش مصنوعی و پردازش تصویر؛ نیاز‌های ما به شکلی تغییر کرده که از خودروها این انتظار می رود که دستیار راننده باشند، هوشمند باشند و یا حتی به معنی تمام کلمه خود بروند!
۱- کنترل سرعت هوشمند (تطبیقی-ACC) : سیستمی است که در آن وسیله نقلیه سرعت خود را به گونه‌ای تنظیم می‌کند تا فاصله کافی با وسیله نقلیه جلویی حفظ شود. این سیستم‌ها به کمک سنسورهای نصب شده در وسیله نقلیه به صورت مستقل عمل می کنند و ارتباطی با سایر سیستم‌های خارج از خودرو خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل (برای مثال GPS، زیرساخت‌های نصب شده در کنار جاده یا ارسال‌کننده‌های نصب شده در عقب وسیله نقلیه جلویی) ندارند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

قیمت آن در انگلستان ۲۳۴ پوند میباشد و همانطور که در بالا ذکر شد قیمت این گوشی در ایرانسل یک دو سه کشورهای مختلف متفاوت است.
دوربین پشتی آن ایرانسل یک دو سه ۸ مگاپیکسل و جلویی آن برای مکالمه تصویری ۱٫۹ مگاپیکسل میباشد.
مشخصات کلیدی آپتیموس ایرانسل یک دو سه L5II:
• سیستم عامل: آندروید ژله باقلا ۴٫۱٫۲ ایرانسل یک دو سه
قیمت آن برای هر دو رنگ ۳۲۳ پوند تنظیم شده ایرانسل یک دو سه است،لازم به ذکر است که قرارداد قیمت این کمپانی در کشورها متفاوت میباشد.
رسما تاریخ انتشار Galaxy Mega 6.3 و Galaxy Mega ایرانسل یک دو سه 5.8 را در اروپا در ماه می (اردیبهشت) اعلام کرد.
رزولوشن صفحه نمایش این دستگاه کمی پایین تر از SP میباشد (۴۸۰x854)،دوربین Xperia L هم ۸ مگاپیکسلی است و از یک تراشه دوهسته ای Qualcomm ایرانسل یک دو سه قدرت میگیرد.
این دو گوشی با شروع از اروپا و روسیه ایرانسل یک دو سه در سراسر جهان عرضه خواهد شد،قیمت آن با توجه به بازار متفاوت است و نزدیک به تاریخ انتشار مشخص خواهد شد.
سری L5II با پردازنده تک هسته ایرانسل یک دو سه ای ۱GHz و صفحه نمایش WVGA 480×800،رم ۵۱۲ مگابایت و سیستم عامل اندروید ۴٫۱٫۲ وارد بازار میشود.
طراحی بدون ایرانسل یک دو سه درز و براق،درخشنده و روشنایی هوشمند در اطراف دکمه ها با رنگ های مختلف است.
Samsung Galaxy Mega ایرانسل یک دو سه 5.8
هشدار LED تماس ایرانسل یک دو سه های از دست رفته و پیام،قابلیت ارتقاء سیستم عامل و مدت طولانی باتری و قیمت خوب از خصوصیات این گوشی میباشد.
۲۰ مگاپیکسل٬ نسبت ۴:۳ و رزولوشن ۵۲۴۸ در ۳۹۳۶ ایرانسل یک دو سه پیکسل
پردازنده این گوشی ۱٫۷GHz میباشد ، ۸ گیگابیت فضای داخلی دارد،صفحه نمایش HD با رزولوشن ۱۲۸۰x720 و ایرانسل یک دو سه دوربین پشتی آن ۸ مگاپیکسل میباشد.
Samsung Galaxy Mega ایرانسل یک دو سه 5.8
• پردازنده: ۱ گیگاهرتز ایرانسل یک دو سه تک هسته
در ادامه داستان هونامی عکسی هم از رابط کاربری دوربین این تلفن ایرانسل یک دو سه منتشر شده. سنسور ۲۰ مگاپیکسی واقعیت دارد و شما می توانید عکس هایی در این ابعاد و نسبت ها با آن ثبت کنید:
سامسونگ ایرانسل یک دو سه گلکسی مگا ۵٫۸ نیز با صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی HD،پردازنده ۱٫۴GHz و رم ۱٫۵ گیگابایتی،اندروید ۴٫۱٫۲ یا ۴٫۲٫۲ (قابل بروز رسانی) عرضه خواهد شد.
مشخصات دوربین هردو مدل ایرانسل یک دو سه یکی میباشد ولی گلکسی مگا ۵٫۸ فقط با یک مدل ۸ گیگابایتی عرضه میشود.
جی کی شین،مدیر عامل ایرانسل یک دو سه شرکت کره ای سامسونگ گفت : این یک انتخاب متفاوت برای مصرف کنندگان ما است و این از سری گلکسی های برنده جایزه است.
سونی اکسپریا ال نیز در اوایل ماه می عرضه خواهد شد. ایرانسل یک دو سه
عکس بالا اولین تصویری است که در قاب خود هونامی ایرانسل یک دو سه از رابط کاربری می بینیم. پیش تر به واسطه یک رام لو رفته تصاویری از رابط کاربری و فیلتر های دوربین هونامی منتشر شده بود که می توانید آنها را در ادامه مطلب مشاهده کنید.
۸ مگاپیکسل٬ نسبت ۴:۳ و رزولوشن ۳۲۶۴ در ۲۴۴۸ ایرانسل یک دو سه پیکسل
ماه گذشته شرکت ال جی ایرانسل یک دو سه در MWC اعلام کرده بود که این گوشی به زودی در بازار با امتیاز قیمت پایین عرضه خواهد شد.
تاریخ شروع فروش سونی اکسپریا اس پی در ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) میباشد.البته تنها رنگ سیاه و سفید آن در این تاریخ به فروشگاه ها عرضه خواهد شد،رنگ سفید آن نیز در تاریخ ۶ می (۱۶ اردیبهشت) در دسترس میباشد. ایرانسل یک دو سه
مدل مگا ۶٫۳ در دو مدل با اندازه های ذخیره سازی داخلی ۸ و ۱۶ گیگابایتی عرضه خواهند شد که ایرانسل یک دو سه هر دو قابل ارتقا از طریق کارت حافظه microSD تا ۶۴ گیگابایت را دارا میباشند.
گوشی های جدید آلومینیومی سونی با نام های Xperia SP و Xperia L آماده عرضه به فروشگاه های چندین کشور ایرانسل یک دو سه میباشند.
ال جی اعلام ایرانسل یک دو سه کرده که در حال حاضر این دستگاه در برزیل به صورت دو سیم کارته عرضه خواهد شد ولی در آینده با دو گزینه تک و دو سیم کارت خواهد آمد.
• صفحه ایرانسل یک دو سه نمایش: ۴٫۰-اینچ WVGA
Xperia L ایرانسل یک دو سه کمی باریکتر و سبکتر از Xperia SP میباشد و هر دو گوشی از اندروید ۴٫۱ استفاده میکنند.
عرضه گوشی جدید LG optimus L5 II از برزیل در ایرانسل یک دو سه سراسر جهان شروع شد.
سامسونگ گلکسی مگا ۶٫۳ دارای صفحه نمایش ال سی دی ۶٫۳ اینچی ایرانسل یک دو سه HD با رزولوشن نامشخص،پردازنده دو هسته ای ۱٫۷GHz،اندروید ۴٫۲ و سازگار با ۴G میباشد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

براساس این اطلاعات احتمالا SM-P900 جزو خانواده گلکسی نوت است و با نام گلکسی نوت 12 روانه بازار می‌شود تا در کنار گلکسی نوت 3، گلکسی نوت 8 و گلکسی نوت 10 قرار گیرد. شارژ اتوماتیک ایرانسل تبلت SM-P600 نیز احتمالا در خانواده گلکسی تب‌های جای داده خواهد شد.
بخش گرافیکی اپلیکیشن‌ها در SKD نسخه آزمایشی چهارم از iOS 7، فاقد قسمت @2x است که در ابزارهای مجهز به صفحه نمایش رتینا بکار می‌رود. این بدین معناست که نسل جدید این تبلت بدون شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایشگر رتینا همراه خواهد بود. پیش از این اکثر کارشناسان بر این باور بودند که یکی از مهمترین بروز رسانی‌ها در نسل جدید آیپدمینی استفاده از صفحه نمایش رتینا خواهد بود. برخی نیز اعلام کردند که اپل برای حفظ ضخامت باریک آیپد مینی و استفاده از صفحه نمایش رتینا با چالش جدی روبرو است و این نوع از صفحه‌های نمایش بسیار ضخیم‌تر از صفحه نمایش فعلی بکار گرفته شده در نسل اول iPad Mini هستند.
چند روز پیش اطلاعات مربوط به تبلت 12.2 اینچی و 10.1 اینچی جدید سامسونگ به بیرون درز کرد و حالا evleaks منبع مطمئن شایعات دنیای فناوری در توییتر خود اعلام کرده که این دو تبلت دارای رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل هستند و سامسونگ شارژ اتوماتیک ایرانسل از دو پردازنده اکتا و Snapdragon 800 در آنها بهره خواهد برد.
تبلت شارژ اتوماتیک ایرانسل 12.2 اینچی جدید سامسونگ با نام مدل SM-P900 راهی بازار می‌شود و همچون دیگر اعضاء خانواده نوت از قلم S-Pen پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش این تبلت دارای رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل خواهد بود و این بدین معناست که تراکم 247 پیکسل در اینچ را ارائه می‌کند.
کدهای J75, J76 و J77 نشان می‌دهند که آیپد مینی جدید از تراشه A6 که پیش از این در شارژ اتوماتیک ایرانسل آیفون 5 نیز بکار گرفته شده بود، بهره می‌برد. A6 از نظر قدرت و بازده نسبت به سیستم-روی-یک-چیپ A5 که در آیفون 4S و آیپدمینی اول بکار رفته، به مراتب قوی‌تر است. و به این ترتیب بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها، سریعتر از نسل اول در آیپد مینی دوم اجرا خواهند شد.
وب سایت 9to5Mac عمیقا کدهای SDK نسخه شارژ اتوماتیک ایرانسل جدید iOS 7 را موشکافی کرده و متوجه شده است که iPad Mini جدید از نظر صفحه نمایش تغییری نخواهد کرد.
تبلت 12.2 اینچی جدید سامسونگ با نام مدل SM-P900 راهی بازار می‌شود و همچون دیگر اعضاء شارژ اتوماتیک ایرانسل خانواده نوت از قلم S-Pen پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش این تبلت دارای رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل خواهد بود و این بدین معناست که تراکم 247 پیکسل در اینچ را ارائه می‌کند.
تبلت بعدی سامسونگ SM-P600 نام دارد، که مجهز به پردازنده Snapdragon 800 و شارژ اتوماتیک ایرانسل صفحه نمایش 10 اینچ با رزولوشن 2560 در 1600 است. به این ترتیب تراکم صفحه به 299 پیکسل در اینچ می‌رسد. ظاهر این تبلت فاقد قلم S-Pen است.
کدهای J75, J76 و J77 نشان می‌دهند که آیپد مینی جدید از تراشه A6 که پیش از این در آیفون 5 نیز بکار گرفته شده بود، بهره می‌برد. A6 از نظر قدرت و بازده نسبت به سیستم-روی-یک-چیپ A5 که در آیفون شارژ اتوماتیک ایرانسل 4S و آیپدمینی اول بکار رفته، به مراتب قوی‌تر است. و به این ترتیب بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها، سریعتر از نسل اول در آیپد مینی دوم اجرا خواهند شد.
اگر این اتفاق رخ دهد آن وقت کار برای iPad Mini در رقابت با نکسوس 7 جدید که از صفحه نمایش 7 اینچ با رزولوشن بسیاب بالای 1920 در 1200 پیکسل بهره می‌برد، بسیار سخت خواهد شد. شاید هم اپل هنوز در تلاش برای یافتن راهی برای باریک‌ کردن صفحه نمایش رتینا و استفاده از آن در آیپد مینی باشد و نهاینا به نتیجه برسد. چند روز پیش اطلاعات مربوط به تبلت 12.2 اینچی شارژ اتوماتیک ایرانسل و 10.1 اینچی جدید سامسونگ به بیرون درز کرد و حالا evleaks منبع مطمئن شایعات دنیای فناوری در توییتر خود اعلام کرده که این دو تبلت دارای رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل هستند و سامسونگ از دو پردازنده اکتا و Snapdragon 800 در آنها بهره خواهد برد.
براساس کد شارژ اتوماتیک ایرانسل جدیدی که در نسخه آزمایشی جدید از iOS 7 کشف شده، نسل بعدی آیپد مینی از نظر قطعات داخلی بهبود یافته، اما صفحه نمایش آن تغییر محسوسی نکرده و از همان رزولوشن نسل اول برخوردار است.
بخش گرافیکی اپلیکیشن‌ها در SKD نسخه آزمایشی چهارم از iOS 7، فاقد قسمت @2x است که در ابزارهای مجهز به صفحه نمایش رتینا بکار می‌رود. این بدین معناست که نسل جدید این تبلت بدون نمایشگر رتینا همراه خواهد بود. پیش از این اکثر کارشناسان بر این باور بودند که یکی از مهمترین بروز رسانی‌ها در نسل جدید آیپدمینی استفاده از صفحه نمایش رتینا خواهد بود. برخی نیز اعلام کردند که اپل برای حفظ ضخامت باریک آیپد مینی و استفاده شارژ اتوماتیک ایرانسل از صفحه نمایش رتینا با چالش جدی روبرو است و این نوع از صفحه‌های نمایش بسیار ضخیم‌تر از صفحه نمایش فعلی بکار گرفته شده در نسل اول iPad Mini هستند.
اگر این اتفاق رخ دهد آن وقت کار برای iPad Mini در رقابت با نکسوس 7 جدید که از صفحه نمایش 7 اینچ با رزولوشن بسیاب بالای 1920 در 1200 پیکسل بهره می‌برد، بسیار سخت خواهد شارژ اتوماتیک ایرانسل شد. شاید هم اپل هنوز در تلاش برای یافتن راهی برای باریک‌ کردن صفحه نمایش رتینا و استفاده از آن در آیپد مینی باشد و نهاینا به نتیجه برسد. وب سایت 9to5Mac عمیقا کدهای SDK نسخه جدید iOS 7 را موشکافی کرده و متوجه شده است که iPad Mini جدید از نظر صفحه نمایش تغییری نخواهد کرد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

ولین برنامه جالب aNote HD است که یک دفترچه یادداشت همه کاره خرید شارژ مستقیم ایرانسل است و ظاهر بسیار زیبایی دارد. در این برنامه تمام برنامه‌های روزانه و تمام کارهای خود را در دسته بندی‌های خود می‌توانید به راحتی با قلم تبلت ثبت کنید.
اما مهم‌ترین قسمت این تبلت قلم آن است. اگر در حالتی که صفحه تبلت قفل است قلم را از جای خود خارج کنید به صورت خودکار برنامه مخصوص نوت فعال خواهد شد و می‌توانید سریعا به نوت برداری بپردازید در ضمن اگر در هر برنامه‌ای باشید نیز زمانی که قلم را از جای خود بیرون بکشید یک صفحه کوچک برای نوت برداری ظاهر خواهد شد که بسیار کارآمد خواهد بود. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
در ضمن در اینجا همان قابلیت دو تکه کردن صفحه و استفاده همزمان از دو برنامه مختلف بر روی صفحه تبلت وجود دارد که با استفاده از این قلم کارکد با این خرید شارژ مستقیم ایرانسل ویژگی بسیار راحت و جذاب تر خواهد شد.
مورد دیگر Paper Artist است که توسط این برنامه می‌توانید بر روی عکس‌های خود فیلترهای بسیار جالبی را قرار دهید خرید شارژ مستقیم ایرانسل و عکس‌هایی متفاوت تولید کنید.
برنامه دیگر Smart Remote است که توسط این برنامه و پورت اینفرارد تبلت می‌توانید هر تلویزیون که از کنترل پشتیبانی می‌کند را کنترل کنید، این برنامه بسیار خرید شارژ مستقیم ایرانسل جالب است و می‌توانید از آن برای شوخی کردن در جمع دوستان و یا خانواده بدون اینکه کسی متوجه شما بشود استفاده کنید.
این تبلت به یک پردازنده 4 هسته‌ای ساخت شرکت سامسونگ است که توان پردازشی 1.6 گیگاهرتز را دارد. در داخل این پردازنده یک پردازنده گرافیکی از نوع Mali-400 وجود خرید شارژ مستقیم ایرانسل دارد و یک رم 2 گیگابایتی نیز به آن‌ها برای روان‌تر کار کردن تبلت کمک خواهد کرد. مشخصات پردازنده دقیقا مانند همان است که سامسونگ در فبلت گلکسی نوت 2 استفاده کرده است.
می‌توانید در ادامه ویدئوی خرید شارژ مستقیم ایرانسل تست بازی بر روی این تبلت و پخش فیلم فول اچ دی را مشاهده کنید.
ما همان طور که گلکسی نوت 2 را دوست داشتیم این تبلت را نیز به عنوان یک دفترچه یادداشت دیجیتالی همه کاره که همیشه می‌تواند در دسترس باشد دوست داریم. سامسونگ یک تبلت 8 اینچی بسیار خوب را تولید کرده است اما این تبلت چیزی نیست که بتوان آن را خرید شارژ مستقیم ایرانسل یک پدیده نامید زیرا بسیاری از امکانات آن را پیش از این در تبلت نوت 10.1 و فبلت گلکسی نوت 2 دیده بودیم.
زمانی که قفل صفحه را باز کنید همان صفحه مخصوص اندروید برای شما ظاهر می‌شود و با زدن دکمه Apps به صفحه برنامه‌ها منتقل خواهید شد. چندین برنامه جالب و جذاب از پیش بر روی این تبلت خرید شارژ مستقیم ایرانسل نصب هستند که بعضی از آن‌ها را مرور می‌کنیم
گلکسی نوت 8 یک تبلت اندرویدی است که بر روی آن نسخه 4.1.2 اندروید نصب است. سامسونگ توسط TouchWiz خود این اندروید را به خوبی تزئین کرده و امکانات جالبی را نیز به آن اضافه کرده است .در صفحه قفل که بسیار به صفحه گلکسی نوت 2 شبیه است دسترسی به 5 میانبر و دسترسی به خرید شارژ مستقیم ایرانسل ناتیفیکیشن بار وجود دارد
نظر جی اس خرید شارژ مستقیم ایرانسل ام
نرم خرید شارژ مستقیم ایرانسل افزار و ویژگی‌های دیگر
این تبلت نیازی به پردازنده قوی برای اجرای بازی‌های سنگین ندارد زیرا در اصل هدف از تولید این تبلت بازی کردن نبوده و سامسونگ بیشتر می‌خواسته تا یک دفترچه یادداشت دیجیتالی خرید شارژ مستقیم ایرانسل را تولید کند که همیشه و همه جا در دسترس کاربر باشد. با این حال این تبلت در اجرای بازی‌های سنگین و نمایش فیلم‌های Full HD هیچ مشکلی ندارد و به راحتی هر چه تمام‌تر بازی‌های سنگین را اجرا می‌کند و فیلم‌های فول اچ دی را نیز پخش می‌کند.
سامسونگ از یک باتری با ظرفیت 4600 میلی آمپری استفاده کرده است که به علت باز نشدن قاب پشتی دسترسی به باتری امکان پذیر نیست. ما از عملکرد باتری راضی بودیم اما این رضایت باعث نمی‌شود که این باتری را بهترین بدانیم. اگر بخواهید خرید شارژ مستقیم ایرانسل عمر باتری این تبلت را با عمر باتری آی‌پد مینی برای شما مقایسه کنیم نتیجه این می‌شود که اگر در یک استفاده معمولی مانند گشت گذار 1 تا 2 ساعته در اینترنت، خواندن مجله و یا کتاب برای مدت نیم ساعت، تماشای حدود 10 تا 15 دقیقه ویدئو، استفاده از دوربین برای مدت کوتاه و مرور عکس‌های گرفته شده و در نهایت گوشی کردن به موسیقی از دو تبلت استفاده کنید آی‌پد مینی می‌تواند تا 4 روز را به راحتی پاسخگو باشد اما باتری این تبلت می‌تواند 2 روز را برای شما از تبلت پشتیبانی کند و دوباره باید از شارژر آن استفاده کنید.
همچنین در این تبلت ساید بار مخصوصی که از نوت 2 به بعد بر روی گوشی‌های سامسونگ مشاهده خرید شارژ مستقیم ایرانسل کردید وجود دارد
همانطور که گفتیم تبلت از قابلیت مکالمه نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با خرید شارژ مستقیم ایرانسل قرار دادن آن در کنار گوشی خود با آن صحبت کنید که به علت بزرگ بودن اندازه تبلت ظاهر چندان خوبی ندارد و راحت نیستید اما در عوض می‌توانید برای مکالمه از اسپیکر و هندزفری بهره ببرید.
برنامه جالب دیگر پخش کننده موزیکی است که در این تبلت علاوه بر پخش کننده اصلی وجود دارد در این پخش کننده که ظاهر بسیار زیبا و جذابی دارد موزیک‌ها در دسته‌های مختلف قرار می‌گیرند و به راحتی می‌توانید موزیک مورد نظر خود را پخش کنید علاوه بر خرید شارژ مستقیم ایرانسل اینکه این پخش کننده یک اکولایزر بسیار خوب دارد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

طراحی این دوربین به دوربین‌های DSLR شباهت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بسیاری دارد. برای عکاسان آماتور، کلیدی در بالای بدنه کار شده است که اجازه سوئیچ میان مودهای مختلف را می‌دهد. در این قسمت همه تنظیمات همچون تنظیمات دستی و نیمه خودکار (اولویت شاتر و اولویت نوردهی) را می‌توان تغییر داد.
دوربین کولپیکس P520 نیکون امکانات خوبی برای ارائه به کاربر دارد. اما ایراداتی هم دارد. از جمله باید به نداشتن قابلیت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ثبت عکس در فرمت Raw اشاره کرد؛ قابلیتی که در دوربین‌های پاناسونیک FZ200، کانن SX50 HS و فوجی‌فیلم X-S1 وجود دارد. یا باید به چرخش ناگهانی چشمی الکترونیک آن اشاره کرد.
بدنه دوربین از پلاستیک ساخته شده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است و اطراف دستگیره، اطراف لنز و جایی که انگشت پشت دوربین قرار می‌گیرد، روکش لاستیکی دارند. این روکش برای مواقعی که قرار است با یک دست عکاسی کنیم بسیار کمک کننده و کاربردی است.
دوربین نیکون P520، به حسگر ۱/۲٫۳ اینچ سیموس ۱۸ میلیون پیکسلی مجهز است. این اندازه‌ای است که در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بیشتر دوربین‌های کامپکت معمولی شاهد آن هستیم. اما تفاوتی که این دوربین و این نوع دوربین‌ها دارند، قابلیت خوب بزرگ‌نمایی آنها است.
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل L820-PU-front
این دوربین قابلیت ثبت عکس در فرمت خام (Raw) ندارد و پس از عکاسی، نمی‌توان پس از اعمال افکت، آن را دوباره به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حالت معمولی بازگرداند
در این پانل کلیدهای حالت اتوماتیک، منظره و افکت‌های دوربین و فضایی برای تنظیمات شخصی خود کاربر وجود دارد. به طور مثال، کاربر می‌تواند تنظیمات خاصی برای عکاسی در شب داشته باشد. زوم نوری ۴۲x این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دوربین بسیار روان کار می‌کند و برای عکاسی از سوژه‌های دور از دسترس بسیار مفید است. مسافران از این گزینه بسیار استقبال می‌کنند زیرا می‌توانند در محدوده وسیع‌تری عکاسی کنند. علاوه بر روان بودن زوم دوربین، کاربر می‌تواند با چشمی تله‌فوتو نیز جزئیات بیشتری از سوژه دور از دسترس را با کمترین نویز و تارشدن تصویر (در نتیجه لرزش دوربین) داشته باشد.
مزایا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
بزرگ‌نمایی زیاد دوربین برای عکاسانی که همیشه در سفر هستند بسیار کاربرد دارد. فوکوس اتوماتیک و فوکوس ماکرو به کاربر اجازه می دهند از رگه‌های گلبرگ تا یک حیوان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وحشی در فاصله دور، عکس‌های باکیفیت ثبت کند.
از دیگر ویژگی‌های P520 باید به به فوکوس ماکرو اشاره کرد که امکان عکاسی از فاصله یک سانتی‌متر برای بستن یک کادر کامل را به کاربر می‌دهد. دوربین، سیستم فوکوس خودکار ۹۹ پوینتی و ردیاب سوژه AF نیز دارد. بعلاوه، قابلیت عکاسی پی‌درپی با سرعت بالا و ۱۰ عکس با سرعت ۷ فریم در ثانیه با رزولوشن کامل نیز از دیگر ویژگی‌های P520 نیکون است. حتی می‌تواند ۳۰ عکس متوالی با سرعت یک فریم در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ثانیه نیز ثبت کند.
دوربین نیکون P520، به حسگر 1/2.3 اینچ سیموس 18 میلیون پیکسلی مجهز است. این اندازه‌ای است که در بیشتر دوربین‌های کامپکت معمولی شاهد آن هستیم. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اما تفاوتی که این دوربین و این نوع دوربین‌ها دارند، قابلیت خوب بزرگ‌نمایی آنها است.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از برترینها، ویژگی دیگری که بیشتر مورد توجه عکاسان همیشه در سفر است، جی‌پی‌اس داخلی دوربین است که می‌تواند جزئیات مکانی عکس را به طور کامل ثبت کند. این اطلاعات برای نمایش روی نقشه بسیار کاربرد دارد. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یا می‌توانید با کمک این جزئیات روستا یا مکانی که عکس مورد علاقه خود را ثبت کرده‌اید به یاد بیاورید.
معایب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
نیکون کولپیکس P520، وای‌فای داخلی ندارد اما از آداپتور بی‌سیم Wu-1a نیکون پشتیبانی می‌کند و می‌توان از آن بهره گرفت. دوربین کولپیکس P520 نیکون، امکانات خلاقانه جالبی در خود دارد. از جمله می‌توان به افکت‌های تصویری متنوع و قابلیت «پانورامای آسان» اشاره کرد. حالت HDR خودکار دو عکس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مختلف با نوردهی متفاوت با هم ادغام می‌کند تا عکسی با محدوده دینامیک بالا و رنگ‌های خالص و غنی ایجاد کند.
nikon-p520_largeدستگیره بزرگ و بدنه بزرگ دوربین Coolpix P520 نیکون، آن را در ردیف دوربین‌های DSLR ابتدایی قرار داده‌اند. این دوربین زوم ۴۲x نیز دارد. افرادی که به دنبال دوربین‌های سنگین با طراحی تقریبا حرفه‌ای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌گردند اما قابلیت تعویض لنز دوربین برایشان مهم نیست، باید بدانند کولپیکس P520 نیکون یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی است.
اما به طور کلی باید گفت این دوربین خیلی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خوب در دست می‌نشیند و کیفیت عکس‌های آن بسیار خوب هستند. صفحه نمایش دوربین نیز قابلیت چرخش دارد که مزیت آن



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

شرکت سونی موبایل یک رکورد جهانی گینس بدست آورد ایرانسل123
شرکت سونی موبایل یک رکورد جهانی گینس بدست آورد ایرانسل123
پیش از ایرانسل123 این، شاهد گزارشات مختلفی از اضافه شدن اپلیکیشن‌های تازه در ویندوز ۸٫۱ بودیم و حالا تصاویر جدیدی از این سیستم‌عامل فاش شده که وجود آنها را تایید می‌کند. در ویندوز ۸٫۱ نه تنها چند اپلیکیشن جدید اضافه می‌شود بلکه برخی از نرم افزارهای فعلی شامل ایکس‌باکس-موزیک نیز از نو طراحی شده‌اند.
اگرچه امروزه بسیاری از شرکتها نیز برای رفع این مشکل به جای استفاده از فایل فلش به فایلهای گیف رو آورده اند که به ایرانسل123 دلیل عدم جذاب این کار هم کافی نیست.
شرکت سونی در رویداد MWC امسال با استفاده از ۱۹۶ عدد اسمارت فون Xperia ZL خود یک دیوار یا صفحه نمایش بزرگ درست کرد (۱۴ ردیف و ۱۴ ستون). سایز این صفحه ایجاد شده با ایرانسل123 این تعداد اسمارت فون برابر با ۱.۹ در ۱ متر بود، صفحه ای که با استفاده از ۱۹۶ صفحه نمایش ۱۰۸۰P ایجاد شده بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، طبق گزارشهای آماری در شش ماه گذشته دسترسی کاربران به اینترنت که سیستمهای ایرانسل123 عامل آنها Android و iOS و Mac بوده است افزایش داشته است بدیهی است که این سیستمهای عامل عمدا" در گوشیهای موبایل و تبلتهای مورد استفاده قرار می گیرد.
بر این ایرانسل123 اساس آژانس تبلیغات اینترنتی نت بینا به کلیه شرکتهایی که از روشهای اینترنتی کالاها و خدمات خود را تبلیغ می کنند توصیه می کند از نرم افزار تخصصی استفاده کرده که بتواند کلیه کاربران را هدفگیری و برای آنهایی که از سیستمهای عامل ویندوزی استفاده می کنند بنر فلش و برای مابقی بنر گیف نمایش داده شود.
مژگان خانی مدیر ارشد و توسعه تجاری شرکت نت بینا طی گزارشی تحلیلی اعلام کرد: و با استناد به نرم افزار آماری نمایش تبلیغات این شرکت استفاده از تبلت و موبایل برای دسترسی کاربران ایرانسل123 به اینترنت در شش ماه گذشته از ۱۰% به ۱۵% افزایش داشته است .
به نقل از نت بینا ، طبق آخرین آمار ارائه شده توسط نرم افزارIWAS (Iran Web Advertising System) در نمایش تبلیغات بر روی سایتهای پر بیننده کشور و آنالیز این آمار، گزارشها موید آن است که ۱۵% کلیک برروی تبلیغات از طرف کاربرانی صورت گرفته ایرانسل123 که سیستمهای عامل Android و iOS و Mac بوده و مابقی کاربران هنوز از سیستمهای عامل ویندوزی که بیشتردر کامپیوترهای شخصی و لپ تاپها بعنوان سیستم عامل استفاده می شود به اینترنت متصل می شوند.
در پایان قابل ذکر است که راه حل منطقی نمایش تبلیغ با کیفیت بهتر استفاده از فایلهای HTML5 است که به زودی از دست تبلیغات را برای مشتریان خود ایرانسل123 در سایتهایی ایرانی اجرایی خواهیم کرد.
براساس ایرانسل123 این گزارش، نرم افزار IWAS (نرم افزار تخصصی نت یینا ) بصورت اتوماتیک سیستم عامل کاربر را تشخیص داده و بر آن اساس تبلیغ را به کاربر نمایش می دهد و از این طریق کلیه کاربران را بدون در نظر گرفتن سیستم عاملی که برای اتصال به اینترنت استفاده کرده اند هدفگیریی می کند.
نکته قابل تامل در این گزارش این است که شرکتهای تبلیغ کننده که نمایش تبلیغات آنها فایلهای فلش است متاسفانه کاربران خود را از دست می دهند. ایرانسل123
چندی پیش شایعاتی در مورد تغییرات ظاهری ویندوز ۸٫۱ منتشر کردیم که بیان‌گر تغییرات ظاهری گسترده‌ در این سیستم‌عامل بودند. حال اکنون با دیدن تصاویر اولیه از این سیستم‌عامل می‌بینیم که نه تنها اکثر آن شایعات صحت داشتند، بلکه فروشگاه ویندوز نیز همراه با خود سیستم‌عامل دست‌خوش تغییرات شده‌اند. برای نمونه اولین اپلیکیشنی که بسیار تغییر کرده، ایکس‌باکس موزیک است که کاملا بازطراحی شده است. مایکروسافت در طراحی جدید اپلیکیشن ایکس‌باکس موزیک، آن طراحی کسل کننده قدیمی را کنار گذاشته و در داخل اپلیکیشن دو پنل مجزا قرار داده که یکی مخصوص کتاب‌خانه موزیک شخصی کاربر و دیگری مخصوص جستجو و یافتن ایرانسل123 موسیقی دلخواه می‌باشد.
تیمی که ایده ایجاد این دیوار فول اچ دی و پشتیبانی از آن را انجام داد، دیروز اعلام نمود که این دیوار موفق به ثبت یک رکورد جدید در ایرانسل123 این زمینه شده و گینس نیز با ثبت آن موافقت نموده است. رکورد قبلی تنها با استفاده از ۷۲ گوشی ثبت شده بود.این دیوار دارای قطری ۸۵ اینچی بوده و تصویر کلی که توسط این تعداد اسمارت فون ایجاد شده دارای رزولوشن خیره کننده ۴۰۶ مگاپیکسلی (۲۶۸۸۰ در ۱۵۱۲۰) بوده است.
از آنجایی ایرانسل123 که در صنعت تبلیغات از دست دادن حتی یک کاربر جایز نیست و در هزینه تمام شده تاثیر خواهد گذاشت بدیهی است که باید کلیه کاربران را بدون در نظر گرفتن سیستم عاملی که استفاده می کنند هدفگیری کرد .



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

- شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایشگر ۱۰.۱ اینچی لمسی باوضوح ۱۰۹۲۰× ۱۰۸۰ و تراکم ۲۲۴ پیکسل در اینچ
شرکت ایسوس در زمینه ساخت محصولات اندرویدی موفقیت های بسیار بزرگی به دست آورده که از جمله این دستگاه ها می توان شارژ اتوماتیک ایرانسل به نکسوس ۷ و محصولات مجموعه ترنسفورمرها اشاره کرد.لپ تاپ های شرکت ایسوس نیز از کیفیت خوبی برخوردار هستند و در بازارهای فروش با استقبال بالایی روبرو می شوند.
به تازگی یکی از مقامات شرکت ایسوس اعلام کرد این شرکت در سال ۲۰۱۴ وارد بازار تولید گوشی های هوشمند خواهد شد. هرچند شرکت ایسوس محصولاتی از جمله Fonpad و Padfone نیز دارد. دستگاه پدفون شارژ اتوماتیک ایرانسل دارای گوشی هوشمند ۴٫۷ اینچی و تبلت ۱۰ اینچی است که گوشی هوشمند در پشت تبلت جای می گیرد. دستگاه فون پد نیز یک تبلت سیمکارت خور است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.
گفته می‌شود گوشی Honami i1 یکی از بهترین دوربین‌ها را در بین گوشی‌های آندرویدی خواهد داشت. شارژ اتوماتیک ایرانسل
سونی قصد دارد این گوشی را با نمایشگر 1080 full HD معرفی کند و درصدد شارژ اتوماتیک ایرانسل است پردازنده کوالکوم اسنپدراگون ۸۰۰ را در آن قرار دهد. پردازشگر گرافیکی گوشی مذکور هم آدرنو ۳۳۰ خواهد بود که از پس پردازش گرافیکی سنگین بر آید.
برای پاسخ به این پرسش می توان گفت با توجه به اینکه تلفن های هوشمند هر شارژ اتوماتیک ایرانسل روز بیشتر و بیشتر برای عکاسی استفاده می شوند، همانند نوکیا که یک رقیب جدی هم برای دوربین های ببین و بگیر ساخته است، از این طرق می توانیم همراه با عکاسی فرح بخش از دوستان و خودمان، از وضعیت سلامت همدیگر نیز باخبر شویم، به عبارتی دیگر با یک تیر دو نشان می زنیم و از تکنولوژی لذت می بریم.شركت اپل در ماه آينده و با رونمایی از آيفون جديد می خواهد نسخه نهایی iOS7 را نيز معرفی كند.
بر اساس این گزارش، گوشیHonami i1 شارژ اتوماتیک ایرانسل که با کد C6903 شناخته می‌شود یکی از پیشرفته‌ترین محصولات سونی است که برای پاییز یا اوایل زمستان به بازار خواهد آمد.
البته هدف این ایده جذاب تر کردن عکس های فیسبوک افراد نیست تا این موارد کاملاً خصوصی با دیگران به اشتراک گذاشته شود. بلکه هدف کاربردهای احتمالی آن در زمینه های شارژ اتوماتیک ایرانسل پزشکی است.
- صفحه کلید فیزیکی با شارژ اتوماتیک ایرانسل کلید های جزیره ای
- ۱۶ گیگابایت SSD پرسرعت eMMC شارژ اتوماتیک ایرانسل
مشخصات اصلی این تبلت- نوت بوک اندرویدی شارژ اتوماتیک ایرانسل به قرار زير اعلام شده است:
- چیپ تگرا شارژ اتوماتیک ایرانسل ۴ با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز
نسخه جدید iOS7 beta علاوه بر شارژ اتوماتیک ایرانسل حسگر اثر انگشت و تغییرات ظاهری در برخی اپلیکیشن‌ها، از انیمیشن سریعتری نیز برخوردار است.
- ۲ گیگابایت رم DDR3 شارژ اتوماتیک ایرانسل
قرار است اپلیکیشن های اچ پی و اندروید همراه با هم٬ تبدیل شارژ اتوماتیک ایرانسل این وسیله از تبلت به نوت بوک و بالعکس را آسان کنند تا كاربران در هنگام استفاده در وضعيت های مختلف از آن لذت ببرند.
- بلوتوث و شارژ اتوماتیک ایرانسل وای فای
آیفون بعدی احتمالاً مجهز به دو فلش LED خواهد بود. اپل هنوز از زمان قطعی معرفی آیفون بعدی اطلاعاتی منتشر نكرده اما پيش بينی می شود آیفون بعدی شارژ اتوماتیک ایرانسل احتمالاً در میانه‌های سپتامبر معرفی خواهد شد.
اين مدارك نشان‌دهنده وجود حسگر بیومتریک در دکمه شارژ اتوماتیک ایرانسل Home نسل بعدی آیفون است. احتمالا این قطعه کد، به فرآیند راه‌اندازی یک سنسور بیومتریک اشاره می‌کند و توضیح می‌دهد که کاربران انگشت خود را بر روی کلید Home آیفون قرار داده و تصویری از اثر انگشت خود را بر روی صفحه مشاهده می‌کند.
از تغییرات اصلی چهارمین نسخه آزمایشی می توان به برطرف شدن باگ ها و مشکلات آن اشاره کرد، اما یکی از توسعه دهندگان iOS7 به نام “حمزه سود” مدرکی برای تاييد وجود اسکنر انگشت را در میان کدهای این شارژ اتوماتیک ایرانسل نسخه پیدا کرده است.
محصول جديد SlateBook x2 ساخت شركت شارژ اتوماتیک ایرانسل HP می باشد.HP برای اين تبلت هيبريدی شعار ۱۰۰٪ نوت بوک. ۱۰۰٪ تبلت. ۱۰۰٪ اندروید را برگزيده است.
طبق اظهارات مقامات اين شرکت، ایسوس قصد دارد در زمینه تولید گوشی های هوشمند با شرکت های بزرگی همچون سونی ، سامسونگ ، HTC و ال جی رقابت کند اما مقامات شارژ اتوماتیک ایرانسل این شرکت سال ۲۰۱۳ را زمان مناسبی برای ورد به بازار موبایل تشخیص ندادند و قصد دارند در سال ۲۰۱۴ با گوشی های هوشمند فوق پیشرفته خود بازارها را از آن خود نمايند.
دستیابی به علائم حیاتی با یک کلیک خیلی خوب است، به علاوه شما می توانید به راحتی سیر تغییرات آنها را بررسی کنید. شاید بگوییم چه لزومی دارد همراه عکسی که میگیریم شارژ اتوماتیک ایرانسل این علائم حیاتی ظاهر شوند.
در ادامه این بروز رسانی ها این شرکت چهارمین نسخه آزمایشی این سیستم عامل را منتشر نمود. شارژ اتوماتیک ایرانسل در Log های داخلی این نسخه آزمایشی نشانه هایی از وجود fingerprint(اسکنر انگشت) در آیفون 5S مشاهده شده است.
- اندروید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۴.۲
از سوی دیگر از آنجا که نسخه جدید آندروید از سوی گوگل معرفی شارژ اتوماتیک ایرانسل شده، اما شایع شده که گوشی جدید سونی قرار است با نسخه قدیمی‌تر یعنی 4.2.2 به بازار بیاید.
گزارش‌ها حاکی است، Honami i1 به تازگی گواهی FCC را از کمیسیون فدرال مخابرات آمریکا دریافت کرده، بنابراین به زودی این گوشی راهی بازار خواهد شارژ اتوماتیک ایرانسل شد.
شرکت سونی این بار قصد دارد پیشرفته ترین گوشی خود را تحت عنوان Honami i1، پاییز



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

جدیدترین گوشی سونی موسوم به Xperia SP برای اولین بار توسط irancell 123 فعالان غیرقانونی در سطح بازار تلفن همراه عرضه شد.
گوشی Xperia SP سونی نیز دارای بلوتوث ۴٫۰، NFC، سوکت صوتی استاندارد ۳٫۵ میلیمتری، شتاب سنج و حسگر Proximity، برطرف کردن نویز با میکروفن اختصاصی، کیفیت عالی ساختار، باطری بزرگ ۲۳۷۰mAh و کلید اختصاصی دوربین irancell 123 است.
Xperia_SP_ irancell 123
پردازنده این گوشی دو هسته‌ای ازنوع ۱GB RAM ، ۱٫۷ GHZ Krait ، پردازنده گرافیک Adreno 320 irancell 123 و تراشه Qualcomm S4 Pro MSM8960T است.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از irancell 123 موبنا،‌ گوشی Xperia SP که در لیست جدیدترین‌های این برند ژاپنی محسوب می‌شود با گارانتی متفرقه و با قیمت یک میلیون و ۳۱۵ هزار تومانی وارد بازار شده است.
فروشندگان گوشی‌های سونی معتقدند در صورت کاهش قیمت این محصول تازه وارد مدل فوق با تقاضای مناسبی از سوی مشتریان همراه می‌شود.از امکانات این گوشی irancell 123 تازه وارد می‌توان به صفحه نمایش لمسی خازنی ۴٫۶ اینچی TFT با وضوح ۷۲۰P و ۱۶ میلیون رنگ ، تکنولوژی Mobile BRAVIA Engine 2 سونی و پوشش Corning Gorilla Glass،‌ نسخه ۴٫۱٫۲ آندروید (Jelly Bean) اشاره کرد.
شما می توانید با مراجعه به سایت وزارت irancell 123 بازرگانی به آدرس www.ittc.ir اطلاعات مربوط به نمایندگی شرکت آرین به عنوان نماینده رسمی گوشی های سونی در ایران را در ردیف های 9 و 16 مشاهده کنید.
در چند ماه گذشته و پس از نوسانات نرخ ارز، عرضه محصولات دارای گارانتی رسمی سونی در بازار کاهش یافت و اندک گوشی های عرضه شده عمدتا یا بدون خدمات پس از فروش بودند و یا از خدمات پس از فروشی غیر استاندارد که مورد تایید سونی نبودند استفاده می کردند.آیدین آرام، مدیرعامل آرمان همراه آرین در این مورد می گوید: هدف اصلی ما ارایه خدمات بین المللی است تا بتوانیم به رغم تحریم های ناجوانمردانه گارانتی مناسب و در حد استانداردهای جهانی را به کاربران ایرانی ارایه دهیم. وی ادامه داد: آرین قصد دارد تا با بین المللی کردن نمایندگی‌های سونی، خدمات پس از فروش را با گارانتی اصلی ارائه دهد و به حجم بالایی از گوشی‌های همراه سونی سرویس ارائه کند. در همین راستا تا به حال دو دفتر نمایندگی در امارات متحده عربی و عراق تاسیس شده و به زودی در چند کشور دیگر نیز شاهد افتتاح دفاتر نمایندگی این شرکت خواهیم بود. در حال حاضر با توجه به حجم بالای سفر به عتبات عالیات و همچنین تعدد سفرهای کاری ایرانیان به امارات متحده عربی، افراد زیادی که از تلفن‌های همراه با برند سونی ستفاده می‌کنند، در صورت نیاز به خدمات پس از فروش می‌توانند به دفاتر تاسیس شده در این دو کشور مراجعه نمایند و irancell 123 از سرویس پشتیبانی بهره‌مند شوند. به گفته آرام، مشتریان می‌توانند برای اطمینان از صحت گارانتی گوشی های خود به وب‌سایت www.aryanmena.com مراجعه و یا IMEI گوشی خود را به شماره 10007676 پیامک نموده و از صحت آن اطمینان حاصل کنند.
طرفداران و علاقه مندان گوشی های سونی irancell 123 به تازگی نام جدیدی را در بخش خدمات پس از فروش این شرکت خواهند شنید.
ساناز کوشا، irancell 123 مدیر بازاریابی سونی موبایل در ایران با اعلام این مطلب به خبرنگار ما گفت، سونی در نظر گرفته است که برای سال جاری میلادی تعویضی در نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش خود در ایران داشته باشد که به این ترتیب شرکت آرمان همراه آرین به عنوان تنها نماینده انحصاری فروش محصولات سونی در بازار ایران انتخاب شده است.
دوربین هشت مگاپیکسلی با کانون اتوماتیک و فلاش LED،‌ فیلمبرداری در وضوح ۱۰۸۰P در ۳۰fps با حالت HDR ، کانون اتوماتیک مداوم و صدای استریو،‌ دوربین ثانویه VGA ، Wi-Fi Direct ، Wi-Fi irancell 123 a/b/g/n و DLNA، خروجی تلویزیون بی سیم،‌GPS با A-GPS و GLONASS،‌ حافظه داخلی هشت گیگابایتی، پورت microUSB با قابلیت MHL از دیگر امکانات فنی این گوشی تازه وارد به شمار می‌آید.
کوشا، درباره irancell 123 نمایندگان سابق سونی موبایل در ایران می گوید: پیش از این و در سال های گذشته، زمانی که سونی هنوز از اریکسون جدا نشده بود نمایندگانی همچون، سیتادل، نیکاتل و پارس کامتل را در بازار داشت که هر کدام از این نمایندگان در مقاطعی خاص و بنا به مشکلاتی از عرضه محصولات سونی کنار گذاشته شدند. مدیربازاریابی سونی به جدایی اریکسون و سونی از یکدیگر اشاره کرد و ادامه داد: پس از آنکه سونی تصمیم به پایان شراکت خود با شرکت سوئدی اریکسون گرفت محصولات این شرکت همچنان از طریق پارس کامتل به بازار ایران عرضه می شد. کاهش واردات محصولات دارای خدمات پس از فروش سونی موبایل در بازار ایران باعث شد تا در نهایت سونی تصمیم به جایگزینی یک شرکت تازه نفس برای بازار ایران داشته باشد که در نهایت آرمان همراه آرین به عنوان تنها نماینده عرضه کننده و ارایه دهنده خدمات پس از فروش سونی موبایل در بازار ایران انتخاب شد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 گزارش‌ها حاکی از آن است که خرید شارژ مستقیم ایرانسل سامسونگ در طول سه ماهه دوم سال جاری 76 میلیون دستگاه گوشی فروخت و 33.1 درصد از سهم بازار گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داد و در جایگاه نخست نشست.
به گزارش جی‌اس‌ام آریا، نام باب منسفیلد، نایب رئیس ارشد بخش تکنولوژی های اپل از صفحه رسمی تیم هیئت رئیسه این شرکت خرید شارژ مستقیم ایرانسل حذف شد.ساعاتی پیش منابع خبری مختلف خبر دادند که نام باب منسفیلد، نایب رئیس ارشد بخش تکنولوژی های اپل از صفحه رسمی تیم هیئت رئیسه این شرکت حذف شده است و گمانه زنی های فراوان در خصوص وی آغاز گشت. برخی معتقدند نام وی بصورت اشتباهی از این صفحه حذف شده و برخی هم به استناد اعلام بازنشستگی سال ۲۰۱۲ وی و کناره گیری از سمت معاون ارشد بخش سخت افزار، آن را نشانه خروج او از اپل می دانستند.
وی با اشاره به قیمت گوشی‌های سامسونگ در ایران گفت: در حال حاضر قیمت گوشی‌های کره‌ ای سامسونگ از 50 هزار تومان شروع می‌شود و به دو میلیون و خرید شارژ مستقیم ایرانسل 500 هزار تومان نیز می‌رسد.
بر اساس تحقیقات و بررسی های صورت گرفته از سوی کارشناسان و دست اندکاران حوزه بازار تلفن همراه میزان سهم برند کره‌ ای سامسونگ در ایران را حدود 45 درصد اعلام خرید شارژ مستقیم ایرانسل کردند.
محمد رحمت‌پور، یکی از کارشناسان این حوزه در این باره گفت: تنوع مدل و قیمت در گوشی‌های سامسونگ خرید شارژ مستقیم ایرانسل باعث شده تا بیشتر مشتریان این کالای ارتباطی و دیجیتالی به خرید این نوع گوشی‌ها در بازار اقدام کنند.
این مرکز اعلام کرده خرید شارژ مستقیم ایرانسل که 32 میلیون دلار فقط برای ساخت 40 دستگاه مبتنی بر لینوکس کافی بوده و ساخت دستگاه‌های بیشتر نیاز به سرمایه گذاری بیشتری دارد.
این اظهارات در حالی بیان می‌شود که اواخر سال گذشته، حیدری، مدیر بخش موبایل سامسونگ در ایران، اعلام کرده بود که سامسونگ خرید شارژ مستقیم ایرانسل توانسته با تمرکز روی گوشی‌های لمسی و هوشمند توانسته 43 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دهد.
به نقل خرید شارژ مستقیم ایرانسل از موبنا،‌ در حال حاضر سامسونگ توانسته با از آن کردن سهم 38 درصدی بازار تلفن همراه کشور به برند اول ایران در حوزه موبایل تبدیل شود.
مرکز توسعه سیستم‌عامل لینوکس خرید شارژ مستقیم ایرانسل اقدام به سرمایه‌گذاری 32 میلیون دلاری برای ساخت این گوشی هوشمند کرد.
مرکز توسعه سیستم‌عامل لینوکس گوشی هوشمندی طراحی و تولید کرده که به طور همزمان از دو سیستم‌‌عامل لینوکس و آندروید خرید شارژ مستقیم ایرانسل پشتیبانی می‌کند.
نكته جالب توجه اينكه طراحی این دستگاه بگونه ای است که در واقع تبلتی مجهز به کیبورد QWERTY است که به راحتی می توان صفحه نمایش آن را به سمت بالا برد و بصورت افقی قرار داد. این خرید شارژ مستقیم ایرانسل طراحی برای کارمندان ادارات و کارخانجات می تواند بسیار مفید باشد. از قیمت و زمان عرضه این دستگاه هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.
این دستگاه دارای مشخصاتی همچون صفحه نمايش ۸٫۹ اینچی، وضوح صفحه ۱۰۲۴×۶۰۰ پيكسل، دو گیگابايت رم، پردازنده دوهسته ای ۱٫۶GHZ، حافظه داخلی ۳۲ گیگابايتی و قابل خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارتقا، وای فای، بلوتوث، پورت HDMI و Ethernet و سیستم عامل ویندوز ۸ می باشد.
در کنار شرکت هایی همچون سامسونگ و ایسوس شرکت های دیگر سازنده نوت بوک نیز در تلاش هستند تا محصولات جدید خود را با طراحی جدیدتر و خلاقانه تری عرضه کنند. به تازگی نوت بوک - تبلت هیبردی جدیدی به نام Newsmy خرید شارژ مستقیم ایرانسل Newsman Q20 عرضه شده که کمی شبیه محصولات قدیمی نوکیا است اما در عین حال طراحی منحصر به فردی دارد.
گزارش‌ها حاکی است این گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر لمسی است و با اتصال به رایانه می‌تواند به یک رایانه رومیزی تبدیل خرید شارژ مستقیم ایرانسل شود و صفحه‌کلید معمولی و نمایشگر هم به آن متصل می‌شود.
شايد بعضی از شركت ها از به كاربردن ايده ای جديد در محصولات خود به دليل عدم اطمينان خودداری كنند، اما شركت خرید شارژ مستقیم ایرانسل هایی نيز هستند كه هميشه به دنبال نوآوری در طراحی محصولات خود هستند.
گوشی خرید شارژ مستقیم ایرانسل هوشمند جدیدی که به تازگی توسط مرکز توسعه لینوکس طراحی و تولید شده، Ubuntu Edge نام دارد و روی آن به صورت همزمان دو سیستم‌عامل Ubuntu و آندروید نصب شده است و کاربران به راحتی می‌توانند آن را تبدیل به یک رایانه شخصی مبتنی بر سیستم‌عامل Ubuntu کنند.
این اظهارات در حالی بیان می‌شود که فعالان و دست اندرکاران حوزه بازار تلفن همراه معتقدند خرید شارژ مستقیم ایرانسل که هم اکنون بیشترین سهم بازار این کالای ارتباطی به گوشی‌های سامسونگ و سونی اختصاص یافته است.
در همین حال سایر دست‌اندرکاران حوزه بازار خرید شارژ مستقیم ایرانسل تلفن همراه معتقدند که عرضه تبلت‌های سامسونگ نیز باعث شده تا سهم این برند کره‌ای بیش از گذشته افزایش یابد.
شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که روی کامپیوتر شخصیتان دو سیستم عامل مجزا نصب کرده و از آن استفاده می کنید. به نظر شما هیجان انگیز نیست اگر خرید شارژ مستقیم ایرانسل این امکان برای تلفن های هوشمند شما وجود داشته باشد؟
وی افزود: تنوع گوشی‌های ارزان قیمت و همچنین خرید شارژ مستقیم ایرانسل هوشمند سامسونگ باعث شده تا بیشتر خریداران مدل‌های این برند را نسبت به سایر برندهای ترجیح دهند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

هر نوع خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مداد و قلم (قلم خازنی یا قلم فلزی با قطر ۱mm)مورد استفاده قرار گیرد
بدن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۶٫۵mm
این گوشی به عنوان باریکترین و بزرگترین صفحه نمایش گوشی های هوشمند HD در جهان میباشد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که
بخش توسعه دهنده اندروید 4.3 با توانایی های بیشتر در خصوص تغییرات گرافیکی بهینه شده و امنیت این سیستم عامل نیز نسبت به نسخه های پیشین افزایش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیدا کرده است. پیش بینی شده تا این سیستم عامل علاوه بر نکسوس 2013 با مدل های بعدی نکسوس و اچ تی سی One گوگل پلی عرضه شود.
سخه جدید سیستم عامل گوگل موسوم به اندروید 4.3 پس از انتظاری طولانی رونمايی شد. پیش از این خبرها و اطلاعات بسیاری در خصوص ویژگی ها و قابلیت های این محصول شنیده بوديم، اما با رونمایی رسمی می خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل توان ویژگی های اصلی این سیستم عامل را بررسی کرد.
حالت باتری STAMINA زمان آماده به کار را تا ۴ برابر افزایش میدهد و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل زمانی که شما صفحه نمایش رو خاموش میکند در حال نگداری اطلاعات و اعلانات شما خواهد بود.
اندازه سنسور به نظر ناامیدکننده می رسد ولی فردی که با دستگاه کار کرده می گوید: «اگر پیور ویو ۸۰۸ و لومیا ۱۰۲۰ را کنار بگذاریم٬ دوربین هونامی تمام تلفن های موجود در بازار از جمله گلکسی اس ۴ زوم و گلکسی کمرا را محو خواهد کرد٬‌ ولی انتظارات را پایین نگه دارید. لومیا ۱۰۲۰ یک سلاح بزرگ به نام oversampling دارد که فکر نمی کنم سونی چیزی مشابه آن داشته باشد.»گویا هنوز برخی ریزه کاری ها نهایی نشده و سونی ممکن است تغییراتی به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وجود آورد. با این حال تا ۱۳ شهریور٬ چیزهای بیشتری به بیرون درز خواهد کرد. شاید تصاحب رتبه ۱ با وجود غولی مثل لومیا ۱۰۲۰ مشکل باشد ولی جایگاه دوم برای هونامی (اکسپریا i1) به نظر دست یافتنی می رسد.
سونی امروز گوشی Xperia Z Ultra خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را راه اندازی کرد
اما برسیم به دوربین٬ در زیر مقایسه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اندازه سنسوری که قرار است در هونامی استفاده شود را با چند سنسور دیگر می بینید.
یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی سایبر-شات با اندازه 1/2.3 اینچ و گشادگی دیافراگم f/2.0 که قادر به ثبت تصاویری با رزولوشن ۵۲۴۸ در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۳۹۳۶ است.
ویژگی های این گوشی: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
دوربین ۸ مگاپیکسلی با ویژگی “Exmor RS” و HDR در حالت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خودکار هم برای هم عکس و هم برای فیلم و کاهش صدا های اضافه در هنگام نیاز
با یک صفحه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایش ۶٫۴ اینچی لمسی که بهینه سازی شده که تجربه ۶۰% بیشتری را نسبت به گوشی های دیگر ارائه میدهد
سونی اعلام کرده که این گوشی دارای یک سرگرمی رایگان ارائه مطالب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از جمله یک سرویس نامحدود(در صورت موجود) موسقی میباشد
صفحه نمایش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ®TRILUMINOS سونی
وزگار طوری شده که اگر در تیتر ننویسیم محصول مورد نظر یک تلفن است٬ ممکن است واقعا فکر کنید با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک دوربین طرف هستیم! سونی قصد دارد رقیبی جدی برای لومیا ۱۰۲۰ عرضه کند٬ ولی گویا سنسور آن به بزرگی سنسور رقیبش نیست. با این حال هنوز نمی شود گفت که رقابت به برد کدام یک ختم خواهد شد.
داشتن یک صفحه کلید ضامن که فعالیت های multi tasking که فعالیت ها رو خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با یک دست آسان میکند
اما بهبود قابلیت گرافیکی باعث شده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تا کیفیت نوشته ها در این سیستم عامل نیز بالاتر رود و کاربر به آسانی بخواند. همچنین می توان نسخه جدید اندروید را به راحتی توسط یک وسیله الکترونیکی دیگر کنترل کرده و به تمام قسمت های آن دسترسی پیدا کنید.
Xperia Z Ultra دارای یک پردازنده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Snapdragon 800 چهار هسته ای ۲٫۲GHz و به صورت ۴G LTE میباشد
این گوشی تنها ۲۱۲ گرم وزن دارد و در رنگ های مشکی،سفید یا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بنفش در دسترس هست.
گفته می شود ابعاد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که هونامی اندکی بزرگتر از اکسپریا Z است٬ یعنی ۴ میلیمتر بلندتر و ۲ میلیمتر عریض تر٬ ولی با همان ضخامت. لبه پایینی دستگاه نیز به اشغال کامل بلندگو در آمده.
همچین دارای فناوری ™X-Reality هوشمند سونی است با وضوح فوق العاده که تجزیه و تحلیل هر تصویر است که پیکسل های ازدست رفته رو باز تولید کرده و باعث افزایش کیفیت برای فیلم ها میشود.این تنها خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی هوشمند کاملا HD سونی میباشد که مقوام در برای گرد و غبار (IP55/IP58) و همینطور زد آب هست و این اجازه رو به شما میدهد که به صورت HD در زیر آب فیلم ببیند
اولین ویژگی نسخه جدید اندروید قابلیت های گرافیکی آن می باشد. این سیستم عامل می تواند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به خوبی بازی های گرافیکی، تصاویر و فیلم های HD را نمایش دهد. همچنین با کمک اندروید 4.3 موتور گرافیکی گجت قادر است تا با مصرف انرژی کمتر بازدهی بالاتری داشته باشد.
بر خلاف دیگر گوشی های سونی هدف از تولید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و بازار Xperia Z Ultra ، صفحه نمایش فوق العاده پاسخگو و با تشخیص دست خط که میتوانید



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی سایبر-شات با اندازه 1/2.3 اینچ و گشادگی دیافراگم f/2.0 که قادر به ثبت تصاویری با رزولوشن ۵۲۴۸ در ۳۹۳۶ است. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
ویژگی خرید شارژ مستقیم ایرانسل های این گوشی:
این گوشی خرید شارژ مستقیم ایرانسل به عنوان باریکترین و بزرگترین صفحه نمایش گوشی های هوشمند HD در جهان میباشد که
همچین دارای فناوری ™X-Reality هوشمند سونی است با وضوح فوق العاده که تجزیه و تحلیل هر تصویر است که پیکسل های ازدست رفته رو باز تولید کرده و باعث افزایش کیفیت برای فیلم ها میشود.این تنها گوشی هوشمند کاملا HD سونی میباشد که مقوام در برای گرد و غبار (IP55/IP58) و همینطور زد آب هست و این اجازه رو به شما میدهد که به صورت HD خرید شارژ مستقیم ایرانسل در زیر آب فیلم ببیند
علاقه سونی به اتصال موبایل های سونی به سایر محصولات سونی مثل تلویزیون ، باعث جدایی سونی از شرکت اریکسون شد و هم اکنون موبایل های سونی این قابلیت را دارند که به وسیله کابل و یا سیستم خرید شارژ مستقیم ایرانسل بی سیم ، به محصولات متنوع سونی متصل شوند .
داشتن یک صفحه کلید ضامن که فعالیت های multi tasking که فعالیت ها رو با یک خرید شارژ مستقیم ایرانسل دست آسان میکند
دوربین ۸ مگاپیکسلی با ویژگی خرید شارژ مستقیم ایرانسل “Exmor RS” و HDR در حالت خودکار هم برای هم عکس و هم برای فیلم و کاهش صدا های اضافه در هنگام نیاز سونی اعلام کرده که این گوشی دارای یک سرگرمی رایگان ارائه مطالب از جمله یک سرویس نامحدود(در صورت موجود) موسقی میباشد
سونی امروز خرید شارژ مستقیم ایرانسل گوشی Xperia Z Ultra را راه اندازی کرد
هر نوع خرید شارژ مستقیم ایرانسل مداد و قلم (قلم خازنی یا قلم فلزی با قطر ۱mm)مورد استفاده قرار گیرد
این گوشی تنها ۲۱۲ گرم وزن دارد و در رنگ های خرید شارژ مستقیم ایرانسل مشکی،سفید یا بنفش در دسترس هست.
به گزارش جی اس ام سونی نسخه 4.2.2 اندروید را برای پرچم‌دار خود یعنی Xperia Z ارائه کرد. خبرها حاکی از این هستند که این ارائه به صورت جهانی برای تمام نقاط دنیا انجام شده است بنابراین اگر شما دوست دارید می‌توانید گوشی اکسپریا زد خود را به نسخه خرید شارژ مستقیم ایرانسل 4.2.2 بروز کنید.
موبایل های سونی به دلیل قابلیت های فراوان ، تنوع ، کیفیت بالا و زیبایی ، جایگاه خوبی در بین کاربران ایرانی پیدا کرده است . ما می خواهیم این خرید شارژ مستقیم ایرانسل جایگاه را قوی تر کرده و به کاربران موبایل سونی کمک کنیم که از موبایل خود بهتر استفاده کنند و همیشه ما را در کنار خود داشته باشند.
حالت باتری STAMINA زمان آماده به کار را تا ۴ برابر افزایش میدهد و زمانی که شما صفحه نمایش رو خاموش میکند در حال نگداری اطلاعات خرید شارژ مستقیم ایرانسل و اعلانات شما خواهد بود.
وزگار طوری شده که اگر در تیتر ننویسیم محصول مورد نظر یک تلفن است٬ ممکن است واقعا فکر کنید با یک دوربین طرف هستیم! سونی قصد دارد رقیبی جدی برای لومیا ۱۰۲۰ عرضه کند٬ ولی گویا سنسور آن به بزرگی سنسور رقیبش نیست. با این حال هنوز نمی شود گفت که رقابت به برد کدام یک ختم خواهد شد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
اما عکس‌هایی نیز از این نسخه بروز شده منتشر شده است و نشان دهنده این است که این بروزرسانی برای مدل‌ C6603 ارائه شده است که این کد برای نسخه جهانی این گوشی است. گزارش‌های کاربران از چین و اسپانیا مبنی بر این که گوشی آن‌ها بروزرسانی 4.2.2 را دریافت کرده رسیده خرید شارژ مستقیم ایرانسل است.
گفته می شود ابعاد که هونامی اندکی بزرگتر از اکسپریا Z است٬ یعنی ۴ میلیمتر بلندتر و ۲ میلیمتر عریض تر٬ ولی با همان ضخامت. لبه خرید شارژ مستقیم ایرانسل پایینی دستگاه نیز به اشغال کامل بلندگو در آمده.
بدن خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۶٫۵mm
صفحه نمایش ®TRILUMINOS خرید شارژ مستقیم ایرانسل سونی
متاسفانه شرکت های عرضه کننده و فروشندگان موبایل سونی در ایران ، تاکنون فعالیت آنچنان خوبی در ارائه آموزش های نحوه استفاده کاربران خرید شارژ مستقیم ایرانسل از موبایل سونی نداشته و اکنون شرکت سونی موبایل با همکاری یک شرکت ایرانی ، اقدام به ارائه آموزش و پشتیبانی موبایل های سونی خواهد کرد.
بر خلاف دیگر گوشی های سونی هدف از تولید و بازار Xperia Z Ultra خرید شارژ مستقیم ایرانسل ، صفحه نمایش فوق العاده پاسخگو و با تشخیص دست خط که میتوانید
همچنین فروش های ویژه و جشنواره های موبایل سونی نیز در ایران برگزار خواهد شد که اخبار آن از طریق ایمیل به اطلاع شما می رسد.اگر خرید شارژ مستقیم ایرانسل شما هم گوشی Xperia Z دارید و منتظر دریافت بروزرسانی 4.2.2 بر روی آن بودید باید بگوییم که انتظار شما به پایان رسیده است.
اما برسیم به دوربین٬ در زیر مقایسه اندازه سنسوری که قرار است در خرید شارژ مستقیم ایرانسل هونامی استفاده شود را با چند سنسور دیگر می بینید.
لذا در صورتیکه که کاربر موبایل های سونی هستید و یا قصد خرید موبایل سونی دارید و علاقمندید که از تمام قابلیت خرید شارژ مستقیم ایرانسل های موبایل خود استفاده کنید ، آدرس ایمیل خود را در فرم زیر وارد کنید تا اخبار مربوط به آموزش های ما ، نکات مخفی موبایل ها ، مراکز رسمی فروش ، لوازم جانبی ارائه شده در ایران و بسیاری از موارد دیگر مخصوص موبایل های سونی ، برای شما ارسال گردد.
Xperia Z Ultra دارای یک پردازنده Snapdragon 800 چهار هسته ای ۲٫۲GHz و به صورت ۴G LTE خرید شارژ مستقیم ایرانسل میباشد
با خرید شارژ مستقیم ایرانسل یک صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی لمسی که بهینه سازی شده که تجربه ۶۰% بیشتری را نسبت به گوشی های دیگر ارائه میدهد



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

معرفی شارژ مستقیم ایرانسل برترین برندهای سال توسط موسسه Harris Interactive
در نظرسنجی سالیانه موسسه Harris Interactive که از ۳۸۵۰۰ آمریکایی صورت گرفته است، از آن ها در رابطه با رضایتشان نسبت به محصولات مختلف شارژ مستقیم ایرانسل در زمینه های اسمارت فون، تبلت و اپراتورهای موبایل سوال پرسیده می شود. بازار این گجت ها با سرعت زیادی در حال پیشرفت می باشد و علاقه مندان پرشماری را به خود اختصاص داده اند.
عرضه‌ی کروم کست توسط گوگل، نه فقط یک اقدام هوشمندانه، بلکه آغاز نبردی دیگر با مایکروسافت در زمینه سرگرمی خانگی و خدمات پخش چند رسانه‌ای است شارژ مستقیم ایرانسل که با قیمتی 35 دلاری، بخشی از خدمات ایکس باکس، یعنی همراه ویندوز موبایل در این راه را بر زمین می‌کوبد، ضمن این‌که نفوذ و محبوبیت یوتیوب را بیش از پیش، افزایش داده و خدمات لایو مایکروسافت را به زیر می‌کشد.
تبلیغات شارژ مستقیم ایرانسل متنی
مصاحبه با الناز رحیمی، خالق برند شارژ مستقیم ایرانسل بته چین
اندروید 4.3 هم، با تمام بروز رسانی‌ها و ویژگی‌های نه چندان غافل گیر شارژ مستقیم ایرانسل کننده و به همراه پشتیبانی از کروم کست آمد، اما حداقل آمد!
در سوی دیگر توسعه دهندگان قرار دارند. افرادی شارژ مستقیم ایرانسل که با وجود هزینه‌های بیشتر و بازخورد نامناسب، نمی‌توانند بر روی پلتفرمی با این تعداد مخاطب تمرکز درستی داشته باشند.
thKJXAEO37 شارژ مستقیم ایرانسل
برسیم به ویندوز موبایل 8؛ درست است، اکنون اپلیکیشن Vine یا اینستاگرام را در اختیار دارد، شاید هم به یاری نوکیا، دستتان به یوتیوب هم برسد، اما وقتی به اندروید و iOS نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که فارغ از تعداد بسیار بیشتر اپلیکیشن در بازارهایشان، اکوسیستم کامل‌تر و بازتری دارند و هریک، مملوء از ویژگی‌های فراوان و دوست داشتنی شده‌اند. ما بازار اپلیکیشن‌های مایکروسافت را فراموش می‌کنیم، اما آیا نباید دستی بر سر و روی خود سیستم شارژ مستقیم ایرانسل عامل کشید؟
iOS هر سال به طور عمده آپدیت می‌شود، و هر چند ماه یکبار، با ویژگی‌های بزرگ و کوچک بروز نگه داشته می‌شود. شارژ مستقیم ایرانسل این یعنی مشتری مداری و گویی مایکروسافت (نمی‌گوییم به فکر کاربران نیست؛ چرا که بارها ثابت کرده که می‌تواند یکی از مشتری مدارترین‌ها باشد) از آن بی‌خبر است.
این مدل موبایل به طور همزمان در 60 کشور جهان فروخته خواهد شد.این شرکت با شارژ مستقیم ایرانسل فروش موبایلهای خود با سیستم عامل Android از آغاز سال میلادی بیش از 5.1 میلیارد دلار درآمد داشته است.
شرکت سامسونگ کره جنوبی امیدوار است در هفته‎ی شارژ مستقیم ایرانسل آینده فروش 10 میلیونی داشته باشد.
در این بخش به رده بندی شارژ مستقیم ایرانسل های این موسسه در ۳ بخش اسمارت فون، تبلت و اپراتورها می پردازیم.
winphone8اما آیا بالمر و مدیران ارشدش، قصد دارند تغییراتی بنیادین در ویندوز فون ایجاد کرده شارژ مستقیم ایرانسل یا آن را با شراط فعلی به حال خود بگذارند؟ باید قبول کرد که محدودیت‌ها در ویندوز موبایل فراوان است؛ امکانات به اشتراک گذاری خوبی در دسترس نیست و اپلیکیشن‌ها به خوبی iOS یا حتی اندروید نیستند و دست و پای کاربران خیلی بسته است. این پلتفرم حتی 13 ماه است که تغییری به خود ندیده.
iOS 7 هم از سوی دیگر، با لشگری از امکانات تازه شارژ مستقیم ایرانسل و ظاهری جدید و دلپذیر، تا پاییز امسال میهمان آیفون، آیپد و آیپاد تاچ خواهد شد. در این میان جای چه کسی خالیست؟
به گزارش خبرگزاری The Korea Times، این مدل تلفن هوشمند که سریعتر و بهتر از مدل S3 کار می‎کند به راحتی می‎تواند جای خود را در بین خریداران بازکند شارژ مستقیم ایرانسل و فروش 10 میلیونی را تضمین کند.
به گزارش سیتنا، Galaxy S4 مدل جدید تلفن‎های هوشمند شارژ مستقیم ایرانسل است که از هفته آینده در جهان عرضه خواهد شد.
بیش از یک سال از عرضه هشتمین ویرایش ویندوز موبایل گذشته و با وجود تمامی نگرانی‌هایی که برای آینده و موفقیت این پلتفرم وجود دارد، و با توجه به پیشرفت و ترقی رقبا، هنوز هیچ خبری در شارژ مستقیم ایرانسل مورد نسخه‌ی جدید در دست نیست. و این مسئله‌ای تعیین کننده است که دارد کاربران را کم‌کم دلسرد می‌کند.
مطابق انتظار شرکتی که امسال نیز مانند همیشه خوش درخشید و رده های اول را به خود اختصاص داده است، شرکت امریکایی اپل می باشد که با ارائه محصولات باکیفیت و عامه پسند، از محبوبیت و میزان رضایت فوق العاده ای در بازار شارژ مستقیم ایرانسل بزرگ این کشور برخوردار است. این شرکت در ۳ماهه دوم سال، عملکردی فراتر از انتظار و پیشبینی های قبلی را از خود نشان داد و ثابت کرد که با فروش ۳۱.۲ میلیون آیفون، کماکان یکی از ابرقدرت های این بازار بزرگ می باشد.
مسئولیت شارژ مستقیم ایرانسل بزرگِ موجودات کوچیک
شاید واقعا باید به نوکیا تبریک گفت که بار چنین مشکلاتی را یک تنه به دوش می‌کشد و با ارائه تلفن‌هایی چون لومیا 925 یا 1020 با دوربین 41 مگاپیکسلی، به سختی مشغول ترویج این اکوسیستم در میان کاربران است. و باید اعتراف کرد که این کار از آن‌چه که به نظر می‌آید سخت‌تر است؛ این که با وجود جذابیت‌های iOS و آزادی اندروید، مصرف کننده را به سوی محصولات ویندوزی خود بکشانی. بی‌انصافی نیست اگر بگوییم شارژ مستقیم ایرانسل ویندوز موبایل بدون وجود نوکیا، تا حالا دست کم در بازار ایالات متحده مرده بود.
جهان عاشقانه کوچک شارژ مستقیم ایرانسل من



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

اولین تجربه چهار هسته‌ای سامسونگ در کلاس اسمارت‌فون‌های پیشرفته همانگونه که کاملا پیش‌بینی می‌شد در کمترین زمان ممکن تمامی بازارهای جهانی را به تسخیر خود در آورد؛ Galaxy S III محصولی که از مدتها پیش شایعات و حواشی متعددی در رابطه با مشخصات احتمالی سخت‌افزاری و پردازشی آن در میان کاربران و منتقدان به گوش می‌رسید بلاخره طلسم حضور را شکست و بصورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شد. این اسمارت‌فون پیشرفته که تمامی رکوردهای پیشین ثبت سفارش را شکسته و در حال حاضر با عنوان برترین و قدرتمندترین شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی هوشمند در میان تمامی پلتفرم‌ها و برندهای گوناگون شناخته می‌شود موضوع بررسی دقیق و موشکافانه ما در این نوبت است. ما را در ادامه این مبحث همراهی نمائید.
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_12.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
از این نکته که بگذریم صفحه‌‌نمایش HD بکار گرفته شده در Galaxy S III بدون شک یکی از بهترین‌های بازار در میان تمامی پلتفرم‌ها و برندهای گوناگون به حساب می‌آید؛ کنتراست بالای 3.5:1، زوایای دید مناسب و بازتاب بسیار اندک نور از جمله مهمترین نکات مثبت قابل ذکر در مورد این پنل هستند در سوی دیگر نیز همچون شارژ اتوماتیک ایرانسل تمامی دیگر مدل‌های LED، روشنائی نچندان رویائی بعنوان نکته منفی اصلی این قسمت محسوب می‌شود. نسل جدید شیشه محافظ Gorilla Glass 2 بعنوان پوشش خارجی این صفحه‌نمایش در نظر گرفته شده است در این تکنولوژی جدید ضمن کاهش 20 درصدی قطر شیشه بکار گرفته شده و ایجاد تصویری درخشان‌تر با کیفیت بالاتر، میزان محافظت از صفحه‌نمایش در مقابل آسیب‌های فیزیکی همچون خراشیدگی و سقوط از ارتفاع نیز بسیار نسبت به گذشته افزایش یافته است.
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_07.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
اِلِمان‌های بکار گرفته شده در دورتادور I9300 هیچ تفاوت خاصی با Galaxy S II در تعداد و جایگاه نداشته و شامل Rocker باریک و کوچک تغییر صدا با برجستگی حداقلی در سمت چپ، کلید Power/Lock در سمت راست، جک 3.5 میلیمتری هدست و میکروفون دوم در بالا به همراه پورت Micro USB و میکروفون برقراری تماس در پائین می‌شود. پورت Micro USB در این مدل همانند I9100 بجز ارتباط با کامپیوتر و شارژر، بعنوان خروجی TV از طریق فناوری MHL و برای اتصال حافظه‌های خارجی از طریق فناوری HSB Host مورد استفاده قرار می‌گیرد البته همانطور که پیش از این گفته شارژ اتوماتیک ایرانسل شد برای استفاده از هر دوی این موارد نیاز به کابل تطبیق‌دهنده جداگانه خواهد بود.
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_06.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
در بخش پشتی I9300 در ترکیبی متفاوت از Galaxy S II دوربین 8 مگاپیکسلی دستگاه در کنار تک فلش LED آن به چشم می‌خورد. اسپیکر اصلی دستگاه نیز این بار از پائین شارژ اتوماتیک ایرانسل به کناره دوربین منتقل شده است.
المان‌های حاضر در بالای صفحه‌نمایش نیز هیچ تغییری نسبت به رویه معمول این قسمت نداشته‌اند جائیکه حس‌گرهای تنظیم نور و Proximity همراه با اسپیکر برقراری تماس و یک دوربین 1.9 مگاپیکسلی با امکان فیلمبرداری 720p موارد حاضر در این بخش را تشکیل می‌دهند. شارژ اتوماتیک ایرانسل
در زیر صفحه‌نمایش همان ترکیب سه‌گانه همیشگی شامل شارژ اتوماتیک ایرانسل دکمه‌های لمسی خازنی Back و منو در دو طرف همراه با دکمه فشاری Home در مرکز دیده می‌شود.
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_05.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
اما بحث‌برانگیزترین نکته در ساختار این صفحه‌نمایش تکنولوژی بکار گرفته شده در آن است جائیکه برخلاف انتظارِ تمامی ناظران و منتقدان در تکرار یا ارتقا تجربه بی‌نظیر پنل شارژ اتوماتیک ایرانسل Galaxy S II با فناوری Super AMOLED Plus سامسونگ ترجیح داده است تا بار دیگر از تکنولوژی دو سال گذشته یعنی Super AMOLED در صفحه‌نمایش Galaxy S بعنوان نسل اول این خانواده استفاده نماید. نکته منفی اصلی در این زمینه همانطور که پیش از این نیز توضیح داده شده است به تعداد زیرپیکسل‌های اختصاص یافته به هر پیکسل مرتبط است جائیکه در فناوری Super AMOLD Plus همچون صفحه‌نمایش‌های TFT LCD معمول این تعداد سه عدد برای سه رنگ اصلی (قرمز، سبز و آبی) بوده ولی در فناوری Super AMOLED که از آن با عنوان PenTile Matrix یاد می‌شود تعداد این زیر پیکسل‌ها تنها دو عدد است. علت استفاده از این فناوری در Galaxy S III بجز توضیح نه‌چندان قانع‌کننده سامسونگ در عمر بالاتر این پنل‌ها (که تلویحا به معنای عمر پائین‌تر صفحه‌نمایش پرفروش ترین اسمارت‌فون فعلی سامسونگ یعنی Galaxy S II تعبیر می‌شود) باید به آسان‌تر شدن شرایط شرکت سازنده در جای دادن تعداد بسیار زیادی از پیکسل‌ها در فضای صفحه‌نمایش اشاره کرد چرا که در صورت استفاده از فناوری پیشرفته‌تر Super AMOLED Plus و اضافه شدن یک زیرپیکسل دیگر به این مجموعه به اندازه 1280×720 زیر پیکسل دیگر می‌بایست به این مجموعه افزوده شود که هزینه و دشواری بیشتری برای شرکت سازنده به همراه خواهد داشت. البته تاثیر این فناوری و عدم استفاده از فناوری پیشین Super AMOLED Plus برای کاربران تا اندازه‌ای نیست که بتوان آن را یک نکته منفی تمام‌عیار تلقی کرد و تاثیر این نکته در مقابل وضوح بالای صفحه‌نمایش بجز در هنگام مشاهده پنل در فواصل بسیار نزدیک



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

صفحه کلید کشویی Nokia 6700 Slide آن‌را به یک گوشی بسیار جمع و جور تبدیل ساخته است. وقتی که صفحه کلید در حالت بسته قرار دارد ابعاد آن به صورت، 9.52 سانتی‌متر طول، 4.61 سانتی‌متر عرض و 1.59 سانتی‌متر ضخامت است. وزن کلی آن با باتری 110 گرم است که در موقع در دست گرفتن احساس قوی بودن را القاء می‌کند. بدنه‌ی آن از مواد اولیه بسیار باکیفیت ساخته شده است که هنگام مشاهده از ایرانسل یک دو سه نزدیک کاملا متوجه آن خواهید شد. نوکیا 6700 دارای یک نمایشگر 2.2 اینچی TFT است که قادر به نمایش 16 میلیون رنگ می‌باشد. در قسمت زیرین نمایشگر دکمه‌های Contacts، Menu، Home، Cancel، Call و On/Off یا قطع مکالمه قرار دارند که همگی دکمه‌ی هدایتگر میانی را دربر گرفته‌اند. وقتی صفحه کلید کشویی را باز می‌کنید با کلیدهایی زیبا مواجه می‌شوید که در چهار ردیف قرار گرفته‌اند.
دوربین: 8.0 مگاپیکسل - دوربین ایرانسل یک دو سه مکالمه ویدئویی - فلاش
پردازنده: processor, 2D/3D Graphics HW Accelerator with OpenVG1.1 and OpenGL ES 2.0 1GHz ایرانسل یک دو سه
امکانات تفریحی، ایرانسل یک دو سه صوتی و تصویری
نوکیا 6700 Slide یک گوشی با صفحه کلید کشویی است که از بسیاری فناوری‌ها و ویژگی‌ها پشتیبانی به عمل می‌آورد تا ارتباطات را برای کاربر خود آسان ایرانسل یک دو سه و جذاب بسازد. این گوشی از مکانیزم کشویی در باز شدن صفحه کلید خود استفاده می‌کند و در طیف گوشی‌های کشویی دیگر نوکیا چون 6760 Slide و 6600i قرار می‌گیرد. نوکیا 6700 در رنگ‌هایی بسیار زیبا و مختلف طراحی شده که شما می‌توانید رنگ دلخواه خود را از بین این طیف گسترده‌ی رنگ که شامل رنگ‌های لیمویی، ارغوانی، آلومینیمی، صورتی، بنفش، قرمز و آبی می‌شود انتخاب کنید. این گوشی 3G دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی مجهز به لنز کارل زایس است و تحت سیستم‌عامل سیمبین نسخه‌ی 9.3 سری 60 نوکیا کار می‌کند.
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Symbian نسخه ایرانسل یک دو سه Belle - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
مشخصات کلی: فرم گوشی : ایرانسل یک دو سه ساده - وزن : با باتری 131 گرم
سایر مشخصات: رادیو - هندزفری - قطب نما - حسگر شتاب سنج - باتری 1300 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 504 ساعت - زمان مکالمه 17 ساعت ایرانسل یک دو سه
تکنولوژی USB On ایرانسل یک دو سه The Go
در قسمت دوربین گوشی تغییرات زیادی انجام نشده است. به دلیل اینکه دوربین این ایرانسل یک دو سه گوشی دارای فوکس ثابت یا Fixed Focus است، گرفتن عکس های پشت سر هم خیلی راحت می باشد. عکس های گرفته شده در محیط های روشن دارای کیفیت خیلی خوبی هستند ولی متاسفانه عکس های گرفته شده در فضاهای تاریک کیفیت متوسطی دارند. به دلیل وجود همین فوکس ثابت، گرفتن عکسهای Macro امکان پذیر نمی باشد.
قیمت از 450000تا ایرانسل یک دو سه 535000
حافظه: حافظه داخلی 8192 مگابایت - حافظه رم 512 ایرانسل یک دو سه مگابایت - حافظه رام 1024 مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SDشبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
:: نقد ایرانسل یک دو سه و بررسی Nokia 6700 Slide
درسته که داشتن یک صفحه نمایش روشن در مقایسه با صفحه های نمایش دیگر موجود در بازار یک نقطه قوت بسیار خوبیست ولی گوشی Nokia 701 امکانات خیلی خوب دیگری هم نیز دارد. برای مثال می توان به بهترین نسخه سیستم عامل Symbian به علاوه چیپ NFC و وجود کلید مخصوص فرمان های صوتی و USB On The Go و فرستنده FM ایرانسل یک دو سه و Codec سخت افزاری DivX اشاره کرد. البته باید در نظر داشته باشیم که نکات منفی هم مانند فوکس ثابت دوربین (که قابلیت گرفتن عکس های Macro رو ندارد) و وب بروزر آن وجود دارند.
دارای فرستنده FM ایرانسل یک دو سه
روشنترین صفحه نمایش در بین گوشی های موبایل ایرانسل یک دو سه
کاربر می‌تواند به کمک دوربین 5 مگاپیکسلی نوکیا 6700 که مجهز به لنز ساخت کمپانی کارل زایس آلمان می‌باشد به عکاسی و ضبط ویدیو بپردازد. این دوربین همراه با تنظیمات بسیار مناسبی برای هر دو حالت عکاسی و ضبط ویدیو طراحی شده که ایرانسل یک دو سه کاربر می‌تواند به دلخواه خود آن‌ها تغییر دهد تا تصویر مورد نظر خود را بدست آورد. همچنین فلاش LED این امکان را فراهم می‌سازد تا کاربر بتواند در محیط‌هایی با شرایط نوری ضعیف عکاسی کند. این دوربین دارای امکان فوکوس خودکار نیز می‌باشد که باعث می‌شود تا شما بتوانید بیشترین وضوح را از سوژه‌های مورد نظر بدست آورید. کاربر می‌تواند با نوکیا 6700 Slide خود به ضبط ویدیو با کیفیت 15 فریم برثانیه بپردازد. یک دوربین دوم هم بر روی این گوشی موجود است که برای مکالمه‌ی تصویری در مود 3G طراحی شده است. کاربر می‌تواند ویدیوهایی با فرمت‌های MPEG4، WMV، 3GP و RV را مشاهده کند و از بازی‌های ویدیویی بر روی گوشی خود لذت ببرد. این گوشی دارای پخش کننده‌ی داخلی موسیقی و نیز گیرنده‌ی رادیو FM نیز می‌باشد. وقتی باتری در حالت شارژ کامل قرار دارد پخش کننده‌ی موسیقی آن می‌تواند تا 29 ساعت به پخش موسیقی بپردازد، که این زمان بسته به استفاده‌ی کاربر از گوشی تغییر می‌کند.
وجود کلید مخصوص ایرانسل یک دو سه فرمان های صوتی
بهترین، سریعترین و زیباترین نسخه سیستم عامل Symbian ایرانسل یک دو سه
مجهز به چیپ ایرانسل یک دو سه NFC
فوکس ثابت دوربین که قابلیت ایرانسل یک دو سه گرفتن عکس های Macro رو ندارد
اندازه و شکل ظاهری ایرانسل یک دو سه
مشخصات ایرانسل یک دو سه کلی :
صفحه نمایش: صفحه نمایش ایرانسل یک دو سه لمسی - رنگی صفحه نمایش لمسی خازنی از نوع LED Backlit IPS TFT - اندازه 3.5 اینچ - 360 × 640
مجهز به Codec سخت افزاری ایرانسل یک دو سه



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

بياييد با هم به سراغ گوشي برويم و ببينيم این اسمارت فون ويژيگي‌هايي دارد كه بتواند ما و شما را قانع شارژ مستقیم ایرانسل كند تا آن را بخريم و يا اينكه نمي تواند ما را براي خريد قانع كند.
همانطور كه به شما وعده داده بوديم امروز مقايسه اي بين سه اندرويدي بازار كه سه سوپرفرن بازار هم هستند انجام خواهيم داد، ما نمي‌خواهيم در اينجا بگوييم كه كدام گوشي در كل بهتر شارژ مستقیم ایرانسل است و كدام گوشي بدتر است، در اينجا فقط اين گوشي‌ها را مقايسه مي‌كنيم و با دلايل منطقي در هرقسمت آن گوشي كه برنده خواهد شد اعلام مي‌كنيم اما در نهايت انتخاب به عهده شما است كه با توجه به نياز خود گوشي مورد نظر را انتخاب كنيد.
به گزارش جی اس ام امروز عکسی جدید از این گوشی به بیرون درز کرده که این گوشی را در لباسی سفید نشان می‌دهد. بر خلاف عکسی شارژ مستقیم ایرانسل قبلی که گوشی را در رنگ مشکی نشان می‌داد در این عکس کناره سمت راست گوشی نیز نشان داده شده است.
گفته می‌شود که این گوشی صفحه نمایش 4.7 اینچی با کیفیت 720×1280 پیکسل، پردازنده اسنپدراگون ساخت شارژ مستقیم ایرانسل شرکت کوآلکام با دو هسته با سرعتی برابر 1.7 گیگاهرتز و رم 2 گیگابایتی دارد. علاوه بر این انتظار می‌رود دوربین گوشی 10.5 مگاپیکسل باشد و حافظه داخلی گوشی نیز 16 گیگابایت باشد.
بسيار خوب شارژ مستقیم ایرانسل مبارزه را شروع مي‌كنيم.
جعبه گوشی شارژ مستقیم ایرانسل
همانطور که می‌بینید در سمت راست این گوشی دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا و شارژ مستقیم ایرانسل دکمه پاور قرار دارند.
ما هم علاوه بر برسي اين گوشي كه امروز آن را مشاهده مي نماييد به زودي يك مقايسه كامل شارژ مستقیم ایرانسل بين اين گوشي و ٢ پرچمدار این روزهای اندروید يعني Xperia Z و One انجام خواهيم داد.
دیگر می‌دانیم که در روز 1 اوت برابر 10 مرداد موتورولا گوشی شارژ مستقیم ایرانسل جدید خود با نام Moto X را معرفی خواهد کرد. در خبرهای گذشته نیز عکس خبری این گوشی را به همراه مشخصات آن که به بیرون درز کرده بود برای شما منتشر کردیم.
Zenevo به پردازنده H5P دو هسته‌ای ساخت سامسونگ، رم 1 گیگابایتی، بلوتوث 4 و پشتیبانی از شبکه 4G مجهز است. در حالی که نسخه Zagato/Bertone به پردازنده H6P، رم 1 شارژ مستقیم ایرانسل گیگابایتی، بلوتوث نسخه 4 و پشتیبانی از LTE مجهز است.
نه تنها بسياري از كاريران موبايل بلكه تمام كمپاني هاي موبايلي نيز منتظر بودند تا اين گوشي ارايه شارژ مستقیم ایرانسل شود و ببينند كه سامسونگ به عنوان بزرگترين كمپاني گوشي سازي جهان چه قهرمانی را رو خواهد كرد.
جعبه گلکسی اس 4 به طور کامل از کاغذ قابل شارژ مستقیم ایرانسل بازیافت تهیه شده و چاپ آن با جوهر سویا است. به همین دلیل، به طور صد درصد قابل بازیافت و دوستدار محیط زیست است.
شایعات در مورد آیفون ارزان قیمت تمامی ندارد، چند وقت قبل شارژ مستقیم ایرانسل فیلمی را از این گوشی ارزان قیمت به شما نشان دادیم اما اکنون با دیگر عکس‌هایی با کیفیت بالا از این گوشی منتشر شده که این مدل آیفون را در کنار آیفون 5 کنونی نشان می دهد.
در نهايت گوشي كه همه منتظر آن بودند ارايه شد گوشی‌های هوشمند خانواده گلکسی اس سامسونگ از همان نسخه نخستین طرفداران بسیاری میان کاربران پیدا کردند. اما این مساله باعث نشد سامسونگ از تلاش بیشتر دست بردارد و به همین دلیل، چهارمین کهکشان زیبای خود را نیز روانه شارژ مستقیم ایرانسل بازار کرد.
به گزارش جی اس ام جنس بده این آیفون ارزان قیمت از پلاستیک خواهد بود و در رنگ‌های مختلفی ارائه خواهد شد. از نظر دکمه‌ها و پورت‌ها مانند همان آیفون 5 است. همانطور که در عکس نیز مشاهده می کنید اندازه دو شارژ مستقیم ایرانسل گوشی تقزیبا یکسان است.
كاري نداريم شارژ مستقیم ایرانسل كه گلكسي اس ٤ خوب است يا بد است، مهم اين است كه چه شما سامسونگ و گلكسي اس ٤ آن را دوست داشته باشيد و چه از آن‌ها خوشتان نيايد به هر جال براي يكسال آينده مجبور هستيد اين گوشي را به عنوان يك شاخص در تمام مقايسه ها مشاهده كنيد و هر گوشي كه ارايه خواهد شد بايد در برابر اين گوشي مبارزه كند و خودش را با آن محك بزند.
همه لوازم جانبی مورد نیاز برای یک گوشی هوشمند درون جعبه وجود دارند. آداپتور برق که باید به همراه کابل میکرو شارژ مستقیم ایرانسل یواس‌بی از آن استفاده کنید، هر دو در جعبه وجود دارند. در ضمن، یک جفت ایرفون نیز جزو لوازم جانبی ارائه شده توسط کارخانه است. همه آن‌ها نیز به رنگ سفید هستند.
راحتي شارژ مستقیم ایرانسل در دست
این شارژ مستقیم ایرانسل گوشی که در اصل متعلق به خود گوگل است اندروید 4.2.2 آب نبات ژله‌ای و یک باتری 2200 میلی آمپری را خواهد داشت.
پرچم‌دار جدید شارژ مستقیم ایرانسل سامسونگ همه امکانات گوشی‌های قبلی خانواده خود را در میان سخت‌افزار قوی‌تر و نرم‌افزارهای متفاوت جمع کرده است.این گوشی امکاناتی دارد که با شنیدن و دانستن آن‌ها حتما هیجان زده خواهید شد.
هر سه گوشي اندازه تقريبا بزرگي دارند، اما اين اندازه‌هاي بزرگ زياد آزار دهنده نيست، در گوشي HTC One يك انحنا در پشت اين گوشي ايجاد شده شارژ مستقیم ایرانسل كه اين انحنا به خوش دست يودن گوشي كمك بسيار زيادي مي‌كند، سوني گوشي Xperia Z را كاملا تخت و مستطیلی طراحی کرده، سامسونگ نيز تقريبا همان طراحي Galaxy S3 را در اينجا به کار برده به اين صورت كه گوشي ظاهري تقريبا بيضي مانند دارد و لبه هاي آن كاملا گرد هستند.
شایعات شارژ مستقیم ایرانسل می گویند که این آیفون ارزان قیمت در دو نسخه ارائه خواهد شد، نام یکی از آن‌ها Zenevo و نام دیگری Zagato/Bertone است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 برنامه S Translator که امکان ترجمه فوری را هم از طریق کلامی و هم متنی irancell123 برای کاربر فراهم می آورد
برنامه S Health irancell123 که با استفاده از سنسورهای داخل گوشی به رصد برخی فاکتورها مرتبط با سلامت و فعالیت کاربر و محیط اطراف او پرداخته و کاربر می تواند با استفاده از آن با کنترل برنامه غذایی، ورزش و خواب خود به وضعیت سلامتی ایده آل نزدیک تر شود.
برنامه S Voice Drive که امکان دادن irancell123 دستورات به گوشی را هنگام رانندگی برای کاربر فراهم می آورد
دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و بهره گیری از ویژگی Dual Camera که امکان بهره گیری irancell123 همزمان از دو دوربین اصلی و ثانویه را به طور همزمان برای کاربر فراهم می آورد
پردازنده مرکزی و واحد پردازش گرافیکی بسیار قدرتمند که اجرای برنامه ها و بازی های سنگین را به سهولت امکان پذیر irancell123 ساخته و واسط کاربری بسیار روانی را فراهم می آورد
Samsung-Galaxy-S-4_08 irancell123
سامسونگ همچنین اعلام نموده که برای پوشش دادن به سلیقه irancell123 کاربران گوناگون به زودی گلکسی اس ۴ را در رنگ های جدیدی به بازار عرضه خواهد نمود. در حال حاضر دو رنگ مشکی و سفید از این اسمارت فون به بازار عرضه شده و رنگ های آبی و قرمز و پس از آن رنگ های ارغوانی و قهوه ای در نوبت عرضه به بازار قرار دارند.
JK Shin — مدیر عامل و رئیس بخش فناوری اطلاعات و موبایل سامسونگ الکترونیکس — در مورد موفقیت اخیر گلکسی اس ۴ چنین اظهار داشته است: «من مایلم که از طرف irancell123 سامسونگ از میلیون ها مشتری این کمپانی در سراسر جهان که گلکسی اس ۴ را انتخاب نموده اند تشکر کنم. در سامسونگ ما به نوآوری الهام گرفته شده از مردم و برای مردم ادامه خواهیم داد.»
ویژگی های Air View و Air Gesture که انجام کارهای گوناگونی را حتی بدون تماس لمسی با گوشی و تنها از طریق قرار دادن انگشت در بالای صفحه irancell123 نمایش و حرکات دست برای کاربر میسر می سازد.ویژگی Smart Pause که امکان کنترل صفحه را بر اساس آنچه کاربر به آن می کند فراهم می آورد
بدین ترتیب گلکسی اس ۴ رکورد تازه ای را برای irancell123 سامسونگ به جا گذاشته و سریعتر از تمامی نسخه های پیشین به فروش رفته است. پیش از این در سال ۲۰۱۲ گلکسی اس ۳ در مدت ۵۰ روز از عرضه توانسته بود به ۱۰ میلیون فروش دست یابد و گلکسی اس ۲ و گلکسی اس نیز به ترتیب ۵ ماه و ۷ ماه زمان برای عبور از مرز فروش ۱۰ میلیون نیاز داشتند.
واحد خبر پی سی موبایل: کمپانی سامسونگ در روز ۲۳ می ۲۰۱۳ (۲ خرداد ۱۳۹۲) اعلام نمود که فروش گلکسی اس ۴ — پرچمدار اسمارت فون های این کمپانی irancell123 — در کمتر از یک ماه از عرضه این گوشی از مرز ۱۰ میلیون عدد گذشته است. با یک محاسبه ساده می توان به این نتیجه رسید که از زمان عرضه جهانی این گوشی پرطرفدار در ۲۷ آوریل ۲۰۱۳ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۲) تا کنون تقریباً در هر ثانیه ۴ عدد گلکسی اس ۴ به فروش رفته است.
Samsung-Galaxy-S-4_07 irancell123
برنامه Optical Reader که متون و کدهای QR را تشخیص داده (مثلاً با قرار دادن کارت ویزیت در مقابل دوربین گوشی) irancell123 و برنامه کاربردی مناسب — مانند مترجم، پیام کوتاه یا جستجو — را فعال می کند.
ویژگی Dual Video Call که امکان تماس تصویری با دوستان همزمان با به irancell123 اشتراک گذاری نمای جلوی گوشی با آنها را فراهم می آورد.
سامسونگ اسمارت فون گلکسی اس ۴ را با شعار Life Companion (همدم زندگی) روانه بازار نموده و در معرفی آن تأکید زیادی بر نزدیک تر شدن ویژگی های این گوشی به آنچه در زندگی نیازمندیم دارد. سامسونگ امیدوار است نوآوری های به کار گرفته شده در این گوشی هوشمند و سخت افزار بسیار کارآمد گلکسی اس ۴ بتواند لحظات پربار و مفرحی را برای کاربران آن به وجود آورد. irancell123 فراهم آوردن آسان ترین راه ارتباط با خانواده و دوستان، ایجاد تجربه ای خوشایند برای کاربر و کمک به آسایش و رفاه کاربران از اهدافی است که سامسونگ در مورد عرضه این گوشی آنها را برشمرده است.
استفاده از فناوری جدید Corning Gorilla® Glass 3 برای افزایش دوام و مقاومت صفحه نمایش irancell123
از ویژگی های برجسته گلکسی اس ۴ می توان به موارد زیر اشاره نمود: صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت فوق العاده و تراکم پیکسلی بسیار بالا (۴۴۱ پیکسل در اینچ) که در اصل نخستین صفحه نمایش فول اچ دی Super Amoled در جهان irancell123 است
گلکسی اس ۴ در حال حاضر در بیش از ۱۱۰ کشور جهان به بازار عرضه شده است و بنا irancell123 به گفته سامسونگ به تدریج حوزه فروش آن افزایش یافته و در آینده در ۱۵۵ کشور و با همکاری با ۳۲۷ شریک تجاری عرضه خواهد شد. چنین عرضه گسترده ای سهم سامسونگ از بازار گوشی های هوشمند را بیش از پیش نموده و رقابت را برای دیگر سازندگان دشوارتر از قبل می نماید (لازم به ذکر است که بنا به گزارش IDC در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۳ سامسونگ با سهمی ۳۲٫۷ درصدی رتبه نخست فروش گوشی های هوشمند در جهان را در اختیار خود داشت.)
برنامه Samsung WatchOn که گلکسی اس ۴ را به یک ریموت کنترل تبدیل نموده و از طریق آن می توان به کنترل تلویزیون، گیرنده دیجیتال، دی وی irancell123 دی پلیر، پروژکتور و حتی دستگاه تهویه مطبوع خود پرداخت



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مرداد 1392 | نظرات ()