ایرانسل123
نوشته شده توسط : م

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

بنابراین پردازنده 64 بیتی سرعت بسیار بیشتری از پردازنده 32 بیتی ایرانسل123 خواهد داشت.
در ابتدا شاید تفاوت استفاده از پردازنده 64 بیتی برای کاربران عادی زیاد به چشم نیاید و تنها خوبی این پردازنده این باشد که iOS7 سریعتر و بهتر عمل می‌کند، اما در طولانی مدت با ورود این پردازنده به تبلت‌های اپلی و ایرانسل123 دیگر گجت‌های موبایلی تجربه کاربری این دستگاه‌ها به رایانه‌های شخصی بسیار نزدیک خواهد شد.
در این محصول ایسوس تاکیید زیادی بر روی دوربین دارد، این دوربین هنوز کیفیت 13 مگاپیکسلی دارد اما یک ویژگی جدید به نام PixelMaster را معرفی کرد که پیکسل‌ها را با هم جمع می‌کند و پیکسل‌های کوچکتر اما با کیفیت تری را تولید خواهد کرد. این ویژگی ما را به یاد ویژگی PureView نوکیا می‌اندازد. ایرانسل123
اما ایرانسل123 برای شروع و برای اینکه بفهمیم اپل چه کرده است اجازه بدهید که از مقایسه بیت‌ها با هم شروع کنیم.
32 ایرانسل123 یا 64: بیت‌ها چه هستند و چرا شما باید به آن‌ها توجه کنید؟
طبق وعده‌ای که داده شده بود امروز ایسوس نسخه جدید پدفون اینفینیتی خود را معرفی کرد. این محصول هیچ چیز جدیدی که باعث سورپرایز شدن ما بشود ندارد و اصلی ترین بروزرسانی‌ها مربوط ایرانسل123 پردازنده و کارت حافظه این تبلت جدید است.
امروز در ایرانسل123 این مقاله به این دو موضوع خواهیم پرداخت.
ایرانسل123
در زمینه پردازنده‌ها تعداد بیت‌ها یک مرجع اصلی برای این هستند که پردازنده در یک لحظه چه تعداد اطلاعات را می‌تواند آنالیز کند، به نظر می‌آید که پردازنده 64 بیتی باید دو برابر پردازنده 32 بیتی سرعت داشته باشد اما در اصل اینگونه نیست. اگر بخواهیم این موضوع را روشن کنیم بهتر است که یک مثال واضح برای شما بزنیم، تصور کنید ایرانسل123 که پردازنده یک کتابدار است و گوشی موبایل شما یک کتابخانه خیلی بزرگ است، این کتابدار 32 کمک کتابدار دارد که کتاب‌ها را برای آن می‌آورند و هر کدام در آن واحد تنها می‌توانند یک نوع کتاب را حمل کنند. اگر یک مشتری وارد این کتابخانه شود و 65 کتاب را بخواهد این کمک کتابدارها باید 3 بار برای آوردن این کتاب‌ها بروند و بیایند، اولین بار این کمک کتابدارها می‌توانند 32 کتاب را بیاورند و در سری دوم 32 کتاب دیگر را خواهند آورد که در مجموع می‌شود 64 کتاب برای بار آخر نیز برای آوردن آن 1 کتاب نیز باید آن راه را بروند و برگردند.
اکنون اگر آن کتابدار 64 کمک کتابدار داشته باشد ایرانسل123 آوردن آن 65 کتاب 3 برابر سریعتر خواهد شد زیرا کمک کتابداران تنها باید دو بار این مسیر را طی کنند، یکبار 64 کتاب را با هم خواهند آورد و یکبار دیگر 1 کتاب باقی مانده را می‌آورند. این وضعیت وقتی بحرانی‌تر می‌شود و 64 کمک کتابدار زمانی مفید تر واقع خواهند شد که مشتری 256 کتاب را از کتابدار بخواهد.
چند روز قبل که اپل گوشی آیفون 5S را معرفی کرد بیشترین تمرکز و مانور این کمپانی در معرفی محصول جدیدش بر روی پردازنده جدید A7 بود که یک نسخه 64-bit است. اپل اعلام کرده که با این پردازنده چیپ‌ها به کاربران معماری کامپیوترهای خانگی را ارائه خواهند داد. چند روز ایرانسل123 بعد از اینکه اپل آیفون 5S را با این پردازنده معرفی کرد سامسونگ اعلام کرد که در گوشی بعدی خود از این نوع پردازنده‌ها استفاده خواهد کرد.
باز هم نوبت گوشی جدید هوشمند جی 2 است؛ امید آینده شرکت LG. قبل از پرداختن به بخش‌های مختلف این گوشی که در تجربه کار یک ساعته با آن به دست آمد، بد نیست کمی درباره حسی که این گوشی به کاربر می‌دهد صحبت کنیم. در تمام مدت کار با G2 بی آنکه بخواهیم به یاد سری نکسوس می‌افتادیم. روان بودن منوها و حس خوب کار کردن با یک گوشی سریع و سبک، شبیه‌ترین تجربه به کار کردن با Nexus 4 بود. به نظر می‌رسد LG توانسته است این بار به تنهایی از عهده کار بر آید و گوشی قابل توجهی تولید کند که برای بسیاری از گیک‌ها و خوره‌های موبایل، یک گزینه ایده‌آل است. هر چند درباره قیمت آن اطلاعای نداریم که توصیه نهایی خرید ایرانسل123 را اعلام کنیم ولی بدون در نظر گرفتن فاکتور قیمت، خریدن G2 یکی از معقول‌ترین و تجربه کار با آن یکی از بهترین تجربه‌های کار با یک گوشی اندرویدی است؛ بی‌دکمه، بی‌وقفه و تقریبا بی‌وزن‌.
همان طور که گفتیم، جی 2 یک گوشی بی‌دکمه است. نه اینکه هیچ دکمه‌ای بر روی آن قرار نداشته باشد اما اگر گوشی را روی میز بگذارید، تقریبا به هیچ دکمه‌ای دسترسی ندارید. همه چیز پشت گوشی و نزدیک لنز دوربین تعبیه شده است. دکمه پاور و همچنین دکمه کم و زیاد کردن صدا در جای غیر متعارفی قرار گرفته‌اند. اینکه هیچ دکمه‌ای در دسترس نیست، شاید در اوایل کار حس ناامنی به دست دهد. شما برای روشن و خاموش کردن صفحه نمایش یا کار با گوشی، هیچ دکمه‌ای در دسترس ندارید. تنها راه این است که دو بار روی صفحه نمایش خاموش ضربه بزنید، تا گوشی در را باز کند. اگر هم اصرار ایرانسل123 دارید از دکمه‌ها استفاده کنید، حتما باید زحمت بکشید و گوشی را از روی میز بردارید زیرا همه چیز آن زیر است.
با همه این، به به گفتن‌ها و هیجان زده شدن دیگران، سوالی که برای بسیاری هنوز مطرح است ایرانسل123 این است که پردازنده 64 بیتی چیست و چرا ما باید به استفاده از این پردازنده در گوشی‌های خود علاقه داشته باشیم؟
در حواب سوال اول همه با نظر اپل که استفاده از این پردازنده باعث می‌شود سرعت بیشتری برای گوشی به وجود آید موافق هستیم اما در مورد سوال دوم کمی موضوع پیچیده تر خواهد شد و جواب به همین ایرانسل123 سادگی‌ها هم نخواهد بود.





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 1184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 شهريور 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: