نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 دیروز نوکیا در نشت ایرانسل لندن گوشی جدید خود یعنی لمیا 925 را معرفی کرد .مشخصات این گوشی :
نوکیا 5800 از انتهای سال میلادی جاری وارد بازارها خواهد شد و بی شک انتخاب خوبی برای کسانی خواهد بود که به ایرانسل ویژگی لمسی بودن گوشی، علاقه دارند.
نسخه دو سیم کارته و تک سیم کارته از ایرانسل این گوشی وجود دارد
حافظه ایرانسل داخلی 16 گیگابایت
نوکیا امروز یک گوشی جدید ره به خانواده Asah اضافه کرد، تمایز این گوشی با دیگر گوشی‌های خانواده آشا در این است که این گوشی یک طراحی جدید دارد و در ایرانسل ضمن سیستم عاملی جدید بر روی آن نصب است.به گزارش جی اس ام تمرکز این سیستم عامل بر حالت‌های حرکتی Swipe است و از یک ویژگی جدید با نام Fastlane در آن استفاده می‌شود. گوشی با دو بار ضربه زدن بر روی آن فعال می‌شود و شما به دو صفحه اصلی که یکی Fastlane و دیگری صفحه اپلیکیشن‌ها نام دارد دسترسی دارید.
صفحه نمایش ایرانسل 4.5 اینچی با کیفیت WXGA و 768×1280 پیکسل
مشخصات این گوشی را در ایرانسل ادامه مطالب ببینید:
ضخامت 8.8 میلیمتر ایرانسل
فلاش LED ایرانسل
عدم پشتیبانی ایرانسل از شارژ بی سیم
رم 1 گیگابایتی ایرانسل
این سیستم عامل جدید تکیه بسیار زیادی به زندگی اجتماعی شما دارد و از بیشتر سایت‌های ایرانسل اجتماعی پشتیبانی می‌کند.
Fastlane دو قسمت را به شما نشان می‌دهد، یکی برنامه‌هایی که در حال حاضر باز ایرانسل هستند و دیگری پیامک‌ها و ناتیفیکیشن‌هایی که شما دریافت کردید.
واحد خبر mobile.ir : کمپانی نوکیا در روز 18 آوریل 2013 (29 فروردین 1392) گزارش مالی سه ماهه نخست سال 2013 خود را منتشر نمود و علی رقم وجود برخی جنبه های مثبت در این گزارش، به ویژه در ارتباط با فروش اسمارت فون های لومیا، زیان عملیاتی و کاهش درآمدهای نوکیا موجب شد تا نگرانی های ایرانسل سهام داران از آینده غول فناوری فنلاند بیش از پیش گردد.
وزن 139 ایرانسل گرم
منابع: zdnet، ایرانسل nokia5800.net، بیزینس ویک، pcmag
پی نوشت: در ایرانسل سایت های متعدد نوکیا 5800، نخستین گوشی لمسی یا تاچ اسکرین نوکیا معرفی شده بود. اما گویا نوکیا گوشی های لمسی دیگری هم داشته است، از جمله نوکیا 7710. ظاهرا این گوشی نتوانسته آنچنان که باید موفق باشد و بنابراین هنگام نوشتن خبر تولید گوشی جدید کاملا فراموش شد
دوربین 8.7 مگاپیکسلی با پایدار کننده اپتیکال عکس و محدوده ایرانسل دیافراگم f/2.0
پردازنده ایرانسل دو هسته‌ای با سرعت 1.5 گیگاهرتز
فریم دورقاب آلومینیومی و قاب پشتی از جنس پلی ایرانسل کربنات
نوکیا امروز یک گوشی جدید ره به خانواده Asah اضافه کرد، تمایز این گوشی با دیگر گوشی‌های خانواده آشا در این است که این گوشی یک طراحی جدید دارد و در ضمن سیستم عاملی جدید بر روی آن نصب است.به گزارش جی اس ام تمرکز این ایرانسل سیستم عامل بر حالت‌های حرکتی Swipe است و از یک ویژگی جدید با نام Fastlane در آن استفاده می‌شود. گوشی با دو بار ضربه زدن بر روی آن فعال می‌شود و شما به دو صفحه اصلی که یکی Fastlane و دیگری صفحه اپلیکیشن‌ها نام دارد دسترسی دارید.
مجهز به میکروفون IHF ایرانسل برای ضبط ویدئوهای فول اچ دی
باتری 2000 میلی ایرانسل آمپری
نرم افزار دوربین ارتقاء یافته به همراه ویژگی‌های جدید مانند عکاسی پشت سر هم (10 عکس با کیفیت 5 مگاپیکسل)، بهترین عکس (انتخاب بهترین عکس از میان عکس‌های گرفته شده در حالت پشت سر هم)، عکاسی از یک سوژه به صورت پشت سر هم (مانند ویژگی Sequence در HTC و Drama در Galaxy S4)، تمرکز بر حرکت (دنبال کردن یک سوژه ایرانسل متحرک) و در نهایت حذف عوامل ناخواسته از یک عکس.
Fastlane دو قسمت را به شما نشان می‌دهد، ایرانسل یکی برنامه‌هایی که در حال حاضر باز هستند و دیگری پیامک‌ها و ناتیفیکیشن‌هایی که شما دریافت کردید.
با انتشار ایرانسل این گزارش ارزش هر سهم نوکیا در دو روز متوالی مجموعاً نزدیک به 14 درصد کاهش یافت و از 3.58 دلار در پایان معاملات روز 17 آوریل به 3.07 دلار در پایان معاملات روز 19 آوریل رسید. بدین ترتیب در حال حاضر ارزش کل سهام نوکیا 11.5 میلیارد دلار است.
پشتیبانی از کارت حافظه خارجی تا 32 گیگابایت ایرانسل (کارت حافظه 4 گیگابایتی در گوشی وجود دارد)
بر ایرانسل اساس گزارش منتشر شده، نوکیا در سه ماهه نخست سال 2013 درآمدی برابر 5.85 میلیارد یورو (در حدود 7.64 میلیارد دلار) داشت که نسبت به سه ماهه مشابه سال پیش کاهشی 20 درصدی و نسبت به سه ماهه چهارم سال 2012 کاهشی 27 درصدی را نشان می دهد. همچنین نوکیا نه تنها در این سه ماهه سودی را عاید سهامداران خود ننمود، بلکه با زیان عملیاتی 150 میلیون یورویی نوکیا هر سهم این کمپانی متحمل زیان عملیاتی 0.07 یورویی گردید (EPS برابر 0.07- یورو.)
این سیستم عامل جدید تکیه بسیار زیادی به زندگی اجتماعی شما دارد و ایرانسل از بیشتر سایت‌های اجتماعی پشتیبانی می‌کند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

مرکز تحقیقاتی ABI Research بر پایه یک مطالعه شارژ اتوماتیک ایرانسل جدید اعلام کرد که در سال 2013 میلادی به ازای هر ساکن کره زمین 10 ابزار موبایلی بارگذاری می شود.
ساکنان این دهکده در زمان قطع برق مجبورند کیلومترها مسیر را به یک شهر نزدیک جهت دستیابی به ایستگاه شارژ تلفن که نیروی آنها از ژنراتورهای دیزلی یا پنلهای خورشیدی تامین شده، طی کنند که معمولا هزینه بر شارژ اتوماتیک ایرانسل است.
تلفونیا که در آمریکای لاتین مشتریان بسیاری دارد، امیدوار است با استفاده از سیستم عامل فایرفاکس، گوشی های هوشمند بسیار مقرون به صرفه ای را در بازارهای در حال توسعه به مشتریان عرضه نماید.سیستم عامل فایرفاکس برای تسلط بر IOS و اندروید وقت کم و شرایط سختی دارد. با این حال، واقعیت این شارژ اتوماتیک ایرانسل است که یکی از منافع مشارکت در توسعه این سیستم عامل مبتنی بر وب، استفاده از همه ویژگی های است که طراحان سایت ها و برنامه ها در پروژه های خود استفاده می کنند.
شرکای سخت افزاری برای موفقیت سیستم عامل نوپای فایرفاکس یک کلید حیاتی به شمار می روند. ZTE ، آلکاتل و کمپانی تازه وارد و اسپانیایی Geeksphone پیش از این مدل هایی را با سیستم عامل فایرفاکس به نمایش گذاشته بودند. ال جی و هواوی نیز قول ارائه گوشی های مبتنی بر FF OS را در آینده ای نه چندان دور داده اند. البته عدم تمایل کمپانی سامسونگ به سرمایه گذاری روی این سیستم عامل نیز شارژ اتوماتیک ایرانسل عجیب نیست چون این کمپانی کره ای در حال توسعه تایزن می باشد و بدیهی است ترجیح می دهد بر روی سیستم عامل خود سرمایه گذاری کند.
فناوری اولیه شرکت Buffalo Grid که اخیرا در اوگاندا مورد آزمایش قرار گرفته، امید جدیدی برای این روستائیان محسوب می شود.یک پنل خورشیدی 60 واتی پیل را شارژ اتوماتیک ایرانسل که بر روی یک دوچرخه به دهکده منتقل می شود، شارژ می کند. این پیل، برق را با استفاده از شیوه ای موسوم به ردیابی نقطه حداکثر توان از پنل خورشیدی استخراج می کند.
گوشی هوشمند آیفون اپل به تنهایی 33 درصد ابزارهای موبایلی بارگذاری شده در جهان را از آن خود کرده است و مرکز تحقیقاتی ABI در ادامه توضیح داده است که در حوزه رایانه شارژ اتوماتیک ایرانسل های لوحی، 75 درصد ابزارها برای iPad اپل دانلود می شوند.
بیش از نیمی از ابزارهای موبایلی یاد شده برای سیستم عامل اندروید بارگذاری می شوند و به عبارت دقیق تر، اندروید 58 درصد ابزارهای بارگذاری شده در جهان را به خود اختصاص می دهد و در مقابل 41 درصد این شارژ اتوماتیک ایرانسل ابزارها به سیستم عامل iOS اپل اختصاص می یابد.
بازده برق یک پنل خورشیدی به شرایط محیطی مانند شارژ اتوماتیک ایرانسل دما و میزان نور خورشید و همچنین مقاومت مدارهای متصل به آن بستگی دارد. شیوه ردیابی نقطه حداکثر توان بر این شرایط نظارت داشته و مقاومت را برای اطمینان از حداکثر بازده ممکن برق در هر زمان تغییر می دهد.
در ماه های گذشته با وجود گسترش شرکت های همکار برای استفاده از ویندوز فون 8 و تولید گوشی هایی مبتنی بر این سیستم عامل به نظر می رسد سونی بیشتر در تلاش است شارژ اتوماتیک ایرانسل تا روی گسترش خط تلفن های هوشمند اندرویدی خود و افزایش بازار کاربرانش تلاش نماید.
بعد از عدم شارژ اتوماتیک ایرانسل توسعه سیستم عامل اختصاصی در سال های پیش و پس از استفاده از پلتفرم سیمبین شرکت نوکیا تحت برند سونی اریکسون، سونی با هدف تمرکز روی بازارهای در حال توسعه و رقابت با سایر کمپانی ها تصمیم گرفت تا اندروید را به عنوان پلتفرم پیش فرض خود انتخاب نماید.
سونی در حالی که هنوز یک طراح برجسته صنایع الکترونیکی به حساب می آید، بر روی قطار شتابان پیشرفت اندروید سوار شده ولی با این حال نتوانسته جلوی پیشرفت روزافزون سامسونگ شارژ اتوماتیک ایرانسل را بگیرد.
در تعاونی قهوه شارژ اتوماتیک ایرانسل کونوکوئی در اوگاندا، جولیت نادوتو این دستگاه جدید را با معرفی خدمات آن برای دهکده خود مورد استفاده قرار داده و روزانه بین 18 تا 20 تلفن همراه را شارژ می کند.
افراد ساکن مناطق خارج از شبکه برق اکنون می توانند برق لازم برای شارژ تلفن همراه خود را تنها با ارسال یک پیامک بدست آورند.شرکت مستقر در لندن «Buffalo Grid» یک ایستگاه شارژ تلفن همراه خورشیدی را شارژ اتوماتیک ایرانسل معرفی کرده که با پیامک برای کمک به ساکنان مناطق روستایی در کشورهای در حال توسعه بخصوص در آسیا و آفریقا که برق بطور نامنظم وجود داشته، فعال می شود.
سیستم عامل ویندوز فون مایکروسافت و دیگر رایانه های لوحی سهم کمی از این بازار را در اختیار گرفته اند و این طور که آمارها شارژ اتوماتیک ایرانسل نشان می دهد، بلک بری هم فقط صاحب 2 درصد این بازار است.
ضعف یا نبود شبکه برق برای کشاورزانی که به تلفن همراه خود در به روزرسانی اطلاعات قیمت بازارهای نزدیک و دور نیاز شارژ اتوماتیک ایرانسل دارند، مشکلاتی ایجاد می کند.
در اوگاندا شارژ یک تلفن همراه 500 شیلینگ اوگاندا یا حدود 0.20 دلار بوده که هزینه بالایی محسوب می شارژ اتوماتیک ایرانسل شود.
در حالی که سونی رقبای جدی بسیاری را نیز در کنار خود دارد. از جمله پاناسونیک، ال جی و در حال حاضر شارژ اتوماتیک ایرانسل حتی خود گوگل که اخیراً بخش موبایل موتورولا را نیز به مالکیت خ



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 28 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

سامسونگ C3212 را ۹ اسفند پارسال خریدم. بدلیل نمایشگر ۶۵K colors نامناسب آن، همچنین بعد از ملاحظه یک گوشی ipad لمسی، تصمیم گرفتم یک گوشی touchscreen بخرم. گوشیهای لمسی به دو دسته خازنی و مقاومتی تقسیم میشوند که خازنیها از حساسیت بیشتری شارژ اتوماتیک ایرانسل برخوردارند و لذا بهترند. در gsmarena سامسونگ دو سیمکارته لمسی را جستجو کردم. چهار مدل B5722 – D980 – B7722 – W699 را یافتم و از میان آنها samsung B5722 را انتخاب و در تاریخ ۱۰ خرداد خریداری کردم. B7722 ظاهرا هنوز به بازار ایران نیامده – W699 تاشو است و D980 مقاومتی!
۵- دسکتاپ و همچنین منوی گوشی B5722 سه صفحه ای میباشد که با اسکرول افقی بین صفحات جابجا میشوید. روی دسکتاپ میتوان آیکون انواع و اقسام ابزارها را قرار داد یا براحتی آنها را در نوار ابزار شارژ اتوماتیک ایرانسل کناری جای داد.
۱- در مقایسه با D880 و C3212، نرم افزار این گوشی (به نام Kies) مشکل کپی دفتر تلفن روی کامپیوتر را ندارد. به عبارت دیگر، کپی دفتر تلفن گوشی B5722 روی کامپیوتر به خوبی انجام میشود. در D880 شماره‌ها کپی نمیشد. در C3212 هم که شارژ اتوماتیک ایرانسل اصلا نرم‌افزار، گوشی را نمیشناخت و صرفا در مود “حافظه” قابل اتصال به کامپیوتر بود.
۲- در مقایسه با گوشی چینی بلوتوث NEC : وقتی با دست حروف الفبا شارژ اتوماتیک ایرانسل را روی صفحه لمسی مینویسیم، علاوه بر اینکه حروف لاتین را تشخیص میدهد، حروف فارسی را نیز تشخیص میدهد و الگوریتم تشخیص الگوهای فارسی آن نسبتا خوب عمل میکند!
۴- امکانات کار شارژ اتوماتیک ایرانسل با اینترنت و برخی سایتهای شبکه های اجتماعی بیشتر و متمایز شده است. همچنین امکان جستجو و استفاده از سرویس پست الکترونیکی google (همان جیمیل خودمان!) را متمایز کرده است.
۷- در بیشتر موارد امکانات آن شبیه C3212 بوده و قابلیتهای آنرا شارژ اتوماتیک ایرانسل داراست. ضمن اینکه به جای صفحه کلید نرم و راحت C3212 از صفحه لمسی خازنی راحتتری برخوردار است.
محصول جدید شرکت بزرگ سامسونگ Galaxy S Duos نام دارد که یک گوشی هوشمند (اسمارت فون smartphone) بوده که از دو سیم کارت پشتیبانی می کند. این اسمارت فون که نسخه ۴ سیستم عامل اندروید Android با نام بستنی ساندویچی را اجرا می کند دارای ظاهری زیبا و رابط کاربری TouchWiz Nature UX است. از نظر طراحی، Galaxy S Duos خیلی شبیه Samsung Galaxy S III می باشد. صفحه نمایش Galaxy S Duos، ۴ اینچی TFT با رزولوشن ۴۸۰*۸۰۰ پیکسل است. پردازنده این اسمارت فون نیز تک هسته ای با فرکانس ۱ گیگاهرتز و از نوع Qualcomm MSM7227A Snapdragon بوده که به همراه واحد گرافیکی Adreno 200 و ۷۶۸ مگابایت رم عرضه می شود. دوربین ۵ مگاپیکسلی با قابلیت Autofocus و فلاش LED در پشت Galaxy S Duos واقه شده که متاسفانه به دلیل ضعیف بودن پردازنده تنها قادر است با کیفیت FWVGA و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کند. ازدیگرمشخصات سخت افزاری شارژ اتوماتیک ایرانسل Galaxy S Duos نیز می توان به کارت حافظه داخلی ۴ گیگابایتی و قابلیت پشتیبانی از microSD، دوربین جلو، ۳G و البته پشتیبانی از دو سیم کارت در آن واحد اشاره کرد.
یکی شارژ اتوماتیک ایرانسل از قابلیت های قابل توجه Galaxy S Duos نیز که مربوط به ویژگی دو سیم کارته بودن این اسمارت فون می شود، “Dual SIM Always on” است که به کاربر اجازه می دهد در زمان صبحت با یکی از سیم کارت ها، تماس های وارد شده به سیم کارت دیگر را به سیم کارت فعال خود Forward کند. علاوه بر این کاربر امکان تنظیم چگونگی دریافت تماس ها، انتخاب پلن های مختلف برای هر سیم کارت و جابجایی ساده بین دو سیم کارت را نیز دارد و این از مزیت های این گلکسی سامسونگ است.
- یکی از اشکالات این گوشی در مقایسه با قبلیها (از جمله دی۵۰۰) اینست که: اگر در دفتر تلفن برای یک فرد چند شماره ذخیره کرده باشی، موقعی که داری شماره می‌گیری، مشخص نیست که شارژ اتوماتیک ایرانسل کدام شماره را می‌گیرد و نه تنها شماره‌ای که می‌گیرد را نمایش نمیدهد، بلکه حتی علامت نوع شماره (موبایل خصوصی – موبایل تجاری – ملک خصوصی – ملک تجاری) را نیز نشان نمیدهد!
۶- لیست آیتمهای قابل استفاده در نوار ابزار که نمایش/عدم نمایش آنها انتخابی است: تنظیمات نوار ابزار – جوامع – ساعت آنالوگ – ساعت دیجیتال – ساعت دوتایی – امروز – تقویم – MySpace – facebook – مدیریت سیمکارتها – کاغذ دیواری – تولد – نمایه – بازیها و بیشتر – ۳ نفر مهم -(Samsung Fun Club (SFC – یاداشت نوار ابزار ۱ و ۲ و ۳ – ایجاد کننده پیام – جعبه دریافت – ضبط صدا – یادداشت – ماشین حساب – بلوتوث – زمانسنج – هشدار – شارژ اتوماتیک ایرانسل رژیم بگیرید – سیگار نکشید – Photobucket – Flickr – Picasa و Friendster. علاوه بر اینها سه آیکون شبکه سیمکارتهای مورد استفاده – پخش کننده موزیک و رادیو نیز همواره در نوار ابزار نمایش داده میشوند.
۱۰- خرید در بازار اراک در تاریخ مذکور، بدلیل عدم وجود رنگ قهوه‌ای سوخته در چند فروشگاه، به قیمت ۲۱۷۰۰۰ تومان انجام شد در حالیکه رنگ صورتی آن را ۲۰۵ هزار شارژ اتوماتیک ایرانسل تومان میشد خرید. ضمنا وقتی این گوشی را خریدم،قیمت C3212 از ۱۳۲ هزار تومان به ۹۸ هزار تومان کاهش



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

اطلاعات بیشتر راجع بە این گوشی منتشر نشده اما انتظار می‌رود در نمایشگاه CES کە بە زودی در لاس وگاس برگزار خرید شارژ مستقیم ایرانسل می‌شود بە معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته شود.
با توجه بە اینکه این گوشی در رده دستگا‌ه‌های مقاوم قرار می‌گیرد، ضخامت بسیار کمی دارد و جزء باریک‌ترین گوشی‌های دنیاست. خرید شارژ مستقیم ایرانسل این گوشی فقط ۷٫۹ میلی‌متر ضخامت دارد.
این خبر در تاریخ ۲ م دیماه ۱۳۹۱ بە نقل از منبع ذکر شده، در پرتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است موبنا- شرکت سونی قصد دارد از گوشی هوشمندی در نمایشگاه CES 2013 رونمایی کند کە قابلیت مقاومت در برابر خرید شارژ مستقیم ایرانسل رطوبت و آب را دارد.
گوشی تازه سونی خرید شارژ مستقیم ایرانسل قرار است با نام Yuga یا Xperia Z بە بازار عرضه شود.
این بروزرسانی علاوه بر تمام ویژگی‌های اندروید جدیدتر، چند ویژگی خاص دیگر نیز به این گوشی‌ها می‌افزاید. از این موارد می‌توان به تجربه جدیدی در کار با موزیک‌ها، تصاویر و ویدئوها، بهبود صفحه قفل، قابلیت تغییر خرید شارژ مستقیم ایرانسل سایز ویجت‌ها و افزودن یک دکمه چندوظیفه‌ای (Multitasking) اشاره کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، گوشی هوشمند سونی Xperia TX با قیمت ۴٫۶۹۸ دلار هنگ هنگ معادل ۶۰۶ دلار (۳۷۵ پوند یا ۴۶۵ خرید شارژ مستقیم ایرانسل یورو) در هنگ کنگ به فروش می رسد. این گوشی در سه رنگ صورتی ، سفید و مشکی وارد بازار شده است. گوشی Xperia J نیز با قیمت ۲٫۰۹۸ دلار هنگ کنگ معادل ۲۷۰ دلار امریکا به زودی در هنگ کنگ موجود خواهد شد.
سونی Xperia TX در سه رنگ در هنگ کنگ خرید شارژ مستقیم ایرانسل به فروش می رسد – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
Xperia TX درست مانند نسخه جهانی Xperia T است و تفاوت آن در توان کمتر باتری است (۱۷۵۰ در برابر ۱۸۵۰mAh). هر دو گوشی دارای تراشه Snapdragon S4 با پردازنده دو هسته ای Krant در ۱٫۵GHZ ، دوربین ۱۳ مگاپیکسل ، آندروید ۴٫۰٫۴ (ICS) و NFC می باشند. ورود سونی بە لاس وگاس با گوشی ضد آب – جديدترين اخبار ايران خرید شارژ مستقیم ایرانسل و جهان ممتاز نیوز
سونی گوشی های خود را به آندروید 4.0 ارتقاء می دهد – جديدترين اخبار ايران و جهان خرید شارژ مستقیم ایرانسل ممتاز نیوز
سونی ارتقاء به آندروید ۴٫۰ را همراه با نرم افزارهای جدید Media ارائه می دهد و این سرویس در گوشی های هوشمند Xperia U ، Xperia go و Xperia Sola خرید شارژ مستقیم ایرانسل بکار گرفته می شود. علاوه براین گوشی Xperia Sola که در بعضی بازارها با عنوان Xperia Sole نیز شناخته شده است به سرویس با نام “glove mode” مجهز خواهد شد که دنباله تکنولوژی “Floating Touch” (لمس شناور) است و امکان استفاده از گوشی را در حالی که دستکش پوشیده اید نیز فراهم می کند. موبایل سونی از اواسط هفته آینده ارتقای گوشی های خود را آغاز می کند و آنها را متناسب با نیاز اپراتورها ارائه می دهد.
صفحه نمایش این گوشی پنج اینچی با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل است و احتمال می‌رود با دوربین ۱۲ خرید شارژ مستقیم ایرانسل یا ۱۶ مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار گیرد.
به نظر می‌رسد که سونی این هفته را بهترین فرصت برای ارائه بروزرسانی اندروید ساندویچ بستنی بر روی سه گوشی Xperia خود تشخیص داده است. پس از بروزرسانی Tablet S و Xperia Ion (در آمریکا)، حالا این غول محصولات الکترونیکی قصد دارد تا نسخه خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۴ اندروید را برای برخی گوشی‌های خود مثل Xperia go، Xperia U و Xperia sola ارائه نماید.
گوشی Xperia Z سونی از استانداردهایی برخوردار است کە مقاومت گوشی را در برابر گرد و خرید شارژ مستقیم ایرانسل خاک و آب تضمین می‌کند.
همچنین ویژگی Floating Touch گوشی Xperia sola (که به کمک آن می‌توان بدون لمس صفحه و با فاصله‌ای اندک از نمایشگر با حرکت انگشت، گوشی را کنترل خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمود) در نسخه جدید بهبود یافته و ویژگی جدیدی که سونی آن را حالت دستکش (Glove Mode) می‌نامد کار با این فناوری را روان‌تر کرده است. در زیر می‌توانید ویدئویی را مشاهده کنید که کاربر در حالی که دستکش‌های ضخیمی به دست دارد، می‌تواند به راحتی با Xperia sola کار کند.
سونی اعلام کرده که وضعیت ارائه اندروید ۴ در بازارهای مختلف، متفاوت خواهد بود و این مساله به سرویس‌دهنده مخابراتی نیز بستگی دارد. بگذارید امیدوار باشیم که ساندویچ بستنی برای گوشی اکسپریا خرید شارژ مستقیم ایرانسل شما نیز ارائه گردد.
سونی بروزرسانی ساندویچ بستنی برای Xperia go، Xperia U و Xperia sola را آغاز کرد – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز سونی این هفته ارائه نسخه ۴ اندروید را برای گوشی‌های مدل Xperia go، Xperia U و Xperia sola ارائه می‌کند. علاوه بر خرید شارژ مستقیم ایرانسل ویژگی‌های ساندویچ بستنی می‌توانید ویژگی‌های خاص جدیدی را نیز تجربه کنید.
به گزارش پایگاه اطلاع خرید شارژ مستقیم ایرانسل رسانی GsmAria ، کمپانی موبایل سونی اعلام کرد که ارتقای سیستم عامل آندروید را برای تعدادی از گوشی های هوشمند موجود خود اجرا می کند. این کمپانی درنظر دارد برنامه به روزرسانی خود را طی هفته های آینده در بازارهای سراسر دنیا ادامه دهد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

تبلت HP ElitePad 900 یک تبلت مناسب برای بیزینس من ها و تاجر هاست که همراهش مجموعه ای از افزونه های فایرفاکس و لوازم جانبی است. اما در یک نگاه اگر بخواهیم بنگریم قیمت گران این تبلت شاید بزرگترین نقطه ضعف آن است هر چند که با توجه به این قیمت پردازشگر ایرانسل 1.5 گیگاهرتزی اینتل اتم این تبلتخوب جلوه نمی کند. قیمت پایه این تبلت از 656 دلار آغاز می شود و اگر لوازم جانبی و سایر افزونه ها را بخواهید قیمتش تا 1061 دلار نیز می رسد.تبلت HP ElitePad 900 دارای حافظه 2 گیگی 800مگاهرتزی DDR2 است. در ضمن اینکه هارد درایو این تبلت 64 گیگ SSD است.
در این تبلت، اندروید نسخه 4.1 به خوبی اجرا می شود و پردازنده اش از نوع دو هسته ای می باشد. اما تبلت M10 تبلتی 10 اینچی است که از اندروید نسخه 4.1 پشتیبانی می کند اما با این ایرانسل تفاوت که پردازنده آن از نوع چهار هسته ای است و از قدرت بالاتری برخوردار است.
از دیگر ویژگی های این تبلت ورودی میکرو HDMI و میکرو SD است. تبلت ایسر Iconia A1-810 دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی است در ایرانسل ضمن اینکه یک دوربین VGA در قسمت جلویی این تبلت گنجانده شده است. این تبلت دارای حافظه16 گیگی است. قیمت این تبلت 199 یورو خواهد بود در حالی که هنوز رسما این قیمت اعلام نشده است.
این تبلت دارای کارت گرافیک اینتل GMA است و سیستم عامل آن ویندوز 8 می باشد . اندازه این تبلت 7×10.3 است و ارتفاع آن 0.4 می باشد. اندازه صفحه نمایش این تبلت 10.1 اینچ است. وزن این تبلت 1.3 پوند یعنی تقریبا ایرانسل 675 گرم و به همراه آدابتور AC وزن آن به دو پوند کمی بیش از 900 گرم می رسد که وزن مناسبی در کلاس این تبلت ها است.
شرکت پُلاروید اخیراً ایرانسل با پرده برداری از دو نوع تبلت جدید در نمایشگاه2013 CES مسیر جدیدی را در بازار تبلت ایجاد کرده است. اما تبلت کوچکتر ارائه شده در نمایشگاه CES 2013 ، تبلت 7 اینچی Polaroid M7 نام دارد که به تازگی به بازار عرضه شده است.
این تبلت دارای پردازنده چهار هسته ای 1.2 گیگا هرتزی MediaTek MT8125 ایرانسل ARM Cortex-A9 است. دارای یک گیگ رم است و دارای رزولوشن 1024در 768 می باشد. تبلت ایسر Iconia A1-810 قابل مقایسه با تبلت مینی آیپد اپل می باشد.
تصاویری که از این تبلت منتشر شده است نشان می دهد که هم به عنوان تبلت و هم به عنوان وسیله ای که یک صفحه ایرانسل کلید جدا شدنی بر روی آن قرار داده شده می توان به این تبلت نگریست.
تبلت Polaroid M7 نسبت به میزان هزینه ای که می کنید ایرانسل یکی از بهترین تبلت های مقیاس کوچک است:
با توجه به این موضوع که شرکت پُلاروید شرکتی است که نام خود را در بازار دوربین بدست آورده است، چندان تعجب آور نیست که ویژگی های دوربین این تبلت، تا حدودی با کیفیت بالاتر و از لحاظ فناوری به کار رفته، رو به جلوتر از تبلت های با کیفیت 2 مگا پیکسلی باشد، البته اگرچه در این تبلت، تمرکز شرکت سازنده بر روی کیفیت دوربین اش نیست اما به نظر می رسد که این ویژگی مطلوب به نقطه متمایز کننده ای تبدیل ایرانسل شود به طوری که بتواند این مساله به نقطه قوتی بزرگ برای فروش این تبلت بدل شود.
دنیای تبلت ها هر روزه در حال تغییر است. طراحان و تولید کنندگان مختلف برای برآوردن نیاز کاربران مختلف در تلاش هستند تا با عرضه مدل های متفاوت نیاز آن ها را به نحو بهتری برآورده کنند. کاربران تبلت ها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند از این میان گروهی از کاربران افراد علاقمند به بازی هستند. پس در میان طراحان مجبورند شاخص های خاصی را برای این گروه خاص مشتریان در ایرانسل نظر بگیرند که نیاز این گروه از ماربران را به نحو بهتری برآورده سازند در میان 7 مورد از سریع ترین تبلت های اندرویدی را برایتان برگزیدیم که منتخبی است برای کاربرانی که علاقه زیادی به بازی دارند.
ایسر تبلتی معرفی کرده است که دارای نمایشگر 8 اینچی به همراه صفحه کلیدی بزرگتر از طرفین این تبلت و به لحاظ طولی از خود تبلت بزرگتر است. سیستم عامل این تبلت 8 اینچی ویندوز8، 32 بیتی است که دارای پردازشگر اینتل Atom Z2760 و 2 گیگ RAM است. این تبلت ایرانسل به گونه ای طراحی شده است که می تواند از صفحه کلیدش جدا شود. این تبلت می توان دپیش رویی در تغییر فضای تبلت های امروزی باشد.
این تبلت تا 8 گیگابایت قابلیت ارتقای فضای ذخیره سازی را دارد و همچنین از بهار سال 2013 و با قیمت 129 دلار در دسترس قرار گرفته است.ویژگی های پُلاروید M 7 در مقایسه با تبلت های 7 اینچی بسیار محبوب تر است و این مساله به طور مشخص باعث شده که این تبلت در محدوده قیمتی اش در بازار کاملا برجسته باشد. این تبلت در مقایسه با تبلت Google Nexus 7 دارای صفحه ایرانسل نمایش بسیار چشمگیر تری است. هر دو تبلت در ابعاد 280 در 800 پیکسل و با آی پی اِس ppi 216 نمایش داده می شوند.
تبلت Acer Iconia A1-810 هنوز معرفی نشده است اما تصاویری از این تبلت پدیدار شده است که به نظر می رسد در ما جون عرضه بشود.ایسر هنوز رسما تبلت Iconia A1-810 رسما معرفی ننموده است اما اخباری از این تبلت در وب سایت های خرده فروشی فرانسوی درج شده است.این تبلت دارای صفحه نمایش 7.9 خواهد بود. سیستم عامل تبلت Acer Iconia A1-810 اندروید 4.2 ایرانسل است و کارشناسان تخمین می زنند که این تبلت از سوی ایسر عرضه شود.
شاید نکته ای که در میان تصاویر منتشره از این تبلت جلوه می نماید که قابلیت چرخشی و برگشتی دارد و زمانی متصل به صفحه کلید است می توانید در حالت های ایرانسل مختلف از آن بهر ببرید.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 محصولی زیباست این واقعیت را بدون هیچ واسطه ای با اولین نگاه می توان دریافت. ظاهر گوشی شباهت چندانی به تمام لمسی های پیشین این شرکت و مدل های مختلفی که پس از 5800 پا به عرصه وجود گذاشتند ندارد و بدنه تمام آلومینیومی و یکدست گوشی که در پنج رنگ جذاب و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فوق العاده عرضه می گردد بطور کلی محصول تازه و پر زرق و برقی را به نمایش می گذارد. ابعاد گوشی 12.9×59.1×113.5 میلیمتر با وزن 135 گرم است که بیشترین تغییر در آن در مقایسه با X6 بعنوان نزدیک ترین مدل به افزایش بیش از 8 میلیمتری عرض گوشی باز می گردد که از آن نمونه ای بسیار عریض و بزرگی ساخته است. صفحه نمایش دستگاه هم اندازه با N97 یعنی 3.5 اینچ اما با یک تفاوت بسیار بزرگ است جائیکه برای اولین بار در خانواده نوکیا فناوری AMOLED در چنین سایزی به کار گرفته می شود.
HD۷۹۹۰ از فناوری‌های رابط گرافیکی DirectX ۱۱.۱ به طور کامل پشتیبانی می‌کند و قادر است به راحتی تصاویر ویدیوی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۴K و تصاویر سه‌بعدی ۲k را بدون کمترین مشکلی پردازش کند.
این محصول که HD۷۹۹۰ نام دارد و جدیدترین محصول ارائه‌شده در بازار برای رقابت با کارت‌گرافیک Titan شرکت nvidia است از دو پردازنده گرافیکی HD۷۹۷۰ با فناوری ساخت ۲۸ نانومتر بهره می‌برد. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
علاوه بر این موارد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برای بهینه‌سازی بهتر این کارت ایسوس نرم‌افزار کاربردی GPU Tweak را ارائه کرده است که امکان مدیریت ولتاژ، فرکانس و دیگر موارد را به راحتی به کاربر می‌دهد.
این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل محصول برای کسانی بهینه شده است که بدنبال یک غول تمام عیار گرافیکی می‌گردند.
شرکت ایسوس به تازگی جدیدترین کارت‌گرافیک خود را که از دو پردازنده قدرتمند گرافیکی روی یک برد بهره می‌برد را به بازار ارائه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کرد.
به گزارش ایتنا این محصول قدرتمند مجهز به شش گیگابایت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حافظه GDDR۵ است که به همراه دو پردازنده روی یک برد حرفه‌ای از این شرکت تعبیه شده است.
بر اساس اطلاعات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ارائه‌شده این کارت‌گرافیک به علت وجود دو پردازنده HD۷۹۷۰ از ۴۰۹۶ واحد پردازش جریانی و ۲۵۶ واحد بافت گذاری پیشرفته بهره می‌برد که این مهم باعث افزایش کارایی آن در پردازش‌های پیچیده گرافیکی می‌شود.
بلاخره غول دنیای موبایل سکوت طولانی مدت خود را شکست و پس از مدتها با نمایش N8 نام نوکیا نیز بار دیگر بر سر زبان ها بازگشت. Nokia N8 محصولی ست که پس از یک دوره سکوت مرگبار در مجموعه نوکیا بار دیگر امیدهای بسیاری را در نزد دوستداران این برند زنده کرده است. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در مقاله کوتاه پیش رو سعی داریم تا نگاه مختصری به قابلیت های سخت افزاری و مشخصات این مدل جدید بیاندازیم با ما همراه شوید.
nokia_n8_preview_01.jpgبا این می دانم گفتن این جمله در کمتر از چند ثانیه منتقدان سرسختی را برایم ایجاد می کند اما حقیقت را نمی توان انکار کرد جائیکه با قدرت تمام می توان اعلام کرد که نوکیا هیچگاه تا این اندازه در حاشیه نبوده است شرکتی که تا همین یکی دو سال پیش با هر مدل جدید طوفانی را در بازار موبایل به راه می انداخت و از اسمارت فون های فوق محبوبی چون 3250 و N95 تا مدل های ساده ای چون 1100 و 1200 همه جا سخن از این برند فوق العاده بود حالا در شرایطی قرار گرفته که با در نظر نگرفتن تک ستاره هائی مثل 5800 و تا حدودی N97 به جرات می توان اقرار کرد که نوکیا پس از گذشت نزدیک به چهار سال از تولد N95 هنوز نتوانسته است محصولی در قد قواره این مدل ارائه دهد. نکته ای که در تعداد مدل های ارائه شده توسط نوکیا از ابتدای سال 2010 تاکنون که تنها 10 عنوان را شامل می گردد نیز کاملا مشخص است 10 عنوانی که دو مدل آن بطور اختصاصی برای بازار چین ارائه شده و یکی نیز نسخه 16 گیگابایتی X6 است. این در حالیست که در همین فاصله زمانی سامسونگ 24 گوشی و ال جی 25 گوشی به بازار ارائه داده اند البته نگفته پیداست که کمیت لزوما نشانه کیفیت نیست اما هر چه هست به راحتی می توان کم کاری نوکیا (و شاید هم پرکاری رقبا) را به خوبی از خلال آن متوجه گردید نکته دیگری که بر رخوت مجموعه نوکیا به روشنی مهر تائید می زند به حضور کم رنگ مدل های درخشان سری N این شرکت باز می گردد جائیکه پس از ارائه N97 Mini در سپتامبر 2009 یعنی در حدود 8 ماه پیش هنوز محصولی در این کلاس به بازار مصرف راه نیافته است که این برای برندی که موفق ترین مدل های خود را در سه سال اخیر همواره در این خانواده ارائه داده است چیزی بجز کم کاری به حساب نمی آید. از دیگر اشکالاتی که این روزها بر نوکیا وارد است و یکی از بزرگترین منتقدان دنیای وب یعنی Eldar Murtazin از Mobile-Review نیز کاملا بروی آن انگشت گذاشته است تغییر اولویت های اصلی نوکیا از مسئله سخت افزار به مسائل نرم افزاری و مخصوصا شبکه های اجتماعی ست موضوعی که حتی در حین معرفی مدل های مختلف گوشی های این شرکت جای قسمت های سخت افزاری را گرفته و بعنوان مثال بجای اشاره به پردازنده و حافظه داخلی گوشی به پشتیبانی مستقیم آن از فیس بوک یا شبکه OVi اشاره می شود. سردرگمی سیستم عاملی نوکیا یکی دیگر از عواملی ست که دست منتقدان را برای زیر فشار قرار دادن این برند کاملا باز گذاشته است جائیکه پس از معرفی پر سر و صدای Maemo و ارائه نسبتا موفقیت آمیز آن در N900 به یکباره با به میان آمدن پلتفرم MeeGo، سیستم عامل قبلی به یکباره به فراموشی سپرده شد و حالا نیز با نمایش Symbian^3 دیگر خبر خاصی از MeeGo هم نیست البته کاملا مشخص است که Maemo و MeeGo نسبت به Symbian^3 در یک کلاس قرار ندارند اما این نیز واضح است که نوکیا هم هنوز تصمیم قطعی خود مبنی بر تمرکز بیشتر بروی یک پلتفرم را نگرفته است. باری در این شرایط است که نوکیا بلاخره پس از مدتها محصولی را به نمایش گذاشت که بیم و امید را هر دو با هم به دوستدارن این برند هدیه کرده است امید به گذشته درخشان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سری N و بیم از دایره تکرارهای نا امید کننده پیشین.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

صفحه نمایش ۲٫۴ شارژ اتوماتیک ایرانسل اینچی از نوع LCD با رزولوشن QVGA
تلویزیون های ۴K رزولوشن بسیار بالا یا همان شارژ اتوماتیک ایرانسل UHD را دارند و بسیار با کیفیت می باشند و امروزه بازار تلویزیون مال انهاست که تنها شرکت های سامسونگ و ال جی و سونی از این نوع تلویزیون ها تولید کرده اند و به زودی به فروش خوبی نیز خواهند رسید چرا که دیگر صفحه نمایش های HD وارد موبایل های ۵ اینچی شده اند و صفحه نمایش ۸۵ اینچی باید کیفیتش ۱۰ برابر گوشی های امروزه باشد.
لویزیون های ۴K با رزولوشن های Ultra HD اکنون در شارژ اتوماتیک ایرانسل صدر تلویزیون ها قرار دارند و هر کسی که می خواهد تلویزیون بخرد ، باید سراغ همین ها برود چراکه تا چند سال اینده تلویزیون HD شما نمی تواند فیلم های جدید را پخش کند. به عنوان مثال فیلم هابیت با دوربین های ۴K ضبط شده است که تنها تلویزیون های ۴K قادر به پخش ان می باشند.
این روکش فعلا در رنگ قرمز معرفی شده است و احتمال می رود فقط همین رنگش تولید شود چراکه با فیلم بعدی مرد اهنی ارتباط دارد. نظر شما چیست؟ دوست دارید بر روی گوشی خود این روکش را داشته باشید؟وکیا از گوشی جدید خود رونمایی کرد. شارژ اتوماتیک ایرانسل یکی از گوشی های غیر هوشمند و ارزان قیمت خود که نام ان Nokia Asha 210 می باشد. این گوشی در دو نسخه ی تک سیمکارته و دو سیمکارته عرضه می شود. مشخصات این گوشی به این ترتیب می باشد:
فول کیبرد که باعث سرعت در نوشتن می شود. شارژ اتوماتیک ایرانسل
دوربین دو مگاپیکسلی در عقب گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل
اگر شما نیز از طرفداران سری فیلم های مد اهنی هستید ، شاید از این روکش خوشتان بیاید! این روکش پلاستیکی از ایده فیلم مرد اهنی ساخته شده و گوشی شما را به یکی شارژ اتوماتیک ایرانسل از ابزار های مرد اهنی تبدیل می کند. این روکش گوشی را کلفت تر می کند اما یک حالت جنگی به ان می دهد که به احتمال زیاد خیلی ها ان را دوست خواهند داشت. وقتی این روکش را بر روی ایفون خود دارید ، باید در زمان عکس برداری قسمت بالایی روکش را که قابلیت باز شدن دارد ، را باز کرده و از دوربین و فلش گوشی خود استفاده کنید.
شاید خیلی ها ایفون می خرند تا از همین روکش شارژ اتوماتیک ایرانسل های جانبی ساخته شده برای ایفون استفاده کنند! شاید برای ایفون بیشتر از گوشی های دیگر روکش های متنوع ساخته می شود و این یک برتری برای شرکت اپل است. امروز نیز می خواهیم یک روکش ابتکاری را به شما نشان دهیم!
تلویزیون ها ۴K در حال حاضر بیش تز از تعداد انگشتان نیستند و مدل های کمی از ان وجود دارند و ان چند مدل نیز سایز ۸۵ اینچ را در همین حدود دارند و قیمت بسیار بالایی دارند. اما اکنون سامسونگ خبر داده که امسال از اولین تلویزیون ۴K در سایز کوچک رونمایی خواهد کرد. البته این فقط یک خبر می باشد و ساخت همچین تلویزیونی با این رزولوشن بسیار سخت می باشد اما اگر شارژ اتوماتیک ایرانسل سامسونگ بتواند این کار را انجام دهد گام بزرگی را برداشته و مطمئنا به فروش خوبی خواهد رسید.
حافظه ی داخلی شارژ اتوماتیک ایرانسل ۶۴MB و پشتیبانی از کارت های microSD تا ۳۲GB
این لانچر در واقع به کاربر اجازه می دهد هر لحظه با سبکه اجتمائی در ارتباط باشد و هر لحظه بتواند زندگی خود را از ان طریق به اشتراک بگذارد. می توان گفت ایده خوبی هست اما گویا فیس بوک نتوانسته از پس بر بیاید و این لانچر نمره خوبی از کاربران نگرفته است. این لانچر به طور رایگان در گوگل پلی شارژ اتوماتیک ایرانسل قابل دانلود می باشد و همچنین به طور پیشفرض بر روی گوشی HTC firt که به تازگی منتشر شده است ، نصب شده است.
خبر جالبی پخش شده است و ان این است که اپل ثبت اختراع های جدید کرده و به ثبت رسانده! ان هم مربوط به صفحه نمایش منحنی و یا صفحه نمایشی همانند کمربند یا چیزی که به دور کاربر بسته می شود. این ثبت اختراع خبرساز خوبی می باشد و احتمال می رود ایفون می خواهد در ایفون ۶ از این ثبت اختراع اسفاده کند و یک گوشی بسازد که صفحه نمایش منحنی دارد. شارژ اتوماتیک ایرانسل
شاید شما نیز خبر داشته باشید که فیس بوک لانچری برای اندروید منتشر کرده است که گوشی اندرویدی شما را هر لحظه به این شبکه اجتمائی بزرگ وصل می کند و کار شما راحت می کند. این لانچر چندی پیش توسط فیس بوک منتشر شد و شارژ اتوماتیک ایرانسل در پنج روز اول ، در گوگل پلی ، ۵۰۰,۰۰۰ بار دانلود شد. این نشان دهنده این است که خیلی از کاربران مشتاق دیدن این لانچر بودند اما در مورد رضایت کاربران ، این لانچر نمره ی ۲٫۲ را از ۵ گرفته است که خوب نیست!
این شارژ اتوماتیک ایرانسل امکانات و ویژگی های اصلی این گوشی می باشد که قیمتش تنها ۷۲ دلار می باشد. این گوشی برای کسانی که فقط می خواهند از گوشی برای ارتباط استفاده کنند ، بسیار مناسب می باشد.
و بلوتوث شارژ اتوماتیک ایرانسل و اینترنت نسل چهارم و سوم
شاید در ایفون ششم چیز خارق العاده ای شارژ اتوماتیک ایرانسل از اپل ببینیم چراکه شرکت اپل مجبور به این کار است چون میزان سهام و فروش محصولاتش روند خوبی را نمی پیمایند و رو به سقوط هستند. شما چه فکر می کنید؟ اپل می خواهد چکار کند؟
همچنین اپل ثبت های دیگری مثل صفحه نمایش منحنی AMOLED و همچنین صفحه نمایش سه بعدی را نیز به ثبت رسانده و حسابی خبر ساز شده است. این ها می توانند طرح های اینده ی اپل برای بقا باشند. تا به حال هیچ شرکتی نتوانسته یک گوشی با صفحه نمایش منحنی بسازد و تنها سامسونگ یک تریزر در این باره ساخته بود که تنها فقط یک تبلیغ ساده بود و طرح خارجی نداشت و دیگر خبری از ان نداشت اما اپل شرکتی متفاوت است و احتمال عملی کردن طرح هایش بیشتر شارژ اتوماتیک ایرانسل می باشد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 

به گزارش ایتنا از خبرآنلاین کمپانی سامسونگ در اطلاعیه‌ای از طریق ایمیل برای اعضای اپ استور خود، اعلام کرد از تاریخ {۲۲ می، ۲۰۱۳} خدمات برنامه‌های کاربردی سامسونگ به جهت برخی موانع حقوقی خرید شارژ مستقیم ایرانسل موقتاً متوقف خواهد شد.
با معرفی گلکسی اس چهار اکنون سامسونگ تبدیل به تیتر یک خبرها شده است. البته این شرکت کره ای برای امروز تنها به همین یک خبر بستنده نکرده است: قرار است تولید انبوه چیپ هشت هسته ای Exynos 5 Octa سامسونگ از نیمه دوم سال جاری میلادی خرید شارژ مستقیم ایرانسل آغاز گردد.
شارژ بی سیم. DigiTimes به نقل از چندین منبع گزارش می دهد که گلکسی S 4 با قابلیت شارژ بی خرید شارژ مستقیم ایرانسل سیم مبتنی بر استاندارد Qi به بازار عرضه خواهد شد ولی هنوز مشخص نیست که این ویژگی و شارژر القایی مورد نیاز، جزئی از محتویات جعبه این محصول خواهند بود یا اینکه شارژر و درب پشتی مخصوص شارژ القایی جداگانه به فروش می رسند.
چندین تُن شایعه در بازار مکاره خبر پخش شده و حدس بزنید چه؟ انگشت اشاره تمام آنها به سمت ۲۴ اسفند خرید شارژ مستقیم ایرانسل و مراسم سامسونگ است. در اینجا به طور یکجا به آنها می پردازیم.
سامسونگ همچنین اعلام کرد این اطلاعیه، خرید شارژ مستقیم ایرانسل به موجب ماده ۲ -۱۰ شرایط استفاده از برنامه‌های کاربردی سامسونگ برای خریداران و ماده ۲-۲۳ شرایط و ضوابط خدمات سامسونگ، یک اخطاریه قبلی در خصوص توقف خدمات برنامه‌های کاربردی تلقی می‌گردد.
فناوری لمس شناور برای گلکسی S 4. پیش تر این فناوری توسط سونی در تلفن XPERIA Sola به کار گرفته شده و سامسونگ فقط آن را به همراه SPEN برای گلکسی نوت عرضه کرده بود که ویژگی Air View را در دسترس کاربر قرار می داد. اما گفته می شود که این بار و برای هوشمند تر شدن پرچمدار جدید سامسونگ نسبت به هر دستگاه دیگری در بازار، قرار است لمس شناور را بدون SPEN در گلکسی S خرید شارژ مستقیم ایرانسل 4 هم ببینیم.
این چیپ که از طراحی ۲۸ نانومتری بهره می برد، اولین بار به عنوان یک خرید شارژ مستقیم ایرانسل خبر جذاب در CES 2013 رونمایی شد. نسخه ای که اکنون قرار است در گلسی اس ۴ مورد استفاده قرار گرفته و پس از آن هم به صورت انبوه وارد بازار شود، دارای چهار هسته با معماری Cortex-A15 است که برای فعالیت های سنگینی چون عکاسی یا بازی مورد استفاده قرار می گیرند. چهار هسته بعدی این چیپ هم از نوع کم مصرف هستند که برای کارهای سبک تر مانند اینترنت گردی، تماشای ویدیو و پخش موسیقی استفاده می شوند.
این اطلاعیه در حالی منتشر می‌شود که اغلب دارندگان تبلت و گوشی‌های هوشمند سامسونگ در ایران از طریق اپ خرید شارژ مستقیم ایرانسل استور سامسونگ آپدیت می‌شوند و این کمپانی برنامه جایگزینی برای آپدیت شدن گوشی‌های ایرانی اعلام نکرده است.
سامسونگ در این اطلاعیه پیشنهاد داده تا پیش از تاریخ مذکور برنامه‌های کاربردی گوشی سامسونگ توسط کاربران ایرانی بروزرسانی خرید شارژ مستقیم ایرانسل شود، در غیر اینصورت پس از آن تاریخ، بروزرسانی برنامه‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود.
گفتنی است یکی از برگ‌های برنده سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند ایران، اپ استور ایرانی خود بوده است که با این حرکت، خود را در رده سایر گوشی‌های بدون پشتیبانی خواهد انداخت و کاربران دلیلی خرید شارژ مستقیم ایرانسل برای خرید نخواهند داشت.
سامسونگ می گوید این معماری می تواند تا ۷۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و باعث می شود عمر باتری ابزار همراه شما بیشتر شود. سامسونگ می گوید: «با تکنولوژی پیشرفته صفحات نمایش امروزی، در خرید شارژ مستقیم ایرانسل حال گذار به سوی رزولوشن های بالاتر و شفاف تر هستیم. و Exynos 5 Octa به اندازه کافی قدرتمند است که از پس نمایشگرهای WQXGA یا ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل هم بر آید. و کاربران را قادر می سازد تا ویدیوها را با کیفیت عالی روی تبلت ها و اسمارت فون های اعلای خود تماشا کنند.»
این اطلاعیه خرید شارژ مستقیم ایرانسل در حالی منتشر می‌شود که اغلب دارندگان تبلت و گوشی‌های هوشمند سامسونگ در ایران از طریق اپ استور سامسونگ آپدیت می‌شوند و این کمپانی برنامه جایگزینی برای آپدیت شدن گوشی‌های ایرانی اعلام نکرده است.
نمایشگر AMOLED با متریال PHOLED. طبق شنیده ها سامسونگ برای نمایشگر گلکسی S 4 متریالی جدید که PHOLED سبز نام دارد را توسعه داده. استفاده خرید شارژ مستقیم ایرانسل از رنگ سبز-زرد در این نوع پنل باعث کاهش مصرف انرژی تا ۲۵ درصد نسبت به AMOLED های قبلی می شود. از آنجایی که در تیزر تبلیغاتی سامسونگ هم گفته می شود “این یکی از جذاب ترین محصولاتی است که از زمان رنگی شدن تلویزیون ها به بازار آمده” انتظار دور از ذهنی نیست که نمایشگر گلکسی S 4 از تکنولوژی های جدید برخوردار باشد.
هر چند به نظر می خرید شارژ مستقیم ایرانسل رسد چنین محصولاتی وجود خارجی داشته باشند ولی بعید است سامسونگ معرفی پرچمدار جدید خود را با رونمایی همزمان از آنها تحت الشعاع قرار دهد.
گلکسی S 4 مینی و ساعت هوشمند سامسونگ. پروژه ای به نام پروژه J در سامسونگ وجود دارد که اولین بار سم موبایل به آن اشاره کرد. یکی از محصولات توسعه یافته خرید شارژ مستقیم ایرانسل در این پروژه گلکسی S 4 است ولی دو محصول دیگر نیز وجود دارند که سم موبایل بر اساس تجهیزات جانبی در حال توسعه برای آنها، معتقد است گلکسی S 4 مینی و ساعت هوشمند سامسونگ هستند. اما هنوز عرضه یکی از آنها (احتمالا ساعت) قطعی نشده.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 21 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

گزینه‌های موجود در طول تماس شامل یادداشت، استفاده از صفحه کلید، ایرانسل قطع صدای تماس ، نگه داشتن روی خط و اضافه کردن تماس دیگر به مکالمه است.
از آنجایی که میزان انعکاس صفحه نمایش پایین است بر خوانایی ایرانسل آن در هوای آزاد تاثیری ندارد.
میزان روشنایی صفحه نمایش نیز مانند سایر صفحه نمایش های ایرانسل AMOLED کمپانی سامسونگ است.
یک پورت اینفرارد نیز ایرانسل وجود دارد که به شما امکان می‌دهد با استفاده از نرم افزار Watchon سامسونگ، تلویزیون‌های مختلف و سایر دستگاه‌ها را کنترل کنید.
چهار Tab در بالای صفحه وجود دارد که تاحدودی طراحی آنها متفاوت است و دسترسی به نرم افزار تلفن ، گروه ها ، مخاطبین و Favorites را ایرانسل فراهم می‌کند.
صفحه نمایش دارای ماتریس PenTile و تراکم پیکسل 441ppi است، کیفیت تصویر صفحه نمایش در Galaxy S4 مانند هیچ یک از گوشی های موجود در بازار ایرانسل نیست.
این گوشی با لمس قاب پشت گوشی امکان به اشتراک گذاشتن انواع Media از طریق NFC را ایرانسل فراهم می‌کند.
کیفیت ایرانسل صوتی در طول مکالمه و وضوح صدا در4 Galaxy S رضایت بخش است، میزان آنتن دهی گوشی نیز مشکلی ندارد.
برای به اشتراک‌گذاری محتوا یا دسترسی به آن دستگاه‌های مجاور با ایرانسل قابلیت DLNA می‌توانید مستقیما از نرم افزار My Video و پخش موسیقی این کار را انجام دهید.
امکان اشتراک با سایر دستگاه‌های NFC نیز وجود دارد ایرانسل اگرچه کارایی آن محدود به چیزی است که توسط Beam آندروید فراهم شده است.
به موجب حسگر Proximity ، صفحه نمایش در طول تماس بطور اتوماتیک ایرانسل خاموش می‌شود.
شماره گیر و Log ایرانسل تماس تاحدودی طراحی متفاوتی دارند و از طریق دفترچه تلفن می‌توان به آنها دسترسی پیدا کرد.
موتور تصویری BRAVIA در کنار تراکم رنگ و ایرانسل تراکم پیکسل بالا در این مانیتور موجب شده که کیفیت تصاویر نمایش داده شده روی این مانیتور مثال زدنی باشد. این گوشی از دو دوربین بهره می برد که دوربین اول در بالای مانیتور جای گرفته و برای تماس های تصویری کاربرد دارد. دوربین دوم این گوشی هم در قسمت پشت آن قرار داشته و از کیفیت فوق العاده 13 مگاپیکسلی برخوردار است. این دوربین می تواند عکس هایی با رزولوشن 4128 در 3096 پیکسل را برای شما به ارمغان بیاورد. سیستم عامل این گوشی آندرویید نسخه 4.0.4 است و با وجود پردازنده 1.5 گیگاهرتزی دوهسته ای در این گوشی بسیار روان کار می کند. امکان مشاهده فایل های آفیس در این گوشی فراهم است. 50 گیگابایت حافظه کلود هم در اختیار خریداران این گوشی قرار می گیرد.
ایرانسل earphone های جدید ، HS330 نام دارند و برای ارتقای کارایی دارای دو بلندگو برای صداهای فرکانس بالا و پایین است.
طبق معمول ، گزینه های مختلفی برای فیلتر کردن ایرانسل مخاطبین براساس شماره تلفن ، گروه‌ها و چندین گزینه تفکیک وجود دارد.
هر یک از آنها دارای Tab جداگانه‌ای است و ویژگی ایرانسل شماره گیری هوشمند نیز وجود دارد و بخوبی کار می کند.
این هدفون‌ها در مقایسه با هر هدفون دیگری که در جعبه گوشی‌های هوشمند وجود دارد باس را ایرانسل بهتر ارایه می‌دهند.
با فعال کردن گزینه "سایه رنگ اتوماتیک" در صفحه نمایش می‌توان حداکثر روسنایی را به کمتر از 300nits رساند؛ بطورکلی می‌توان گفت که کارایی صفحه نمایش ایرانسل Galaxy S4 در هوای آزاد بالاتر از Galaxy S III نیست.
طراحی گوشی در مقایسه با Galaxy S III تغییر کمی داشته چرا که این گوشی هوشمند از همان لایه بسیار براق استفاده ایرانسل می‌کند که مانند مدل قبلی تاحدی مانند ساختار پلاستیکی بی کیفیت بنظر می‌رسد و بطور کلی تغییرات طراحی در این گوشی به جذابیت آن می‌افزاید.
آداپتور ایرانسل A/C که باید با کابل MicroUSB مورد استفاده قرار گیرد به همراه یک جفت earphone با طراحی جدید مشاهده می‌شود که در مقایسه با هدفون موجود در جعبه Galaxy S III ساختار بهتری دارد. این بار تمامی لوازم جانبی به رنگ سفید است.
قابلیت Allshare DLNA بعنوان یک نرم افزار جداگانه مورد استفاده قرار می‌گیرد ایرانسل که اکنون در نرم افزارهای مربوطه سامسونگ نیز ادغام شده است.
سامسونگ حتی لیست داخلی رد تماس نیز فراهم کرده است که مانند یک نرم افزار بلک لیست کار می‌کند و ایرانسل شماره‌ها را در لیست مسدود می‌کند.
با اینحال نمی‌توانند بطور کامل جایگزین earphone های پیشرفته‌ای شوند که بطور ایرانسل جداگانه از بازار خریداری می‌کنید.
این صفحه نمایش دارای کنتراست عالی و زوایای دید بسیار مطلوب است و صفحه نمایش دارای تنظیم اختصاصی Adobe RGB ایرانسل است که به اشباع رنگ در آن کمک می‌کند.
سامسونگ Galaxy S4 در جعبه ایرانسل خود دارای یک سری لوازم جانبی استاندارد است.
یکی از مهمترین به روزرسانی هایی که Galaxy S4 به همراه دارد، صفحه نمایش جدید پنج اینچی Super AMOLED آن با وضوح 1080p ایرانسل است.
این گوشی ایرانسل دارای بلوتوث 4.0 است و پشتیبانی Wi-Fi شامل نسخه های a/b/g/n/ac و سازگاری باند 2.4GHZ و 5GHZ است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

این خبر در تاریخ ۱۹م آذر ۱۳۹۱ بە نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است موبنا- نوکیا اعلام کرده کە اولین گوشی‌ ویندوزفون هشت از سری لومیا را در بازار چین شارژ اتوماتیک ایرانسل عرضه می‌کند.
نوکیا و کارل‌ زایس برای تداوم در ایجاد استانداردها در تصویربرداری گوشی‌های هوشمند شارژ اتوماتیک ایرانسل همکاری خود را گسترش می‌دهند.
شکایت کانادایی‌ها از اپل شارژ اتوماتیک ایرانسل – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
نوکیا لومیا ۹۲۰ چه تفاوت‌هایی با لومیا ۹۰۰ دارد؟ – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز شارژ اتوماتیک ایرانسل
معرفی گوشی جدید نوکیا با نام لومیا ۹۲۰ در نمایشگاه IFA سر و صدای زیادی بر پا کرد. امکانات جالب و ویژه این گوشی می‌تواند نوکیا را به دوران اوج خود بازگرداند. به گزارش ایتنا چند ماه پس از معرفی لومیا ۹۰۰، نوکیا با یک گوشی جدید و پیشرفته‌تر همه را شگفت‌زده کرد. لومیا ۹۲۰ از سیستم‌عامل ویندوز فون ۸ استفاده می‌کند و صفحه نمایش بزرگ‌تری نسبت به لومیا ۹۰۰ شارژ اتوماتیک ایرانسل دارد. لومیا ۹۲۰ از سیستم شارژ بی‌سیم هم بهره می‌برد، اما این امکانات، نکاتی نیستند که همه درباره‌شان صحبت کنند. نکته بسیار مهم در این گوشی، دوربین ۸ مگاپیکسل PureView و فناوری‌های عکس‌برداری منحصر به‌فردش است.
یکی از وکلای محلی در منطقه کبک کانادا از سوی تعدادی از شهروندان کانادایی که در طول دو سال گذشته محصول ای‌بوک اپل را خریداری کرده‌اند، از شرکت اپل به دادگاه شکایت کرد. شارژ اتوماتیک ایرانسل
شرکت نوکیا بە منظور رقابت با آی‌فون ۵ اپل و دستگاه‌های مبتنی بر آندروید، درصدد است گوشی‌های سری ویندوز فون شارژ اتوماتیک ایرانسل ۸ را بە بازار چین عرضه کند.
به گزارش آریا،نوکیا و کارل ‌زایس گسترش همکاری انحصاری خود را اعلام کردند که نتیجه آن تاکنون تولید تعدادی از بهترین گوشی‌های هوشمند دوربین‌دار مانند شارژ اتوماتیک ایرانسل Nokia N8 و Nokia 808 PureView بوده است.
این شکایت در ماه فوریه و توسط نورمن پین کوآد، وکیل شهر مونترآل در دادگاه عالی ایالت کبک کانادا تنظیم شده و ادعا شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌کند اپل قیمت ای‌بوک‌ها را از ۹۹/۹ دلار که عموما توسط آمازون ارائه می‌شود، افزایش می‌دهد.
Nokia 808 PureView که عرضه آن در ماه مه آغاز می‌شود، عملکرد عالی اپتیک کارل‌زایس را با الگوریتم‌های اختصاصی نوکیا و حسگر فوق‌العاده باکیفیت ترکیب شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌کند تا استاندارد جدیدی در تصویربرداری گوشی‌های هوشمند پیشرفته ایجاد کند.
نوکیا کە سهم بازارش بە شدت در حال کاهش است، تنها امید خود را بە موفقیت گوشی‌های سری لومیا می‌داند تا بتواند شش فصل قبل‌ای را کە بە شدت عملکرد ضعیفی شارژ اتوماتیک ایرانسل داشته جبران کند.
گسترش همکاری نوکیا و کارل‌زایس – جديدترين شارژ اتوماتیک ایرانسل اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
بر این اساس چاینا موبایل همکاری خود با نوکیا را تایید و اعلام کرده کە گوشی Lumia 920 را با شبکه‌های این اپراتوری سازگار و بە زودی راهی بازار شارژ اتوماتیک ایرانسل چین می‌کند.
یو هارلو، نایب رییس اجرایی گوشی‌های هوشمند نوکیا می‌گوید: «کارل‌زایس در تولید اولین تجربه PureView یک شریک تعیین‌کننده و بسیار مهم بود. مزایای همکاری مداوم ما، ابتکار بیشتر در PureView و پیشرفت بسیار در شارژ اتوماتیک ایرانسل تصویربرداری گوشی‌های هوشمند در ماه‌ها و سال‌های آتی خواهد بود.»
به گزارش آریا،بر اساس شکایت نامه‌ای که علیه اپل تنظیم شده، ادعا کرده‌اند که اپل و همکاران ناشر آن با همکاری یکدیگر قیمت ای‌بوک‌ها را به گونه‌ای تعیین کرده‌اند که قدرت شارژ اتوماتیک ایرانسل رقابت را از سایر تولیدکنندگان بربایند.
Lumia 920 اولین گوشی نوکیا با پشتیبانی از ویندوزفون هشت است کە با قیمت شارژ اتوماتیک ایرانسل ۷۳۹ دلار بدون قرارداد بە بازار چین عرضه می‌‌شود.
منبع:روزنامه دنیای شارژ اتوماتیک ایرانسل اقتصاد
هدف نوکیا بازار چین – جديدترين اخبار شارژ اتوماتیک ایرانسل ايران و جهان ممتاز نیوز
مایکل کاشکه، مدیر ارشد اجرایی کارل‌زایس می‌گوید: « سال ۲۰۰۵ وقتی به نوکیا پیوستیم، می‌‎خواستیم مرزهای عکاسی با موبایل را به جلو برانیم. با نگاهی به هفت سال همکاری موفقیت‌آمیز گذشته خود، بسیار مفتخریم که در این سفر مشترک چنین ابتکارات و محصولات برجسته‌ای تولید کرده‌ایم. امروز گسترش همکاریمان را شارژ اتوماتیک ایرانسل با فناوری جدیدی جشن می‌گیریم که معیار اصلی دیگری در این حوزه ایجاد می‌کند.»
سوی دیگر، از آنجا شارژ اتوماتیک ایرانسل کە چاینا موبایل هنوز با اپل برائ عرضه گوشی آی‌فون بە توافق نرسیده، فرصت مناسبی برائ نوکیا بە وجود آمده تا بتواند جایگاه خود را در بزرگ‌ترین بازار دنیا تثبیت کند.بر اساس این گزارش، چایناموبایل ۷۰۳ میلیون مشترک دارد کە ۷۹٫۳ میلیون نفر از این تعداد از سرویس‌های شبکه نسل سوم بەره می‌برند و بە اینترنت پرسرعت دسترسی دارند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

[align=-WEBKIT-AUTO]همان طور که پیدا است، رشد هزینه تبلیغات و هزینه های مرتبط با فروش اپل، با سرعت و شتاب کمتری نسبت به فروش محصولات پیگیری شده و حتی ممکن است در فصل جاری، فقط 5% از فروش به تبلیغ اختصاص یابد. در حالی که سامسونگ به بمباران تبلیغاتی بازارهای مختلف مشغول است و شاید در فصل جاری نسبت هزینه های شارژ مستقیم ایرانسل SG&A به فروش، به 20 درصد هم برسد.
برخی از کارشناسان معتقدند که کیفیت پایین خدمات پس از فروش باعث بی اعتمادی و عدم تمایل مشتریان به خرید گوشی‌های گارانتی دار شده و شرکت‌های واردکننده تاکنون نتوانسته اند رضایت مشتریان را جلب کنند. شارژ مستقیم ایرانسل
می توان استدلال کرد 17% حاشیه سود به طور میانگین، برای مجموعه ای که هم اکنون طلایه دار صنایع مختلف سامسونگ است، کافی نیست. نوکیا در بهترین روزهای خود 25% حاشیه سود داشت، و ریم و شارژ مستقیم ایرانسل اچ تی سی به ترتیب 30 و 27 درصد. اپل نیز هم اکنون در فروش آیفون نزدیک 45% حاشیه سود لحاظ می کند.
به گفته دست اندرکاران حوزه بازار تلفن همراه هم اکنون بیش از 75درصد از سهم بازار در اختیار گوشی هایی که از مبادی غیرقانونی وارد می شوند و فاقد خدمات هستند، شارژ مستقیم ایرانسل قرار گرفته است.
[align=-WEBKIT-AUTO]اما چرایی انتخاب تیتر این مطلب را شارژ مستقیم ایرانسل در انتهای آن بهتر خواهید فهمید. با نارنجی همراه باشید.
[align=-WEBKIT-AUTO]اینجا است که به تیتر این مقاله باز می گردیم. بخش بزرگی از حاشیه سود کم سامسونگ به هزینه های نسبتاً زیاد SG&A (یعنی هزینه فروش، و هزینه های عمومی و اجرایی) بر می گردد که شامل تبلیغات، ترویج فروش محصولات و هزینه شارژ مستقیم ایرانسل حق العملکاری و کارمزد می شود. در اصل با افزایش حاشیه سود، این هزینه ها نیز به همان نسبت افزایش یافته اند. بیایید به نمودار مقایسه ای هزینه های SG&A سامسونگ در کنار اپل نگاهی داشته باشیم. در نمودار زیر، این هزینه ها بر اساس درصد فروش تنظیم شده اند.
سامسونگ الکترونیکز، در یکی دو سال اخیر به چنان قطبی در بازار تلفن های هوشمند تبدیل شده که اگر موقعیتش به خوبی تثبیت شود می تواند حتی نحوه کنترل پلتفرم اندروید را نیز تحت تأثیر قرار دهد.با این حال نباید عملکرد بخش موبایل شارژ مستقیم ایرانسل سامسونگ را جدای از کل سامسونگ الکترونیکز مورد بررسی قرار داد. سامسونگ الکترونیکز با اتکا به انتقال داخلی فناوری ها و ظرفیت ها بین بخش های مختلف خود (که در نوع خود امری منحصر به فرد است)، تبدیل به غول امروزی شده. به بیان دیگر سامسونگ الکترونیکز یک مجموعه نسبتاً جامع به شمار می رود.
دریافت هزینه برای تعمیر گوشی تلفن همراه با وجود کارت ضمانت، شارژ مستقیم ایرانسل تاخیر در تعمیر و تحویل به موقع گوشی، تغییر مکان نمایندگی های مراکز خدمات پس از فروش هنگام تحویل از مواردی است که مشترکان مدام با آن مواجه اند و بیشتر دارندگان گوشی با خراب شدن آن ترجیح می دهند به جای استفاده از خدمات پس از فروش ، گوشی دیگری خریداری کنند.
از آنجایی که بیشتر مشکلاتی که برای گوشی یک مشترک پیش می آید شامل این نوع موارد است که شارژ مستقیم ایرانسل به موجب همین امر اعتقاد خریدار تفاوتی میان گوشی با گارانتی و بدون گارانتی نیست.
این مسایل باعث شده است روز به روز تعداد گوشی های شارژ مستقیم ایرانسل بدون گارانتی که به صورت قاچاق وارد کشور می شود افزایش می یابد.
عدم تمایل مشتریان به خرید گوشی‌های گارانتی‌دار باعث ایجاد بازاری پرهیاهو برای گوشی‌های قاچاق شده شارژ مستقیم ایرانسل است.
زمانی که موتورولا فوتون (Motorola Photon 4G) از اواخر این ماه میلادی وارد بازار بشه، اولین گوشی هوشمند موبایل موتورولا خواهد بود شارژ مستقیم ایرانسل که دارای وایمکس (WiMAX) بوده و همچنین اولین گوشی هوشمند موبایل بین المللی هست که مجهز به 4G میباشد و با تمام شبکه های GSM دنیا سازگار است.
به گزارش خبرنگار موبنا،‌ به دلیل اختلاف قیمت شارژ مستقیم ایرانسل گوشی‌های گارانتی دار و بدون گارانتی میزان تمایل مشتریان برای انواع گوشی‌های قاچاقی به طور چشمگیری افزایش یافته است.
فروشندگان می‌گویند گارانتی و خدمات پس از فروش معنای واقعی خود را در میان خریداران پیدا نکرده و بسیاری از مشتریان تفاوتی میان گوشی‌های گارانتی دار و گوشی‌های فاقد گارانتی حس نمی کنند چرا که مواردی همچون صفحه شارژ مستقیم ایرانسل کلید، ال سی دی، بدنه، شارژ، باتری و سایر موارد شامل گارانتی نمی‌شود.
mobile شارژ مستقیم ایرانسل technology فناوری موبایل (گوشی)
[align=-WEBKIT-AUTO]نمودارهای گویا شارژ مستقیم ایرانسل
[align=-WEBKIT-AUTO]در ادامه مطلب نمودارهایی را برای شما قرار داده ایم، که میزان شارژ مستقیم ایرانسل فروش، سود عملیاتی و البته تبلیغات «سامسونگ الکترونیکز» را به تفکیک بخش های داخلی آن یعنی «تلفن های همراه (Handsets)، مخابرات غیر از تلفن ها (Telecom ex Handsets)، وسایل برقی (Appliances)، تلویزیون ها (Digital Media TV)، پنل های نمایشی (LCD) و محصولات نیمه هادی (Semicondoctors)» از سال 2008 تا 2012 نمایش می دهند.
اولین مزیتی که گوشی هوشمند Motorola Photon 4G (موتورولا فوتون) داره، اینه که می تونید بوسیله پایه ای که در پشت اون تعبیه شده بصورت راحت به تماشای فیلم ها وعکس های گوشی خودتان شارژ مستقیم ایرانسل در صفحه 4.3 اینچی qHD(به معنی یک چهارم 1080p) بنشینید. گوشی موتورولا فوتون دارای یک دوربین VGA جلو برای تماس های تصویری و یک دوربین 8 مگاپیکسلی پشت که دارای فلش 2 ال ای دی (LED) است که قابلیت گرفتن تصویر 720p داره. اگر هم می خواهید تصویر را در اندازه Full HD 1080p تماشا کنید دارای یک پورت خروجی mini HDMI هستش. قیمت این گوشی تقریبا 200 دلار آمریکا تخمین زده شده که از 31 July وارد بازار میشه.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

شاید اپل ریسک بزرگی در مورد صورت ندادن هیچ تغییری در صفحه نمایش Retina کرده باشد ، اما هم شما و هم آن ها باید نگران مسائل بزرگتری باشند.بهبود صفحه نمایش تنها یک بازی اعداد است .اگر هیچ چیز خوب پیش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نرود در انتها می توان رزولوشن را افزایش داد. اما در مورد مسئله محسوس تری چون ظاهر و شخصیت گوشی چه فکر می کنید.آن ها برای طراحی iPhone 5 در چالش بزرگی قرار خواهند داشت.
- نبود قابلیت چندوظیفه گی در مورد تمامی نرم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل افزارها
شاید آنها به صراحت به این مشکل در آیفون قبلی اشاره نکرده باشند ، اما مشخصا به کاربران شان احترام گذاشته و حالا امکانات جدیدی برای آن ها تعبیه کرده اند.چیزهایی چون خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پردازنده دو هسته ای و شتاب دهنده گرافیکی ، iOS 5 و یکپارچکی با iCloud ، دوربین جدید و Siri همه و همه نیازمندی های دنیای دیجیتال جدید هستند.
محتویات جعبه Apple iPhone 4s :هیچ چیز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شگفت انگیزی وجود ندارد
-تنها از microSIM Card خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پشتیبانی می شود
در میان کتابچه ها (بروشور iPhone 4s و کتابچه راهنما) با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ابزاری برای خارج کردن سیم کارت و دو عدد برچسب اپــل مواجه می شویم. این ها تمام لوازمی هستند که در درون این جعبه قرار گرفته اند .
-نبود رادیو اف ام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
نقاط ضعف اصلی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
قابلیت های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تلفنی
- عدم پشتیبانی از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قابلیت شماره گیری هوشمند
اگر به دنبال فاکتورهایی برای ارتقای گوشی تان از iPhone 4 به این گوشی هستید ، بهتر است صفحه نمایش را از این لیست خارج کنید. اما اگر صادق باشیم ، صفحه نمایش های اندکی را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خواهید یافت که از نظر شفافیت ، رنگ های زنده ، عمق بالا، خوانایی فوق العاده در برابر تابش نور آفتاب و زوایای دید با Retina برابری کنند.
-نبود اسپیکرهای استریو خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
آیفون جدید در جعبه ای کوچک عرضه می شود که لوازم زیادی را هم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در خود جای نداده است. جعبه تنها اندکی از خود گوشی بزرگتر است و طبیعتا جای کمی هم برای لوازم جانبی در کنار آن تدارک دیده شده است.شارژر، کابل USB و همان هدست هایی که در کنار نسخه های ۳GS و ۴ دیده بودیم ، در اینجا هم به چشم می خورند.
تصور می کردیم مبدل microUSB که قرار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بود در کنار نسخه اروپایی گوشی عرضه شود را در حعبه بیابیم اما متاسفانه از ان هم اثری نبود. نمی دانم کمیسیون EU (هسته اجرایی اتحادیه اروپا)در این مورد چه چیزی برای گفتن خواهند داشت.
-عدم امکان انتقال فایل از طریق بلوتوث و عدم وجود حالت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Mass Storage در حین اتصال به کامپیوتر
صفحه نمایش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Retina
Siri در مرحله آزمایشی است و سرویس های مربوط به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مکان یابی هم در خارج از آمریکا در دسترس نیست
iPhone 4S اینجاست و برای بررسی همیشگی سخت افزاری ما آماده شده است.در قسمت بعد هم همراه ما باشید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تا شما را با نگاهی اجمالی با آیفون جدید آشنا کنیم.کمی صبر کنید ، شاید همه چیز به آن شکلی که تصور می کنید ، نباشد.
احتمالا بهترین صفحه نمایش سال ۲۰۱۰ را باید به آیفون ۴ نسبت داد. البته Super AMOLED ها و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ClearBlack ها هم چیزهایی برای گفتن داشتند اما صفحه نمایش IPS Retina با بهره گیری از نور پس زمینه LED وبالاترین رزولوشن موجود یعنی ۹۶۰ x 640 پیکسل نسبت به آن ها چشم گیرتر بود.
از سوی دیگر ، این گوشی همان گوشی ای است خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که پیش از این دیده اید.احتمالا گوشی الان در جیب تان است و لیست نقاط ضعف و قوت گوشی هم برایتان آشنا به نظر می رسد، اینطور نیست؟مطمئنم به این نکته توجه کرده اید.آخرین چیزی که اپل به آن نیاز داشت طراحی جدید آنتن ها بود که حالا این کار هم انجام شده است.
- وابستگی بسیار زیاد به iTunes جهت بار گذاری فایل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل های مالتی مدیا
-عدم پشتیبانی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از فلش در مرورگر وب
یک سال بعد صفحه نمایش های Super AMOLED به دنیای HD پا نهادند و در Samsung Galaxy Nexus ما اولین صفحه نمایش HD دنیای تلفن های همراه را خواهیم دید.مسلما این صفحه نمایش بهترین صفحه نمایش موجود است و iPhone 5 سعی در دست یافتن به آن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خواهد داشت اما صفحه نمایش Retina هنوز هم جزو صفحه نمایش های برتر بازار است.
طراحی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
-تعبیه نشدن اسلات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کارت حافظه microSD
نمای ۳۶۰ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل درجه Apple iPhone 4s
گوشی همچون همنامان پیشین خود ابعادی معادل ۱۱۵٫۲ x 58.6 x 9.3 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل میلی متر دارد و یکی از زیباترین گوشی های هوشمندی است که تا به حال دیده ایم. iPhone 4s هم به شدت باریک است و وزن آن هم تنها سه گرم نسبت به iPhone 4 افزایش یافته است.
عناصر و مواد جدیدی که در iPhone 4 به کار گرفته شده اند ، در حفظ وزن آن تاثیر بسزایی داشته اند. یک نوار استیل گوشی را از بالا تا پایین احاطه کرده و شیشه ای ضد خش هم جلو و هم پشت گوشی را پوشانده است. کناره پشتی منحنی وار که نشان اپــل بر روی آن خود نمایی می کرد هم دیگر دیده نمی شود. شاید این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل امر بیشتر به ضرر کاربران باشد تا شکل ظاهری گوشی . iPhone 4 بسیار عالی به نظر می رسد اما استفاده از آن به اندازه گوشی های قبلی آسان نیست و خیلی مطمئن در دست جای نمی گیرد. این گوشی نسبت به دو گوشی قبلی برای در دست گرفتن کمی لغزنده و بی ثبات تر شده است .
- تماس های تصویری FaceTime خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تنها از طریق Wi-Fi قابل استفاده هستند
-عدم امکان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تعویض باتری توسط کاربر



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 14 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

گوشی Lumia 920 مجهز به یک باتری 2000 میلی آپری است که بر طبق گفته های نوکیا مدت زمان 17 ساعت مکالمه و 67 ساعت پخش موسیقی را به ارمغان می آورد در حالی که 8X مجهز به یک باتری 1800 میلی آمپری است که از سوی شرکت به صورت رسمی اعلام نشده که چه مدت زمانی شارژ اتوماتیک ایرانسل را برای مکالمه پاسخگو است. اما در استفاده هایی که ما از گوشی داشتیم به طور کلی گوشی نوکیا Lumia 920 بازخورد بهتری را برای مدت زمان عمر باتری بیشتر در اختیار کاربران قرار می دهد و با توجه به ظرفیت بیشتر باتری Lumia 920 این امر زیاد هم دور از انتظار نبود. بنابراین برنده ما در اینجا با اختلاف نه چندان زیادی گوشی Lumia 920 است.
علاوه بر این هر کدام از دو گوشی برنامه های مخصوص شرکتهای نوکیا و اچ تی سی را در خود جای دادند به عنوان مثال در گوشی لومیا می توان از نقشه های نوکیا و برنامه مخصوص رانندگی نوکیا و در گوشی 8X شارژ اتوماتیک ایرانسل می توان از برنامه HTC که مخصوص آب و هوا است نام برد. ما تصمیم گرفتیم در اینجا برنده خودمان را ویندوزفون 8 بنامیم زیرا از لحاظ نرم افزاری هیچ کدام از دو گوشی بر یکدیگر برتری ندارند و در واقع برنده واقعی در اینجا ویندوزفون است.
مقایسه HTC 8X و Nokia Lumia 920 شارژ اتوماتیک ایرانسل
در کل نمی توان هیچ کدام از این دو گوشی را برنده قطعی این مقایسه دانست هر کدام از این دو گوشی مزایایی دارند که رقیب آن از این مزایا بی بهره است. اما با توجه به مواردی که ذکر کردیم و معایب و مزایایی که در این مقایسه مشاهده کردید انتخاب با خود شما است که بتوانید تشخیص دهید به کدام یک از این دو شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی نیاز دارید و کدامیک برای شما مناسب تر است.
تولید گوشی‌هایی مبتنی بر پلتفرم ویندوز فون ۸ مایکروسافت توسط سامسونگ، در کنار برندهای دیگری نظیر نوکیا و HTC می‌تواند نوید رقابت جدیدی را در عرصه سیستم‌های عامل موبایل در سال ۲۰۱۳ را بدهد. در حال حاضر اندروید با رشد سریع خود، سهم بزرگی شارژ اتوماتیک ایرانسل از بازار کاربران را از آن خود کرده است و به‌نظر می‌رسد مایکروسافت برنامه‌های برای این موضوع در نظر دارد.
به‌نظر می‌رسد که سامسونگ منتظر آماده شدن شارژ اتوماتیک ایرانسل نسخه جدید سیستم‌عامل موبایل مایکروسافت است و قصد عرضه گوشی ویندوزی بر پایه نسخه مانگو را نخواهد داشت.
و 8X به علت طراحی بسیار خوبی که در قسمت پشتی دستگاه و جود دارد شارژ اتوماتیک ایرانسل و یک حالت
هر دو گوشی مجهز به یک سیستم عامل یعنی ویندوزفون 8 هستند، می دانیم که ویندوزفون 8 یک سیستم عامل نوپا است بنابراین شاید به اندازه اندروید و آی او اس محبوبیت و طرفدار نداشته باشد، اما همانطور که در اخبارها خوانده اید این سیستم عامل که پشتیبانی غول نرم افزاری دنیا یعنی مایکروسافت را در اختیار دارد به سرعت در حال پیشرفت است و شارژ اتوماتیک ایرانسل برنامه های بازار آن با سرعت زیادی در حال افزایش است. ما از کار کردن با سیستم عامل ویندوزفون 8 بسیار بسیار هیجان زده شدیم زیرا این سسیستم عامل علاوه بر ظاهری زیبایی که دارد سرعت و عملکرد مناسبی را نیز ارائه می دهد که در هیچ کجا حس اینکه سیستم عامل تاخیر دارد و یا کند است به شما دست نخواهد داد.
شایعه‌ای مبنی بر تولید ۳ گوشی جدید ویندوزی توسط سامسونگ در خبرگزاری‌های مختلف مطرح شد که احتمال انجام این موضوع را در نیمه دوم سال جاری میلادی می‌دادند. حالا سامسونگ تایوان، با تایید این مطلب، خبر از تولید گوشی مبتنی بر پلتفرم ویندوز فون شارژ اتوماتیک ایرانسل ۸ در ماه اکتبر ۲۰۱۲ توسط این شرکت را داد.
برنده Lumia 920 شارژ اتوماتیک ایرانسل
موربی در قاب پشتی ایجاد شده به خوبی در کف دست شما جای می گیرند. 8X ابعادی برابر 132.4 x 66.2 x 10.1 و Lumia 920 نیز ابعادی برابر 130.3 x 70.8 x 10.7 دارد. همانطور که متوجه شدید شارژ اتوماتیک ایرانسل این دو گوشی از نظر ابعاد تفاوت خیلی زیادی با هم ندارند در اینجا 8X کمی از رقیب خود کشیده تر است در حالی که Lumia 920 کمی عریض تر و کمی نیز ضخیم تر است. اما تفاوت آشکار این دو گوشی در وزن آنها است، 8X وزنی برابر 130 گرم و Lumia 920 وزنی برابر 185 گرم دارد همانطور که می بینید Lumia 920 در حدود 55 گرم از 8X سنگین تر است و باعث شده که Lumia 920 به یک گوشی سنگین وزن معروف شده باشد و در واقع بسیاری از منتقدان دنیای موبایل از این بابت بر نوکیا بسیار خرده گرفته اند.
در اینجا باید این نکته را ذکر کنیم که Lumia 920 را می توان آخرین برگ برنده نوکیا برای حضور پر قدرت در دنیای اسمارت فون ها دانست اگر این گوشی با استقبال خوب خریداران مواجه نشود معلوم نخواهد شد که چه بلایی بر سر کمپانی بزرگ نوکیا خواهد آمد اما برای اچ تی سی موضوع کمی متفاوت است HTC تمرکز خود را بیشتر بر روی اندروید گذاشته است در حالی که نمی خواهد از دنیای شارژ اتوماتیک ایرانسل ویندوزفون نیز عقب بماند. بنابراین Lumia 920 را می توان آخرین قهرمان نوکیا دانست که ارائه شده است تا بتواند در این مبارزه نفس گیر نوکیا را از مشکلاتی که گریبان گیر آن شده است نجات دهد.

 



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

- نمایش اعراب با رنگ متفاوت خرید شارژ ایرانسل
گم شدن حافظه‌های USB‌ یک امر بسیارمعمول و متداول است که تقریبا تمامی کاربران حداقل یک بار آن را تجربه کرده‌اند این امر در صورت وجود اطلاعات حساس روی این قطعه می‌تواند با فاجعه‌ای تمام‌عیار برای کاربران فعال بدل شده و مشکلات عدیده‌ای برای این افراد ایجاد کند برای آسوده بودن خیال پس از گم شدن درایو USB‌ و عدم نگرانی نسبت به سوء استفاده از اطلاعات درون حافظه برنامه‌های فراوانی وجود دارد که یکی از بهترین‌ نمونه‌ها در این کلاس FreeOTFE است این برنامه یک ابزار رمزگذار بدون نیاز به نصب است که امکان خرید شارژ ایرانسل محدود کردن دسترسی به فایل‌های روی حافظه را خواهد داشت البته برای استفاده از این ابزار به اجازه Administrator نیاز خواهد بود.
- دارای بخش های مختلف شامل گنجینه محرم، آلبوم تصاویر، پیام‌های خرید شارژ ایرانسل عاشورایی، مسابقه، جستجو و …
محافظت از خرید شارژ ایرانسل خود USB
اگر شما هم جزو دسته افرادی هستید که روزانه خرید شارژ ایرانسل نرم افزارهای زیادی را بر روی گوشی خود نصب ، تست و حذف می کنید و نیاز دارید که تعدادی نرم افزار را به صورت یکجا مدیریت و حذف کنید، دانلود نرم افزار قدرتمند Perfect Uninstaller را از دست ندهید!
Perfect Uninstaller یک نرم افزار جامع و کامل در این زمینه است که از قابلیت های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد خرید شارژ ایرانسل :
** ۶ نوع خرید شارژ ایرانسل مرتب سازی مختلف
- امکان خرید شارژ ایرانسل بزرگنمایی (جهت استفاده در گوشی های با رزولوشن بالا)
نرم‌افزارهای پرتابل با قابلیت اجرا بدون نیاز به نصب را به واقع می‌توان یکی از بزرگ‌ترین پیشرفت‌های صورت پذیرفته در دنیای فناوری در سال‌های اخیر دانست خرید شارژ ایرانسل ایده‌ای که در ابتدا با تعداد اندکی نرم‌افزار آغاز شد و اینک بانک جامعی از این‌گونه برنامه‌ها در سرتاسر وب به چشم می‌خورد بطوریکه تقریبا هر نرم‌افزار محبوب و بزرگی دارای یک نسخه پرتابل و عمدتا رایگان بوده و بدین‌ترتیب نیازهای کاربران در تمامی سطوح بدون درگیر شدن در مسئله نصب برنامه و طبیعتا احتیاج به اجازه Admin برای این امر برطرف می‌شود.
شاید عمومی‌ترین مشکل کاربران در اتصال حافظه USB‌ به کامپیوترهای خرید شارژ ایرانسل دیگر مسئله کاملا مهم ویروس‌های مخرب است که در کسری از ثانیه روی حافظه پرتابل دستگاه جا خوش می‌‌کنند. یک راه مقابله با اثر نامطلوب این ویروس‌ها زدن دکمه Write Protect‌ از روی حافظه USB‌ است که البته این روزها تنها در مدل‌های پیشرفته دیده شده و اثری از آن در USB‌های معمولی نیست راه حل دیگر یک آنتی‌ویروس پرتابل است. یکی از نمونه‌های موفق در این زمینه ClamWinاست که با حضور روی حافظه USB‌ خیال کاربر را در این زمینه راحت می‌کند.
- سرعت بالا خرید شارژ ایرانسل
- پشتیبانی از تلفن همراه های خرید شارژ ایرانسل لمسی
همان طور که می دانید برخی تبلت ها و اسمارت فون های جدید از سیم کارت های نانو بهره می برند و تا کنون برای استفاده از این گجت ها در ایران، باید سیم کارت تان را برش می زدید . اما با ارائه نانوسیم‌کارت دیگر نیازی به خرید شارژ ایرانسل این کار نیست.
شرکت ایرانسل تصمیم گرفته همزمان با شروع نمایشگاه تلکام ۲۰۱۲ در تاریخ ۲۴ آبان، عرضه نانوسیم‌کارت را از طریق سایت خرید شارژ ایرانسل رسمی خود آغاز کند. این سیم کارت ها که ابعاد ۱۲٫۳ در ۸٫۸ میلیمتر و ضخامت ۰٫۶۷ میلیمتر دارند، با قیمت ۲۰ هزار تومان عرضه خواهند شد. افرادی هم که مایل به تعویض سیم کارت های خود باشند، از این تاریخ می توانند به مراکز خدمات ایرانسل مراجعه کنند.
- شامل کتب گوناگون در رابطه با خرید شارژ ایرانسل واقعه عاشورا و ماه محرم
امکانات ویژه این نرم‌افزار خرید شارژ ایرانسل عبارت است از:
نرم افزار مدیریت و حذف دسته جمعی برنامه ها آندروید Perfect Uninstaller خرید شارژ ایرانسل 1.05
این نرم افزار با فرمت جاوا تولید شده و خرید شارژ ایرانسل قابلیت اجرا در اکثر گوشی های تلفن همراه را دارد.
نرم افزار خرید شارژ ایرانسل شور شیرین یکی از جامعترین نرم افزار های مذهبی موبایل ویژه ماه محرم و حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام می باشد.
جاسوس‌افزارها یا Spy Wares از جمله دیگر گزینه‌های مخرب است که با اتصال به کامپیوترهای آلوده به حافظه‌های USB منتقل می‌شود عملیات مخرب این برنامه‌ها البته در فاز متفاوتی نسبت به ویروس‌ها قرار داشته و بجای تخریب و آسیب زدن به برنامه‌های کاربران، ‌اطلاعات ضروری آن‌ها همچون شماره حساب و خرید شارژ ایرانسل رمز کارت‌های اعتباری را به سرقت می‌برند. نکته منفی دیگر در این زمینه ضعف نسبی آنتی‌ویروس‌ها در کشف این Spy ware هاست که لزوم یک برنامه اختصاصی در این زمینه را بیش از پیش یادآور می‌شود. برنامه پیش‌نهادی در این زمینه Spybot Search & Destroy است که بسیاری از Spyware را تشخیص داده و خنثی می‌کند.
- شامل ادعیه و زیارات ماه محرم خرید شارژ ایرانسل
** برای رجوع خرید شارژ ایرانسل به مارکت روی نرم افزار لمس طولانی کنید
دریافت نسخه خرید شارژ ایرانسل کامل نرم افزار شور شیرین با حجم ۲٫۵۴ MB
** حذف نرم افزار ها به صورت تکی یه خرید شارژ ایرانسل به صورت دسته ای
** رابط کاربری بسیار خرید شارژ ایرانسل زیبا و آسان
مقابله با خرید شارژ ایرانسل جاسوس‌افزارها
آنتی‌ویرویس خرید شارژ ایرانسل همراه
** تابع بسیار خرید شارژ ایرانسل قوی برای جستجو
برای استفاده از نرم افزار کافی است فایل دریافت شده را با استفاده از بلوتوث یا کابل و یا دستگاه کارت ریدر به تلفن همراه خود انتقال داده و آن را نصب نمایید . خرید شارژ ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

در نهایت به راحتی می‌توان گفت که Galaxy S III بهترین گوشی اندرویدی (و حتی غیر اندرویدی) ساخته شده تا به این تاریخ است. بهترین و قوی‌ترین سخت افزار در این گوشی به کار گرفته شده است از صفحه نمایشی عظیم و با کیفیت فوق‌العاده بالا گرفته تا پردازنده قدرتمند چهار هسته ای. از لحاظ نرم افزاری هم این گوشی به آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۴٫۰٫۴ به همراه رابط کاربری TouchWiz مجهز است که تغییرات بسیار زیاد و عالی نسبت به نسخه استاندارد اندروید ۴٫۰٫۴ دارد. همه چیز بسیار روان بوده و کوچک‌ترین کاهش سرعتی در حین کار کردن با گوشی احساس نخواهید کرد. به علاوه، سامسونگ قابلیت‌های بسیار جالبی (مانند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Smart Stay، Direct Call و S Voice) به سیستم عامل اندروید اضافه کرده است که تا به امروز بر روی هیچ گوشی اندرویدی دیگری مشاهده نکرده بودیم.
تعامل آسان و طبیعی با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کاربر
در همین راستا، آقای جانگ، مدیر بخش موبایل در ایران در اینباره گفت: « Galaxy S IIIبی‌نقص‌ترین و انسان-محورترین تجربه موبایلی را به کاربران نشان خواهد داد. ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که سرانجام این دستگاه موبایل را، که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عده زیادی منتظر آن بودند، به مردم ایران عرضه کرده‌ایم. من بر این باور هستم که سرعت فوق العاده این گوشی در کنار قابلیت های نرم افزاری نظیر Smart Stay و S voice مورد توجه و علاقه مشتریان ایرانی قرار خواهد گرفت.»
لازم به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ذکر است که همانند دیگر گوشی‌های مبتنی بر اندروید ۴٫۰، گلکسی اس۳ نیز از زبان فارسی بطور کامل پشتیبانی می‌کند.
Galaxy S III می‌تواند علاوه بر تشخیص چهره و صدای شما، برخی حرکات شما را هم تشخیص دهد. به طور مثال اگر مشغول فرستادن یک پیام متنی برای فردی هستید، ولی ناگهان تصمیم می‌گیرید که به جای این کار با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وی تماس بگیرید، کافیست گوشی موبایل را در کنار گوش خود قرار دهید تا Galaxy S III، با استفاده از قابلیت «Direct Call»، به طور خودکار شماره وی را برایتان بگیرد.
عرضه Galaxy S III از اروپا و خاورمیانه آغاز می‌شود و پس از آن، این اسمارت‌فون پیشرفته به دیگر کشورها راه خواهد یافت. همچنین تور جهانی این محصول در چندین شهر بزرگ دنیا، از جمله سیدنی، دهلی‌نو، دبی، مسکو، سائو پائولو، پکن، سئول، نیویورک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و توکیو برگزار می‌شود. این تور جهانی به شرکت‌کنندگان امکان می‌دهد که از نزدیک با این گوشی هوشمند کار کنند. ضمناً در این مراسم، کارمندان سامسونگ به ارائه توضیحاتی درباره این محصول خواهند پرداخت.
Galaxy S III تعامل بین کاربر و موبایل را بهبود می‌بخشد. عضو جدید سری S خانواده گالکسی طوری طراحی شده است که تجربه‌ای راحت‌تر و طبیعی‌تر برای کاربر به ارمغان بیاورد. این اسمارت‌فون می‌تواند چهره، صدا و حرکات شما را تشخیص دهد. قابلیت «Smart Stay» یکی از نوآوری‌های این گوشی موبایل است که به کمک آن، Galaxy S III تشخیص می‌دهد که شما در حال حاضر برای چه کاری از اسمارت‌فون‌تان استفاده می‌کنید (مثلاً مطالعه کتاب‌های الکترونیکی یا وب‌گردی). به کمک این قابلیت و با استفاده از دوربین مکالمه، Galaxy S III حرکت چشمان شما را تشخیص می‌دهد و صفحه را، در زمانی که به آن نگاه می‌کنید، برای راحتی بیشتر شما روشن نگه می‌دارد.یکی دیگر از قابلیت‌های Galaxy S III قابلیت «S Voice» است. این قابلیت پیشرفته برای تشخیص دستورات صوتی شما و پاسخ‌دادن به آن‌ها طراحی شده است. مثلاً هنگامی که زنگ بیدارباش تلفنتان به صدا درمی‌آید، ولی شما همچنان به استراحت بیشتری نیاز دارید، کافی است با گفتن واژه «Snooze» به Galaxy S III، زنگ هشدار را برای چند دقیقه قطع کنید. شما همچنین می‌توانید از S Voice برای پخش موسیقی‌های مورد علاقه، کاهش یا افزایش بلندی صدا، فرستادن پیام‌های متنی یا ایمیل، سازماندهی کارها و یا ثبت خودکار یک عکس توسط دوربین دستگاه، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل استفاده کنید.
در جواب سوالی که اول نقد و بررسی مطرح کردیم: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
” آیا این گوشی می‌تواند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جانشین شایسته‌ای برای گوشی Galaxy S II باشد؟” پاسخ این سوال مثبت است. بله، گلکسی اس ۳ یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند ساخته شده تا به این تاریخ است و جانشینی مناسب برای گوش محبوب Galaxy S II خواهد بود.
گلکسی اس۳ یکی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از بهترین گوشی‌های موجود در بازار برای مرورگری اینترنت است. صفحات روان باز شده، حرکت دادن و زوم کردن در صفحات بدون کوچک‌ترین مشکل یا کاهش سرعتی بوده و بطور کامل از فلش پشتیبانی می‌شود.
مشخصات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی سامسونگ گالاکسی اس3
برخلاف تصور خیلی از کاربران، دوربین این گوشی نسبت به مدل پیشین یعنی Galaxy S II، تغییرات بسیاری داشته است. همچنین تنظیمات بسیاری نیز به برنامه دوربین گوشی اضافه شده است. برای مثال دو حالت عکاسی HDR و Burst shot به حالت‌های عکاسی اضافه شده‌اند. حالت Burst shot به شما کمک می‌کند که تنها در چند ثانیه، ۲۰ عکس با سرعت بسیار بالا به صورت پیاپی گرفته و سپس از میان این ۲۰ عکس، بهترین تصویر را انتخاب کنید. این حالت زمانی به کار می‌آید که بخواهید از جسمی که به سرعت در حال حرکت است، عکس بگیرید. همچنین Galaxy S III قابلیت فیلم‌برداری Full HD 1080p با ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد. تصاویر گرفته شده با دوربین این گوشی از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند، جزئیات بسیار دقیق بوده، نویز تصاویر کم بوده و رنگ‌های تولید شده بسیار طبیعی هستند. فلاش LED این گوشی بسیار قدرتمند بوده و کمک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بسیاری در کاهش نویز تصویر در فضاهای با نور کم می‌کند. فیلم‌برداری این گوشی نیز همانند عکس‌برداری آن بسیار عالیست.
به جز این قابلیت‌ها، سامسونگ تغییر خاص دیگری در رابط کاربری تاچ ویز نداده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است و نسبت به نسخه‌های گذشته تغییر خاص دیگری نداشته است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 قیمت ۳۳۰ دلاری شارژ ایرانسل
حفظه ی داخلی و ساپورت کارت شارژ ایرانسل های microSD تا ۶۴ گیگابایت
عینکی را تصور کنید که می تواند صدای شما بشنود و هر دستوری را از زبان شما بگیرد و یه وسیله ای هوشمند بفرستد تا ان را اجرا کند. عینکی را تصور کنید که می تواند هر آنچه را که با چشمانتان می بینید ، ضبط کند و بعدا هر وقت شارژ ایرانسل خواستین انها را دوباره مرور کنید. عینکی را تصور کنید که وقتی در مقابل منظره ای هستید ، به عینک بگویید تا از منظره عکس بگیرد و در اینترنت به اشتراک بگذراد.
دوربین ۶٫۷ مگاپیکسلی شارژ ایرانسل
مشخصات گوشی Lumia شارژ ایرانسل 520 که عکسش در سمت چپ مطلب قرار دارد:
این شاید جزئی ترین کار هایی باشد که عینک گوگلی که در اخر سال منتشر خواهد کرد ، می تواند انجام شارژ ایرانسل دهد. بله گوگل در حال کار بر روی پروژه ی جدید و بسیار مهم خود است! آن هم ساخت عینکی جادویی که می توان هم وسیله ای ارتباطی باشد و هم یک دوربین تمام عیار در اختیار شما و شاید بتواند در عینک شما فیلم پخش کند.
ضخامت ۹ میلی متری شارژ ایرانسل و وزن ۱۲۸ گرمی
شارژ ایرانسل باتری ۲۰۰۰ میلی امپری
بقیه مشخصات این گوشی نیز همانند گوشی قبلی مباشد. شارژ ایرانسل
چندی پیش شرکت موزیلا سیستم عامل مخصوص موبایل خود را معرفی کرد و دو گوشی از طرف شرکتی نچندان معروف شارژ ایرانسل مبتنی بر این سیستم عامل عرضه شد و اکنون شرکت صاحب نامی چون ZTE می خواهد یک گوشی مبتنی بر این سیستم عامل عرضه کند. فعلا هیچ عکسی از این گوشی و تاریخ عرضه ی آن اعلام نشده و تنها مشخصات ان در اینترنت منتشر شده است.
اول به معرفی پدفون جدید این شرکت می پردازیم که در کلمه بی نظیر می شارژ ایرانسل باشد. پدفون محصولی است که به کاربر این اجازه را می دهد که یک محصول هوشمند اندرویدی بگیرد و هر وقت خواست در صفحه نمایش ۵ اینچی از این دستگاه استفاده کند و یا در صفحه نمایش دو برابر بزرگتر!
صفحه نمایش ۴ شارژ ایرانسل اینچی
دوربین شارژ ایرانسل ۵ مگاپیکسلی
ضخامت ۹٫۹ میلی شارژ ایرانسل متری و وزن ۱۲۴ گرمی
مشخصات گوشی Lumia 720 که عکسش در سمت راست مطلب قرار گرفته است:پزدازنده ی دو هسته ای هسته ای با ۵۱۲ مگابایت رم وپردازنده ی گرافیکی Aderno شارژ ایرانسل 305
نظر شما در مورد این گوشی شارژ ایرانسل چه می باشد؟
چیز زیادی در مورد عینک منتشر نشده اما می توان گفت شارژ ایرانسل که شگفت انگیز خواهد بود اما گفته شده قیمت این عینک از ۱۵۰۰ دلار بیشتر خواهد بود. نظر شما چیست
نوکیا این ماه را با دو گوشی جدید خود می بندد. گوشی های Lumia 720 , 520 دو گوشی ویندوز فونی جدی شارژ ایرانسل نوکیا هستند که به تازگی معرفی شده اند و اکنون به معرفی این دو گوشی برای شما می پردازیم.
خبر ها نشان می دهد این گوشی یک صفحه نمایش ۴٫۹۹ اینچی از نوع AMOLED ، با کیفیت ۱۰۸۰p خواهد داشت که Full HD می باشد و اکنون یکی از ضروریات هر گوشی تازه وارد به بازار موبایل می باشد. گفته می شود پردازنده ی این گوشی Snapdragon 600 خواهد بود که چهار هسته خواهد داشت و سرعت شارژ ایرانسل پردازش آن ۱٫۹ GHz خواهد بود.حافظه ی رم این گوشی ۲ گیگابایت خواهد بود و در مدل های ۱۶ و ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد. دوربین هم به گفته ی شایعات ۱۳ مگاپیکسل خواهد بود. ضخمات این گوشی نیز ۷٫۷ میلیمتر خواهد بود که نشان می دهد این گوشی نازک و لاغر می باشد اما نه لاغرترین و در بین ابر گوشی ها ، هنوز ایفون ۵ لاغرترین می باشد.
ین روز ها شارژ ایرانسل بیشتر افراد منتظر معرفی گوشی Galaxy S IV یا همان گلگسی اس چهار هستند و می خواهند مشخصاتی از آن را بدانند و اکنون خبر های دیگری در اینترنت در مورد این گوشی که در ۱۴ مارس معرفی خواهد شد ، منتشر شده است.
این گوشی صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی خواهد داشت و کیفیتش HVGA خواهد بود که از نوع صفحه نمایش های TFT خواهد بود. یک دوربین ۳٫۲ مگاپیکسلی و یک باتری ۱۲۰۰ میلی آمپری نیز در این گوشی قرار می گیرد. حافظه ی رم این گوشی ۵۱۲ مگابایت خواهد بود و ۲۵۶ مگابایت حافظه ی داخلی خواهد داشت که می توان با استفاده از کارت های میکروSD ان را افزایش شارژ ایرانسل داد. در مورد پردازنده ی این گوشی شایعاتی وجود دارد اما به علت قطعی نشدن آنها نمی توان با اطمینان در مورد پردازنده ی این گوشی صحبت کرد اما به هیچ وجه قرار نیست پردازنده ی پر قدرتی بر این گوشی نصب شود!
این شارژ ایرانسل شاید گامی بلند برای معروف شدن بیشتر سیستم عامل فایرفاکس باشد. نظر شما چیست؟
شاید شما هم عکسی هایی از پدفون ۲ از شرکت Asus را دیده باشید اما خب دیگر آن را فراموش کنید چرا که این شرکت نسخه ی جدید تر آن را معرفی کرد است. همینطور این شکرت در کنار پدفون جدید خود ، یک تبلت ۷ اینچی نیز معرفی کرده است که بسیار زیبا و پرقدرت می باشد. در ادامه به معرفی این دو محصول می پردازیم و می توانید عکس هایی از این شارژ ایرانسل دو محصول را مشاهده کنید.
قیمت ۱۸۳ دلاری شارژ ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

سونی گوشی های متوسط قیمتی زیادی در سال قبل منتشر کرد که برخی از مشخصات انها نیز همانند این گوشی می باشند اما این گوشی را می توان گوشی متوسط قیمت امسال نام برد چراکه ورژن بروز شده ی گوشی های قبلی می باشد و می توان با تکلونوژی روز همگام باشد. طرح اصلی این شارژ مستقیم ایرانسل گوشی نیز بسیار جالب می باشد و در طراحی ان بسیار خلاقیت وجود دارد چراکه کاملا شبیه یک دستگاه کوچک با چیز های اسرار آمیز در درون خودش شده است.
چیپ Qualcomm MSM7227A شارژ مستقیم ایرانسل با پردازنده ی Cortex-A5 با سرعت ۱ GHz و پردازنده ی گرافیک Aderno 200
پشتیبانی از اینترنت سیم کارت ها از هر نوعی بجز اینترنت نسل شارژ مستقیم ایرانسل چهارم
باتری شارژ مستقیم ایرانسل ۱۵۳۰ میلی امپری
کار با گوشی نیز به لطف نسخه ی ۴٫۱ شارژ مستقیم ایرانسل اندروید بسیار لذت بخش می باشد و همان امکانات غول سونی یعنی Xperia Z را دارد چراکه سیستم عامل ان فرق زیادی با این ندارد. برای شما چند عکس از داخل گوشی می زاریم تا کمی از حال و هوای داخل این گوشی باخبر شوید چراکه واقعا اسرار امیز است و در عین حال کوچک و ظریف!
شرکت های زیادی گوشی های ارزان قیمت با امکانات محدود تولید می کنند تا افرادی که بودجه ی کمی برای خرید گوشی دارند را به خود جلب کنند اما در میان همه ی شرکت ها سونی در این شارژ مستقیم ایرانسل زمینه جایگاه خاصی دارد. به عنوان مثال گوشی سونی به نام Xperia mini پرفروش ترین گوشی همین شرکت است و این نشان می دهد که سونی در ارائه خدمات با قیمت مناسب ، بهترین است. همین چند وقت پیش نیز سونی از گوشی Xperia E رونمایی کرد.
اکنون شارژ مستقیم ایرانسل مشخصات اصلی این گوشی را مرور می کنیم:
دوربین ۳٫۱۵ مگاپیکسل شارژ مستقیم ایرانسل با قابلیت فیلم برداری ۳۰ فریم در ثانیه در کیفیت VGA
بدنه ی این گوشی از شارژ مستقیم ایرانسل طراحی خیلی خوبی برخوردار است و ۱۱ میلیمتر ضخامت دارد که خوب به نظر می رسد و تنها ۱۱۵ گرم وزن دارد. این گوشی سونی از طراحی متفاوتی برخوردار است و از دیگر گوشی های سونی بسیار طراحی متفاوتی دارد. ام شاید خیلی ها دوست دارند طراحی این گوشی کاش شبیه غول سونی یعنی Xperia Z بود و در واقع نسخه ی کوچک ان بود اما این گوشی طراحی خاص خودش را دارد و از گوشی های قبلی سونی نیز متفاوت است.
خب بهتر است اول از همه بگوییم که این گوشی در دو نسخه عرضه خواهد شد. یکی از ان تک سیم کارته و دیگری دو سیمکارته! این دو گوسی از نظر امکانات فرقی با هم ندارند اما نسخه ی دو سیم کارته طبیعی می باشد که سرعت پردازنده اش کمی کمتر از نسخه ی تک سیمکارته خواهد بود. این گوشی نسخه شارژ مستقیم ایرانسل ۴٫۱ اندروید را خواهد داشت و از نظر نرم افزاری بسیار به روز می باشد. خب مثل همیشه اول عکس های رسمی این گوشی را می بینیم. ( این گوشی در سه رنگ ، سفید ، مشکی و قرمز عرضه خواهد شد.)
این بخش مهمی از مشخصات روی کاغذ این گوشی کوچک می باشد که شارژ مستقیم ایرانسل برایتان لیست کردم اما در ادامه به بررسی تخصصی تر خواهیم پرداخت.
وای- شارژ مستقیم ایرانسل فای ، بلوتوث ، جی پی اس ، هدفون ۳٫۵ میلی متری و سنسور شتاب سنج و حسگر و رادیو FM
صفحه نمایش این گوشی را می توان متوس دانست. تراکم پیکسلی ان ۱۶۵ppi می باشد و رزولوشن ان ۳۲۰*۴۸۰ می باشد که برای یک صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی می توان گفت کم می باشد ولی با قیمتی که این گوشی دارد ، بهترین است و شما نمی توانید با این پول یک گوشی با صفحه نمایشی بهتر از این پیدا کنید. صفحه نمایش این گوشی نیز نوردهی متوسط و همچنین زاویه دید و از مشکل دیده نشدن در مقابل تابش خورشید را داراست اما باز هم باید گفت که به صرفه می باشد با این قیمت! در زیر تست صفحه نمایش این گوشی در شارژ مستقیم ایرانسل کنار نسخه ی دو سیمکارته این گوشی می باشد که به نظر بدک نیست!
۴ گیگابایت شارژ مستقیم ایرانسل حافظه ی داخلی و پشتیبانی از microSD
صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی از نوع شارژ مستقیم ایرانسل LCD با رزولوشن QVGA یعنی (۳۲۰*۴۸۰)
Xperia E را شارژ مستقیم ایرانسل می توان بهترین گزینه برای کسانی دانست که پول چند میلیونی برای خرید گوشی ندارند اما می خواهند یک گوشی هوشمند داشته باشند که می تواند همه کار بکند. بله این گوشی بهترین گزینه برای ان ها می باشد. بیشتر گوشی ها با این مارک ارزان بود ، دارای کیفیت نا مطلوب می باشند اما سونی در این زمینه کیفیت را فراموش نکرده و همانطور که گفتم این شرکت از این راه سود خوبی می برد. در ادامه به بررسی تخصصی این غول کوچک می پردازیم تا کسانی که قصد خرید ان را دارند ، بیشتر با این گوشی اشنا شوند.
داخل جعبه ی این گوشی یک شارژر mini USB وجود دارد که برای انتقال اطلاعات نیز استفاده می شود. همراه ان نیز شارژ مستقیم ایرانسل یک هدفون وجود دارد.
باز کردن پشت گوشی نیز بسیار ساده می باشد و شما شارژ مستقیم ایرانسل به راحتی می توانید باتری گوشی را عوض کنید. سم کارت و کارت حافظه ی microSD را نیز می توانید بدون درآوردن باتری دربیاورید و یا عوض کنید که نکته ی بسیار خوبی می باشد.
512 مگابایت شارژ مستقیم ایرانسل رم



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

"پاتریک پیچت"(Patrick Pichette) مدیر مالی خرید شارژ ایرانسل شرکت گوگل طی سخنرانی خود در یک کنفرانس توضیح داد که خط تولید محصولات کنونی شرکت موتورولا استانداردهای مورد نظر گوگل را ندارد و در آن نوآوری و تحول دیده نمی‌شود.
از روی این عکس چیز دیگری را نمی توان ذکر کرد و اطلاعات ارائه شده همراه آن هم اشاره ای به جنس بدنه ندارند. آیا باز هم با یک تلفن ساخته شده از شیشه و خرید شارژ ایرانسل فیبر شیشه روبرو خواهیم شد یا اینکه سونی به استفاده از فلزی مثل آلومینیوم روی خواهد آورد؟ به هر حال فعلاً چنین دستگاه در حد شایعه است.
در دنیای امروز که دستگاه‌های الکترونیکی بزرگ‌ و بزرگتر می‌شوند، "مارتین هاجک"(Martin Hajek) مشخصه‌های مدل مفهومی آیفون خرید شارژ ایرانسل 6 یا همان گوشی هوشمند بعدی اپل را معرفی کرده که اندکی نسبت به مدل کنونی بزرگتر است.
نمایشگر آیفون 6 نسبت به گوشی هوشمند آیفون 5 طول بیشتری ندارد و در خرید شارژ ایرانسل مقابل از پهنا اندکی بیشتر شده است و نماشگر تا لبه بیرونی گوشی ادامه پیدا کرده است. این اتفاق باعث خواهد شد تا علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای لذت بیشتری از این محصول ببرند و تماشای تصاویر ویدیویی در آن آسان‌تر باشد.
هوآوی امیدوار است که در سراسر دنیا سهم بزرگی از بازار را از آن خود کند. این شرکت قصد دارد انواع مختلفی از اسمارت فون های ارزان قیمت، میان قیمت و گران قیمت را در مناطق مختلف دنیا به بازار خرید شارژ ایرانسل عرضه کند. مدیر اجرایی بخش ابزارهای هوآوی مدعی است که پرچمدار آینده این شرکت رقابت تنگاتنگی را با نسخه بعدی آیفون اپل خواهد داشت.
حدود 9 ماه قبل که گوگل شرکت تولید کننده تلفن‌های همراه موتورولا را خریداری کرد، خط تولید 18 ماهه این شرکت را نیز خرید شارژ ایرانسل در اختیار گرفت و مجبور به ادامه تولید محصولات آن طی دوره زمانی یاد شده شد.
این طور که پیش‌بینی شده است این گوشی هوشمند همراه با خرید شارژ ایرانسل نمایشگر لمسی 4.6 اینچی وارد بازار می‌شود که این نمایشگر تا لبه گوشی کشیده شده است.
شکل ظاهری این گوشی هوشمند شبیه به Galaxy S خرید شارژ ایرانسل III سامسونگ است و از نظر ظاهری می‌توان آن را رقیبی برای محصولات سامسونگ دانست.
بدنه این گوشی هوشمند از جنس آلومینیوم یک‌تکه به رنگ‌های مشکی و نقره‌ای ساخته شده است که خرید شارژ ایرانسل بر زیبایی آن می‌افزاید.
هوآوی اکنون بیش از ۴۵هزار مهندس در اختیار دارد که مشغول کار روی اسمارت فون های این شرکت هستند. این موضوع بخش طراحی و تولید تلفن همراه هوآوی را کاملا رقابتی و با کیفیت می کند. بیاو می گوید: «اولویت ما این است که با استفاده از تجربیات مان در سمت شبکه، همچنان مبدع و مبتکر باقی بمانیم. ما می توانیم این تلفن های هوشمند را با مصرف کم باتری، صدایی واضح تر و تصویری شفاف تر راهی بازار کنیم. و این تفاوت اصلی ما خرید شارژ ایرانسل است.»
این امر موجب شد تا گوشی‌هایی خرید شارژ ایرانسل از جمله RAZR HD و RAZR M زیر نظر گوگل تولید شوند. اما این طور که اخبار جدید منتشر شده نشان می‌دهد، هیچ یک از گوشی‌هایی که هم‌اکنون در شرکت موتورولا تولید می‌شوند استانداردهای شرکت گوگل را ندارند.
این شرکت چینی امیدوار است که با شکست اپل و سامسونگ در سال های آینده بر اریکه سلطنت و جایگاه نخست بازار اسمارت فون دنیا تکیه زند! وان بیاو، مدیر اجرایی بخش ابزارهای هوآوی در گفتگو خرید شارژ ایرانسل با تلگراف این موضوع را یکی از اهداف آینده این شرکت دانسته است.بیاو می گوید: «اگر شما به ۵ سال پیش نگاه کنید، اپل کوچک بود. سامسونگ هم چندان بزرگ نبود. شما نمی توانید تصور کنید ما ۵ سال آینده کجا هستیم. حداقل جزو سه تای برتر ایستاده ایم.» وی می افزاید که حداقل ۱۰ درصد از درآمد شرکت مستقیما برای تحقیقات و توسعه تلفن های همراه هزینه می شود.
این مسئله‌ای بوده که گوگل صراحتاً به آن اشاره کرده اما با این وجود پیچت در صحبت‌های خود تنها به این خرید شارژ ایرانسل مسئله اشاره نکرده است.
کد این مدل C670X ذکر شده که قطر نمایشگر آن 4.8 اینچ -اندکی کوچکتر از اکسپریا Z- است ولی همچنان 1920 پیکسل در طول و 1080 پیکسل را در عرض خود جای داده. شنیده ها به استفاده از خرید شارژ ایرانسل اسنپدرگون 600 با 4 هسته 1.8 گیگاهرتزی و گرافیک Adreno 320 اشاره دارند. 2 گیگابایت رم، دوربین 13 مگاپیکسلی با سنسور Exmor RS، حافظه داخلی 32 گگابایتی و اندروید 4.2 هم از دیگر موارد ذکر شده اند.
وی همچنین گفت: «زمانی که ما شرکت موتورولا را خریدیم به ‌اجبار خط تولید 18 ماهه آن را نیز در خرید شارژ ایرانسل اختیار گرفتیم که هم‌اکنون ما را دچار مشکل کره است. گوگل که همواره موج آتی و سری محصولات مجهز به آخرین فناوری‌ها را وارد بازار می‌کند، هم‌اکنون مجبور به تولید چنین محصولاتی است».
وی به تازگی در MWC 2013 از اسمارت فون اسند p2 این شرکت رونمایی کرد که سرعت ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه ای را در شبکه 4G فراهم می کند. او می گوید در این زمینه از هر دو شرکت اپل و سامسونگ جلوتر هستیم زیرا هوآوی در هر دو بخش شبکه و موبایل کار می کند. به گفته بیاو این خرید شارژ ایرانسل شرکت اکنون تنها ۱۰هزار مهندس دارد که در زمینه تکنولوژی رادیویی کار می کنند.
شرکت اپل در تمام محصولات قبلی خود از کلید سخت‌افزاری Home استفاده می‌کرد اما این طور که گفته شده است این محصول خرید شارژ ایرانسل جدید کلید یاد شده را نخواهد داشت. البته باید توجه داشت که شایعه برای حذف این کلید در مورد مدل قبلی آیفون 6 هم منتشر شده بود.
در کنار این مشخصات، عکس بالا هم ارائه شده که طراحی تقریباً مشابهی با اکسپریا Z را نشان می دهد. البته به نظر می رسد میکروفون از زیر نمایشگر به حاشیه خرید شارژ ایرانسل پایین دستگاه منتقل شده و در بالا بلندگو، سنسورهای نور و مجاورت، چراغ آگاه سازی ها و دوربین جلو دیده می شوند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 کمپانی ژاپنی سونی نیز شارژ اتوماتیک ایرانسل در اقدامی جاه طلبانه تصمیم دارد تا از طریق مشارکت با اپراتور موبایل تلفونیا گوشی های مبتنی بر سیستم عامل نوپای فایرفاکس را در سال آینده رونمایی نماید.
یکی از خبرهای داغ از فستیوال موبایل بارسلون MWC، تصمیم کمپانی سونی برای بررسی پشتیبانی از سیستم عامل جدید بنیاد موزیلا یعنی فایرفاکس بود. این تصمیم در خلال همکاری های گسترده سونی با اپراتور موبایل Telefonica گرفته شده و این کمپانی ژاپنی امیدوار است شارژ اتوماتیک ایرانسل اولین گوشی های مبتنی بر سیستم عامل فایرفاکس خود را در سال آینده رونمایی کند.
- ویژگی های جالب اکسپریا Z نظیر نمایشگر تمام اچ دی 5 اینچی، مقاومت بدنه در برابر آب و خاک، و طراحی زیبا و چشم نواز با بدنه ای از جنس شیشه و متریال به کار رفته در شارژ اتوماتیک ایرانسل اتومبیل های مسابقه ای.
- پیش دستی سونی در معرفی و عرضه اکسپریا Z که آن را زودتر از محصولاتی نظیر شارژ اتوماتیک ایرانسل اچ تی سی وان، گلکسی S4، و البته اپتیموس جی پرو در ویترین فروشگاه ها قرار داد.
باید منتظر آمارهای دقیق سونی از فروش اکسپریا Z ماند ولی همین که تحلیلگران موفقیت احتمالی آن را پیش بینی کرده اند، می تواند نشانه ای مثبت باشد. احتمال می رود اکسپریا Z بتواند سهم و جایگاه سونی در بازار تلفن های هوشمند را به خوبی ارتقا دهد.سیستم عامل فایرفاکس در کنگره جهانی موبایل امسال نقش پر رنگی داشت و اگر چه به همراه تلفن های ارزان قیمت با مشخصات فنی بسیار ضعیف معرفی شد اما برخی از کمپانی های شارژ اتوماتیک ایرانسل معتبر و اپراتورهای مطرح دنیا قرار است از آن حمایت کنند.
یکی از حرکت های صحیحی که سونی در چند وقت اخیر انجام داد، معرفی و عرضه پیش دستانه پرچمدار امسالش Xperia Z در CES 2013 بود.این تلفن که در هفته اول سال میلادی جاری معرفی شد، شاید به نوعی نجات بخش سونی هم باشد. حالا تحلیلگران فروش آن را در 40 روز اول عرضه، شارژ اتوماتیک ایرانسل در حدود 4.6 میلیون دستگاه تخمین زده اند که رقم بسیار امیدوار کننده ای برای این شرکت است؛ البته هنوز سونی آمار دقیقی اعلام نکرده.
چند دلیلی که می شود برای موفقیت احتمالی و هنوز تایید نشده این محصول و شارژ اتوماتیک ایرانسل قرار گرفتن در بین پر فروش ترین های سال 2013 آورد عبارت هستند از:
پیش بینی سونی برای فصل اول شارژ اتوماتیک ایرانسل 2013، رسیدن به درآمد عملیاتی 1.4 میلیارد دلاری و سودآوری است. باید دید آیا شروع فروش محصولات موبایل جدید و پلی استیشن 4 به تحقق این پیش بینی خواهد انجامید یا خیر.حالا سونی می گوید که مدل های جدید خانواده اکسپریا به صورت پیشفرض با دسته بازی پلی استیشن 3 کار خواهند کرد.
در اینجا با وجود ضرر، یک پیشرفت شگرف در مقایسه با سال شارژ اتوماتیک ایرانسل قبل مشاهده می شود، یعنی فصل آخر 2011 که به دنبال کاهش در فروش بخش تلویزیون سونی و فجایع محیطی حاصل از بلایای طبیعی، ضرر فصلی به بزرگی 2.1 میلیارد دلار گزارش شده بود. و اما در مقایسه فصل به فصل، یعنی سه ماه سوم 2012 نیز پیشرفت محسوس است. در پاییز 2011 سونی درآمد 20 میلیاردی، درآمد عملیاتی 388 میلیونی و ضرر خالص 198 میلیون دلاری را گزارش کرده بود.
در دموی ارایه شده می بینیم که یک کاربر با دسته پلی استیشن ۳ مشغول بازی روی اکسپریا sp است. تلفنی که در میان رده های سونی قرار دارد. بنابراین می توانید روی وجود این امکان روی اکثر تلفن های خانواده شارژ اتوماتیک ایرانسل اکسپریا حساب باز کنید و لازم نیست حتما تلفنی پرچمدار مانند اکسپریا z داشته باشید
در ادامه همکاری شارژ اتوماتیک ایرانسل های شرکت های ال جی و هوآوی برای تولید تلفن های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل فایرفاکس، امروز سونی هم اعلام کرد که قصد پیوستن به این گروه را دارد تا بتواند اولین گوشی مبتنی بر این پلتفرم را در سال 2014 روانه بازار کند.
اما فروش تلفن های هوشمند هم از 8.8 میلیون در فصل قبل به 8.7 میلیون کاهش یافته شارژ اتوماتیک ایرانسل که هر چند چشمگیر نیست ولی از آنجایی که تلفن ها جزو محصولات کلیدی سونی هستند، این نزول باید جدی گرفته شود. سونی با این فروش همچنان در بین 5 فروشنده برتر تلفن های هوشمند حضور دارد و امیدوار است با اکسپریا Z بتواند بخش موبایل خود را به رتبه های بالاتر برساند. همچنین تبلت اکسپریا Z هم می تواند باعث حضور بهتر سونی در بازار تبلت ها شود. انتظار می رود فروش این دو محصول، پیشرفت چشمگیری را برای سونی رقم بزند.
باب ایشیدا، شارژ اتوماتیک ایرانسل رئیس گروه محصولات تجاری ارتباطات سیار سونی در بیانیه خود در کنگره جهانی موبایل گفت.
سونی در حال بازساری کامل فعالیت های خود برای بازگشت به ریل سودآوری است و در این مسیر، سه ماه آخر سال 2012 را با درآمد 20.84 میلیاردی، درآمد عملیاتی 496 میلیونی و ضرر خالص 115 میلیون شارژ اتوماتیک ایرانسل دلاری به پایان رسانیده.
با ان حساب تلفن شما شبیه به یک کنسول بازی عمل کرده و با داشتن چنین دسته ای که از طریق بلوتوث به شارژ اتوماتیک ایرانسل تلفن متصل می شود، می توانید از بازی های موبایل لذت بیشتری ببرید.
سونی بخشی از این پیشرفت را مدیون افزایش محسوس فروش سنسورهای دوربین است این در حالی است قصد بستن یکی از کارخانه های تولید لنز خود و بازنشسته کردن زود هنگام 2000 کارگر آن را دارد. در سمت دیگر کسب و کار بازی و کنسول، و بخش تلویزیون های LCD سونی هم با کاهش در فروش مواجه شارژ اتوماتیک ایرانسل شده اند. انتظار می رود که سونی در مراسم دوم اسفند پلی استیشن 4 را معرفی و خونی تازه در رگ های بخش کنسول بازی خود جاری کند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

یک دوربین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 13 مگاپیکسلی در عقب با نرم افزار بهبود یافته و دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو، 2 گیگابایت رم، حافظه داخلی 16/32/64 گیگابایت به همراه شکاف microSD، سنسورهای رایج به همراه سنسور دما و رطوبت از جمله مشخصات فنی آن هستند. یک LED اینفرارد هم برای استفاده از تلفن به عنوان کنترل تلویزیون تعبیه شده.
گلکسی S 4 ضخامت 7.9 میلیمتر و وزن 130 گرم را دارا است. این تلفن از یک نمایشگر 5 اینچی Super AMOLED با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تراکم 441 پیکسل در هر اینچ، رزولوشن 1920 در 1080 اینچ و آرایش PenTile برخوردار است که زوایای دید بسیار خوبی دارد. تلفن در دو رنگ سفید و نوک مدادی (سیاه) عرضه می شود و بدنه آن به گفته سامسونگ از جنس پلی کربنات با کناره آلومینیومی است.
برنام امنیتی Knox. اگر از تلفن خودتان همزمان برای کارهای شخصی یا کارهای شغلی استفاده می کنید، Knox به کمک شما می آید تا دو فضای مختلف برای زندگی و کار داشته باشید. به این شکل که موارد مرتبط با شغل شما را در فضای امن و محافظت شده با رمز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قرار می دهد ولی موارد غیر کاری را همچنان بدون رمز در دسترس قرار می دهد.
حالا که گلکسی اس 4 به طور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رسمی معرفی شده، دنیای اندروید پرچمدارهای سال 2013 خود را به طور تقریباً کاملی شناسایی کرده. گلکسی اس 4 در کنار سایرین قرار است این بازار بزرگ را داغ نگه دارند. در اینجا به مقایسه مشخصات این تازه وارد با اکسپریا Z و HTC One می پردازیم.
اما در عین حال زمان هایی هست که نمی توانید یا نمی خواهید با لمس نمایشگر دستورات را منتقل کرده یا کارهای خود را انجام دهید. در چنین وضعیت هایی با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حرکت دست در مقابل تلفن یعنی انجام Air Gesture ها، می توانید تلفن را کنترل کنید. به عنوان مثال برای حرکت بین صفحات مرورگر یا حرکت بین آهنگ ها یا کلیپ ها، می توانید دست تان را از راست به چپ یا بالعکس در مقابل تلفن حرکت دهید. با حرکت از بالا به پایین هم امکان اسکرول را خواهید داشت. با تکان دادن دست در مقابل تلفن نیز، تماس دریافتی وصل شده و می توانید به آن پاسخ بگویید.
در حالی که HTC One از پردازنده اسنپدرگون 600 برخوردار است، سامسونگ با اگزینوس 5 اکتا که 4+4 هسته ای است به میدان آمده و سونی هم از اسنپدرگون S4 Pro برای پرچمدار جدید خود بهره گرفته.در ادامه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مطلب با ما همراه شوید تا سخت افزار این 3 را در کنار هم مقایسه کنیم. به نظر شما کدام یک جذاب تر هستند؟
چند ویژگی دیگر. S Translator یک سرویس ترجمه داخلی است که هم برای ترجمه صوتی و هم برای ترجمه متنی (در ایمیل، پیام و سرویس ChatON سامسونگ) به کار گرفته خواهد شد. البته گویا در جیمیل یا گوگل تاک به کار نخواهد آمد. Group Play هم به حداکثر 8 دستگاه امکان می دهد تا به طور مستقیم از طریق NFC به هم متصل شده و عکس و آهنگ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به اشتراک بگذارند یا حتی در کنار هم بازی کنند. ویژگی Adapt Display را هم داریم که وقتی تلفن متوجه شود شما در حال مطالعه طولانی با رنگ پس زمینه سفید برای متن هستید، به طور خودکار رنگ را تیره می کند تا چشم شما کمتر خسته شود.
Smart Scroll. حتما آن شایعات قبلی که در مورد ردگیری حرکت چشم و اسکرول خودکار صفحه بودند را خوانده اید. شاید سامسونگ در حال کار بر روی چنین ویژگی جدیدی بوده باشد ولی هنوز آن را آماده یک محصول مهم نکرده. در عوض تلفن شما می تواند متوجه شود که چه موقع در حال نگاه کردن به آن هستید و سپس با کج کردن آن به بالا یا پایین، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اسکرول صفحه انجام می پذیرد. بنابراین ترکیبی از تشخیص با استفاده از دوربین جلو و حرکت فیزیکی در این زمینه به کار گرفته شده.
با استفاده از قابلیت S Translator می توان انواع پیام ها و ایمیل ها را به زبان های مختلف دریافت کرد و تلفن به طور خودکار آنها را به زبان مورد نظر شما تبدیل می کند. فعلاً S Translator تا 9 زبان را تشخیص می دهد. همچنین یک اپلیکیشن optical reader وجود دارد که می تواند متن های داخل عکس ها را ترجمه کند. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
با ویژگی DualShot می توان به طور همزمان تصاویری را با دوربین های جلو و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عقب ذخیره کرد. ویژگی های طراحی شده بر اساس استفاده از دوربین جلو عبارت هستند Smart Scroll، Smart Pause. با Air View یعنی امکان لمس شناور (معلق) نیز می توان پیش نمایش برخی موارد را بدون لمس فیزیکی صفحه نمایش مشاهده کرد. با Air Gestures هم می شود به وسیله حرکات دست در هوا، بین آلبوم عکس ها حرکت یا وبگردی کرد.
با گلکسی اس 3 سامسونگ کوشید تا به لحاظ نرم افزاری خودش را از سایر شرکت های وابسته به اندروید متمایز کند. حالا با اندروید 4.2.2 که رابط کاربری TouchWiz کاملاً چهره آن را پوشانده و گلکسی اس 4، شاهد ادامه همان فلسفه هستیم. برخی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از ویژگی های جدید کاملاً نوآورانه هستند و البته برخی هم شاید هرگز استفاده نشوند. در اینجا به تعدادی از آنها می پردازیم:
سر انجام انتظارها به سر رسید و پرچمدار جدید سامسونگ با ظاهری مشابه عکس های لو رفته در این 2-3 روز و طراحی آشنا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رونمایی شد.
Smart Pause. این ویژگی به خوبی کار می کند. تصور کنید که در حال تماشای یک ویدیو هستید، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وقتی سرتان را به سمتی دیگر بچرخانید و یا نگاه شما از نمایشگر دور شود، پخش ویدیو به طور خودکار متوقف خواهد شد. البته برای شروع مجدد پخش آن، باید نمایشگر را لمس کنید.
Air View و Air Gesture. سامسونگ در این زمینه از گلکسی نوت 2 چیزهایی را برای پرچمدار جدیدش قرض گرفته. با گلکسی اس 4 کافی است انگشت خود را بدون تماس فیزیکی، با فاصله نزدیک در سطح نمایشگر نگه دارید تا یک پیش نمایش از عکس، ایمیل، پیام دریافتی یا متن داخل مرورگر مشاهده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کنید. این ویژگی را با نام Air View می شناسیم.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

در سمت راست گوشی دکمه های کم و زیاد کردن صدا به همراه دکمه قفل کردن گوشی و شاتر دوربین قرار داده شده ولی در سمت چپ هیچ المانی دیده نمی شود. در قسمت بالا جک هدفون 3.5 میلی متری ، پورت microUSB و جک شارژ گوشی قرار داده شده است که متاسفانه برای هیچ کدام از آنها پوششی پیش بینی نشده که این امر موجب گرد و خاک گرفتن این پورت های مهم می شود. شارژ ایرانسل پورت USB در این گوشی می توان گوشی را هم شارژ کند. از آنجایی که این قابلیت در همه گوشی های نوکیا وجود ندارد ، گنجاندن آن در C3-01 یک مزیت برای این گوشی محسوب می شود. جک هدفون 3.5 میلی متری این گوشی هم به شما امکان می دهد که از هر هدفون دلخواهی روی این گوشی بهره بگیرید. البته به همراه این گوشی هدست هم در اختیار شما قرار می گیرد.
همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره شد، مانیتور C3-01 لمسی است. این مانیتور از اندازه 2.4 اینچ بهره برده و می تواند تصاویر را با رزولوشن 240 در 320 پیکسل به شما نشان دهد. رابط کاربری این گوشی به شکل طراحی شده که با این مانیتور نه چندان بزرگ هم می توانید به سادگی با آن کار کنید چراکه آیکون ها و کلید های مجازی به صورت بسیار بزرگی در رابط کاربری جای گرفته اند.تعداد رنگ های قابل نمایش توسط این مانیتور 256 رنگ است. قابلیت لمسی این مانتیور از تکنولوژی مقاومتی یا Resistive بهره می برد. کیفیت این مانیتور متوسط ولی قابل قبول ارزیابی می شود که به هر صورت از روانی کارکرد مانیتورهای خازنی برخوردار نیست. در بالای این مانیتور سنسور تشخیص نور محیط جهت تنظیم نور مانتیور با توجه به نور محیط هم گنجانده شده است.
با این تنوع هر کاربر با هر سلیقه ای می تواند مدل دلخواه خود را بین این رنگ ها پیدا کند. کل بدنه این گوشی از جنس پلاستیک ساخته شده که البته با براق شدن قسمت هایی جلوه فلزی بودن به آن قسمت ها داده شده است.
در سمت راست این گوشی دکمه های کم و زیاد کردن صدا و قفل کردن عملکرد گوشی که هم رنگ بدنه هم هستند دیده می شوند. عیب اصلی این دکمه ها این است که فشردن و استفاده از آنها تا حدی مشکل است. در سمت چپ هم تنها شکاف کوچکی دیده می شود که برای باز کردن روکش مانیتور این گوشی کاربرد دارد. در قسمت بالای این گوشی اجزای زیادی جای گرفته اند که شامل جک هدفون 3.5 میلی متری، جک شارژ و پورت microUSB شده و متاسفانه هیچ یک روکشی ندارند. جک هدفون 3.5 میلی متری در این گوشی به شما امکان شارژ ایرانسل استفاده از هر هدفون دلخواهی را به همراه آن می دهد.
دکمه های صفحه کلید این گوشی از اندازه مناسبی برخوردار هستند و حتی اگر انگشتان بزرگی هم داشته باشید در استفاده از آنها دچار مشکل نخواهید شد. در بالا صفحه کلید هم سه دکمه نقره ای رنگ قطع و وصل تماس و دسترسی به پیام ها قرار داده شده اند که اندازه چندان بزرگی ندارند و می توانستند بهتر طراحی شوند. لازم به ذکر است که دکمه قرمز رنگ قطع تماس برای روشن و خاموش کردن گوشی هم کاربرد دارد. اصلی ترین عامل در رونق این بازار پایین آمدن قیمت این گوشی ها و از سوی دیگر بالا رفتن کیفیت ساخت مانیتورهای لمسی می باشند. هم اکنون تقریباً تمام شرکت های تولید کننده گوشی های تلفن همراه در هر سه بازار گوشی های ارزان قیمت ، میان قیمت و گران قیمت مدلی را برای عرضه به بازار معرفی کرده اند. نوکیا هم از این قافله عقب نمانده و با عرضه گوشی هایی به صورت فعال در این بازار حضور دارد. البته حضور نوکیا در بازار گوشی های لمسی ارزان قیمت کمی کم رنگ بود که با عرضه مدل هایی چون گوشی C3-01 میزانی از این کمبود را جبران نموده است. در ادامه با C3-01 که پدیده جدید نوکیا در بازار گوشی های لمسی ارزان قیمت است بیشتر آشنا می شوید.
یکی از قابلیت های بسیار خوب این گوشی دکمه های بزرگ آن است که حتی اگر انگشتان بزرگی هم داشته باشید در استفاده از آن دچار مشکل نخواهید شد. علاوه بر این دکمه های شماره گیری به خوبی از هم منفک شده اند که این عامل در تایپ راحت بسیار موثر است. چراغ های پشت این کلید ها آبی رنگ است که وقتی روشن می شوند زیبایی این مدل را دو چندان می کنند. دکمه های قطع و وصل تماس برعکس دکمه های شماره گیری بسیار کوچک طراحی شده اند. دکمه قطع تماس در این گوشی جهت روشن شارژ ایرانسل و خاموش کردن آن هم کاربرد دارد.
آنچه که در نگاه اول مشخص است این است که نوکیا در طراحی این گوشی بسیار بهینه عمل کرده و هیچ حاشیه کلفت و زایدی در اطراف بدنه آن دیده نمی شود. این مدل بسیار ظریف طراحی شده و به سادگی در جیب شما جای می گیرد. طول این گوشی 111 میلی متر و عرض آن هم 47.5 میلی متر است. ضخامت این گوشی تنها 11 میلی متر است. وزن C3-01 دقیقاً 100 گرم است که البته پوشش فلزی پشت این گوشی در زیاد شدن این وزن بی تاثیر نبوده است. شکل طراحی بدنه موجب شده که C3-01 بسیار راحت در دستان شما جای بگیرد. نوکیا این مدل را در رنگ های خاکستری ، نقره ای و طلایی به بازارعرضه کرده است.
طراحی:



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 7 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

تصویری از حالت شارژ مستقیم ایرانسل Grid در نرم افزار گالری
Nokia PureView 808 شارژ مستقیم ایرانسل
شرکت تایوانی HTC اخیراً شاهد افت فروشی مقطعی در سبد محصولات خود بوده که این امر بیشتر به دلیل پیشرفت گسترده سامسونگ و اپل و حتی سونی در بازارهای دنیا بوده است. HTC هم اکنون به خوبی متوجه شده که با پیروی از روندهای ایجاد شده توسط سایر برندها در بازار گوشی تلفن همراه در دنیا نمی تواند جایگاه واقعی خود را پیدا کند به همین دلیل این برند چندی است که روی طرح های ابتکاری کار می کند که تاکنون رقبا کمتر روی آن کار کرده اند. یکی از جدیدترین گوشی های این شرکت که هم در طراحی و هم قابلیت ها دارای تمایز آشکاری با سایر رقبا در بازار است Droid DNA نام دارد. طراحی این گوشی HTC تا حدی کم نظیر است چراکه به صورت کاملاً یکپارچه در پشت و رو طراحی شده ولی با دو جنس متفاوت! در قسمت پشت پلاستیک با کیفیتی کل اجزا را بدون هیچ شیاری در بدنه در خود جای داده و در روی بدنه لایه مقاوم شیشه ای، شارژ مستقیم ایرانسل مانیتور، دکمه های لمسی پایین مانیتور و سایر اجزای بالای مانیتور را به صورت یکپارچه در زیر خود جای داده است. همچنین نهایت تلاش در طراحی این گوشی صورت گرفته که حاشیه های کناری و بالا و پایین نسبت به مانیتور نزدیک بوده و کلفت به نظر نرسند. علاوه بر طراحی متفاوت این گوشی، مانیتور آن مزیت رقابتی دیگر Droid DNA محسوب می شوند. این مانیتور بدون اغراق یکی از با کیفیت ترین و پر دقت ترین مانیتورهای به کار گرفته شده در گوشی های تلفن همراه در حال حاضر است. مانیتور این گوشی با سایز 5 اینچی خود قادر است تصاویر را با رزولوشن فوق العاده 1920 در 1080 پیکسل نمایش دهد که این به معنای تراکم پیکسل باور نکردنی 441 پیکسلی در هر اینچ مربع است! دوربین اصلی این گوشی در قسمت پشت آن از کیفیت 8 مگاپیکسل بهره می برد و می تواند عکس هایی با رزولوشن 3264 در 2448 پیکسل برای شما به ارمغان بیاورد. سیستم عامل این گوشی آندرویید نسخه 4.1 می باشد که امکان ارتقا به نسخه 4.2 این سیستم عامل نیز در این گوشی پیش بینی شده است.
حالت Grid در نرم افزار گالری، زمانی که گوشی را به صورت شارژ مستقیم ایرانسل افقی در دست گرفته ایم.
بسته بروز رسانی Nokia 808 PureView بهبود های فراوانی را به ارمغان می آورد که بیشتر آنها مربوط به بخش دوربین و فیلم برداری می شود، مهمترین این بهبود ها عبارتند شارژ مستقیم ایرانسل از:
سونی بعد از جدایی از شرکت همکار سابق خود یعنی اریکسون حوزه تولید گوشی های تلفن همراه موفقیت های زیادی در تولید و عرضه گوشی های هوشمند پیدا کرد به شکلی که هم اکنون قریب به اتفاق کارشناسان بازار تلفن همراه گوشی های سونی را یک گام پیشرفته تر و زیباتر از گوشی های سونی اریکسون سابق می دانند. درست است که سونی در بازار گوشی های هوشمند به خوبی ظاهر شده ولی هنوز مدل های High End این برند در پشت گوشی های هوشمند High End برندهای سامسونگ و HTC در بازار حرکت می کنند. سونی با تشخیص این نقیصه تلاش کرده که با تولید Xperia T بتواند در این رده از بازار هم قابلیت های خود را به رقبا اثبات کند. . در قسمت پشت بدنه Xperia T انحنایی دیده می شود که البته به شدت انحنای Arc سونی اریکسون نیست و اختلاف نازک ترین قسمت با کلفت ترین قسمت در اندازه زیادی نمی باشد. در پنل رویی این گوشی همانند بیشتر گوشی های سونی تولید شده لبه های تیز به چشم می خورد که در پنل پشتی این لبه های تیز تبدیل به لبه های با انحنای مناسب شده اند. با در نظر گرفتن کلیه موارد فوق باید اذعان داشت که این مدل یکی از گوشی های خوش شارژ مستقیم ایرانسل دست سونی می باشد. مانیتور این گوشی از اندازه 4.55 اینچ برخوردار بوده و می تواند تصاویر را با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل نمایش دهد که این به معنای تراکم 323 پیکسل در هر اینچ مربع است. تراکم رنگ این مانیتور به 16 میلیون رنگ می رسد. موتور تصویری BRAVIA در کنار تراکم رنگ و تراکم پیکسل بالا در این مانیتور موجب شده که کیفیت تصاویر نمایش داده شده روی این مانیتور مثال زدنی باشد. این گوشی از دو دوربین بهره می برد که دوربین اول در بالای مانیتور جای گرفته و برای تماس های تصویری کاربرد دارد. دوربین دوم این گوشی هم در قسمت پشت آن قرار داشته و از کیفیت فوق العاده 13 مگاپیکسلی برخوردار است. این دوربین می تواند عکس هایی با رزولوشن 4128 در 3096 پیکسل را برای شما به ارمغان بیاورد. سیستم عامل این گوشی آندرویید نسخه 4.0.4 است و با وجود پردازنده 1.5 گیگاهرتزی دوهسته ای در این گوشی بسیار روان کار می کند. امکان مشاهده فایل های آفیس در این گوشی فراهم است. 50 گیگابایت حافظه کلود هم در اختیار خریداران این گوشی قرار می گیرد.
شاید به نظر برسد که سیستم عامل سیمبیان -- که نسخه های جدید آن با نام نوکیا بل عرضه شده است -- روزهای پایانی زندگی بلند و پر افتخار خود را سپری می کند، اما شرکت نوکیا قطعاً به این زودی ها کاربران میلیونی این سیستم عامل را رها نمی کند. در همین رابطه نوکیا که این روزها حسابی سرگرم آماده سازی بسترهای لازم برای عرضه سری جدید محصولات ویندوز فونی خود است، خبر از ارائه یک بسته بروز رسانی برای شارژ مستقیم ایرانسل چهار گوشی مبتنی بر نوکیا بل داده است.گوشی اول این لیست، Nokia 808 PureView نام دارد که به داشتن یک دوربین فوق‌العاده با کیفیت معروف است. سه گوشی دیگر این لیست نیز عبارتند از Nokia 701، Nokia 700 و Nokia 603 که البته بروز رسانی های کوچک تری را دریافت خواهند کرد.
5- Sony Xperia T شارژ مستقیم ایرانسل
Nokia PureView 808 Gallery شارژ مستقیم ایرانسل
دسترسی به امکانات بیشتر هنگام باز کردن تصاویر از طریق ویجت قرار گرفته در صفحه اصلی. از جمله این امکانات بیشتر می توان به امکان مشاهده دیگر تصاویر، بزرگ نمایی، به اشتراک گذاری، ویرایش و شارژ مستقیم ایرانسل ارسال سریع تر تصاویر اشاره کرد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 7 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

هنگام خرید شارژ ایرانسل نصب برنامه و یا ... رخ می‌دهد. گوشی را خاموش کرده و پس از روشن کردن دوباره سعی نمایید
General :Alredy in use : خرید شارژ ایرانسل
پیشنهاد برای رفع خرید شارژ ایرانسل این مشکل :
phone خرید شارژ ایرانسل will be restarted :
1- خرید شارژ ایرانسل مستر ریست گوشی
علت اون پیغام اینکه یکی از برنامه های موجود خرید شارژ ایرانسل در گوشی شما در خواست دسترسی به اینترنت میکنه اون میتونه یک برنامه آنتی ویروس یا هر برنامه دیگری باشه. اونها رو غیر فعال کنید
1- دکمه مربع را بگیرید و نگه خرید شارژ ایرانسل دارید تا حروف تایپ بشه
فایلی توی فولدر Message بصورت Hidden شده که اگر از Hidden بودن خارجش کنید درست میشه. برای اینکار از برنامه SeleQ خرید شارژ ایرانسل استفاده کنید.
2- تعریف کردن کاری برای دکمه مربع درگوشی ( مانند برنامه‌های چراغ قوه (power torch ) و ... ) خرید شارژ ایرانسل
این پیغام وقتی میاد که شما برنامه خرید شارژ ایرانسل های زیادی رو لود کرده باشین
بهتره در درجة اول مموری کارت رو درآورده و گوشی رو روشن کنید اگه درست نشد مستر ریست کنید خرید شارژ ایرانسل و بعد گوشی رو فرمت.
معمولا برای گوشی های غیراز سری 60 به هنگام نصب برنامه ایجاد می‌شود ولی گاهی در گوشی هایی که مربوط به سری 60 هم هستند دیده می‌شود. برای خرید شارژ ایرانسل اینکار بهتر است گوشی را مستر ریست کنید.
Phone Startup Failed.Contact the خرید شارژ ایرانسل retailer :
در قسمت log گوشی منوی چپ را بزنید و سپس در قسمت اپشن گوشی در قسمت log duration به جای گزینه no log یا خرید شارژ ایرانسل 1 روز یا 10 یا 30 را انتخاب کنید!
زمانی با این پیغام مواجه می‌شویم که از برنامة mum sms و یا برنامه‌های مشابهی که خرید شارژ ایرانسل برای sms هست استفاده می‌کنیم. این برنامه‌ها smsها رو مخفی میکنه – اگه شما این برنامه رو پاک کنید از این مشکل هم راحت می شوید.
به قسمت تنظیم زمان می روید و GMT offset را روی 03:30+ تنظیم می کنید به خرید شارژ ایرانسل محض تغییر دادن offset از شما سوال می کند که
select access point (no data) : خرید شارژ ایرانسل
گوشی مدام خرید شارژ ایرانسل پیغام خطای با علامت ! را نشان می دهد.
close all application خرید شارژ ایرانسل :
مشکل 6600 که ساعتش خود به خود خرید شارژ ایرانسل عوض میشه ممکن هست از قسمت auto time update باشه.اگر اون فعال باشه این مشکل پیش می آید
موبایل پیغامهایی خرید شارژ ایرانسل مثل رسیدن پیام کوتاه (مَسیج) و تلفنهایی که جواب نداده شده (میس کال) را نمایش نمی دهد:
unable to install comitable خرید شارژ ایرانسل with series 60 support version 0.00 :
پیشنهاد برای رفع این مشکل : خرید شارژ ایرانسل
Memmory Card خرید شارژ ایرانسل Corrupted :
موزیک روشن خرید شارژ ایرانسل شدن گوشی نوکیا 6600 قطع و وصل میشه :
گوشی خرید شارژ ایرانسل فقط عدد تایپ می‌کنه :
there is nothing خرید شارژ ایرانسل good palying :
این مشکل روی گوشی‌های 3650 می‌باشد – راه حلی غیر علمی دارد به این صورت که خیلی آروم فیش هندز فری خرید شارژ ایرانسل رو تا نصفه داخل گوشی فرو کنید بعد که صدا داخل اسپیکر ها شد فیش رو آروم تا ته فرو کنید
در حالت Safe Mode این مشکل بوجود نمیاد. این مشکل مربوط به مموری کارت می‌باشد و ربطى هم به Firmware نداره. بهتره نرم افزار هاى Autorun رو حذف کنید. کسانی هم که پین کد وارد گوشی کردند اگه مدتی پس از درخواست پین کد و وارد کدن خرید شارژ ایرانسل اون فاصله بذارند مشکل حل می‌شود.
این پیغام موقعی ظاهر میشود که بعلت ریستارت نادرست و یا نصب یک برنامه مخرب فایل startup گوشی پاک خرید شارژ ایرانسل شده باشه
پیغام مربوط به سیستم گوشی هست. مشکلات زیادی باعث ایجاد این error میشه1 :- وصل کردن مموری کارت گوشی دیگه که روش برنامه نصب هست -2کامل نصب نشدن یک برنامه که در روت گوشی نصب خرید شارژ ایرانسل شده -3 مستر ریست کردن گوشی قبل از فرمت کردن مموری کارت و...
این مشکل زمانی ایجاد می‌شود که مموری کارت خوب فرمت نشده و یا در حین فرمت با مشکل دیگه‌ای روبرو شده، برای مثال خود من وقتی یکبار مموری کارت روفرمت می کردم، وقتی وسطهای کار Cancel کردم – این پیغام را برای من می‌داد. دوباره فرمت خرید شارژ ایرانسل کردم و درست، شما هم سعی کنید دوباره فرمت کنید و اگه نشد با کارت ریدر فرمت کنید.
احتمالا Error مربوط به خرید شارژ ایرانسل برنامه Mini Gps باشه که تنظیم شده روی Event Alarm و یا یه برنامه مثل( screen saver ) که بعد از هر 20-30 ثانیه میخواد فعال شه و چون نمیتونه ارور میده
update date and time of the phone? شما No خرید شارژ ایرانسل را انتخاب کنید
پیشنهاد برای رفع خرید شارژ ایرانسل این مشکل :
این مورد در موارد خرید شارژ ایرانسل زیادی اتفاق می‌افتد. در حالت شایع وقتی sms ها در حالت Sending در Outbox باقی بمانند و گوشی خاموش شود، دیگه روشن نمی‌شه.
پیشنهاد برای رفع این خرید شارژ ایرانسل مشکل :
ساعت گوشی عقب وجلو خرید شارژ ایرانسل می‌شه:
آمدن صدای موزیک از گوشی هنگام استفاده از خرید شارژ ایرانسل هندزفری :
برای حل این مشکل سیم کارت ومموری کارت را درآورده و دوباره جا بزنید، اگه درست نشد مستر ریست کنید. خرید شارژ ایرانسل در صورتیکه با فلش هم درست نشود نیاز به سرویس در یک نمایندگی است و احتمال مشکل سخت افزاری دارد.
اینError هنگام پاک کردن مسیج و یا فایلی دیده شده. خرید شارژ ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

لوازم جانبی جدید نوکیا شامل شارژرهای بی سیمی است که لازم نیست برای شارژ شدن گوشی از سیم استفاده شود، بلکه با قرار گرفتن گوشی روی شارژ اتوماتیک ایرانسل این شارژرها باتری به شکل کامل شارژ می شود.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، شرکت نوکیا پس از رونمایی از گوشی های Lumia 820 و Lumia 920 شارژ اتوماتیک ایرانسل سری جدیدی از محصولات خود شامل شارژرهای بی سیم معرفی کرد.
نوکیا شارژ اتوماتیک ایرانسل اعلام کرده که کاربران می توانند از هم اکنون این شارژرها را پیش خرید کنند.
تنها شارژ اتوماتیک ایرانسل مشکل این گوشی استفاده از نرم افزار ” سیمبیان ” است که در برابر نرم افزارهایی چون اندورید، ویندو و اپل Ios کمی قدیمی به نظر می رسد.
به گزارش جذاب نیوز به نقل از خبرگزاری فرانسه، این برای اولین بار است که یک گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل موبایل با چنین دوربین قدرتمندی ساخته می شود.
قیمتی که برای شارژر ایستای نوکیا شارژ اتوماتیک ایرانسل در نظر گرفته شده برابر 25 یورو یا حدود 33 دلار است.
شارژرهای بی سیم ارایه شده برای گوشی های جدید نوکیا شارژ اتوماتیک ایرانسل طراحی و ویژگی های جالب و جذابی دارند.
این گوشی با قیمت ۶۰۰ دلار به بازار عرضه می شود که بازهم نسبت به قیمت بالای گوشی های موجود، امتیاز خوبی برای این گوشی به شمار می شارژ اتوماتیک ایرانسل رود.
نوکیا شارژ اتوماتیک ایرانسل اعلام کرده که کاربران می توانند از هم اکنون این شارژرها را پیش خرید کنند.
شارژر جعبه مانند این شرکت با قیمت 89 دلار و شارژر بالشتکی با قیمت 130 دلار در اختیار کاربران شارژ اتوماتیک ایرانسل قرار می گیرد.
شارژرهای بی سیم ارایه شده برای گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل های جدید نوکیا طراحی و ویژگی های جالب و جذابی دارند.
شرکت نوکیا قرار است این گوشی را در نیمه دوم سال جاری میلادی ( ۲۰۱۲ ) به بازار عرضه شارژ اتوماتیک ایرانسل کند.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، شرکت نوکیا پس از رونمایی از گوشی های Lumia 820 و Lumia شارژ اتوماتیک ایرانسل 920 سری جدیدی از محصولات خود شامل شارژرهای بی سیم معرفی کرد.
نوكیا 301 ویژگی های پیشرفته تری دارد كه از آنها می توان به صفحه نمایش 2.4 اینچ ، دوربین 3.2 مگاپیكسل با یك سری ویژگی های خاص دوربین كه از قابلیت Lenses در شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی های Lumia گرفته شده است ، مرورگر Xpress نوكیا و ارتباط 3.5G اشاره كرد. نوكیا 301 در رنگ های فیروزه ای ، مشكی ، ارغوانی ، زرد و سفید با قیمت 65 یورو موجود می شود. این گوشی در آفریقا ، آسیا - اقیانوسیه ، اروپا ، هند ، خاورمیانه و امریكای لاتین در سه ماهه دوم سال جاری به فروش می رسد. یك نسخه دوسیمكارته جداگانه از این گوشی نیز وجود دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GSMAria ، كمپانی نوكیا دو گوشی پیشرفته را در كنگره جهانی موبایل معرفی كرد كه این مدل ها نوكیا 105 و نوكیا 301 می باشند. نوكیا 105 مقرون به صرفه ترین گوشی نوكیا تا به امروز می باشد كه فقط 15 یورو قیمت دارد. این گوشی دارای یك سری ویژگی های اصلی مانند صفحه نمایش رنگی ، رادیو FM ، چندین ساعت زنگدار ، ساعت سخنگو ، چراغ قوه و مقاومت در برابر گردوخاك و تراوش است. نوكیا 105 در رنگ مشكی و فیروزه ای در چین ، مصر ، هند ، اندونزی ، نیجریه ، روسیه ، ویتنام شارژ اتوماتیک ایرانسل و سایر بازارها در آفریقا ، آسیا - اقیانوسیه و اروپا به فروش خواهد رسید.
لوازم جانبی جدید نوکیا شامل شارژرهای بی سیمی است که لازم نیست برای شارژ اتوماتیک ایرانسل شارژ شدن گوشی از سیم استفاده شود، بلکه با قرار گرفتن گوشی روی این شارژرها باتری به شکل کامل شارژ می شود.
گوشی جدید نوکیا با نام ” ۸۰۸ pureview ” دارای حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت، صفحه ۴ اینچی و دوربین ۴۱ مگا پیکسلی شارژ اتوماتیک ایرانسل است
شرکت نوکیا شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی تلفن همراه جدیدی با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی را رونمایی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی فنلاندی نوکیا در نظر دارد بیلیون ها نفر دیگر را به اینترنت وصل کند و به منظور دستیابی به این هدف اعلام کرد که گوشی جدید نوکیا Asha 205 را که دارای قابلیت دسترسی به اینترنت است و با استفاده از آن می توان به صورت آن لاین به سایت های اجتماعی دسترسی پیدا کرد در اختیار مردم آفریقا قرار می دهد. کاربران آفریقایی با نوکیا Asha 205 به راحتی شارژ اتوماتیک ایرانسل می توانند به فیسبوک وصل شوند زیرا یک دکمه اختصاصی برای وب سایت فیسبوک در این گوشی وجود دارد که فیسبوک را برای هر نرم افزار گوشی اجرا می کند. کاربران از طریق این نرم افزار می توانند از مزایای این شبکه اجتماعی مانند پیام رسانی ، به اشتراک گذاشتن عکس ، به روزرسانی وضعیت و … بهره مند شوند. نوکیا Asha 205 یک گوشی مناسب برای بازار موبایل آفریقا است زیرا بررسی ها نشان داده است که ۹۰ درصد کاربران در نیجریه از طریق گوشی موبایل خود به اینترنت دسترسی پیدا می کنند.
قیمتی که برای شارژر ایستای نوکیا در نظر گرفته شده برابر 25 یورو یا حدود 33 دلار است. شارژ اتوماتیک ایرانسل
شارژر جعبه شارژ اتوماتیک ایرانسل مانند این شرکت با قیمت 89 دلار و شارژر بالشتکی با قیمت 130 دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

مجموعه‌ای از ابزارهای کنترل کیفیت یکی از اتاق‌ها را به صورت کامل پر کرده‌اند. پروانه‌های پلاستیکی کوچکی بالای خروجی هوای بیشتر دستگاه‌ها قرار داده شده است. این ایده یکی از کارمندان بوده و هدف این است که از دور بتوان تشخیص داد که دستگاه در حال کار است یا خیر. کارمندان تشویق می‌شوند که چنین ایده‌هایی را مطرح کنند. میزان صرفه‌جویی ناشی از چنین ایده‌هایی محاسبه شارژ ایرانسل شده و بخشی از آن به عنوان پاداش به کارمند برگردانده می‌شود.
چنین تاکیدی بر کیفیت همیشه یکی از اولویت‌های سامسونگ نبوده است. در سال ۱۹۹۵ همه گوشی‌هایی که لی به عنوان هدیه سال نو به آشنایانش کادو داده بود، خراب بودند! او کارکنان را وادار کرد که تمام ۱۵۰۰۰۰ دستگاه آن مدل را در وسط مجموعه جمع کنند. ۲۰۰۰ نفر از کارمندان نیز در اطراف این تپه تلفن جمع شدند. تپه تلفن‌ها آتش زده شد و باقیمانده آن‌ها هم شارژ ایرانسل با بولدوزر نابود شدند. پس از آن لی به کارمندان گفت: «اگر به تولید محصولات بی‌کیفیتی مانند این‌ها ادامه دهید، باز برمی‌گردم و همین کار را تکرار می‌کنم.»
داخل مجموعه گوکی به شدت گرم و مرطوب است. این کارخانه جزیی از شبکه جهانی سامسونگ است که در سال ۲۰۱۲ جمعا ۴۰۰ میلیون تلفن (۱۲ تلفن در هر ثانیه!) تولید کرده است. کارکنان گومی پای خط تولید نمی‌ایستند. تولید در سلول‌هایی مجزا شارژ ایرانسل اتفاق می‌افتد. هر کارمند پشت میزی سه طرفه کارمی‌کند که تمام ابزارهای لازم برای کارش را با فاصله مناسب در دسترس او قرار می‌دهد. به این ترتیب آن کارمند مسئول تولید کامل دستگاه تلفن است. ایستگاه‌های کامپیوتری در کارخانه مونتاژ می‌توانند اطلاعات تولید در کل کارخانه‌های سامسونگ را به صورت بی‌درنگ برای مدیران فراهم کنند.
در ماه می ۲۰۱۲ درست سه هفته پیش از توزیع Galaxy SIII یکی از مشتریان شکایت کرد شارژ ایرانسل که کاور پشتی دستگاه به کیفیت نمونه‌های اولیه نیست. این مشتری حق داشت. جنس و بافت آن‌ها بد و نامناسب بود. صدهزار عدد از این کاورها تولید شده بود که برخی در انبار بودند و برخی روی دستگاه‌های بسته‌بندی شده نصب شده بودند. همه آن‌ها جمع‌آوری شدند. البته این بار آتشی در کار نبود. همه آن‌ها خرد شده و نمونه‌های باکیفیت جایگزین آن‌ها شد.
Gumi شارژ ایرانسل
مدیریت جدید بر چند شعار یا دستورالعمل اصلی استوار است. «پرورش افراد» (Fostering the Individual) و «تغییر از من شروع می‌شود» (Change Begins with me) جملاتی هستند که به وفور شنیده می‌شوند. اما شاید مهم‌ترین موضوع کنترل کیفیت یا آن‌گونه که در شرکت مطرح شارژ ایرانسل می‌شود «مدیریت کیفیت» باشد. تمام این اصول در یکی دیگر از مراکز سامسونگ یعنی مجموعه گومی (Gumi Complex) نیز به وضوح مورد استفاده قرار گرفته و پیاده می‌شوند. این مجموعه که در فاصله ۱۵۰ مایلی جنوب سئول قرار دارد، محل تولید تلفن‌های هوشمند مشهور سامسونگ است و همان جایی است که سامسونگ نخستین تلفن‌اش یعنی SH-100 را تولید کرد.
به این ترتیب در مرکز توسعه نیروی انسانی سامسونگ و درست بعد از سرسرای مدیریت شارژ ایرانسل جدید، اتاق فرانکفورت قرار دارد که عینا از روی اتاق هتل کمپینسکی بازسازی شده است. همه اثاثیه و مبلمان اتاق (حتی رومیزی رنگ ورو رفته آن) همان مبلمان اصلی آلمانی اتاقی هستند که لی در آن سخنرانی کرد و اکنون به کره آورده شده‌اند.
این رویداد از سال ۱۹۹۳ رسما با نام اعلامیه فرانکفورت شناخته می‌شود. مطالب اعلامیه فرانکفورت را مدیریت جدید (New Management) نیز می‌نامند. اصول این شیوه مدیریتی در کتابی ۲۰۰ صفحه‌ای به چاپ رسیده است که به تمام کارمندان سامسونگ داده می‌شود. پس از آن نیز لغت‌نامه‌ای جداگانه برای تشریح اصطلاحات به کار رفته در این کتاب منتشر شده است. به شارژ ایرانسل کارمندانی که سواد چندانی ندارند، نسخه‌ای مصور از این کتاب داده خواهد شد. لی به دور دنیا سفر کرد تا اندیشه‌هایش را در گوشه گوشه امپراتوری سامسونگ تبلیغ و ترویج کند. شین می‌گوید: «او جلسات سخنرانی متعددی را برگزار کرد. مجموعا ۳۵۰ ساعت سخنرانی کرد که متن پیاده شده آن‌ها بیش از ۸۵۰۰ صفحه شده است.»
کمپ شارژ ایرانسل تولید تلفن گومی سامسونگ بیش از ۱۰ هزار کارمند را در خود جای داده است
نخستین چیزی که در شارژ ایرانسل این مرکز به چشم می‌خورد، حضور موسیقی K-pop یا موسیقی پاپ کره‌ای در تمام فضای بیرونی مجموعه است که از بلندگوهایی به شکل صخره پخش می‌شود. این موسیقی ملایم و سبک است و به گفته یکی از سخن‌گویان سامسونگ براساس مشاوره با روانشناسان و برای کاهش استرس کارکنان انتخاب شده است. بیش از ۱۰۰۰۰ کارمند در گومی کار می‌کنند که بیشتر آن‌ها زنانی در سنین حدود ۲۰ سال هستند. مانند بیشتر جوانانی که دهه سوم زندگی را آغاز کرده‌اند، آن‌ها هم بیشتر به صورت گروهی این طرف و آن طرف می‌روند و سرشان همیشه در صفحه موبایل‌شان است. کارکنان ژاکت‌های صورتی (یا به سلیقه شخصی آبی) می‌پوشند. بسیاری از کارکنان مجرد در همان مجموعه گومی زندگی می‌کنند؛ در خوابگاه‌هایی که به اتاق‌های ناهارخوری، سالن‌های بدنسازی، کتابخانه و بارهای قهوه مجهز هستند. قهوه در کره طرفدارا



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

اگرچه به‌طور معمول در برخي از مواقع سال هم‌چون شب کريسمس و تعطيلات خاص، ميزان پيامک‌ها بيش‌تر از ديگر روزهاي خرید شارژ مستقیم ایرانسل سال است اما اين کاهش نشانگر استفاده کاربران از سرویس های دیگر همچون پیام فوری، فیس بوک یا دیگر شبکه هاست.
یکی از ویژگی هایی که سامسونگ مانور تبلیغاتی زیادی بر روی آن می دهد وجود قلم S Pen با قابلیت هایی بیش از نسخه های پیشین در گلکسی نوت 2 است. قلم جدید نسبت به قلم قبلی از طول و ضخامتی بیشتر برخوردار بوده و به گونه ای طراحی شده که در دست گرفتن آن راحت تر از گذشته است. از قابلیت های ویژه این قلم می توان به قابلیتی که سامسونگ نام آنرا Air View گذاشته اشاره نمود. Air View این امکان را به کاربر می دهد که S Pen را در بالای ایمیل، خرید شارژ مستقیم ایرانسل گالری تصاویر ویدیوها و S Planner گرفته و پیش نمایشی از آنها را بدون نیاز به باز نمودنشان مشاهده نماید.
دوربین اصلی گلکسی نوت 2 همانند گلکسی نوت 8 مگاپیکسلی بوده و خرید شارژ مستقیم ایرانسل از قابلیت فیلمبرداری 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه بهره می برد. البته یک دوربین 1.9 مگاپیکسلی نیز برای مکالمات تصویری بر روی این گوشی تعبیه شده است.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، بر اساس گزارش فوربس از آنجا که آمارهاي منتشره نشان مي‌دهند ارسال پيامک در طول خرید شارژ مستقیم ایرانسل تعطیلات کریسمس امسال نسبت به 2011 کاهش یافته، پیش بینی می شود ارسال پیام کوتاه در برخي از کشورهاي جهان طي سال جاري ميلادي با کاهش روبه رو شود.
البته عده ای از مخالفان گلکسی نوت بر این باور بودند که گوشی هوشمند نباید ابعادی این چنین بزرگ داشته باشد و از دید این افراد اگر کاربری نیازمند صفحه نمایشی بزرگتر است راه حل منطقی داشتن یک گوشی هوشمند و یک تبلت است. بدیهیست عرضه گلکسی نوت 2 نیز چندان پاسخگوی این مخالفین نیست، چرا که گلکسی نوت 2 با داشتن صفحه نمایشی 5.5 اینچی طولی حتی بیش از طول گلکسی نوت دارد. البته سامسونگ با کاستن از حاشیه ها و کم کردن تعداد پیکسل ها در عرض صفحه نمایش (720 پیکسل به جای 800 پیکسل) خرید شارژ مستقیم ایرانسل توانسته عرض گلکسی نوت 2 را کمتر از گلکسی نوت نماید و بدین ترتیب شاید بتوان آنرا خوش دست تر گلکسی نوت قبلی نامید. ضخامت گلکسی نوت 2 نیز به میزان 0.3 میلی متر کمتر از ضخامت گلکسی نوت است.
فوربس پیش بینی کرده که در طول سالی که در پیش داریم تعداد پیامک های خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارسالی در سراسر دنیا کاهش خواهد یافت.
گلکسی نوت 2 به نسخه 4.1 اندروید -- ملقب به Jelly Bean -- مجهز است و می تواند آخرین دستاوردهای گوگل در زمینه سیستم عامل را در خرید شارژ مستقیم ایرانسل دسترس کاربران قرار دهد.
گفتنی است در استرالیا کاهش ارسال پیامک 9 درصد و در هنگ‌کنگ 14 درصد گزارش شده است خرید شارژ مستقیم ایرانسل
سال گذشته در چنین روزهایی کمپانی سامسونگ در نمایشگاه IFA 2011 محصولات گوناگونی منجمله گلکسی نوت را معرفی نمود. گلکسی نوت در اصل محصولی بود که با دارا بودن صفحه نمایش 5.3 اینچی می توانستیم آنرا وسیله ای میان تبلت خرید شارژ مستقیم ایرانسل و گوشی هوشمند تلقی کنیم و حتی برخی نام فبلت (Phablet) را بر روی این رده از محصولات نهادند. امسال نیز این کمپانی با دست پر پا به نمایشگاه IFA 2012 گذارد و همانگونه که انتظار می رفت در روز 29 آگوست 2012 (8 شهریور 1391) در مراسمی ویژه نسل دوم گلکسی نوت (Galaxy Note II) را همراه با محصولاتی دیگر معرفی نمود.
سامسونگ پیش از این تلاش زیادی را برای بهبود نرم افزاری گلکسی نوت به انجام رسانده که از آن جمله می توان عرضه مجموعه نرم افزاری Premium Suite را برای گلکسی نوت نام برد . عرضه آپدیت اندروید 4 نیز ویژگی های جدیدی منجمله قابلیت تطابق اشکال و تطابق فرمول ها را برای هرچه راحتتر کردن ترسیمات به مجموعه قابلیت های گلکسی نوت اضافه نمود. اینک عرضه گلکسی خرید شارژ مستقیم ایرانسل نوت 2 می تواند نوید بخش این باشد که کاربران حتی بهتر از قبل بتوانند با کمک گرفتن از یک وسیله الکترونیکی که همیشه همراه خود دارند، ایده پردازی نموده و خلاقیت های خود را به ظهور برسانند.
از نظر ظاهری این گوشی را می‌توان گلکسی اس 3 با صفحه نمایش بزرگتر دانست اما چیزی که این گوشی را متمایز می‌کند ویژگی‌های نرم افزاری و سخت افزاری جدید آن است. با هم تعدادی از ویژگی‌های جدید نرم افزاری این گوشی را بررسی خرید شارژ مستقیم ایرانسل می‌کنیم.
گلکسی نوت 2 با بهره گیری از پردازنده 4 هسته ای 1.6 گیگاهرتزی از خرید شارژ مستقیم ایرانسل نظر توان پیشرفت چشمگیری را نسبت به گلکسی نوت (که از پردازنده 2 هسته ای 1.4 گیگاهرتزی بهره می برد) داشته است. نوت 2 با سه پیکر بندی مختلف حافظه (16، 32 و 64 گیگابایتی) عرضه می شود و می تواند از کارت حافظه microSD نیز تا ظرفیت 32 گیگابایت پشتیبانی نماید.
سامسونگ گلکسی اس 4 نهایتا معرفی شد و برای یکسال هر گوشی که در معرفی شود با این گوشی مقایسه خواهد شد، به همین خاطر بهتر است با هم یک بررسی انجام دهیم و خرید شارژ مستقیم ایرانسل بینیم که این گوشی چه ویژگی‌های برتری دارد که گوشی‌های دیگر باید با آن مقایسه شوند.
صفحه نمایش 5.5 خرید شارژ مستقیم ایرانسل اینچی گلکسی نوت 2 از نوع Super AMOLED بوده و با داشتن رزولوشن 1280x720 پیکسل و نسبت ابعاد 16:9 برای دیدن ویدیوهای HD بسیار مناسب است.
بر اساس این گزارش، در فيليپين شرکت سونرا به‌عنوان اپراتور اصلي تلفن‌هاي همراه 5/8 ميليون پيامک را در شب کريسمس به ثبت رساند، این در حالی است که سال گذشته این رقم 9/10 ميليون پيامک بوده و کاهش 22 درصدي را نشان خرید شارژ مستقیم ایرانسل مي‌دهد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

در صفحه Stand-by پنج Home Screen در نظر گرفته شده که همچون همیشه می توان آنها را با Widget های گوناگون پر نمود. با رفتن به منوی اصلی دستگاه یکی دیگر از تغییرات ظاهری جذاب نسخه 2.3 خودنمائی می کند منوی اصلی دستگاه بصورت لیستی از Application ها در چینشی 4×4 طراحی شده است اما با اندکی دقت در بالا و پائین خرید شارژ ایرانسل این منو آیکون سایر برنامه ها و Application های نصب شده در دستگاه را می توان دید که به شیوه گرافیکی بسیار زیبائی در بالا و پائین همچون یک رول حلقوی جای گرفته اند و با Drag کردن آیکون ها رو به بالا و پائین به زیبائی هر چه تمام تر به سمت بخش روئی حرکت می کنند.
دفترچه تلفن گوشی یک نمونه استاندارد اندروید با مشخصات همیشگی ست که این بار امکان Sync کردن مستقیم شماره کنتاکت های مختلف با مشخصات شناسائی این کنتاکت ها در شبکه های اجتماعی گوناگون را در اختیار کاربران قرار می دهد هرچند که این کار یعنی این عملیات Sync کرد بسیار زمان بر و تا حدودی خسته کننده است. Nexus S در وظیفه اصلی خود یعنی برقراری تماس بسیار موفق عمل نموده و صدای دریافتی و ارسالی به لطف سنسور Noise Cancelling در سطح بسیار ایده آلی قرار دارد. در حین برقراری تماس بروی صفحه نمایش علاوه بر تصویر مخاطب شش گزینه شامل Dialpad یا شماره گیر عددی، افزودن تماس یا Add Call، گزینه فعال کردن اسپیکر، Mute یا قطع صدای میکروفون، Bluetooth و بالاخره دکمه قرمز رنگ بزرگ پایان مکالمه یا End به چشم می خورد. منوی اطلاعات تماس خرید شارژ ایرانسل یا Call Log تمامی تماس های گرفته شده، دریافت شده و از دست رفته را در یک صفحه با آیکون های متفاوت به نمایش می گذارد جائیکه در برخورد با تماس های مشابه از یک شخص در یک محدوده زمانی کوتاه یک گروه از تماس ها با یک عدد که معرف تعداد تماس هاست ایجاد می کند.
google_nexus_s_14.jpgاز Application های جدید در سیستم عامل Gingerbread باید به Tags و Downloads اشاره کرد که اولی یعنی Tag برنامه ای جهت کارکرد با فناوری جدید NFC یا Near Field Communications است که یک اتصال با برد بسیار کوتاه در حد چندین سانتیمتر بین گوشی و ابزارهای مجهز به این فناوری برقرار کرده و داده های حاضر در این ابزارها که معمولا مواردی نظیر اطلاعات یک مکان، ساعت حرکت وسائل نقلیه عمومی، لینک تبلیغات تصویری در سایت های اشتراک ویدئو و مواردی از این دست می شود را در حافظه خود نگهداری می کند. بعنوان یک نمونه گوگل در جعبه همراه گوشی یک پوستر کوچک قرمز رنگ با تصاویر یک بالن در میانه آن قرار داده که با گذاشتن گوشی روی این بالن دو لینک ویدئویی در برنامه Tags ظاهر می شود که اطلاعاتی در مورد فناوری NFC می دهند. در مورد NFC صحبت های فراوانی شده است اما بطور خلاصه این فناوری در آینده نزدیک امکان استفاده از گوشی های تلفن همراه بعنوان کیف پول الکترونیکی در پرداخت های روزانه معمولا مثل خرید بلیط اتوبوس یا سینما را فراهم می آورده و راهنمای بی نظیری برای گردشگران در کسب اطلاعات در مورد اماکن تاریخی مورد بازدید خواهد بود اما تا فراگیر شدن این فناوری پیشرفته ظاهرا هنوز راه درازی در پیش است و حضور این تکنولوژی در Nexus S همچنان نمی تواند بعنوان نکته فوق العاده ای محسوب شود. دومین Application جدید در Gingerbread که در بالا به آن اشاره شد Downloads نام دارد که همانطور که از نام آن بر می آید محلی برای ذخیره و دسترسی سریع به کلیه فایل هائی ست که توسط مرورگر اینترنتی گوشی یا Application ایمیل دانلود شده اند. اما جذا از این Application ها سرویس های جدیدی هم به Gingerbread افزوده شده اند از خرید شارژ ایرانسل جمله این موارد پشتیبانی از پروتکل های تماس اینترنتی VOIP/SIP است. نکته جالب و هیجان انگیز دیگر تغییر کدهای برنامه نویسی و API های جدید برای پشیتبانی از بازی های پیشرفته و تبدیل اندروید به یک پلتفرم بازی کامل است که این مهم با توجه به پردازنده قدرتمند حاضر در Nexus S که جیپ ست گرافیکی فوق العاده ای را نیز در کنار خود می بیند کاملا قابل انجام است. پردازنده یک گیگاهرتزی این مدل به مانند Galaxy S از نوع Samsung Hummingbird با پلتفرم ARM Cortex A8 است و چیپ ست گرافیکی آن نیز همان نمونه فوق العاده PowerVR SGX540 می باشد که علاوه بر Galaxy S در S8500 Wave نیز دیده می شود. حافظه RAM این مدل 512 مگابایت است و از 16 گیگابایت حافظه داخلی در آن استفاده شده که بدلیل عدم حضور کارت حافظه راهی نیز برای ارتقا آن وجود ندارد.
صفحه کلید افزوده شده به Gingerbread همانطور که گفتیم یکی دیگر از تغییرات مهم در سیستم عامل جدید است این صفحه کلید برخلاف دیگر نمونه های آن در ورزن های پیشین این سیستم عامل کاملا برای استفاده از دست و امکان تماس چند نقطه ای یا Multitouch بهینه سازی شده است. در اینجا علیرغم کوچک تر شدن ابعاد کلیدها، به فاصله میان آنها چه در حالت افقی و چه در حالت عمودی افزوده شده است که اثر کوچک شدن کلیدها را تا حدودی کم رنگ می کند. در این صفحه کلید جدید برای استفاده از کاراکترهای خاص و مواردی که بطور معمولا در صفحه کلید دیده خرید شارژ ایرانسل نمی شوند تنها کافی ست دکمه مورد نظر را فشرده و نگه داشت در این حالت کاراکترهای مورد نظر براحتی بروی صفحه ظاهر می شوند. البته شیوه قبلی یعنی جستجو میان مجموعه کاراکترها همچنان برقرار است که این حالت برای استفاده با یک دست همچنان شیوه بهتری به نظر می رسد. بعنوان یک نمونه برای دستیابی به کاراکترهای عددی کافی ست انگشت را روی دکمه ?123 گذاشت و رو به بالا و به سمت کلیدها اصطلاحا Swipe کرد البته این شیوه یک نکته منفی هم دارد و آن هم اینکه در این حالت برای بازگشت به حالت حروفی معمول می بایست بار دیگر همان دکمه اول را فشرد و راهی برای بازگشت اتوماتیک به حالت حروفی وجود ندارد. در مجموع با وجود نکات مثبت این روش نگفته پیداست که این شیوه برای استفاده با دو دست طراحی شده است.

 



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

برای این گوشی هوشمند رابط کاربری سه‌بعدی تعریف شده است که البته امکان بازپخش تصاویر سه‌بعدی برای آن فراهم نیست. لازم به ذکر است که هم‌اکنون هیچ گوشی هوشمند با قابلیت شارژ اتوماتیک ایرانسل سه‌بعدی با این قیمت در بازار وجود ندارد.
به گزارش سیتنا از فارس به نقل از زد‌دی‌نت، قرار است این محصول با نام Canvas AD 115 وارد بازار شود و این طور که منابع محلی گزارش داده‌اند، روی آن نسخه Jelly Bean سیستم عامل اندروید نصب خواهد شد. شارژ اتوماتیک ایرانسل
به گزارش سیتنا به شارژ اتوماتیک ایرانسل نقل از مشرق، به تازگی گوشی هایی با نام یکی از برندهای معروف گوشی های تلفن همراه به صورت غیر مجاز وارد کشور شده است که در حافظه داخلی آن تصاویر و بازی های مستهجن و مبتذلی وجود دارد.
وی همچنین تغییر در شرایط کنونی را غیر محتمل ندانست: «آیا این [بازار] تغییری خواهد کرد؟ هر چیزی می تواند تغییر کند. انقلاب اسمارت فون ها هنوز در مراحل ابتدائی است.» شارژ اتوماتیک ایرانسل
بنابر این گزارش از آن جایی که بیشترین خریداران این نوع گوشی ها دانش آموزان هستند، می طلبد خانواده ها نظارت بیشتری بر شارژ اتوماتیک ایرانسل روی خرید تلفن همراه برای فرزندان خود داشته باشند.
www.mobile.patoghu.com | نگاه دور نمای تیم کوک مدیر عامل شارژ اتوماتیک ایرانسل اپل در بازار گوشی های هوشمند
Kara Swisher و Walt Mossberg در این نشست به گفتگویی طولانی با آقای Cook پرداختند. بخشی از این گفتگو به بحث در مورد آینده شارژ اتوماتیک ایرانسل بازار اسمارت فون ها اختصاص داشت:
آقای Cook همچنین اظهار نمود که هنوز فرصت بسیار بزرگی وجود دارد و چند سال دیگر تنها تعداد اندکی گوشی غیر اسمارت فون در بازار وجود خواهد داشت. شارژ اتوماتیک ایرانسل
نکته تامل برانگیز آن جا است که به هیچ وجه این تصاویر و شارژ اتوماتیک ایرانسل بازی ها از روی حافظه گوشی حذف نمی شود.
www.mobile.patoghu.com | نگاه دور نمای شارژ اتوماتیک ایرانسل تیم کوک مدیر عامل اپل در بازار گوشی های هوشمند
کنفرانس D10 که از ۲۹ تا ۳۱ می ۲۰۱۲ (۹ تا ۱۱ خرداد ۱۳۹۱) در کالیفرنیا برگزار شارژ اتوماتیک ایرانسل می گردد میزبان مهمان ویژه ای برای نشست آغازین خود بود: Tim cook — مدیر عامل اپل.
Tim Cook به RIM نیز اشاره نمود و عنوان داشت که این کمپانی هنوز شارژ اتوماتیک ایرانسل تعداد زیادی از مشتریان سازمانی را به خود اختصاص داده، اما در حال حاضر Android و iOS هستند که میدان را در ختیار دارند.
از دیگر مشخصات به‌کار رفته در این محصول شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌توان به نمایشگر 5 اینچی این گوشی هوشمند اشاره کرد که تصاویر را با کیفیت 800 در 400 پیکسل به نمایش می‌گذارند.
این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی مجهز به فلش LED دارد و دوربین دوم شارژ اتوماتیک ایرانسل آن با کیفیت 2 مگاپیکسل امکان برقراری تماس‌های تصویری را فراهم می‌کند.
شرکت میکرومکس که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلفن‌همراه در هند محسوب می‌شود، در نظر دارد گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر سه‌بعدی را با شارژ اتوماتیک ایرانسل قیمت 15 هزار روپیه(277.9 دلار) روانه بازار کند.
مدیر عامل اپل در پاسخ به سؤال آقای Mossberg در مورد اینکه چرا اپل در هر دوره تنها یک مدل آیفون را عرضه می کند اظهار نمود که اپل ساخت بهترین محصول را در دستور کار خود دارد و خط مشی یا فرمانی مبنی بر این که تنها یک مدل [آیفون] شارژ اتوماتیک ایرانسل باید ارائه شود وجود ندارد. بنابراین اگر اپل به این نتیجه برسد که می تواند مدل های بیشتری [با حفظ الگوی عرضه بهترین محصول] عرضه نماید این کار را خواهد کرد.
Tim Cook در پاسخ به اشاره آقای شارژ اتوماتیک ایرانسل Mossberg به این موضوع که سازندگان اندروید نسبت به گذشته بر روی تعداد کمتری از مدل ها تمرکز دارند با طعنه گفت: «تعجب می کنم این ایده را از کجا آورده اند!»
اخیرا گوشی هایی با نام یکی از برندهای معروف تلفن های همراه به صورت غیر مجاز به کشور وارد شده که حافظه داخلی آن حاوی تصاویر مستهجن و بازی های مبتذل شارژ اتوماتیک ایرانسل است.
Tim Cook در پاسخ به پرسش خانم Swisher در مورد دورنمای رقابت در عرصه گوشی های هوشمند چنین پاسخ داد: «نمی شارژ اتوماتیک ایرانسل خواهم بگویم ما حاکم این عرصه هستیم. می خواهم بگویم ما بهترین گوشی را داریم.»
وی همچنین به این موضوع اشاره نمود که خط مشی اپل در استفاده از یک اندازه صفحه شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایش، یک فروشگاه برنامه و اتخاذ یک سیاست توانسته مانع به وجود آمدن گسستگی (Fragmentation) شود — مشکلی که توسعه دهندگان برنامه های اندروید با آن دست به گریبانند .
www.mobile.patoghu.com | نگاه دور نمای تیم کوک مدیر عامل اپل در بازار شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی های هوشمند
همچنین گفتنی است این گوشی های غیر مجاز با قیمت بسیار پایین در سطح کشور در شارژ اتوماتیک ایرانسل حال خرید و فروش می باشد.
مدیر عامل اپل همچنین عنوان نمود که اندروید و iOS دو بازیگر اصلی عرصه گوشی های هوشمند هستند و ویندوز فون هم در حقیقت به تازگی به این بازار پیوسته است و شاهد آنچه آنها [مایکروسافت و شارژ اتوماتیک ایرانسل متحدانش] انجام می دهند خواهیم بود.
نخستین گوشی هوشمند سه‌بعدی ساخت کشور هند به پردازنده دوهسته‌ای با توان یک گیگاهرتز مجهز شده است و علاوه بر این شامل رم یک گیگابایتی، حافظه داخلی 4 گیگابایتی شارژ اتوماتیک ایرانسل و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD می‌شود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

«وین لام» یکی از کارشناسان iSuppli در این مورد می‌گوید: «واقعیت این است که رقابت در بازار موبایل بسیار شدید و نزدیک است. این رقابت در سال 2012 اما بیشتر در حوزه موبایل‌های هوشمند رونق داشت و این گوشی‌ها بودند که توانستند میزان فروش، سود و سهم بازار هر شرکت تولید‌کننده را تعیین کنند تا جایی که حدود نیمی از گوشی‌های موبایلی را که در سال 2012 به سرتاسر جهان صادر شده‌اند، موبایل‌های هوشمند تشکیل می‌دهند. این همان حوزه‌ای بود که سامسونگ توانست در شارژ ایرانسل آن نسبت به نوکیا حضور موفق‌تر و موثرتری داشته باشد.»
سامسونگ پر فروش ترین برند موبایل شارژ ایرانسل دنیا در سال 2012
به عقیده کارشناسان و فعالان بازار موبایل، موفقیت سامسونگ در برابر نوکیا بیشتر به دلیل تمرکز این شرکت کره‌ای روی طراحی صنعتی بهتر و البته مدل‌های هوشمند بوده است. در حال حاضر سامسونگ به خاطر عرضه موبایل‌های هوشمند پیشرفته و گران‌قیمت برای کاربران رده بالا و از طرفی عرضه موبایل‌های هوشمند کاربردی و شارژ ایرانسل ارزان قیمت برای کاربران نه چندان حر‌فه‌ای توانسته است، مقبولیت خوبی در بازار پیدا کند.
کره‌ای محبوب در شارژ ایرانسل صدر
به این ترتیب سامسونگ حالا عنوان برند برتر موبایل سال را از آن خود کرده است. تا‌کنون نوکیا با خیال آسوده بر جایگاه شماره یک فروش موبایل دنیا تکیه زده بود؛ اما از ابتدای سال شارژ ایرانسل جاری سامسونگ با حرکتی سریع و فروشی قدرتمند توانست این جایگاه را از آن خود کند.
این گزارش نشان می‌دهد که میزان صادرات جهانی موبایل‌های هوشمند در سال 2012 افزایش 5/35 درصدی خواهد داشت؛ در حالی که این افزایش برای کل بازار جهانی گوشی‌های موبایل تنها یک درصد شارژ ایرانسل خواهد بود. بر اساس این آمار میزان ضریب نفوذ موبایل‌های هوشمند در جهان تا پایان سال 2012 به 47 درصد می‌رسد؛ در حالی که این میزان در سال 2011 برابر 35 درصد بوده است.
گلکسی گراند با نمایشگر موسوم به WVGA و پردازنده 1.2 گیگاهرتزی یک اسمارتفون سطح بین المللی ارزیابی شده تا افرادی که علاقمند به استفاده از دو سیم کارت هستند بتواند از امکانات شارژ ایرانسل این گوشی بهره مند شوند.
برای اولین بار بعد از چهارده سال دیگر نوکیا رتبه اول را در تجارت جهانی گوشی‌های موبایل در اختیار ندارد. نوکیا حالا جای خودش را به رقیب کره‌ای یعنی سامسونگ داده است تا به جایگاه دوم این رتبه بندی شارژ ایرانسل سقوط کند.
سامسونگ سال ۲۰۱۲ را در حالی پشت سر گذاشت که تجربه فروش ۳۰ میلیون دستگاهی گوشی Galaxy S3 را دارد؛ اما نوکیا هنوز در مرحله گذار از سیمبین به ویندوزفون بوده و به شارژ ایرانسل تازگی فروش اسمارت فون‌های ویندوز فون 8 خود را آغاز کرده است.
سامسونگ گویا بهترین عملکردش را در سال 2012 به نمایش گذاشته است. این شرکت همچنین در بازار موبایل‌های هوشمند هم توانست بر اپل محبوب و پر‌طرفدار غلبه کرده و با افزایش 8 درصدی سهم بازار خودش به برترین تولید‌کننده در جهان شارژ ایرانسل تبدیل شود. در مقابل بیشترین کاهش و سقوط در بازار هوشمندها به نوکیا اختصاص دارد که با کاهش 11 درصد سهمش از بازار موبایل‌های هوشمند در رتبه سوم این فهرست قرار گرفته است. حالا نوکیا همراه با دو شرکت HTC و RIM هر کدام به سهم 5 درصدی از بازار موبایل‌های هوشمند رضایت داده‌اند تا به ترتیب رتبه‌های سوم، چهارم و پنجم این رتبه‌بندی را در اختیار بگیرند.
سامسونگ اسمارتفون 5 اینچی مخصوص مسافران و تاجرانی که دائم شارژ ایرانسل سفر می کنند، را راهی بازار می کند.
سامسونگ در این سال‌ها شارژ ایرانسل تمام تلاش خودش را برای دنبال کردن راه شرکت‌های بزرگ، شناسایی نیاز بازار و کاربران و البته فرصت‌های بازار انجام داده و همچنین توانسته خودش را با روند رشد و تغییر بازار همراه کند.در مقابل اما شرکت فنلاندی نوکیا همچنان درگیر تغییر سمت و سویش به طرف موبایل‌های هوشمند و البته تمرکز بر تولید موبایل‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل ویندوز خودش است. این موضوع تاثیر قابل توجهی بر کاهش میزان صادرات جهانی نوکیا داشته و از طرفی فروش موبایل‌های قدیمی مبتنی بر سیستم عامل سیمبین این شرکت هم کاهش قابل توجهی داشته است.
آخرین و جدیدترین گزارش منتشر شده از سوی موسسه تحقیقاتی iSuppli در این مورد نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ تا پایان سال 2012 سهم 29 درصدی از بازار جهانی گوشی‌های موبایل را در اختیار گرفته در حالی که سهم بازار این شرکت در سال 2011 برابر 24 درصد بوده است. در مقابل شرایط برای نوکیا کاملا برعکس سامسونگ شده است. در حالی که سهم نوکیا از بازار جهانی در سال 2011 برابر 30 درصد بود، حالا انتظار می‌رود این سهم تا پایان سال شارژ ایرانسل 2012 به 24 درصد کاهش پیدا کند. حالا این اولین باری است که سامسونگ توانسته رتبه اول را در جدول برترین برندهای بازار جهانی موبایل در اختیار بگیرد و همچنین اولین بار از سال 1998 تا حالا است که نوکیا جایگاه خودش را در صدر بازار جهانی موبایل از دست می‌دهد و به رتبه‌های پایین‌تر سقوط می‌کند.
سیستم عامل گلکسی گراند جلی بین 4.1.2 بوده و دارای دو دوربین است. دوربین اصلی 8 شارژ ایرانسل مگاپیکسل بوده و دوربین جلو نیز 2 مگاپیکسل است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 اما می توان اینطور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قلمداد کرد که 30 دلارتنها برای مینی تبلت هایی با صفحه نمایش کوچکتر از 10.8 اینچ است که انتظار می رود تا پایان امسال به دست کاربران برسد.
پس از آنکه شکایات متعددی به کمیسیون تجارت منصفانه‌ی تایوان ارائه شد، این کمیسیون خود را موظف دانست تا آن را پیگیری و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تا حصول نتیجه‌ی قانونی دنبال نماید. این اقدام موجب شده تا سامسونگ کلیه اقدامات بازاریابی خود را در حال حاضر در این منطقه متوقف کند که شامل ارسال نظرات ناشناس نیز می‌شود.
گفتنی است در ویندوز قبلی که مایکروسافت مجبور شد 120 دلار برای هر نسخه تعیین کند,قیمت می توانست تا 200 و 300 دلار نیز تعیین شود اما امروز در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مورد عصر به اصطلاح بعد از پی سی منطقی نیست.
در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صورت مجرم شناخته شدن سامسونگ در این پرونده، بی شک می‌تواند دردسرهایی را برای آنها در پی داشته باشد.
جالب اینجاست که این کمپانی نام‌آشنای کره‌ای پیشتر در اوایل سال جاری نیز به دلیل گمراه کردن مصرف کنندگان پیرامون قابلیت‌های دوربین Galaxy Y Duos از سوی این کمیسیون جریمه شده بود.پی‌سی ورلد و فون آرنا گزارش کرده‌اند که سامسونگ، این موضوع را قبول نموده و اعلام کرده که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ارسال نظرات با نام افراد ناشناخته و بر علیه کمپانی‌های دیگر را تکرار نخواهد کرد.
در صورت اثبات اتهام سامسونگ آنها می‌بایست حداکثر تا سقف 25 میلیون دلار تایوان (معادل 835 هزار دلار امریکا) را به عنوان جریمه پرداخت نمایند. با این وجود، در واکنش به این اخبار، شرکت کره‌ای سامسونگ اعلام کرده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که این «حادثه‌ی ناگوار» بر خلاف «اصول بنیادین» سامسونگ است.
به احتمال دیگر، همانطور که Paul Thurrott در SuperSite اقرار کرد که 30 دلاری که در مورد آن صحبت شد به نقل از وال استریت ژورنال,ممکن است قیمت پیشنهادی مایکروسافت برای مینی تبلتهایی باشد که برای ویندوز RT ساخته خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شده است (و نه8) به همراه آفیس 2013 RT.
سامسونگ سال‌ها است که در زمینه طراحی و ساخت ابزارهای پوشیدنی فعالیت می‌کند اما تا به امروز نتوانسته در این زمینه موفق باشد. در سال 1999 این کمپانی اولین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ساعت مچی که کار تلفن همراه را نیز انجام می‌داد، با نام SPH-WP10 وارد بازار کرد. پس از آن در سال 2009 نیز ساعت دیگر با نام S9110 که تصویر آن را در ابتدای مقاله مشاهده کردید وارد بازار شد. این ساعت دارای صفحه لمسی، بلوتوث و امکان همگام سازی ایمیل‌ها با اوت‌لوک بود. S9110 حدود 470 دلار قیمت داشت و هیچ وقت موفق نبود.
در ویندوز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 7، مایکروسافت قیمتهایش را برای هر نسخه کاهش داد که دلیل اش این بود که در آن زمان جلوی پیش افتادن لینوکس را بگیرد. به موازات آن این اقدام مایکروسافت نیز در شکستن قیمت OEM ها در ویندوز 8 و مینی تبلتها را می توان با هدف خنثی کردن سیستم های آندرویدی تعبیر کرد.
این در حالی است که اسنادی که به صورت آنلاین منتشر شده‌، نشان می‌دهد که این کمپانی دانش‌آموزان و دانشجویان را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به صورت ناشناس به کار گرفته تا از محصولات سامسونگ تعریف و تمجید کرده و در عین حال به انتقاد از تولیدات HTC بپردازند.
وال استریت ژورنال گزارش داد اوایل این هفته مایکروسافت ، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ویندوز 8 همراه با آفیس خود را به شرکای سازنده، با تخفیف قابل توجهی (قیمت هر نسخه 30 دلار ) به جای 120 دلار ویندوز 8 ارایه می دهد.
اگر 30 دلار فقط برای صفحه نمایش کوچکتر باشد، در مورد مایکروسافت اذعان این واقعیت اجتناب ناپذیر است که تمایل دارد دستگاه هایی با صفحه نمایش کوچکتر از رایانه های شخصی با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صفحه نمایش بزرگتر، ارزان تر باشد.
ساعت مچی SPH-WP10 سامسونگ که امکان برقراری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تماس تلفنی را داشت.اما حالا با پلتفرم اندورید امکان ساخت یک ساعت هوشمند تمام عیار میسر شده است و براساس اظهارات تازه مدیر بخش موبایل سامسونگ احتمالا امسال شاهد ساعت هوشمند سامسونگ خواهیم بود.
شواهد نشان می‌دهند که اپل تنها تولیدکننده موبایل نیست که بر روی ساخت ساعت هوشمند کار می‌کند. بلومبرگ گزارش کرده که مدیر بخش موبایل سامسونگ، لی‌یانگ رسما تایید نموده که شرکتش در حال توسعه و طراحی ساعت مچی هوشمند است. او گفته که مدت‌هاست در حال کار بر روی ساعت هوشمند هستند و همچنین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اذعان داشته که سامسونگ سخت در تلاش است تا این محصول را هر چه سریعتر وارد بازار کند.
مینی تبلتهای مبتنی بر ویندوز ۸ می آیند، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نت بوکها باز می گردند؟
پیش از این، شایعاتی در رابطه با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ساعتی به نام Galaxy Altius منتشر شده بود و تصاویری از رابط کاربری آن بدست آمده بود. مدیر بخش موبایل سامسونگ اطلاعات بیشتری در رابطه با پروژه ساعت هوشمند این شرکت بیان نکرده است.
کمتر و کمتر شدن OEM ها ,علاقه مندان به ویندوز RT را بیشتر می کند و ممکن است افرادی با درآمد پایین تر به فکر استفاده از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ویندوز RT بیفتند.
البته من نمی گویم که مایکروسافت آتش به مال خود زده است چرا که اعتقاد دارم فروش 8/Windows RT برای نسخه خانگی آن بوده است.وال استریت ژورنال به نقل از فردی که نامش ذکر نشده نوشت: مایکروسافت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 30 دلار در ازای هر نسخه برای کاربرانش برای استفاده در رایانه های شخصی و تبلتها (با صفحه نمایش در اندازه های مختلف) در نظر گرفته است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 تاکنون هرکسی که با شماره ایرانسل شما تماس می گرفت، تا قبل از اینکه شما به تماس جواب دهید، صدای «بوق…بوق» معمولی را می شنید. سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، یک سرگرمی و فناوری نوین است که به شما امکان تغییر این صدا را خرید شارژ ایرانسل می دهد.
خرید شارژ ایرانسل آهنگ پیشواز برای شما پخش نخواهد شد، بلکه برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند (از تمامی خطوط) پخش می‌شود.
• استفاده از سرویس خرید شارژ ایرانسل آهنگ پیشواز، هزینه ماهیانه، هزینه فعال‌سازی یا هزینه تغییر تنظیمات ندارد و تنها هزینه آن، هزینه خرید هر آهنگ برای یک دوره زمانی مشخص است.
• در صورتی که برای تغییر تنظیمات یا دریافت اطلاعات (مانند فهرست آلبومتان) از روش پیام کوتاه استفاده کنید، هزینه ارسال هر پیام کوتاه مطابق طرح تعرفه خرید شارژ ایرانسل فعال در حسابتان محاسبه می‌شود. سایر روش‌های استفاده از این سرویس رایگان است.
درباره پیشواز ایرانسل خرید شارژ ایرانسل بیشتر بدانیم
آهنگ پیشواز چیست؟ خرید شارژ ایرانسل
جدال خرید شارژ ایرانسل سامسونگ و اپل… کره‌ای‌ها می‌تازند
چند نکته خرید شارژ ایرانسل مهم:
در این دوره زمانی اپل در جایگاه دوم قرار گرفت. در حالی که سهم بازار آن ۱۸٫۵ درصد بود. ال جی الکترونیک نیز با ۱۷٫۵ درصد سهم بازار در جایگاه سوم جای گرفت. سهم بازار ال جی در پایان آگوست ۲۰۱۲ حدود ۱۸٫۲ درصد بود. کمپانی ComScore اظهار داشت که سیستم عامل اندروید گوگل در فاصله ماه های سپتامبر تا نوامبر ۲۰۱۲ ، ۱٫۱ درصد از سهم بازار را بدست آورد که نشان می دهد ۵۳٫۷ درصد گوشی های هوشمند در آمریکا دارای این سیستم عامل می باشند. iOS خرید شارژ ایرانسل اپل در ۳۵ درصد گوشی ها بارگذاری شده بود در حالی که پلت فرم بلک بری Research In Motion با ۷٫۳ درصد سهم بازار در جایگاه سوم قرار گرفت.
ایرانسل می کوشد با ارائه سرویس های متنوع و کاربرد های جدید و جذاب برای تلفن همراه، جامعه ایرانی را با فناوری روز دنیا همراه کند. ایرانسل در جدیدترین گام خود، یکی از جذاب ترین فناوری های شبکه تلفن همراه خرید شارژ ایرانسل را به ایرانیان عرضه می کند.
فقط هزینه خرید شارژ ایرانسل خرید را می پردازید!
این اپراتور روی سیم‌کارت‌های خود سرعت ۱۲۸ و ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه را ارائه می‌کند و هم‌اکنون روی سیم‌کارت‌های دیتا و دائمی اینترنت یک مگابیت خرید شارژ ایرانسل بر ثانیه ارائه کرده است.
• ارسال پیام کوتاه برای خرید / حذف رایگان خرید شارژ ایرانسل است.
اپل خرید شارژ ایرانسل یا سامسونگ؟
براساس گزارش های موسسه تحقیقاتی ComScore ، شرکت کره‌ای سامسونگ، همچنان جایگاه برتر خود در بازار گوشی های خرید شارژ ایرانسل موبایل در ایالات متحده را حفظ و تقویت می کند. این کمپانی در نوامبر ۲۰۱۲ حدود ۲۶٫۹ درصد کل مشترکین موبایل در این کشور را در دوره سه ماهه به خود اختصاص داد که در مقایسه با دوره سه ماهه قبل ، افزایش ۱٫۲ درصدی را نشان می دهد.
• دقت کنید که آهنگ پیشواز شما در تنظیمات گوشی شما ذخیره نمی شود، بلکه در شبکه تلفن همراه ایرانسل قرار می گیرد. بنابراین مهم نیست که گوشی شما ساخت کدام شرکت است یا مدل و قابلیت‌های آن چیست. شما می توانید با هر نوع گوشی ای از این سرویس خرید شارژ ایرانسل استفاده کنید.
• در صورت حذف آهنگ، امکان بازگرداندن هزینه خرید شارژ ایرانسل آن به شما وجود ندارد.
• آهنگ خرید شارژ ایرانسل پیشواز زنگ گوشی تلفن همراه شما نیست!
اینترنت خرید شارژ ایرانسل پرسرعت ۱ مگابایتی برای رایتل
رایتل برای خرید شارژ ایرانسل اولین بار در کشور در جشنواره زمستانی برف خود روی سیم‌کارت تلفن همراه اینترنت پر سرعت ۱ مگابیت بر ثانیه‌ای ارائه می‌کند.
در صورت استفاده از سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، توجه داشته باشید که در حالت پخش تک آهنگی بلافاصله بعد از اتمام دوره اعتبار خرید شارژ ایرانسل آخرین آهنگ پیشواز فعال بر روی خط شما، ایرانسل بطور خودکار نسبت به تمدید آخرین آهنگ برای یک دوره مشابه(با قیمت روز) اقدام خواهد کرد. همچنین در حالت پخش چند آهنگی، بلافاصله بعد از اتمام دوره اعتبار هر یک از آهنگ ها، ایرانسل بطور خودکار نسبت به تمدید هر یک از آنها برای مدتی مشابه دوره انتخابی قبل(با قیمت روز) اقدام خواهد کرد. در صورت عدم تمایل به تمدید سرویس آهنگ پیشواز پیش از پایان دوره اعتبار آن، نسبت به حذف آن اقدام نمایید. به خاطر داشته باشید که در صورت تمدید خودکار سرویس آهنگ پیشواز روی خط شما، هزینه فعالسازی مجدد آن از اعتبارشما کسر و یا به صورتحساب سیم کارت دائمی شما افزوده خواهد شد.
جشنواره برف از اول دی‌ماه آغاز شده و تا پایان اسفند ماه ۹۱ ادامه دارد. قیمت سیم کارت دیتا و اعتبای رایتل ۲۰ هزار تومان و قیمت سیم‌کارت‌های دائمی خرید شارژ ایرانسل رایتل ۱۲۰ هزار تومان است.
از این پس و با استفاده از سرویس آهنگ پیشواز، دیگر مجبور خرید شارژ ایرانسل نیستید که تماس گیرندگان تان را با صدای معمولی «بوق…بوق» در انتظار بگذارید. بلکه می توانید این صدا را برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند، مطابق میلتان به یک قطعه موسیقی یا آهنگ خاص تغییر دهید.
اینترنت خرید شارژ ایرانسل پر سرعت در سیم‌کارت‌های رایتل
• پس از خرید، یک پیام کوتاه تایید برای اشتراک سرویس و یک پیام کوتاه تایید برای خرید آهنگ پیشواز دریافت خواهید کرد و ظرف چند دقیقه اولین آهنگی که خریداری می‌کنید به طور پیش‌فرض خرید شارژ ایرانسل برای تمامی تماس‌گیرندگان شما تنظیم خواهد شد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

اینکه یکی از تلفن های همراه سونی که پتانسیل بسیار خوبی برای گسترش در بازار دارد و ایده جذاب پلی استیشن موبایل را با خود یدک شارژ مستقیم ایرانسل می کشد، اینگونه از دور رقابت خارج شود، کمی عجیب به نظر می رسد. البته گفته می شود که سونی پس از انتشار نسخه بتای ROM خود و تست آن توسط داوطبان، متوجه ایراد در اجرای بازی ها درون ICS شده و چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است. هرچند که این شرکت رام بتای بستنی حصیری برای اکسپریا پلی را منتشر کرده و می گوید که کاربران حرفه ای و توسعه دهندگان با مسئولیت خودشان می توانند از آن استفاده کنند.
رنگ جدید احتمالا مخاطبان زن را هدف قرار داده. جدای از تغییر رنگ، سایر مشخصات Galaxy Note 10.1 LTE در نسخه ی شارژ مستقیم ایرانسل اصلی باقی خواهد ماند.
سامسونگ اعلام کرده است که به مناسبت روز ولنتاین یک نوع شارژ مستقیم ایرانسل رنگ جدید برای Galaxy Note 10.1 LTE ارائه میکند.آخرین نسخه همراه با رنگ قرمز ارغوانی این رایانه ی لوحی(تبلت)در کره در دسترس خواهد بود.تنها برای روز ولنتاین!
در حالی که سونی‌اریکسون و شاید بهتر باشد بگوئیم سونی چندیست تلفن همراه جدیدی را معرفی نکرده، البته اگر ارائه ARCs و neo v را عرضه مدل جدید به حساب نیاوریم زیرا این دو دستگاه شارژ مستقیم ایرانسل تنها به‌روزرسانی سخت‌افزاری مدل‌های اریجینال خود بودند، این شرکت به تازگی اعلام کرده است که بالاخره خبرهای خوب و مهمی را این هفته در آستین خود دارد.
به احتمال فراوان در این رویداد بزرگ شرکت سونی ازXperia Arc HD که به Nozomi معروف شده رسما شارژ مستقیم ایرانسل پرده‌برداری خواهد کرد. احتمال دیگر نیز معرفی XperiaIon است که دارای صفحه نمایش ۴٫۵۵ اینچیHD ، استاندارد مخابراتی LTE و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است.
بر روی این تلفن همراه علاوه بر پورت USB شما پورت HDMI را هم برای تماشای فیلم و عکس های گوشی بر روی تلویزیون و نمایشگرهای بزرگ در اختیار دارید. طبق اعلام سونی باتری این موبایل تا ۶.۵ ساعت مکالمه شما را همراهی خواهد کرد. اما متاسفانه سیستم عامل آن هنگام عرضه اندروید 2.3.7 نان زنجبیلی است و در نیمه دوم ۲۰۱۲ شارژ مستقیم ایرانسل به اندروید 4‪.‬0 ارتقا خواهد یافت.
‎همچنین هدیه سونی به همراه این گوشی، اسمارت داک وسوسه انگیز آن است. با قرار دادن گوشی اکسپریا P بر روی داک جادویی سونی و شارژ مستقیم ایرانسل اتصال آن با کابل HDMI به یک تلویزیون HD، شما یک مدیا سنتر عالی در اختیار دارید که با محتوای موجود روی گوشی حسابی سرگرم شوید. علاوه بر این نگران شارژ گوشی هنگام کار با این داک نیستید، زیرا از طریق همان کابل HDMI گوشی تان نیز شارژ می شود. از همه مهمتر اینکه با استفاده از ورودی USB داک می توانید موس و صفحه کلیدی به آن متصل کرده و سپس داک را با کابل HDMI به تلویزیون وصل کنید. حالا به همین راحتی Xperia P شما تبدیل به یک مینی کامپیوتر اندرویدی شده است!
‎‫این گوشی که پیش تر با نام رمز Nyphon شناخته می شد، از نمایشگر ۴ اینچی WhiteMagic و بدنه شارژ مستقیم ایرانسل آلومینیومی بهره می برد. این تکنولوژی جدید صفحه نمایش ظاهراً بر روی کیفیت تصویر در فضای باز تمرکز دارد. قابلیت NFC، خروجی HDMI و دوربین ۸ مگاپیکسلی با کیفیت full HD نیز از دیگر قابلیت های آن است.‬
بنابر گزارش فارنت، این شرکت رسما در صفحات توئیتر و فیس‌بوک خود اعلام کرده است که هواداران سونی اریکسون منتظر یک خبر بزرگ در هفته آینده باشند که به احتمال فراوان در نمایشگاه Ces2012 رخ خواهد شارژ مستقیم ایرانسل داد و حتی چندین تصویر تبلیغاتی نیز در همین رابطه منتشر کرده است.
سونی در MWC امسال حسابی سر و صدا به راه انداخته. اولین محصول سونی که توجه ما را به خود جلب شارژ مستقیم ایرانسل می کند Xperia P است. شکل و شمایل و استایل ظاهری آن چیزی شبیه به Xperia S است، با تمی مشابه، اندروید ۲.۳ نسخه نان زنجبیلی و همچنان دو هسته ای. با توجه به معرفی Xperia U در همین نمایشگاه و Xperia S (محصول پیشین این کمپانی)، Xperia P فرزند میانی این خانواده محسوب می شود. ‬
سونی هم مانند بسیاری از موبایل های امسال از دست درز اطلاعات قبل از موعد در امان نماند و شاید در شارژ مستقیم ایرانسل ظاهر چیز زیادی برای رونمایی در MWC نداشت‫.‬ اما همیشه حضور مدیران یک شرکت با محصول جدیدی در دست بر روی صحنه هیجان انگیز است، آن هم چیزی به زیبایی Xperia U‫.‬ یک تلفن همراه هوشمند با صفحه نمایش ۳.۵ اینچی Reality Display و پردازنده ۲ هسته ای یک گیگاهرتزی که دوربین ۵ مگاپیکسلی هم دارد. که این دوربین می تواند با کیفیت اچ دی 720p به ضبط تصاویر متحرک بپردازد.
گروه خبری GSM: در حالی که سونی‌اریکسون و شاید بهتر باشد بگوئیم سونی چندیست تلفن همراه جدیدی را معرفی نکرده، البته اگر ارائه ARCs و neo v را عرضه مدل جدید به حساب نیاوریم زیرا این دو شارژ مستقیم ایرانسل دستگاه تنها به‌روزرسانی سخت‌افزاری مدل‌های اریجینال خود بودند، این شرکت به تازگی اعلام کرده است که بالاخره خبرهای خوب و مهمی را این هفته در آستین خود دارد.
رنگ ارغوانی Galaxy Note 10.1 LTE بمناسبت ولنتاین! شارژ مستقیم ایرانسل
‎‫این طور که اعلام شده این محصول را در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۲ در بازار خواهیم دید، اما سونی همچنان قیمت آن شارژ مستقیم ایرانسل را محرمانه نگه داشته است.‬
در حال حاضر Galaxy Note 10.1 LTE در سه رنگ قرمز،سفید و مشکی در شارژ مستقیم ایرانسل دسترس است. بر اساس برخی گزارش ها سامسونگ ممکن است رنگ قرمز ارغوانی را در سطح جهانی عرضه کند ،اما شاید هم این اتفاق رخ ندهد!
معرفی قدرتمند ترین تلفن همراه شرکت سونی اریکسون در هفته شارژ مستقیم ایرانسل پیش ر



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 ارديبهشت 1392 | نظرات ()