نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

اپل شارژ ایرانسل یا سامسونگ؟
تولید پردازنده هشت هسته‌ای توسط سامسونگ شارژ ایرانسل
در حال حاضر دو گوشی Galaxy S III و Galaxy S II توانسته‌اند ۱۷٫۴ درصد از کل گوشی‌های در دست کاربران را به خود اختصاص بدهند. گوشی نسبتا قدیمی Galaxy Ace، با ۳ درصد از سهم این نمودار، در رتبه سوم قرار دارد. گوشی‌های عظیم‌الجثه Galaxy Note و Galaxy Note II شارژ ایرانسل نیز با سهم کلی ۴٫۶ درصد، رتبه های چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده‌اند.
پردازنده‌ی هشت هسته‌ای سامسونگ در گالکسی اس 4 شارژ ایرانسل
پردازنده‌ی هشت هسته‌ای سامسونگ شارژ ایرانسل
ده گجت پرطرفدار شارژ ایرانسل اندرویدی
در حال حاضر Galaxy Note 10.1 LTE در سه رنگ قرمز،سفید و مشکی در دسترس است. بر اساس برخی شارژ ایرانسل گزارش ها سامسونگ ممکن است رنگ قرمز ارغوانی را در سطح جهانی عرضه کند ،اما شاید هم این اتفاق رخ ندهد!
در این دوره زمانی اپل در جایگاه دوم قرار گرفت. در حالی که سهم بازار آن ۱۸٫۵ درصد بود. ال جی الکترونیک نیز با ۱۷٫۵ درصد سهم بازار در جایگاه سوم جای گرفت. سهم شارژ ایرانسل بازار ال جی در پایان آگوست ۲۰۱۲ حدود ۱۸٫۲ درصد بود. کمپانی ComScore اظهار داشت که سیستم عامل اندروید گوگل در فاصله ماه های سپتامبر تا نوامبر ۲۰۱۲ ، ۱٫۱ درصد از سهم بازار را بدست آورد که نشان می دهد ۵۳٫۷ درصد گوشی های هوشمند در آمریکا دارای این سیستم عامل می باشند. iOS اپل در ۳۵ درصد گوشی ها بارگذاری شده بود در حالی که پلت فرم بلک بری Research In Motion با ۷٫۳ درصد سهم بازار در جایگاه سوم قرار گرفت.انتظار می‌رود که گوشی Galaxy S IV اولین محصولی باشد که از این پردازنده استفاده خواهد کرد
سامسونگ اعلام کرده است که به مناسبت روز ولنتاین یک نوع رنگ جدید برای Galaxy Note 10.1 LTE ارائه میکند.آخرین نسخه همراه با رنگ قرمز ارغوانی این رایانه ی لوحی(تبلت)در کره در شارژ ایرانسل دسترس خواهد بود.تنها برای روز ولنتاین!
Exynos 5 Octa ممکن است که در حال حاضر سریع‌ترین پردازنده موجود در بازار باشد ولی باید دید که در مقابل رقبایی چون NVIDIA Tegra 4 و Qualcomm Snapdragon 800 چطور عمل خواهد کرد. انتظار می‌رود که شارژ ایرانسل گوشی Galaxy S IV اولین محصولی باشد که از این پردازنده استفاده خواهد کرد.
براساس گزارش های موسسه تحقیقاتی ComScore ، شرکت کره‌ای سامسونگ، همچنان جایگاه برتر خود در بازار گوشی های موبایل در ایالات متحده را حفظ و تقویت می کند. این کمپانی در نوامبر شارژ ایرانسل ۲۰۱۲ حدود ۲۶٫۹ درصد کل مشترکین موبایل در این کشور را در دوره سه ماهه به خود اختصاص داد که در مقایسه با دوره سه ماهه قبل ، افزایش ۱٫۲ درصدی را نشان می دهد.
تنها محصولات اندرویدی این نمودار شارژ ایرانسل که ساخت کمپانی سامسونگ نیستند، تبلت Kindle Fire آمازون و گوشی DROID RAZR کمپانی موتورولا می‌باشند.
Samsung Exynos 5 Octa، اولین پردازنده هشت هسته ای برای گوشی‌ها و تبلت‌هاروز گذشته، در کنفرانس مطبوعاتی ویژه ای که در نمایشگاه CES 2013 برگزار شد، سامسونگ از اولین پردازنده هشت هسته ای مخصوص گوشی‌ها و تبلت های آینده خود، با نام Exynos 5 Octa پرده برداری کرد.روز گذشته، در کنفرانس مطبوعاتی ویژه ای که در نمایشگاه CES 2013 برگزار شد، سامسونگ از اولین پردازنده هشت هسته ای مخصوص گوشی‌ها و تبلت های آینده خود، شارژ ایرانسل با نام Exynos 5 Octa پرده برداری کرد.
دیگر تقریبا بر همگان آشکار است که سامسونگ بیشترین سهم بازار محصولات اندرویدی را به خود اختصاص داده است. اما طبق جدیدترین گزارشات منتشر شده توسط Localytics، هشت گوشی از ده گوشی شارژ ایرانسل پرمصرف جهان، ساخت کمپانی سامسونگ است!
رنگ جدید احتمالا شارژ ایرانسل مخاطبان زن را هدف قرار داده. جدای از تغییر رنگ، سایر مشخصات Galaxy Note 10.1 LTE در نسخه ی اصلی باقی خواهد ماند.
این چیپ که دارای معماری ۲۸ نانومتری می‌باشد، دارای دو پردازنده چهار هسته ای می‌باشد. اولین پردازنده، از نوع Cortex-A7 بوده شارژ ایرانسل که هنگامی که بار محاسبانی سنگینی بر روی دستگاه نیست (مثل مرورگری اینترنت و یا تماشای ویدئو)، فعال شده و بسیار کم مصرف می‌باشد. طبق ادعای سامسونگ، این پردازنده ۷۰% سریع‌تر از پردازنده دو هسته ای تبلت Nexus 10 می‌باشد. اما پردازنده چهار هسته ای دوم از نوع Cortex-A15 بوده که قدرت فوق‌العاده بالایی دارد و تنها هنگام انجام محاسبات سنگین (مثل اجرای بازی‌های سه بعدی) فعال می‌شود و طبق ادعای سامسونگ، حداقل دو برابر سریع‌تر از تمام پردازنده های موبایل موجود در بازار است.
اما تنها محصولات اندرویدی این نمودار که ساخت کمپانی سامسونگ نیستند، تبلت Kindle Fire آمازون و گوشی DROID RAZR کمپانی موتورولا می‌باشند که رتبه های هفتم و نهم این نمودار را به خود اختصاص داده‌اند. شارژ ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

کارت گرافیک شاید یک از مهمترین سخت افزار های هر کامپیوتر و یا لب تاپ و حتی موبایل می باشد. البته برای طرفداران بازی ، این قطعه مهمترین قطعه ی کامپیوتر می باشد. امروز می خواهم در این پست بهترین کارت گرافیک جهان تا به امروز را به شما معرفی کنم. این کارت گرافیک اسمش GeForce GTX 690 می باشد و ساخته ی شرکت Nvidia می باشد. دو شرکت Nvidia و AMD برترین شرکت های ساخت کارت گرافیک می باشند. بهترین کارت گرافیک شرکت Nvidia و همچنین بهترین کارت گرافیک جهان همان کارت گرافیکی هست شارژ اتوماتیک ایرانسل که در این پست می خواهم ان را معرفی کنم و همچنین بهترین کارت گرافیک شرکت AMD نیز Radeon HD 7970 می باشد و بسیار قدرتمند می باشد اما در مقابل کارت گرافیک شرکت Nvidia کم می آورد.
همانطور که می بینید ، این تصویری از داخل این کارت گرافیک می باشد. بله این کارت گرافیک تنها کارت گرافیک دو هسته ای می باشد. سرعت هر هسته ی این کارت گرافیک ۹۱۶MHz تا ۱۰۱۹MHz می باشد. از ازمایشات این کارت گرافیک در حین کار سرعت ۳GHz را برای خود به ثبت رسیده که بسیار عالیست. این کارت گرافیک در هر هسته ۷ بیلیون ترانزیستور دارد که رقمی بزرگ می باشد. بالاترین رزولوشنی که این کارت گرافیک می تواند ساپورت کند ، ۲۱۶۰*۴۰۹۶ می باشد. فکر می کنید تا بحال مانیتوری با این رزولوشن ساخته شده است؟ بله ساخته شده است اما هنوز در مرحله ی تولید است و تا یک سال اینده نیز وارد بازار نخواهد شارژ اتوماتیک ایرانسل شد پس می توان گفت این کارت گرافیک تا چند سال می تواند جزو بهترین ها باشد.حافظه ی این کارت گرافیک از نوع GDDR5 می باشد که اکثر کارت گرافیک های قدرتمند از این نوع حافظه استفاده می کنند. سرعت خواندن حافظه نیز ۶GHZ می باشد که بسیار بالاست. حافظه ی این کارت گرافیک هم همانطور که گفتیم ۴ گیگابایت می باشد. متاسفانه در کشور ایران معیار سنجش قدرت یک کارت گرافیک را مقدار حافظه ی ان می دانند و می گوید مثلا کارت گرافیک من چهار گیگابایتی می باشد اما از نظر تخصصی مقدار حافظه کارت گرافیک زیاد مهم نیست. این کارت گرافیک دو هسته ای با این سرعت پردازنده و همینطور سرعت خواندن حافظه اصلا نیازی به حافظه ی چهار گیگابایتی ندارد. حتی اگر حافظه ی این کارت گرافیک یک گیگابایت بود ، باز هم این کارت گرافیک بهترین در جهان بود.
پردازنده ۱٫۵ گیگاهرتزی دو هسته ای با آندروید ۴٫۰، آکرو اس را به یک نمونه سرکش و قدرتمند بدل کرده است. شارژ اتوماتیک ایرانسل با داشتن این گوشی از پس همه کاری برخواهید آمد. سونی Xperia acro S در رنگ های مشکی، سفید و صورتی به بازار عرضه خواهد شد.
خب به ادامه مطلب می شارژ اتوماتیک ایرانسل رویم تا این کارت گرافیک را معرفی بکینم.
این کارت گرافیک از تصاویر با کیفیت PureVideo HD استفاده می کند و قابلیت سه بعدی دارد و می تواند فیلم ها و بازی های سه بعدی پخش کند. این کارت گرافیک می تواند فیلم ها و تصاویر با روزلوشن شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۰۸۰*۵۷۶۰ را پخش کند. شاید تنها نقطه ی ضعف این کارت گرافیک همین ساپورت رزولوشن فیلم ها و عکس ها می باشد. از نظر عرضی بهترین می باشد و رقیبی ندارد اما از نظر طول کم دارد. در حال حاضر با کیفیترین فیلم های HD سایز طولی ۱۰۸۰ دارند و این کارت گرافیک به راحتی انها را پخش می کند اما شاید در چند سال اینده این سایز بزرگتر شود و این کارت گرافیک کم بیاورد در حالی که رقیب این کارت گرافیک یعنی AMD Radeon HD 7970 رزولوشن تصاویر و فیلم های ۲۱۶۰*۴۰۹۶ را ساپورت می کند که از نظر عرض کمتر از این کارت گرافیک دارد اما از نظر طولی قوی تر است.یکی از معمول‌ترین رویه‌های پیش روی خریداران بازار موبایل در تهیه یک گوشی جدید، انتخاب تنها از روی رده قیمتی ست جائیکه غالبا بدون توجه ویژه به امکانات سخت‌افزاری و پردازشی، انتخاب نهائی پس از تعیین بودجه تنها براساس مسائل ظاهری صورت می‌پذیرد؛ از دیگر سو برای کاربران حرفه‌ای‌تر توجه به امکانات سخت‌افزاری و پردازشی مطمئنا از اهمیت بالاتری نسبت به مسائل ظاهری برخوردار است اما حتی برای این افراد نیز حضور مدل‌های مشابه با امکانات سخت‌افزاری نسبت مشترک لزوم تحقیق و بررسی پیرامون نقاط ضعف و قوت رقبا را الزامی می‌نماید. در این نوبت به بررسی و نقد کامل دو اندرویدفون نسبت مشابه یعنی One S از شرکت HTC و XPERIA S از برند سونی می‌پردازیم مدل‌هائی که هم در رده قیمتی و هم در مشخصات پردازشی و سخت‌افزاری از شباهت‌های نزدیکی برخوردارند. با ما همراه شوید.
خب در ادامه مطلب این کارت گرافیک را به صورت کامل معرفی خواهیم کرد و شما را با بعضی معیار های سنجش کارت گرافیک اشنا خواهیم کرد. لازم بگویم که تا به امروز تنها یک کارت ۴ گیگابایتی و یک کارت گرافیک ۳ گیگابایتی ساخته شده است و بقیه کارت گرافیک ها ۲ گیگابایتی و یا کمتر می باشند اما بعضی از فروشندگان کارت گرافیک های دیگر را به عنوان کارت گرافیک ۴ گیگابایتی به خریداران مبتدی می فروشند! پس لازم است بدانید که شارژ اتوماتیک ایرانسل تنها کارت گرافیک ۴ گیگابایتی تا به امروز همین کارت گرافیک است که می خواهیم ان را در این پست معرفی بکنیم. گرافیک ۳ گیگابایتی نیز همانی که اس که در بالا اسمش را گفتیم.
این تلفن همراه دارای اتصال ان اف سی می باشد. بگذارید. سونی آکرو اس یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با کیفیت ضبط فول اچ دی شارژ اتوماتیک ایرانسل و یک دوربین جلو با کیفیت ضبط ۷۲۰p دارد. این موبایل تازه وارد با صفحه نمایش ضد خش و درجه بندی مقاومتی IP55 و IP57 ضد آب و ضد گرد و غبار هم است.
سونی ایکسپریا آکرو اس – Sony Xperia acro S اسمارت فونی است که زیر آب هم کار می کند، بدون اینکه برایش مشکلی بوجود بیاید. خوب شد،دیگر از این بعد اگر در حال شنا هم باشیم، می توان ایمیل ها راچک کرد یا به دوستی اس ام اس داد و از لذت بردن از شنا سخن گفت.آکرو اس دارای صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی اچ دی است که از ضبط ویدیویی اچ دی و چت ویدیویی اچ دی پشتیبانی می کند. براحتی می توانید این گوشی را از طریق پورت HDMI به تلویزیون متصل کرده و فیلم ها شارژ اتوماتیک ایرانسل و عکسایتان را با کیفیت فوق العاده بالایی تماشا کنید.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

ین گوشی همین امروز منتشر شده است و به زودی مشخصات بیشتری از این گوشی بدست خواهیم اورد. نمی توان گفت که این گوشی در بازار به فروش خوبی می رسد یا نه؟ چرا که در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دیگر گوشی ها نیز می توان با فیس بوک کار کرد و این گوشی در واقع کار را راحت تر خواهد کرد. در عکس مطلب ، عکس های این گوشی را می توانید ببینید. نظر شما در مورد این گوشی چیست
صفحه نمایش ۱۰ اینچی با رزولوشن همان نسخه ی ۸ اینچی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این تبلت
اکنون ماکروسافت قصد دارد در نسخه ی ۱۱ این مرورگر تحولی ایجاد کند تا بلکه هویت خودش را توسط این مرورگر از دست ندهد. اول از همه قرار است این مرورگر در نسخه ی جدیدش از SkyDrive استفاده کند که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فایرفاکس و کروم نیز از ان استفاده می کنند. دومین تغییری که شاهد ان خواهیم بود ، دانلود منیجری کاملا کاربردی درون مرورگر خواهیم بود که هیچ گاه این مرورگر از ان بهره ای نبرده بود اما اکنون دانلود منیجر که یکی از ضروریات هر مرورگر است ، به این مرورگر نیز افزوده خواهد شد.
برای نسخه ی ۱۰ اینچی نیز این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مشخصات ارائه شده:
همان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پردازنده ی نسخه ی ۸ اینچی البته با رم یک گیگابایتی
شاید شما نیز خبر نسخه ی جدید ویندوز هشت که به ویندوز ابی معروف است را شنیده باشید که در ان ماکروسافت قرار است ویندوز هشتم هم اکنون خودش را سامان ببخشد و تمام مشکلات ان را حل بکند و ویندوزی نوین عرضه بکند و در این میان نیز قصد دارد نسخه ی جدید از مرورگر خود را عرضه کند. اینترنت اکسپلور که مرورگر پیش فرض ویندوز می باشد تا بحال همیشه مورد انتقاد بوده و همه بر بی فایده بودن و امنیت کم ان شاهد می باشند و این مرورگر اگر در ویندوز ها پیش فرض نبود ، شاید اکنون نامش نیز اشنا نبود و تمام کاربران به مرورگر های بهتری مثل فایرفاکس و کروم روی می آوردند که اکنون نیز همین گونه می شود و هر کاربری که بعد از مدتی کار با اینترنت پخته می شود ، مرورگر IE را از کامپیوتر خود حذف خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مش کند.
پردازنده ی چهار هسته ای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با سرعت ۱٫۵GHz و دو گیگابایت رم
باتری ۴۶۰۰ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل میلی امپری
دوربین سه مگاپیکسلی در عقب و دوربین ۱٫۳ مگاپیکسلی در جلو خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
فعلا همین اطلاعات به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دست ما رسیده و هنوز شرکت اپل حرفی از ایفون بعدی نزده و همگان منتظر اخبار رسمی تر می باشند.
صفحه نمایش ۸ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اینچ با رزولوشن ۸۰۰*۱۲۸۰
این مشخصات دو تبلت اینده ی سامسونگ می باشند که مطمئنا از نظر منتقدان تبلت های بی فایده ای می خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل باشند و صرفا برای کسانی درست شده اند که در این زمینه مبتدی هستند و نمی دانند تبلت خوب کدام می باشد. اشکال بزرگی که می توان برای این تبلت ها گرفت ، این می باشد که صفحه نمایش Full HD ندارند در حالی که اکنون در گوشی های ۵ اینچی نمایشگر های Full HD گنجانده می شود و قرار دادن همچین نمایشگری در صفحه نمایش های بزرگتر راحتر می باشد اما سامسونگ انگار تنها به فکر تولید انبوه محصولات خود و عرضه انها و پر کردن بازار از محصولات خود می باشد.
همه طرفداران اپل منتظر رونمایی شدن ایفون ۵s می باشند و منتظرند تا اپل انها را شگفته زده بکند زیرا اپل در ارائه ایفون ۴S نشان داد در معرفی ایفون های S بیشتر طرفدارانش را ذوق زده می کند. ایفون ۵ از نظر ظاهری تغییر خوبی داشت اما از نظر سخت افزاری نه زیاد و همه منتظر هشتند که در ایفون ۵ اس این اتفاق بیفتد. اکنون یک نفر که ادعا کرده یکی از کارکنان اپل می باشد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اطلاعاتی از سخت افزار ایفون جدید دارد و حتی عکسی از مادربرد ان را منتشر کرده است. به گفته او ایفون ۵ اس پردازنده ی اختصاصی اپل A7 را در مادربرد خود خواهد داشت. شرکت اپل پردازنده هایش را خودش می سازد و در سایت های اینترنتی حدس های زیادی برای انها می زنند و یا حتی سرعتی را بر ان تعیین می کنند اما همه ی انها غلط می باشد. برای مثال برای همین A7 سرعت ۱٫۲GHz را تعیین کرده اند در حالی که شرکت اپل تعداد هسته ها و سرعت پردازنده هایش را اعلام نمی کند و بعد از ازمایشاتی که بعضی از محققان انجام دادند پردازنده ی A6 اپل بسیار سریعتر از پردازنده ی چهار هسته ای گلگسی اس سه بود و اکنون پردازنده ی A7 بی شک سریعتر نیز خواهد بود. همچنین این فرد ادعا کرده ایفون جدید رم دو گیگابایتی خواهد داشت و همچنین SGX554MP4 را به عنوان پردازنده ی گرافیکی خواهد داشت.
شاید بدانید که سامسونگ تقریبا هر سال تبلت هایی با نام Galaxy Tab وارد بازار می کند و اکنون هم خبر هایی از دو تبلت جدید از شرکت سامسونگ شنیده می شود بنام های Galaxy Tab 8 و Galaxy Tab 10.1. بنا به خبر های رسیده می خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گوید که این دو تبلت در راه هستند و به زودی وارد بازار خواهند شد. برای نسخه ی ۸ اینچ این مشخصات ارائه شده است:
باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
دوربین مشابه نسخه ی ۸ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اینچی
همچنین این مروگر قرار هست هماهنگی بیشتری با صفحه های لمسی پیدا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کند و کاربر وسایل لمسی با ان راحت تر کار کند. همچنین ساپورت کردن WebGL نیز به نسخه ی جدید این مرورگر اضافه خواهد شد. ماکروسافت بعد از مدتها تلاش می توان گفت اکنون مرورگری استاندارد ساخته اما هنوز در حال ضرر دادن به خاطر خاطره ی بد نسخه ی ششم این مرورگر می باشد. اما دیگر این مرورگر با نسخه های جدیدش توانسته استاندارد ها را رعایت کند و می توان به ان اعتماد کرد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

مشخصات و قابلیت های Nokia N900 مطمئنا بسیار فراتر از آن چیزی ست که در این مختصر به آن اشاره شد و مقاله فوق تنها برای آشنائی کوچکی با این سری از محصولات و تاریخچه آنها ارائه گردید. بدون شک به محض ورود رسمی این محصول هیجان انگیز و بی رقیب به بازار، مقاله کامل و جامعی در رابطه با آن تنظیم خواهیم نمود. نوکیا قرار است N900 را در اکتبر 2009 یعنی چیزی نزدیک به یک ماه دیگر با قیمتی در حدود 500 یورو به خرید شارژ ایرانسل بازار ارائه کند.
در زیر تصویری از گوشی های La Fleur (گلکسی خرید شارژ ایرانسل اس 3، گلکسی اس Duos، گلکسی Ace Duos و گلکسی Ace 2) جدیدی را مشاهده می کنید که از سیستم عامل آندروید برخوردار می باشند.
این گوشی ها در خرید شارژ ایرانسل رنگهای معمول، سفید یا صورتی و با تزیین گل هایی بر روی دو طرف گوشی، عرضه خواهند شد. این گوشی ها تا پایان ژانویه سال جدید، درست همزمان با خرید روز ولنتاین عرضه خواهند شد.
از زمانی که کلمه خرید شارژ ایرانسل مهم "Plus" از نام سوپرآمولد حذف شده است، اینطور به نظر می آید که صفحه نمایش این گوشی PenTile و تراکم آن 441ppi پیکسل می باشد.
در سمت دیگر لومیا 920 هم مشکلات خودش را دارد. علاوه بر ریبوت شدن اتفاقی, تعداد بیشتری گزارش رسیده که حاکی از قفل کردن دستگاه حین استفاده و نیاز به روشن-خاموش کردن آن است. تعدادی کاربر نیز از خالی شدن باتری در هنگام شب که تلفن در حالت استراحت است خبر داده اند. البته این مورد اخیر در خرید شارژ ایرانسل لومیا 800 نیز شایع بود که با یک آپدیت نرم افزاری رفع شد و گویا خاموش کردن NFC به بهبود عمر باتری کمک می کند ولی مشخص نیست که آیا NFC مشکل اصلی است یا خیر.
برای اندروید و iOS که پایگاه محکمی بین کاربران خود دارند بروز این موارد کمتر مشکل ساز است و حتی موارد بدتر از این هم زود از یادها می رود ولی باید در نظر داشت که پلتفرم قدرتمند ویندوز فون 8 یک رقیب تازه وارد و در صدد درست کردن پایگاهی قوی بین کاربران است، بنابراین چنین خرید شارژ ایرانسل مشکلاتی می تواند در روند رشد آن وقفه بیندازد. به هر حال این روز ها از پیچیدن خبرها نمی توان جلوگیری کرد.
از خرید شارژ ایرانسل دیگر مشخصات فوق العاده ای که در ساختار سیستم عامل باید به آن اشاره کرد پشتیبانی مستقیم دستگاه از پخش گستره وسیعی از فرمت های صوتی و تصویری ست که از آن میان بدون شک نام های DivX و XviD از همه جذاب تر به نظر می رسد.
شایعه دیگری که در دهانها می چرخد، حاکی از تولید چیپ ست Exynos 5450 با چهارهسته 2 گیگاهرتزی Cortex-A15 است که این شایعه بسیار خرید شارژ ایرانسل مشکوک می باشد.
مشکلات اولیه کاربران ویندوز فون 8 خرید شارژ ایرانسل
شایعات حاکی خرید شارژ ایرانسل از آمدن سامسونگ گلکسی اس 4 بهره مند از صفحه نمایش سوپرآمولد 4.99 اینچی 1080p با چیپ Exynos 5450 (و CPU چهارهسته ای Cortex-A15) می باشد. دوربین این گوشی نیز 13 مگاپیکسل خواهد بود.چنانچه مطلع شده ایم، گلکسی نوت 2 نیز قرار بود دارای دوربین 13 مگاپیکسلی باشد اما در پایان، به دلایل گوناگونی سامسونگ از دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده کرد. یکی از این دلایل این است که سامسونگ نمی تواند سه نسل پی در پی از گوشی های گلکسی اس با دوربین یکسان داشته باشد.
یک منبع خبری خرید شارژ ایرانسل کره ای از صفحه نمایش جدید سوپرآمولد 4.99 اینچی 1080p خبر داده است که قرار است سامسونگ آن را در CES در ژانویه رونمایی کند.
حدود 20 روز است که مشتریان، تلفن های مبتنی بر ویندوز فون 8 را سفارش داده و دریافت کرده اند و کم کم ایرادات اولیه پلتفرم نصب شده بر روی تلفن های جدید نوکیا و HTC آشکار می شود. تعدادی از کاربران HTC 8X و لومیا 920 گزارش داده اند که تلفن شان موقع خرید شارژ ایرانسل استفاده به طور تصادفی ریبوت می شود. برای برخی افراد روزی 1 بار و برای سایرین به دفعات بیشتر این قضیه تکرار شده و بیشتر شکایات مربوط به HTC 8X است.
باید منتظر رونمایی از صفحه نمایش های سوپرآمولد خرید شارژ ایرانسل 1080p در CES توسط سامسونگ باشیم. اما در مورد تایید گوشی گلکسی اس 4، احتمالا باید تا سه ماهه دوم سال 2013 منتظر بمانیم.
شاید به نظر برسد که سیستم عامل سیمبیان -- که نسخه های جدید آن با نام نوکیا بل عرضه شده است -- روزهای پایانی زندگی بلند و پر افتخار خود را سپری می کند، اما شرکت نوکیا قطعاً به این زودی ها کاربران میلیونی این سیستم عامل را رها نمی کند. در همین رابطه نوکیا که این روزها حسابی سرگرم آماده سازی بسترهای لازم برای عرضه سری جدید محصولات ویندوز فونی خود است، خبر از ارائه یک بسته بروز رسانی برای چهار گوشی مبتنی بر نوکیا بل داده است.گوشی اول این لیست، Nokia 808 PureView نام دارد که به داشتن یک دوربین فوق‌العاده با کیفیت معروف است. سه گوشی دیگر این لیست نیز عبارتند از Nokia 701، Nokia 700 و Nokia 603 که البته بروز رسانی های کوچک خرید شارژ ایرانسل تری را دریافت خواهند کرد.
برند La Fleur برای سامسونگ چیز جدیدی نیست. La Fleur از پایان سال 2009 در حال اعمال تغییراتی بر روی محصولات سامسونگ بوده است. اگرچه گوشی های بهره مند از این تغییرات، بطور گسترده توزیع و شناخته نشده اند، اما از طرف خانم ها مورد خرید شارژ ایرانسل استقبال فراوانی قرار گرفته اند.
همچون دیگر اعضای این خانواده از بهترین نمونه ها در رده ارتباطی ست در اینجا بجز چهار فرکانس GSM و سه فرکانس HSDPA دراتصالات نسل سومی، تقریبا تمامی دیگر گزینه های ارتباطی قابل تصور را می توان پیدا کرد که از مهمترین آنها می بایست به سرعت 10.2Mbps در اتصال 3G و پشتیبانی از خرید شارژ ایرانسل DLNA در اتصال Wi-Fi اشاره کرد. GPS عضو همیشه حاضر هوشمندهای نوکیا در اینجا نیز حضور دارد جائیکه یک قطب نمای دیجیتالی نیز در آن گنچانده شده است.
نمونه های La Fleur (با طراحی گلدار) گوشی های گلکسی خرید شارژ ایرانسل اس 3، اس Duos، Ace 2 و Ace Duos در راه است



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

نوکیا ۶۰۳ با نرم افزار های کاربردی و خوبی به صورت از پیش نصب شده عرضه می شود . از نرم افزار های کاربردی و مهم می توان به Quick Office اشاره داشت که می توانید به وسیله ی آن اسناد خود را مشاهده نمایید و یا با شارژ اتوماتیک ایرانسل استفاده از Adobe Reader برای خواندن اسناد PDF استفاده نمایید . نرم افزار Shazam برای تشخیص آهنگ ، نرم افزار ویرایشگر عکس ها و فیلم ها ، دیکشنری کامل و همچنین نرم افزار تشخیص صدا که شباهت هایی به نرم افزار Siri در Apple دارد ، به طور پیش فرض بر روی گوشی شما نصب است .
نوکیا ۶۰۳ دارای کیفیت فیلم برداری ۷۲۰p بوده که با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه به فیلم برداری می پردازد . رنگ ها در فیلم های گرفته شده آن ، قابل قبول است ، اما دارای کمی نویز می باشد . اما در مجموع می توان نمره ی قابل شارژ اتوماتیک ایرانسل قبول به این بخش نوکیا ۶۰۳ داد که عملکرد مشابه نوکیا ۷۰۰ را داراست .
http://www.dls.fardamobile.com/review/rev/603/9.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
قصد نوکیا آن بوده است که در رده شارژ اتوماتیک ایرانسل ی میانی قیمتی بتواند گوشی های آندرویدی را از صحنه بیرون کند ، اما حقیقت آن است که آندروید سیستم عامل بهتری است و آندروید مارکت نرم افزار های بیشتری را عرضه می کند و همچنین از فلش پشتیبانی کامل را دارد .
Nokia Maps With Drive ، نرم افزار بسیار عالی در زمینه ی هدایت از طریق GPS می باشد که دارای راهنمایی صوتی نیز بوده که در کشور های مهشور جهان می توانید از این قابلیت بهره ببرید . NFC آن نیز دارای دمو جهت آموزش می باشد و به راحتی محتویات خود را با دیگر گوشی های نوکیا می توانید به اشتراک شارژ اتوماتیک ایرانسل بگذارید .
در بخش دوربین ، رابط کاربری آن ساده و در عین حال پر از امکانات است . تشخیص صورت ، تنظیمات رنگ / روشنایی و … نیز موجود است و افکت های متنوعی بر روی عکس خود می توانید قرار دهید . با دوربین ۵ شارژ اتوماتیک ایرانسل مگاپیکسلی با فوکوس ثابت این گوشی نمی توانید تصاویر عالی از فاصله ی نزدیک بگیرید و کمترین فاصله با وضوح عالی در ۴۰ سانتیمتری دوربین آن علمی است .
عکس های گرفته شده از این گوشی از وضوح و روشنایی خوبی برخوردار است ولی جرئیات عکس چندان خوش آیند نیست شارژ اتوماتیک ایرانسل ، در زیر نمونه ای از عکس های گرفته شده توسط این دوربین در محیط خارج از خانه به نمایش در می آید :
دو بازی معروف شارژ اتوماتیک ایرانسل و سرگرم کننده ی Angry birds و Fruit ninja نیز از پیش بر روی گوشی شما نصب شده است و خود را به وسیله ی این ۲ بازی معروف می توانید سرگرم سازید .
تایپ در شارژ اتوماتیک ایرانسل صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی این گوشی تجربه ای بسیار خوب و عالی را برای شما همراه دارد ، با اینگه دکمه های آن کوچک است ، اما با این وجود نیز کمبودی شما احساس نخواهید کرد و از تکنولوژی Swype می توانید استفاده نمایید .
نوکیا ۶۰۳ دارای ۵ باند HSDPA می باشد که می توانید شارژ اتوماتیک ایرانسل از سرعت دریافت ۱۴٫۴ مگابیت بر ثانیه بهره مند شوید . همچنین این گوشی از Wi-Fi ، بلوتوث ، رادیو موج FM ،A-GPS و فناوری NFC بهره می برد .
ویدیو پلیر شارژ اتوماتیک ایرانسل نوکیا ۶۰۳ فرمت های DivX/Xvid را از همان ابتدا پشتیبانی می کند و فیلم ها را تا ۷۲۰p به راحتی می تواند پخش نماید .عملکرد :
مرورگر نوکیا ۶۰۳ در مقایسه با دیگر گوشی های قدیمی نوکیا ارتقا پیدا شارژ اتوماتیک ایرانسل کرده است و نواقص آن نیز برطرف شده است و این را مدیون سخت افزار این گوشی هستیم . اسکرول کردن و Panning به راحتی انجام می شود ، اما باز با این وجود به روانی آندروید و iOS و ویندوز فون نیست .
سخن شارژ اتوماتیک ایرانسل پایانی
کیفیت صدا در هنگام مکالمه در نوکیا ۶۰۳ خوب است و از وضوح و سطح صدای خوبی در این زمینه بهره می برد . باتری این گوشی می تواند شما را تا ۷ ساعت مکالمه ی پیوسته در حالت ۳G و ماندن در حالت آماده باش ( Standby ) تا ۲۰ روز را پشتیبانی کند که در این زمینه نوکیا ۶۰۳ نمره ی شارژ اتوماتیک ایرانسل متوسط و قابل قبلو را دریافت می کند .
ویرایشگر فیلم و عکس در این گوشی در گالری عکس آن موجود دارد و به راحتی و در منوگالری می توانید به ان دسترسی داشته باشید و از این نرم افزار کاربردی استفاده کنید . رابط کاربری این ویرایشگر ساده شارژ اتوماتیک ایرانسل و عالی است و تغییرات خوبی را در عکس و یا فیلم خود می توانید با استفاده از این نرم افزار انجام دهید .
نوکیا ۶۰۳ یک گوشی شیک و جمع و جور در اسمارت فون ها می بشد که مجهز به سیستم عامل Symbian Belle شده است . ویژگی های خوبی را به همراه دارد که در این بررسی شارژ اتوماتیک ایرانسل به آن اشاره کردیم . از جمله ی آنها صفحه نمایش فوق العاده ی آن ، کیفیت عکس برداری و فیلم برداری ، Nokia Maps ، فناوری NFC و بسیارزی از نرم افزار های دیگر آن است .
قابلیت چیدمان نوشته ها در مرورگر برای خوانایی بهتر نیز وجود دارد . Adobe Flash در این گوشی به کار نرفته است به همین ترتیب از بازی های آنلاین و همچنین از مشاهده ی ویدیو در بعضی از سایت ها محروم خواهید بود . Flash lite 4.0 همراه این گوشی عرضه شده است که می توانید محتویات فلش مثل تبلیغات برای شما بارگذاری شده و از این لحاظ مشکل نخواهید داشت شارژ اتوماتیک ایرانسل .
اکولایزر در Nokia 603 در دسترس است و می توانید از آن بهره ببرید . همچنین FM Transmitter در دل این موزیک پلیر نهفته شده است و با آپشن Play Via Radio می توانید به آن دسترسی داشته باشید . صدای خروجی بلندگو در هنگام پخش آهنگ قابل قبلو و خوب است و از صدای صافی شارژ اتوماتیک ایرانسل در این زمینه برخوردار است .
اینترنت و ارتباطات نوکیا شارژ اتوماتیک ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

در طول سال 2012 اپل و سامسونگ عنوان بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی را به خود اختصاص دادند و 52 درصد شارژ ایرانسل سهم کل بازار را در اختیار گرفتند.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، بسیاری از کاربران گوشی‌های خود را برای بازیافت به شرکت‌هایی ارایه می‌دهند، اما خطر دسترسی افراد به اطلاعات آنها وجود دارد، بر این اساس همیشه نگرانی‌هایی درباره این اطلاعات وجود دارد. شارژ ایرانسل
25 درصد افراد به استفاده از سرویس‌ مکالمه صوتی شارژ ایرانسل و ارسال پیام، سرویس‌های چندرسانه‌ای، بازی و مرورگری در اینترنت روی دستگاه‌شان می‌پردازند .
برای شارژ ایرانسل حل این مشکل یک شرکت انگلیسی ادعا می‌کند نرم‌افزاری ارایه کرده که اطلاعات روی تراشه حافظه گوشی‌های موبایل را به طور کامل حذف می‌کند.
بر این اساس هنگامی که کاربران گوشی‌های خود را برای بازیافت به شرکت‌ها تحویل می‌دهند نرم‌افزاری روی این دستگاه‌ها نصب می‌شود که اطلاعات را روی تراشه حافظه به طور کلی از بین می‌برد، بنابراین امکان دسترسی افراد دیگر به محتوای گوشی‌های بازیافتی وجود نخواهد داشت.حقیقات نشان داده شارژ ایرانسل 50 درصد کاربران گوشی‌های هوشمند در هند کمتر از 25 سال سن دارند.
این در حالی است که 40 درصد دارندگان تبلت از دستگاه خود برای گوش دادن به موسیقی استفاده می‌کنند، اما 49 درصد شارژ ایرانسل از دستگاه‌های پخش موسیقی بهره می‌برند.
تحقیقات نشان داده که بیشتر از نیمی از کاربران گوشی‌های هوشمند شارژ ایرانسل و تبلت‌های رایانه‌ای از این دستگاه‌ها برای گوش دادن به موسیقی استفاده می‌کنند.
بر اساس گزارش گارتنر، سامسونگ توانست 42.5 شارژ ایرانسل درصد سهم جهانی بازار آندروید را به خود اختصاص دهد و سونی و نوکیا در رده‌های بعدی جدول قرار گرفت
بر اساس یک نظرسنجی، 39 درصد کاربران اعلام کرده‌اند که روزی یک‌بار از گوشی خود برای دسترسی به موسیقی استفاده می‌کنند و 54 درصد آنها نسبت به سال گذشته بیشتر از موسیقی روی شارژ ایرانسل گوشی‌هایشان استفاده می‌کنند.
در این میان هوآوی توانست برای نخستین باز عنوان سوم شارژ ایرانسل را در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند به خود اختصاص دهد.
معمولا کاربران هنگام وبگردی و بازی ترجیح می‌دهند با استفاده از هندزفری به موسیقی با استفاده از تبلت یا گوشی هوشمند خود به موسیقی گوش شارژ ایرانسل دهند.
همچنین 60 درصد به همراه خود شارژ ایرانسل فایل‌های موسیقی دیجیتالی حمل می‌کنند.
معمولا شرکت‌های بازیافت تکنیک‌هایی برای حذف اطلاعات به کار می‌بندند شارژ ایرانسل که حافظه‌های فلش پس از بازیافت روی گوشی‌های موبایل کار نکند.اما باز هم نگرانی درباره اطلاعات بانکی، پیام‌ها، تماس‌ها و تصاویر ذخیره شده روی گوشی خود وجود دارد.
بر اساس این گزارش، 30 درصد افرادی که در این نظرسنجی شرکت داشتند، اعلام کردند که سال گذشته اقدام به خرید تبلت کرده‌اند و 11 درصد امسال به خرید شارژ ایرانسل چنین دستگاه‌هایی خواهند پرداخت.
گزارش‌ها حاکی است در طول سال 2012 درخواست برای گوشی‌های معمولی با کاهش همراه بود و فروش این مدل گوشی‌ها به 264.4 میلیون دستگاه برآورد شد شارژ ایرانسل که نسبت به سال قبل با کاهش 19.3 درصدی همراه بود.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی NPD Group بیش شارژ ایرانسل از 55 درصد همه کاربران گوشی‌های هوشمند از دستگاه‌های خود برای گوش دادن به موسیقی استفاده می‌کنند.
تحقیقات نشان داده در طول شارژ ایرانسل سال 2012 میزان فروش گوشی با کاهش همراه بوده به طوری که گفته می‌شود از سال 2009 تاکنون نخستین بار بوده که فروش موبایل نسبت به سال قبل با کاهش 19.3 درصدی همراه بود.به گزارش اخبار خارجی موبنا، اگرچه میزان فروش گوشی در طول سال 2012 با کاهش همراه بوده، اما در طول سه ماهه چهارم سال مقدار فروش گوشی‌های هوشمند از مدت زمان مشابه سال قبل با 38.3 درصد افزایش یافت.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، در طول سال گذشته بیش شارژ ایرانسل از 40 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در کشور هند به فروش رسید که بیش از 50 درصد آنها توسط افرادی با میانگین سنی کمتر از 25 سال خریداری شد.بر این اساس آمارها نشان داده بیشتر کاربران از گوشی‌های هوشمند خود برای دسترسی به سرویس‌های شبکه اجتماعی بهره می‌برند.
بر اساس شارژ ایرانسل گزارش نیلسن، کاهش قیمت گوشی‌های هوشمند و نیز دسترسی به اطلاعات و سرویس‌های آنلاین باعث افزایش محبوبیت این دستگاه‌ها شده است.در حالی که افراد معمولا گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید را برای دسترسی به اینترنت برمی‌گزینند، مردم هند بیشتر به گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل سیمبیان علاقه دارند.
همچنین 53 درصد به چت و سرویس‌های گفتگو علاقه دارند و شارژ ایرانسل 45 درصد موسیقی دانلود و گوش می‌کنند.
65 درصد دارندگان گوشی‌های هوشمند به موسیقی از طریق سرویس‌های رادیو اینترنتی دسترسی دارند و 30 درصد از سرویس‌های شارژ ایرانسل درخواستی بهره می‌برند.
به تازگی راهکارهایی برای امنیت اطلاعات گوشی‌های موبایل ارایه شده که امکان پاک کردن اطلاعات حساس را برای کاربران فراهم می‌کند. شارژ ایرانسل
کاربران موبایل در هند بیشتر به دانلود بازی علاقه دارند و 58 درصد شارژ ایرانسل آنها روی گوشی‌های موبایل بازی می‌کنند.
بر این اساس سامسونگ هم در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند و هم گوشی‌های ساده توانست عنوان برتر را در بازار جهان به خود اختصاص دهد. شارژ ایرانسل
در طول شارژ ایرانسل سه ماهه آخر سال 2012 میزان فروش گوشی‌های هوشمند 207.7 میلیون دستگاه گزارش شد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

از دیگر ویژگی های این اسمارت فون جدید می توان به دوربینی دارای یک سنسور بزرگ در مقایسه با رقبا، فلاش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Xenon، تثبیت کننده ویدئویی و بازدهی عالی در نور کم ، صفحه نمایش AMOLED و ۲ گیگ رم اشاره کرد .
سونی بعد از جدایی از شرکت همکار سابق خود یعنی اریکسون حوزه تولید گوشی های تلفن همراه موفقیت های زیادی در تولید و عرضه گوشی های هوشمند پیدا کرد به شکلی که هم اکنون قریب به اتفاق کارشناسان بازار تلفن همراه گوشی های سونی را یک گام پیشرفته تر و زیباتر از گوشی های سونی اریکسون سابق می دانند. درست است که سونی در بازار گوشی های هوشمند به خوبی ظاهر شده ولی هنوز مدل های High End این برند در پشت گوشی های هوشمند High End برندهای سامسونگ و HTC در بازار حرکت می کنند. سونی با تشخیص این نقیصه تلاش کرده که با تولید Xperia T بتواند در این رده از بازار هم قابلیت های خود را به رقبا اثبات کند. . در قسمت پشت بدنه Xperia T انحنایی دیده می شود که البته به شدت انحنای Arc سونی اریکسون نیست و اختلاف نازک ترین قسمت با کلفت ترین قسمت در اندازه زیادی نمی باشد. در پنل رویی این گوشی همانند بیشتر گوشی های سونی تولید شده لبه های تیز به چشم می خورد که در پنل پشتی این لبه های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تیز تبدیل به لبه های با انحنای مناسب شده اند. با در نظر گرفتن کلیه موارد فوق باید اذعان داشت که این مدل یکی از گوشی های خوش دست سونی می باشد. مانیتور این گوشی از اندازه 4.55 اینچ برخوردار بوده و می تواند تصاویر را با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل نمایش دهد که این به معنای تراکم 323 پیکسل در هر اینچ مربع است. تراکم رنگ این مانیتور به 16 میلیون رنگ می رسد. موتور تصویری BRAVIA در کنار تراکم رنگ و تراکم پیکسل بالا در این مانیتور موجب شده که کیفیت تصاویر نمایش داده شده روی این مانیتور مثال زدنی باشد. این گوشی از دو دوربین بهره می برد که دوربین اول در بالای مانیتور جای گرفته و برای تماس های تصویری کاربرد دارد. دوربین دوم این گوشی هم در قسمت پشت آن قرار داشته و از کیفیت فوق العاده 13 مگاپیکسلی برخوردار است. این دوربین می تواند عکس هایی با رزولوشن 4128 در 3096 پیکسل را برای شما به ارمغان بیاورد. سیستم عامل این گوشی آندرویید نسخه 4.0.4 است و با وجود پردازنده 1.5 گیگاهرتزی دوهسته ای در این گوشی بسیار روان کار می کند. امکان مشاهده فایل های آفیس در این گوشی فراهم است. 50 گیگابایت حافظه کلود هم در اختیار خریداران این گوشی قرار می گیرد.
به گزارش موبنا ؛ شرکت نوکیا هنوز اطلاعات دقیقی بابت این محصول خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل منتشر نکرده، ولی خبرها حاکی از رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسل به همراه یک تکنولوژی شبیه به PureMotion HD که برروی لومیا ۹۲۰ استفاده شده می باشد .
5- Sony خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Xperia T
"مارتی کوپر" سال 2010 میلادی طی سخنرانی خود در کنفرانس CommsMEA اعلام کرد، از اینکه باعث ایجاد بزرگترین تحول در دنیای ارتباطات شده و نخستین تلفن‌همراه را ارایه کرده است به خود افتخار می‌کند.شرکت تایوانی HTC اخیراً شاهد افت فروشی مقطعی در سبد محصولات خود بوده که این امر بیشتر به دلیل پیشرفت گسترده سامسونگ و اپل و حتی سونی در بازارهای دنیا بوده است. HTC هم اکنون به خوبی متوجه شده که با پیروی از روندهای ایجاد شده توسط سایر برندها در بازار گوشی تلفن همراه در دنیا نمی تواند جایگاه واقعی خود را پیدا کند به همین دلیل این برند چندی است که روی طرح های ابتکاری کار می کند که تاکنون رقبا کمتر روی آن کار کرده اند. یکی از جدیدترین گوشی های این شرکت که هم در طراحی و هم قابلیت ها دارای تمایز آشکاری با سایر رقبا در بازار است Droid DNA نام دارد. طراحی این گوشی HTC تا حدی کم نظیر است چراکه به صورت کاملاً یکپارچه در پشت و رو طراحی شده ولی با دو جنس متفاوت! در قسمت پشت پلاستیک با کیفیتی کل اجزا را بدون هیچ شیاری در بدنه در خود جای داده و در روی بدنه لایه مقاوم شیشه ای، مانیتور، دکمه های لمسی پایین مانیتور و سایر اجزای بالای مانیتور را به صورت یکپارچه در زیر خود جای داده است. همچنین نهایت تلاش در طراحی این گوشی صورت گرفته که حاشیه های کناری و بالا و پایین نسبت به مانیتور نزدیک بوده و کلفت به نظر نرسند. علاوه بر طراحی متفاوت این گوشی، مانیتور آن مزیت رقابتی دیگر Droid DNA محسوب می شوند. این مانیتور بدون اغراق یکی از با کیفیت ترین و پر دقت ترین مانیتورهای به کار گرفته شده در گوشی های تلفن همراه در حال حاضر است. مانیتور این گوشی با سایز 5 اینچی خود قادر است تصاویر را با رزولوشن فوق العاده 1920 در 1080 پیکسل نمایش دهد که این به معنای تراکم پیکسل باور نکردنی 441 پیکسلی در هر اینچ مربع است! دوربین اصلی این گوشی در قسمت پشت آن از کیفیت 8 مگاپیکسل بهره می برد و می تواند عکس هایی با رزولوشن 3264 در 2448 پیکسل برای شما به ارمغان بیاورد. سیستم عامل این گوشی آندرویید نسخه 4.1 می باشد که امکان ارتقا به نسخه 4.2 این سیستم عامل نیز در این گوشی پیش بینی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شده است.
با این تفاسیر، این دستگاه در آن زمان نتوانست خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به ابزار مهم تبدیل شود و توجه همگان را به خود جلب کند. اما در نهایت موفق شد بزرگترین انقلاب در دنیای ارتباطات را رقم بزند.
سال ۲۰۱۳ وقت مناسبی برای جهش غول فنلاندی تلفن همراه به سمت افتخار آفرینی است . تصویری که در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل زیر می بینید پرچمدار بعدی نوکیا یعنی Nokia Lumia 950 است .
هر چند تاریخ رونمایی رسمی این محصول هنوز فرا نرسیده ؛ اما طرفداران این کمپانی خوش نام فنلاندی منتظرند تا با این غول جدید بتوانند به جنگ با رقیبان خود بروند و بعد از مدت ها جایگاه از دسته خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رفته خود را مجددا به دست آورند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 .

 

تصویر مربوط به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پرچمدار بعدی نوکیا با نام لومیا 928 که قرار است برای شبکه مخابراتی ورایزون عرضه شود به بیرون درز کرد.
با نگاهی به این تصویر که توسط اکانت معروف @evleaks در توییتر فاش شده می‌توان متوجه شد لومیا 928 از شبکه 4G LTE پشتیبانی می‌کند و این تلفن از نظر ظاهری شباهت زیادی به لومیا 920 دارد. پیش‌تر شایعاتی درباره این تلفن منتشر شده بود که به فلش زنون در کنار فلش LED لومیا 920 اشاره داشت که بازده تلفن در نور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کم را افزایش می‌داد.
نوکیا در حال حاضر در دنیا اوضاع بدی را تجربه می کند چراکه رقبای این شرکت با سرعت بسیار بیشتری در حال پیشرفت هستند و فاصله این شرکت با رقبای آن هر روز بیشتر می شود. متخصصان نوکیا در تلاش هستند تا با ایجاد مزایای رقابتی خاص و ساخت تلفن های همراه با مزیت های تکنولوژیک بتوانند همچنان به کاربران ثابت کنند که در دور رقابت حضور دارند. یکی از سری گوشی هایی که نوکیا با این هدف به سراغ آن رفته گوشی های سری Lumia هستند که تجربه چندان ناموفقی هم نداشتند و قدرتمندترین مدل در این سری Lumia 920 است. لومیا 920 با الهام از تجربه لومیا 800 و 900 طراحی و ساخته شده و بدون اغراق مدل تکمیلی برای این دو گوشی شناخته می شود. با این تفسیر عجیب نیست که لومیا 920 از طراحی کاملاً مشابه لومیا 900 و برادر بزرگ تر آنها لومیا 800 برخوردار باشد. این گوشی هم همانند برادران بزرگ تر خود از بدنه فلزی و طراحی کاملاً خمیده در کناره ها بهره می برد. در این گوشی هم، بدنه به صورت یکپارچه طراحی شده و تنوع رنگی مدل های قبلی در آن رعایت شده است لومیا 920 بزرگ ترین مانیتور گوشی های سری لومیا را با اندازه 4.5 اینچ در اختیار دارد. این مانیتور می تواند تصاویر را با رزولوشن 1280 در 768 پیکسل نمایش دهد که این به معنای تراکم 332 پیکسل در هر اینچ مربع می باشد. تراکم رنگی این مانیتور هم به 16 میلیون رنگ می رسد. با توجه به اینکه تکنولوژی هایی چون ClearBlack و PureMotion در این مانیتور به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کار گرفته شده بر مبنای بررسی های مستقل کیفیت مانیتور لومیا 920 نسبت به رقبای آن بسیار خوب ارزیابی شده است. دوربین اصلی این گوشی در قسمت پشت بدنه آن همانند لومیا 900 از لنز کارل زایس با کیفیت 8 مگاپیکسل بهره می برد و می تواند عکس های شما را با رزولوشن 3264 در 2448 پیکسل ثبت کند. سیستم عامل این گوشی دیگر مزیت رقابتی و جذابیت آن محسوب می شود. این سیستم عامل که ویندوز فون 8 است که نسبت به نسخه های قبل بهبود قابل ملاحظه ای پیدا کرده است. قابلیت ویرایش و مشاهده اسناد آفیس در این گوشی گنجانده شده است. پردازنده دو هسته ای با سرعت 1.5 گیگاهرتز موجب روانی عملکرد رابط کاربری این گوشی شده است.
به گزارش موبنا به نقل از آی‌تی‌پی، کوپر که در آن زمان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از مدیران گروه مهندسین موتورولا بود، به کمک نخستین تلفن‌همراه جهان با دکتر "جول اس اینگل"(Joel S Engel) که مدیریت شرکت رقیب یعنی Bell Labs را در اختیار داشت تماس برقرار کرد.
نخستین تماس موفق با تلفن‌همراه در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جهان توسط "مارتی کوپر"(Marty Cooper) یکی از مهندسان شرکت موتورولا در تاریخ 3 آپریل 1973 از خیابان ششم شهر نیویورک آمریکا برقرار شد.
پیش از این شایعه شده بود که لومیا 928 با بدنه آلومینیومی وارد بازار خواهد شد اما براساس اطلاعاتی که وب سایت ورج بدست آورده، نوکیا در لومیا 928 از بدنه باریک‌تر اما از همان جنس پلی کربنات بهره خواهد برد و بدنه آلومینومی را برای سری بعدی لومیا بکار خواهد گرفت. در قسمت پشت بدنه لومیا 928 انحنای بیشتری نیز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایجاد شده است.
انتظار می‌رود لومیا 928 به یک صفحه نمایش 4.5 اینچ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل OLED تجهیز شود. به این ترتیب مایکروسافت و نوکیا قادر به گسترش ویندوز فون بین کاربران شبکه مخابراتی ورایزون نیز خواهند بود.
3- Nokia Lumia خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 920
به دلیل اندازه مانیتور، بدنه این گوشی هم دراز و هم پهن است ولی در عین حال بسیار بسیار نازک طراحی شده است. طول این گوشی 136.6 میلی متر و عرض آن هم 70.6 میلی متر می باشد. با وجود این اندازه ها، ضخامت این مدل تنها 8.6 میلی متر است که با این ضخامت Galaxy SIII در زمره نازک ترین گوشی های دنیا جای می گیرد. این گوشی از مانیتور بسیار بزرگ لمسی 4.8 اینچی برخوردار است که می تواند تصاویر را با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل نمایش دهد و این به معنای تراکم 306 پیکسل در هر اینچ است. تراکم رنگ این مانیتور نیز 16 میلیون رنگ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را شامل می شود. چنین تراکم رنگی و پیکسلی روی مانیتوری با این اندازه دقت و کیفیت تصویری بی نظیری را در اختیار کاربران قرار داده است. SIII از دو دوربین برخوردار است که دوربین اول در بالا مانیتور قرار داشته و از کیفیت 1.9 مگاپیکسل برای تماس های تصویری بهره می برد. دوربین دوم و اصلی گوشی در پشت گوشی بوده و از کیفیت 8 مگاپیکسل بهره می برد. این گوشی با وجود آخرین نسخه سیستم عامل آندروید در آن به قابلیت های فوق هوشمندی مجهز شده که هیچ از رقبا از آنها بهره نمی برند. این گوشی از تکنولوژی Smart Stay بهره می برد که با در نظر گرفتن چشمان کاربر هر گاه کاربر به مانیتور گوشی نگاه نکند مانیتور خاموش و هرگاه نگاه کند دوباره روشن می شود. تکنولوژی پیشرفته تشخیص صوت و پاسخ گویی به سوالات با نام S Voice در این مدل مانند Siri در آی فون اپل عمل می کند با این تفاوت که با زبان های بیشتری سازگار است.
وی در این تماس به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دکتر اینگل گفت که "در حاصل صحبت کردن با یک تلفن همراه واقعی است".
این دستگاه که نخستین تلفن‌همراه جهان شناخته می‌شود DynaTAC 8000x نام داشت و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وزن آن 2.5 پوند و طول آن هم حدود 10 اینچ بود. این دستگاه قابل حمل بزرگ و سنگین پس از گذشت مدتی کوتاه به نام "پرنده" شهرت یافت.
براساس شواهد بدست آمده لومیا 928 مجهز به یک پردازنده 2 هسته‌ای 1.5 گیگاهرتز، حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایت و حافظه رم 1 گیگابایت شده است. لومیا 928 دارای بدنه باریک‌تر 10.2 میلی‌متری در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مقابل ضخامت 10.7 میلی متری در لومیا 920 است. این تلفن نسبت به 920 کمی سبک‌تر نیز شده است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

برای شارژ سیم کارت اعتباری خود خرید شارژ ایرانسل از طریق پایانه های فروش، تنها لازم است:
۱٫ به محل‌هایی که دارای خرید شارژ ایرانسل پایانه های فروش هستند مراجعه کنید.
۴- همیشه موجود بودن کارت خرید شارژ ایرانسل شارژ در هر زمان
۲٫ وجه رایج کشور را از طریق بخش مذکور وارد خرید شارژ ایرانسل دستگاه نمائید.
۲٫ در منوی اصلی خودپرداز، گزینه «شارژ سیم کارت» و سپس سرویس‌دهنده خود را انتخاب خرید شارژ ایرانسل کنید.
خرید کارت شارژ خرید شارژ ایرانسل آنلاین
۲٫ به منوی خرید شارژ وارد شوید و گزینه «شارژ سیم کارت» را انتخاب خرید شارژ ایرانسل نمائید.
۳٫ پس از تائید دستگاه اقدام خرید شارژ ایرانسل به دریافت رمز اعتبار نمائید.
دستگاه های خرید شارژ ایرانسل خودر پرداز بانکها (ATM)
۴٫ پس از کسر مبلغ از حساب بانکی شما، دستگاه، خرید شارژ ایرانسل رسیدی را چاپ می کند که این رسید حاوی شماره رمز شما می باشد.
در بعضی از صحبتهایی که معمولا در بحثهای دوستانه بوجود می آید صحبت از خدمات جدید اینترنتی است یکی از این خدمات فروش کارت شارژ می باشد. بعضی از دوستان خرید شارژ ایرانسل مزایای خرید کارت شارژبه صورت اینترنتی را به صورت زیر بیان میکنند.
۴٫ پس از وارد کردن اطلاعات حساب خود، رمز شارژ را خرید شارژ ایرانسل دریافت خواهید نمود.
۳٫ مبلغ شارژ مورد نظر خود خرید شارژ ایرانسل را از میان مبالغ ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی انتخاب کنید. پس از انتخاب مبلغ شارژ، معادل آن از حساب شما کسر خواهد شد.
خرید اینترنتی خرید شارژ ایرانسل شارژ
۲- عدم پرداخت هرینه اضافی. همینطور که خرید شارژ ایرانسل می دانید بعضی از فروشنده ها شارژ ایرانسل و یا شارژ همراه اول را معمولا ۱۰۰ یا ۲۰۰ تومان گرانتر از قیمت واقعی می فروشند که غیر منصفانه است.
دستگاههای خودکار خرید شارژ ایرانسل فروش(Vending Machine)
برای خرید شارژ ایرانسل اولین بار در ایران سرویس انتقال اعتبار از سیم کارت دائمی به اعتباری توسط همراه اول راه اندازی شد.
شارژر مارکت: مطمئن، راحت و سریع خرید شارژ ایرانسل بخرید
۴٫ رسید را از دستگاه دریافت کنید. این رسید حاوی رمز شارژ اعتباری می باشد. رمز را با استفاده از کد دستوری خرید شارژ ایرانسل اپراتور سیم کارت خود وارد کرده و آن را شارژ کنید.
۳٫ پس از وارد کردن اطلاعات حساب خود، رمز شارژ را دریافت خواهید خرید شارژ ایرانسل نمود.
۱٫ به سایت اینترنتی بانک ها و شرکت‌های معتبر و مطمئن (نظیر شارژر خرید شارژ ایرانسل مارکت) مراجعه کنید.
۳٫ منوی خرید شارژ را انتخاب نموده و از میان مبالغ ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار خرید شارژ ایرانسل ریالی یکی را انتخاب نمایید.
این دستگاهها معمولا در ایستگاههای حمل و نقل و مراکز خرید در دسترس می باشند. برای دریافت شارژ اعتبار از این دستگاهها تنها خرید شارژ ایرانسل کافیست
۱٫ کارت بانکی خرید شارژ ایرانسل عضو شبکه شتاب خود را در دستگاه خودپرداز بانک های طرف قرارداد وارد کنید.
مطمئن، خرید شارژ ایرانسل راحت و سریع بخرید
برای شارژ سیم کارت اعتباری خود از این طریق، خرید شارژ ایرانسل کافیست:
فروشگاه اینترنتی شارژر مارکت، به راحتی این امکان را خرید شارژ ایرانسل به شما می‌دهد که در هر زمان و به سرعت کارت شارژ خود را با امنیت کامل خریداری کنید.
باجه های خدمات خرید شارژ ایرانسل رسانی(Web Kiosk)
انتقال اعتبار خرید شارژ ایرانسل ویژه از مشترکین دائمی همراه اول
همچنین تخفیف برای کارت شارژهای اپراتور همراه اول، یکی دیگر از خرید شارژ ایرانسل مزایای خرید از شارژر مارکت می‌باشد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، به خرید شارژ ایرانسل منظور سهولت در تامین اعتبار سیم کارت های اعتباری همراه اول به ویژه در ایام حج، اپراتور اول سرویس انتقال اعتبار از سیم کارت دائمی با سیم کارت اعتباری همراه اول را مهیا کرد.
برای شارژ سیم‌کارت اعتباری از طریق خرید شارژ ایرانسل دستگاه های خودپرداز(ATM) ، کافیست:
۳- خرید شارژ ایرانسل امکان ارسال سریع برای دوست و یا عزیزی که کارت شارژ برای او خریداری کرده اید فقط با وارد کردن شماره تلفن همراه طرف مقابل در وبسایت.
۲٫ مبلغ شارژ خرید شارژ ایرانسل مورد نظر خود را از میان مبالغ ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی انتخاب کنید. پس از انتخاب مبلغ شارژ، معادل آن از حساب شما کسر خواهد شد.
1. به منوی خرید شارژ سیم‌کارت وارد شوید و گزینه خرید شارژ ایرانسل «شارژ سیم کارت» را انتخاب نمائید.
۱- خرید آسان و سریع خرید شارژ ایرانسل و در دسترس بودن.
پایانه های فروش (POS) خرید شارژ ایرانسل
۱٫ مبلغ شارژ مورد نظر خود را خرید شارژ ایرانسل از میان مبالغ ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی انتخاب کنید.
این فروشگاه با راه‌اندازی نسخه‌ی موبایلی خود، کاربران را قادر می‌سازد که از طریق گوشی‌های تلفن همراه خود، و با سرعت زیاد، کارت شارژ خود را از هر کجا خرید شارژ ایرانسل خریداری کنند.
همراه خرید شارژ ایرانسل اول، ایرانسل، تالیا
بر اساس این گزارش مشترکین اعتباری همراه اول می توانند خرید شارژ ایرانسل علاوه بر روش های مرسوم تهیه شارژ، از طریق سیم کارت دائمی نیز خط خود را شارژ کنند، به صورتی که مبلغ منتقل شده در قبض خط دائمی اضافه می گردد.
برای خرید شارژهای سیم‌کارت‌های اعتباری، لازم نیست حتما به یک سوپرمارکت، خدمات موبایل، دکه‌های روزنامه فروشی و خرید شارژ ایرانسل یا جاهای دیگر رفت. راه‌های آسان‌تری و ارزان‌تری هم وجود دارد!
۲٫ کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را در خرید شارژ ایرانسل دستگاه بکشید.
۳٫ مبلغ شارژ موردنظر خود را از میان مبالغ ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی انتخاب کنید. پس از انتخاب مبلغ شارژ، معادل خرید شارژ ایرانسل آن از حساب شما کسر می شود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

به گزارش خبرگزاری مهر، اسمارت فون”G1 “ اولین گوشی هوشمند ایرانی است که با امکاناتی همچون پشتیبانی از سیستم عامل آندروئید ۲٫۳ و با گارانتی شرکت ارتباط همراه اروند گویا در بازار عرضه می شود.گوشی G1 جی ال ایکس دارای صفحه نمایش ۴٫۱ اینچی، صفحه نمایش ال سی دی فول تاچ حرارتی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری خرید شارژ مستقیم ایرانسل پنج مگاپیکسلی، سنسورهای چرخشی ۳۶۰ درجه و پشتیبانی از منوی فارسی تولید و روانه بازار شده است.
جدیدترین گوشی هوشمند ایرانی در دوازدهمین نمایشگاه خرید شارژ مستقیم ایرانسل بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی – ایران تله کام ۲۰۱۱ – توسط شرکت جی ال ایکس رونمایی شد.
علاقه مندان به این سرویس می توانند جهت اطلاعات بیشتر به پرتال همراه خرید شارژ مستقیم ایرانسل اول به نشانی www.mci.irمراجعه کنند.
قابلیت پشتیبانی خرید شارژ مستقیم ایرانسل از مموری کارت تا ۳۲ گیگابایت، وای فای، بلوتوث ورژن ۲٫۱ ، قابلیت پخش و اجرای انواع فایل های صوتی و تصویری از دیگر امکانات تعبیه شده در اسمارت فون جی ال ایکس به شمار می آید.
بنچمارک هایی که در ادامه مطلب خواهید دید، مربوط به مدل برخوردار از چیپ اسنپدرگون 600 خرید شارژ مستقیم ایرانسل هستند. ما هم مثل شما کنجکاویم که بدانیم اگزینوس 5 اکتا چه حرف هایی برای گفتن در مقابل رقبا دارد ولی برای آن، باید بیشتر صبر کنیم.
مشترکین دائمی با شرایط خرید شارژ مستقیم ایرانسل غیرعادی( مانند تقسیط قبض، سیم کارت تست اداری) و مشترکین دائمی با پیش شماره (0910) امکان استفاده از این سرویس را ندارند.
به گزارش ایتنا از فارس به نقل از اینفورمیشن*ویک، این آسیب*پذیری را نخستین بار خرید شارژ مستقیم ایرانسل "هوگو تزو"(Hugo Teso) یکی از محققان مرکز مشاوران امنیتی N.Runs در آلمان کشف کرد که البته او خلبان یکی از هواپیماهای تجاری نیز است. او این آسیب*پذیری را در کنفرانس Hack In The Box که در آمستردام برگزار شده بود، مطرح کرد.
این گزارش می افزاید: در صورت رسیدن بدهی به 60 درصد ودیعه سیم کارت دائمی، امکان استفاده از این سرویس تا زمان وصول بدهی وجود ندارد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
تزو در این باره توضیح داد: «شما می*توانید از این خرید شارژ مستقیم ایرانسل سیستم برای اصلاح تقریبا هرچیزی که با سیستم ناوبری هواپیما در ارتباط است، استفاده کنید. این جریان می*تواند فجایع زیادی به دنبال داشته باشد».
گلکسی S4 در هر دو خرید شارژ مستقیم ایرانسل بنچمارک پردازش تک دستوری و پردازش چند دستوری نسبت به رقبا حاشیه امنیت دارد.
با این وجود این کارشناس توضیح داد که اگر یک هواپیما اطلاعات ناوبری نادرست دریافت کند، خلبان بازهم می*تواند کنترل سیستم*ها را در دست بگیرد خرید شارژ مستقیم ایرانسل و هواپیما را در مسیر درست هدایت کند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، به خرید شارژ مستقیم ایرانسل منظور سهولت در تامین اعتبار سیم کارت های اعتباری همراه اول به ویژه در ایام حج، اپراتور اول سرویس انتقال اعتبار از سیم کارت دائمی با سیم کارت اعتباری همراه اول را مهیا کرد.
مشترکین باید خرید شارژ مستقیم ایرانسل جهت استفاده از این سرویس رمز انتقال، مبلغ اعتبار و شماره مقصد را به شماره پیامکی 8911 ارسال کنند. هزینه هر انتقال اعتبار 40 تومان بوده و مقدار هر تراکنش باید مضربی از 10 هزار و بین 10 هزار تا 100 هزار ریال باشد.
در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا ببینیم 4 هسته Krait 300 با فرکانس 1.9 گیگاهرتز در کنار 2 گیگابایت رم و گرافیک Adreno 320، چه نتایجی خرید شارژ مستقیم ایرانسل به ثبت رسانده اند.
رای اولین بار در ایران سرویس انتقال اعتبار از سیم کارت دائمی به اعتباری توسط خرید شارژ مستقیم ایرانسل همراه اول راه اندازی شد.
قیمت نهایی عرضه گوشی “G1 ” در بازار خرید شارژ مستقیم ایرانسل تلفن همراه حدود ۳۸۹ هزار تومان پیش بینی شده است.
وی برای این کار ابزاری را مبتنی بر سیستم*عامل اندروید ساخته است که PlaneSploit نام دارد. تزو در این آزمایش یکی از گوشی*های Galaxy سامسونگ که روی آن سیستم*عامل اندروید نصب شده است را در اختیار گرفت و نشان داد که چگونه خرید شارژ مستقیم ایرانسل از طریق آن می*توان مقصد، ارتفاع و سرعت هواپیمای مجازی را با ارسال اطلاعات نادرست تغییر دهد.
یک کارشناس امنیتی در آزمایشی یک گوشی هوشمند اندرویدی را در اختیار گرفت و نشان داد که چگونه از طریق آن می*توان مقصد، ارتفاع و سرعت هواپیمای مجازی را با ارسال اطلاعات نادرست تغییر دهد.سیستم*های خودکار هوانوردی خرید شارژ مستقیم ایرانسل که این روزها در برخی از هواپیماهای تجاری مورد استفاده قرار می*گیرند، نقاط آسیب*پذیری را شامل می*شوند که به سوءاستفاده*گران اینترنتی امکان می*دهد کنترل سیستم*های هدایتگر هواپیما را در اختیار بگیرند و اطلاعات نادرست و دروغین را در نمایشگر مقابل خلبان منتشر کنند و در نهایت دستور به انجام فعالیت*های غیرضروری از جمله باز شدن ماسک*های اکسیژن برای مسافران بدهند.
بر اساس این گزارش مشترکین اعتباری همراه اول می توانند علاوه بر روش های مرسوم تهیه شارژ، از طریق سیم کارت دائمی خرید شارژ مستقیم ایرانسل نیز خط خود را شارژ کنند، به صورتی که مبلغ منتقل شده در قبض خط دائمی اضافه می گردد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م


دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 مشترکین باید جهت استفاده از این سرویس رمز انتقال، مبلغ اعتبار و شماره مقصد را خرید شارژ مستقیم ایرانسل به شماره پیامکی 8911 ارسال کنند. هزینه هر انتقال اعتبار 40 تومان بوده و مقدار هر تراکنش باید مضربی از 10 هزار و بین 10 هزار تا 100 هزار ریال باشد.
به گزارش ایتنا از فارس به نقل از اینفورمیشن*ویک، این آسیب*پذیری را نخستین بار "هوگو تزو"(Hugo Teso) یکی از محققان مرکز مشاوران امنیتی N.Runs در آلمان کشف کرد که البته او خلبان یکی از خرید شارژ مستقیم ایرانسل هواپیماهای تجاری نیز است. او این آسیب*پذیری را در کنفرانس Hack In The Box که در آمستردام برگزار شده بود، مطرح کرد.
رای اولین بار در ایران سرویس انتقال خرید شارژ مستقیم ایرانسل اعتبار از سیم کارت دائمی به اعتباری توسط همراه اول راه اندازی شد.
قابلیت پشتیبانی از مموری کارت تا ۳۲ گیگابایت، وای فای، بلوتوث ورژن ۲٫۱ ، قابلیت پخش و اجرای انواع فایل های صوتی و تصویری از دیگر امکانات تعبیه شده در اسمارت فون جی ال ایکس خرید شارژ مستقیم ایرانسل به شمار می آید.
یک کارشناس امنیتی در آزمایشی یک گوشی هوشمند اندرویدی را در اختیار گرفت و نشان داد که چگونه از طریق آن می*توان مقصد، ارتفاع و سرعت هواپیمای مجازی را با ارسال اطلاعات نادرست تغییر دهد.سیستم*های خودکار هوانوردی که این خرید شارژ مستقیم ایرانسل روزها در برخی از هواپیماهای تجاری مورد استفاده قرار می*گیرند، نقاط آسیب*پذیری را شامل می*شوند که به سوءاستفاده*گران اینترنتی امکان می*دهد کنترل سیستم*های هدایتگر هواپیما را در اختیار بگیرند و اطلاعات نادرست و دروغین را در نمایشگر مقابل خلبان منتشر کنند و در نهایت دستور به انجام فعالیت*های غیرضروری از جمله باز شدن ماسک*های اکسیژن برای مسافران بدهند.
وی برای این کار ابزاری را مبتنی بر سیستم*عامل اندروید ساخته است که PlaneSploit نام دارد. تزو در این آزمایش یکی از گوشی*های Galaxy سامسونگ که روی آن سیستم*عامل اندروید نصب شده است را در اختیار گرفت و نشان داد که چگونه از طریق آن می*توان مقصد، ارتفاع و سرعت هواپیمای خرید شارژ مستقیم ایرانسل مجازی را با ارسال اطلاعات نادرست تغییر دهد.
علاقه مندان به این سرویس می توانند جهت اطلاعات خرید شارژ مستقیم ایرانسل بیشتر به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.irمراجعه کنند.
تزو در این باره توضیح داد: «شما می*توانید از این سیستم برای اصلاح تقریبا هرچیزی که با سیستم ناوبری هواپیما در ارتباط است، استفاده کنید. این جریان خرید شارژ مستقیم ایرانسل می*تواند فجایع زیادی به دنبال داشته باشد».
با این وجود این کارشناس توضیح داد که اگر یک هواپیما اطلاعات ناوبری نادرست دریافت کند، خلبان بازهم می*تواند کنترل سیستم*ها را در دست بگیرد و خرید شارژ مستقیم ایرانسل هواپیما را در مسیر درست هدایت کند.
گلکسی S4 خرید شارژ مستقیم ایرانسل در هر دو بنچمارک پردازش تک دستوری و پردازش چند دستوری نسبت به رقبا حاشیه امنیت دارد.
قیمت نهایی عرضه گوشی “G1 ” در خرید شارژ مستقیم ایرانسل بازار تلفن همراه حدود ۳۸۹ هزار تومان پیش بینی شده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، اسمارت فون”G1 “ اولین گوشی هوشمند ایرانی است که با امکاناتی همچون پشتیبانی از سیستم عامل آندروئید ۲٫۳ و با گارانتی شرکت ارتباط همراه اروند گویا در بازار عرضه می شود.گوشی G1 جی ال ایکس دارای صفحه نمایش ۴٫۱ اینچی، صفحه نمایش ال سی دی فول تاچ خرید شارژ مستقیم ایرانسل حرارتی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، سنسورهای چرخشی ۳۶۰ درجه و پشتیبانی از منوی فارسی تولید و روانه بازار شده است.
بنچمارک هایی که در ادامه مطلب خواهید دید، مربوط به مدل برخوردار از چیپ اسنپدرگون 600 هستند. ما هم خرید شارژ مستقیم ایرانسل مثل شما کنجکاویم که بدانیم اگزینوس 5 اکتا چه حرف هایی برای گفتن در مقابل رقبا دارد ولی برای آن، باید بیشتر صبر کنیم.
مشترکین دائمی با شرایط غیرعادی( مانند تقسیط قبض، سیم کارت تست اداری) و مشترکین دائمی با پیش شماره خرید شارژ مستقیم ایرانسل (0910) امکان استفاده از این سرویس را ندارند.
بر اساس این گزارش مشترکین اعتباری همراه اول می توانند علاوه بر روش های مرسوم تهیه شارژ، از طریق سیم کارت دائمی نیز خط خود را شارژ کنند، به صورتی که مبلغ منتقل شده در خرید شارژ مستقیم ایرانسل قبض خط دائمی اضافه می گردد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، به منظور سهولت در تامین اعتبار سیم کارت های اعتباری همراه اول به ویژه در ایام حج، اپراتور اول سرویس انتقال اعتبار از سیم کارت دائمی با خرید شارژ مستقیم ایرانسل سیم کارت اعتباری همراه اول را مهیا کرد.
این گزارش می افزاید: در صورت رسیدن بدهی به خرید شارژ مستقیم ایرانسل 60 درصد ودیعه سیم کارت دائمی، امکان استفاده از این سرویس تا زمان وصول بدهی وجود ندارد.
در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا ببینیم 4 هسته Krait 300 با فرکانس 1.9 گیگاهرتز در کنار 2 گیگابایت رم و گرافیک Adreno خرید شارژ مستقیم ایرانسل 320، چه نتایجی به ثبت رسانده اند.
جدیدترین گوشی هوشمند ایرانی در دوازدهمین خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی – ایران تله کام ۲۰۱۱ – توسط شرکت جی ال ایکس رونمایی شد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 بازار امریکا یکی از اولین بازارهایی بود که آیفون 5 را در روز عرضه، دریافت کرد و تا به حال نیز تمام گوشی های موجود، منحصر به واسطه شارژ ایرانسل ها بودند و تحت ضمانت آنها.
کارشناسان پیش بینی می کنند در کریسمس امسال 5 اسمارتفون لیست پرفروشها را به خود اختصاص خواهند شارژ ایرانسل داد.
تصاویر پدفون 2 ایسوس شارژ ایرانسل , ویژگی های پدفون 2 ایسوس
جدیدترین محصول سونی اریکسون,اخبار,اخبار علمی شارژ ایرانسل
جدیدترین محصول سونی اریکسون,اخبار,اخبار شارژ ایرانسل علمی
برترین تکنولوژی های 2012 شارژ ایرانسل
1-Nexus 4 : شارژ ایرانسل نکسوس چهار محصول مشترک گوگل و ال جی است که دارای پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی بوده و دو گیگ هم رم دارد. عکاسی به صورت 360 درجه از ویژگی اصلی دوربین نکسوس چهار با صفحه 4.7 اینچی است که اچ دی ضبط می کند. قیمت آن از 449 تا 639 دلار است.
شارژ ایرانسل جدیدترین محصول سونی اریکسون,اخبار,اخبار علمی
3- iPhone 5: اسمارتفون جدید اپل با طراحی منحصربفرد است. از با کیفیت ترین و جذاب ترین اسمارتفونهای بازار است که بسیار شیک و بادوام است. قیمت آن از شارژ ایرانسل 600 دلار به بالاست (میزان حافظه داخلی قیمت انرا تغییر می دهد)
در رتبه یک این لیست اخرین نسل از لپ تاپ های اپل قرار دارد. این لپ تاپ با بهترین پردازنده های اپل و همچنین صفحه نمایش بی نظیر رتینا به عنوان برترین تکنولوژی سال 2012 انتخاب شده است. سرعت و قدرت این لپ تاپ به گونه شارژ ایرانسل ای است که بسیاری از مردم دنیا آن را به هر لپ تاپ دیگری ترجیح می دهند.
خرین سری از تلفن های گلکسی سامسونگ با تمام امکاناتی که داشت توانست در رتبه دوم این جدول قرار بگیرد. این تلفن همراه دارای اکانات بسیاری از جمله صفحه 5 اینچی و پردازنده 4 هسته ای قدرتمند است که آن را به یکی از برترین تلفن همراه های دنیا تبدیل کرده است. تنها نکته منفی در مورد این گوشی دوربین 8 شارژ ایرانسل مگاپیکسلی آن است که بسیاری انتظار دوربین باکیفیت تری داشتند.
این گوشی ها تنها در شبکه های GSM از قبیل AT&T و T-Mobile در امریکا فعال می باشند و نیاز به سیم کارت نانو دارند. چنانچه اکنون این گوشی را سفارش دهید، ظرف مدت یک هفته آن را دریافت خواهید کرد. هر شخص می تواند تنها دو عدد از شارژ ایرانسل این گوشی را سفارش دهد.
2-Galaxy S3: پر فروش ترین اسمارتفون در سراسر جهان شده است. دوربین بسیار خوبی دارد. هم تلفن است و هم ابزار ذخیره سازی دیتا.4.8 اینچی بوده و نمایشگر super AMOLED دارد. برنامه های آندروید در خود داشته و شارژ ایرانسل اجرا کننده خوبی برای آهنگ بازان است. 500 دلار قیمت دارد.
Vivo X1 تنها دارای ۶.۵۵ میلیمتر ضخامت می باشد و در درون آن یک باتری با ظرفیت ۲,۰۰۰mAh انرژی مورد نیاز آن را تامین می نماید. اگر از کاربرانی هستید که به دنبال داشتن کیفیت صدایی شفاف با وضوح بالا هستید، این اسمارت فون یکی از بهترین شارژ ایرانسل هاست، این اسمارت فون یک تبدیل کننده آنالوگ – دیجیتال Cirrus Logic CS4398 و همچنین مبدل صوتی CS8422 را همراه دارد. هدست های Beyerdynamic نیز یکی از گزینه هایی است (همانند AKG K420 و Sennheiser CX215) که می تواند کیفیت صدای واقعی را در اختیارتان قرار دهد.
Lumia 920 : ویندوز 8 روی آن نصب شده و از پر فروش ترین ها در بازار است. دارای فن آوری های جدیدی بنام voice navigation، wireless charging است. 650 تا 850 دلار شارژ ایرانسل قیمت دارد
5- Xperia Play 4G : جدیدترین محصول سونی اریکسون مخصوصا برای گیمرها سفارشی ساخته شارژ ایرانسل شده است. برای هدیه کریسمس به بچه ها مناسب ترین به نظر می رسد.... /
دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسل بوده و نمایشگر 4.7 شارژ ایرانسل اینچی با کیفین نمایش 1280 در 720 (super IPS) را در اختیار دارد.
فروش آنلاک آیفون شارژ ایرانسل 5 در امریکا
اگر در امریکا هستید، دیگر مجبور نیستید برای دریافت آیفون 5 به صورت آنلاک ، منتظر کشورهای دیگر باشید. این گوشی اکنون هم به صورت آنلاین و هم در بازارهای امریکا به فروش می رسند. مبلغ تعیین شده برای آیفون 5 در مدل های 16، 32 و 64 گیگابایتی به ترتیب 649، 749 و 849 دلار شارژ ایرانسل می باشد.
1. مک بوک شارژ ایرانسل پرو
جدا از آن، اسمارت فون Vivo X1 دارای پردازنده MediaTek MT6577T و ۲ هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی Cortex A9 و ۱ شارژ ایرانسل گیگابایت رم می باشدکه برای این اسمارت فون کافی به نظر می رسد.
سخت افزار - ایسوس پس از مدتها شارژ ایرانسل نسخه جدید اسمارتفون-تبلت زیبای خود - پدفون2 - را در رنگ سفید رونمایی کرد.
نام اسمارت فونی چینی است که توسط BBK Electronics تولید شده است و لقب باریکترین اسمارت فون دنیا را نصیب خود کرده است. البته این تنها قابلیت برجسته آن شارژ ایرانسل نیست و این دستگاه دارای کیفیت صوتی بسیار بالایی نیز می باشد. این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید ۴.۱ جیلی بین و قیمتی حدود ۴۰۰ دلار است.
قرار است پدفون 2 (اسمارتفونی که قابلیت تبلت شدن را با یک داک زیبا دارد) اواسط دسامبر یعنی کمتر از یک ماه دیگر راهی بازار فروش شود. سی پی یوی چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی آنرا پشتیبانی می کند و با دو گیگ رم سرعت فوق العاده ای را به کاربر شارژ ایرانسل آندرویدی خواهد داد.
داک زیبای تبلتی به اندازه صفحه 10 اینچی برای آن تعبیه شده تا کاربر احساس کند در حال کار با یک تبلت پر سرعت است و هر شارژ ایرانسل زمان که بخواهد آنرا مجددا به حالت یک اسمارتفون در بیاورد. در مجموع با داک اضافی 36 ساعت باطری به شما می دهد (پک باطری 5000mAH و 2140mAH دارد.)



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 24 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

** لوکس ترین تبلت دنیا شارژ اتوماتیک ایرانسل
همانطور که می دانید، اچ شارژ اتوماتیک ایرانسل تی سی J Butterfly اولین اسمارت فون این کمپانی با صفحه نمایش 1080p است. Butterfly نیز که برای شبکه های GSM به صورت جهانی طراحی شده است، بسیار شبیه به J Butterfly می باشد.
ال جی اخیرا نسخه کره جنوبی این گوشی را آپدیت کرده است و اکنون زمان ارایه این شارژ اتوماتیک ایرانسل آپدیت برای کاربران اروپایی می باشد. به نظر می رسد که آپدیت ساندویچ بستنی، آخرین آپدیت موجود برای اولین اسمارت فون دوهسته ای است و ارایه آپدیت جیلی بین برای این اسمارت فون بسیار غیرمحتمل می نماید.
از زمان عرضه شارژ اتوماتیک ایرانسل و قیمت این گوشی هنوز اطلاعی در دست نیست.
می توانید این آپدیت را از شارژ اتوماتیک ایرانسل ابزار آپدیت ال جی دریافت کنید. اینطور به نظر می رسد که نسخه های اپتیموس 2X تحت واسطه همچنان باید برای دریافت این آپدیت منتظر بمانند.
نوکیا لومیا 620 از یک دوربین 5 مگاپیکسلی همراه با فلش LED در شارژ اتوماتیک ایرانسل پشت گوشی و نیز یک دوربین VGA برای چت در جلوی آن بهره می برد.
به دنبال رقابت به وجود آمده بین سازندگان شارژ اتوماتیک ایرانسل ناشناخته برای ساخت اسمارت فون هایی با ویژگی های چشمگیر، زد تی ای نیز در پی ساخت فلگ شیپ جدید Nubia Z5 است.
اچ تی سی شارژ اتوماتیک ایرانسل Butterfly
پس از 6 ماه انتظار، سرانجام کاربران ال جی اپتیموس 2X در اروپا می توانند آپدیت ساندویچ بستنی شارژ اتوماتیک ایرانسل را برای این فلگ شیپ ال جی دریافت کنند. نسخه firmware این آپدیت نیز V30a می باشد.
تصاویر منتشر شده از این گوشی، ضخامت 7.6mm شارژ اتوماتیک ایرانسل و دو بلندگو در پشت این گوشی را نشان می دهند.
زد تی ای Nubia Z5 از چیپ ست چهارهسته ای 1.5 گیگاهرتزی Snapdrago S4 Pro APQ8064، صفحه نمایش 5 شارژ اتوماتیک ایرانسل اینچی 1080p، رم 2 گیگابایتی و دوربین 13 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.
این گوشی در حال حاضر از شارژ اتوماتیک ایرانسل LTE بهره نمی برد. لومیا 620 در رنگ های سبز لیمویی، نارنجی، صورتی، زرد، سفید، مشکی و کبود عرضه می شود. قیمت این گوشی 249 دلار تخمین زده می شود و فروش ان نیز از ژانویه 2013 در آسیا آغاز خواهد شد.
ماکروسافت در ابتدای سال 2013 اعلام کرد قصد دارد جدیدترین تبلت خود را که با نام شارژ اتوماتیک ایرانسل تجاری "سرفیس" شناخته می شود وارد بازار کند. این تبلت که از ویندوز8 استفاده می کند دارای حافظه 64 و 128 گیگابایتی است. این تبلت شاید مقابل آیپد لوکس قیمتی نداشته باشد اما در میان تبلت های داخل بازار گران ترین محسوب می شود. قیمت این تبلت 1100 دلارا است.
اچ تی سی Butterfly از صفحه نمایش 5.0 اینچی سوپر LCD 3 به همراه Gorilla Glass 2 با وضوح 1920 x 1080، چیپ ست Qualcomm Snapdragon S4 Pro APQ8064 SoC به همراه CPU چهارهسته ای 1.5 گیگاهرتزی Krait و GPU آدرنو 320، رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی (به همراه ورودی کارت میکرو SD)، دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوی 1080p در پشت گوشی، دوربین 2.1 مگاپیکسلی در جلوی گوشی، Wi-Fi 802.11 a/b/g/n، بلوتوث 4.0، A-GPS + شارژ اتوماتیک ایرانسل GLONASS، NFC، باطری 2,020mAh و آندروید 4.1 لوبیای ژله ای برخوردار است.
این گوشی از دیگر امکانات نوکیا از قبیل Nokia Drive و Nokia Music بهره می برد. لومیا 620 تحت ویندوز 8، شارژ اتوماتیک ایرانسل با قابلیت های ارتباطی Wi-Fi a/b/g/n، GPS، 2G و 3G و پشتیبانی HSDPA برخوردار است.
اچ تی سی از گوشی Butterfly (نمونه GSM گوشی J Butterfly) رسما رونمایی کرد. این اسمارت فون که قبلا با عنوان Deluxe DLX اعلان شده بود، شارژ اتوماتیک ایرانسل اکنون قرار است فلگ شیپ جدید اچ تی سی باشد.
** شارژ اتوماتیک ایرانسل گران ترین تبلت دنیا
چندی پیش یک طراح به نام "استوارت هوگ" نسخه دوم آی پد را به یکی از لوکس ترین تبلت های دنیا تبدیل کرد. این تبلت با استفاده از 53 الماس درست شده است و بدنه آن از فسیل دایناسوری به نام "تی رکس" ساخته شده است. جنس عجیب بدنه آن و همچنین الماس های به کار رفته در این تبلت قیمت آن را تا 8 میلیون دلار افزایش داده است. این تبلت به نوعی گران ترین تبلت در بخش وسایل شارژ اتوماتیک ایرانسل لوکس است."باشگاه خبرنگاران"
نوکیا لومیا 620، تحت ویندوزفون 8 شارژ اتوماتیک ایرانسل
لومیا 620، از شارژ اتوماتیک ایرانسل صفحه نمایش 3.8 اینچی ال سی ClearBlack با وضوح WVGA، CPU دوهسته ای Krait با سرعت 1 گیگاهرتز، GPU آدرنو 305 و رم 512 مگابایتی برخوردار است. حافظه داخلی این گوشی 8 گیگابایت است و قابلیت گسترش با استفاده از کارت میکرو اس دی را داراست.
ترین شارژ اتوماتیک ایرانسل های دنیای تبلت,انواع تبلت جدید
انتظار می رود که زد تی ای Nubia Z5 هفته آینده در چین رونمایی شود و امیدواریم از قیمت و عرضه آن به شارژ اتوماتیک ایرانسل صورت جهانی اطلاعاتی به دست آوریم.
نوکیا اخیرا شمار جدیدی از گوشی های خانواده لومیا، بهره مند از ویندوزفون 8 را معرفی کرده است. لومیا 620 بهره مند از آخرین شارژ اتوماتیک ایرانسل ویرایش پلت فورم موبایل مایکروسافت، امیدوار است که با توجه به طراحی جوان پسند و چیپ ست S4 Snapdragon، کاربران را تحت تاثیر قرار دهد.
فلگ شیپ زد شارژ اتوماتیک ایرانسل تی ای
سونی به تازگی تبلت جدید خودش را رونمایی کرده است. این تبلت با صفحه نمایش 10 اینچی عرضه خواهد شد و نام آن "اکسپریا زد" است. این تبلت از نظر سخت شارژ اتوماتیک ایرانسل افزاری آنچنان قوی نیست و یک پردازنده 1.5 گیگاهرتزی دارد ولی وزن آن تنها 490 گرم است و ضخامتش نیز تنها 6.9 میلی متراست. سونی گفته است که این تبلت می تواند به خاطر وزن و ضخامتش فروش خوبی داشته باشد."باشگاه خبرن



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 24 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

باتری ۲۰۰۰ میلی شارژ مستقیم ایرانسل آمپری
شرکت HTC امسال می خواهد بسیار فعال باشد و همینطور نیز بوده و در شارژ مستقیم ایرانسل این سه ماه اول شاید بهترین شرکت بوده و اکنون هم داریم نتیجه همکاری این شرکت با شبکه ی عظیم اجتمائی یعنی فیسبوک را می بینیم که خیلی ها منتظر ان بودند. یک گوشی مخصوص فیسبوک! این گوشی در واقع مبتنی بر سیستم عامل اندروید می باشد اما با رابط کاربری خاص تر که کاربر را به شبکه اجتمائی فیس بوک نزدیک نزدیکتر می کند. البته اطلاعات زیادی در مورد این گوشی منتشر نشده اما می توان گفت که این گوشی هم می تواند همانند یک گوشی هوشمند عمل کند و همینطور کار شما را در فیس بوک راحتر بکند و در واقع فیس بوک همیشه در دستان شما خواهد بود.
همچنین این مروگر قرار هست هماهنگی بیشتری با صفحه های لمسی پیدا کند و کاربر وسایل لمسی با ان راحت تر کار کند. شارژ مستقیم ایرانسل همچنین ساپورت کردن WebGL نیز به نسخه ی جدید این مرورگر اضافه خواهد شد. ماکروسافت بعد از مدتها تلاش می توان گفت اکنون مرورگری استاندارد ساخته اما هنوز در حال ضرر دادن به خاطر خاطره ی بد نسخه ی ششم این مرورگر می باشد. اما دیگر این مرورگر با نسخه های جدیدش توانسته استاندارد ها را رعایت کند و می توان به ان اعتماد کرد.
اندروید ۴٫۱٫۲ شارژ مستقیم ایرانسل
این گوشی همین امروز منتشر شده است و به زودی مشخصات بیشتری از این گوشی بدست خواهیم اورد. نمی توان گفت که این گوشی در بازار به فروش خوبی می رسد یا نه؟ چرا که در دیگر گوشی ها نیز می توان با فیس بوک کار کرد و این گوشی شارژ مستقیم ایرانسل در واقع کار را راحت تر خواهد کرد. در عکس مطلب ، عکس های این گوشی را می توانید ببینید. نظر شما در مورد این گوشی چیست؟
شاید شما نیز خبر نسخه ی جدید ویندوز هشت که به ویندوز ابی معروف است را شنیده باشید که در ان شارژ مستقیم ایرانسل ماکروسافت قرار است ویندوز هشتم هم اکنون خودش را سامان ببخشد و تمام مشکلات ان را حل بکند و ویندوزی نوین عرضه بکند و در این میان نیز قصد دارد نسخه ی جدید از مرورگر خود را عرضه کند. اینترنت اکسپلور که مرورگر پیش فرض ویندوز می باشد تا بحال همیشه مورد انتقاد بوده و همه بر بی فایده بودن و امنیت کم ان شاهد می باشند و این مرورگر اگر در ویندوز ها پیش فرض نبود ، شاید اکنون نامش نیز اشنا نبود و تمام کاربران به مرورگر های بهتری مثل فایرفاکس و کروم روی می آوردند که اکنون نیز همین گونه می شود و هر کاربری که بعد از مدتی کار با اینترنت پخته می شود ، مرورگر IE را از کامپیوتر خود حذف مش کند.
سامسونگ بعد از معرفی کهکشان چهارم حالا باز به شارژ مستقیم ایرانسل روال قبلی خود برگشته و تقریبا هر هفته باز یک گوشی جدید معرفی می کند. سامسونگ هر ساله همین کار را انجام می دهد و گوشی های بسیاری را معرفی می کند که در واقع همان گوشی های قبلی هستند تنها با کمی تفاوت و به همین ترتیب بازار ها پر از گوشی های سامیونگ می شوند. اکنون نیز سامسونگ گوشی چهار هسته ای جدید خودش را معرفی کرده که و نام Galaxy Win را به ان داده است. مشخصات این گوشی به این ترتیب می باشند:
شارژ مستقیم ایرانسل بخش تفریحی
اکنون ماکروسافت قصد دارد در نسخه ی ۱۱ این مرورگر تحولی ایجاد کند تا بلکه هویت خودش را توسط این مرورگر از دست ندهد. اول از همه قرار است این مرورگر در نسخه ی جدیدش از SkyDrive استفاده کند که فایرفاکس و کروم نیز از ان استفاده می کنند. دومین تغییری که شاهد ان خواهیم بود ، دانلود منیجری کاملا کاربردی درون مرورگر خواهیم بود شارژ مستقیم ایرانسل که هیچ گاه این مرورگر از ان بهره ای نبرده بود اما اکنون دانلود منیجر که یکی از ضروریات هر مرورگر است ، به این مرورگر نیز افزوده خواهد شد.
مقایسه ی ظاهری گلگسی شارژ مستقیم ایرانسل قبلی با گلگسی جدید
چیپ Snapdragon 200 با پردازنده ی چهار هسته ای Cortex-A5 که سرعتش ۱٫۲ GHz اعلام شده است شارژ مستقیم ایرانسل و پردازنده ی گرافیکی Aderno 203
صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی از نوع شارژ مستقیم ایرانسل AMOLED با رزولوشن WVGA
پشتیبانی شارژ مستقیم ایرانسل از Wi-Fi و بلوتوث ۴ و
ویژگی شارژ مستقیم ایرانسل های اینترنت اکسپلور ۱۱
ظاهر گلگسی چهارم کمی شبیه گلگسی نوت ۲ شده است و با اینکه صفحه نمایش ان ۰٫۲ اینچ بزرگتر از گلگسی قبلی شده است اما وزن ان ۳ گرم کاهش یافته است و همینطور سایز های ان کوچکتر شده است و گلگسی جدید ۰٫۷ میلیمتر لاغر تر از گلگسی قبلی می باشد. همچنین صفحه نمایش ان از فناوری Gorilla Glass 3 استفاده می کند و باعث می شود صفحه نمایش به همین راحتی خراش بر ندارد که نکته ی بسیار شارژ مستقیم ایرانسل خوبی می باشد. در گلگسی جدید دیگر خبری از خمیدگی پشت گلگسی قبلی نیست و گلگسی جدید کمی صاف تر است! در زیر چند عکس از گلگسی جدید در کنار گلگسی قبلی می بینیم.
نگاهی به داخل بسته شارژ مستقیم ایرانسل بندی گوشی
خب من مطمئنم شاید خیلی از کسانی که این مطلب را می خوانند قصد دارند این گوشی را بخرند شارژ مستقیم ایرانسل و برای همین من نگاهی اجمالی به داخل بسته ی این گوشی می اندازم تا شما نیز از ان مطلع باشید و چیزی در زمان خرید از ان کم نباشد. در درون جعبه یک اداکتور برای شارژ گوشی با کابل miniUSB قرار دارد و همچنین یک هدفون مخصوص سامسونگ در جعبه قرار دارد و فعلا تنها رنگ های سفید این لوازم جانبی و ضروری این گوشی ساخته شده است و رنگ های دیگر به احتمال زیاد در زمان عرضه ، تولید خواهد شد. هدفون های این گوشی از فناوری دو بلندگو استفاده می کنند و باعث کیفیت بیشتر صدای خروجی از هدفون می شوند.
دو سیم کارته شارژ مستقیم ایرانسل
دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت گوشی و دوربین ۰٫۳ مگاپیکسلی در جلوی گوشی پشتیبانی از کارت های شارژ مستقیم ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی Ooyala، کاربران تلفن‌های همراه در سال 2012 با خرید شارژ ایرانسل رشد 87 درصدی نسبت به سال قبل برای تماشای تلویزیون از دستگاه‌های‌شان بهره برده‌اند.
بر این اساس سرویس‌های شبکه LTE توسط Zain در سراسر خاورمیانه ارایه می‌شود و خرید شارژ ایرانسل به کاربران امکان مرورگری در اینترنت از طریق گوشی‌های هوشمند با سرعت بیشتر از قبل را فراهم می‌کند.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، گوشی خرید شارژ ایرانسل ترکسل "Gebze" نام دارد و طراحان و مهندسان ترک بخش طراحی و نرم‌افزاری این گوشی را طراحی و تولید کرده‌اند.
بر این اساس خانواده این کودک پس از دریافت صورتحساب خواسته‌اند که هنگام خرید شارژ ایرانسل ارایه بازی اطلاعات بیشتری درباره این سرویس‌ها و هزینه آنها ارایه کنند که از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنند.
تحقیقات نشان داده تماشای ویدیو روی دستگاه‌های تبلت در سال خرید شارژ ایرانسل 2012 با رشد 110 درصدی نسبت به سال قبل از آن همراه بوده است.
بنابراین تماشای ویدیو روی تبلت‌ها و رایانه‌های رومیزی به دلیل دارا بودن صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر محبوبیت خرید شارژ ایرانسل بیشتری در میان کاربران دارد اما نمایشگر تلفن‌های همراه به لحاظ کوچک بودن امکان استفاده از آنها را سخت‌تر می‌کند.
نوکیا درصدد است با استفاده از خرید شارژ ایرانسل مواد نانو قطعات داخلی گوشی‌هایش را ضدآب کند تا در برابر رطوبت و آب آسیب نبینند.
ترکسل همچنین قصد دارد تبلتی با برند خود ساخته و راهی بازار کند.اطلاعات زیادی درباره گوشی ترکسل ارایه نشده، اما این دستگاه خرید شارژ ایرانسل مبتنی بر تراشه Qualcomm است.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، گزارش‌ها حاکی است والدین این پسر پنج‌ساله پس از اجازه به فرزندشان برای دانلود بازی‌های موبایلی رایگان مجبور به پرداخت خرید شارژ ایرانسل هزینه زیادی شده‌اند.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، با خرید شارژ ایرانسل راه اندازی مرکز خدمات نوآورانه در کویت، مشترکان شرکت Zain در کویت و سایر مناطق امکان دسترسی به سرویس‌های شبکه نسل چهارم را خواهند داشت.
گزارش‌ها حاکی خرید شارژ ایرانسل است هوآوی بیش از 28 مرکز نوآوری و 16 مرکز تحقیق و توسعه در سراسر دنیا دارد.
این تحقیقات نشان داده که 8.25 درصد همه ساعاتی که توسط کاربران برای تماشای ویدیو صرف می‌شود را کاربران موبایل تشکیل می‌دهند که نسبت به اوایل سال گذشته با رشد 4.15 درصدی همراه بوده ، این در حالی است که این رقم در میان کاربران رایانه‌‌های رومیزی 90 درصد خرید شارژ ایرانسل رشد داشته است.
بر اساس این گزارش، شایع شده که نوکیا گوشی Lumia 1000 را با پشتیبانی از فناوری PureView با قابلیت ضدآب راهی بازار خواهد کرد.شبکه موبایل ترکسل اعلام کرده نخستین خرید شارژ ایرانسل گوشی هوشمند با برند خود را در طول سالجاری میلادی عرضه می‌کند.
یک پسربچه پنج ساله برای یک بازی روی آی‌پد خرید شارژ ایرانسل دو هزار و 600 دلار صرف کرد.
گزارش‌ها حاکی است که زین خرید شارژ ایرانسل و هوآوی با سرمایه‌گذاری مشترک اقدام به راه‌اندازی یک دفتر برای دو شرکت کرده‌اند تا به شکل مشترک تیمی از مهندسان خود را برای این مرکز بگمارند.
ترکسل اولین ارایه دهنده سرویس تلفن همراه نسل دوم(2G) و سوم(3G) در ترکیه است که فناوری GSM900 را هم ارایه می‌کند. سود شرکت در هرماه به ازای خرید شارژ ایرانسل هر مشترک ۱٫۱۷دلار آمریکا است که به طور میانگین هر مشترک در ماه ۲۲۰ دقیقه صحبت می‌کند و با توجه به این داده‌ها درآمد ماهیانه ترکسل ۹۲۵ میلیون لیره ترکیه برآورد می‌شود.سال ۲۰۰۸ مزایده پروانه نسل سوم برگزار شد که ترکسل با ۳۵۸ میلیون یورو برنده شد.
این خرید شارژ ایرانسل شرکت قصد دارد از گوشی "Gebze" بیش از 750 هزار دستگاه تولید کند و امیدوار است ساخت این گوشی از موفقیت زیادی برخوردار شود.
شرکت Zain از همکاری با هوآوی برای ارایه سرویس‌های شبکه خرید شارژ ایرانسل نسل چهارم اظهار امیدواری و اعلام کرده که کاربران به بهترین سرویس‌ها در این شبکه دسترسی خواهند داشت.
پس از دانلود نرم‌افزار لازم بود که برای هر بار سرویس‌ اضافی 70 پوند شارژ شود تا بتوان به بازی ادامه داد. اما پس از اینکه خرید شارژ ایرانسل هزینه بازی برای والدین کودک پنج ساله ارسال شد و باعث شوکه شدن آنها شد.
گزارش‌ها حاکی است نوکیا روی این فناوری کار می‌کند خرید شارژ ایرانسل تا در سال 2013 گوشی‌هایی با قابلیت ضدآب راهی بازار کند.
بر این اساس نوکیا با شرکت P2i همکاری می‌کند تا بتواند گوشی‌های ضدآبش را به خرید شارژ ایرانسل زودی به بازار بفرستد.
زین و هوآوی انتظار دارند علاوه بر شبکه نسل چهارم سرویس‌های 2G & 3G را نیز در کشور کویت خرید شارژ ایرانسل ارایه کنند.
شرکت‌های زین و هوآوی اعلام کرده‌اند که در حال برنامه‌ریزی برای ارایه یک مرکز نوآوری در خرید شارژ ایرانسل کشور کویت هستند تا سرویس‌های نسل چهارم ارایه کنند.
به گزارش اخبار خرید شارژ ایرانسل خارجی موبنا، بر این اساس همه قطعات داخلی گوشی در حالت خلاء قرار گرفته و با پوشش نانویی دربرابر آب و رطوبت قابلیت ضدآب می‌یابد و تمامی سوراخ‌های گوشی مثل شکافت حافظه یا جک صوتی 3.5 میلی‌متری با درپوش‌هایی محافظت می‌شوند.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، درحالی که خرید شارژ ایرانسل تماشای ویدیو روی دستگاه‌های تبلت با رشد چشمگیری همراه بوده، اما کاربران گوشی‌های تلفن همراه فقط 8 درصد کل زمانی را که صرف تماشای ویدیوهای آنلاین می‌شود به خود اختصاص داده‌اند.
شرکت P2i همچنین با شرکت آلکاتل همکاری کرده و گوشی‌های سری One خرید شارژ ایرانسل Touch را با قابلیت ضدآب راهی بازار کرده است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 پزشکان در سال ۲۰۰۴ تشخیص دادند که آقای جابز به سرطان لوزالمعده شارژ اتوماتیک ایرانسل مبتلاست.
کمپانی سامسونگ از نسخه فشرده تلفن هوشمند شارژ اتوماتیک ایرانسل خود با صفحه لمسی همانند آیفون ۵ رونمایی کرد.
گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل ارزان
استیو جابز در اواخر ماه ژوئن سال ۲۰۰۹ پس از یک مرخصی درمانی شش ماهه فعالیت شارژ اتوماتیک ایرانسل های کاری خود را مجددا آغاز کرده بود.
اما دسته‌ای دیگر از محققان معتقدند، انسان همیشه آموخته است که خود را با پیشرفت‌ها و امکانات جدید تطبیق دهد. انتقال دانسته‌ها به جایی خارج از مغز همیشه صورت شارژ اتوماتیک ایرانسل گرفته است. کتاب‌ها و کتابخانه‌ها اولین یادگاری‌های این انتقال‌اند. مگر نه این که “نوشتن برای فراموش کردن است.”
واکنش ها شارژ اتوماتیک ایرانسل
از گوشی های پرفروش زیر ۱۰۰ هزار تومانی می توان به مدل‌های ۲۳۳۰ ، ۱۲۸۰ , X1 نوکیا، GU230 ، GU200 و KP105 ال‌جی، C3035 ، E2121سامسونگ و شارژ اتوماتیک ایرانسل ۲۶۹۰ جی ال ایکس اشاره کرد.
بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت از رقبای بزرگ اپل نوشت: “جهان به ندرت شاهد کسی با این همه تاثیر است. تاثیر کارهای او تا نسل ها شارژ اتوماتیک ایرانسل احساس خواهد شد. برای کسانی که مثل که با او کار کرده اند، این افتخاری فوق العاده بوده است.”
آقای اوباما با لورن همسر آقای جابز و خانواده او ابراز شارژ اتوماتیک ایرانسل همدردی کرد.
سامسونگ اعلام کرده است شارژ اتوماتیک ایرانسل که این نسخه Mini گزینه مناسبی برای افرادی است که در جستجوی تلفن های کارآمدتر هستند.
صفحه نمایش شارژ اتوماتیک ایرانسل آن دارای وضوح ۸۰۰×۴۰۰ پیکسل است. هسته دوبل ۱٫۵GHz ورژن S III به ۱GHz کاهش یافته و دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی است.
“داوود تزی” افزود: قیمت پایین این نوع گوشی ها و همچنین استحکام و مقاومت اینگونه از گوشی‌ها از جمله فاکتورهای فروش این شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی ها در بازار به شمار می آید.
کارشناسانی معتقدند که فراموشی از معایب حافظه‌ی صد در صدی عصر دیجیتال است. شارژ اتوماتیک ایرانسل اما حافظه صد درصدی گوگل با حافظه‌ی بشر چه می‌کند؟
این تلفن هوشمند جدید مجهز به آخرین ورژن سیستم عامل آندروئید ۴٫۱ شارژ اتوماتیک ایرانسل هم است.
نیکلاس کار – نویسنده مقالات و کتابهایی مانند شارژ اتوماتیک ایرانسل ‘آنچه اینترنت به سر مغزهای ما می‌آورد – معتقد است که اکنون با وجود اینترنت و ماشین‌های جست‌وجوگر آن‌لاین، ما در حال انتقال دانسته‌هایمان به شبکه‌ایم؛ یعنی در حقیقت در حال انتقال حافظه‌مان به شبکه، گوگل و ویکی‌پدیا برای ما حکم هارد اکسترنال را پیدا کرده‌اند.
وی گفت: عرضه گسترده سیمکارت‌های اعتباری با بهای زیر ۱۵ هزار تومان در سطح کشور باعث شده خرید گوشی های شارژ اتوماتیک ایرانسل ارزان قیمت توسط مشتریان به طور چشمگیری افزایش یابد.
تیم کوک، یکی از مدیران ارشد اپل، پس از آقای شارژ اتوماتیک ایرانسل جابز مدیرعامل جدید اپل شده است.
“جهان یک انسان صاحب بینش را از دست داده است. و شاید هیچ تعریفی بالاتر از این نباشد که بخش بزرگی از جهان از طریق دستگاهی شارژ اتوماتیک ایرانسل که او اختراع کرد از درگذشت او آگاه شد.”
آرنولد شوارتزنگر هنرپیشه و فرماندار سابق کالیفرنیا نوشت: شارژ اتوماتیک ایرانسل “استیو هر روز زندگی اش رویای کالیفرنیا را زندگی کرد و جهان را تغییر داد و به همه ما الهام بخشید.”
این گوشی‌ها که از امکانات ساده‌ای بهره می‌برند، فاقد امکانات پیشرفته‌ای نظیر دوربین عکاسی و حافظه بالا هستند و تنها به دلیل ارزان شارژ اتوماتیک ایرانسل بودن و قیمت زیر ۱۰۰ هزار تومان مورد استقبال بیشتر مشتریان قرار گرفته‌اند.
او نوشت: “او با ساختن یکی از موفق ترین شرکت های جهان از پارکینگ خانه شارژ اتوماتیک ایرانسل اش، روحیه خلاق آمریکایی را به نمایش گذاشت. او با شخصی کردن کامپیوترها و قرار دادن اینترنت در جیب ما، انقلاب اطلاعات را نه تنها قابل دسترسی بلکه شهودی و لذت بخش کرد…. استیو دوست داشت بگوید هر روز را طوری زندگی می کند که انگار آخرین روز زندگی اش است. به همین خاطر، او زندگی را دگرگون کرد، بعضی صنایع را از نو تعریف کرد، و به یکی از نادرترین دستاوردها در تاریخ بشر دست یافت: او شیوه دیدن جهان برای هر یک از ما را عوض کرد.”
باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در بیانیه ای ضمن ابراز اندوه از مرگ استیو جابز نوشت: “استیو یکی از بزرگترین نوآوران آمریکا بود – آنقدر شجاعت داشت که طور دیگری بیاندیشد، شارژ اتوماتیک ایرانسل آنقدر جسارت داشت که بداند می تواند جهان را تغییر دهد، و آنقدر استعداد داشت که آن را عملی کند.”
قیمت پایین گوشی‌های ارزان قیمت شارژ اتوماتیک ایرانسل نسبت به سایر گوشی‌های موجود در بازار باعث شده تا فروش این گوشی ها بالا باشد.
یک محقق آمریکایی می‌گوید، مغز ما یاد می‌گیرد که به خاطر نسپارد و این که نباید همه چیز را بدانیم، بلکه به جای به شارژ اتوماتیک ایرانسل خاطر سپردن اطلاعات، می‌دانیم که کجا می‌توان آن‌ها را یافت. ذهن ما اینترنت را به عنوان حافظه‌ای خارجی می‌شناسد؛ نتیجه‌ای که تفسیرهای گوناگونی را به دنبال داشته است.
به نقل از بازار خبر؛ تلفن هوشمند Galaxy S III Mini در مقایسه با نسخه قبلی Galaxy S III کوچک تر و سبک تر شارژ اتوماتیک ایرانسل است. این تلفن هوشمند دارای صفحه لمسی چهار اینچی در مقایسه با صفحه ۴٫۸ اینچی در نسخه قبلی است.
یکی از کارشناسان بازار تلفن همراه در این باره می گوید: کاهش شارژ اتوماتیک ایرانسل قدرت خرید مردم باعث شده تا بیشتر به سمت گوشی های زیر ۱۰۰ هزار تومان روی آورند.
به گزارش پایگاه خبری موبایل اسکای ، بهای پایین گوشی های ارزان قیمت و استحکام آنها در مقابل ضربه از عواملی است که باعث شده تا بیشتر مشتریان به خرید این شارژ اتوماتیک ایرانسل کالای ارتباطی بپردازند.
مارک اندرسون سرمایه گذار نوشت: “استیو بهترینِ بهترین ها بود. مثل موتزارت و پیکاسو، شاید هرگز مثل او زاده نشود.” شارژ اتوماتیک ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

برای به دست آوردن اطلاعات گوشی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حتی بدون دانستن رمز آن را در فریزر قرار دهید!
این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی به گونه‌ای طراحی شده است که اگر آن را از ارتفاع 5/6 پایی رها کنید، پس از برخورد با زمین مشکلی برای آن به وجود نمی‌آید. علاوه بر این می‌توانید گوشی XP Strike IS را بدون هر مشکلی تا 30 دقیقه زیر آب نگه دارید.
الکترودها با استفاده از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک الگوی جفت شده مانند انگشتان دست کنار هم قرار داده شدند که این الگو باعث افزایش حداکثری سطح در دسترس برای هریک از الکترودها و همچنین کاهش مسیر مورد نیاز یون ها در الکترولیت شد؛ نتیجه نهایی نیز ابرخازنی با ظرفیت و سرعت شارژ بسیار بیشتر است.
الکترودها خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با استفاده از یک الگوی جفت شده مانند انگشتان دست کنار هم قرار داده شدند که این الگو باعث افزایش حداکثری سطح در دسترس برای هریک از الکترودها و همچنین کاهش مسیر مورد نیاز یون ها در الکترولیت شد؛ نتیجه نهایی نیز ابرخازنی با ظرفیت و سرعت شارژ بسیار بیشتر است.
برای توسعه میکرو- ابرخازن جدید، محققان از یک ورق دو بعدی کربن استفاده کردند؛ ضخامت این ورق گرافن در حالت سه بعدی به اندازه یک اتم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است.
«ریچارد کانر» از محققان مدرسه مهندسی و علوم کاربردی هنری ساموئل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس (UCLA) تأکید می کند: ادغام واحد ذخیره سازی انرژی با مدارهای الکترونیک چالش برانگیز بوده و کوچک سازی سیستم کل سیستم را با محدودیت مواجه می سازد.
محققان آمریکایی از توسعه نوع جدید باتری خبر می‌دهند که قادر به شارژ تلفن همراه یا خودرو در کمتر از چند ثانیه است. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
روش های سنتی برای ساخت میکرو- ابرخازن ها شامل تکنیک های پیچیده لیتوگرافی است که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چندان مقرون به صرفه نبوده و تولید تجاری را محدود می سازد، اما محققان در روش جدید از یک DVD burner برای تولید ابرخازن مبتنی بر گرافن استفاده کردند.
برای به دست آوردن اطلاعات گوشی حتی بدون دانستن رمز آن را در فریزر قرار دهید! خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
در این روش با استفاده از مواد ارزان قیمت ۱۰۰ میکرو- ابرخازن روی یک دیسک در مدت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل زمان کمتر از ۳۰ دقیقه ساخته شدند.
به گزارش فرهنگ نیوز، ابرخازن مبتنی بر گرافن، دستگاهی در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مقیاس میکرو با سرعت شارژ و دشارژ (تخلیه) هزاران بار سریعتر از باتری های استاندارد است.
محققان همچنین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل موفق به یافتن روشی برای تولید باتری های جدید با استفاده از DVD burner استاندارد شدند.
«ریچارد کانر» از محققان مدرسه مهندسی و علوم کاربردی هنری ساموئل دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس (UCLA) تأکید می کند: ادغام واحد ذخیره سازی انرژی با مدارهای الکترونیک چالش برانگیز بوده و کوچک سازی سیستم کل سیستم را با محدودیت مواجه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می سازد.
محققان آمریکایی از توسعه نوع جدید باتری خبر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌دهند که قادر به شارژ تلفن همراه یا خودرو در کمتر از چند ثانیه است.
به گزارش فرهنگ نیوز، ابرخازن مبتنی بر گرافن، دستگاهی در مقیاس میکرو با سرعت شارژ و دشارژ (تخلیه) هزاران بار سریعتر از باتری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل های استاندارد است.
به تازگی پژوهشگران مسائل امنیتی متوجه شده‌اند که اگر یک گوشی اندرویدی (گلکسی نکسوس سامسونگ در تحقیق آنها) را در یک فریزر به مدت یک ساعت در دمای منفی ۱۰ درجه قرار بدهند، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌توانند با ترفندها و طی مراحلی اطلاعاتی مثل فهرست تماس، عکس‌ها یا سابقه وب‌گردی صاحب گوشی را استخراج کنند.
خلاصه مراحل کار به این صورت است خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که بعد از این یک ساعت، با وارد کردن و خارج کردن متناوب و سریع باتری گوشی، و بعد فشردن دگمه‌های پاور و افزایش صدا، می‌توان گوشی را به حالت fastboot برد،‌در اینجا محققان از یک نرم‌افزار ویژه با نام اختصاری FROST استفاده کردند و آن را روی گوشی، فلش کردند. بعد گوشی را به یک پی‌سی لینکوسی وصل کردند و گوشی را به حالت ریکاوری بردند.
این گوشی همچین یک دوربین 2 مگاپیکسلی دارد و از دیگر امکانات به‌کار رفته در آن می‌توان به رم 256 مگابایتی، فناوری ارتباطی بلوتوث و سرویس ارتباطی Direct Connect اشاره کرد. این گوشی برای آن دسته از افرادی که در شرایط دشوار کار می‌کنند از جمله کارگران معدن بسیار مناسب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است
شرکت مخابراتی اسپرینت مدل جدید سری گوشی‌های مقاوم و ضدضربه Sonim را با نام XP Strike IS و با قابلیت‌های جدید وارد بازار کرد.به گزارش [شما عضو سایت نیستید یا وارد حساب کاربری خود نشده اید,لینک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ها فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده هستند. ] به نقل از فارس، این گوشی هوشمند که با قیمت 600 دلار به همراه قرارداد مخابراتی دو ساله وارد بازار شده است، شامل نمایشگر دو اینچی با کیفیت QVGA و باتری 2000mAh می‌شود.
این خازن از یک لایه کربن با ضخامت یک اتم ساخته شده و قابلیت یکپارچه سازی با گجت های مختلف را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دارد که علاوه بر افزایش سرعت شارژ باتری تلفن همراه و خودروها می تواند به توسعه گجت های کوچک تر بویژه تلفن های همراه بسیار باریک منجر شود.
برای توسعه میکرو- ابرخازن جدید، محققان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از یک ورق دو بعدی کربن استفاده کردند؛ ضخامت این ورق گرافن در حالت سه بعدی به اندازه یک اتم است.
روش های سنتی برای ساخت میکرو- ابرخازن ها شامل تکنیک های پیچیده لیتوگرافی است که چندان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مقرون به صرفه نبوده و تولید تجاری را محدود می سازد، اما محققان در روش جدید از یک DVD burner برای تولید ابرخازن مبتنی بر گرافن استفاده کردند.
این خازن از یک لایه کربن با ضخامت یک اتم ساخته شده و قابلیت یکپارچه سازی با گجت های مختلف را دارد که علاوه بر افزایش سرعت شارژ باتری تلفن همراه و خودروها می تواند به توسعه گجت های کوچک تر بویژه تلفن های همراه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بسیار باریک منجر شود.
محققان همچنین موفق به یافتن روشی برای تولید باتری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل های جدید با استفاده از DVD burner استاندارد شدند.
عمر باتری این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی مقاوم نسبت به مدل قبلی آن که XP Strike نام داشت 1.2 ساعت افزایش یافته و این طور که از شکل ظاهری این محصول مشخص است، تمام بخش پشتی بدنه را شامل شده است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

دو عکس و یک ویدیو از تلفنی ناشناخته با برند موتورولا در سایتD منتشر شده که طراحی آن به هیچ یک از تلفن های اخیر موتورولا با بدنه کِولار، شباهت ندارد. از مدتی قبل نیز شایعات متعددی درباره معرفی X Phone در سال جاری میلادی منتشر شده که باعث می شود هر گونه درز اخباری از موتورولا را در راستای این تلفن تعبیر و تفسیر کنیم ولی تلفنی که در این مطلب به آن می پردازیم، شارژ ایرانسل قطعاً X Phone نیست.
اما آنچه از لا به لای شارژ ایرانسل این حرف ها مهم جلوه می کند این است که با یک چنین رابطه نزدیکی، احتمال آنکه مایکروسافت به طور مستقل به ساخت و معرفی تلفن هوشمند بپردازد کم می شود زیرا هر آنچه در سر دارد را می تواند به نوکیا انتقال دهد تا در قالب تلفن های لومیا به دست مصرف کننده برسد. پس شاید این گفته ها آب سردی باشد بر شایعات ساخت سرفیس فون از سوی مایکروسافت.
با در نظر گرفتن شارژ ایرانسل این موارد، تنها می ماند ال جی و HTC که شرکت دوم در حال حاضر وضعیت نامطلوبی دارد و قطعاً ترجیح می دهد آخرین نیروها را بر روی توسعه محصولات خود قرار دهد. پس دست آخر می ماند ال جی که از دو منظر، بهترین گزینه برای همکار با گوگل است. در واقع ما شک داریم که اگر ال جی نبود، گوگل می خواست این تلفن را با همکاری چه شرکتی بسازد؟ شاید شرکت های چینی.
- 2 شارژ ایرانسل گیگابایت رم
دلیل دوم هم این است که ال جی هم اکنون برند شناخته شده ای برای تلفن های هوشمند خود ندارد. منظورمان برندی در حد و اندازه های گلکسی S یا گلکسی نوت است. بنابراین ساخت یک یا حتی دو نسل دیگر از تلفن های نکسوسی، برای خود این شرکت خطر محسوسی ایجاد نمی کند. پس در کل، فرصت های چنین اقدامی بیشتر شارژ ایرانسل از تهدیدهای آن هستند و ال جی به احتمال فراوان سازنده نکسوس 5 هم خواهد بود.
تلفن راز آلود موتورولا و آشکار شدن تاثیرات گوگل؛ مقدمه ای بر شارژ ایرانسل ایکس فون
اما چرا شارژ ایرانسل بیشترین بخت را به ال جی می دهیم؟ زیرا از یک طرف موتورولا هم اکنون درگیر ساخت ایکس فون است و بنابراین معقول نیست که رقیب آن را هم خودش تولید کند. اساساً به نظر می رسد منابع موتورولا بر روی محصولی با برند خود شرکت متمرکز شده اند.
گفته می شود مایکروسافت و شارژ ایرانسل نوکیا قرار است بازاریابی مشترک بزرگی برای تلفن بعدی ویندوز فون نوکیا انجام دهند. هر چند مایکروسافت برای فروش تلفن های اچ تی سی هم سرمایه گذاری کرده اما همچنان می گوید که جایگاه نوکیا متفاوت است.
اچ تی سی و مایکروسافت روابط دوستانه ای با هم دارند و تلفن های ویندوز فون 8X و 8S به عنوان مدل های شارژ ایرانسل امضای ویندوزفون 8 معرفی شده اند. اما مایکروسافت همچنان می گوید که روابط این شرکت با نوکیا چیز دیگری است.
- نمایشگر 5 اینچی شارژ ایرانسل 1080p
هنوز مشخص نیست که آیا این یک نمونه اولیه از موتورولا است یا یک محصول واقعی که در حال توسعه برای ارائه به بازار است ولی به خوبی مشخص است که موتورولا در حال کار بر روی محصولاتی است که از سبک شارژ ایرانسل طراحی با ظاهر تیز و گوشه دار محصولات قبلی اش فاصله دارند و این، اثر گوگل است.
از طرف دیگر سامسونگ هم راه خود را با دو برند Galaxy S و Galaxy Note پیدا کرده و حسابی سرگرم کار بر روی این دو محصول است بنابراین باز هم دلیلی برای صرف منابع بر روی برند نکسوس وجود ندارد. به خصوص که سامسونگ در مراسم رونمایی از گلکسی S4 فقط یک بار از "اندروید" نام برد و حالا واضح است که برند "گلکسی" نیز هم پای برند "اندروید" در بازار شناخته شده است. بنابراین سامسونگ کاری نخواهد کرد که برند خودش را -هر چند اندک- تحت تاثیر قرار دهد. شارژ ایرانسل
- شارژ ایرانسل دوربینی با سنسور چند لایه (احتمالا ساخت نیکون)
قسمت پشتی تلفن قابل جداسازی نیست شارژ ایرانسل و جنس نرمی را به نمایش می گذارد. سوراخ های بلندگو و یک سوراخ دیگر در پایین که احتمالا به میکروفون دوم تعلق دارد، به همراه شکاف های دایره ای لنز دوربین و نور فلش، و لوگوی دایره ای موتورولا، یک طراحی مینیمال و یک دست را به نمایش می گذارند. انحنای فوقانی دستگاه هم در نوع خود جالب است.
پیش از این مشخصات منتسب به نکسوس 5 را با هم مرور کردیم که البته بیشتر شبیه فهرست آرزوهای یک گیک بودند تا ویژگی های محصولی واقعی. اما اگر بخواهیم یک جمع بندی داشته باشیم، به احتمال فراوان مشخصات نهایی شارژ ایرانسل نکسوس 5 که بیشترین بخت برای تولید آن را LG دارد، شبیه این فهرست خواهد بود:
- چیپ پردازشی شارژ ایرانسل اسنپدرگون 600
یک دلیل اصلی (غیر از در دسترس نبودن سایر شرکت ها برای گوگل) این است که ال جی نیاز دارد به عنوان یک برند قابل اعتماد شناخته شود. نه اینکه اکنون چنین نباشد، بلکه همکاری با گوگل و شارژ ایرانسل ادامه آن می تواند به این اعتبار بیفزاید. نگاه کنید به بازخوردهای مثبتی که نکسوس 4 برای ال جی به ارمغان آورده. قطعاً اگر نکسوس 5 ساخت این شرکت، از نکسوس 4 بهتر باشد، کیفیت بالاتری را هم با ارمغان آورد و نقدهای مثبت سایت های تکنولوژیک را هم دریافت کند، ال جی باز هم به هدف خود نزدیک تر می شود.
- باتری 3140 میلی شارژ ایرانسل آمپری
مدیر بازاریابی ویندوز فون مایکروسافت در یک گفتگو این نزدیکی را بیشتر تشریح کرده و گفته: تلفن های نوکیا آنقدر به ما نزدیک هستند که احساس می کنیم فرزند ما هم به شمار می آیند. ما در روند ساخت و طراحی این شارژ ایرانسل تلفن ها همکاری نزدیکی با هم داریم.
- اندروید 5 (پای لیمو شارژ ایرانسل ترش)
او از اینکه مایکروسافت می تواند در طراحی تلفن های ویندوز فون هم دخیل باشد احساس شارژ ایرانسل خوشحالی می کند و آن را در جهت پیشرفت می داند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

  و یک قطب نما خرید شارژ ایرانسل
سال پیش نرم افزارهای مسیریابی بسیاری در AppStore عرضه شده اند که از آن میان می توان به iGo ، TomTom ، خرید شارژ ایرانسل navigon و … اشاره کرد. هر کدام از آن ها می تواند بسیاری از کاربران را راضی کند.
فروشگاه نرم افزاری AppStore شرکت خرید شارژ ایرانسل اپــل در حال حاضر بزرگترین منبع نرم افزاری موجود برای گوشی های تلفن همراست و بیش از ۵۰۰۰۰۰ عنوان نرم افزار در آن وجود دارد.
به آسانی و در هر زمانی می توانید این کلید را در هر یک از چهار گوشه صفحه که می خواهید قرار دهید.با ضربه زدن بر روی آن چهار میانبر دیگر با نام های Gestures ، Home ، Device و Favorites ظاهر می شوند.هر میانبر به غیر از کلید Home ، منوی جدیدی را پیش روی شما قرار می خرید شارژ ایرانسل دهد.
AppStore خرید شارژ ایرانسل هنوز هم شماره یک
می توانید با استفاده از iTunes هم به دانلود نرم افزارها بپردازید تا در مرتبه بعدی همگام سازی آیفون با آن خرید شارژ ایرانسل ، همه نرم افزار ها بر روی آیفـون نصب شوند.از نسخه ۹ نرم افزار iTunes به بعد می توانید با استفاده از نرم افزار رومیزی صفحات اصلی تان را هم مرتب نمایید.
AppStore مکانی برای مرور ، خرید و دانلود تمامی نرم افزار های ساخته شده برای پلت فــرم iPhone است. در این فروشگاه هم نرم افزارهای رایگان و هم غیررایگان وجود دارد که با خرید شارژ ایرانسل جزئیات شرح داده شده و تصاویر از محیط نرم افزار هم در کنار آن ها دیده می شود.رتبه بندی کاربران می تواند به شما کمک کند که کدام یک از نرم افزارها باارزش تر از دیگری هستند. همین طور وب سایت های زیادی وجود دارند که به مرور نرم افزارها پرداخته و ویدیوهایی از طرز کار آن ها تهیه کرده و در معرض نمایش می گذارند. پس به آسانی می توانید به اطلاعات جامعی در مورد انواع نرم افزارهای در دسترس دست یابید.
iCloud Backup و خرید شارژ ایرانسل iCloud Restore
Phone به همراه یک نرم افزار مناسب خرید شارژ ایرانسل مسیریابی می تواند جایگزین خوبی برای دستگاه های اختصاصی مسیریابی باشد.
در منوی بخش Favorites ، امکان استفاده از حرکت Pinch Zooming را داشته و می توانید شش کنترل حرکتی دیگر نیز خرید شارژ ایرانسل بدان بیافزایید.تنها کافیست یکبار آن ها را انجام دهید تا ios آن ها را ذخیره نماید.
میانبر gestures به شما اجازه خرید شارژ ایرانسل چرخاندن صفحه ، قفل کردن آن ، دستکاری کنترل های صدا و حتی شبیه سازی لرزش ها و ویبره های گوشی را می دهد.
AppStore از سیستم به روز رسانی موثری برخوردار است و شما خرید شارژ ایرانسل را از آخرین به روز رسانی های در دسترس برای نرم افزارهای نصب شده بر روی گوشی تان آگاه می کند.اگر چنین بسته ای در دسترس باشد ، نشان قرمز رنگی بر روی آیکون AppStore پدیدار خواهد شد.
می توانید با خرید شارژ ایرانسل استفاده از iCloud فایل های تان را باز گردانید اما برای این کار باید ابتدا آن را از طریق iTunes به کامپیوتر متصل کرده تا اعمال اولیه این کار انجام گرفته و سپس گزینه iCloud Restore را انتخاب کنید.
احتمالا بعضی های فکر میکنند بزرگترین خرید شارژ ایرانسل مشکل iPhone 4S ، iPhone 5 نبودن آن است.اما نمی توان این موضوع را در مورد گوشی تلفن همراهی که رکورد فروش را شکست و ارزش سهام شرکت داغدیده اپل را باز هم افزایش داد ، کاملا درست دانست.
کلید مجازی Home همان قابلیت های کلید سخت افزاری Home را در اختیار تان می گذارد و می توانید از کلیک،ضربات دوگانه خرید شارژ ایرانسل و یا سه گانه بر روی آن برای انجام کارهای مختلف استفاده کنید.
۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان ، خرید شارژ ایرانسل ۵۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی در صورت اشتراک
اگر به دلیلی به ریـست کردن آیـفون نیاز پیدا کردید ، لایــسنس های خرید شارژ ایرانسل نرم افزار های غیر رایگان از بین نمی روند و می توانید به رایگان مجددا آن ها را دانلود و نصب کنید.
می توانید با استفاده از iCloud به پشتیبانی گیری از iPhone ، ipad و یا iPod تان بپردازید.با این کار تمامی تنظیمات و دیگر محتویات مهم شما ذخیره شده و اگر بخواهید به اسانی خرید شارژ ایرانسل و به صورت بی سیم می توانید آن ها را بازگردانید.پشتیبان گیری به صورت خودکار و در هنگامی که گوشی شما در حال شارژ، قفل و یا به یک شبکه بی سیم متصل باشد ، انجام می پذیرد.
امروز تصمیم گرفتیم میان شما و علاقه تان برای ارتقای گوشی تان به iPhone 4S مانع نشویم. خرید شارژ ایرانسل گرچه این کار را چندان درست نمی دانیم.برای برخی استفاده از آخرین فناوری اپل اصلا جای تردید ندارد.آن ها تنها به ارتقا فکر نمی کنند بلکه دسترسی به سطحی بالاتر از سهولت و آسایش نیز برای آن ها مهم است.
سخن خرید شارژ ایرانسل پایانی
باز هم Google Maps و این به آن معناست که iPhone 4S خرید شارژ ایرانسل هم فاقد نرم افزار مناسبی برای مسیریابی ماهواره ای است. می دانید که می خواهم باز هم در چه موردی صحبت کنم، AppStore . خوشبختانه Google Maps حداقل این ویژگی را دارد که بخوبی با قطب نمای دیجیتال یکپارچه شده است.
اپل پنج گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان برای همگام سازی iCloud در اختیار شما قرار می دهد.شاید فکر کنید این مقدار برای شما کافی نیست اما باید بدانید ۵ گیگابایت بیش از چیزی است که اغلب به آن نیاز پیدا خواهید کرد.آهنگ های خریداری شده ، نرم افزار ها و کتاب ها جزو این فضا محسوب نمی شوند و تنها داده های شخصی چون تنظیمات و فایل های ذخیره شده را باید جزو آنچه این فضا را اشغال می کند به شمار آورید.بنابراین آنچه به اشغال فضا می پردازد داده های نرم افزارها ، مخاطبین ، ایمیل ها ، عکس ها ، رویدادهای تقویم ، فایل های پشتیبانی و اسناد شخصی شما هستند. البته گزینه ای هم برای خرید فضای بیشتر در iCloud در اختیار شماست، با پرداخت ۱۶ یورو در سال ۱۰ گیگابایت ، با پرداخت ۳۲ یورو ۲۰ گیگابایت و خرید شارژ ایرانسل با پرداخت ۸۰ یورو در سال ۵۰ گیگابایت علاوه بر فضای اختصاصی اولیه در اختیار شما قرار داده خواهد



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

طراحی: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
کناره بالایی گوشی سوکت صوتی در کناره بالایی گوشی سوکت صوتی ۳٫۵ میلی متری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل استاندارد و کلید روشن/خاموش/قفل گوشی جای داده شده اند.
کناره سمت راست گوشی کاملا خالیست و هیچ کنترل یا پورتی در این قسمت گوشی تعبیه نشده است . جای دادن کلید اختصاصی دوربین در این قسمت خالی از لطف نبود اما متاسفانه باز هم HTC از عرضه آن دریغ ورزیده است. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
کلیدهای تنظیم صدا که باریک و طویل هستند به همراه پورت microUSB در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کناره سمت چپ گوشی جای داده شده اند.
Desire S از یک صفحه نمایش ۳٫۷ اینچی از نوع S-LCD استفاده می کند. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و با اینکه این صفحه نمایش نمی تواند عمقی برابر با عمق رنگ های تیره در صفحه نمایش های Super AMOLED عرضه کند ، هنوز هم یکی از بهترین صفحه نمایش های موجود در دنیای تلفن های همراه به شمار می رود.
کاور پشتی گوشی از سه بخش تشکیل شده است: یک قطعه فلزی در مرکز این قسمت جای داده شده است و دو قطعه لاستیکی در دو طرف آن دیده می شوند. لاستیک بالایی لنز دوربین،فلاش و اسپیکر را در خود جای داده است و با از جای در آوردن قطعه پایینی به اسلات ها و باتری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی دسترسی پیدا خواهید کرد.
نخستین بار در Incredible S شاهد به کارگیری این نوع صفحه نمایش ها بودیم و خوشحالیم که می بینیم Desire S هم از چنین صفحه نمایشی بهره می برد. صفحه نمایش از رنگ های زنده و زوایای دید واید و بسیار خوبی برخوردار است. تصور نمی کنم بتوانید کیفیت تصویر بهتری نسبت به این از صفحه نمایش های LCD انتظار داشته باشید.تنها نقطه ضعفی که HTC هنوز نتوانسته است از پس رفع آن برآید ، خوانایی ضعیف صفحه نمایش در برابر تابش نور آفتاب است.روشنایی صفحه نمایش در حد خوبی نیست و بازتابندگی آن بسیار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بالاست. به همین دلیل استفاده از Desire S در فضای باز و در روز روشن کار آسانی نخواهد بود.و این هم نتایج آزمون همیشگی ما در ارزیابی روشنایی صفحه نمایش هاست. همانطور که می بینید Desire S عملکرد بسیار خوبی در برابر سایر رقبا از خود به جای می گذارد.
متاسفانه ، با قرار گیری دست در قسمت بالایی کناره پشتی گوشی ، سیگنال های Wi-Fi به شدت تنزل پیدا می کنند. نمی توانید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در حالیکه از Wi-Fi استفاده می کنید ، در حالت افقی ، دست تان را از این قسمت بگیرید اما اگر در حالت عمودی از گوشی استفاده کنید ، دیگر به این مشکل نیز بر نخواهید خورد.
تنها نکته منفی که در ساخت گوشی به چشم می خورد ، طراحی گوشی است که در گوشی های اخیر HTC هم دیده می شد. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با اینحال استفاده از رنگ مشکی به همراه قسمت های برجسته بدنه و قرار گرفتن کنترل ها در زیر صفحه نمایش برای تمییز دادن گوشی از دیگر رقبا کافیست.علاوه بر این نمی توانید روش های متنوع زیادی برای طراحی یک گوشی تمام لمسی بیابید.
و مثل همیشه در کناره پایینی گوشی تنها میکروفن آن را خواهید یافت.کناره پشتی HTC Desire S خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل میزبان لنز پنج مگاپیکسلی دوربین و همین طور اسپیکر گوشی است. یک فلاش LED کوچک نیز در این قسمت جای داده شده است اما همانطور که می دانید نباید انتظار داشته باشید که بتوانید در شب و فضاهای تاریک استفاده چندانی از آن بکنید.
و در آخر یک کارت حافظه هشت گیگابایتی نیز به همراه گوشی عرضه می شود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که البته در درون خود گوشی قرار داده شده است. کتابچه های راهنما نیز به همراه گوشی ارائه می شوند که البته می توانید آن ها را به آسانی در سایت های اینترنتی نیز بیابید.
با اینکه در هنگامی که سیگنال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل های Wi-Fi قدرت زیادی دارند ، این کار تنها موجب کم شدن سرعت شما خواهد شد ، اگر سیگنال ها چندان قوی نباشند ، دانلود شما در نیمه راه متوقف خواهد شد.
یک هدست هم به همراه کنترل های موسیقی در درون این جعبه جای داده شده است. متاسفانه ، این هدست از نوع یک تکه است خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و به معنای آن است که شما نمی توانید بدون از دست دادن کنترل های مخصوص موسیقی از هدست دلخواه تان استفاده نمایید.
دوربین ثانویه مخصوص تماس های ویدیویی درست در کنار گوشی خروجی صدای مخاطب ، در بالای صفحه نمایش جای داده شده است. دو سنسور مجاورت و محدود کننده نور هم در این قسمت تعبیه شده اند که به خوبی پنهان شده اند و تنها با دقت کردن به این قسمت می توانید آن ها را تشخیص خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دهید.
با بررسی تک تک نقاط گوشی به کناره پشتی آن رسیدیم. در آوردن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کاور باتری از جای خود و سپس خارج کردن باتری تا حدی دشوار است اما نمی توان آن را به خودی خود نقص بزرگی دانست.
در زیر صفحه نمایش ، چهار کلید خازنی جای گرفته است. ما دوست نداشتیم دوباره شاهد به کارگیری همان کلیدهای معمولی به کار رفته در Desire در این گوشی باشیم ، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گرچه دلیلی هم برای شکایت و اعتراض در مورد آن ها نداریم. کنترل های خازنی که از بازخورد لرزشی خوبی هم برخوردارند ،از پاسخدهی خوبی برخوردارند و فضای خوبی هم بین آن ها در نظر گرفته شده است. علاوه بر این اصلا متوجه جا به جایی میان این کلیدها و صفحه نمایش نخواهید شد.
با فشردن طولانی مدت کلیدها (Home ، Menu ، Back و Search) به عملکردهای دیگری از قیبل صفحه کلید مجازی ، جستجوی صوتی و task Switcher دست خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیدا خواهید نمود.این بار از پد یا گوی لمسی خبری نیست. با وجود طراحی شدن تمامی رابط کاربری برای استفاده به همراه صفحه لمسی ، احتمالا تنها کاربردی که در نظر گرفتن چنین کنترلی داشته باشد ، به کارگیری آن به جای کلید دوربین است.
HTC Desire خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل S گوشی زیبایی است. با وجود صفحه نمایش بزرگ و بدنه یک تکه فلزی ، نمی توان انتظاری جز این داشت. علاوه بر این می توان به HTC به عنوان سازنده گوشی های هوشمند محکم و خوش ساخت اعتماد کرد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

این دستگاه که به آن 'GT-I9502' می گویند خرید شارژ مستقیم ایرانسل ظاهرا برای اپراتور چینی یونیکام تنظیم شده و گفته شده است که از یک پردازشگر 1.8 گیگاهرتزی یونیورسال 5410 ، 2 گیگابایت رم و پردازشگر گرافیکی 544 مگابایت پاور وی آر SGX برخوردار است.
پیشتر یک کارمند سونی در گفتگو با نیویورک تایمز گفته بود که این تلفن از سیستم ردیابی حرکات چشم استفاده خرید شارژ مستقیم ایرانسل می کند و می تواند تشخیص دهد که کاربر می خواهد به کدام قسمت صفحه برود.
این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 1920 خرید شارژ مستقیم ایرانسل در 1080 و دوربین 13 مگاپیکسلی است و آماده جهش پرسرعت در میدان جنگ تلفنهای هوشمند با اپل است.
به نظر می رسد که برای حمل گلکسی جدید نیاز به جیبهای بزرگتری داشته باشیم چرا که این تلفن از صفحه خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمایش پنج اینچی برخوردار است و عملا در زمره فبلتها قرار می گیرد
این گوشی با نام، Motorola Droid Razr با صفحه 4.5 اینچی، خرید شارژ مستقیم ایرانسل البته HD و سیستم عامل اندروید جیمیل منتشر شد.
مشخصات کامل این اسمارت فون همچنان ارائه نشده است و به محض، ارائه شدن در تاپیکی بنده قرار خرید شارژ مستقیم ایرانسل میدهم، اما می توانید عکس
با تغییر جهت زاویه کاربران، کیفیت تصویر عوض نمی شود خرید شارژ مستقیم ایرانسل و سامسونگ در این مورد برای فروش دروغ گفته است.
از شواهدی که پیداست، موتورولا، از شارژر 3.300 MAH و از تکنولوژی Krait برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمایشگر خود و 1.5 گیگاهرتزی،
این تصاویر در شرایطی لورفته است که قرار است این دستگاه روز پنجشنبه 14 مارس ( 24 اسفند ماه) در نیویورک خرید شارژ مستقیم ایرانسل رونمایی شود.
Snapdragon S4 Plus استفده خرید شارژ مستقیم ایرانسل می کند.
این خرید شارژ مستقیم ایرانسل اسمارت فون را در ذیل ببینید.
طی، شکایت نامه ای که از جانب ال خرید شارژ مستقیم ایرانسل جی صورت گرفته است. به سه مورد اشاره کرده است، این مشکل، گله از این است که تکنولوژی که در نمایشگر استفاده می شود،
گفته می شود که نام یونیورسال 5410 اسم رمز اگزینوس اوکتا 5410، پردازنده هشت هسته ای است که به کرات گفته شده بود قلب گلکسی جدید را تشکیل می دهد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
شروع کرده است. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
این شرکت، توسط، یکی دیگر از شرکت های سازنده گوشی، یعنی ؛ ال جی مورد حمله خرید شارژ مستقیم ایرانسل واقع شده است.
ال خرید شارژ مستقیم ایرانسل جی، خواهان این است که گلکسی نوت ساخته شرکت سامسونگ، دیگر به فروش نرسد. این شرکت همچنین به علت لطمه هایی که به این شرکت، سامسونگ زده است،
این طور که از شواهد پیداست، قطعا ؛ ال جی می خواهد، از کوچک به بزرگ شروع کند و رقیبان خود را خرید شارژ مستقیم ایرانسل کنار بزند، که اول با هم وطن خود سامسونگ
خصارت می خواهد. بر اساس این عمل، ال خرید شارژ مستقیم ایرانسل جی روزانه، اگر سامسونگ به فروش خود ادامه دهد، $933.000 باید، به او بدهد و خصارت خود را جبران کند.
تنها شرکتی، که از یاد ما به گونه ای رفته است، موتورولا است، اما این شرکت، به تازگی گوشی جدیدی از خود رونمایی کرد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
گفته می شود که این دستگاه جدید یک صفحه نمایش 1920 در خرید شارژ مستقیم ایرانسل 1080 ، دوربین 13 مگاپیکسلی داشته و تلاش می کند که اپل را در جنگ تلفنهای هوشمند کنار بزند
از دیگر ویژگیهای قابل انتظار این دستگاه سیستم ردیابی حرکات چشم است که به کاربر این امکان را می دهد که تنها با نگاه کردن به صفحه نمایش، صفحات اینترنتی را بالا و خرید شارژ مستقیم ایرانسل پایین کند.
جدا از اندازه صفحه، این تصویر یک تلفن همراه را نشان می دهد که بسیار شبیه خرید شارژ مستقیم ایرانسل نسل قبلی گلکسی است و با یک دکمه " خانه" مستطیلی شکل کامل می شود.
این تصاویر شب گذشته در یک تالار گفتگوی اینترنتی چینی ظاهر شد و به نظر می رسد که نسخه آتی دستگاه آینده سامسونگ را که برای بازار چین خرید شارژ مستقیم ایرانسل تنظیم شده، نشان می دهد
به گزارش مشرق به نقل از مهر، این تصاویر اگر واقعی باشند، چندین شایعه گسترده درباره ویژگهای این تلفن همراه را از خرید شارژ مستقیم ایرانسل جمله صفحه نمایش 5 اینچی آن را تأیید می کند.
سامسونگ نیز این شکایت را خرید شارژ مستقیم ایرانسل رد کرد است و به هیچ عنوان نمی پذیرد.
قرار است روز 14 مارس تلفن جدید گلکسی S IV در نیویورک رونمایی شود.پردازنده گلکسی S4 چون نسخه قبلی S3 از ویژگی "توقف هوشمند" خرید شارژ مستقیم ایرانسل برخوردار است، به طوری که تشخیص می دهد چه زمانی کاربر به صفحه نگاه می کند.
در ماه ژانویه سامسونگ یک نام تجاری در اروپا با نام " اسکرول چشم" ثبت کرد که گفته می شود این امر به ویژگی جدید S4 برمی گردد.همچنین این نام تجاری در ماه فوریه در آمریکا ارائه شده و این سرویس را به عنوان یک نرم افزار اجرایی رایانه ای توصیف کرده که می تواند حرکات خرید شارژ مستقیم ایرانسل چشم را دنبال کند و صفحات روی نمایشگر دستگاه های موبایل از جمله تلفنهای موبایل، تلفنهای هوشمند و تبلتها را حرکت دهد.
همه ما شرکت سامسونگ را میشناسیم و اگر بخواهیم بین شرکت های سازنده گوشی، یکی را به عنوان برترین خرید شارژ مستقیم ایرانسل شرکت سازنده گوشی، انتخاب کنیم، مسلما سامسونگ را انتخاب



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

احتمالا دارندگان ویندوزفون 7 فعلی برای دریافت آپدیت 7.8 مجبورند تا سه ماهه نخست سال جدید منتظر بمانند، اما حداقل می توانند از خرید شارژ ایرانسل قابلیت های این آپدیت مطلع شوند. مایکروسافت وجود صفحه آغازینی را همچون ویندوزفون 8، با پنجره هایی که اندازه هایشان قابل تغییر است، رسما وعده داده است.
به گزارش ایسنا، به تازگی فهرستی از 77 قلم کالا خرید شارژ ایرانسل توسط سازمان توسعه تجارت اعلام شده که ثبت سفارش واردات آن‌ها متوقف است. خودرو، رایانه، لوازم خانگی، کیف و کفش، لوازم بهداشتی، و برخی محصولات کشاورزی از جمله این کالاها هستند.
امسال نیز رو به پایان است، و این مطلب حاکی از آن است که مراسم CES و MWC سال جدید نزدیک می باشند و همچنین کمپانی های مختلف، محصولات خود را اعلان خواهند کرد. شایعات، حاکی از اعلان صفحه نمایش سوپرآمولد 1080p سامسونگ می باشند. این صفحه نمایش سوپرآمولد، 4.99 اینچ، با وضوح 1080p و تراکم 441ppi پیکسل می باشد.اولین گوشی های بهره مند از صفحه نمایش 5 اینچی 1080p، اکنون در بازارهایی موجود می باشند اما این صفحه نمایش ها بر پایه LCD خرید شارژ ایرانسل هستند. شایعه شده است که این صفحه نمایش جدید سامسونگ قرار است در گلکسی اس 4 به کار رود. هنوز معلوم نیست که این صفحه نمایش از ماتریکس PenTile استفاده می کند یا RGB.
هرچند جستجوگر اینترنت با امنیت بالایی آپدیت خواهد شد اما اینطور به نظر می رسد که ویندوزفون 7.8 همچنان از IE9 به جای IE10 بهره خواهد خرید شارژ ایرانسل برد. مزیت دیگر سیستم عامل آپدیت شده، ویرایشگر MP3 می باشد که از آن می توان برای ساخت صدای زنگ از روی آهنگ، استفاده کرد. همچنین توسط این آپدیت، جمعا 20 رنگ برای سیستم فراهم خواهد شد.
این سوپرآمولدهای 5 اینچی 1080p قرار است در سه ماهه نخست سال جدید به مرحله تولید برسند. امسال، سال صفحه نمایش های 5 اینچی 1080p خواهد بود. اچ تی سی و شارپ اخیرا اقدام به تولید این صفحه نمایش کرده اند و طبق گزارشات، ال جی و سونی نیز درحال کار بر روی اسمارت فون هایی خرید شارژ ایرانسل با چنین قطعاتی می باشند.
پیش از این 73 قلم کالا نیز در فهرست خرید شارژ ایرانسل "صادرات ممنوع" و صادرات به شرط پرداخت عوارض قرار گرفته بودند.
ویندوزفون خرید شارژ ایرانسل 7.8
همچنین سعید عباسپور قزوینی، مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت نیز با اشاره به این‌که هم‌اکنون ثبت سفارش واردات نوت‌بوک و تجهیزات رایانه آزاد و بلامانع است، گفت: تنها ثبت سفارش آن دسته از تجهیزات رایانه مانند ماوس، کیبورد و کیس که تولید داخلی آنها خرید شارژ ایرانسل وجود دارد متوقف شده است.
وی هم‌چنین با ابراز بی‌اطلاعی از چگونگی انتشار فهرست کالاهای ممنوعه وارداتی گفت: این فهرست را سازمان توسعه تجارت منتشر نکرده اما خرید شارژ ایرانسل در حال حاضر این فهرست در حال پالایش است.
او با بیان این‌که ممنوعیت ثبت سفارش رایانه و موبایل برداشته شده است، گفت: هم‌اکنون برخی قطعات رایانه در داخل کشور تولید می‌شود که از جمله آنها موس و کی‌برد است، بنابراین ثبت سفارش این کالاها خرید شارژ ایرانسل ممنوع است اما درباره بقیه کالاها محدودیتی وجود ندارد.
اچ خرید شارژ ایرانسل تی سی Deluxe
ساسان خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی آخرین خرید شارژ ایرانسل تصمیم‌ها برای جلوگیری از واردات برخی کالاها گفت: تصمیم کلی این است که کالاهایی که نمونه مشابه داخلی ندارند یا تولید داخلی آنها کفاف نیاز مصرفی را نمی‌دهد، منعی برای ثبت سفارش نداشته باشند.
هنوز اطلاعی از زمان اعلان اچ تی سی Deluxe در دست نیست، اما نباید زمان زیادی تا اعلان آن باقی مانده باشد. اچ تی سی قطعا با چنین محصولی، فروش خود را افزایش خواهد داد. این گوشی از صفحه نمایش 5 اینچی full HD، پردازشگر چهارهسته ای Snapdragon S4 Pro و رم 2 گیگابایتی که بهترین خرید شارژ ایرانسل سخت افزار موجود برای آندروید می باشند، برخوردار خواهد بود.
سازندگان موبایل، گوشی های لمسی خود را به آپدیت 7.8 اضافه خواهند کرد. برای مثال، نوکیا حمایت از فایل های رسانه ای مشترک را از طریق خرید شارژ ایرانسل بلوتوث (برای فایل های محافظت شده بدون DRM) و ویرایشگر صدای زنگ را اضافه خواهد کرد و همچنین برنامه Contacts Transfer را آپدیت خواهد کرد.
برای آنهایی که در انتظار رسمی شدن اچ تی سی DROID DNA منحصر به وریزون هستند، خبرهای خوشی داریم. یک منبع خبری، تصویری از اچ تی سی Deluxe در توییتر خود منتشر کرده است. این اسمارت فون که هنوز رسما خرید شارژ ایرانسل اعلان نشده است، قرار است با صفحه نمایش 5 اینچی 1080p، به صورت بین المللی عرضه شود.
صفحه فیس بوک ویندوزفون ایتالیا نیز حمایت از Rooms (ویژگی جدیدی در ویندوزفون 8)، SmartGlass و Xbox Music را وعده داده است.تا زمانی که مایکروسافت ویندوزفون 7.8 خرید شارژ ایرانسل را رسما اعلان نکرده است، اینها تنها اطلاعات قابل اطمینانی هستند که در دست می باشند.
لاک اسکرین این ویندوزفون قابل تنظیم خواهد بود. کاربران با انتخاب خرید شارژ ایرانسل یک برنامه همچون سرویس Live Apps ویندوزفون 8، قادر به آپدیت لاک اسکرین به صورت دوره ای خواهند بود.
رایانه و موبایل از لیست خرید شارژ ایرانسل کالاهای وارداتی ممنوع حذف شد
میهن صنعت : معاون مدیر کل خرید شارژ ایرانسل دفتر مقررات واردات و صادرات سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: کالاهایی که نمونه داخلی ندارند منعی برای ثبت سفارش نخواهند داشت.
به گزارش میهن صنعت معاون مدیر کل دفتر مقررات واردات و صادرات سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: کالاهایی که نمونه داخلی ندارند منعی برای ثبت خرید شارژ ایرانسل سفارش نخواهند داشت.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 10 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

شارژ مستقیم ایرانسل
نوکیا ایکس۷-۰۰ شارژ مستقیم ایرانسل
امکان وجود دو سیم‌کارت، صفحه نمایش TFT با تفکیک ۶۵۵۳۶ رنگ، چراغ‌قوه، شارژ مستقیم ایرانسل رادیوی اف‌ام استریو، خروجی صدای استاندارد و ...
نوكیا 301 ویژگی های پیشرفته تری دارد كه از آنها می توان به صفحه نمایش 2.4 اینچ ، دوربین 3.2 مگاپیكسل با یك سری ویژگی های خاص دوربین كه از قابلیت Lenses در گوشی های Lumia گرفته شده است ، مرورگر Xpress نوكیا و ارتباط 3.5G اشاره كرد. نوكیا 301 در رنگ های فیروزه ای ، مشكی ، ارغوانی ، زرد و سفید با قیمت 65 یورو موجود می شود. این گوشی در آفریقا ، آسیا - اقیانوسیه ، اروپا ، هند شارژ مستقیم ایرانسل ، خاورمیانه و امریكای لاتین در سه ماهه دوم سال جاری به فروش می رسد. یك نسخه دوسیمكارته جداگانه از این گوشی نیز وجود دارد.
۲۸۵,۰۰۰ شارژ مستقیم ایرانسل تومان
Nokia X7-00 شارژ مستقیم ایرانسل
گوشی با پوشش طلای ۱۸ عیار، صفحه‌کلید با مواد Ceramic-feel، صفحه نمایش ۲٫۴ شارژ مستقیم ایرانسل اینچ لمسی و تفکیک ۲۶۲۱۴۴ رنگ، ۱۴۰ مگابایت حافظه داخلی، دوربین ۵ مگاپیکسل، فلاش، شبکه بیسیم، خروجی صدای استاندارد، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو و ...
نوکیا شارژ مستقیم ایرانسل ۷۰۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GSMAria ، كمپانی نوكیا دو گوشی پیشرفته را در كنگره جهانی موبایل معرفی كرد كه این مدل ها نوكیا 105 و نوكیا 301 می باشند. نوكیا شارژ مستقیم ایرانسل 105 مقرون به صرفه ترین گوشی نوكیا تا به امروز می باشد كه فقط 15 یورو قیمت دارد. این گوشی دارای یك سری ویژگی های اصلی مانند صفحه نمایش رنگی ، رادیو FM ، چندین ساعت زنگدار ، ساعت سخنگو ، چراغ قوه و مقاومت در برابر گردوخاك و تراوش است. نوكیا 105 در رنگ مشكی و فیروزه ای در چین ، مصر ، هند ، اندونزی ، نیجریه ، روسیه ، ویتنام و سایر بازارها در آفریقا ، آسیا - اقیانوسیه و اروپا به فروش خواهد رسید.
Nokia شارژ مستقیم ایرانسل Oro
نوکیا شارژ مستقیم ایرانسل ایکس۱-۰۱
نوکیا شارژ مستقیم ایرانسل ان۹
۹۵۵,۰۰۰ شارژ مستقیم ایرانسل تومان
گوشی شارژ مستقیم ایرانسل با طراحی لوکس، پوشش طلای ۱۸ عیار، استفاده از یاقوت و چرم در بدنه گوشی، ۸ گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش ۳٫۵ اینچ لمسی AMOLED با وضوح بالا، دوربین ۸ مگاپیکسل، فیلمبرداری با وضوح 720p، تشخیص صورت، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، فرستنده رادیویی، حسگر شتاب‌سنج و حسگر مجاورت‌سنج، سیستم عامل Symbian Anna OS، شبکه بیسیم، نمایش پرونده‌های آفیس و پی‌دی‌اف، رادیوی اف‌ام استریو، خروجی تلویزیون، بلوتوث استریو، بلندگوهای استریو و ...
Nokia شارژ مستقیم ایرانسل N9
۱۵۴,۰۰۰ شارژ مستقیم ایرانسل تومان
قیمت قدیم: ۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان شارژ مستقیم ایرانسل
نوکیا سی۲-۰۳ شارژ مستقیم ایرانسل
صفحه نمایش ۳٫۹ اینچ لمسی AMOLED با وضوح بالا، دوربین ۸ مگاپیکسل، فیلمبرداری با وضوح 720p، فوکوس اتوماتیک شارژ مستقیم ایرانسل و لمسی، تشخیص صورت، ۱۶ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده یک گیگاهرتز، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، حسگر شتاب‌سنج و حسگر مجاورت‌سنج، سیستم عامل MeeGo OS، شبکه بیسیم، نمایش و ویرایش پرونده‌های آفیس و پی‌دی‌اف، بلوتوث استریو، خروجی تلویزیون و ...
امکان وجود شارژ مستقیم ایرانسل دو سیم‌کارت به طور همزمان، صفحه نمایش ۶۵۵۳۶ رنگ ۲٫۶ اینچ لمسی، دوربین ۲ مگاپیکسل، رادیوی اف‌ام، ۱۰ مگابایت حافظه داخلی، بلوتوث استریو، خروجی صدای استاندارد و ...
Nokia 500 شارژ مستقیم ایرانسل
Nokia C2-03 شارژ مستقیم ایرانسل
نوکیا شارژ مستقیم ایرانسل ارو
Nokia شارژ مستقیم ایرانسل C3-01 Gold Edition
Nokia Asha شارژ مستقیم ایرانسل 300
پردازنده با فرکانس یک گیگاهرتز، صفحه نمایش ۳٫۲ اینچ لمسی و تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، ۲ گیگابایت حافظه داخلی، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، دوربین ۵ مگاپیکسل، ثبت موقعیت شارژ مستقیم ایرانسل جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، سیستم عامل Symbian Anna OS، شبکه بیسیم، خروجی صدای استاندارد، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو و ...
نوکیا ۵۰۰ شارژ مستقیم ایرانسل
نوکیا سی۳-۰۱ شارژ مستقیم ایرانسل گلد ادیشن
نوکیا لومیا ۸۰۰ شارژ مستقیم ایرانسل
نوکیا شارژ مستقیم ایرانسل آشا ۳۰۰
۶۹۵,۰۰۰ تومان شارژ مستقیم ایرانسل
قیمت قدیم: ۴۳۰,۰۰۰ تومان شارژ مستقیم ایرانسل
قیمت قدیم: ۸۴۰,۰۰۰ شارژ مستقیم ایرانسل تومان
صفحه نمایش ۴ اینچ لمسی AMOLED با وضوح بالا، دوربین ۸ مگاپیکسل، فیلمبرداری با وضوح 720p، تشخیص صورت، ۳۵۰ مگابایت حافظه داخلی، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، حسگر شتاب‌سنج و حسگر مجاورت‌سنج، سیستم عامل Symbian Anna OS، شبکه بیسیم، نمایش و ویرایش پرونده‌های آفیس شارژ مستقیم ایرانسل و پی‌دی‌اف، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو، بلندگوهای
Nokia Lumia 800 شارژ مستقیم ایرانسل
گوشی با سیستم عامل Windows Phone 7.5 Mango، پردازنده ۱٫۴ گیگاهرتز، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش ۳٫۷ اینچ لمسی AMOLED با تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، دوربین ۸ مگاپیکسل، فلاش ۲گانه، فیلمبرداری با وضوح 720p، شارژ مستقیم ایرانسل ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، شبکه بیسیم، خروجی صدای استاندارد، رادیوی اف‌ام استریو و ...
گوشی با پردازنده یک گیگاهرتز، صفحه نمایش ۳٫۲ اینچ AMOLED لمسی با تفکیک شارژ مستقیم ایرانسل ۱۶ میلیون رنگ، ۲ گیگابایت حافظه داخلی، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، دوربین ۵ مگاپیکسل، فلاش، فیلمبرداری با وضوح 720p، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، سیستم عامل Symbian Belle، شبکه بیسیم، خروجی صدای استاندارد، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو و ...
Nokia شارژ مستقیم ایرانسل 700
۵۵۰,۰۰۰ تومان شارژ مستقیم ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 10 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

منوی دوربین بسیار ساده است. تعدادی کنترل در طرف راست نمایاب وجود دارد که از بالا به پایین شامل سوئیچ دوربین عکاسی/فیلمبرداری ، دکمه های مجازی زوم و منوی تنظیمات گسترده است.گوشی ال جی E900 Optimus 7 از چهار باند GSM/GPRS/EDGE و سه باند شارژ ایرانسل نسل سوم با پشتیبانی می کند و دارای قابلیت رومینگ است.
دوربین این گوشی ۱۴٫۴ مگاپیکسلی است شارژ ایرانسل و از پورت HDMI بهره می برد.
گوشی 14 شارژ ایرانسل مگاپیسکلی
سوکت صوتی استاندارد ۳٫۵ شارژ ایرانسل میلی متری که فاقد پوشش است به همراه کلید قفل Power در بالای گوشی قرار دارد.
شرکت تایوانی HTC پیش بینی می کند شارژ ایرانسل که فروش گوشی هایش در طول سال ۲۰۱۱ سه برابر شود.
بر اساس این گزارش گوشی Ideos X6 دارای صفحه نمایش ۴٫۱ اینچی لمسی خازنی است و از وضوح تصویر WVGA بهره می برد. شارژ ایرانسل
گوشی E900 شارژ ایرانسل Optimus 7 ال جی دارای قاب فلزی و پلاستیکی است و در آن لبه های گرد و همچنین زاویه دار مشاهده می شود.
این شرکت در طول سال جاری بیش از پنج مدل گوشی مبتنی بر سیستم عامل اندرویید با نام های شارژ ایرانسل Nexus One، Desire، Desire HD، Desire Z ، Legend و Wildfire راهی بازار کرد.
این گوشی ها هم اکنون مبتنی بر سیستم عامل اندرویید است و با نسخه ۲٫۲ (Froyo) در اختیار کاربران قرار دارد اما شایعاتی مبنی بر به روز رسانی این گوشی با نسخه Gingerbread شارژ ایرانسل هم منتشر شده است.
رضوی یکی از دلایل عدم استفاده از این سرویس را عادت کاربران به استفاده از کامپیوتر برای اتصال به شبکه اینترنت دانست و شارژ ایرانسل تصریح کرد: در صد بالایی از مشترکان GPRSاز راههای دیگری برای اتصال به اینترنت استفاده می کنند علاوه بر این اتصال به شبکه از طریق صفحه کوچک تلفن همراه برای کاربران چندان خوشایند نیست.
از گرینه های ارتباط محلی شارژ ایرانسل آن می توان به Wi-Fi b/g/n با پشتیبانی DLNA (ازطریق نرم افزار PlayTo) و بلوتوث ۲٫۱ با A2DP اشاره کرد.
دراین گوشی گیرنده داخلی GPS وجود شارژ ایرانسل دارد که سریع به قفل ماهواره می رسد. A-GPS نیز وجود دارد که سرعت را افزایش می دهد اگرچه امکان غیرفعال کردن آن وجود ندارد و نیازمند برخی ارتباطات داده است.
وی گفت: تعداد مشترکان GPRS همراه شارژ ایرانسل اول نزدیک به یک میلیون و هفتصد هزار نفر رسیده ، اما میزان مصرف مشترکان از این سرویس پایین است.
گوشی E900 Optimus 7 ال جی از ماه اکتبر سال ۲۰۱۰ میلادی شارژ ایرانسل به بازار جهانی تلفن همراه شده است.
علاوه بر صفحه نمایش لمسی در قاب شارژ ایرانسل جلوی ال جی Optimus 7 ، خروجی صدای گوشی و حسگر Proximity نیز وجود دارد.
این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۳٫۸ اینچی با وضوح WVGA است که آن را در میان گوشی های WP7 با صفحه نمایش شارژ ایرانسل معمولی قرار می دهد.
گوشی جدید ال جی LG E900 Optimus شارژ ایرانسل 7
این صفحه نمایش TFT LCD مشکلات معمول LCD را به همراه دارد و زمانی که از یک زاویه به شارژ ایرانسل آن نگاه می کنید کیفیت تصویر آن پایین است و سایه رنگ مشکی دارد.
همچنین لنز دوربین پنج مگاپیکسلی با کانون شارژ ایرانسل اتوماتیک ، فلش LED و آینه خودنگاره در قاب پشت گوشی مشاهده می شود.
ال جی E900 دارای یک دوربین پنج مگاپیکسل با کانون اتوماتیک و فلش LED است که ماکسیمم وضوح دوربین آن ۲۵۹۲ در ۱۹۴۴ پیکسل است و در حداکثر وضوح ۷۲۰P فیلمبرداری شارژ ایرانسل می کند.
در حال حاضر آماده ارائه سرویس GPRSبه سه میلیون مشترک هستیم اما ظرفیت این سرویس را در آینده به شارژ ایرانسل بیست میلیون خواهیم رساند.
HTC همچنین اعلام کرده که تعدادی از گوشی هایش را مبتنی بر سیستم عامل ویندوز فون هفت راهی بازار خواهد کرد و به نظر می رسد به یکی از بزرگ ترین عرضه کنندگان این مدل گوشی ها شارژ ایرانسل تبدیل شود.
معاون فنی و مهندسی شرکت ارتباطات سیار عرضه GSMمودم توسط همراه اول را راه حلی برای شارژ ایرانسل استفاده بیشتر مشترکان برای بهره گیری بیشتر این سرویس خواند و گفت: تمام مشترکان GPRSمی توانتند از سرویس mmsنیز استفاده کنند تنها باید فرم تعهدی که برای استفاده از MMSاست را پر کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شارژ ایرانسل موبایل اسکای ، شرکت HTC در طول سال جاری ۲۰ میلیون دستگاه گوشی فروخت، اما درصدد است سال ۲۰۱۱ فروش گوشی هایش را با سه برابر افزایش به ۶۰ میلیون دستگاه گوشی برساند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، این گوشی ۱۵۷ گرمی در شارژ ایرانسل ابعاد ۱۲۵ در ۱۱٫۵ در ۵۹٫۸ میلیمتری ساخته شده و با تک رنگ مشکی روانه بازارهای جهانی شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، گوشی جدید هواووی با نام Ideos X6 شارژ ایرانسل به بازار عرضه می شود.
X6 به پردازنده یک گیگاهرتزی تجهیز شده و از اتصالات Wi-Fi، GPS، سرویس های شبکه ۳G شارژ ایرانسل با HSPA پشتیبانی می کند.
براساس شارژ ایرانسل گزارش دیجیتایمز، HTC پس از ساخت اولین گوشی مبتنی بر اندرویید برای گوگل توانست سهم خود را در بازار گوشی های هوشمند افزایش دهد.
شرکت چینی هواووی از گوشی هوشمند جدیدی با تجهیز به دوربین شارژ ایرانسل ۱۴٫۴ مگاپیکسلی رونمایی کرد.
رضوی گفت: همواره برای تمام در خواست های این سویس ظرفیت شارژ ایرانسل داشتیم.
مهندس حسن رضوی، معاون فنی و مهندسی شرکت ارتباطات سیار در گفت و گو با خبرنگار سیتنا اظهار داشت: همراه اول به نسبت شارژ ایرانسل سایر سرویس های خود در آمد پایینی از سرویس GPRS

 



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

به گزارش اخبار خارجی موبایل اسکای ، ماشین لباسشویی WF457 سامسونگ دارای صفحه خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمایش لمسی است که در بخش جلویی آن جاسازی شده است.
گوگل پایان کار سرویس گوگل باز (Google Buzz) را رسما به خرید شارژ مستقیم ایرانسل کاربران خود اعلام کرد.امروز کاربران سرویس میل گوگل، پیغامی از سوی گوگل دریافت کرده اند که به آنها اعلام شده: به زودی شاهد بازنشستگی سرویس گوگل باز خواهیم بود؛ در آن زمان شما دیگر قادر به ایجاد هیچ پست جدیدی نخواهید بود؛ اما محتوایی که تاکنون در این سرویس ایجاد کرده اید، قابل دسترس خواهد بود.
به گزارش اخبار خارجی موبایل اسکای ، مطالعاتی که توسط T-Mobile انجام شده نشان داده که تلفن های همراه خرید شارژ مستقیم ایرانسل با ارزش ترین وسایلی هستند که نوجوانان دارند.
بر اساس این گزارش، در فیلیپین شرکت سونرا به‌عنوان اپراتور اصلی تلفن‌های همراه ۵/۸ میلیون پیامک را در شب کریسمس به ثبت رساند، این در حالی است خرید شارژ مستقیم ایرانسل که سال گذشته این رقم ۹/۱۰ میلیون پیامک بوده و کاهش ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد.
پیش از این نیز منابع نزدیک به گوگل، از جمع آوری این سرویس ظرف طی هفته آینده خبر داده بودند.سرویس گوگل باز، حدود ۲۰ ماه پیش راه اندازی شد و تقلیدی از برخی امکانات شبکه های اجتماعی بود.پیش از این نیز سرویس دیگر گوگل به نام “گوگل ویو” که ترکیبی از مسنجر، ایمیل خرید شارژ مستقیم ایرانسل و خدمات به اشتراک گذاری محتوا بود، با شکست مواجه و تعطیل شد.
ماشین لباس شویی خرید شارژ مستقیم ایرانسل
اینترنت ماهواره خرید شارژ مستقیم ایرانسل ای
این سرویس اولین بار در نمایشگاه CES شهر لاس و خرید شارژ مستقیم ایرانسل وگاس رونمایی شد.
تحقیقاتی که به تازگی انجام شده خرید شارژ مستقیم ایرانسل نشان داده دوسوم نوجوانان بدترین تنبیه از سوی والدین شان را ممنوعیت استفاده از گوشی تلفن های همراه می دانند.
این تحقیقات همچنین نشان داده که ۸۰ درصد نوجوانان ۱۱ تا ۱۸ ساله گوشی های هوشمندی همچون بلک بری دارند و از این دستگاه ها برای مکالمه، پیامک، پیام فوری و دسترسی به سرویس های شبکه اجتماعی استفاده خرید شارژ مستقیم ایرانسل می کنند.
گفتنی است در خرید شارژ مستقیم ایرانسل استرالیا کاهش ارسال پیامک ۹ درصد و در هنگ‌کنگ ۱۴ درصد گزارش شده است.
کاربران می توانند از راه دور گزینه های شستن مجدد، زمان، توقف و زنگ خرید شارژ مستقیم ایرانسل هشدار آن را با استفاده از گوشی هوشمند یا تبلت خود انتخاب و دستگاه را کنترل کنند.
اگرچه به‌طور معمول در برخی از مواقع سال هم‌چون شب کریسمس و تعطیلات خاص، میزان پیامک‌ها بیش‌تر از دیگر روزهای سال است اما این کاهش نشانگر استفاده کاربران از سرویس های دیگر همچون پیام فوری، فیس بوک یا دیگر خرید شارژ مستقیم ایرانسل شبکه هاست.
این نمایشگر به نرم افزاری مجهز است که خرید شارژ مستقیم ایرانسل امکان کنترل دستگاه را با استفاده از اتصالات اینترنت بی سیم فراهم می کند.
در ادامه نیز دو روش دسترسی پست خرید شارژ مستقیم ایرانسل ها، را توضیح داده است. سرویس گوگل باز از جمله خدمات شبکه ای اجتماعی گوگل برای به اشتراک گذاری مطالب و نوشته های مختلف کاربران بود که چندان مورد توجه قرار نگرفت.
اکنون به لطف ماهواره ViaSat-1 که چند ماه پیش به فضا پرتاب شد و نسل بعدی سیستم های ماهواره ای میباشد و با استفاده از دیش های مخصوص Exede کاربران میتوانند با پرداخت هزینه ای معادل ۵۰ دلار در ماه + ۱۴۹٫۹۹ دلار هزینه نصب اولیه اینترنت ماهواره ای را با خرید شارژ مستقیم ایرانسل سرعت دانلود ۱۲Mbps/ آپلود ۳Mbps در اختیار داشتنه باشند.
سامسونگ در نمایشگاه CES از ماشین لباسشویی جدیدی رونمایی کرده که امکان کنترل آن با خرید شارژ مستقیم ایرانسل استفاده از گوشی هوشمند وجود دارد.
این شرکت سرویس هایی خرید شارژ مستقیم ایرانسل با سرعت و هزینه کمتر نیز ارائه کرده است.
پس از Google Buzz، ظاهرا گوگل تمام تلاش و توجه خود را معطوف به نجات خرید شارژ مستقیم ایرانسل سرویس Google Plus(شبکه اجتماعی گوگل) کرده است.
سامسونگ قیمت و زمان دقیق عرضه این خرید شارژ مستقیم ایرانسل دستگاه را اعلام نکرد اما شرکت ال جی از دستگاه مشابهی رونمایی کرده که قرار است با قیمت هزار تا دو هزار دلار در اختیار کاربران قرار گیرد.
بر طبق گفته های وبسایت Cnet نسخه آزمایشی اینترنت ماهواره ای ViaSat در نمایشگاه CES دارای سرعت بسیار بالایی در لود صفحات و نمایش ویدیو بوده و تصویر زیر نماینگر میانگین سرعت متوسط خرید شارژ مستقیم ایرانسل آپلود و دانلود این سرویس است.
بر اساس این تحقیقات، تنبیه های قدیمی که نوجوانان را به قطع پول جیبی یا ممنوعیت تماشای تلویزیون تهدید می کردند امروزه دیگر تاثیری ندارد و بدترین تنبیه برای آنها ممنوعیت استفاده از تلفن های همراه خرید شارژ مستقیم ایرانسل است.
بتازگی شرکت آمریکایی ViaSat سرویسی به نام Exedeراه اندازی کرده است که خدمات Broadband (باند گسترده) ماهواره ای به کاربران ارائه میدهد و آنها را قادر میسازد در بیشتر نقاط کره زمین خرید شارژ مستقیم ایرانسل از طریق ماهواره به اینترنت پر سرعت دسترسی داشته باشند.
google خرید شارژ مستقیم ایرانسل buzz
با وجود اینکه بحث راه اندازی اینترنت ملی در ایران بسیار داغ و مورد بحث است و راه اندازی این شبکه در ایران به معنی عدم دسترسی کاربران داخل کشور به شبکه اینترنت جهانی نمیباشد اما اکنون وضعیت نامناسب و بی کیفیت خدمات اینترنت دهی توسط شرکت های خرید شارژ مستقیم ایرانسل تهییه کننده اینترنت (ISP) در داخل کشور باعث نارضایتی بسیاری از کاربران شده است.
به گزارش اخبار خارجی موبایل اسکای، بر اساس گزارش فوربس از آنجا که آمارهای منتشره نشان می‌دهند ارسال پیامک در طول تعطیلات کریسمس امسال نسبت به ۲۰۱۱ کاهش یافته، پیش خرید شارژ مستقیم ایرانسل بینی می شود ارسال پیام کوتاه در برخی از کشورهای جهان طی سال جاری میلادی با کاهش روبه رو شود.
بر اساس این گزارش، خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۹۰ درصد نوجوانان تلفن همراه دارند و ۷۴ درصد آنها اعلام کرده اند که تلفن های همراه مهم ترین وسایل آنها به شمار می رود.
فوربس پیش بینی کرده که در طول سالی که خرید شارژ مستقیم ایرانسل در پیش داریم تعداد پیامک های ارسالی در سراسر دنیا کاهش خواهد یافت.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 578
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

وقتی نوبت به بازی‌ها می‌رسد، اسمارت پی‌سی تنها از پس اجرای بازی‌های سبک به خوبی برمی‌آید. اگر بازی‌هایی مثل Jetpack Joyride، Cut The Rope و یا Riptide را اجرا کنید، با مشکل خاصی مواجه نمی‌شوید اما در هر دو تبلت سرفیس RT مایکروسافت و اتیو تب سامسونگ، انیمیشن بازی بیش از حد پرک می‌زند و سرعت اجرا خرید شارژ ایرانسل پایین است. به هر حال خوشحالیم که بالاخره بازی‌ها روی یک تبلت ویندوزی در حد تبلت iPad اپل اجرا می‌شوند.
با بررسی اسمارت پی‌سی سامسونگ می‌توان گفت که یک سخت‌افزاری ویندوز 8 کامل نیست اما اینتل توازن بین عمر باتری و قدرت پردازش را به خوبی برقرار کرده است. اگر می‌‌خواهید لپ‌تاپ خود را با یک سوپر تبلت قدرتمند جایگزین کنید، فعلاً بهترین انتخاب تبلت سرفیس پرو است ولی تبلت‌های کلاورتریلی هزینه‌ی نسبتاً زیاد 899 دلاری سرفیس پرو را ندارند و جایگزین ارزان‌تر و خوبی به حساب می‌آیند چرا که علاوه بر پشتیبانی از نرم‌افزارهای مترو، از سایر نرم‌افزارهای قدیمی ویندوز هم پشتیبانی می‌کنند و همچنین بهتر خرید شارژ ایرانسل از تبلت‌های ویندوز RT و سرفیس پرو شارژ نگه می‌دارند.
قطعاً در مک‌بوک ایر یا یک اولترابوک همه چیز سریع‌تر و روان‌تر می‌باشد اما خرید شارژ ایرانسل توجه کنید که اسمارت پی‌سی یک تبلت کوچک و بدون فن است نه یک اولترابوک بزرگ.
اگر سراغ بازی‌هایی به جز آنچه در فروشگاه مایکروسافت وجود دارد برویم، وضعیت به این خوبی نخواهد بود. به عنوان مثل بازی‌هایی مثل Limbo یا Braid با سرعت بسیار کمی اجرا می‌شوند و نمی‌توان روی اسمارت پی‌سی سامسونگ از آنها لذت برد. اگر با این بازی‌ها آشنایی ندارید، به طور خلاصه می‌توان گفت که آنها روی لپ‌تاپ‌های 2 سال پیش با گرافیک مجتمع اینتل HD 3000 هم به راحتی اجرا می‌شوند و خرید شارژ ایرانسل بسیار سبک هستند.
لازم به ذکر است که برخی تبلت‌های ویندوزی دیگر که از تراشه‌های کلاورتریل اینتل استفاده می‌کنند ممکن است حتی در مرور صفحات با مرورگر کروم هم به مشکل بربخورند. تبلت لنوو ThinkPad 2 یکی از همین موارد است و عجیب است خرید شارژ ایرانسل که چرا تبلت‌هایی با سخت‌افزار مشابه چنین رفتار متفاوتی دارند. بهتر است در خرید تبلت‌هایی که از تراشه‌ی کلاورتریل استفاده می‌کنند دقت کنید و ابتدا آن را خوب بررسی کنید.
سرعت تبلت خرید شارژ ایرانسل اتیو اسمارت پی‌سی فوق‌العاده نیست اما خوب و رضایت‌بخش است.عجیب‌ترین نکته‌ای که در کار با تبلت اتمی ویندوز 8 به آن پی می‌برید این است که نرم‌افزارهای ویندوزی به خوبی پشتیبانی می‌شوند. قبلاً تراشه‌های اتم تا این حد در اجرای نرم‌افزارهای موردنیاز یک کاربر حرفه‌ای منعطف نبودند. با اسمارت پی‌سی به راحتی می‌توان عکس‌ها را در فتوشاپ ویرایش کرد آن هم در حالیکه یک مقاله را در مایکروسافت ورد تایپ می‌کنیم و همزمان مشغول مرور صفحات وب با MetroTwit هستیم، پخش یک ویدیوی اچ‌دی در وب‌سایت‌های مختلف هم مشکلی ایجاد نمی‌کند.
ناگفته نماند که تبلت اتیو اسمارت پی‌سی 500T سامسونگ را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم، قطعات به کار رفته در آن ارزان هستند و برخلاف آنچه از سامسونگ انتظار داریم، خیلی خوب در کنار هم مونتاژ نشده‌اند. بنابر اظهار مدیر مالی بخش ویندوز کمپانی مایکروسافت، امسال اکثر سازندگان سخت‌افزار تبلت‌هایی با پردازنده‌ی کلاورتریل اینتل روانه‌ی بازار خواهند کرد و می‌توانید یکی از این محصولات را انتخاب کنید. تبلت سامسونگ 599 دلار قیمت دارد، 100 دلار بیشتر از تبلت سرفیس RT که مایکروسافت تولید کرده و امیدواریم در آینده‌ی نزدیک، سایر تبلت‌های ویندوز 8 هم قیمت مشابهی داشته باشند. با پرداخت 100 دلار هزینه‌ی بیشتر می‌توان از هزاران نرم‌افزار قدیمی ویندوز هم استفاده کرد، کارایی بالاتر و عمر بالاتر باتری را تجربه کرد، به این ترتیب علت وجود سیستم عاملی به نام ویندوز RT در پرده‌ای از ابهام و تردید قرار می‌گیرد. لااقل خرید شارژ ایرانسل فعلاً با توجه به تبلت‌هایی که قرار است در سال 2013 رونمایی شوند، وضعیت به این صورت است.
به محض اینکه اسمارت پی‌سی یا تبلت ویندوزی-اتمی دیگر مثل W510 ایسر را روشن می‌کنیم، تفاوت سرعت آن با تبلت‌های ویندوز RT محسوس است. کلاورتریل از آنچه انتظار می‌رود، بسیار سریع‌تر عمل می‌کند. در مقایسه با تبلت سرفیس RT که از تراشه‌ی تگرا خرید شارژ ایرانسل 3 بهره می‌برد و همچنین اتیو تب سامسونگ می‌توان گفت اینطور نتیجه گرفته که اتیو اسمارت پی‌سی بسیار سریع‌تر است گویی که هنگام کار با آن نفسی تازه می‌کنیم. تمام نرم‌افزارهای تحت مترو سریع‌تر از آنچه در ویندوز RT تجربه کرده‌اید، اجرا می‌شوند و اگر هم‌زمان چند نرم‌افزار را اجرا کنید، افت سرعتی پیش نخواهد آمد.
کارایی پردازنده‌های اتم در حدی نیست که بتوان اولترابوک‌ها را به کلی کنار گذاشت و تبلت‌هایی مبتنی خرید شارژ ایرانسل بر تراشه‌های اتم را جایگزین کرد، اما مصرف باتری کمتر ممکن است انتخاب مشتری را تغییر دهد. اسمارت پی‌سی سامسونگ یا W510 ایسر ادعای 10 ساعت شارژ نگه داشتن اینتل را تأیید نمی‌کند ولی به هر حال عمر باتری فراتر از حد رضایتمندی کاربر است. به عنوان مثال می‌توان مطالب دنیای فناوری را در زومیت مطالعه کرد، ویدیوهای اچ‌دی تماشا کرد، مقالاتی و نظراتی در زومیت نوشت، به موسیقی گوش کرد و برای انجام تمام این کارها، باتری 9 ساعت زمان در اختیار ما می‌گذارد. اگر از تبلت برای انجام کارهای سنگین استفاده کنید، عمر باتری به شدت کاهش می‌یابد، خوشبختانه در پردازش سنگین ویدیوها و عکس‌ها و یا اجرای بازی‌های سنگین هم بیش از 5 ساعت برای خالی شدن شارژ باتری 30 وات‌ساعتی اسمارت پی‌سی سامسونگ لازم است. رکوردی که فراتر از رکورد تبلت‌های اتیو تب سامسونگ و سرفیس RT مایکروسافت می‌باشد.
بازی‌هایی که برای مترو ساخته نشده‌اند و به عبارت دیگر آنهایی که عبارت made-for-metro را در فهرست مشخصات خود ندارد، با پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR موجود در تراشه‌های کلاورتریل، به مشکل برمی‌خورند و البته این مشکل در مورد تمام تبلت‌های مبتنی بر تراشه‌های کلاورتریل اتم وجود دارد. خرید شارژ ایرانسل در واقع بخش پردازنده‌ی گرافیکی در این تبلت‌ها به گلوگاهی حیاتی مبدل شده و راه گریزی جز نشستن به انتظار تراشه‌هایی مثل اتم کلاورتریل پلاس، نداریم.

 



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

AllShare Play» قابلیت دیگری است که می‌توان به کمک آن، هر نوع فایل را بین Galaxy S II و تبلت، رایانه شخصی و دستگاه تلویزیون، صرف‌نظر از فاصله آن‌ها با هم، به اشتراک گذاشت. AllShare Play خود دارای قابلیتی به نام «Group Play» است که به کاربر امکان می‌دهد صفحه موبایل خود را با چندین فرد دیگر، که با وی در یک شبکه Wi-Fi حضور دارند، به اشتراک بگذارد. با این کار، کاربر می‌تواند با همکاران خود به تبادل نظر فوری (همراه با رسم شکل و نوشتن متن) بپردازد. برنامه «Dropbox» هم به طور پیش‌فرض در این دستگاه نصب شده است. با شارژ اتوماتیک ایرانسل استفاده از فضای رایگانی که سایت Dropbox به شما می‌دهد (۵۰ گیگابایت برای ۲ سال)، شما می‌توانید علاوه بر تصاویر و فایل‌های موسیقی، فایل‌های ویدئویی را هم در این فضا ذخیره کنید و چنانچه مایل بودید، با دیگران به اشتراک بگذارید. Galaxy S III می‌تواند فایل‌های شما را، بدون نیاز به دسترسی به شبکه Wi-Fi، از طریق شبکه‌های دیتا به طور فوری برایتان آپلود کند.
اشتراک‌گذاری آسان و شارژ اتوماتیک ایرانسل فوری
Galaxy S III مجهز به تراشه پیشرفته NFC (مخفف Near Field Communication) است که کاربران می‌توانند با آن از سرویس‌هایی مانند «پرداخت به وسیله موبایل» استفاده کنند. علاقه‌مندان به بازی‌ها هم در این میان بی‌نصیب نخواهند بود و با کمک سرویس «Game Hub» می‌توانند به تعداد زیادی از بازی‌های اجتماعی دسترسی داشته باشند. «Video Hub»‌ هم سرویس دیگری است که فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی را با کیفیت بالا در دسترس کاربران قرار می‌دهد. «Music Hub» نیز یک سرویس شخصی استریم موسیقی را به کاربران ارائه می‌دهد. این سه سرویس ابتدا شارژ اتوماتیک ایرانسل در کشورهای منتخب قابل استفاده خواهند بود و به زودی به دیگر بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.
به امکانات دیگری هم مجهز است که با به کارگیری راه‌های جدید، باعث افزایش سرعت و کارایی و در نتیجه، جلب رضایت بیشتر کاربر خواهد شد. یکی از این امکانات «Pop up play» است که به کاربر امکان می‌دهد در حین اجرای برنامه‌های مختلف، یک فایل ویدئویی را به طور همزمان شارژ اتوماتیک ایرانسل بر روی بخشی از صفحه‌نمایش پخش کند. بنابراین نیازی نیست که در زمان چک‌کردن ایمیل‌ها یا وب‌گردی، فایل‌های ویدئویی را مرتبا ببندید و دوباره اجرا کنید. دوربین ۸ مگاپیکسلی Galaxy S III دارای شاتر بدون تأخیر ( zero-lag shutter) است که به شما امکان می‌دهد بلافاصله از سوژه‌های در حال حرکت، عکس بگیرید. با این حساب، پیش‌نمایشی که در هنگام فشردن شاتر می‌بینید، همان عکس نهایی خواهد بود. «Burst shot» یکی دیگر از قابلیت‌های دوربین این محصول است که ۲۰ عکس را به طور پیاپی ثبت می‌کند. «Best photo» هم قابلیت دیگری است که پس از ثبت ۸ عکس، بهترین آن‌ها را برایتان انتخاب می‌کند. Galaxy S III ، با تکیه بر این قابلیت‌ها، خاطره خوشی را برای کاربران علاقه‌مند به عکاسی فراهم می‌کند. ضمنا در این اسمارت‌فون تمهیداتی اندیشیده شده است تا تاری و عدم وضوح عکس‌هایی که در نور کم و لرزش دست گرفته شده‌اند، کاهش دهد. فیلم‌برداری HD (حتی با دوربین ۱.۹ مگاپیکسلی جلوی دستگاه) از دیگر امکانات Galaxy S III است که این بخش را کامل می‌کند.
اسمارت‌فون جدید سامسونگ مجهز به شارژ اتوماتیک ایرانسل صفحه‌نمایشی بزرگ از نوع Super AMOLED با اندازه ۴.۸ اینچ و وضوح HD است که کیفیت بالا و رنگ‌های زنده‌ای را از خود ارائه می‌کند. نسبت ابعاد این صفحه ۱۶ به ۹ است و زاویه دید گسترده‌ای دارد. Galaxy S III، برای افزایش سرعت اتصال و اشتراک‌گذاری، به «Wi-Fi Channel Bonding» مجهز شده است. این قابلیت پهنای‌باند Wi-Fi را دو برابر می‌کند.
Galaxy S III شارژ اتوماتیک ایرانسل چیزی بیش از یک دستگاه شخصی است، این اسمارت‌فون به شما امکان می‌دهد در هر جایی که باشید، اطلاعات و قابلیت‌های موجود در آن را به آسانی با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. با کمک قابلیت «S Beam» موجود در این اسمارت‌فون، که بر پایه ™Android™ Beam طراحی شده است، می‌توانید یک فیلم یک گیگابایتی را در عرض ۳ دقیقه و یک موسیقی ۳ مگابایتی را در عرض ۲ ثانیه با یک Galaxy S III دیگر به اشتراک بگذارید. برای این کار به داشتن سیگنال Wi-Fi یا دسترسی به شبکه موبایل نیازی نیست و تنها کافیست بدنه دو دستگاه را لمس کنید. «Buddy photo share» هم یکی دیگر از قابلیت‌های این بخش است که به کاربر امکان می‌دهد به آسانی و به طور همزمان، تصاویر موجود در گالری (یا عکس‌های گرفته شده توسط دوربین) را با دوستانی که تصاویر آن‌ها در یک عکس دسته‌جمعی وجود دارد، به اشتراک بگذارد.
طراحی انسان-محور با کارایی شارژ اتوماتیک ایرانسل فوق‌العاده
Galaxy S III نه‌تنها قابلیت‌های جدید و کارایی بالایی را به کاربر ارائه می‌کند، بلکه با تکیه بر طراحی انسان-محور خود، یک تجربه راحت و شارژ اتوماتیک ایرانسل دلپذیر را برای وی فراهم می‌کند. بدنه خوش‌ساخت و راحت این اسمارت‌فون و منحنی‌های ملایم لبه‌های آن، احساس خوشایندی را برای کاربر به ارمغان می‌آورند. در طراحی این اسمارت‌فون از طبیعت الهام گرفته شده و روح و پویایی طبیعت در آن منعکس شده است. عناصر طبیعی، همچون باد، آب و نور به نوعی در ساختار فیزیکی Galaxy S III جای گرفته‌اند. این محصول، در زمان عرضه، در دو رنگ آبی تیره (Pebble Blue) و سفید مرمری (Marble White) قابل تهیه است، البته سامسونگ در آینده، رنگ‌بندی‌های جدیدی را نیز معرفی خواهد کرد.
می‌تواند شارژ اتوماتیک ایرانسل علاوه بر تشخیص چهره و صدای شما، برخی حرکات شما را هم تشخیص دهد. به طور مثال اگر مشغول فرستادن یک پیام متنی برای فردی هستید، ولی ناگهان تصمیم می‌گیرید که به جای این کار با وی تماس بگیرید، کافیست گوشی موبایل را در کنار گوش خود قرار دهید تا Galaxy S III، با استفاده از قابلیت «Direct Call»، به طور خودکار شماره وی را برایتان بگیرد. «Smart Alert» هم یکی دیگر از امکانات Galaxy S III است که با کمک آن به شکلی جالب از تماس‌های پاسخ‌داده نشده و پیام‌های رسیده باخبر خواهید شد. در زمانی که این قابلیت فعال باشد، چنانچه تماسی با شما گرفته شده یا اینکه پیامی برایتان رسیده باشد، گوشی موبایل با ویبره‌ای (در هنگام برداشتن آن از روی میز)، این موضوع را به شما اطلاع خواهد داد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

امکانات ارتباطی این گوشی شامل پشتیبانی از EDGE با حداکثر سرعت 236 کیلوبایت بر ثانیه، بلوتوث نسخه 3 و وای فای می شود. آشا 309 تنها از یک سیمکارت پشتیبانی می خرید شارژ ایرانسل کند و در سه ماهه چهارم سال جاری به بازار عرضه می شود.
بر اين اساس نوکيا انتظار دارد خرید شارژ ایرانسل در بازار گوشي هاي هوشمند با اپل رقابت کند.
البته این تمام ماجرا نیست، چرا که نوکیا برای سرگرم شدن کاربران 40 بازی شرکت EA را به صورت رایگان در فروشگاه نوکیا آماده نصب قرار داده خرید شارژ ایرانسل است. سرویس مکانیابی Nokia Maps 2.0 نیز بر روی آشا 308 و 309 نصب شده تا کاربران بتوانند، مقاصد مورد نظر خود را پیدا کنند.
این دو گوشی از جهات بسیار زیادی با یکدیگر یکسان هستند و علت آن نیز سیستم عامل جدید خرید شارژ ایرانسل این دو گوشی یعنی Windows Phone 8 است. اما نه تنها در سخت افزار این دو گوشی بلکه در سیستم عامل این دو سوپرفون نیز تفاوتهایی وجود دارد که شخصیتی جداگانه را برای آنها به همراه می آورد.
Asha خرید شارژ ایرانسل 308
امروز نمی خواهیم این دو گوشی را بررسی کنیم بلکه می خواهیم یک مقایسه بین آنها خرید شارژ ایرانسل انجام دهیم و در هر کدام از این مقایسه ها برنده را نیز اعلام کنیم. پس شروع می کنیم.
بر اين اساس پيش بيني مي شود که توليد و عرضه گوشي هاي مبتني خرید شارژ ایرانسل بر سيستم عامل ويندوز از ميزان فروش گوشي هاي هوشمند سيمبيان بيشتر شود.بر اساس اين گزارش، HTC انتظار دارد 6 ميليون گوشي هوشمند ويندوزي در طول سال 2012 به فروش برساند و اين ميزان در سال 2013 به 10 ميليون دستگاه خواهد رسيد.
به گزارش اخبار خارجي موبنا، نوکيا درصدد است در طول سال 2012 حدود 37 ميليون دستگاه گوشي هوشمند با پشتيباني از ويندوز فون به خرید شارژ ایرانسل فروش برساند، اين در حالي است که برنامه ريزي اين غول فنلاندي براي سال آينده ميلادي 64 ميليون دستگاه است.
امروزه با تمام لمسی شدن گوشیهای هوشمند صفحه نمایش یکی از رکنهای اساسی در انتخاب گوشی خرید شارژ ایرانسل مناسب است. هر دو گوشی از صفحه نمایش بسیار با کیفیتی بهره برده اند. Lumia 920 به یک صفحه نمایش 4.5 اینچی با کیفیت 768×1280 و تراکم پیکسلی 332 پیکسل در اینچ مجهز است در عین حال نوکیا در این صفحه نمایش از تکنولوژی PureMotion HD+ استفاده کرده که به شارپ شدن رنگها در صفحه نمایش و عمیق شدن رنگ مشکی کمک بسیار زیادی کرده است. اما در 8X یک صفحه نمایش 4.3 اینچی با کیفیت 720×1280 و تراکم پیکسلی 342 پیکسل در اینچ استفاده شده است که این صفحه نمایش نیز رنگها را به خوبی نشان می دهد و عمق رنگ مشکی نیز در آن مناسب است. شاید انتخاب برنده در این قسمت کمی سخت باشد اما عقیده ما بر این است که لومیا 920 در این مورد از رقیب خود جلوتر است و در مقایسه صفحه نمایش دو گوشی متوجه می شوید که کیفیت صفحه نمایش Lumia 920 از 8X بهتر است.
نوکیا که مدت مدیدی است با مشکلات گوناگونی -- به ویژه در بازار پر رقابت خرید شارژ ایرانسل اسمارت فون ها -- دست و پنجه نرم می کند امیدوار است بتواند با تمرکز بیشتر بر روی تولید اسمارت فون های مبتنی بر ویندوز فون و نیز سرویس های مکانی و نقشه، خود را از شرایط دشوار کنونی خارج نماید.
نوکیا آشا خرید شارژ ایرانسل 309:
اکنون روند فروش به اتمام رسیده و حق امتیاز از نوکیا سلب و به اروپایی ها داده شده است. در این انتقال تقریباً هزار کارمند به همراه خود شرکت ورتو خرید شارژ ایرانسل به ای کیو تی منتقل شد. در مورد جزئیات مالی پرونده فروش اطلاعات زیادی در دست نیست اما این را باید گفت که نوکیا هنوز 10 درصد سهام این شرکت را برای خود کنار گذاشته است.
نوکیا آشا خرید شارژ ایرانسل 308:
شرکت نوکيا براي فروش 37 ميليون دستگاه گوشي مبتني بر سيستم عامل ويندوز فون برنامه ريزي کرده است. خرید شارژ ایرانسل
این مدل نیز به زودی و در سه ماهه چهارم سال جاری به بازار خرید شارژ ایرانسل عرضه می شود و در خصوص قیمت آن اطلاعاتی منتشر نشده است.
چند ماه پیش در تاریخ 14 ژوئن 2012 (25 خرداد 1391) نوکیا اعلام کرد که بخش تولید تلفن های لوکس خود یعنی "ورتو" (Vertu) را به یک شرکت خصوصی اروپایی با نام "ای کیو تی 6" (EQT VI) خواهد فروخت. این تصمیم در راستای طرح تغییرات گسترده در نوکیا برای سرمایه گذاری بر خرید شارژ ایرانسل روی بخش های رو به رشد خود و کاستن از هزینه ها صورت گرفت.
این گوشی به همراه یک نمایشگر 3 اینچی لمسی خازنی با رزولوشن 240 در 400 پیکسل و خاصیت ضد خش عرضه می شود. دوربین اصلی آشا 309، 2 مگاپیکسلی بوده و حافظه داخلی 2 گیگابایتی به همراه پشتیبانی از microSD تا خرید شارژ ایرانسل ظرفیت 32 گیگابایت نیز در نظر گرفته شده است.
صفحه خرید شارژ ایرانسل نمایش
در کنار رابط کاربری بهبود یافته، نوکیا برای این دو گوشی امکان ارتباط اینترنتی را نیز در نظر گرفته و با اضافه کردن مرورگر اختصاصی خود، سعی در ارائه تجربه قابل خرید شارژ ایرانسل قبولی از اینترنت برای کاربران این دو گوشی داشته است. مرورگر اختصاصی این شرکت قادر است تا 90 درصد مصرف دیتا را کاهش دهد که به افزایش سرعت لود و کاهش هزینه کاربر کمک می کند. وجود سرویس های اجتماعی فیسبوک و توییتر نیز به کاربران امکان ارتباط با دوستان و اطرافیان را می دهد.
Asha خرید شارژ ایرانسل 309
برخلاف مدل قبلی، این گوشی از دو سیمکارت پشتیبانی کرده و مانند مدل های دو سیمکارته سری آشا، امکان تعویض سیم کارت خرید شارژ ایرانسل بدون خاموش کردن دستگاه را می دهد. دیگر مشخصات سخت افزاری این مدل تفاوتی با آشا 309 نداشته و تنها تغییر مربوط به نبود وای-فای بر روی این مدل می شود



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

سمت راست دستگاه به Rocker نسبتا بزرگ تغییر صدا، اسلایدر قفل صفحه نمایش و شاتر دوربین تعلق شارژ مستقیم ایرانسل دارد و در اینجا نیز به مانند سمت چپ یک پیچ دیگر زیر دکمه شاتر دیده می شود. تنها نکته مشخص در پائین گوشی ظاهرا محل اتصال شارژر باتری است.
Nokia N8 محصولی زیباست این واقعیت را بدون هیچ واسطه ای با اولین نگاه می توان دریافت. ظاهر گوشی شباهت چندانی به تمام لمسی های پیشین این شرکت و مدل های مختلفی که پس از 5800 پا به عرصه وجود گذاشتند ندارد و بدنه تمام آلومینیومی و یکدست گوشی که در پنج رنگ جذاب و فوق العاده عرضه می گردد بطور کلی محصول تازه و پر زرق و برقی را به نمایش می گذارد. ابعاد گوشی 12.9×59.1×113.5 میلیمتر با وزن 135 گرم است که بیشترین تغییر در آن در مقایسه با X6 بعنوان نزدیک ترین مدل به افزایش بیش از 8 میلیمتری عرض گوشی باز می گردد که از آن نمونه ای بسیار عریض و بزرگی ساخته است. صفحه نمایش دستگاه هم اندازه با N97 یعنی 3.5 اینچ اما با یک تفاوت بسیار بزرگ است جائیکه برای اولین بار در خانواده نوکیا فناوری AMOLED در چنین سایزی به کار گرفته می شود. این صفحه نمایش یک اولین دیگر را نیز برای نوکیا به همراه دارد چرا که صفحه نمایش N8 اولین صفحه نمایش AMOLED نوکیاست که از فناوری لمسی خازنی در آن استفاده شده که به مدد این فناوری علاوه بر حساسیت بسیار زیاد صفحه نمایش، امکان بهره گیری از قابلیت های مخصوص این فناوری همچون زوم دو انگشتی (Pinch Zoom) نیز فراهم آمده است. وضوح صفحه نمایش همچون دیگر سیمبین های نوکیا در این کلاس 640×360 پیکسل بوده و تعداد رنگ های قابل نمایش نیز همچون همیشه 16 میلیون رنگ است. در رابطه با کیفیت این صفحه نمایش بعلت در دسترس نبودن گوشی نمی توان اظهار نظر کرد اما از هم اینک از حضور Multi Touch، چرخش اتوماتیک تصویر و بدنه ضد خش در آن می توان مطمئن بود. زیر صفحه نمایش یک تک دکمه که احتمالا میانبر ورود به منو ست قرار دارد و تقریبا برای اولین بار کلیدهای دو گانه سبز و قرمز از این ناحیه حذف شده اند. در بالای صفحه نمایش نیز المان های همیشه حاضر در این کلاس یعنی سنسور تنظیم نور، حسگر تقارب شارژ مستقیم ایرانسل برای خاموش کردن صفحه نمایش در حین تماس و دوربین دوم تماس های ویدئویی به چشم می خورند.
سمت چپ دستگاه ظاهرا در ساختاری مشابه با 5800 محل جایگذاری سیمکارت و اسلات کارت حافظه است که البته ظاهرا این بار برخلاف 5800 بدلائلی که در ادامه به آنها می پردازیم امکان خارج نمودن مستقیم سیمکارت بدون مزاحمت باتری وجود دارد. در زیر این دو بخش نیز شکافی مشابه با اسپیکر اصلی شارژ مستقیم ایرانسل دستگاه به چشم می خورد که اگر حدس ما در این زمینه به واقعیت بپیوندد خبری از اسپیکر استریو در N8 نخواهد بود. تنها نکته دیگر در این بخش یک پیچ کوچک حاضر در زیر این شکاف است که در ادامه به کارکرد آن اشاره می کنیم.
کاملا باز گذاشته است جائیکه پس از معرفی پر سر و صدای Maemo و ارائه نسبتا موفقیت آمیز آن در N900 به یکباره با به میان آمدن پلتفرم MeeGo، سیستم عامل قبلی به یکباره به فراموشی سپرده شد و حالا نیز با نمایش Symbian^3 دیگر خبر خاصی از MeeGo هم نیست البته کاملا مشخص است که Maemo و MeeGo نسبت به Symbian^3 در یک کلاس قرار ندارند اما این نیز واضح است که نوکیا هم شارژ مستقیم ایرانسل هنوز تصمیم قطعی خود مبنی بر تمرکز بیشتر بروی یک پلتفرم را نگرفته است. باری در این شرایط است که نوکیا بلاخره پس از مدتها محصولی را به نمایش گذاشت که بیم و امید را هر دو با هم به دوستدارن این برند هدیه کرده است امید به گذشته درخشان سری N و بیم از دایره تکرارهای نا امید کننده پیشین.
اما اصلی ترین جذابیت N8 در المان های سخت افزاری دور صفحه نمایش بر بالای آن قرار گرفته است جائیکه علیرغم قول های متعددی که شرکت های مختلف در این رابطه داده اند در نهایت این نوکیا بود که این قول را عملی ساخت و برای اولین بار پورت HDMI را به دنیای موبایل وارد نمود بواسطه این پورت نه تنها تصاویر با کیفیتی به سمت گیرنده ارسال می گردد بلکه بار دیگر برای اولین بار از طریق این پورت صدای فراگیر دالبی واقعی نیز تولید می شود که تا همین چند سال پیش حتی تصور تولید آن توسط یک موبایل نیز بیشتر به خواب و خیال شبیه بود. البته این پورت یک مشکل نسبتا کوچک را نیز به همراه دارد که در نگاه اول نمی توان آن را تشخیص داد چرا که علیرغم ظاهر معمولی این پورت در زیر پوشش پلاستیکی خود که همچون پورت های استاندارد HDMI به نظر می رسد واقعیت این است که این پورت از نمونه های استاندارد اندکی کوچک تر بوده و به همین علت امکان استفاده از کابل های معمول برای اتصال آن به گیرنده های منطبق وجود ندارد و باید از پورت مخصوص آن استفاده کرد. نوکیا البته علاوه بر این پورت امکان انتقال صدا و تصویر به شیوه عادی با استفاده از کابل های سه رنگ معمول Composite را نیز در این گوشی در نظر گرفته است. از دیگر موارد حاضر در بالای گوشی باید به کلید Power و جک 3.5 میلیمتری هدست اشاره کرد که در دو سوی پورت HDMI جا خوش کرده اند.یکی دیگر از جذابیت های اصلی N8 در پشت آن نهفته است جائیکه بلاخره نوکیا نیز با قدرت هرچه تمام تر به رده Camera Phone های 12 مگاپیکسلی پای گذاشته است. دوربین بکار گرفته شده شارژ مستقیم ایرانسل در N8 که بروی یک برجستگی حدودا یک میلیمتری جای گرفته بعد از غیبتی حدودا 2 ساله از زمان ارائه 6220 تاکنون بار دیگر فلش زنون پر قدرتی را بر بالای خود می بیند که با یک تک فلش LED که برای نورافشانی در حین فیلمبرداری بکار گرفته می شود شرایط بسیار مطلوبی را برای عکاسی و فیلمبرداری مهیا نموده است. در زیر لنز دوربین میکروفون ضبط صدا جای دارد که ظاهرا این بار به فرم استریو طراحی شده است. البته این دوربین نیز به مانند تقریبا تمامی Camera Phone های یک سال گذشته دو عضو سابقا همیشه حاضر در این رده یعنی آینه عکاسی از خود و کاور لنز را به فراموشی سپرده است.
nokia_n8_preview_04.jpg شارژ مستقیم ایرانسل
nokia_n8_preview_05.jpg شارژ مستقیم ایرانسل
nokia_n8_preview_03.jpg شارژ مستقیم ایرانسل
nokia_n8_preview_02.jpg شارژ مستقیم ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 فروردين 1392 | نظرات ()