نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

در این بازه زمانی، مودم های داخلی با امکانات Wi-Fi و مودم USB به همراه سامانه تقویت کننده وایمکس ایرانسل با شارژ مستقیم ایرانسل ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۴۰۳هزار و ۴۰۰ ریال عرضه خواهند شد.
كاهش مالیات فروش شارژ مستقیم ایرانسل و عوارض از 6 به 3 درصد
برای همه شارژ مستقیم ایرانسل مشترکین ایرانسل
اینترنت ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل
لحظاتی پس از ارسال این پیامک، شما پیامی حاوی تنظیمات gprs و mms دریافت خواهید کرد که باید آن را Save یا Install کنید. حالا، شما می‌توانید با روشن کردن packet data از قسمت تنظیمات Network یا Connectivity گوشی خود، به اینترنت متصل شوید. البته ممکن است بعد از فعالسازی، چند ساعت طول بکشد تا اینترنت برای گوشی شما فعال شود. زمانی که اینترنت همراه گوشی شما فعال شود و به درستی کار کند، یک آیکون کوچک (متشکل از حرف E یا G و/یا دو عدد فلش برعکس) در بالای صفحه گوشی شما نمایش داده می‌شود. خب؛ حالا که اینترنت همراه ایرانسل خود را فعال کردید، بهتر است به فکر هزینه‌های آن نیز باشید. اگر هیچ بسته‌ای را خریداری نکرده باشید، هزینه‌ی اینترنت شما به صورت آزاد، و بر مبنای میزان کیلوبایت ارسالی و دریافتی از گوشی شما محاسبه می‌شود. هر کیلوبایت ارسال یا دریافت اطلاعات از اینترنت، در ساعات اوج مصرف ۵ ریال و در ساعات کاهش مصرف ۱ ریال شارژ مستقیم ایرانسل هزینه خواهد داشت. اما اگر استفاده‌ی شما از اینترنت، از یکی دو ساعت در هفته بیشتر است، توصیه می‌کنیم یکی از بسته‌های تخفیفی gprs/edge را فعال کنید
شما با استفاده از gprs ایرانسل، که تکنولوژی جدیدتر آن همان edge است، می‌توانید در هر جایی که ایرانسل خط دهی دارد، با استفاده از موبایل خود به اینترنت متصل شوید. برای فعال کردن این سرویس روی سیمکارت خود، کد دستوری زیر را شارژ مستقیم ایرانسل وارد کنید:
از شارژ مستقیم ایرانسل اول مهرماه 87
در این مطلب شارژ مستقیم ایرانسل شیوه‌ی فعالسازی اینترنت GPRS (یا EDGE) ایرانسل ، نحوه فعال سازی بسته های افزایشی و تعرفه های مربوط به استفاده از این سرویس به طور کامل توضیح داده شده. اگر قصد دارید از سیمکارت ایرانسل برای اتصال به اینترنت استفاده کنید، این مطلب برای شماست.
با کاهش نرخ مالیات فروش و عوارض از تاریخ 1/7/1387، تغییرات مندرج در جدول به طور خودکار در سیستم ایرانسل اعمال می شود.به این ترتیب، با اینکه اعتبار مکالمه نوشته شده روی کارت شارژهای قبلی که همچنان در بازار موجود خواهند بود، مطابق نرخهای قبلی است، ولی اعتبار مکالمه واقعی آنها در سیستم تا میزان مندرج در شارژ مستقیم ایرانسل جدول افزایش داده می شود.
تغییرات مذکور مطابق با قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده بوده و به هیچ وجه موجب بالاتر رفتن قیمت هیچ یک از شارژ مستقیم ایرانسل کارتهای شارژ و یا سیم کارتهای ایرانسل نخواهد شد.
اینترنت ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل | ایرانسل GPRS
ایرانسل GPRS شارژ مستقیم ایرانسل
درحال حاضر، شارژ 2 هزار تومانی تنها از طریق خدمات شارژ الکترونیکی (e-Charge) و شارژ مستقیم ایرانسل شارژ رمزدار با خودپرداز (ATM) امکان پذیر است و
اینترنت ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل | ایرانسل GPRS
روش دیگر برای دریافت تنظیمات شارژ مستقیم ایرانسل gprs، ارسال یک پیامک به شماره ۲۲۲۵ به شکل زیر است:
پیرو قانون شارژ مستقیم ایرانسل جدید مالیات بر ارزش افزوده و نیز در راستای تحقق یکی از اهداف اصلی شرکت یعنی ارتقای سطح رضایت مشترکین محترم، ایرانسل با اتخاذ سیاستهای جدید قیمت گذاری، از تاریخ اول مهرماه 1387، مبلغ مالیات فروش و عوارض اعمال شده بر محصولات خود را به شرح جدول زیر، از 6 درصد به 3 درصد کاهش می دهد.
همچنین ایرانسل به مناسبت فرارسیدن زادروز امام محمد تقی (ع) به تمامی مشترکان سیم‌کارت‌های این شرکت که حداکثر تا پایان روز ۲۳ خردادماه ۹۰ ثبت نام خود را تکمیل و مدارک خود شارژ مستقیم ایرانسل را به ایرانسل ارسال کرده و در همین روز اولین تماس را از سیم‌کارت خود برقرار نمایند، ۲۰ دقیقه مکالمه رایگان با اعتبار یک‌ماهه هدیه می‌دهد.
پس از وارد شارژ مستقیم ایرانسل کردن این کد، تنظیمات gprs ایرانسل به گوشی شما ارسال می‌شود و شما باید آن را install یا save کنید.
فعال سازی GPRS شارژ مستقیم ایرانسل
در پی تغییرات مذکور، بهای سیم کارتهای دائمی کاهش می یابد؛ اما سیم کارتهای اعتباری و پیام رسان ایرانسل همچنان با بهای تخفیفی جشنواره تابستان 87، از قرار 10 هزار تومان برای سیم شارژ مستقیم ایرانسل کارت اعتباری و 5 هزار تومان برای سیم کارت پیام رسان ارائه خواهند شد. برای اطلاعات بیشتر به www.irancell.ir مراجعه کنید و یا با مرکز خدمات مشترکین ایرانسل تماس بگیرید:
علاوه بر این، مشترکان مذکور از یک سیم‌کارت هدیه، ۵ محصول رایگان ویترین، ۱۰ فرصت استفاده رایگان از نقشه مجازی ایرانسل، ۲۰ پیام الکترونیک رایگان از پستچی، ۱۰۰ پیام چندرسانه‌ای رایگان و همچنین ۵۰۰ کیلوبایت شارژ مستقیم ایرانسل GPRS رایگان یک ماهه بهره‌مند خواهند شد.
توجه: شارژ مستقیم ایرانسل
اینترنت شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل (GPRS و EDGE)، بسته های افزایشی و تعرفه‌های مربوطه :
کاهش مالیات فروش و عوارض از 6 درصد به 3 درصد، در سیستم های شارژ مستقیم ایرانسل شارژ الکترونیکی (e-Charge) و شارژ رمزدار با خودپرداز (ATM) نیز اعمال خواهد شد.
در حال حاضر بیش از هزار و ۷۷۵ شهر شارژ مستقیم ایرانسل و دهستان، ببست هزار و ۹۰۰ روستا و ۱۹هزار کیلومتر از جاده‌های کشور تحت پوشش خدمات پیشرفته شبکه تلفن همراه ایرانسل قرار دارند.
همانطور که در جدول زیر مشاهده می کنید، نرخ های جدید، برای مشترکین بیش از پیش مقرون به صرفه بوده و هیچگونه هزینه اضافه ای برای آنها در بر نخواهد داشت. به طور مثال، در پی اجرایی شدن این تغییرات، مشترکین محترم می توانند با همان 5 هزار تومانی که تا کنون برای خریداری یک کارت شارژ 5 هزار تومانی می پرداختند، یک کارت شارژ 5 هزار تومانی با اعتبار مکالمه بـیشتـر (48,544ریال به شارژ مستقیم ایرانسل جای 47,170ریال) خریداری نمایند. به همین ترتیب، نرخ مالیات اعمال شده در صورتحساب سیم کارتهای دائمی نیز از 6 درصد به 3 درصد کاهش می یابد.
کارت شارژ 2 هزار شارژ مستقیم ایرانسل تومانی به زودی ارائه خواهد شد.
درحال حاضر خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق وایمکس ایرانسل با پهنای باند بین ۱۲۸ کیلوبیت تا ۲ مگابیت بر ثانیه و براساس تقاضا، در شهرهای اصفهان (و دانشگاه نجف آباد)، اهواز، تبریز (و شهرکهای صنعتی اطلس و چرمشهر)، تهران، شیراز، شارژ مستقیم ایرانسل کرج، مشهد (و شهرک صنعتی طوس)، شهریار، خمینی شهر، شاهین شهر، شهر قدس، قرچک، اندیشه و خوراسگان ارائه می‌شود.
ثبت نام وایمکس ایرانسل از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir، فروشندگان مجاز منتخب ایرانسل که اسامی آن‌ها در وب‌سایت ایرانسل آمده، مراکز خدمات ایرانسل و یا تماس با مرکز تماس شبانه روزی وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط ممکن است. شارژ مستقیم ایرانسل
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این تخفیف مشمول آن دسته از مشترکینی می‌شود که در بازه زمانی ۲۳ تا ۲۶ خرداد ۱۳۹۰ نسبت به ثبت نام سرویس وایمکس با مودم Wi-Fi یا USB اقدام و از زمان ثبت نام، مراحل مربوط به آن و عملیات پرداخت خود را حداکثر ظرف مدت ۳ روز انجام شارژ مستقیم ایرانسل دهند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 آذر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈعلیرضا قلمبر دزفولی ˈ عصر روز دوشنبه درنشستی خبری که به مناسبت ششمین سالگرد تاسیس ایرانسل برگزار شد، افزود: امیدواریم بتوانیم سازمان تنظیم مقررات را متقاعد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کنیم که دوره انحصار رایتل را کوتاهتر کند.
قابلیت تمدید بسته خدمات GPRS ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
در جشنواره تابستان ۹۰ ایرانسل، شما مشترکین دائمی و اعتباری می*توانید از بسته*های ویژه سرویس اینترنت همراه GPRS استفاده کنید. برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل روی آن کلیک کنید.
مدیر عامل ایرانسل در پاسخ به پرسش های متعدد خبرنگاران خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در خصوص فروش غیر قانونی سیم کارت های فعال ایرانسل در دکه ها، مدعی شد که این اپراتور در زمینه مقابله با فروش غیر قانونی سیم کارت های فعال به نحو احسن عمل کرده است .
• بسته*های GPRS ایرانسل دارای تاریخ انقضا و میزان مصرف معین بوده و شما طبق تاریخ و سقف تعیین شده در بسته*ها می*توانید از اعتبار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل موجود در آنها برخوردار شوید.
امکان کپی آهنگ پیشواز یک مشترک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دیگر!
اگر قبل از اتمام دوره انقضای بسته افزایشی خریداری شده، بسته دیگری را مجدداً سفارش دهید، باقی مانده اعتبار دوره قبل )کیلوبایت های باقیمانده) را می*توانید در دوره جدید مصرف کنید. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
ایرانسل وارد بورس نمی شود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
۲. ارسال مدارک به ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
شما خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل همچنین می*توانید برای اطلاع از حساب بسته*های GPRS، کدهای دستوری زیر را از خط خود شماره*گیری کنید:
وی درباره عدم تطابق نقشه مناطق تحت پوشش وایمکس که در سایت ایرانسل به نمایش گذاشته می شود با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل واقعیت ، گفت: این نقشه انطباق ۱۰۰ درصدی با واقعیت ندارد.
قلمبر دزفولی گفت: در حوزه وایمکس،روند دنیا به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سمت توسعه این شبکه نیست و ما نیز قصد توسعه شبکه وایمکس را نداریم و در محدوده هفت استان فعلی پوشش خواهیم داشت .
وی با بیان اینکه ایرانسل برنامه ای برای توسعه شبکه وایمکس خود ندارد ،گفت: همه اپراتورها که روی وایمکس سرمایه گذاری کرده بودند ، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مدتی است که این سرمایه گذاری را متوقف کرده اند و دنبال نسل سوم و چهارم تلفن همراه رفته اند و اگر وزارت ارتباطات کمک کند ما نیز باید به سمت نسل سه و چهار برویم.
قلمبر دزفولی همچنین از رشد ۹۳ درصدی مشترکین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وایمکس ایرانسل خبر داد و گفت: تعداد مشترکان وایمکس ایرانسل در حال حاضر به ۳۳۷ هزار مشترک رسیده است.
برای اینکه حائز شرایط دریافت سیم کارت هدیه شوید، کافیست در فاصله خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۴ تا ۲۵ تیر ۹۰ پس از تکمیل ثبت نام و ارسال مدارک (کپی کارت ملی) به ایرانسل، نخستین تماس را از سیم کارت خریداری شده برقرار نمایید.
این تصمیم برای حمایت از اپراتور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نسل سوم تلفن همراه ( رایتل ) اتخاذ شده است.
ممکن است هنگامی که شما با یک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مشترک دیگر ایرانسل تماس می*گیرید و آهنگ پیشواز او را می*شنوید، از آن آهنگ خوشتان بیاید و مایل باشید که آن را برای خط خودتان خریداری نمایید. در این هنگام کافیست همزمان با پخش این آهنگ پیشواز، کلید ۷ و سپس کلید # را فشار دهید.
برای دریافت سیم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کارت هدیه ...
مدیر عامل ایرانسل در مورد افت کیفیت شبکه وایمکس ایرانسل گفت: بروز فراز و نشیب هایی در پهنای باند اینترنت ، موجب افت کیفیت خدمات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وایمکس می شود و ما نمی توانیم جوابگو باشیم .
ایرانسل در موردفروش غیر قانونی سیم کارت های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فعال به نحو احسن عمل کرده است
۳. برقراری نخستین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تماس
۴. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ارسال پیام کوتاه بدون متن به ۲۱۱۲ و بعد ۲۱۱۵
وی افزود: اپراتورها حق قانون گذاری ندارند و قوانین مصوب در کمیسیون تنظیم مقررات را اجرا می کنند ،ولی ما می توانیم پیشقدم شویم و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیشنهادهایی را ارایه کنیم .
• در صورتی که از میان مشترکین تماس گیرنده با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شما، ۱۰ نفر آهنگ پیشواز شما را کپی کنند، ایرانسل یک آهنگ پیشواز رایگان ۳۰ روزه به شما هدیه خواهد داد.
طرح خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سیم کارت هدیه ایرانسل!
یک آهنگ پیشواز رایگان به ازای دریافت ۷۵ دقیقه تماس خارج از شبکه! در فاصله ۴ تیر تا ۳۱ شهریور ۹۰، در صورتی که به میزان ۷۵ دقیقه از خطوطی به غیر از شبکه ایرانسل با شما تماس برقرار شود، ایرانسل یک آهنگ پیشواز رایگان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به شما هدیه خواهد داد.
ایرانسل برنامه ای برای توسعه شبکه وایمکس خود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ندارد
قلمبر دزفولی در مورد ورود ایرانسل به بورس گفت: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تغییری در موضع شرکای ایرانسل در مورد ورود به بورس رخ نداده است .
مدیرعامل ایرانسل با بیان اینکه این اپراتور مقدمات صعود به نسل سه و چهار تلفن همراه را فراهم کرده است، از مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست زمینه ارایه خدمات نسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سوم تلفن همراه را برای اپراتورهای ایرانسل و همراه اول فراهم کند.
نحوه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اطلاع از حساب:
وی توضیح داد: سال گذشته سازمان تنظیم مقررات در یک نامه سئوال کرده بود که برنامه ایرانسل برای ورود به بورس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چیست و ما اعلام کردیم که شرکا باید تصمیم بگیرند ، شرکا نیز تا این لحظه موقعیت را مناسب برای ورود به بورس تشخیص نداده اند .
وی افزود: خدماتی که در حوزه وایمکس ارایه می شود شامل دسترسی به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اینترنت و VPN شده و خدمات تلفن اینترنتی و تماس تصویری نیز آماده بهره برداری است .
بسته افزایشی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل GPRS ایرانسل!
توجه: آهنگ پیشواز رایگان به انتخاب ایرانسل بر روی خط شما فعال خواهد شد و حداکثر زمان استفاده از آن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۳۰ روز است. شما می*توانید این آهنگ را در هر زمان با شماره گیری کد دستوری # ۶* ۷۷۷* به طور رایگان با آهنگ مورد علاقه خود جایگزین کنید.
وی با تاکید بر این نکته که کشور نباید از ارایه سرویس های جدید محروم شود ، افزود: میزان تقاضا برای خدمات دیتا ( مانندپیامک ، اینترنت روی موبایل) دو برابر شده است و برای پیاده سازی دولت الکترونیک نیاز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به توسعه خدمان نسل سوم تلفن همراه داریم .
گفتنی است که در حال حاضر ارایه خدمات نسل سوم تلفن همراه به طور انحصاری در اختیار شرکت رایتل است و سایر اپراتورها مجوز ارایه خدمات نسل سه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و چهار تلفن همراه را ندارند.
توجه: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
تمامی مشترکینی که در طول جشنواره تابستان ۹۰، سه بار اقدام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به خرید آهنگ پیشواز نمایند، یک آهنگ پیشواز رایگان نیز از ایرانسل دریافت خواهند کرد.
قلمبر دزفولی در ادامه تاکید کرد: فعال سازی سیم کارت بدون ثبت مشخصات غیر ممکن است و کسانی که سیم کارت را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به نام خود ثبت می کنند مسئول حقوقی سوء استفاده از این سیم کارت هستند .
• در هر روز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برای هر مشترک دائمی یا اعتباری، فقط یک بار فرصت سفارش بسته افزایشی GPRS ایرانسل وجود دارد.
یک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آهنگ پیشواز رایگان به ازای سفارش سه آهنگ!
وی در پاسخ به خبرنگار ایرنا که از وی پرسید چرا همانطور که خط مشترکینی که بیش از سه ماه از سیم کارت خود استفاده نمی کنند، را مسدود می کنید ، سیم کارت های ثبت شده صفر را پس از مدتی مسدود نمی کنید تا جلوی فروش غیر قانونی آنها گرفته شود؟ ، گفت: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می توانیم این پیشنهاد را به سازمان تنظیم مقررات بدهیم .
۱. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تکمیل ثبت نام
• حداکثر روزهای ممکن برای استفاده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از اعتبار موجود در بسته*های GPRS با توجه به قابلیت تمدید آن، ۹۰ روز است.
توجه: آهنگ پیشواز رایگان به انتخاب ایرانسل بر روی خط شما فعال خواهد شد و حداکثر زمان استفاده از آن ۳۰ روز است. شما می*توانید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این آهنگ را در هر زمان با شماره*گیری کد دستوری # ۶* ۷۷۷* به طور رایگان با آهنگ مورد علاقه خود جایگزین کنید.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

شرکت آفریقایی «ام‌تی‌ان» اعلام کرد در نیمه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نخست سال جاری میلادی به علت فعالیت های خود در بازار ایران و غنا با افزایش 14 درصدی سود مواجه شده است.
رفع مسئولیت ایرانسل از پیام های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل الکترونیکی ارسالی مشترکین
• به دلخواه سرویس و یا محصولی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را فعال یا غیرفعال کنید
- مشتريان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شركتي (اشخاص حقوقي):
• صورتحسابتان را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از طريق اينترنت ببينيد و فقط با يك كليك آن را دريافت كنيد
کنترل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حساب اینترنتی ایرانسل
این شرکت آفریقایی در اوایل سال جاری اعلام کرد که به علت تحریم‌ها در بازگرداندن سود از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایران دچار مشکل شده است.
سرويس كنترل حساب اينترنتي به شما امكان مي دهد تا خودتان، بدون نياز به تماس با خدمات مشتركين ايرانسل، تمام اين كارها را انجام دهيد! برای ثبت نام کنترل حساب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اینترنتی !
• ميزان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل كار كرد خط تلفنتان را هر لحظه و در هر جا كه مايل باشيد كنترل و هزينه آن را مشاهده كنيد
بر اساس این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گزارش، این شرکت با ادعای پرداخت رشوه در مزایده دریافت مجوز در ایران در سال 2005 مواجه است. رقیب ترک این شرکت، «ترک‌سل» برای از دست دادن این مجوز پرسود از ام‌تی‌ان شکایت کرده است.
آيا به دنبال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل راهي هستيد تا بتوانيد...
با كنترل حساب اينترنتي، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بدون نياز به تماس با خدمات مشتركين، خودتان امور مربوط به حسابتان را انجام دهيد!
در سيستم كنترل حساب اينترنتي، هر كاربر بنابر نوع ثبت نام و همچنین نوع سیم کارت خریداری شده، در یکی از گروه های زیر جای می گیرد: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
اگر شما مخاطب نامه نيستيد،اجازه نداريد اين نامه را افشا، از آن كپی گرفته، توزيع كرده و يا براساس محتوای آن دست به كاری بزنيد؛لطفاً سريعاً فرستنده را مطلع نموده يا با mtnbusinessfraud@MTNIrancell.ir mailto:mtnbusinessfraud@MTNIrancell.ir مكاتبه كرده و تمام نسخه‌های موجود آنرا از بين ببريد. هرگونه استفاده غيرمجاز يا مصادره اين نامه و يا بررسی، ارسال مجدد، انتشار يا استفاده‌های ديگر، و يا اقدام نمودن براساس محتوای اين نامه بوسيله اشخاص يا نهادهایی غير از گيرنده موردنظر آن ممنوع است. به جز مكاتباتی كه با كار قانونی ام‌تی‌ان‌ایرانسل در ارتباط است، ام‌تی‌ان‌ ایرانسل هيچ‌گونه مسؤليتی را درقبال محتوای اين نامه يا عقايدی كه در آن يا ضمايم آن مطرح شده‌است، نمی‌پذيرد. به‌سبب ماهيت نامه‌های الكترونيكی، ام‌تی‌ان‌ایرانسل هيچ‌گونه تضمین و التزامی را برای سالم بودن اين نامه و ضمائم آن و همين‌طور عاری از ويروس بودن آنها نمی دهد. ام‌تی‌ان‌ ایرانسل هيچ‌گونه مسؤليتی را در قبال ضرر و زيان وارده، به هر شكلی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل كه حادث شده باشد، اعم از سهل‌انگاری يا غيره، مستقيم يا غيرمستقيم حاصل از استفاده از اين نامه و ضمايم آن، برعهده نمی‌گيرد. اين پيام ضمانت يا مدركی برای مسائل مطروحه در خود ندارد.
کنترل حساب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اینترنتی ایرانسل
بازار ایران سود ام تی ان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را 14 درصد افزایش داد
اين پيام الكترونيكی و تمام محتوا و ضمائم آن خصوصی و محرمانه بوده جزء اموال ام‌تی‌ان‌ایرانسل و برای گيرنده نام‌برده به حساب می خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آید. تنها و تنها برای گيرنده و برای يك هدف خاص است.
فقط کافی است یک پیام کوتاه بدون متن به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۳۰ ارسال کنید.
رفع خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مسئولیت
صورت حسابتان را مشاهده و دريافت نماييد، سرويس هاي ارزش افزوده را براي حساب خود فعال يا غير فعال كنيد، تغيير تعرفه انجام دهيد، مانده حساب فعلي، مبلغ آخرين پرداخت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و تاريخ آنرا مشاهده نماييد، صورت حساب تفكيكي درخواست كنيد، و...
به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس، «ام‌تی‌ان» بزرگ‌ترین اوپراتور تلفن همراه در آفریقا اعلام کرد که سود این شرکت در نیمه نخست سال 2012 حدود 14 درصد افزایش داشته است و این رشد سود محصول فعالیت ها در ایران و غنا است که به این شرکت در بازار اصلی آن در نیجریه در رقابت با دیگر رقبایش کمک کرده است. به گزارش رویترز، بر اساس اطلاعات اعلام شده از سوی شرکت «ام‌تی‌ان»، درآمدهای هر سهم در 6 ماه تا پایان ماه ژوئن برای این شرکت برابر با 537.4 سنت بوده که در سال گذشته برابر با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 470.1 سنت بوده است. همچنین مشترک‌های این شرکت نیز 7 درصد افزایش یافتند و به 176 میلیون نفر رسیدند.
• مشتركين طرح پرداخت ماهانه (سیم کارت‌های دائمی): تمام مشتركين پرداخت ماهيانه مي توانند براي استفاده از کنترل حساب اینترنتی درخواست خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل كنند. به طور کلی مشترکین این سرویس در یکی از دو گروه زیر قرار می گیرند:
• در صورت تمایل طرح تعرفه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را تغییر دهید
کاربران کنترل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حساب اینترنتی
کنترل حساب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اینترنتی
با سرويس "كنترل حساب اينترنتي" (E-care) از طريق اينترنت به سادگي مي توانيد: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
ناظران مخابراتی در نیجریه، بزرگ ترین بازار ام‌تی‌ان، این شرکت را 360 میلیون نایر (واحد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پولی نیجریه) به همراه دیگر رقبای آن در ماه می به علت خدمات ضعیف و با کیفیت پایین جریمه کردند.
• بر هزينه هاي تلفن همراهتان نظارت داشته باشيد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
• در صورت نياز به تغيير مشخصات فردي تان بدون آنكه مجبور باشيد به مركز خاصي مراجعه كنيد خودتان آنرا اصلاح خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل كنيد
مشتركينی که به صورت مستقل (انفرادي) ثبت نام شده اند. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
بازار ایران سود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ام تی ان را 14 درصد افزایش داد
- مشتريان غير خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شركتي (اشخاص حقيقي):
مشتركيني كه شماره خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تلفن همراه آنها در زير مجموعه يك شركت ثبت نام شده است.
در سایت ایرانسل به منظور سلب مسئولیت ایرانسل از پیام های الکترونیکی ارسال شده توسط این اپراتور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چنین آمده است:
رفع مسئولیت ایرانسل از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیام های الکترونیکی ارسالی مشترکین
همچنين مي‌توانيد با سرويس خدمات مشتركين ما با شماره ۷۰۰ (از خط ايرانسل) و يا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) تماس گرفته و اين سرويس را درخواست كنيد. در زمان ثبت نام نيز مي توانيد براي خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اين سرويس درخواست نمایید.
بازار ایران سود ام تی ان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را 14 درصد افزایش داد
لطفا توجه داشته باشید که نام کاربری، همان شماره تلفن همراه شماست (********۹۸۹۳) و رمز ورود نیز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پس از ارسال درخواست به هر یک از روش های فوق، طی ۲۴ ساعت از طریق پیامک برایتان ارسال می شود .
ام تي ان ايرانسل همواره آخرين تكنولوژي روز دنيا را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به شما مشتركين گرامي ارائه مي نمايد.
• مشترکین طرح پيش پرداخت (سیم کارت های اعتباری): تمام مشتريان طرح پيش پرداخت در كنترل حساب اينترنتي به عنوان "مشتريان غير شركتي" خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ثبت نام مي‌شوند. در صورت استفاده از طرح پیش پرداخت امکان ثبت نام به صورت شرکتی وجود نخواهد داشت.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 آذر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

ایرانسل با ارایه خدمات متنوعی از جمله سرویس روزنامه همراه، ویترین، دریافت نامه های الکترونیکی از تلفن همراه و صندوق پست الکترونیک در پانزدهمین نمایشگاه بین اللملی خرید شارژ مستقیم ایرانسل کامپیوتر، الکترونیک، ماشین های اداری و تجهیزات ایمنی تبریز حضور یافت.
رگولاتور جدید تا چه زمانی عرضه سهام این اپراتور را به سرانجام خواهد رساند؟ این خرید شارژ مستقیم ایرانسل پرسش‌هاییست که افکار عمومی پیگیر آن خواهد بود. واگذاری 21 درصد از سهام ایرانسل
رابطه تغییر رییس رگولاتوری با سهام خرید شارژ مستقیم ایرانسل ام‌تی‌ان-ایرانسل
همچنین مدیرعامل ایرانسل نیز پیش از این گفته بود این موضوع که ایرانسل ملزم به واگذاری 21 درصد است یا خیر پیش از این از کمیسیون تنظیم مقررات استعلام خرید شارژ مستقیم ایرانسل شده بود و همچنان منتظر پاسخ رگولاتوری هستند.
نکته پایانی به خرید شارژ مستقیم ایرانسل علت خط مشی مدیریت سابق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باز می‌گردد. لذا این پرسش در خصوص عملکرد سازمان مذکور پابرجاست که چرا و بر چه اساس و چگونه طی سال‌های قبل با این اپراتور چند ملیتی مدارا شده است؟ آیا این به مفهوم 6 سال بازی با منافع ملی و منفعت کشور از این بابت نیست؟
در پانزدهمین الکامپ تبریز خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۴خدمت جدید ایرانسل معرفی شد
اخیراً رییس خرید شارژ مستقیم ایرانسل سازمان مذکور اعلام کرده واگذاری سهام ام‌تی‌ان-ایرانسل به سهامداران قطعیست. اگرچه وی تاکید کرده این کار بر اساس توافق بین رگولاتوری و سهامداران فعلی ایرانسل انجام خواهد شد اما توافق برای اجرای یک تکلیف قانونی نیز در نوع خود جای تامل دارد و امید می‌رود توافق مذکور دچار مرور زمان و تداوم تضییع یک حق قانونی و عدم شفافیت در عملکرد اپراتور چند ملیتی ام‌تی‌ان-ایرانسل نشود.
البته مسئولان ایرانسل معتقدند که مسئله واگذاری 21 درصد از سهام ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل مربوط به مناقصه زمان ترکسل است و با عدم موفقیت ترکسل، این شرط به خودی خود منتفی می شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، در خرید شارژ مستقیم ایرانسل جریان برگزاری این نمایشگاه علاوه بر ارائه خدمات یاد شده، متقاضیان استان آذربایجان شرقی توانستند با ۷۰ درصد تخفیف ویژه از مودم‌های وای فای و USB وایمکس ایرانسل بهره مند شوند.
روزنامه خرید شارژ مستقیم ایرانسل همراه
از همان زمان که ایرانسل پا به عرصه سیستم ارتباطی ایران خرید شارژ مستقیم ایرانسل گذاشت همواره بحث واگذاری سهام آن مطرح بوده است. اکنون نزدیک به یک سال است که واگذاری 21 درصد از سهام ایرانسل در کمیسیون تنظیم مقررات مطرح شده و هنوز نتیجه آن اعلام نشده است.
یکی از خدماتی که ایرانسل در این نمایشگاه به ارائه آن پرداخت، سرویس پیشخوان ایرانسل بود که برای آن دسته خرید شارژ مستقیم ایرانسل از علاقه مندان به آگاهی از آخرین و تازه ترین اخبار و تحلیل های روزنامه ها، خبرگزاری ها، سایت های خبری و چکیده مطالب مجلات که ممکن است فرصت کافی برای تهیه تمام این مطالب نداشته باشند بسیار سودمند بود.
واگذاری 21 درصد از سهام خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل
رابطه تغییر رییس رگولاتوری با خرید شارژ مستقیم ایرانسل سهام ام‌تی‌ان-ایرانسل
واگذاری 21 درصد از سهام خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل
رضا تقی پور در پاسخ به این سئوال اظهار داشت: وضعیت کاملاً مشخص است و باید این سهام واگذار شود. وی در عین حال خرید شارژ مستقیم ایرانسل افزود: منتظریم شرایط اقتصادی برای واگذاری 21 درصد سهام ایرانسل مناسب شود و سپس آن را برای واگذاری آماده کنیم.
به گزارش موبنا و به نقل از شارژ سل قریب به 7 سال از آغاز به کار اپراتور چند ملیتی ام‌تی‌ان-ایرانسل میگذرد. نزدیک به همین خرید شارژ مستقیم ایرانسل مدت نیز بر اساس قانون مقرر شده بود که 21 درصد از سهام این اپراتور به بورس عرضه شود.
به این ترتیب 6 سال گذشته و اراده‌ای نیز برای برخورد قاطع با این قانون شکنی اپراتور زرد مشاهده نشد. اما ظاهراً تغییر رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خرید شارژ مستقیم ایرانسل منجر به تغییراتی در نحوه برخورد و سیاست‌‌های این نهاد مقررات گذاری با ام‌تی‌ان-ایرانسل شده است.
در پانزدهمین الکامپ خرید شارژ مستقیم ایرانسل تبریز ۴خدمت جدید ایرانسل معرفی شد
مشترکین این خدمت تنها با پرداخت 400 ریال در هر روز، در سرویس پیشخوان ایرانسل عضو شده و با استفاده از گوشی تلفن همراه خود و بدون نیاز به مراجعه به روزنامه فروشی ها، اخبار و مطالب مورد علاقه خود را خرید شارژ مستقیم ایرانسل به همراه تصاویر زیبای مرتبط، در صفحه نمایشگر تلفن همراهشان مطالعه کنند.
بنا به دلایلی که هیچگاه به شکل شفاف عنوان نشد، اپراتور ام‌تی‌ان-ایرانسل توانست واگذاری سهام خود را به خاطر مخالفت شریک خارجی خود! یعنی MTN به تعویق بیندازد. این در حالیست که عرضه سهام این شرکت چند ملیتی که حق ملی و قانونی کشور محسوب می‌شود در سال‌های اخیر و خرید شارژ مستقیم ایرانسل به بهانه‌ای عجیب معطل جلب رضایت خارجی‌ها بود! نکته قابل تامل دیگر برخورد مداراگونه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با این اپراتور چند ملیتی بود. این سازمان که وظیفه نظارت بر وضعیت کلیه خدمات، قیمت‌ها و وضعیت سهام و سهامداران اپراتورها را بر عهده دارد نسبت به اصرار بر تخلف سرمایه گذار خارجی که در سال‌های اخیر چندین برابر سرمایه گذاری خود در ایران را به دست آورده در موضع سکوت قرار داشت.
رابطه تغییر رییس خرید شارژ مستقیم ایرانسل رگولاتوری با سهام ام‌تی‌ان-ایرانسل
در پانزدهمین الکامپ تبریز ۴خدمت جدید ایرانسل معرفی شد خرید شارژ مستقیم ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

دسته: اخبار شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل
۷۰ درصد تخفیف مودم USB شارژ اتوماتیک ایرانسل وایمکس
- مراحل ثبت نام و عملیات شارژ اتوماتیک ایرانسل پرداخت باید ظرف مدت ۳ روز از زمان ثبت‌نام انجام شود؛
روش های پرداخت شارژ اتوماتیک ایرانسل هزینه اشتراک وایمکس ایرانسل:
۳. شارژ اتوماتیک ایرانسل مراجعه حضوری به شعب بانک
شارژ رایگان شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل
ویژه دانشجویان شارژ اتوماتیک ایرانسل
قیمت مودم بدون احتساب ۵% مالیات بر ارزش افزوده ارائه شده است. مودم USB وایمکس ایرانسل با شارژ اتوماتیک ایرانسل ابعادی بسیار کوچک و زیبا، مانند یک حافظه فلش به رایانه شخصی شما متصل می‌شود و اینترنت پرسرعت را در اختیار شما قرار می‌دهد.
همچنین با توجه به اینکه استفاده شارژ اتوماتیک ایرانسل از این سرویس هیچ هزینه‌ای برای مشترکین علاقه‌مند به استفاده از آن ندارد، مشترکین می توانند چندین کارت بانکی خود را به یک سیم کارت متصل و از خدمات بانکداری همراه ایرانسل از طریق کارتهای بانکی‌شان استفاده کنند.
- در طول دوره این پیشنهاد تخفیفی، هر نفر تنها می‌تواند یک حساب وایمکس شارژ اتوماتیک ایرانسل ثبت نام نماید؛ بدیهی است در صورت ثبت نام برای بیش از یک حساب، ثبت نام های اضافی ملغی می‌گردد.
خرید کارت شارژ اتوماتیک ایرانسل شارژ ایرانسل
۱۸ تیر شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۳۹۱
• به یکی از فروشندگان مجاز منتخب ایرانسل (که اسامی شارژ اتوماتیک ایرانسل آنها در وب سایت ایرانسل آمده است) مراجعه کنید؛ یا
هنگامیکه شارژ اتوماتیک ایرانسل خارج از ایران هستید، درصورتیکه تمام تماس‌هایتان را به پیام گیر صوتی منتقل نکرده باشید، هر شخصی در ایران می تواند با شماره گیری تلفن همراهتان با شما تماس بگیرد.
هنگامی‌که در خارج از کشور هستید و از سرویس رومینگ استفاده می کنید، می توانید از خدمات ارسال و دریافت پیام کوتاه (SMS) نیز استفاده کنید. در پایان سفرنیز ، هنگامی‌که به ایران باز می گردید سیم شارژ اتوماتیک ایرانسل کارت شما باید بطور خودکار به وضعیت “پایان رومینگ” بازگردد و یا با پیگیری پیغام‌های گوشی، سیم کارت شما به حالت عادی بازمی گردد.
ایرانسل از آبان ۱۳۸۹ به عرضه خدمات شارژ اتوماتیک ایرانسل حقیقی بانکداری همراه به مشترکین خود اقدام کرده است.
برای استفاده از سامانه پرداخت اینترنتی لازم است وارد شارژ اتوماتیک ایرانسل سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care) شوید و پس از کلیک بر گزینه «پرداخت ها»، به قسمت «پرداخت صورت حساب/ پرداخت اینترنتی» مراجعه کنید.
دسته: اخبار شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل
توجه: شارژ اتوماتیک ایرانسل
توجه: ارائه کارت دانشجویی معتبر جهت احراز هویت شارژ اتوماتیک ایرانسل الزامی است.
خدمات بانکداری ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل
درمرحله بعد و با توجه به راهنمایی های گام به گام هریک از پنج درگاه مورد شارژ اتوماتیک ایرانسل اشاره، مشترکین می‌توانند به سادگی از خدمات این بانکها بهره ببرند و برای انتخاب منوهای مختلف نیز تنها کافیست شماره منو را در پاسخ شماره‌گیری کنند تا علاوه بر استفاده از خدماتی چون خرید شارژ، پرداخت قبوض، اخذ موجودی حساب و خرید الکترونیکی کالا، از خدمات دیگری از قبیل حذف کارت، مسدود کردن حساب، ویرایش پروفایل و مشاهده گزارش پرداخت‌ها نیز بهره مند شوند.
کلیه مشترکین ایرانسل که دارای کارت‌های عضو شبکه شتاب بوده و رمز دوم کارت خود را نیز دریافت کرده‌اند، می‌توانند با استفاده از این سرویس و تنها از طریق گوشی تلفن همراه خود و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم‌افزار، نسبت به انجام امور بانکی از جمله خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شارژ، پرداخت قبوض، اخذ موجودی حساب، انتقال وجه و خرید الکترونیکی کالا اقدام کنند.
علاوه براین جهت عضویت دراین سرویس نیازی به مراجعه حضوری به بانک و یا شرکت نیز وجود ندارد که به سهل شارژ اتوماتیک ایرانسل الوصول بودن دسترسی مشترکین به این خدمت جدید ایرانسل کمک شایانی کرده است.
مشترکین علاقه‌مند به استفاده از این سرویس می‌توانند یکی از کدهای دستوری #۷۲۰*،#۷۲۴*، #۷۳۳* ، #۷۴۷* و یا #۷۶۴* را که به ترتیب برای دسترسی به خدمات بانکداری همراه بانک‌های پاسارگاد، بانک سامان، خدمات پرداخت پرشین سوئیچ، پست بانک ایران و بانک گردشگری در نظر گرفته شده را از تلفن همراه خود شماره‌گیری کرده و از خدمات این سرویس شارژ اتوماتیک ایرانسل جهت پرداخت قبوض و خرید شارژ بهره‌مند شوند.
• از طریق شماره‌های ۷۰۷ (از خطوط ایرانسل) و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ (از سایر خطوط) با مرکز تماس وایمکس ارتباط شارژ اتوماتیک ایرانسل برقرار کنید.
برای بارگذاری کارت شارژ لازم است وارد سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care) شوید و پس از کلیک بر گزینه «پرداخت شارژ اتوماتیک ایرانسل ها»، به قسمت «شارژ مجدد» مراجعه کنید.
۲. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کارت شارژ و بارگذاری اینترنتی
برای ثبت نام شارژ اتوماتیک ایرانسل سرویس وایمکس می توانید:
شما دانشجویان عزیز می‌توانید با ثبت‌نام سرویس وایمکس ایرانسل در جشنواره تابستان امسال (تا ۳۱ شهریور) از ۷۰ درصد تخفیف شارژ اتوماتیک ایرانسل ویژه در قیمت مودم USB بهره‌مند شوید.
مشترکین ایرانسل توجه داشته باشند که تنها راه ورود به سیستم خدمات شارژ اتوماتیک ایرانسل بانکداری همراه ایرانسل، استفاده از کدهای دستوری بانکهای پاسارگاد، گردشگری، سامان، ارائه دهنده خدمات پرداخت پرشین سوئیچ و پست بانک ایران است. بنابراین دریافت پیامک هایی ازمنابع نامعلوم درارتباط با این سرویس همگی غیرمعتبر خواهند بود.
۱. شارژ اتوماتیک ایرانسل پرداخت اینترنتی
جدیدترین خدمات شارژ اتوماتیک ایرانسل بانکداری همراه
به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، انجام خدمات بانکی ایمن ازطریق تلفن همراه، همواره یکی از دغدغه‌های شبکه بانکی و اپراتورهای تلفن همراه در کشور بوده که با استفاده از خدمات بانکداری همراه ایرانسل اماکن استفاده از این خدمات به صورت همیشگی و درهمه جا بدون نیاز به نرم‌افزار یا گوشی خاص میسر شده است. شارژ اتوماتیک ایرانسل
تخفیف شارژ اتوماتیک ایرانسل مودم USB وایمکس ویژه دانشجویان
براساس این گزارش، استفاده از کدهای دستوری این بانک‌ها به معنی وجود محدودیت در بانک صادرکننده کارت جهت استفاده از این خدمات شارژ اتوماتیک ایرانسل نیست چراکه به این منظور تنها لازم است کارت مورد استفاده توسط مشترک عضو شبکه شتاب باشد.
یکی از شارژ اتوماتیک ایرانسل مهمترین مزایای استفاده ازخدمات بانکداری همراه ایرانسل عدم نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار و اعمال هیچ تغییری در تنظیمات پیش فرض گوشی تلفن همراه اعلام شده است. همین موضوع موجب شده تا امکان ارائه این خدمت برای تمامی گوشی‌های تلفن همراه از قدیمی‌ترین مدل گوشی‌های موبایل تا پیشرفته‌ترین آنها ممکن شود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 آذر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

سرمایه گذاری شارژ مستقیم ایرانسل ۵/۱ میلیارد دلاری MTN
در این مراسم دکتر محمد سلیمانی –وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- هم طی سخنانی با اشاره به تجربه راه اندازی اپراتور دوم تلفن همراه کشور گفت " اپراتور دوم تلفن همراه نیز برگ زرینی بر خدمات دولت نهم است که سرمایه گذاری کلان خارجی و داخلی را شارژ مستقیم ایرانسل در این حوزه شاهد بودیم".
به گفته وی، از طرف سازمان تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی (FIPPA) به شرکت MTN اجازه داده شده است تا سقف ۵/۱ میلیارد دلار به صورت وجه نقد وارد کشور کند که تاکنون مبلغ ۸۳۴ میلیون دلار از طریق شرکت MTN وارد کشور شده است که یکی از مهمترین سرمایه‌گذاری‌های خارجی در شارژ مستقیم ایرانسل دو سال گذشته محسوب می‌شود.
شبکه اپراتور دوم تلفن شارژ مستقیم ایرانسل همراه در ۲۹ مهر ماه ۸۵ با واگذاری سیم‌کارت در سه شهر تهران، تبریز و مشهد آغاز به کار کرد.
دزفولی با اشاره به بخش خدمات مشترکین و مرکز تماس ایرانسل که به منظور پاسخ گویی و رسیدگی به نیازها و سوالات مشترکین به صورت شبانه‌روزی و هفت روز هفته فعالیت می‌کند گفت: شاخص‌های عملکرد ایرانسل در رابطه با مرکز تماس در سه ماه اخیر به این صورت است که متوسط CHT (نگهداشت تماس و پاسخگویی شارژ مستقیم ایرانسل به مشترک) ۱۶۴ ثانیه و متوسط زمان پاسخگویی به مشتری ۱۰۲ ثانیه بوده است و همچنین درصد تماس‌هایی که در ظرف ۳۰ ثانیه به آنان پاسخ داده می‌شود، ۳۰ درصد است. به گفته وی، یک میلیون و ۲۲۰ هزار تماس‌های دریافتی در طول یک ماه بوده و ۱۱ میلیون و ۴۸۰ هزار تماس میزان کل تماس‌های دریافتی مرکز تماس ایرانسل تاکنون بوده است.
شب گذشته و در آئین گرامیداشت روز جهانی ارتباطات، دکتر محمود احمدی نژاد با اهدای لوح تقدیر و شاخه ای گل به مهندس علیرضا قلمبر دزفولی –مدیرعامل ایرانسل- از عملکرد این شرکت خصوصا در توسعه سریع و ارائه خدمات اپراتور شارژ مستقیم ایرانسل دوم تقدیر کرد.
وی، به برنامه شارژ مستقیم ایرانسل تعداد مشترکین براساس طرح تجاری اشاره کرد که براساس آن ایرانسل می‌بایست در سال اول از حداقل ۳/۲ میلیون مشترک، سال دوم از حداقل هفت میلیون مشترک و سال سوم از حداقل ۱۰ میلیون مشترک برخوردار باشد.
به گفته وی، یک میلیون و ۲۲۰ هزار تماس‌های دریافتی در طول یک ماه بوده و ۱۱ میلیون و ۴۸۰ هزار شارژ مستقیم ایرانسل تماس میزان کل تماس‌های دریافتی مرکز تماس ایرانسل تاکنون بوده است.
به گفته دزفولی، در مقطع واگذاری پروانه بهره‌برداری یعنی آذر ماه سال ۸۴، تعداد مشترکین تلفن همراه حدود هشت میلیون نفر با ضریب نفوذ تلفن همراه شارژ مستقیم ایرانسل ۱۲ درصد بود و قیمت سیم‌کارت دولتی به ۳۶۰ هزار تومان کاهش یافته بود و زمان انتظار برای دریافت سیم‌کارت نیز به پنج ماه تقلیل یافته بود.
در این لوح تقدیر آمده است: "کارگزاران دولت نهم متعهد به شعارهای چهارگانه عدالت گستری، مهرورزی، شارژ مستقیم ایرانسل خدمت به بندگان خدا و تعالی و پیشرفت کشور هستند. اینک که با تلاش جنابعالی و همکارانتان در خدمتگزاری به مردم، رشد چشم گیری در عرصه ارتباطات، خصوصا توسعه سریع و ارائه خدمات اپراتور دوم حاصل گردیده است، از خدمات و مساعی شما تقدیر و تشکر مینمایم."
دزفولی با اشاره به بخش خدمات مشترکین و مرکز تماس ایرانسل که به منظور پاسخ گویی و رسیدگی به نیازها و سوالات مشترکین به صورت شبانه‌روزی و هفت روز هفته فعالیت می‌کند گفت: شاخص‌های عملکرد ایرانسل در رابطه با شارژ مستقیم ایرانسل مرکز تماس در سه ماه اخیر به این صورت است که متوسط CHT (نگهداشت تماس و پاسخگویی به مشترک) ۱۶۴ ثانیه و متوسط زمان پاسخگویی به مشتری ۱۰۲ ثانیه بوده است و همچنین درصد تماس‌هایی که در ظرف ۳۰ ثانیه به آنان پاسخ داده می‌شود، ۳۰ درصد است.
به گفته وی، هفتم اسفند ماه سال ۸۴ سرمایه‌گذاری خارجی ایرانسل تائید شد شارژ مستقیم ایرانسل و توانست در ۱۹ تیر ماه سال ۸۵ گواهی عدم تداخل در باند فرکانسی واگذاری GSM۹۰۰ را دریافت کند که عملا قرارداد کاری ایرانسل نیز از همین روز آغاز شده است و در نهایت ۲۹ مهر ماه ۸۵ فروش سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل آغاز شد.
خدمات مشترکین شبانه‌روزی ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل
خدمات مشترکین شارژ مستقیم ایرانسل شبانه‌روزی ایرانسل
بنابراین گزارش وزیر ارتباطات شارژ مستقیم ایرانسل و فناوری اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طرح تجاری ایرانسل برای 40 ماه در مدت 14 ماه تحقق یافته و این نشان میدهد که در ایران می توان کار کرد و مطمئن ترین جا برای فعالیت های اقتصادی است.
دزفولی ادامه داد: درحال حاضر تعداد سیم کارت های فعال ایرانسل چهار میلیون و ۶۰۰ هزار نفر و تعداد کل مشترکین ثبت شده پنج میلیون و ۱۵۰ هزار نفر میباشد و در تلاشیم تا ۵۰۰ هزار سیم‌کارت ثبت شده که شارژ مستقیم ایرانسل از سیم‌کارت‌های هدیه‌ی است که با تاخیر به دست مشترکان رسیده است، ظرف مدت کوتاهی فعال شوند.
وی اظهار داشت: در زمان اعلام مزایده ایرانسل در مهر ماه ۸۲،‌ فقط ۸/۲ میلیون مشترک تلفن همراه با شارژ مستقیم ایرانسل ضریب نفوذ ۲/۳ درصد در کشور وجود داشت و قیمت ثبت نام سیم کارت دولتی ۴۴۰ هزار تومان و قیمت آن در بازار آزاد یک میلیون تومان بود و متقاضیان برای دریافت سیم کارت ثبت‌نامی خود دست کم یک سال باید منتظر میماندند.
وی با اشاره به ۲۳۰ شهر تحت پوشش در سال نخست برنامه گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان سال به پوشش ۳۰۰ شهر برسیم که با زمان‌بندی پوشش ۷۰ شهر تا پایان سال ۸۶،‌پوشش جمعیتی ایرانسل تا پیان سال به ۵۵ درصد خواهد شارژ مستقیم ایرانسل رسید.
از شارژ مستقیم ایرانسل گذشته تا آینده
وی با اشاره به اینکه ایرانسل تا مهر ماه ۸۶ توانست ۲۰ درصد از سهم بازار تلفن همراه را به خود اختصاص دهد، یادآور شد: همچنین این شرکت ۵۱ درصد از مشترکین جدید در سال ۸۶ را به خود اختصاص داد و سهم شرکت ارتباطات شارژ مستقیم ایرانسل سیار و تالیا از این بازار ۴۹ درصد بوده است.
۲۹ مهر شارژ مستقیم ایرانسل ۱۳۸۶: ایرانسل یک ساله شد
دزفولی، میزان پوشش شهرهای کشور در یک سال اول را طبق برنامه ۵۰ درصد عنوان کرد که تنها ۴۴ درصد آن محقق شده است و در سال دوم باید میزان شارژ مستقیم ایرانسل پوشش خود را به ۵۶ درصد، سال سوم ۶۱ درصد و نهایتا در سال پانزدهم به ۸۵ درصد پوشش کشور افزیش داده شود. به گفته مدیرعامل ایرانسل پوشش جاده ای هم در سال اول حدود ۱۶۰۰ کیلومتر است.
سرمایه گذاری ۵/۱ میلیارد دلاری MTN شارژ مستقیم ایرانسل
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، "علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل" به شارژ مستقیم ایرانسل مناسبت سالروز آغاز به کار ایرانسل طی یک نشست خبری، تاریخچه ا‌ی از روند کار ایرانسل ارایه کرد و افزود: ایرانسل در ۳۰ آبان ماه ۸۴ مبلغ ۳۰۰ میلیون یورو به عنوان حق لیسانس پرداخت کرد و ششم آذر ماه همین سال پروانه شبکه و خدمات ارتباطات سیار (GSM) توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به این شرکت اعطا شد.
وی ادامه داد: اما در مقطع شارژ مستقیم ایرانسل بهره‌برداری یعنی مهر ماه ۸۵، تعداد مشترکین تلفن همراه به حدود ۵/۱۱ میلیون با ضریب نفوذ ۱۷ درصد افزیش یافته بود و قیمت سیم‌کارت دولتی نیز ۲۸۸ هزار تومان مصوب شده بود که کاهش در میزان تقاضا برای تلفن همراه را نیز در پی داشت.
اهدای لوح توسط رئیس جمهور به مدیرعامل ایرانسل با شارژ مستقیم ایرانسل حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
به گفته وی، از طرف سازمان تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی (FIPPA) به شرکت MTN اجازه داده شده است تا سقف ۵/۱ میلیارد دلار به صورت وجه نقد وارد کشور کند که تاکنون مبلغ ۸۳۴ میلیون دلار از طریق شرکت MTN وارد کشور شده است که یکی از شارژ مستقیم ایرانسل مهمترین سرمایه‌گذاری‌های خارجی در دو سال گذشته محسوب می‌شود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

با استفاده از خدمات «شارژ الکترونیکی» (e-Charge)، تمامی مشترکین ایرانسل می‌توانند با روشی ساده، سریع و مطمئن بدون نیاز به خریداری کارت شارژ، اعتبار مکالمه خط اعتباری خود را افزایش دهند. همچنین با توسعه امکانات این سرویس پیشرفته توسط ایرانسل، مشترکین می‌توانند به هر میزان که شارژ اتوماتیک ایرانسل مایل باشند، سیم کارت خود را شارژ کنند و یا صورت‌حساب سیم‌کارت دائمی خود را بپردازند.
براساس اين گزارش، بستر سامانه همراه مهر در تعامل مشترک با ایرانسل و در راستای استراتژی سازمان بهزیستی در خصوص حضور حداکثری شرکت‌ها و سازمان‌ها به منظور ایفای نقش مسوولیت اجتماعی راه‌اندازی شده است. شارژ اتوماتیک ایرانسل
مهندس دزفولی شارژ اتوماتیک ایرانسل با اشاره به اینکه این سامانه طراحی شده و آماده بهره‌برداری است، گفت: کد کوتاه اصلی ٨١١١ برای این کار در نظر گرفته شده که مشترکین ایرانسل می‌توانند با ارسال یک پیام کوتاه و مشخص نمودن رقم مورد‌نظر خود برای اهدا به بهزیستی، کمک‌های خود را به سازمان بهزیستی کل کشور اعطا کنند.
در انتهای این نشست، رئیس سازمان بهزیستی كشور و مدیرعامل ایرانسل تفاهم‌نامه‌ای در شارژ اتوماتیک ایرانسل این زمینه مبادله كردند.
با استفاده از خدمات اینترنت همراه ایرانسل، تمامی شارژ اتوماتیک ایرانسل مشترکین سیم کارت‌های دائمی، اعتباری و پیام رسان ایرانسل می‌توانند در هر لحظه به‌وسیله گوشی تلفن همراه، لپ تاپ، رایانه دستی (PDA) و یا رایانه لوحی خود به اینترنت همراه با سرعت و کیفیت ارتقاء یافته متصل شوند.
گستره عرضه خدمات شارژ شارژ اتوماتیک ایرانسل الکترونیک که پیش از این و برای اولین بار در ایران توسط ایرانسل راه‌اندازی شده بود، رشد و گسترش پیدا خواهد کرد.
گسترش شارژ اتوماتیک ایرانسل پوشش شبکه EDGE ایرانسل!
گسترش خدمات شارژ الکترونیک شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل(e-Charge)!
بستر VPN برای شرکت‌ها و بانک های با شعب پراکنده مناسب است. شرکت‌هایی که نیاز دارند شعب و دفاتر نزدیک خود یا آنهایی که در مناطق مختلف پراکنده‌اند را به هم متصل نمایند می‌توانند با استفاده از VPN و به راحتی یک شبکه خصوصی مقرون به صرفه، پرسرعت و کارآمد ایجاد کنند. شارژ اتوماتیک ایرانسل این سیستم همچنین برای کارمندان یا نمایندگانی که سیار بوده و یا مدام در سفر هستند و در همان حال نیازمند دسترسی به پایگاه داده‌های شرکت و اطلاعات ذخیره شده در دفتر مرکزی هستند، سودمند خواهد بود.
ایرانسل پیش از این و برای نخستین بار در ایران، در کلیه مناطق و جاده‌های تحت پوشش شبکه تلفن همراه خود، خدمات اینترنت همراه مبتنی بر فناوری GPRS) General Packet Radio Service) شارژ اتوماتیک ایرانسل و در شهرهای پرجمعیت کشور، سرویس ممتاز و پرسرعت‌تر EDGE) Enhanced Data rates for GSM Evolution) را به عنوان گستره‌ترین شبکه بی‌سیم دیتای کشور راه‌اندازی کرده بود و اکنون پوشش و ارتقاء سرعت خدمات اینترنت همراه ایرانسل بر پایه فناوری EDGE را گسترش داده است.
رئیس سازمان بهزیستی كل شارژ اتوماتیک ایرانسل کشور در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: یکی از سیاست‌های سازمان بهزیستی سپردن کارها به مردم و تسهیل حضور در فعالیت‌ها و توسعه مشارکت‌های مردمی است.
شبکه‌ شارژ اتوماتیک ایرانسل اختصاصی مجازی وایمکس ایرانسل (VPN)!
در این مراسم، مدیرعامل ایرانسل نیز با قدردانی از حمایت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در خصوص همکاری مجموعه خود با این نهاد دولتی گفت: در راستای برنامه‌های ایرانسل در تحقق شعار دولت الکترونیک، تلاش ما بر شارژ اتوماتیک ایرانسل این است که بتوانیم گامی با نیت خیر برای کمک به اهداف سازمان بهزیستی کشور برداریم.
سامانه شارژ اتوماتیک ایرانسل همراه‌مهر با مشارکت ایرانسل و سازمان بهزیستی راه‌اندازی شد. به منظور جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاران از طریق تلفن‌همراه و برای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی، سامانه "همراه مهر" با مشارکت ایرانسل و سازمان بهزیستی کل کشور راه‌اندازی شد.
دکتر اسفندیاری با اشاره به برنامه دولت در جلب مشارکت های مردمی، در خصوص این طرح گفت: ایرانسل با توجه به توسعه گسترده شبكه در كشور و به عنوان اپراتوری موفق در بحث اطلاع‌رسانی و رسانه و حضور در شارژ اتوماتیک ایرانسل بین خانواده‌های ایرانی برای راه‌اندازی این سامانه انتخاب شد و امیدواریم بتوانیم از این طریق و با نیت خیرخواهانه‌ي مديران این شرکت، اهداف مشترک را پی بگیریم.
دزفولی با تاکید بر اینکه ایرانسل تمامی هزینه‌های اجرای این طرح را برعهده گرفته و هیچ گونه برداشتی از کمک‌های مردمی نخواهد داشت، گفت: سامانه راه‌اندازی شده کاملا براساس نیات خیرخواهانه راه‌اندازی شده شارژ اتوماتیک ایرانسل و به زودی مشترکین می‌توانند ارسال کمک‌های خود به سازمان بهزیستی را استعلام کنند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، سامانه "همراه مهر" با امضای شارژ اتوماتیک ایرانسل تفاهم‌نامه همكاري میان دكتر احمد اسفندیاری –رئیس سازمان بهزیستی کل کشور- و مهندس علیرضا قلمبر دزفولی –مدیرعامل ایرانسل- در مراسمی كه ظهر روز گذشته در ساختمان مركزی سازمان بهزیستی كل كشور برگزار شد، آغاز به کار کرد.
وی افزود: شارژ اتوماتیک ایرانسل در آینده کدهای دیگری نیز ویژه موارد خاص که سازمان بهزیستی اعلام می‌کند، در اختیار مشترکین ایرانسل قرار خواهد گرفت.
این سامانه که با استفاده از زیرساخت‌های عمومی و مشترک عمل می‌کند، با بکارگیری فرآیندهای امنیتی و پروتکل‌های ایمن، مانند پروتکل ایجاد تونل سطح دو (L2TP)، حریم خصوصی کاربران شارژ اتوماتیک ایرانسل را نیز حفظ می‌کند.
مدیرعامل ایرانسل تصریح كرد: با ارسال پیام کوتاه به شماره ٨١١١، پیام کوتاهی برای تائید مبلغی که مشترکین در نظر دارند به سازمان بهزیستی كمك كنند به طور خودكار برای آنها ارسال می‌شود که پس از تائید نهایی از سوی مشترك، این مبلغ شارژ اتوماتیک ایرانسل از میزان شارژ مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری کسر و به صورتحساب مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی اضافه می‌شود.
با استفاده از VPN، کاربرانی که در نقاط دور و خارج از دفتر اصلی هستند و یا دفاتری که به صورت غیرمتمرکز قرار دارند می‌توانند به شبکه داخلی سازمان خود دسترسی ایمن داشته باشند. این سیستم را می‌توان با سیستم‌های گران‌قیمتی شارژ اتوماتیک ایرانسل مانند خطوط اجاره‌‌ای (Leased Line) و یا تحت مالکیت (Owned) مقایسه کرد که تنها در داخل یک سازمان قابل استفاده هستند. هدف VPN، ارائه همان قابلیت‌ها به سازمان‌ها، با هزینه ای کم‌تر است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

بله می توانید آن را از منوی گوشی خود فعال کنید . خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
با تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، سیستم، مشترکین را به طور خودکار در طرح پایه ثانیه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ای سیم کارت دائمی قرار می دهد؛ با این حال، شما می توانید بمجرد تکمیل مراحل تبدیل سیم کارت، هر یک از طرحهای تعرفه تشویقی را که مایل باشید مطابق شرايط ذكر شده در بخش طرح هاي تعرفه تشويقي، انتخاب نمایید.
ایرانسل برترین سرویس دهنده مخابراتی سال کشور شد.(٧ اسفند ١٣٨٧) پیام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کوتاه (SMS)
جشنواره ستاره های فناوری ایران، با هدف معرفی برترین فعالیت‌ها، خدمات و کالاهای ارایه شده در بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سال ١٣٨٨، همزمان با آغاز پنجمین سال فعالیت هفته نامه تخصصی علم روز،در تاریخ ١٨اسفندماه و با حضور فعالان صنعت فناوری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اطلاعات و ارتباطات، در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن برگزار شد.
براي نخستين بار در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ايران: تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی!
چرا من نمی توانم SMS بفرستم در حالیکه این سرویس برای من فعال است؟ ابتدا شماره مرکز پیام کوتاه (SMS Centre) را کنترل کنید و مطمئن شوید که در منطقه ای که واقع هستید، پوشش شبکه وجود دارد. اگر مشترک طرح "پیش پرداخت" هستید ممکن است از اعتبار مکالمه کافی برای ارسال SMS برخوردار نباشید و اگر مشترک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل "پرداخت ماهیانه" می باشید، ممکن است صورتحساب خود را پرداخت ننموده باشید.
00989350001400 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
۱. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شماره گیری کد #۴* ۷*۱۴۰* از خط ایرانسل
براساس این گزارش، هیئت داوران جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، تندیس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل زرین "برترین مدیریت روابط‌عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سال ١٣٨٨" را به سبب برقراری ارتباطی مستمر و بهره‌برداری موثر از بسترهای ICT، به مدیر روابط عمومی ایرانسل اهدا کرد.
بله این سرویس را با استفاده از گوشی خود می توانید فعال کنید .چند شماره تلفن می توانیم در سیم کارت خود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ذخیره کنیم؟
آیا می توان یک SMS را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برای چند نفر فرستاد؟
از سوی دیگر و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در بخش انتخاب برترین مرکز خدمات مشتری، هیئت داوران این جشنواره، مرکز تماس مشترکین ایرانسل را به سبب راه‌اندازی بزرگترین مرکز تماس خاورمیانه و سرویس‌دهی در ٢٤ ساعت شبانه‌روز، ٧روز هفته و ٣٦٥ روز سال، بعنوان "برترین مرکز خدمات مشتری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سال ٨٨" معرفی کرد.
ب- ارسال درخواست: پس از اینکه سیم کارت خود را تا مبلغ مذکور شارژ نمودید، با اجرای هر یک از روشهای زیر، می توانید برای تبدیل سیم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کارت درخواست بدهید
٢٥٠شماره خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
آیا سیستم تایید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دریافت پیام وجود دارد؟
چهار تندیس زرین جشنواره ستاره‌های فناوری ایران طی مراسمی و با حضور فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کشور، به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل اهداء شد.
برای اطلاع از جوایز پیشین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل روی لینک زیر کلیک کنید.
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
با این سرویس جدید که برای نخستین بار در ایران توسط ایرانسل ارائه می شود، دارندگان سیم کارت اعتباری ایرانسل می خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل توانند به سادگی و تنها با وارد نمودن یک کد از خط ایرانسل خود، سیم کارتشان را به دائمی تبدیل کنند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در مراسم اهداء جوایز جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، هیئت دوران به سبب توسعه پرشتاب شبکه و عرضه خدمات پیشرفته و نوین ارزش افزوده در کشور، شرکت خدمات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ارتباطی ایرانسل را به‌عنوان "برترین ارایه‌دهنده خدمات ارتباطی کشور در سال ١٣٨٨" اعلام و تندیس زرین خود را به این شرکت اهدا کرد. هیئت داوران این جشنواره، به سبب ایجاد نام تجاری شفاف، خوشنام و فراگیر در بین کلیه اقشار جامعه، نام‌تجاری ایرانسل را به‌عنوان "برند برتر حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سال ٨٨" معرفی کرد.
درصد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شارژ بیشتر با نماشارژ
شماره مر کز پیام کوتاه (SMS Centre) چند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است؟
۲. تماس با ۷۰۰ از خط ایرانسل و سپس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وارد کردن شماره های ۷ و بعد ۴ طبق دستورالعمل سیستم راهنما
18 اسفند 1388:ایرانسل جوایز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جشنواره ستاره های فناوری ایران را درو کرد
نحوه تبدیل سیم کارت: برای تبدیل سیم کارت اعتباری خود به دائمی، طبق خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دستورالعمل زیر اقدام نمایید:
و یا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
ایرانسل چهار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تندیس زرین جشنواره ستاره‌های فناوری ایران را به خود اختصاص داد
بنابراین، مشترکینی که مایلند در عوض شارژ سیم کارت به صورت مداوم، هر دو ماه یکبار صورتحساب دریافت کنند، یا از خدمات پیشرفته صورتحساب استفاده کرده و صورتحساب تفکیکی بگیرند، می توانند بدون نیاز به خریداری یک سیم کارت دیگر (با یکی از دو روش زیر) به سادگی سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنند و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از تمامی سرویس ها و مزایای آن ازجمله تعرفه های مقرون به صرفه تر، فهرست طلایی و سرویس رومینگ بین المللی بهره مند شوند.
الف- شارژ سیم کارت: ابتدا بابت تفاوت بهای سیم کارت های دائمی و اعتباری، سیم کارت اعتباری خود را تا میزان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک میلیون و صد و پنجاه هزار ریال شارژ کنید. مبلغ مورد نظر با توجه به قيمت هاي تخفيفي سيم كارت هاي ايرانسل ارائه گرديده و تا اطلاع ثانوي در خصوص هرگونه تغيير قيمت سيم كارت هاي ايرانسل معتبر مي باشد.
پس از ارسال درخواست طبق دستورالعمل، یک میلیون و صد و پنجاه هزار ریال بابت مابه التفاوت بهای سیم کارت دائمی و اعتباری، از حساب سیم کارت اعتباری کسر شده و به این ترتیب، نوع حساب شما خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در سیستم ایرانسل، ظرف ۲۴ ساعت از اعتباری به دائمی تبدیل شده و می توانید از آن پس، از سیم کارت خود با ویژگیهای سیم کارت دائمی استفاده کنید.
تمامی مشترکین اعتباری ایرانسل در طول جشنواره خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پاییز ۹۱ و در شهرستان های مختلف می‌توانند در روزهای اعلام شده توسط ایرانسل از خدمات نماشارژ برخوردار شوند. بر اساس این خدمات، مشترکین اعتباری می‌توانند با شارژ سیم کارت خود از طریق شماره‌گیری کد در مکان‌های معین شده توسط ایرانسل، علاوه بر دریافت مبلغ شارژ اصلی (بدون محدودیت زمانی)، از ۱۰% شارژ رایگان متناسب با مبلغ شارژ خود نیز برخوردار شوند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آذر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

خرید شارژ مستقیم ایرانسل
براساس این گزارش، آخرین فهرست رسانه‌های عرضه شده بر روی پیشخوان ایرانسل با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۸۴۹۴ قابل دریافت بوده و متقاضیان خرید شارژ مستقیم ایرانسل اشتراک، کافی است کد ویژه رسانه مورد نظر خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۴۹۴ ارسال کنند.
براساس این گزارش، هیئت داوران خرید شارژ مستقیم ایرانسل این جشنواره، نشان زرین «برترین مدیریت روابط‌ عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سال ۱۳۸۹» را به سبب استفاده هوشمندانه از زیرساخت‌های مبتنی بر ICT و توسعه فضای رسانه از مفاهیم سنتی به فضای مجازی، به مدیر روابط عمومی ایرانسل اهداء کرد.
با عرضه آزمایشی سرویس «پیشخوان ایرانسل» و برای نخستین بار در کشور، مشترکین ایرانسل می‌توانند از طریق تلفن همراه خود و در قالب پیام چند رسانه‌ای (MMS) در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار، گزارش‌ها و تحلیل‌های روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری قرار گیرند. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور در ادامه روند ارائه سرویس‌های متنوع و کاربردهای جدید و جذاب تلفن همراه در کشور و همگام با آخرین فناوری روز دنیا، سرویس روزنامه همراه را با نام تجاری «پیشخوان ایرانسل» در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد. با پیشخوان ایرانسل، مشترکین برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی، دیگر نیازی به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانند از طریق ویترین ایرانسل و با تلفن همراه خود، خرید شارژ مستقیم ایرانسل در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری قرار بگیرند.
سه تندیس زرین دومین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران طی مراسمی خرید شارژ مستقیم ایرانسل و با حضور فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل اهداء شد.
برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل نخستین بار در کشور
ایرانسل از سال ۸۷ تاکنون و به صورت متوالی، به‌عنوان برترین سرویس‌دهنده مخابراتی خرید شارژ مستقیم ایرانسل سال کشور و روابط عمومی ایرانسل در سال‌های ۱۳۸۸ و ۱۳۸۹ به‌عنوان برترین مدیریت روابط عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور انتخاب و معرفی می‌شود.
سرویس روزنامه همراه توسط خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل عرضه شد
پس از اشتراک، هزینه هر نسخه محصول ارسال شده به متقاضی، به صورت جداگانه در حساب وی منظور می‌شود خرید شارژ مستقیم ایرانسل و تا قبل از ارسال دستور لغو اشتراک، نسخه‌های منتشر شده بر روی پیشخوان ایرانسل برای مشترک ارسال می‌شوند.
سرویس خرید شارژ مستقیم ایرانسل روزنامه همراه توسط ایرانسل عرضه شد
محتوای ارسالی علاوه بر متن، با تصاویر و لوگوی رسانه مورد نظر همراه خواهد بود و مشترکین با استفاده از این سرویس از خرید شارژ مستقیم ایرانسل «روزنامه همراه» برخوردار شده و می‌توانند به جای ورق زدن روزنامه، خلاصه آن را روی صفحه تلفن همراه خود بخوانند.
ایرانسل برای سومین سال متوالی برترین خرید شارژ مستقیم ایرانسل سرویس‌دهنده مخابراتی کشور اعلام شد
بنابر اعلام، در دوره آزمایشی این طرح و تا پایان خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرداد ۹۰، نرخ هر نسخه از هر محصول، معادل هزینه یک پیام چندرسانه‌ای و ۳۲۰ ریال خواهد بود. همچنین از آنجایی که در طول جشنواره بهار ۹۰ ایرانسل، به ازای ارسال هر پیام چند رسانه‌ای فرصت ارسال یک MMS رایگان به مشترکین اعطا می‌شود، در این بازه زمانی، از هر دو نسخه ارسالی برای مشترکین، یک نسخه رایگان محاسبه خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در مراسم اهداء جوایز دومین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، خرید شارژ مستقیم ایرانسل با رای هیئت داوران و براساس نتایج حاصل از اسناد، مدارک و نظرسنجی میدانی صورت گرفته و به سبب توسعه پرشتاب شبکه، عرضه خدمات نوین و توسعه خدمات دسترسی به اینترنت همراه در شهرها و روستاهای کشور، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به‌عنوان «برترین ارایه‌دهنده خدمات ارتباطی کشور در سال ۱۳۸۹» اعلام و نشان زرین ستاره فناوری به این شرکت اهداء گردید.
دومین دوره جشنواره ستاره های فناوری خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایران، با هدف معرفی برترین فعالیت‌ها، خدمات و کالاهای ارائه شده در بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سال ۱۳۸۹، همزمان با آغاز ششمین سال فعالیت هفته‌نامه تخصصی علم روز، در تاریخ اول اسفندماه و با حضور فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، در محل برج میلاد تهران برگزار شد.
در پایان این گزارش، با تاکید بر اینکه این بستر نوین، فرصت مغتنمی برای گسترش تاثیرگذاری و تعمیق ارتباط رسانه‌ها با مخاطبان خود به حساب خرید شارژ مستقیم ایرانسل می‌آید، از مدیران مسئول رسانه‌های کشور دعوت شده تا در صورت تمایل برای حضور در مجموعه رسانه‌های فعال در این سامانه اطلاع‌رسانی مبتنی بر تلفن همراه، با پست الکترونیک vitrin@mtnirancell.ir مکاتبه نمایند.
هیئت داوران در بخش برترین نوآوری دومین جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، نشان زرین ستاره فناوری و لوح تقدیر خود را به سبب عرضه خدمات ارزش افزوده نوین و خلاقانه به ویژه در حوزه بانکداری همراه و خدمات مبتنی بر خرید شارژ مستقیم ایرانسل محل به ایرانسل اعطا کرد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

به گفته وی المپیک تجلی حضور همه ورزشکاران و فرهنگ‌ها در کنار هم است و ایرانسل برای اجرای بخش دیگری از رسالت و مسئولیت اجتماعی خود در همه حوزه‌های ورزشی، از کمیته شارژ اتوماتیک ایرانسل ملی المپیک و کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ حمایت می‌کند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این تفاهم‌نامه میان علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل و محمد علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک، در راستای بسترسازی مناسب جهت حضور افتخارآفرین شارژ اتوماتیک ایرانسل ورزشکاران ایرانی حاضر در المپیک ۲۰۱۲ و استفاده از تمامی فرصت‌های موجود این رخداد جهانی منعقد شده است.
علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل نیز در این مراسم گفت: ایرانسل به عنوان یکی از پروژه‌های موفق اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و خصوصی‌سازی در مدت کوتاهی موفق شد با افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور سهم قابل توجهی از بازار را شارژ اتوماتیک ایرانسل کسب کند.
به گفته وی، حمایت مالی ایرانسل از کاروان ورزشی شارژ اتوماتیک ایرانسل ایران در المپیک ۲۰۱۲ به صورت نقدی است و باتوجه به اینکه این کار برای نخستین بار در کشور انجام می‌شود، ایرانسل بیشتر و قویتر از انتظار کمیته ملی المپیک حضور یافته است.
براساس این گزارش، ایرانسل پس از گذشت ۴ سال از آغاز فعالیت در بازار خدمات ارتباطی کشور توانست به این شارژ اتوماتیک ایرانسل جایگاه‌ها در بین شرکت‌های پیشرو و برتر کشور دست پیدا کند.
وی با اشاره به شارژ اتوماتیک ایرانسل عرضه سرویس‌های بانکداری همراه، اینترنت پرسرعت بی‌سیم، خدمات مبتنی بر موقعیت و بسیاری خدمات ارزش افزوده دیگر از سوی ایرانسل، توسعه فناوری به روز، ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری خارجی را از جمله اقدامات این اپراتور عنوان کرد و گفت: ایرانسل با وجود تمرکز بر توسعه کیفی و کمی خدمات خود، از حوزه مسوولیت‌های اجتماعی خود نیز غافل نماند و امضای قرارداد با کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور، سازمان هلال احمر و حضور و حمایت در عرصه رویدادهای ورزشی، از جمله فعالیت‌های ایرانسل بوده که از سال ۸۵ آغاز شده است.
ایرانسل با امضای توافقنامه‌ای با کمیته ملی المپیک، حامی ویژه و انحصاری کاروان اعزامی ایران به شارژ اتوماتیک ایرانسل المپیک ۲۰۱۲ شد.
علی‌آبادی افزود: کمیته ملی المپیک تاکنون از وجود تبلیغات استفاده چندانی نکرده بود، از ۲ سال پیش همزمان بازی‌های آسیایی به این نتیجه رسیدیم که از این امکانات استفاده کنیم که در همین راستا برای اولین بار در بازی‌های آسیایی از این پتانسیل استفاده کردیم و تصمیم گرفتیم در زمان مسابقات المپیک استفاده بیشتری از شارژ اتوماتیک ایرانسل این موقعیت داشته باشیم.
ایرانسل حامی انحصاری کاروان اعزامی شارژ اتوماتیک ایرانسل ایران به المپیک ۲۰۱۲
رتبه بندی شركت های برتر ایران، از طریق بررسی عملكرد شركت‌ها در ۲۵ شاخص مالی و اعتباری توسط سازمان مدیریت صنعتی شارژ اتوماتیک ایرانسل انجام می‌شود. مهمترین اهداف رتبه‌بندی شركت‌های برتر ایران، ایجاد فضای شفاف و مقایسه‌ای برای كسب و كار، ارائه اثرگذاری بنگاه‌های اقتصادی در روند فعالیت‌های كشور، ایجاد رقابت بین بنگاه‌ها و شركت‌ها و در نهایت تحلیل روند اقتصادی و تشخیص جهت حركت در كسب و كارهای اقتصادی اعلام شده است.
وی اظهار داشت: پس از یک سال تلاش دست‌اندرکاران کمیته ملی شارژ اتوماتیک ایرانسل المپیک برای مذاکره با صاحبان صنایع توانستیم با ایرانسل که همواره در کنار تیم‌های ورزشی بوده و در حوزه مسئولیت اجتماعی سابقه درخشانی دارد به توافق‌های خوبی برسیم.
دزفولی با اشاره به حمایت ویژه ایرانسل از لیگ برتر خلیج فارس، جام ایرانسل گفت: این فعالیت نیز نمونه‌ی دیگری از اجرای بخشی از مسوولیت شارژ اتوماتیک ایرانسل اجتماعی ایرانسل در حوزه ورزش کشور است.
رئیس کمیته ملی المپیک در این مراسم گفت: شارژ اتوماتیک ایرانسل ورزش در حوزه تولید و اشتغال نقش بزرگی ایفا می‌کند و یکی از جایگاه‌های بزرگ مرتبط با ورزش بحث تبلیغات است که در همه صحنه‌های بین‌المللی وجود دارد.
علی‌آبادی با اشاره به حمایت ویژه و انحصاری ایرانسل از کمیته ملی المپیک گفت: این حمایت در قالب اعتبارات کمیته قرار می‌گیرد و شارژ اتوماتیک ایرانسل صرف هزینه‌های کمیته ملی المپیک خواهد شد.
وی ادامه داد: کمیته ملی المپیک تاکنون اسپانسری نداشته و این نخستین باری است شارژ اتوماتیک ایرانسل که از کمیته ملی المپیک برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ حمایت می‌شود و امیدواریم ایرانسل در بازی‌های آسیایی و دیگر مسابقات نیز از کمیته المپیک حمایت کند.
موضوع این تفاهم‌نامه، حمایت مالی و معنوی ایرانسل از تمامی برنامه‌هایی است که کمیته ملی المپیک به عنوان نهاد مسوول در حوزه حضور کاروان ورزشکاران ایرانی در مسابقات المپیک برای برنامه‌ریزی، آماده‌سازی و اعزام ورزشکاران انجام می‌دهد و شارژ اتوماتیک ایرانسل مدت زمان آن از بهمن سال ۱۳۹۰ تا پایان شهریورماه ۱۳۹۱، همزمان با پایان یافتن مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۲ است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آذر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

وی از جمله موفقیت‌های ایرانسل را راه‌اندازی پروژه شارژ مستقیم ایرانسل دسترسی و استفاده از خدمات بانکی عنوان کرد که درحال حاضر ۲۰ بانک با ارایه مجموعه خدمات خودپرداز، اینترنت، پایانه فروشگاهی، وب کیوسک، تلفن همراه، بانکداری همراه و شارژ مستقیم در زمینه ارایه خدمات بانکداری همراه با ایرانسل همکاری می‌کنند.
شبکه توزیع، فروش و خدمات پس شارژ مستقیم ایرانسل از فروش ایرانسل
رونمایی از «درگاه خدمات مبتنی بر موقعیت» به عنوان سرویسی جهت آگاهی از موقعیت مکانی کارکنان، ماشین آلات، پخش کننده ها و دیگر منابع و افراد به همراه قابلیت تعریف سیستم ها و فرآیندهای شرکتی و تعریف خدمات جدید آخرین بخش از مراسم این روز بود. شارژ مستقیم ایرانسل
مهندس علیرضا قلمبر دزفولی روز شنبه و در نشست خبری ویژه شارژ مستقیم ایرانسل پنجمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل گفت: این نرخ در شهرهای بزرگ کشور مانند تهران به دلیل محدودیت‌هایی که برای ایجاد سایت‌ها وجود دارد، یک و چهار دهم درصد، در شیراز هفت دهم درصد، در مشهد هفتاد و پنج صدم درصد، در اصفهان و کرج کمتر از یک درصد و در ساری نیز به کمتر از شش دهم درصد رسیده است.
مدیرعامل ایرانسل از افزایش نقاط توزیع و فروش و دسترسی مشترکان به امکانات و خدمات ایرانسل و خرید شارژ به یک میلیون و ۴۰۰ هزار نقطه خبر داد و گفت: رشد سالانه ترکیبی این شبکه ۱۸۰ درصد است و در این میان فروش الکترونیکی معادل ۶۴ درصد از کل فروش پین‌های ایرانسل را به خود اختصاص داده که یکی از رکوردهای بین‌المللی مختص به شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل است و موفق شدیم ۸۶ درصد رشد ترکیبی در فروش الکترونیکی ایجاد کنیم.
مدیرعامل شبکه تلفن همراه ایرانسل با اشاره به اینکه طبق پروانه این اپراتور قطع ناخواسته مکالمات مشترکان ایرانسل در پایان سال ششم قراردادی تا ۱.۵ درصد مجاز است، از متوسط هشتاد شارژ مستقیم ایرانسل و پنج صدم درصدی قطع ناخواسته مکالمات مشترکین ایرانسل خبر داد.
وی با اشاره به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات درخصوص عدم محاسبه هزینه مکالمات کمتر از ۳ ثانیه که به دلیل اشکال در شبکه تلفن همراه اپراتورها قطع می‌شوند، گفت: در شبکه ایرانسل ۹۹ و بیست و پنج صدم درصد از کل تماس‌های زیر ۳ ثانیه بنابر اراده شارژ مستقیم ایرانسل تماس گیرنده یا مخاطب تماس قطع می‌شود.
درگاه خدمات مبتنی بر موقعیت شارژ مستقیم ایرانسل
مدیرعامل ایرانسل بین شهرهای بزرگ کشور، بعد از تهران بیشترین قطع تماس را متعلق به اصفهان اعلام کرد و گفت: البته تعداد سایت‌ها در شارژ مستقیم ایرانسل اصفهان افزایش بیشتری یافته‌اند و چون اصفهان یک شهر تاریخی است، راه‌اندازی سایت‌های BTS در آن شهر با محدودیت هایی مواجه است و امیدواریم تا پایان سال جاری با نصب بیش از ۳۰ آنتن جدید در شهر اصفهان، این مشکلات کاهش یابند.
آنطور که ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل اعلام کرد، افزایش شفافیت در مدیریت ناوگان، تسهیل و بهبود برنامه ریزی منابع، افزایش سرعت عکس العمل در موقعیت های اضطراری، ایجاد فرصت های جدید برای شرکت ها جهت ارائه خدمات نوین، افزایش وفاداری مشتریان با توجه به اطمینان آنها از ارائه خدمات مورد نیاز در هر مکان، بازتعریف بهینه سیستم های داخلی شرکت با امکانات و فرآیندهای مبتنی بر موقعیت از جمله مزایای ویژه این سرویس بود.
او افزود: از هفتاد و پنج صدم درصد قطعی مکالمات کمتر از ۳ ثانیه، ۴۲ صدم درصد به دلیل خارج شدن از شارژ مستقیم ایرانسل حوزه پوشش و ۹صدم درصد به دلیل اختلالات و دلایل فنی داخل شبکه قطع می‌شود که صادرکننده پروانه تا ۱.۵ درصد آن را مجاز دانسته است.
سیستم شارژ مستقیم ایرانسل ماشین به ماشین (M2M)
گزارش کامل نشست خبری پنجمین شارژ مستقیم ایرانسل سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل
به گفته دزفولی در حال حاضر ۱۸ توزیع کننده اصلی، ۹۰۶۰ عاملیت فروش و خدمات بعد از فروش رسمی و کددار، یک میلیون و شارژ مستقیم ایرانسل ۱۸۰ هزار پایانه فروشگاهی، ۱۸هزار و پانصد خودپرداز و بیش از ۲۰۰ هزار فروشنده توزیع و فروش سیم کارت ها و کارتهای شارژ ایرانسل را برعهده دارند.
ایرانسل اعلام کرد که مدیریت ناوگان، قرائت دستگاه¬های اندازه¬گیری از راه دور ،مدیریت امنیت شعبات دور و نزدیک یک سازمان، کنترل دستگاه های فروش خودکار (vending machines)، مدیریت ابزارآلات مربوط به کنترل ترافیک شهری، سیستم¬های هوشمند مدیریت ساختمان و مانیتورینگ تجهیزات صنعتی از جمله حوزه های کاربرد این سرویس محسوب می شود. بنا بر اطلااعات منتشر شده درباره این سرویس، با استفاده از آن، دسترسی به بسیاری از ماشین¬آلات که در مناطق مختلف به صورت ثابت شارژ مستقیم ایرانسل و متحرک قرار دارند، تسهیل شده و مدیریت آنها به طور متمرکز و با هزینه¬های بسیار پایین¬تر امکان¬پذیر خواهد شد.
شرکت ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل در مراسم رونمایی از محصولات جدید خود از راه اندازی سرویسی به نام «سیستم ماشین به ماشین (M2M)» خبر داد و اعلام کرد: بر اساس این سرویس جدید، امکان مدیریت یکپارچه و هوشمند ادوات و ماشین آلات از راه دور کارخانجات و شرکت های خدماتی فراهم شده است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1391 | نظرات ()