نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

دکمه های برقراری و رد تماس در خرید شارژ مستقیم ایرانسل زیر صفحه نمایش بر طبق انتظار از نوع لمسی بوده و کلید مورب نیز همانطور که قبلا اشاره شد دکمه Multimedia Menu است
nokia_n97_photo_review_19.jp خرید شارژ مستقیم ایرانسل nokia_n97_photo_review_20.jpg
منوی اصلی گوشی شباهت فراوانی به 5800 دارد اما افزایش 0.3 اینچی سایز نمایشگر آیکون ها را بسیار بزرگتر از قبل کرده است خرید شارژ مستقیم ایرانسل
nokia_n97_photo_review_14.jpg خرید شارژ مستقیم ایرانسل
nokia_n97_photo_review_01.jpg nokia_n97_photo_review_02.jpg خرید شارژ مستقیم ایرانسل
این یکی از نقاط برتری دستگاه یعنی صفحه خرید شارژ مستقیم ایرانسل کلید QWERTY و حالت خمیده صفحه نمایش نسبت به آن است
nokia_n97_photo_review_17.jpg nokia_n97_photo_review_18.jpg خرید شارژ مستقیم ایرانسل
nokia_n97_photo_review_12.jpg خرید شارژ مستقیم ایرانسل
سمت چپ دستگاه اسلایدر قفل صفحه نمایش و پورت اتصالات سیمی آن را نشان می دهد که این آخری شاید تعجب برانگیز ترین بخش آن باشد چرا که بر طبق گفته های شخص در اختیار گیرنده این دستگاه این پورت از نوع Mini USB است (البته به نظر من خرید شارژ مستقیم ایرانسل که زیاد به Mini USB شبیه نیست و این احتمالا اشتباه تایپی ست) بالای دستگاه نیز کلید Power همراه با پورت 3.5 میلیمتری اتصال هدست دیده می شود که این آخری نقش پورت TV Out را نیز برعهده دارد.
این دو تصویر به روشنی یکی از برتری های N97 که در عین حال می تواند نقطه ضعف آن نیز تلقی شود را به نمایش می گذارد آنچه این تصویر نشان می دهد (و تجربه شخصی که با دستگاه کارکرده است نیز بر آن صحه می گذارد)، مکانیزم گشوده شدن دستگاه به فرمی ست که بسیار راحت و روان به حالت عمودی درآمده و پایه محکم موجود در زیر صفحه نمایش پایداری آن را در قرارگیری روی سطوح صاف تضمین می کند بعبارت دیگر N97 در این حالت به خرید شارژ مستقیم ایرانسل هیچ عنوان از پشت بر نمی گردد. اما همانطور که با کمی دقت در این تصویر به راحتی می توان فهمید این شیوه گشوده شدن دستگاه تنها راه گشوده شدن آن نیز هست و به بیانی دیگر N97 را همانند TyTN II نمی تواند بصورت مسطح گشود.
نمونه مشکی دستگاه نیز جذابیت های خود را دارد ولی سفید خرید شارژ مستقیم ایرانسل آن چیز دیگری ست.(البته اگر سریعا مارک مخصوص خانم ها را به آن نچسبانند)
پس از انتشار شایعات فراوان و اخبار مختلف، سرانجام نخستین تصاویر ویدیویی رسمی از گوشی هوشمند خرید شارژ مستقیم ایرانسل جدید نوکیا موسوم به X7 روی اینترنت منتشر شد.
Home Page مبتنی بر Widget ها موردی ست که به روشنی خرید شارژ مستقیم ایرانسل در عکس فوق مشخص است این Widget ها که در حال حاضر شش تای آن ارائه شده است می توانند همزمان بروی صفحه Stand-by ظاهر شده و هرکدام Application خاصی را احضار نمایند. مطمئنا در زمان حضور N97 در بازار تعداد این Widget ها بسیار زیاد خواهد بود
nokia_n97_photo_review_03.jpg nokia_n97_photo_review_04.jpg خرید شارژ مستقیم ایرانسل
ترکیب خوش رنگ قرمز با زمینه سفید و از همه مهمتر قاب نقره ای رنگ دستگاه مجموعه زیبائی را بوجود آورده خرید شارژ مستقیم ایرانسل است که مدتها بود در هیچ برندی (البته بجز تک ستاره های iPhone و HTC) مشاهده نشده بود.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایستنا، در این ویدیوی کوتاه نشان داده شده است که این محصول شامل سیستم‌عامل سیمیبین می‌شود و به آخرین نسخه از رابط کاربری این سیستم‌عامل مجهز شده است. رابط کاربری نوکیا که با نام Symbian UI شناخته می‌شود، در نسخه جدیدی که روی گوشی X7 نصب شده است قابلیت‌های فراوانی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به استفاده آسان‌تر از ابزارهای داخلی، زیبایی ظاهری و سرعت بالاتر در پردازش خرید شارژ مستقیم ایرانسل اطلاعات اشاره کرد.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل nokia_n97_photo_review_06.jpg
نوکیا در این فایل ویدیویی خرید شارژ مستقیم ایرانسل نشان داده است که مرورگر اینترنتی ویژه نصب شده روی X7 تحت رابط کاربری جدید سه برابر نسبت به مرورگرهای قبلی که روی گوشی‌های مشابه نصب شده بودند سریع‌تر عمل می‌کند.
nokia_n97_photo_review_10.jpg خرید شارژ مستقیم ایرانسل
nokia_n97_photo_review_16.jpg خرید شارژ مستقیم ایرانسل
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی فنلاندی نوکیا در نظر دارد بیلیون ها نفر دیگر را به اینترنت وصل کند و به منظور دستیابی به این هدف اعلام کرد که گوشی جدید نوکیا Asha 205 را که دارای قابلیت دسترسی به اینترنت است و با استفاده از آن می توان به صورت آن لاین به سایت های اجتماعی دسترسی پیدا کرد در اختیار مردم آفریقا قرار می دهد. کاربران آفریقایی با نوکیا Asha 205 به راحتی می توانند به فیسبوک وصل شوند زیرا یک دکمه اختصاصی برای وب سایت فیسبوک در این گوشی وجود دارد که فیسبوک را برای هر نرم افزار گوشی اجرا می کند. کاربران از طریق این نرم افزار می توانند از مزایای این شبکه اجتماعی مانند پیام رسانی ، به اشتراک گذاشتن عکس ، به روزرسانی وضعیت و … بهره مند شوند. نوکیا Asha 205 یک گوشی مناسب برای بازار موبایل آفریقا است زیرا بررسی ها نشان داده است که ۹۰ درصد کاربران در نیجریه از طریق گوشی موبایل خود به اینترنت خرید شارژ مستقیم ایرانسل دسترسی پیدا می کنند.
یکی از بزرگترین ایراداتی که این گوشی را تا مدتها آزار خواهد خرید شارژ مستقیم ایرانسل داد دوربین 5 مگاپیکسلی آن است که نه تنها (البته ظاهرا) نسبت به خانواده N95 بهبود نیافتده است بلکه آنطور که این عکس ها نشان می دهد حتی خبری از نشان کارل زایس نیز بروی آن نیست و بخش های خالی بالای دوربین بدون شک محل حضور یک یا دو فلش LED خواهد بود. البته ممکن است با ورود نسخه نهائی برخی از این ایرادات مرتفع گردد
nokia_n97_photo_review_08.jpg خرید شارژ مستقیم ایرانسل
گالری نمایش تصاویر موردی ست که در این عکس دیده می شود و امکان زوم کردن در تصویر با Drag کردن از خرید شارژ مستقیم ایرانسل موارد احتمالی نشان داده شده در این عکس است



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

سال 2010 بود که شارژ مستقیم ایرانسل کمپانی Dell دستگاه 5 اینچی بنام Streak را با سیستم عامل آندروید بیرون داد.
اما هنوز هم تعداد زیادی از طرفداران موتورولا مشتاقانه در انتظار شارژ مستقیم ایرانسل کمترین اطلاعات در مورد تلفن همراه موتورولا ایکس هستند که انتظار می‌رود اولین همکاری واقعی بین موتورولا و صاحب این شرکت یعنی گوگل باشد که در ضمن دارای آخرین فناوری های روز نیز خواهد بود.
ژان فیلیپ کورتویس، رییس بخش بین‌الملل مایکروسافت در این خصوص گفت: ما اعتقاد داریم که هیچ وقتی بهتر از اکنون برای سرمایه‌گذاری در آفریقا مناسب نبوده است. شارژ مستقیم ایرانسل
موتورولا NXT اولین همکاری مشترک موتورولا و شارژ مستقیم ایرانسل گوگل
به هر حال دور از انتظار نیست که این تلفن همراه را در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل و شارژ مستقیم ایرانسل با اندروید ۵٫۰ مشاهده کنیم که در این صورت به طور یقین باعث خوشحالی کاربران با کیفیت ترین برند اندرویدی خواهد شد.
تلفن همراه جدید دو شرکت مایکروسافت و هواوی شارژ مستقیم ایرانسل Huawei 4Afrika نام داشته و اولین از نوع خود است که برای بازار آفریقا طراحی و تولید می‌شود.
دوربین این تلفن همراه ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو با قابلیت ردیابی چشم برای کنترل پیمایش شارژ مستقیم ایرانسل بر روی صفحه نمایش است که از این لحاظ شبیه جدیدترین کهکشانی سامسونگ خواهد بود.
به گزارش سایت خبری Cnet، انتظار می‌رود این تلفن همراه هوشمند اواخر ماه جاری میلادی در بازار کشورهای مصر، آنگولا، ساحل عاج، کنیا، مراکس، نیجریه و آفریقای جنوبی شارژ مستقیم ایرانسل به فروش برسد.
به گزارش سافت‌گذر شارژ مستقیم ایرانسل به نقل از فارنت؛ آخرین شایعات در مورد این دستگاه حکایت از آن دارد که این تلفن همراه دارای نام NXT خواهد بود و با صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی فول اچ دی و تراکم پیکسلی ۴۶۸PPI عرضه خواهد شد که همان صفحه نمایش HTC ONE است.
چهارمین کهکشانی سامسونگ در روز پنج شنبه معرفی می‌شود و همگان در دنیای اندروید بر روی این گوشی تمرکز دارند شارژ مستقیم ایرانسل که فروش ۱۰۰ میلیون عددی آن تضمین شده است.
این ترفند بسیار ساده شارژ مستقیم ایرانسل است؛ ابتدا باید وارد صفحه ورود رمز شوید و سپس دکمه Emergency Call را بزنید. حالا دکمه پاور را تا ظاهر شدن اسلایدر خاموش‌کردن گوشی نگه‌دارید و سپس دکمه Cancel را فشار دهید. سپس یک شماره اضطراری مانند ۱۱۲ را شماره گیری کرده و سریعاً قطع کنید. حالا صفحه را خاموش کنید و دوباره مرحله اول را تکرار کنید و این بار پس از گرفتن دکمه پاور و درست پیش از ظاهر شدن صفحه خاموش کردن آیفون دکمه Emergency Call را فشار دهید؛ به محض ظاهر شدن اپلیکیشن تلفن دکمه Home را فشار دهید.
دو شرکت تکنولوژی مایکروسافت و هواوی اعلام کردند که با همکاری یکدیگر در حال طراحی و تولید یک ویندوز شارژ مستقیم ایرانسل فون برای بازار آفریقا هستند.این دو شرکت برروی بازاری تمرکز کرده‌اند که گفته می‌شود از رشد بسیار سریعی در بازار تکنولوژی برخوردار است، حال آنکه شرکت‌های مختلف توجه چندانی به این بازار مهم ندارند.
MotorolaX شارژ مستقیم ایرانسل
این دستگاه دارای ابعاد ۱۳۱٫۲ *۶۶٫۷*۷٫۹ میلیمتر است که در مقام مقایسه کمی کوچک تر و شارژ مستقیم ایرانسل نازک تر از موتورولا دروید ریزر مکس اچ دی است.
یک کاربر اخیراً متوجه شده است که با چند قدم ساده و آسان می‌توان به راحتی بدون در اختیار داشتن پسورد گوشی و امکانات اضافه از سد صفحه قفل iOS 6.1 گذشت. این مشکل در تمامی آیفون‌های با سیستم‌عامل شارژ مستقیم ایرانسل iOS 6.1 کار می‌کند و دسترسی به اپلیکیشن تلفن و تمامی تماس ها را ممکن می‌سازد تا به این ترتیب امکان برقراری تماس، نمایش و تغییر در تاریخچه تماس‌ها و مخاطبان فراهم شود.
دو شرکت مایکروسافت و هواوی قصد دارند تا تلفن شارژ مستقیم ایرانسل همراه جدیدی مخصوص آفریقا طراحی کنند.
در طول چند سال اخیر دستگاههای 5 اینچی را فبلت گفته شارژ مستقیم ایرانسل اند.در حال حاضر داشتن صفحه 5 اینچی محبوبتر و عامه پسند تر شده است و شاید به همین دلیل سامسونگ جدید ترین گلکسی خود را 5 اینچی ساخته است.
از 2012 تاکنون تغییرات زیادی در دنیای گوشی های هوشمند رخ شارژ مستقیم ایرانسل داده که قطعا یک سر ماجرا سامسونگ را می بینیم.
دوربین 13 مگاپیکسلی نیز از نکات جالب توجه در گلکسی اس 4 بوده و حدس زده می شود شارژ مستقیم ایرانسل تصاویر پانورامایی بگیرد.
آیا گلکسی اس ۴ با صفحه شارژ مستقیم ایرانسل ۵ اینچی یک فبلت است؟
گفته می شود گلکسی اس 4 ، فول شارژ مستقیم ایرانسل اچ دی بوده و 1920 در 1080 است. همچنین پردازنده چهار هسته ای با سرعت 1.8 گیگاهرتز داشته باشد. حداقل حافظه داخلی 32 گیگ خواهد بود و 2 گیگ رم نیز خواهد داشت.باطری 3100mAh قطعا از سری های قبل بهتر بوده و باید دید با صفحه 5 اینچی چقدر عمر می کند. همچنین گفته می شود شارژر وایرلس نیز خواهد داشت.
امروز چند تصویر دیگر از گلکسی اس 4 آشکار شد.(البته رسما دو روز دیگر باید منتظر بود) سایت وایا 52 نیز ویدئویی از شارژ مستقیم ایرانسل آن منتشر کرد.{لینک}
معمولاً به ندرت پیش می‌آید که شرکتی مانند اپل چنین مشکلات امنیتی را متوجه نشود شارژ مستقیم ایرانسل و میلیون‌ها کاربر را در سراسر جهان در معرض خطر قرار دهد. به نظر می‌رسد پس از مشکلات آنتن‌دهی ۳G در آخرین نسخه iOS حالا یک مشکل به مراتب جدی‌تر در تمامی آیفون‌ها امکان دور زدن پسورد گوشی را فراهم کرده است!
به گزارش سافت‌گذر به نقل از خبرآنلاین؛ همان موقع شارژ مستقیم ایرانسل همگان گفتند چه کسی از این دستگاه با نمایشگر 5 اینچی اش استفاده خواهد کرد؟ و آنرا مورد تمسخر قرار دادند.
این تلفن همراه دارای پردازنده ۴ هسته ای تگرا ۴i خواهد بود شارژ مستقیم ایرانسل که گفته می‌شود بسیار قوی تر از کوالاکام اسنپ دراگون ۸۰۰ است و البته نصف اندازه پردازنده اسنپ دراگون را نیز دارد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

سگا هنگامی که در سال ۱۹۹۹ از کنسول بازی Dreamcast خود پرده برداری کرد، به همراه آن دسته بازی ویژه اش با طراحی خاص شارژ اتوماتیک ایرانسل و چشم گیر را هم رونمایی نمود. این دسته بازی دارای یک اسلات کارت حافظه و همین طور صفحه نمایش بود. در آن زمان آن را بهترین دسته بازی موجود در بازار می دانستند. این محصول آنقدر خوب بود که مایکروسافت بعدها هنگام طراحی دسته بازی برای اولین ایکس باکس، تا حد زیادی از این گجت ایده گرفت.
Nest یک ترموستات هوشمند است که توسط دو نفر از کارمندان سابق شارژ اتوماتیک ایرانسل اپل طراحی شده. این ترموستات متصل به وب می تواند عادات شما را یاد بگیرد و دمای خانه را بدون نیاز به دخالت شما تنظیم کند. و البته همان طور که می بینید، ظاهر بسیار خوبی هم دارد.
وی همچنین گفت: «زمانی که ما شرکت موتورولا را خریدیم به ‌اجبار شارژ اتوماتیک ایرانسل خط تولید 18 ماهه آن را نیز در اختیار گرفتیم که هم‌اکنون ما را دچار مشکل کره است. گوگل که همواره موج آتی و سری محصولات مجهز به آخرین فناوری‌ها را وارد بازار می‌کند، هم‌اکنون مجبور به تولید چنین محصولاتی است».
در این میان، خبر جالب بعدی، نکته ای است که توسط نشریه نیویورک تایمز به عنوان یکی از قابلیت های کلیدی گلکسی اس چهارم منتشر شده. همان طور که می دانید، یکی از امکانات جالب گلکسی اس سوم Smart Stay بود. یعنی اینکه تا زمانی شما به صفحه نمایش گلکسی اس ۳ نگاه شارژ اتوماتیک ایرانسل کنید، صفحه نمایش روشن باقی مانده و شما به مطالعه و کارتان ادامه می دهید.
بلک بری های قدیمی شاید اکنون از مد رفته به نظر برسند. اما هنگامی که برای اولین بار شارژ اتوماتیک ایرانسل معرفی شدند، ترکیبی عالی از کارایی و طراحی تکنولوژی بودند. اولین بلک بری های مجهز به صفحه کلید فیزیکی به کاربران اجازه می دادند به راحتی ایمیل و پیامک های شان را تایپ کنند. و به سرعت تبدیل به یکی از ابزارهای اصلی دنیای حرفه ای تجارت شدند.
استیو جابز پس از برگشت به اپل شارژ اتوماتیک ایرانسل در دهه ۱۹۹۰ میلادی، اولین آی مک را رونمایی کرد. این یک طراحی کاملا تازه با یک کیس پلاستیکی جذاب بود. مردم حسابی مفتون آن شدند و آی مک تبدیل به اولین محصولی شد که توانست در تجدید حیات اپل نقش مهمی بازی کند.
گروهی از بهترین طراحی گجت ها در تاریخ تکنولوژی شارژ اتوماتیک ایرانسل
حدود 9 ماه قبل که گوگل شرکت تولید کننده تلفن‌های همراه موتورولا را خریداری کرد، شارژ اتوماتیک ایرانسل خط تولید 18 ماهه این شرکت را نیز در اختیار گرفت و مجبور به ادامه تولید محصولات آن طی دوره زمانی یاد شده شد.
اگر چه عکس منتشر شده، تنها یک طرح سه بعدی است که ابعاد حدودی گلکسی اس چهارم را نشان می دهد، اما مشخصات اعلام شده جذابیت بیشتری به داستان می دهند. نمایشگر Super AMOLED Full HD با اندازه نامعلوم، فضای ذخیره سازی داخلی ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی، ۲ شارژ اتوماتیک ایرانسل گیگابایت رم، دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی، اندروید ۴.۲ از جمله این اطلاعات هستند. و این یعنی تایید همان داده هایی که روز گذشته توسط بنچمارک Antutu لو رفته بودند.
پلی استیشن ۳ سونی طی سالها تنها چند تغییر کوچک را تجربه کرده شارژ اتوماتیک ایرانسل است. آخرین آن هم نسخه نازک شده این کنسول بود. و واقعا آن را می توان جذاب ترین کنسول بازی خانگی دانست که توسط این شرکت عرضه شده است.
هنگامی پای گجت ها و ابزارهای کوچک کاربردی به میان می آید، دیگر قابلیت و کارکرد همه داستان نیست. در گجت ها، ما دوست داریم همراه با کارایی، زیبایی و طراحی را هم ببینیم. در ادامه مطلب با مجله فناوری همراه باشید تا برخی مثال ها از بهترین شارژ اتوماتیک ایرانسل طراحی گجت ها را با هم مرور کنیم.
این امر موجب شد تا گوشی‌هایی از جمله RAZR HD و RAZR M زیر نظر گوگل تولید شوند. اما این طور شارژ اتوماتیک ایرانسل که اخبار جدید منتشر شده نشان می‌دهد، هیچ یک از گوشی‌هایی که هم‌اکنون در شرکت موتورولا تولید می‌شوند استانداردهای شرکت گوگل را ندارند.
موس Wedge مایکروسافت یک موس پرتابل و حساس به لمس است. یک ابزار زیبا و کوچک تر از بسیاری موس های شارژ اتوماتیک ایرانسل موجود در بازار، و البته طراحی آن به گونه ای است که کار با آن هنوز بسیار راحت است. یک ابزار جانبی عالی برای وسایل قابل حملی مانند اولترابوک ها و تبلت های ویندوز ۸٫
عکس دیگری که توسط این اکانت تویتر منتشر شده است، گلکسی اس 4 را در کنار دیگر اعضای خانواده گلکسی اس به نمایش می گذارد. در این عکس می بینید که اس جدید، بزرگترین عضو خانواده از نظر اندازه صفحه نمایشگر خواهد بود. و البته همان طور شارژ اتوماتیک ایرانسل که تحلیلگر روس گفته بود ، طراحی آن به هیچ وجه شباهتی به گلکسی اس سوم هم ندارد.اسکرول خودکار با حرکت چشم
با کیندل تاچ، آمازون صفحه کلید را از کتابخوان الکترونیک حذف کرد و یک ابزار صاف و ساده، اما شارژ اتوماتیک ایرانسل خوش دست را خلق کرد
آخرین اسمارت فون گوگل، یکی از بهترین مدل های آن شارژ اتوماتیک ایرانسل تا به امروز است. Nexus 4 یک طراحی شیشه و فلز روان و استوار دارد. و البته مکعب های درخشان و منحصر به فرد پشت بدنه سیاه این تلفن هوشمند را نباید از یاد برد.
این مسئله‌ای بوده شارژ اتوماتیک ایرانسل که گوگل صراحتاً به آن اشاره کرده اما با این وجود پیچت در صحبت‌های خود تنها به این مسئله اشاره نکرده است.
با طراحی آیفون ۴، بزرگترین پرش در طراحی تلفن های هوشمند شرکت اپل را شاهد بودیم. در زمان عرضه، از تمام اسمارت فون های رقیب نازک تر بود. علاوه بر این تماما از شیشه و فلز ساخته شده بود. خبری از پلاستیک در شارژ اتوماتیک ایرانسل آن نبود. به نظر می رسد اپل واقعا طراحی این محصولش را دوست دارد. زیرا آیفون از زمان معرفی آیفون ۴ در سال ۲۰۱۰ تا کنون تغییر چندانی نکرده است.
اپل تنها یک سال پس از عرضه آیپد آن را به کلی بازطراحی کرد. آیپد شارژ اتوماتیک ایرانسل ۲ نازک تر، خیلی نازک تر، از آیپد اول بود و در دو رنگ عرضه شد. اپل پس از دو سال هنوز هم از همان طراحی بهره می برد.
"پاتریک پیچت"(Patrick Pichette) مدیر مالی شرکت گوگل طی سخنرانی خود در یک کنفرانس توضیح داد که خط تولید محصولات کنونی شرکت موتورولا استانداردهای مورد شارژ اتوماتیک ایرانسل نظر گوگل را ندارد و در آن نوآوری و تحول دیده نمی‌شود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

همه شارژ اتوماتیک ایرانسل اینها را که کنار هم بگذاریم، چه چیزی به دست می آید؟ محصولات بهتر برای مصرف کننده! رقابت باعث می شود نوآوری با مراحل بالاتری سوق بیابد و چرخ تکنولوژی سریع تر بچرخد. پردازنده های سریع تر، دوربین های بهتر، و ویژگی های ابتکاری بیشتر.
گفته می شود که سامسونگ در صدد تولید و معرفی تلفن منعطف در سال 2013 است و فرآیند طراحی آن را هم شروع کرده. با این حال سامسونگ تنها بازیگر میدان نیست. بسیاری از کمپانی ها در حال کار شارژ اتوماتیک ایرانسل روی نمایشگر منعطف هستند که نوکیا یکی از آنها است.
چیزی که هرگز فکر نمی کردیم به آن نیاز داشته باشیم: تلفن هوشمند انعطاف پذیر. انتظار می رود این شارژ اتوماتیک ایرانسل دستگاه ها سبک تر، پردوام تر،باریک تر و البته تا شونده باشند. با ساخت پنل های OLED و قرار دادن آنها در حفاظ پلاستیک به جای شیشه، نمایشگرهای منعطف را خواهیم داشت.
در بخش تلفن های هوشمند، رقابت تبدیل به مسابقه مشت زنی شده. مورد اصلی این است که سنگین وزن های بازار، یعنی سامسونگ و شارژ اتوماتیک ایرانسل اپل، دست در کمر هم خواهند انداخت تا مشخص شود که کدام کمپانی پر فروش ترین محصول بازار را خواهد ساخت.
این فقط تلفن ها و تبلت ها نیستند که گجت های همراه به شمار می روند بلکه گجت های پوشیدنی مثل گوگل گلس نیز در این شارژ اتوماتیک ایرانسل زمره اند و انتظار می رود سال 2013، شروعی برای گجت های پوشیدنی نیز باشد.در مجموع، اگر روال به سیاق سال قبل ادامه پیدا کند، 2013 سالی به مراتب بهتر از 2012 برای نوآوری ها در زمینه دستگاه های همراه خواهد بود. اما در این مطلب، به 4 پیش بینی در زمینه رقابت و نوآوری، تلفن های انعطاف پذیر، دوربین تلفن های هوشمند و گجت های پوشیدنی که سایت mashable آنها را انجام داده، می پردازیم.
تمام اینها به یک معنا است. رقابت موتور محرک کشتی نوآوری است و کمپانی ها برای به دست آوردن یا حفظ جایگاه، باید نوآوری های جدید و چشمگیری ارائه کنند. سال 2013، از هر نظر می تواند نوآورانه تر شارژ اتوماتیک ایرانسل از 2012 باشد.
اما در سال 2013، ما نه فقط انتظار پیکسل های بیشتر بلکه انتظار سنسورهای بهتر، فلاش های قوی تر، و سرعت های متنوع شاتر را برای دوربین تلفن های هوشمند داریم. نوآوری های جدیدتری شارژ اتوماتیک ایرانسل هم در راه اند. به عنوان مثال توشیبا در حال آماده سازی نسلی جدید از دوربین برای تلفن های همراه است که فوکوس نامحدود دارد و به کاربران امکان می دهد در مرحله ویرایش تصویر پس از گرفتن عکس، منطقه فوکوس را تغییر دهند.
تعداد تلفن های همراه فعال هم به 1 میلیارد رسید که به معنای 1 موبایل به ازای هر 7 نفر انسان روی زمین است. هر چند تقریباً 2 دهه طول کشید تا این آمار به مرز 1 میلیارد برسد ولی کافی است تا سال 2015 منتظر بمانیم تا به 2 برابر آمار موجود برسیم: 2 میلیارد تلفن همراه به شارژ اتوماتیک ایرانسل لطف بازارهای تشنه ای مثل چین، هند و افریقا.
اگر سال 2012 تنها یک چیز را ثابت کرده باشد، این است که آینده از آن تکنولوژی های همراه است. آمار فروش به خوبی نشان می دهد که دستگاه های موبایل چه قله های بلندی را فتح کرده اند. تبلت شارژ اتوماتیک ایرانسل ها در این سال 120 میلیون فروش داشتند که دو برابر سال قبل از آن بود.
سال 2013 می تواند همان سالی باشد که بالاخره یک محصول صف شکن وارد بازار شده و تب تقاضا برای نمایشگر و تلفن انعطاف پذیر را بالا می برد. شایعات می گویند که یکی از گلکسی های بعدی سامسونگ از نمایشگر منعطف HD برخوردار خواهد بود. به زودی CES از این راز سر به مهر، رمزگشایی خواهد کرد و اگر نه، باید منتظر شارژ اتوماتیک ایرانسل کنگره جهانی موبایل باشیم.
این روزها خرید دوربین کار سختی شده چون تلفن های هوشمند هم دوربین های بسیار خوبی دارند. اما در سال 2013 انتظار داشته باشید که انتخاب باز هم سخت تر شود زیرا این روزها که یک دهه از ازدواج دوربین و تلفن همراه می گذرد، پیوند این دو به مرحله جالبی رسیده و آن، کیفیت خیره کننده دوربین در تلفن های همراه است.نوکیا در سال 2012 با ارائه مدل 808 PureView یک دوربین 41 مگاپیکسلی را در تلفن همراه گنجاند. البته امروزه فقط تعداد پیکسل ها و اندازه سنسور تعیین کننده نیست. گلکسی S3 و آیفون 5 هم با دوربین های شارژ اتوماتیک ایرانسل 8 مگاپیکسلی خود عکس های بسیار خوبی می گیرند.
در سال 2012، با اینکه آیفون همچنان پر فروش ترین تلفن هوشمند باقی ماند ولی به لحاظ قابلیت های دستگاه، گلکسی شارژ اتوماتیک ایرانسل S3 با نمایشگر 4.8 اینچی، NFC، و البته به لطف اندروید، از طرف سایت ها لقب بهترین تلفن سال را گرفت و البته مجله معتبر TIME بر خلاف نظر آنها، آیفون 5 را گجت سال نامید.
این تنها رقابتی نخواهد بود که شاهد آن هستیم. جنگ سیستم عامل ها را هم نباید از یاد برد. هم اکنون اندروید با 75% سهم در بازار جهانی یکه تاز است و در حالی که iOS فاصله زیادی با آن دارد ولی با خیال راحت جایگاه دوم را از آن خود کرده. البته اسب های سیاهی هم پشت سر این دو هستند. از ویندوز فون 8 و مایکروسافت کهنه کار که بگذریم رقبایی کاملاً تازه نفس در راه هستند.موزیلا با Firefox OS می آید و در سال 2013، چهره تایزن را نیز برای اولین بار خواهیم دید. هر دوی این سیستم عامل ها، متن باز هستند. کار به اینجا ختم نمی شود. کمپانی جولا در این سال Sailfish OS را برای تبلت ها و تلفن های هوشمند ارائه خواهد کرد و انتظار می رود تلفن های مبتنی بر سیستم عامل لمسی اوبونتو هم در اواخر 2013 یا اوایل 2014 از راه برسند. شارژ اتوماتیک ایرانسل
شنیده ها حاکی از آن است که اپل مشغول تدارک ضد حمله است. واقعاً معلوم نیست چه در سر تیم کوک می گذرد ولی می دانیم که اپل هم اکنون در حال تست آیفونی با کد 6.1 و البته iOS 7 است. پشت سر آیفون و گلکسی، کمپانی هایی مثل موتورولا، نوکیا، HTC و سونی را داریم که به شدت در پی کسب سهم بازار بیشتر



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

پس از این که پرداخت صحیح انجام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شود، این فروشگاه کد شارژ ایرانسل را بر روی صفحه نمایش موبایل خریدار نمایش می‌دهد و یک نسخه از آن هم به ایمیل خریدار ارسال می‌شود که با راه اندازی سرویس جدید، sms نیز به موارد مذکور افزوده می‌شود.
با استفاده از قابلیت ارسال کد شارژ توسط sms در این سایت، می‌توان برای افراد دیگر هم کارت شارژ خرید و یا به آن‌ها هدیه داد. به این ترتیب که کاربر در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هنگام خرید، شماره موبایل شخص دیگری را وارد می‌کند. در این صورت پس از اتمام خرید، کد شارژ به شماره آن شخص sms خواهد شد.
مبلغ مورد نظر به ریال : شماره سیم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کارت مقصد
با ترفندی که قصد معرفی آن را داریم قادرید تا تنها با ارسال یک پیام کوتاه ، مقدار اعتبار دلخواه خود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را به سیم کارت ایرانسل دیگری انتقال دهید .
ترفند مخفی ایرانسل: انتقال اعتبار از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک سیم کارت به یک سیم کارت دیگر فقط با چند حرکت ساده
بدین منظور کافی است از سیم کارت اول یک پیام کوتاه به شماره 1112 ارسال کنید که در متن آن ابتدا شماره سیم کارت مقصد را نوشته و سپس علامت دو نقظه گذاشته خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و سپس مبلغ مورد نظر را به ریال وارد کنید
تصور کنید اعتبار سیم کارت اعتباریتان رو به پایان است و نیاز به شارژ سیم کارت دارید ، در حالی که دسترسی به کارت شارژ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نیز ندارید .
با توجه به ترفند فوق زین پس بیشتر مراقبت سیم کارت های اعتباری ایرانسل خود باشید و از در اختیار گذاشتن تلفن همراه خود به افراد ناشناس خودداری کنید چرا که تنها چند ثانیه کافی است تا وی اعتبار سیم کارت شما را به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سیم کارت خود منتقل نماید.
گروه خبری GSM: سایت اینترنتی www.eCharge.ir -که در زمینۀ فروش آنلاین کارت شارژ ایرانسل فعالیت دارد- سرویس ارسال کد شارژ ایرانسل را به صورت sms هم در بخش فروش خود راه اندازی کرده است.گروه خبری GSM: سایت اینترنتی www.eCharge.ir -که در زمینۀ فروش آنلاین کارت شارژ ایرانسل فعالیت دارد- سرویس ارسال کد شارژ ایرانسل را به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صورت sms هم در بخش فروش خود راه اندازی کرده است.این سرویس جدید پس از پرداخت پول به صورت اینترنتی، کد شارژ ایرانسل را به وسیله sms برای خریدار ارسال می‌کند.
آیا راهی برای انتقال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اعتبار از یک سیم کارت ایرانسل به سیم کارت دیگر ایرانسل وجود دارد ؟
به طور مثال فرض کنید قصد داریم تا از سیم کارتی به شماره فرضی 09351111111 به شماره 09352222222 ، مبلغ 1000 تومان اعتبار انتقال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دهیم .
برای این مظور کافی است ابتدا با سیم کارتی که قصد دارید تا از آن اعتبار بگیرید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک پیام کوتاه به صورت زیر و به شماره 1112 ارسال کنید.
eCharge.ir اولین سایتی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است که از سیستم پرداخت با موبایل بانک سامان استفاده می‌کند و امکان خرید کارت شارژ ایرانسل از این سایت، توسط GPRS موبایل نیز مهیاست.
با توجه به ترفند فوق زین پس بیشتر مراقبت سیم کارت های اعتباری ایرانسل خود باشید و از در اختیار گذاشتن تلفن همراه خود به افراد ناشناس خودداری کنید چرا که تنها چند ثانیه کافی است تا وی اعتبار سیم کارت شما را به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سیم کارت خود منتقل نماید
لازم به ذکر است حداقل مبلغ برای انتقال اعتبار 100 تومان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می باشد و بابت انتقال مبلغ 50 تومان کارمزد از سیم کارت مبداء کسر خواهد شد .
در چنین مواقعی بهترین گزینه انتقال اعتبار دلخواه از سیم کارت دوستتان به سیم کارت شما است . کافی است با وی تماس بگیرید تا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اعتبار دلخواه خود را برایتان ارسال کند .
شیوه خرید این گونه است که خریدار با سیستم GPRS موبایل خود به آدرس www.echarge.ir مراجعه و کارت شارژ ایرانسل مورد نظر خود را انتخاب می‌کند. سپس برای پرداخت به سایت بانک سامان ارجاع داده می‌شود. خریدار در این مرحله، اطلاعات کارت بانک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شتاب خود را وارد و هزینه کالا را پرداخت می‌کند.
بله وجود دارد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
پس از انجام عمل فوق و ارسال متن پیام به شماره 1112 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ، به صورت اتوماتیک برای هر دو سیم کارت یک پیام کوتاه با مضمون انتقال موفقیت آمیز اعتبار ارسال خواهد شد .
لازم به ذکر است حداقل مبلغ برای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل انتقال اعتبار 100 تومان می باشد و بابت انتقال مبلغ 50 تومان کارمزد از سیم کارت مبداء کسر خواهد شد .
ترفند مخفی ایرانسل: انتقال اعتبار از یک سیم کارت به یک سیم کارت دیگر خرید شارژ اتوم



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

به گفته وی، وایمکس هم در کشور و هم در دنیا یک فناوری جدید است خرید شارژ مستقیم ایرانسل و همچون شبکه موبایل برای هر اپراتوری زمان می‌خواهد تا پوشش آن تکمیل شود.
هدفمندسازی خرید شارژ مستقیم ایرانسل در مفهوم عام
وی با اشاره به رشد ۱۲۴ درصدی مشترکین وایمکس ایرانسل طی ۶ ماه اخیر، از رسیدن تعداد مشترکین وایمکس ایرانسل به ۱۷۵ هزار مشترک، تحت پوشش قرار گرفتن ۲۵ شهر، نصب ۶۴۰ دستگاه BTS وایمکس در ۷ استان تحت پوشش و ایجاد بیش از ۷۰۰ نمایندگی فروش وایمکس در خرید شارژ مستقیم ایرانسل کشور خبر داد.
به گفته وی، از این مبلغ، ۳۵ هزار میلیارد ریال مستقیما توسط خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل به خزانه واریز شده و ظرف ۶ ماه اول سال جاری مجموع واریزی به خزانه دولت به ۱۳۰۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرده و در این میان موفق شده است ۱.۲ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی جذب کند.
درآمد ۶۶ هزار میلیارد ریالی دولت از محل خرید شارژ مستقیم ایرانسل پروژه ایرانسل
دزفولی تصریح کرد که توسعه خدمات در آینده عمدتا روی خدمات دیتا خواهد بود و حوزه رقابت خرید شارژ مستقیم ایرانسل هم سرویس‌های ارزش افزوده مبتنی بر خدمات دیتا خواهد بود.
به گفته وی بدون محاسبه درآمدهای ناشی از پیام خرید شارژ مستقیم ایرانسل کوتاه، درآمد ایرانسل از خدمات ارزش افزوده را ۴ درصد عنوان کرد و گفت: این عدد در قیاس با خیلی از کشورها عدد خوبی است اما راضی‌کننده نیست و هدف‌های بالاتری را برای خودمان تعریف کرده‌ایم و با سرویس‌های متنوعی که بخشی از آن در نمایشگاه تله‌کام امسال عرضه خواهند شد، این رقم افزایش می‌یابد.
به گفته وی، ایرانسل از هر یک ریال درآمدی که کسب می‌کند، حدود ۳۵ درصد آن را بلافاصله دوباره به دولت برمی‌گرداند که خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۲۸.۱ درصد متعلق به تسهیم درآمد، ۳ درصد خدمات عمومی، ۰.۲۵ درصد حق سازمان تنظیم مقررات، حق فرکانس، GSM و مایکرو و غیره است.
دزفولی گفت: در بحث هدفمندسازی به مفهوم عام آن، ایرانسل با هدف نسبتا برابر همه اقشار کشور از همه امکانات کشور سعی کرده است با توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در مناطق محروم و پوشش ۲۲ هزار روستا، یکسان‌سازی نرخ مکالمه در خرید شارژ مستقیم ایرانسل کل کشور، ارایه تعرفه‌های تخفیفی متناسب با نحوه استفاده کاربر و برقراری رومینگ برای همه، امکان استفاده از تلفن همراه را برای همه اقشار میسر کند و هر سرویسی که در کلان شهرها و پایتخت ارایه می‌شود، در روستاها نیز همان سرویس‌ها ارایه می‌شوند.
دزفولی با اشاره به اینکه در پروانه وایمکس امکان ارایه خدمات وایمکس سیار وجود ندارد، اما قابلیت ارایه آن در شبکه وایمکس ایرانسل وجود دارد، گفت: در پروانه‌ای که صادر شده امکان ارایه خرید شارژ مستقیم ایرانسل خدمات موبایل وایمکس وجود ندارد اما در این باره از رگولاتوری درخواست مجوز کرده‌ایم که امیدواریم با آن موافقت کند.
دزفولی افزود: در ایرانسل سیستم دقیق محاسبه قیمت تمام شده وجود دارد که با چند صد پارامتر قیمت تمام شده هر محصولی را درمی‌آورد و همه خرید شارژ مستقیم ایرانسل خدماتی که ارایه می‌کنیم، درچارچوب تسهیم درآمد است و بر مبنای درآمد دولت و قیمت تمام شده ایرانسل است و در ابتدای عرضه خیلی از سرویس‌ها ابتدا ما هزینه‌های آن را تقبل می‌کنیم تا صاحبان محتوا نقطه سر به سر برسند.
وضعیت شبکه خرید شارژ مستقیم ایرانسل وایمکس ایرانسل
دزفولی از سهم ۴۵ درصدی ایرانسل از بازار تلفن همراه کشور نسبت به ۵ اپراتور تلفن همراه فعال کشور خبرداد و افزود: در خرید شارژ مستقیم ایرانسل بخش اشتغالزایی ایرانسل که یکی از شاخص‌های اصلی و دستاوردهای ملی این پروژه محسوب می‌شود، ایرانسل ۳۵ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده که از این میان ۱۷۶۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.به گفته وی، ایرانسل با معرفی فرصت‌های جدید بستر کارآفرینی را فراهم کرده که ویترین، بانکداری همراه، نقشه مجازی و روزنامه همراه از دسته خدماتی هستند که روی آنها می‌توان کارآفرینی کرد و در بحث خلاقیت و نوآوری، ایرانسل با راه‌اندازی سرویس‌های جدید خود نظیر بانکداری همراه، شبکه خصوصی مجازی، نقشه مجازی و روزنامه همراه سعی در شکوفایی و نوآوری در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات و بهره‌مندی اقشار مختلف جامعه و سازمان‌های کشور از سرویس‌های روز دنیا بوده و تلاش کرده به شکوفایی اقتصادی کشور کمک کند.
دزفولی ادامه داد: در بحث اینترنت برخلاف تلفن همراه، نیاز اصلی وایمکس، اینترنتی است که از طریق سازمان‌های دیگر در اختیار شبکه ایرانسل قرار می گیرد و هرگونه فراز و نشیبی در این پهنای باند دریافتی، خدمات اینترنت وایمکس خرید شارژ مستقیم ایرانسل و GPRS ایرانسل را تحت الشعاع قرار می‌دهد.
دزفولی، درآمد مستقیم و غیرمستقیم دولت از محل پروژه ایرانسل در مدت ۵ سال گذشته را ۶۶ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این خرید شارژ مستقیم ایرانسل عدد درآمدهای مستقیم و غیرمستقیم دولت از محل پروژه ایرانسل است و در آن درآمد دولت از طریق شرکت‌های همکار ایرانسل ذکر نشده است. به گفته وی این درآمد با رشد سالانه ترکیبی ۷۲ درصد، از معدود پروژه‌هایی است که این میزان درآمد را برای دولت ایجاد کرده است.
سهم بازار خرید شارژ مستقیم ایرانسل و اشتغال زایی ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

ترفند مخفی ایرانسل: انتقال اعتبار از یک سیم کارت به یک سیم کارت دیگر فقط با چند حرکت ساده شارژ مستقیم ایرانسل
24 تیر 1387 شارژ مستقیم ایرانسل
بدین منظور کافی است از سیم کارت اول یک پیام کوتاه به شارژ مستقیم ایرانسل شماره 1112 ارسال کنید که در متن آن ابتدا شماره سیم کارت مقصد را نوشته و سپس علامت دو نقظه گذاشته و سپس مبلغ مورد نظر را به ریال وارد کنید
مدیر شارژ مستقیم ایرانسل کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران نیز با اشاره به قوانین رگولاتوری، در خصوص تعرفه‏ پیامک‏های تالیا گفت: بر اساس قوانین هر زمان تعرفه خدمات شرکت ارتباطات سیار تغییر کند، تعرفه خدمات تالیا نیز به صورت خودکار تغییر می‏کند.
مصوبه کاهش و افزایش تعرفه پیامک به ایرانسل ابلاغ شارژ مستقیم ایرانسل شد
بله وجود شارژ مستقیم ایرانسل دارد
ترفند مخفی ایرانسل: انتقال شارژ مستقیم ایرانسل اعتبار از یک سیم کارت به یک سیم کارت دیگر
اخبار ایرانسل (کلیه اخبار و آموزشها و امکانات ایرانسل اینجا) شارژ مستقیم ایرانسل MTN Irancell News
به طور مثال فرض کنید قصد داریم تا از سیم شارژ مستقیم ایرانسل کارتی به شماره فرضی 09351111111 به شماره 09352222222 ، مبلغ 1000 تومان اعتبار انتقال دهیم .
لازم به ذکر است حداقل مبلغ برای انتقال اعتبار 100 شارژ مستقیم ایرانسل تومان می باشد و بابت انتقال مبلغ 50 تومان کارمزد از سیم کارت مبداء کسر خواهد شد .
تصور کنید اعتبار سیم کارت اعتباریتان رو به پایان است و نیاز به شارژ سیم کارت دارید ، در حالی که دسترسی به کارت شارژ نیز شارژ مستقیم ایرانسل ندارید .
برای این مظور کافی است ابتدا با سیم کارتی که قصد دارید تا از آن اعتبار بگیرید یک پیام کوتاه به شارژ مستقیم ایرانسل صورت زیر و به شماره 1112 ارسال کنید.
مبلغ مورد نظر به ریال شارژ مستقیم ایرانسل : شماره سیم کارت مقصد
در چنین مواقعی بهترین گزینه انتقال اعتبار دلخواه از سیم کارت دوستتان به سیم کارت شما است . کافی است با وی تماس بگیرید تا اعتبار دلخواه خود شارژ مستقیم ایرانسل را برایتان ارسال کند .
مدیر روابط عمومی شرکت ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل نیز در خصوص ابلاغیه دولت مبنی بر کاهش پیامک لاتین و افزایش پیامک فارسی، گفت: درحال حاضر هیچ برنامه‏ای برای افزایش تعرفه پیامک نداریم.
با ترفندی که شارژ مستقیم ایرانسل قصد معرفی آن را داریم قادرید تا تنها با ارسال یک پیام کوتاه ، مقدار اعتبار دلخواه خود را به سیم کارت ایرانسل دیگری انتقال دهید .
با توجه به ترفند فوق زین پس بیشتر مراقبت سیم کارت های اعتباری ایرانسل خود باشید و از در اختیار گذاشتن تلفن همراه خود به افراد ناشناس خودداری کنید چرا که تنها چند ثانیه کافی است شارژ مستقیم ایرانسل تا وی اعتبار سیم کارت شما را به سیم کارت خود منتقل نماید
بر همین اساس مفاد این مصوبه به اپراتور غیر دولتی شارژ مستقیم ایرانسل کشور ابلاغ شده است.اجرای مصوبه مذکور منوط به ایجاد شرایط فنی بوده و تعرفه‏های اعلام شده به عنوان تعرفه‏های پایه هستند و اپراتور ایرانسل می‏تواند بر اساس مفاد پروانه خود تا سقف 20 درصد بالاتر از این تعرفه‏ها پیشنهاد خود را به سازمان ارایه کند.
وی شارژ مستقیم ایرانسل افزود: چنانچه این تعرفه در شبکه تالیا اعمال نشده باشد اما مابه‏التفاوت به مشترکان طبق ابلاغیه دولت برگردانده می‏شود.
آرش کریم بیگی خاطر نشان کرد: از آنجا که تعرفه پیامک‏های ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل از یک ریال تا 16 تومان در گذشته محاسبه شده، این موضوع صورت مسأله را عوض می‏کند چرا که تعرفه‏های پیامک ایرانسل با تمامی اپراتورها متفاوت بوده و تعرفه پیامک‏ها بر اساس زمان ارسال و مقصد دریافت بین یک ریال تا 16 تومان محاسبه شده است.
پس از انجام عمل فوق و ارسال متن پیام به شماره 1112 ، به صورت اتوماتیک برای هر دو شارژ مستقیم ایرانسل سیم کارت یک پیام کوتاه با مضمون انتقال موفقیت آمیز اعتبار ارسال خواهد شد .
آیا شارژ مستقیم ایرانسل راهی برای انتقال اعتبار از یک سیم کارت ایرانسل به سیم کارت دیگر ایرانسل وجود دارد ؟
گروه خبری GSM: مصوبه کاهش و افزایش تعرفه پیامک از سوی سازمان تنظیم مقررات به اپراتور غیر دولتی ابلاغ شده است و این اپراتورها باید بر اساس شرایط و ضوابط پروانه صادره و توجه به مصوبه مذکور تعرفه‏های پیامک خود را تنظیم و پس از تأیید شارژ مستقیم ایرانسل رگولاتوری اجرا کنند.
به گزارش فارس بر اساس مصوبه هیأت وزیران، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید اقدام لازم به منظور رعایت کلی مفاد مصوبه شارژ مستقیم ایرانسل مربوط به نرخ پیامک فارسی و انگلیسی توسط اپراتورهای غیر دولتی را به عمل آورد.

 

 



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، ایرانسل با هدف تسهیل فرآیند شارژ سیم کارت*های اعتباری خود ، سرویس اینترنتی شارژ مستقیم با رقم دلخواه و بدون نیاز به وارد كردن كد رمز شارژ را راه اندازی کرد. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
او افزود: رفتار مشترکین ما در مقایسه مهر امسال با مهر سال گذشته نشان می‌دهد که ۱۰۹ درصد افزایش ترافیک داشته‌اند و نشان‌دهنده رویکرد مشترکین ایرانسل (irancell) به سمت دیتا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است که از رویکرد بین‌المللی نیز تبعیت می‌کند. میزان این رشد در مهر ماه سال ۹۰ نسبت به مهر سال ۸۹ معادل ۷۳ درصد بوده است.
افزایش ۱۰۹ درصدی ترافیک دیتای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مشترکین ایرانسل (irancell)
دزفولی اظهار داشت: در پوشش جاده‌ای هم بیش از ۲۱ هزار کیلومتر از جاده‌های اصلی کشور ایران با رشد سالانه ترکیبی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۶۱ درصد تحت پوشش هستند. در حوزه پوشش جمعیتی رشد سالانه ترکیبی ۱۳ درصد است. به میزانی که پوشش جمعیتی افزایش می‌یابد، افزایش یک درصدی پوشش جمعیتی شبکه ممکن است سرمایه‌گذاری‌ای را طلب کند که در ابتدا برای ۵ یا ۱۰ درصد پوشش شبکه انجام شده است.
به گفته وی، ۱۰۰ درصد شبکه ایرانسل (irancell) تحت پوشش GPRS و ۹۸ درصد آن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تحت پوشش EDGE است و دو درصد باقی‌مانده به نقاط کم جمعیت و جاده های کشور ایران اختصاص دارد که به سرعت بالای GPRS نیاز ندارند.
به گفته دزفولی، ایرانسل (irancell) در سال جاری علاوه بر تکمیل همه پروژه‌های Core و سوئیچ‌های اصلی شبکه در ۱۰ مرکز سوئیچ اصلی، پروژه سوئیچ‌های فرعی در همه استان‌های کشور ایران را تکمیل کرده و درحال حاضر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از ۴۷ سوئیچ فرعی در ۳۱ استان کشور ایران برخوردار است.
مشتركین برای ورود به سرویس كنترل حساب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اینترنتی می*بایست نام کاربری یا همان شماره سیم*کارت، رمز ورود و شماره KIT مندرج بر روی سیم*کارت خود را وارد كنند. رمز عبور سرویس كنترل حساب اینترنتی ایرانسل با ارسال یك پیام كوتاه بدون متن به شماره ویژه 130 قابل دریافت است. ل شده توسط نوامبر 17, 2012 در سارا امیدوار‎ — بدون دیدگاه ↓
به نقل از ایستنا ، از روابط عمومی ایرانسل ، با راه*اندازی این سرویس جدید ، تمامی مشترکین سیم کارت*های اعتباری ایرانسل می*توانند با مراجعه به وب*سایت رسمی ایرانسل به نشانی [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] و ورود به بخش شارژ الكترونیكی سرویس كنترل حساب اینترنتی (e-Care) ، بهای شارژ موردنظر خود را از طریق پرداخت اینترنتی به وسیله یكی از كارت*های بانكی عضو شبكه شتاب پرداخت و مستقیما اعتبار سیم كارت خود و یا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دوستان و آشنایان خویش را افزایش دهند.
وی افزود: در طی این مدت ایرانسل (irancell) بیش از ۱۶ هزار سایت با رشد ترکیبی ۳۸ درصد در کشور ایران نصب و را‌ه‌اندازی کرده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که ظرفیتی معادل ۱۰۴ هزار TRX در سطح کشور ایران ایجاد کرده است.
متوسط قطع تماس ناخواسته در شبکه ایرانسل (irancell) ۷۹صدم درصد است خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
او با اشاره به امکان استفاده از سیم‌کارت‌های ایرانسل (irancell) و مکالمه با آنها در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برخی خطوط هوایی بین‌الملل نیز افزود: همچنین امکان استفاده از کارت شارژ برخی اپراتورهای خارجی در کشور ایران مقصد برای شارژ سیم‌کارت‌های ایرانسل (irancell) فراهم شده است.
او با اشاره به رسیدن به پوشش ۸۲ درصدی در کل شهرهای کشور ایران، گفت: ایرانسل (irancell) در چهارچوب پروانه خود باید در مهر ۹۱ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل میزان قطعی تماس‌های خود را به درصد می‌رساند که درحال حاضر متوسط قطع تماس در شبکه ایرانسل (irancell) درصد است.
وی، ارائه سرویس‌های پیشرفته از جمله سامانه پاسخگویی خودکار (IVR) با استفاده از سیستم یکپارچه مدیریت روابط مشتریان (CRM) خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را جزو اقدامات انجام شده در حوزه مرکز تماس ایرانسل (irancell) عنوان کرد.
علیرضا قلمبر دزفولی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با اشاره به پوشش شبکه تلفن همراه ایرانسل (irancell) در سراسر کشور ایران و تمام منطقه خلیج فارس گفت: در پروانه صادره برای ایرانسل (irancell) در سال هفتم قراردادی باید حدود ۹ هزار کیلومتر از جاده‌های کشور ایران تحت پوشش قرار می‌گرفت اما تا ۳۰ مهر ماه امسال، ۲۱ هزار و ۵۱۵ کیلومتر از جاده‌ها را تحت پوشش قرار داده ایم.
راه‌اندازی مراکز تماس منطقه‌ای و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل توسعه نقاط فروش
مدیرعامل ایرانسل (irancell) در گزارشی درباره رومینگ بین‌الملل سیم‌کارت‌های ایرانسل (irancell)، تعداد اپراتورهای طرف قرارداد رومینگ بین‌الملل با سیم‌کارت های دائمی این اپراتور را ۳۹۴ اپراتور با ۳۸ درصد رشد و رومینگ سیم‌کارت اعتباری را ۱۳۰ اپراتور با ۵۱ درصد رشد و رومینگ سیم‌کارت‌های دیتا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را با ۲۷۶ اپراتور با ۱۰۰ درصد رشد نسبت به سال قبل عنوان کرد.
%۸۲ جمعیت کشور ایران و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بیش از ۲۱هزار کیلومتر از جاده‌های کشور ایران تحت پوشش ایرانسل (irancell) هستند
دزفولی اظهار داشت: درحال حاضر حداکثر سرعت سیم کارت های ایرانسل (irancell) با تکنولوژی نسل تلفن همراه، ۲۲۰ کیلوبیت بر ثانیه است و میانگین سرعت متوسط خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مصرف مشترکین حدود ۶۰ کیلوبیت بر ثانیه است.
افزایش ۱۰۹ درصدی ترافیک دیتای مشترکین ایرانسل (irancell) خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
دزفولی گفت: پیش‌بینی می‌شود ترافیک دیتا در دنیا در سال ۲۰۱۵ معادل کل ترافیک دیتا تا سال ۲۰۱۰ میلادی خواهد بود که حاکی از رشد قابل توجه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حوزه دیتا است و نشان می‌دهد اپراتورها باید تمرکز خاصی روی حوزه دیتا داشته باشند.
دزفولی با اشاره به اینکه در حوزه خدمات مشترکین ایرانسل (irancell) ۶۸۰ نفر کارشناس، آماده پاسخگویی هستند، گفت: رویکرد ایرانسل (irancell) از سال گذشته توسعه مراکز تماس منطقه‌ای بوده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و درحال حاضر مراکز تماس در شهرهای تهران، تبریز، شیراز و مشهد مقدس فعال است و تلاش می کنیم آن را در برخی مناطق کشور ایران که ممکن است گویش محلی برای شهروندان در آن شهرها یک قابلیت عمده ایجاد کند، ارائه بدهیم.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل (irancell)، مدیرعامل ایرانسل (irancell)، در نشست خبری ششمین سالروز راه‌اندازی شبکه ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل (irancell) با اشاره به اینکه پوشش جمعیتی ایرانسل (irancell) اکنون نزدیک به ۸۲ درصد است، افزود: در خصوص پوشش شهرها، بیش از ۲۲۰۰ شهر و دهستان و بیش از ۲۴ هزار روستای کشور ایران با رشد سالانه ترکیبی ۵۷ درصد در پوشش شهری، تحت پوشش قرار گرفته‌اند.
در این روش ، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مبلغ شارژ به طور مستقیم از حساب بانکی مشترک کسر شده و به اعتبار سیم کارت موردنظر وی افزوده می*شود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 وی از آمادگی شبکه شارژ اتوماتیک ایرانسل Core ایرانسل برای عرضه سرویس های نسل سوم تلفن همراه خبر داد و گفت: ایرانسل تجهیزات لازم را برای به روز شدن شبکه خود به فناوری نسل سوم تلفن همراه نصب کرده تا پس از دریافت مجوز در كوتاه ترین زمان شبکه نسل سوم خود را راه اندازی کند.
در نخستین دوره شارژ اتوماتیک ایرانسل "جوایز فناوری ایران" (ITA)، شركت خدمات ارتباطي ایرانسل به عنوان برترین سرویس دهنده مخابراتی کشور انتخاب و معرفی شد.
شایان ذکر است که برترین ها در بخش اصلی جوایز فناوری ایران از میان 28 نامزد انتخاب شدند. در این میان شبکه تلفن همراه ایرانسل به سبب پیشرو شارژ اتوماتیک ایرانسل بودن در ارائه خدمات نوین تلفن همراه موفق به کسب عنوان "برترین سرویس دهنده مخابراتی کشور در سال 1387" شد.
معاون فنی ایرانسل از پوشش شارژ اتوماتیک ایرانسل كامل ایرانسل در خطوط یک و دو متروی تهران خبر داد و گفت: در آینده نزدیک خط چهار مترو و ایستگاه های جدید خطوط یک و دو نیز تا پایان سال تحت پوشش شبکه ایرانسل قرار خواهند گرفت.
ایرانسل برترین سرویس شارژ اتوماتیک ایرانسل دهنده مخابراتی سال کشور شد
در بخش اصلی مراسم اهدای جوایز فناوری ایران (ITA) که به همت هفته نامه تخصصی عصرارتباط و با حضور مدیران ارشد شرکت های خصوصی و دولتی فعال در حوزه شارژ اتوماتیک ایرانسل فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در محل مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد هیئت داوران جوایز فناوری ایران، شركت خدمات ارتباطي ایرانسل را به سبب پیشرو بودن در ارائه خدمات نوین تلفن همراه، به عنوان سرویس دهنده برتر مخابراتی کشور در سال 1387 معرفي كرد.
عینی پورگفت: شارژ اتوماتیک ایرانسل براساس آئین نامه ای که به اپراتورها ابلاغ شده، ایرانسل موضوع قاچاق ترافیک را بررسی خواهد کرد.
وی کیفیت شبکه ایرانسل در کل کشور را رضایت بخش دانست و گفت: ممکن است در برخی مناطق شهر تهران و یا اصفهان مشکلاتی وجود داشته باشد که به دلیل بافت شهری و یا بافت خاص آن، شهرداری شارژ اتوماتیک ایرانسل به سختی امکان ایجاد سایت می دهد.
عینی پور گفت: بحث پوشش شبكه در برخی نقاط شهر تهران ناشی از بافت شهر است که از طریق شرکت ارتباط مشترک شهر شارژ اتوماتیک ایرانسل درحال پیگیری است و اخیرا نیز روند بررسی درخواست ها و صدور مجوزها از سوی این شرکت سرعت گرفته و امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک این اشکالات را رفع کنیم.
وی افزود: ممکن شارژ اتوماتیک ایرانسل است برخی از استفاده کنندگان غیرمجاز از طریق سیم کارت های ایرانسل یا سیم کارت های اپراتورهای دیگر و یا حتی شبكه تلفن ثابت ترمینیت کنند اما این موضوع ربطی به ایرانسل و اصولا اپراتور ندارد.
وی درخصوص موضوع تعرفه اینترکانکشن ایرانسل با شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: با برگزاری جلسات مختلف كارشناسی و مدیریتی بین دو شركت، نهایتا در جلسه ای که با حضور مدیران عامل و روسای هیئت مدیره ایرانسل و شركت مخابرات ایران برگزار شد، مقرر شد بدون افزایش تعرفه های ذکر شده در لیسانس، هزینه های اینترکانکشن براساس تعرفه های مندرج در پروانه تا آذر 88 تسویه شود.عینی پور افزود: بر همین اساس نیز تاكنون مبلغی از سوی شرکت مخابرات ایران شارژ اتوماتیک ایرانسل پرداخت شده که عین این مبلغ به همراه دیگر مبالغ به عنوان بدهی سالیانه ایرانسل به دولت به حساب خزانه واریز شده است.
عینی پور، تداخل در باند فرکانسی را از دیگر مواردی دانست که بر شارژ اتوماتیک ایرانسل کیفیت شبکه ایرانسل موثر است و از سوی رگولاتوری و یا شرکت های مخابراتی درحال پیگیری است.
وی درخصوص میزان استفاده اپراتورها از سایت های مشاع گفت: درحال حاضر تعدادی سایت با همراه اول به صورت مشاع درحال استفاده است اما انتظاری که از این روند داشتیم، اتفاق نیفتاده و امیدواریم بتوانیم سایت های بیشتری را به صورت شارژ اتوماتیک ایرانسل مشارکتی استفاده کنیم زیرا به نفع هر دو طرف است و موجب کاهش هزینه ها و تسریع در تكمیل پوشش می شود.
عینی پور گفت: براساس آنچه که در لیسانس آمده، ایرانسل متعهد به ارائه حداقل نسل 2.5 تلفن همراه است و ما معتقدیم چون حداقل نسل 2.5 در پروانه ذکر شده، می توانیم فناوری های بالاتر را نیز ارایه دهیم اما سازمان تنظیم مقررات به این موضوع اعتقاد ندارد و شارژ اتوماتیک ایرانسل علیرغم پیگیری هایی که کردیم هنوز مجوز لازم را برای راه اندازی شبکه نسل سوم به ایرانسل نداده است.
وی با اشاره به اینکه کنترل برخی مشکلات در اختیار ایرانسل نیست، گفت: مطابق پروانه ایرانسل زیرساخت و خطوط انتقال را از طریق شرکت های مخابراتی تامین میكند و چنانچه لینک های واگذار شده دچار قطعی شوند، کیفیت شبکه ایرانسل را نیز تحت تاثیر قرار می دهند. شارژ اتوماتیک ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

مدیر كل بازایابی مشتریان ایرانسل همچنین از عرضه سرویس آهنگ پیشواز پیشرفته ایرانسل خبر داد و گفت: سه ویژگی جدید آلبوم های آهنگ پیشواز، انتخاب کانال های موسیقی و تلفن گویای آهنگ پیشواز به زودی به عنوان آهنگ پیشواز پیشرفته شارژ اتوماتیک ایرانسل به مشترکین عرضه می شود.
جعفریه، حیطه فعالیت وایمکس را در محدوده یک شهر عنوان کرد و گفت: موضوعی که وایمکس را از دیگر تکنولوژی های باند پهن متمایز می کند، نقطه دید غیرمستقیم آن است که مزیت بزرگ این فناوری محسوب می شود. شارژ اتوماتیک ایرانسل
علی شارژ اتوماتیک ایرانسل اصغر عینی پور در نشست خبری سومین سالگرد راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل افزود: برای شروع به کار دو STM1 پهنای باند از شرکت زیرساخت درخواست کرده ایم که هنوز از سوی این شرکت واگذار نشده است.
وی گفت: در سال 2009 نزدیک به 502 شبکه رسمی وایمکس در 145 کشور دنیا سرویس می دهند و وایمکس فروم پیش بینی کرده تا سال 2012 تعداد کاربران شارژ اتوماتیک ایرانسل وایمکس در دنیا به 133 میلیون نفر برسد.
به گفته وی، شبکه وایمکس ایرانسل طراحی و تقریبا آماده شده است و پس از تامین شارژ اتوماتیک ایرانسل زیرساخت ها و در موعد مقرر راه اندازی خواهد شد.
علی جعفریه در نشست خبری ایرانسل كه به مناسبت سومین سالگرد راه اندازی شبكه تلفن همراه ایرانسل برگزار شد، گفت: این سرویس ها به صورت خدمات داده و صوت به تمامی مشترکان خانگی و تجاری شارژ اتوماتیک ایرانسل وایمکس عرضه خواهند شد.
مظفری پور شارژ اتوماتیک ایرانسل از ارایه سرویس رومینگ سیم كارت های اعتباری ایرانسل یاد كرد و افزود: در حال حاضرسیم كارت های اعتباری ایرانسل در 9 کشور دنیا و به ویژه در موسم حج در كشور عربستان قابل استفاده می باشد.
معاون فنی شارژ اتوماتیک ایرانسل شبکه ایرانسل:
عینی پور تصریح كرد: شارژ اتوماتیک ایرانسل این امر موجب بروز تاخیر در عرضه وایمکس ایرانسل شده است.
وی از عرضه سرویس شبکه خصوصی مجازی تلفن همراه به شرکت ها و سازمان ها توسط ایرانسل خبر داد و گفت: این سرویس به نوعی یک نسخه موبایل از تلفن های داخلی اداره ها است که برای تمام افراد یک سازمان براساس طبقه بندی و گروه بندی آن ارایه می شود. وی، تفکیک تماس های کاری از شخصی، تفکیک تماس ها براساس زمان ساعات کاری و موقعیت فرد، تعریف یک شماره کوتاه برای سازمان، انتقال تماس و تعریف شماره گروهی به منظور تعریف مرکز تماس در یک سازمان شارژ اتوماتیک ایرانسل را از ویژگی های سرویس شبکه خصوصی مجازی تلفن همراه ایرانسل عنوان کرد.
با تامین پهنای باند و رفع اشغال شارژ اتوماتیک ایرانسل فضای فرکانسی وایمکس ایرانسل عرضه میشود
وی به ارایه سرویس هایی همچون اعلام مانده حساب و انتقال وجه بر روی این بستر اشاره کرد شارژ اتوماتیک ایرانسل که موجب می شود تا تلفن همراه به تدریج به یک کیف پول الکترونیکی تبدیل شود.
عینی پور گفت: تعرفه سرویس های وایمکس پس از مشخص شدن از سوی اپراتور و تائید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قابل اجرا خواهد شارژ اتوماتیک ایرانسل بود.
سرویس های شارژ اتوماتیک ایرانسل وایمکس ایرانسل به صورت اعتباری و دائمی عرضه می شوند
معاون فنی ایرانسل درخصوص ادعاهای صورت گرفته مبنی برانجام ترمینیشن توسط ایرانسل تاکید کرد: از طرف ایرانسل هیچگونه ترمینیشنی انجام نمی شود و این امر شارژ اتوماتیک ایرانسل از لحاظ فنی ممكن نیست.
معاون فنی ایرانسل گفت: با تامین پهنای باند مورد نیاز و رفع تداخل در فضای فرکانسی تخصیص داده شده به شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل سرویس های وایمکس ایرانسل عرضه میشود.
وی همچنین از ورود شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل به حوزه بانکداری همراه خبر داد و گفت: اپراتورهای تلفن همراه می توانند در بانکداری همراه به صورت یک درگاه قرار بگیرند که این درگاه متعلق به اپراتور است و مشترکین می توانند از طریق آن به خدمات الکترونیکی مختلفی که از سوی بانک ها عرضه می شود، وصل شده و با استفاده از آن به تبادل اطلاعات بپردازند.
مدیر توسعه بازار وایمكس ایرانسل از عرضه سرویس های وایمکس ایرانسل به دو شکل اعتباری و دائمی شارژ اتوماتیک ایرانسل خبر داد.
وی تصریح کرد: سرویس VOIP بر شارژ اتوماتیک ایرانسل بستر وایمکس ایرانسل در محدوده شرکتی، شهری، بین شهری و بین المللی عرضه خواهد شد.
جعفریه، تکمیل سبد خدمات و یکپارچه سازی صنایع ارتباطی ایرانسل را از اهداف ایرانسل برای ورود به بازار وایمکس عنوان کرد و افزود: وایمکس فناوری ارتباط بیسیم است که توانایی برقراری ارتباط به شارژ اتوماتیک ایرانسل صورت ساکن و متحرک را در پهنای باند بسیار بالا ممکن می کند.
مدیر كل بازایابی مشتریان ایرانسل تصریح کرد: سرویس بانکداری همراه ایرانسل بر روی سیم کارت عرضه می شود و عدم وابستگی به گوشی و شارژ اتوماتیک ایرانسل امنیت بالا از ویژگی های آن است.
وی اظهار داشت: وایمکس یکی از دو فناوری است که نسل چهارم ارتباطات بیسیم را در دنیا ایجاد کرده و لبه تکنولوژی در انتقال شارژ اتوماتیک ایرانسل داده های پهن باند در کشور است.
مدیر توسعه شارژ اتوماتیک ایرانسل بازار وایمكس ایرانسل خبر داد:
وی اظهار داشت: مشکل دیگری که ایرانسل برای عرضه وایمکس با آن مواجه شده، درخصوص تامین لینک های بین تجهیزات شبکه وایمکس است که ایرانسل بنا بر اعلام قبلی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی لینک های مایکروویو خود را خریداری شارژ اتوماتیک ایرانسل و نصب كرده بود، اما بعد از بررسی های مجدد، رگولاتوری اعلام کرد باندهای فرکانسی که این لینک ها می توانند در آنها کار کنند در اختیار



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

محتوای ارسالی علاوه بر متن، با تصاویر و لوگوی رسانه مورد نظر همراه خواهد بود خرید شارژ مستقیم ایرانسل و مشترکین با استفاده از این سرویس از «روزنامه همراه» برخوردار شده و می‌توانند به جای ورق زدن روزنامه، خلاصه آن را روی صفحه تلفن همراه خود بخوانند.
براساس این خرید شارژ مستقیم ایرانسل گزارش، آخرین فهرست رسانه‌های عرضه شده بر روی پیشخوان ایرانسل با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۸۴۹۴ قابل دریافت بوده و متقاضیان اشتراک، کافی است کد ویژه رسانه مورد نظر خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۴۹۴ ارسال کنند.
با پیشخوان ایرانسل، مشترکین برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی، دیگر نیازی به خرید روزنامه خرید شارژ مستقیم ایرانسل و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانند از طریق ویترین ایرانسل و با تلفن همراه خود، در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری قرار بگیرند.
در پایان این تقدیرنامه ویژه، ابراز امیدواری شده که با اتکا به عنایات ایزد منان و همدلی روزافزون جامعه ورزشی ایران و ایرانسل در حمایت از ورزش ملی و همدلی روزافزون و استمرار چنین همکاری‌های موثری، درآینده شاهد الگوگیری دیگر بخش خرید شارژ مستقیم ایرانسل های جامعه تولید و صنعت کشور در جهت حمایت از ورزش کشور باشیم.
سرویس روزنامه همراه توسط خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل عرضه شد
مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به مسابقات المپیک ۲۰۱۲، سه شنبه شب و با حضور محمود احمدی نژاد، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، حمید سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، زریبافان مشاور رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک، بهرام افشارزاده دبیر کل ملی المپیک و جمع کثیری از پیشکسوتان، ورزشکاران راه یافته به این مسابقات و خانواده‌ آنان با حمایت ایرانسل در محل خرید شارژ مستقیم ایرانسل اکادمی ملی المپیک برگزارشد.
برای نخستین بار خرید شارژ مستقیم ایرانسل در کشور
سرویس روزنامه خرید شارژ مستقیم ایرانسل همراه توسط ایرانسل عرضه شد
با عرضه آزمایشی سرویس «پیشخوان ایرانسل» و برای نخستین بار در کشور، مشترکین ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل می‌توانند از طریق تلفن همراه خود و در قالب پیام چند رسانه‌ای (MMS) در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار، گزارش‌ها و تحلیل‌های روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری قرار گیرند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور خرید شارژ مستقیم ایرانسل در ادامه روند ارائه سرویس‌های متنوع و کاربردهای جدید و جذاب تلفن همراه در کشور و همگام با آخرین فناوری روز دنیا، سرویس روزنامه همراه را با نام تجاری «پیشخوان ایرانسل» در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد.
تقدیر احمدی نژاد از ایرانسل در مراسم بدرقه کاروان خرید شارژ مستقیم ایرانسل اعزامی ایران به المپیک
پس از اشتراک، هزینه هر نسخه محصول ارسال شده به متقاضی، به صورت جداگانه در حساب وی منظور می‌شود و تا قبل از ارسال دستور لغو اشتراک، نسخه‌های منتشر خرید شارژ مستقیم ایرانسل شده بر روی پیشخوان ایرانسل برای مشترک ارسال می‌شوند.
در مراسم بدرقه کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به مسابقات المپیک ۲۰۱۲، که سه شنبه شب و در محل آکادمی ملی المپیک برگزارشد، محمود احمدی نژاد با اهدای لوح تقدیری، از ایرانسل به عنوان اولین و تنها حامی کاروان اعزامی ایران به المپیک تقدیر کرد. در این لوح تقدیر، از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی و مستمر ایرانسل به عنوان نخستین و تنها حامی مالی کاروان ورزشکاران خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانی در مسابقات المپیک ۲۰۱۲ تقدیر و تشکر به عمل آمده و تاکید شده که حمایت‌های مالی و معنوی ایرانسل از سفرای ورزشی ایران در مهمترین آوردگاه ورزشی جهان با قدردانی تمامی اعضای جامعه ورزش ایران همراه است.
سومین دوره خرید شارژ مستقیم ایرانسل اجلاس توسعه صنایع ملی ایران و مراسم اعطای جایزه ملی رضایتمندی مشتریان، جایزه بین‌المللی مدیریت موفق و خلاق و همچنین گواهینامه بین المللی ایزو ۱۰۰۰۴ در زمینه رضایتمندی مشتریان، با حمایت وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان سرمایه گذاری و مشارکت اتاق بازرگانی صنایع و معادن ۱۴ استان بزرگ کشور و با حضور بهروز علی شیری، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، غلامحسین حسینی‌نیا، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، داریوش پاک‌بین، رئیس اتاق تعاون مرکزی ایران، امیر خجسته، رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، اکبر شریفی، معاون شرکت مادر تخصصی بازرگانی ایران، غلامرضا سلیمانی مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مدیرکل ACS، آلبرت یاقوزیان، معاون پژوهشی پژوهشکده وزارت امور اقتصاد و دارایی و جمع زیادی از تولیدکنندگان و مدیران برتر بخش خصوصی کشور، عصر روز سه شنبه و در محل سالن همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 • ضمنا" وایمکس برای انتقال اطلاعات از تکنیک ها و استانداردهایی نظیر AES و DESاستفاده کرده و با رمزنگاری اطلاعات، حریم شخصی امنی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را در پهنای باند وسیع خود تامین کرده که موجب امنیت در برابر استراق سمع گردیده و قابلیت مقابله با نفوذ پنهانی (Hack) را پدید آورده است.
مزایا و قابلیتهای وایمکس که آن را یکه تاز عرصه اینترنت و حریف بی رقیب شیوه های دیگر نموده است عبارتند از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل :
امروزه کاربران اینترنت در سرتاسر جهان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به جهات مختلفی در پی دستیابی به فناوری نوین وایمکس به منظور انجام هر چه سریع تر امور تجاری، آموزشی و شخصی خود هستند.
آمارها نشان می دهد تا پایان سال ٢٠٠٨ بیش از ٢٠٠ اپراتور در جهان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خدمات وایمکس را عرضه کرده اند و این آمار تا سال ٢٠١٢ به ٥٣٨ اپراتور خواهد رسید. تعداد کاربران جهانی وایمکس نیز به سرعت در حال افزایش است به طوری که از ٣٠٠ هزار کاربر در سال ٢٠٠٦ به ١٣١ میلیون کاربر در سال ٢٠١١ خواهد رسید.
• وایمکس ارائه کننده اینترنت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با سرعت واقعی است. این در حالیست که بسیاری از کاربران ADSL از سرعت غیرواقعی آن که ناشی از به اشتراک گذاشتن خدمات ADSL در میان چندین کاربر است و تحمیل هزینه های ناشی از آن، ابراز نارضایتی می کنند.
- هزینه های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اندک توسعه و نگهداری
- توسعه ظرفیت تجارت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل الکترونیک
- خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عدم تداخل امواج
شاید این سوال برای شما هم مطرح شود که تفاوت ها وبرتری های وایمکس در مقایسه با ADSL خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چیست؟
- امنیت بالا: وایمکس برای امنیت انتقال اطلاعات از روش ها و استانداردهایی نوین استفاده کرده و با رمزنگاری داده ها، حریم خصوصی امنی در برابر استراق سمع و نفوذ پنهانی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل (Hack) بوجود می آورد.- خدمات ارزش افزوده: در این فناوری استفاده از خدمات ارزش افزوده ای چون تلفن اینترنتی (VOIP) و شبکه اختصاصی مجازی (VPN) نیز گنجانده شده است.
• گذشته از هزینه ها، در بسیاری از نقاط شهر امکان دسترسی بهADSL وجود ندارد به طوری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که کاربران مجبور شده اند به سیستمهای کم سرعت و سنتی Dial-up بسنده کنند. اما با وایمکس، اینترنت در تمامی نقاط شهرهای تحت پوشش در دسترس خواهد بود. علاوه بر این با وایمکس، شهرک های صنعتی و مناطق تجاری که در حومه شهرها واقعند و با ADSL امکان ارائه خدمات به آنها وجود ندارد، از مزایای اینترنت پرسرعت بهره مند خواهد شد.
دیگر مزایا و برتریهای وایمکس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عبارتند از:
• به لحاظ فنی، وایمکس سیستم ارتباط بی سیم است و نیازی به زیرساختهای کابل کشی و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خط تلفن ندارد، اماADSL نیازمند کابل کشی و خطوط تلفن است که در بسیاری موارد هزینه های فراوانی را به کاربران تحمیل می کند.
- قیمت ارزان: ویژگیهای وایمکس به گونه ایست که آن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را به عنوان انتخابی ارزان تر نسبت به گزینه های موجود معرفی می کند.
- ایجاد زیرساخت های لازم جهت گسترش شبکه انتقال داده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ها
- بی سیم بودن: مهمترین ویژگی وایمکس، بی سیم بودن و سیار بودن آن در فواصل طولانی مانند یک شهر بزرگ است. بدون وایمکس امکان متحرک بودن کاربر تقریبا" صفر است یا به محیطی بسته محدود می شود. وایمکس باعث گسترش و افزایش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ضریب نفوذ اینترنت خواهد شد.
• با وایمکس حتی می توان به گسترش شبکه DSL نیز پرداخت، مانند اتصال به خطوط کابلی T١،E١-DSL. همچنین می توان قابلیتهای فناوری DSL را برای مسافتهای طولانی تر ارائه کرد. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
- یکپارچگی مودم، فرستنده و گیرنده رادیویی در اندازه بسیار کوچک و قابل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حمل
پشتیبانی عالی از صدا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و تصویر: از دیگر ویژگیهای وایمکس این است که علاوه بر دیتا، صدا و تصویر را نیز به خوبی پشتیبانی می کند و کاربر می تواند بدون محدودیت زمانی در تمام شبانه روز به هر مقدار که پهنای باندش اجازه دهد، دانلود و آپلود کند.
در راستای گسترش سهم بازار و توسعه سبد محصولات و خدمات، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، برنده مناقصه ارائه این خدمات شده و در تاریخ ١٠ اسفند ١٣٨٧ موفق به دریافت پروانه فعالیت گردید. ایرانسل تاکنون این خدمات را در اکثر شهرهای استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، تهران، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خراسان رضوی، خوزستان و فارس ارائه نموده است.
• با وایمکس امکان گسترش موسساتی مثل بانک ها، شرکت های تجاری و موسسات آموزشی که به اینترنت پر سرعت نیاز دارند ، امکان پذیر می گردد. باADSL شما تنها می توانید در منزل یا محل کاربه عبارتی در یک مکان ثابت از اینترنت استفاده کنید، اما قابلیت سیار و بی سیم بودن وایمکس این امکان را به شما می دهد که در تمامی نقاط تحت پوشش تنها با استفاده از مودم و اتصال آن به منبع برق و کامپیوتر شخصیتان از اینترنت پرسرعت استفاده نمایید. با این آزادی عمل شما در میهمانی ها، محل کارو جلسات و حتی مسافرت به دیگر شهرهای تحت پوشش وایمکس در تمامی طول شبانه روز از این تجربه جدید لذت خواهید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برد.
وایمکس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در مقایسه با



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

مدیر ارشد خدمات شرکتی ایرانسل با بیان اینکه تا پیش از این در تکنولوژی نسل دوم موبایل سرویس‌ها بر مبنای متن و اطلاعات بر بستر GPRS و EDGE ارائه می‌شدند شارژ مستقیم ایرانسل افزود: هم اکنون و با ورود فناوری نسل سوم و چهارم در دنیا، سرویس‌ها بر مبنای خدمات دیتا ارائه می‌شوند.
به گفته وی، در روش ارسال پیامک صوتی از طریق پیام چندرسانه‌یی، پیام ضبط شده مشترک به صورت یک فایل صوتی برای مشترک مقصد ارسال می‌شود و درصورت شارژ مستقیم ایرانسل انتخاب ارسال از طریق پیامک، مشترک مقصد با دریافت یک پیامک، از ارسال پیامک صوتی مطلع می شود و می تواند پیام را بشنود.
وی همچنین با اشاره به درآمد اپراتورهای کشورهای در حال توسعه گفت: درآمد این اپراتورها از محل پیامک ۵۱ درصد و از محل اینترنت موبایل ۳۵ درصد است و انتظار می‌رود این آمار در سال ۲۰۱۴ کاهش یابد و ۴۰ درصد آن به درآمد از محل خدمات ارزش افزوده شارژ مستقیم ایرانسل موبایل تبدیل شود.
صمدی با اشاره به گسترش مفاهیمی نظیر موبایل بانکینگ و تجارت موبایل و دولت موبایل در دنیا تصریح کرد: هم اکنون ایرانسل نیز دو نوع سرویس تجاری و عادی را برپایه خدمات ارزش افزوده در اختیار مشترکان و متقاضیان قرار می‌دهد و در شارژ مستقیم ایرانسل این زمینه اقدامات بسیاری انجام داده است.
صمدی با بیان اینکه ۷۴ درصد درآمد ایرانسل از محل پیام کوتاه و ۱۸ درصد آن مربوط به دیتا است خاطرنشان کرد: این نشان می‌دهد که پیام کوتاه نقش پررنگی شارژ مستقیم ایرانسل در کشور داشته و خدمات دیتا نیاز به توسعه بیشتر بازار دارد.
مدیر ارشد خدمات شرکتی ایرانسل با بیان اینکه براساس شارژ مستقیم ایرانسل پیش‌بینی‌ها، میزان درآمد اپراتورهای کشورهای در حال توسعه از خدمات ارزش افزوده تا سال ۲۰۱۵ به ۴۰ درصد می‌رسد، گفت: ۷۴ درصد درآمد ایرانسل از محل خدمات متنی و ۱۸ درصد آن مربوط به دیتا است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه خدمات ارزش افزوده در دنیا و گسترش سرویس‌های متنی ارزش افزوده اشاره کرد و گفت: شرکت‌های مختلف شارژ مستقیم ایرانسل ارائه اپ‌استورها را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
به گزارش ایتنا باقر صمدی مدیر خدمات شرکتی ایرانسل، در کنفرانس بین‌المللی خدمات ارزش افزوده تلفن همراه، با بیان اینکه ایرانسل تاکنون توانسته خدمات ارزش افزوده بسیار متنوعی را برای اولین بار در کشور به مشترکین خویش ارائه دهد و پشتیبان ارائه دهندگان خدمات ارزش افزوده و تامین کنندگان محتوا و تجاری‌سازی آن در کل کشور است، گفت: ایرانسل این آمادگی را دارد شارژ مستقیم ایرانسل که در دانشگاه‌های مختلف از کرسی‌های مربوط به مباحث خدمات ارزش افزوده مخابراتی حمایت کند و امکانات مادی و معنوی خود را در اختیار دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی قرار دهد.
پیغام شارژ مستقیم ایرانسل صوتی ایرانسل
به گزارش شارژ مستقیم ایرانسل پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایسنا، آرش کریم بیگی – مدیر روابط عمومی ایرانسل – با بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس این سرویس، مشترکین می توانند در هر زمان که تمایل داشته باشند، با شماره‌ گیری شماره یک تلفن گویای ویژه، تا ۶۰ ثانیه برای مشترک مورد نظر خود پیام صوتی ارسال کنند.
وی با تاکید براینکه این آمار از روند گسترش تکنولوژی و علاقه مشتریان به استفاده از آن حکایت دارد گفت: با وجودی که در سال ۲۰۱۵ شارژ مستقیم ایرانسل فناوری نسل سوم و چهارم، تکنولوژی‌های مسلط بازار خواهند بود تمرکز بر بستر خدمات ارزش افزوده می‌تواند نقش موثری در درآمد اپراتورها ایفا کند.
سرویس پیشرفته‌ای به نام “پیامک صوتی” زمستان امسال در اختیار مشترکین ایرانسل قرار شارژ مستقیم ایرانسل خواهد گرفت.
مدیر ارشد خدمات شرکتی ایرانسل، در مورد برنامه‌های سال آتی ایرانسل نیز به ارائه خدمات مبتنی بر ویترین و اپ‌استور اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات موبایل مبتنی بر رایانش ابری، SDP ، RCS را برای ارائه به شرکت‌های تجاری شارژ مستقیم ایرانسل در دستور کار قرار خواهد گرفت.صمدی از ارائه دفتر کار همراه به سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری به عنوان استراتژی سال آینده این اپراتور خبرداد و گفت: در سال بعد دنبال آن هستیم که سرویس‌های M۲M، بانکداری همراه و پرداخت‌های خرد و پسورد یکبار مصرف و NFC به مشترکان عرضه کنیم.
او شارژ مستقیم ایرانسل گفت: در روش ارسال از طریق زنگ تلفن، مشترک گیرنده پیامک صوتی از طریق تماس ورودی متوجه دریافت پیامک صوتی می‌شود.
صمدی با بیان شارژ مستقیم ایرانسل اینکه هم اکنون در دنیا تمرکز بر حفظ مشتری به جای جذب مشتری است، تاکید کرد: تمرکز بر ارائه بسته‌های افزایشی و ارائه اپ‌استورها در دنیا گسترش پیدا کرده و هم اکنون ارائه سرویس‌ها بر اساس نیاز مشتری طبقه‌بندی می‌شود.
irancel شارژ مستقیم ایرانسل
وی با بیان اینکه درآمد آینده اپراتورهای تلفن همراه از طریق سرویس‌های دیتا به دست می‌آید به گزارش موسسه تحقیقاتی اینفورما شارژ مستقیم ایرانسل اشاره کرد و گفت: میزان درآمد اپراتورهای کشورهای در حال توسعه در سال ۲۰۰۹ از محل دیتا ۲۰ تا ۲۲ درصد بوده که پیش‌بینی می‌شود این درآمد تا سال ۲۰۱۵ به ۴۰ درصد برسد. این در حالی است که این رقم در کشورهایی مانند ژاپن و آمریکای شمالی هم اکنون ۴۰ درصد برآورد می‌شود.
صمدی با بیان اینکه درآمد ایرانسل بعنوان اپراتور پیشرو در حوزه خدمات ارزش افزوده کشور، در سال ۲۰۰۸ از محل دیتای با احتساب پیامک ۲۴ درصد بوده که هم اکنون این رقم به ۳۰ درصد رسیده است اضافه کرد: درآمد ایرانسل از محل دیتا بدون احتساب SMS که شارژ مستقیم ایرانسل خدمات ارزش افزوده را شامل می‌شود در سال ۲۰۰۸ حدود ۲ درصد بوده که به ۵ درصد در سال جاری رسیده است.
به گفته مدیر روابط عمومی ایرانسل، از دیگر قابلیت‌های این سرویس جدید، امکان ارسال همان پیام برای مشترکین دیگر است به گونه‌ای که مشترکین می توانند پیام ضبط شده خود را برای چند مشترک و به اشکال گوناگون شامل پیام چندرسانه‌ای، پیامک و یا زنگ تلفن ارسال کنند. شارژ مستقیم ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

- شناسایی بازار بکر و خالی از رقبای جدی: بازار ایران در زمینه تکنولوژهای نوین به خصوص تلفن همراه بازاری دست نخورده به حساب می اید و ایرانسل با شناسایی این بازار بکر توانسته بازار مناسبی را برای فعالیت پیدا کند. و با ارائه خدمات مناسب و جلب حد متوسطی از رضایت سود سرشاری را به دست آورده است.- گسترش سریع مناطق تحت پوشش: ایرانسل در اوایل کار در سه شهر بزرگ تهران تبریز و مشهد شروع به فعالیت کرد . طی پنج سالی که از عمر ایرانسل میگذرد توانسته 1874شهر و 22هزار روستا و 20هزار کیلو متر از جاده های کشور را شارژ اتوماتیک ایرانسل پوشش دهد در این زمینه پیشرفت چشم گیری داشته است . در مقام مقایسه با دیگر اپراتورها پیشرفت بسیار بالایی داشته است. حتی نسبت به برنامه از پیش تعیین شده نیز جلوتر رفته است .ایرانسل تقریبا 85درصد جمعیت کشور را تحت پوشش آنتن هایش قرار داده است .
همرا اول که مالکیت آن دولتی است. شرکت های دولتی بروکراسی شدیدی دارند و با پیچیدگی های خاصی دست به گریبان هستند همراه اول شارژ اتوماتیک ایرانسل نیز از این قاعده مستثنی نیست. موضوع قابل توجه دیگر قیمت های بسیاربالای همراه اول بود که باعث میشد توان رقابت با ایرانسل را از دست بدهد.
عوامل داخلی دخیل در موفقیت ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل
3-رهبری هزینه در ارائه خدمات نسبت به سایر رقبا به خصوص همراه اول:در طول سالهای اولیه ورودتلفن همراه به ایران تنها ا پراتور در بازار ایران همراه اول بود که سیم کارت هایی با قیمت بسیار بالایی عرضه می کرد. ودر آن زمان سیم کارت های این شرکت کالایی لوکس محسوب میشد که بسیاری از مردم به خصوص دهک های پائین جامعه قادر به خرید آنها نبودند . شارژ اتوماتیک ایرانسل در همین زمان بود که ایرانسل با ارائه سیم کارت های دائمی و اعتباری ارزان قیمت توانست سهم بازار خود را به سرعت افزایش دهد.
-پیامگیر صوتی: باز هم ایرانسل به پیشتازهای خود ادامه داد و این بار پیامگیر صوتی را ارئه کرد .هنگامی که گوشی موبایل شما خاموش ویا شما فرصت پاسخگویی به آن را ندارید و اینجاست که این خدمت به کار شما می اید شارژ اتوماتیک ایرانسل .
-پیامک تصویری: اصولا تکنولوژی های جدید برای انسان جذابیت دارد .در این میان پیامک تصویری نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای مردم ایران ارسال تصاویر جذابیت خاصی داشت که می توانستند زیباترین و خاطره انگیز ترین لحظات زندگی خود را که ثبت کرده اند برای دوستان و نزدیکان خود شارژ اتوماتیک ایرانسل ارسال کنند و انها را در این زیبایی سهیم کنند .
4-ارائه خدمات با تکنولوژی بالا در کنار تلفن همراه:ایرانسل همواره در بازار ایران در شارژ اتوماتیک ایرانسل پی تکنولوژی های نوین بوده و موفقیت خوبی نیز در این زمینه کسب کرده است.
عوامل محیطی دخیل در موفقیت شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل
1.شرایط فرهنگی و اجتماعی جامعه ایران: ما ایرانیان مردمی احساسی هستیم و در مراودات روزمره از تعارفات بسیار زیادی استفاده میکنیم و گاهی اوقات در این زمینه افراط شارژ اتوماتیک ایرانسل می کنیم .این خصوصیت فرهنگی ما در ارتباطات از راه دور به خصوص تلفن همراه نیز سرایت پیدا کرده است . به طوری که چندین برابر استاندارد جهانی از تلفن همرا استفاده می کنیم .مکالمات طولانی و استفاده بیش از حد نیاز پیامک باعث شده سود های کلانی به شرکت های مخابراتی و به خصوص رهبر بازار یعنی ایرانسل برسانیم.
-اینترنت موبایل:اولین شرکت عرضه کننده اینترنت موبایل در ایران شرکت ایرانسل است که با استقبال خوبی از طرف مردم هم مواجه شد و پس از آن همرا اول اینترنت شارژ اتوماتیک ایرانسل موبایل را عرضه کرد. ایرانسل با متنوع سازی بسته های اینترنت موبایل هنوز هم در بازار ایران پیشتاز است.
3.نیاز روز افزون مردم ایران به تلفن همراه:در کشورهای توسعه یافته علاوه بر نسل اول تلفن همراه نسل های دوم و سوم نیز راه اندازی شده بود در حالی که در کشور ما این ضعف جدی و نیاز شدید مردم احساس میشد . با وجود ارتباطات گسترده جهانی از طریق اینترنت ودیگر شبکه های ارتباطی مردم ایران نیز کم بیش از این پیشرفت ها اطلاع داشتند و خواستار شبکه های ارتباط از راه دور به خصوص شارژ اتوماتیک ایرانسل تلفن همراه بودند. ایرانسل نیز در اوج احساس نیاز به تلفن همراه وارد بازار ایران شد و به شایستگی توانسته به این نیاز مردم پاسخگو باشد و گوی میدان را از دیگر رقبا برباید.
در حال حاضر قیمت سیم کارت های ایرانسل بسیار ناچیز است شارژ اتوماتیک ایرانسل و با مبلغی بسیار اندک تحویل مشترکان می شود و بیشتر درامد شرکت از خدمات اصلی و فرعی که به مشتریان ارائه می شود بدست می اید .
-وایمکس(اینترنت بی سیم ایرانسل):ایرانسل سرویس وایمکس خود را با تبلیغاتی گسترده در خصوص امکان جابه جایی کاربر آغاز کرد و با توجه به شارژ اتوماتیک ایرانسل مناطق تحت پوشش و آنتن های گسترده در سراسر کشور توانست بازار نسبتا خوبی را بدست آورد. جدی ترین انتقاد کاربران وایمکس این است که با کوچکترین جابه جایی در مودم دچار پرش آنتن و یا از دست دادن سیگنال می شوند ایرانسل برای رفع این مشکل هنوز اقدامی نکرده است .
تالیا شرکت دیگری است که در بازارایران فعالیت میکند .تالیا به علت کندی توسعه مناطق شارژ اتوماتیک ایرانسل تحت پوشش بخش اعظمی از بازار را به ایرانسل سپرد.
2.بازاری تقریبا خالی از رقیب: شارژ اتوماتیک ایرانسل زمانی که ایرانسل وارد بازار ایران شد رقیب جدی پیش روی خود ندید .سال 85 که ایرانسل شروع به فعالیت کرد تنها دو شرکت در زمینه تلغن همراه در ایران فعالیت میکردند یکی همراه اول و دیگری تالیا.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

به گزارش موبنا و به نقل از شارژ سل قریب به 7 سال از آغاز به کار اپراتور چند ملیتی ام‌تی‌ان-ایرانسل میگذرد. نزدیک به همین مدت نیز بر اساس شارژ اتوماتیک ایرانسل قانون مقرر شده بود که 21 درصد از سهام این اپراتور به بورس عرضه شود.
از همان زمان که ایرانسل پا به عرصه سیستم ارتباطی ایران گذاشت همواره بحث واگذاری سهام آن مطرح بوده است. اکنون نزدیک به یک سال است که واگذاری 21 درصد از سهام ایرانسل در کمیسیون تنظیم مقررات شارژ اتوماتیک ایرانسل مطرح شده و هنوز نتیجه آن اعلام نشده است.
ردر سال 2011 تعداد مشترکین ایرانسل 35 میلیون بوده است که 45.5 درصد از شارژ اتوماتیک ایرانسل بازار تلفن همراه کشور را به خود اختصاص داده است.
به این ترتیب 6 سال گذشته و شارژ اتوماتیک ایرانسل اراده‌ای نیز برای برخورد قاطع با این قانون شکنی اپراتور زرد مشاهده نشد. اما ظاهراً تغییر رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منجر به تغییراتی در نحوه برخورد و سیاست‌‌های این نهاد مقررات گذاری با ام‌تی‌ان-ایرانسل شده است.
بنا به دلایلی که هیچگاه به شکل شفاف عنوان نشد، اپراتور ام‌تی‌ان-ایرانسل توانست واگذاری سهام خود را به خاطر مخالفت شریک خارجی خود! یعنی MTN به تعویق بیندازد. این در حالیست که عرضه سهام این شرکت چند ملیتی که حق ملی و قانونی کشور محسوب می‌شود در سال‌های اخیر و به بهانه‌ای عجیب معطل جلب رضایت خارجی‌ها بود!نکته قابل تامل دیگر برخورد مداراگونه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با این اپراتور چند ملیتی بود. این سازمان که وظیفه نظارت بر وضعیت کلیه خدمات، قیمت‌ها و وضعیت سهام و سهامداران اپراتورها را بر عهده شارژ اتوماتیک ایرانسل دارد نسبت به اصرار بر تخلف سرمایه گذار خارجی که در سال‌های اخیر چندین برابر سرمایه گذاری خود در ایران را به دست آورده در موضع سکوت قرار داشت.
رگولاتور جدید تا چه زمانی عرضه سهام این اپراتور را به شارژ اتوماتیک ایرانسل سرانجام خواهد رساند؟ این پرسش‌هاییست که افکار عمومی پیگیر آن خواهد بود.واگذاری 21 درصد از سهام ایرانسل
همچنین مدیرعامل شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل نیز پیش از این گفته بود این موضوع که ایرانسل ملزم به واگذاری 21 درصد است یا خیر پیش از این از کمیسیون تنظیم مقررات استعلام شده بود و همچنان منتظر پاسخ رگولاتوری هستند.
ردر سال 2011 تعداد مشترکین ایرانسل 35 میلیون بوده است که 45.5 درصد از بازار تلفن همراه شارژ اتوماتیک ایرانسل کشور را به خود اختصاص داده است.
طبق گزارش بیزینز مانیتور ماه دسامبر 2012 ، آماری که از درآمد سرانه ایرانسل در دسامبر 2011 منتشر شده است به ازای هر کاربر مبلغی برابر 8500 تومان به میانگین در ماه بوده است. این مقدار بیانگر 2.5 درصد رشد نسبت شارژ اتوماتیک ایرانسل به سال قبل می باشد.
رضا تقی پور در پاسخ به این سئوال اظهار داشت: وضعیت کاملاً مشخص است و باید این سهام واگذار شود. وی در عین حال افزود: منتظریم شرایط اقتصادی برای واگذاری 21 درصد سهام ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل مناسب شود و سپس آن را برای واگذاری آماده کنیم.
البته مسئولان ایرانسل معتقدند که مسئله واگذاری 21 درصد از سهام ایرانسل مربوط به مناقصه زمان ترکسل است و با عدم موفقیت ترکسل، این شرط به خودی شارژ اتوماتیک ایرانسل خود منتفی می شود.
نکته پایانی به علت خط مشی مدیریت سابق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باز می‌گردد. شارژ اتوماتیک ایرانسل لذا این پرسش در خصوص عملکرد سازمان مذکور پابرجاست که چرا و بر چه اساس و چگونه طی سال‌های قبل با این اپراتور چند ملیتی مدارا شده است؟ آیا این به مفهوم 6 سال بازی با منافع ملی و منفعت کشور از این بابت نیست؟
طبق گزارش بیزینز مانیتور ماه دسامبر 2012 ، آماری که از درآمد سرانه ایرانسل در دسامبر 2011 منتشر شده است به ازای هر شارژ اتوماتیک ایرانسل کاربر مبلغی برابر 8500 تومان به میانگین در ماه بوده است. این مقدار بیانگر 2.5 درصد رشد نسبت به سال قبل می باشد.
اخیراً رییس سازمان مذکور اعلام کرده واگذاری سهام ام‌تی‌ان-ایرانسل به سهامداران قطعیست. اگرچه وی تاکید کرده این کار شارژ اتوماتیک ایرانسل بر اساس توافق بین رگولاتوری و سهامداران فعلی ایرانسل انجام خواهد شد اما توافق برای اجرای یک تکلیف قانونی نیز در نوع خود جای تامل دارد و امید می‌رود توافق مذکور دچار مرور زمان و تداوم تضییع یک حق قانونی و عدم شفافیت در عملکرد اپراتور چند ملیتی ام‌تی‌ان-ایرانسل نشود.
رابطه شارژ اتوماتیک ایرانسل تغییر رییس رگولاتوری با سهام ام‌تی‌ان-ایرانسل
البته این رشد فقط در زمینه مکالمه نبوده، بلکه بیشترین مقدار این رشد درآمد در شارژ اتوماتیک ایرانسل بخش دیتا بوده است. این در حال است که میانگین مکالمه ماهانه با ایرانسل برای هر کاربر نزدیک به یک ساعت بوده است. این در حالی است که رقم درآمد سرانه هر کاربر در سال 2009 این رقم کمتر از 8000 تومان بوده است.
درآمد ایرانسل از هر کاربر خود چقدر است؟ شارژ اتوماتیک ایرانسل
البته این رشد فقط در زمینه مکالمه نبوده، بلکه بیشترین مقدار این رشد درآمد در بخش دیتا بوده است. این در حال است که میانگین مکالمه ماهانه با ایرانسل برای هر کاربر نزدیک به یک ساعت بوده شارژ اتوماتیک ایرانسل است. این در حالی است که رقم درآمد سرانه هر کاربر در سال 2009 این رقم کمتر از 8000 تومان بوده است.
رابطه تغییر رییس رگولاتوری با سهام شارژ اتوماتیک ایرانسل ام‌تی‌ان-ایرانسل
رابطه تغییر رییس رگولاتوری شارژ اتوماتیک ایرانسل با سهام ام‌تی‌ان-ایرانسل
درآمد ایرانسل از شارژ اتوماتیک ایرانسل هر کاربر خود چقدر است؟



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1391 | نظرات ()