نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

وی از جمله موفقیت‌های ایرانسل را راه‌اندازی پروژه شارژ مستقیم ایرانسل دسترسی و استفاده از خدمات بانکی عنوان کرد که درحال حاضر ۲۰ بانک با ارایه مجموعه خدمات خودپرداز، اینترنت، پایانه فروشگاهی، وب کیوسک، تلفن همراه، بانکداری همراه و شارژ مستقیم در زمینه ارایه خدمات بانکداری همراه با ایرانسل همکاری می‌کنند.
شبکه توزیع، فروش و خدمات پس شارژ مستقیم ایرانسل از فروش ایرانسل
رونمایی از «درگاه خدمات مبتنی بر موقعیت» به عنوان سرویسی جهت آگاهی از موقعیت مکانی کارکنان، ماشین آلات، پخش کننده ها و دیگر منابع و افراد به همراه قابلیت تعریف سیستم ها و فرآیندهای شرکتی و تعریف خدمات جدید آخرین بخش از مراسم این روز بود. شارژ مستقیم ایرانسل
مهندس علیرضا قلمبر دزفولی روز شنبه و در نشست خبری ویژه شارژ مستقیم ایرانسل پنجمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل گفت: این نرخ در شهرهای بزرگ کشور مانند تهران به دلیل محدودیت‌هایی که برای ایجاد سایت‌ها وجود دارد، یک و چهار دهم درصد، در شیراز هفت دهم درصد، در مشهد هفتاد و پنج صدم درصد، در اصفهان و کرج کمتر از یک درصد و در ساری نیز به کمتر از شش دهم درصد رسیده است.
مدیرعامل ایرانسل از افزایش نقاط توزیع و فروش و دسترسی مشترکان به امکانات و خدمات ایرانسل و خرید شارژ به یک میلیون و ۴۰۰ هزار نقطه خبر داد و گفت: رشد سالانه ترکیبی این شبکه ۱۸۰ درصد است و در این میان فروش الکترونیکی معادل ۶۴ درصد از کل فروش پین‌های ایرانسل را به خود اختصاص داده که یکی از رکوردهای بین‌المللی مختص به شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل است و موفق شدیم ۸۶ درصد رشد ترکیبی در فروش الکترونیکی ایجاد کنیم.
مدیرعامل شبکه تلفن همراه ایرانسل با اشاره به اینکه طبق پروانه این اپراتور قطع ناخواسته مکالمات مشترکان ایرانسل در پایان سال ششم قراردادی تا ۱.۵ درصد مجاز است، از متوسط هشتاد شارژ مستقیم ایرانسل و پنج صدم درصدی قطع ناخواسته مکالمات مشترکین ایرانسل خبر داد.
وی با اشاره به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات درخصوص عدم محاسبه هزینه مکالمات کمتر از ۳ ثانیه که به دلیل اشکال در شبکه تلفن همراه اپراتورها قطع می‌شوند، گفت: در شبکه ایرانسل ۹۹ و بیست و پنج صدم درصد از کل تماس‌های زیر ۳ ثانیه بنابر اراده شارژ مستقیم ایرانسل تماس گیرنده یا مخاطب تماس قطع می‌شود.
درگاه خدمات مبتنی بر موقعیت شارژ مستقیم ایرانسل
مدیرعامل ایرانسل بین شهرهای بزرگ کشور، بعد از تهران بیشترین قطع تماس را متعلق به اصفهان اعلام کرد و گفت: البته تعداد سایت‌ها در شارژ مستقیم ایرانسل اصفهان افزایش بیشتری یافته‌اند و چون اصفهان یک شهر تاریخی است، راه‌اندازی سایت‌های BTS در آن شهر با محدودیت هایی مواجه است و امیدواریم تا پایان سال جاری با نصب بیش از ۳۰ آنتن جدید در شهر اصفهان، این مشکلات کاهش یابند.
آنطور که ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل اعلام کرد، افزایش شفافیت در مدیریت ناوگان، تسهیل و بهبود برنامه ریزی منابع، افزایش سرعت عکس العمل در موقعیت های اضطراری، ایجاد فرصت های جدید برای شرکت ها جهت ارائه خدمات نوین، افزایش وفاداری مشتریان با توجه به اطمینان آنها از ارائه خدمات مورد نیاز در هر مکان، بازتعریف بهینه سیستم های داخلی شرکت با امکانات و فرآیندهای مبتنی بر موقعیت از جمله مزایای ویژه این سرویس بود.
او افزود: از هفتاد و پنج صدم درصد قطعی مکالمات کمتر از ۳ ثانیه، ۴۲ صدم درصد به دلیل خارج شدن از شارژ مستقیم ایرانسل حوزه پوشش و ۹صدم درصد به دلیل اختلالات و دلایل فنی داخل شبکه قطع می‌شود که صادرکننده پروانه تا ۱.۵ درصد آن را مجاز دانسته است.
سیستم شارژ مستقیم ایرانسل ماشین به ماشین (M2M)
گزارش کامل نشست خبری پنجمین شارژ مستقیم ایرانسل سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل
به گفته دزفولی در حال حاضر ۱۸ توزیع کننده اصلی، ۹۰۶۰ عاملیت فروش و خدمات بعد از فروش رسمی و کددار، یک میلیون و شارژ مستقیم ایرانسل ۱۸۰ هزار پایانه فروشگاهی، ۱۸هزار و پانصد خودپرداز و بیش از ۲۰۰ هزار فروشنده توزیع و فروش سیم کارت ها و کارتهای شارژ ایرانسل را برعهده دارند.
ایرانسل اعلام کرد که مدیریت ناوگان، قرائت دستگاه¬های اندازه¬گیری از راه دور ،مدیریت امنیت شعبات دور و نزدیک یک سازمان، کنترل دستگاه های فروش خودکار (vending machines)، مدیریت ابزارآلات مربوط به کنترل ترافیک شهری، سیستم¬های هوشمند مدیریت ساختمان و مانیتورینگ تجهیزات صنعتی از جمله حوزه های کاربرد این سرویس محسوب می شود. بنا بر اطلااعات منتشر شده درباره این سرویس، با استفاده از آن، دسترسی به بسیاری از ماشین¬آلات که در مناطق مختلف به صورت ثابت شارژ مستقیم ایرانسل و متحرک قرار دارند، تسهیل شده و مدیریت آنها به طور متمرکز و با هزینه¬های بسیار پایین¬تر امکان¬پذیر خواهد شد.
شرکت ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل در مراسم رونمایی از محصولات جدید خود از راه اندازی سرویسی به نام «سیستم ماشین به ماشین (M2M)» خبر داد و اعلام کرد: بر اساس این سرویس جدید، امکان مدیریت یکپارچه و هوشمند ادوات و ماشین آلات از راه دور کارخانجات و شرکت های خدماتی فراهم شده است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

محققان دانشگاه یال آمریکا دریافتند قرار گرفتن در معرض تشعشعات تلفن همراه در جریان بارداری بر رشد مغزی نوزاد تاثیر می‌گذارد و چه بسا موجب بروز مشکلات رفتاری از جمله بیش شارژ اتوماتیک ایرانسل فعالی، نگرانی و ضعف حافظه در آنها می‌شود.محققان بعد از تحقیقات خود روی موش‌ها دریافتند که تلفن‌های همراه بر جنین در رحم مادر تاثیر منفی می‌گذارد، اما برخی محققان انگلیسی این تحقیقات را رد کرده و آن را «نگران‌کننده و توجیه‌ناپذیر» خواندند. این محققان انگلیسی گفتند که جنین موش‌ها شاید در معرض دوز بسیار بالاتری از تشعشعات نسبت به جنین انسان قرار گرفته‌اند. آنها افزودند: تمام بدن موش در معرض تشعشعات قرار می‌گیرد در حالی که زنان باردار تلفن همراه خود را با فاصله دست کم یک متر از رحم حمل می‌کنند. بر اساس گزارش‌ها، امواج پخش شده از تلفن همراه از نوع امواج رادیویی قوی هستند که برای بدن انسان مضر است و باعث سرطان و بیماری‌های مغزی می‌شود. امواج گوشی تلفن همراه از همه بیشتر سلامت انسان را به خطر می‌اندازد زیرا گوشی تلفن همراه با بدن انسان در تماس است.
پس شاید اصلا برایشان مهم نباشد که تلفن‌همراهشان قابلیت ارسال ایمیل دارد یا نه. یا برخی دیگر که علاقه زیادی به بازی با موبایل دارند، پردازنده گرافیک، تعداد پیکسل‌ها، رابط کاربری و شارژ اتوماتیک ایرانسل حتی اندازه صفحه‌نمایش و چیدمان کلیدها نیز برایشان اهمیت دارد.
پرکاربردترین شارژ اتوماتیک ایرانسل امکانات تلفن‌همراه
تقریبا ۳۹ سال از اختراع اولین تلفن‌همراه دستی توسط مارتین کوپر می‌گذرد. بی‌شک خود او نیز فکرش را هم نمی‌کرد وسیله‌ای که منحصرا برای برقراری تماس تلفنی اختراع کرده، روزی این همه کاربردهای گسترده داشته باشد. گذشت زمان موبایل‌ها را مانند فلزات آبدیده مقاوم شارژ اتوماتیک ایرانسل کرد تا در برابر هرگونه فناوری جدید دوام بیاورند. امروزه دیگر تلفن‌همراه، صرفا تلفن‌همراه نیست.
هر چند که کاربرد شارژ اتوماتیک ایرانسل تلفن همراه این روزها در حال افزایش است اما دانشمندان همچنان بر مشکلات احتمالی بهداشتی توسط این دستگاه هشدار می‌دهند. محققان آمریکایی به تازگی هشدار دادند که استفاده مادران باردار از تلفن همراه چه بسا نوزادان آنها را در آینده با خطر مشکلات رفتاری روبه‌رو کند.
عکاسی شارژ اتوماتیک ایرانسل و فیلمبرداری 15/19 درصد
بر همین اساس پرکاربردترین قابلیت‌های شارژ اتوماتیک ایرانسل تلفن‌همراه از نظر کاربران ایرانی به شرح ذیل است:
ارسال و دریافت پیام کوتاه 85/22 درصد شارژ اتوماتیک ایرانسل
تحقیقات گوناگونی در مورد عوارض ناشی از استفاده از تلفن همراه انجام شده است به عنوان مثال؛ امواج پخش شارژ اتوماتیک ایرانسل شده از تلفن همراه روی دستگاه تناسلی اثر گذاشته و باعث کاهش یا ناباروری در مردان، سقط جنین در زنان و پیدایش ناهنجاری‌های مادرزادی در جنین می‌شود. این امواج همچنین دستگاه ایمنی را ضعیف کرده و با اثری که بر قلب به جا می‌گذارد؛ باعث افزایش فشار خون می‌شود.
شركت سامسونگ بتازگی خبر تولید موبایل‌های جدید Galaxy S III را اعلام كرده است و بر اساس اظهارات مسوولان كمپانی سازنده، كاربران از موبایل گلكسی اس.3 انتظارات بسیار زیادی دارند تا جایی كه برخی كاربران، آن را با iPhone 4S مقایسه كرده و این دو را رقیب سرسخت یكدیگر می‌دانند. یكی از مهم‌ترین پیش‌بینی‌ها در زمینه امكانات این گوشی داشتن پردازشگر‌های شارژ اتوماتیک ایرانسل چهار تایی است؛ این در حالی است كه این گوشی‌ها چنين پردازشگرهایی ندارند، در عوض در داخل آنها از نوع پردازشگر‌های دو هسته‌ای Snapdragon جا سازي شده است.
موبايل در شارژ اتوماتیک ایرانسل خدمت سلامتي
به کمک يك فناوری جدید، شما می‌توانید از طریق موبايل یا تبلت خود از هزاران کاربرد پزشکی استفاده کنید. به عنوان مثال با ایستادن دربرابر این ابزارها ضربان قلب شما اندازه‌گیری می‌شود. شما می‌توانید عکسی از هر مشکل پوستی خود را برای متخصص پوست بفرستید و او پس از بررسی آن براي تجویز پزشکی با شما تماس خواهد گرفت. اين كاربرد سال گذشته در سوئيس در دسترس متقاضيان قرار گرفت.اکنون در برن، روی طرحی کار می‌شود که در آن حدود 80 پزشک آمادگی خود را برای انجام مشاوره پزشکی تلفنی در اتاق جراحی اعلام کرده اند. تصور بر این است که می‌توان سالانه برای چهارصد هزار نفر این کار را انجام داد. برنارد تایسر، مشاور فنی مي‌گويد: شیوه مراقبت‌های اولیه بهداشتی و درمانی بیماران تغییر کرده، زیرا اولین شارژ اتوماتیک ایرانسل نسل موبايل‌ها برای آگاه‌سازی و تجویز دارویی بیمار به جای ملاقات پزشک، در راه است.مشاوره تلفنی، به شصت درصد از بیماران کمک می‌کند تا پس از یکبار مشاوره با متخصص، بتوانند به مراقبت از خود ادامه دهند.با این انقلاب در عرصه مشاوره پزشکی، کاربردهای هر چه بیشتری عرضه می‌شود. مثلا مبتلایان به دیابت می‌توانند از طریق مشاوره تلفنی میزان گلوکز خود را اندازه‌گیری کنند. اما این کاربردها، با هشدار پزشکان نیز روبه‌رو است. آنها می‌گویند که این ابزار هرگز جایگزین پزشکان متخصص نخواهد شد و مانند هر ابزار دیگری باید درست مورد استفاده قرار گیرد.
می‌تواند برای شما نقش یک وسیله پیام‌رسانی، یک دوربین، کنسول بازی، ماشین حساب، ساعت، دستیار شخصی، رادیو و حتی دستگاه مسیریاب باشد. اما بی‌شک برخی از کاربران در مورد تمامی کاربردهای تلفن‌همراه بی‌اطلاع هستند یا اصلا از آنها استفاده نمی‌کنند. به طور مثال کاربرانی هستند که از تلفن‌همراهشان فقط برای شارژ اتوماتیک ایرانسل برقراری تماس تلفنی و ارسال پیام استفاده می‌کنند.
چندی پیش وبلاگ گفت‌وگوی نوکیا از کاربرانش برای شرکت در نظرسنجی دعوت کرد تا با شرکت در آن، نظرات شارژ اتوماتیک ایرانسل خود را در مورد پرکاربردترین قابلیت‌های تلفن‌همراه بعد از برقراری تماس تلفنی بیان کنند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 1 فروردين 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 ... 15 صفحه بعد