نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

این گوشی کوچک سونی اریکسون دارای صفحه نمایش 2.55 اینچی است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست. ایرانسل یک دو سه
همچنین از قابلیت های تعبیه شده در x8 این برند می توان به صفحه نمایش سه اینچی لمسی ایرانسل یک دو سه با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا 16 گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری 3.15 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروئید و مرورگر اینترنتی اشاره کرد.
از دیگر گوشی های خوش فروش سونی می توان به مدل های ایرانسل یک دو سه Xperia Arc S و LIVE اشاره کرد که به تریتب با قیمت 650 و 390 هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
فروشندگان گوشی های ایرانسل یک دو سه سونی مدل های Xperia mini و x8 این برند را به عنوان پرفروش ترین های این برند در سطح بازار تلفن همراه معرفی کردند.
X10 mini مجهز به یک دوربین پنج مگاپیکسلی با وضوح تصویر 1920در2560 پیکسل و فلش ایرانسل یک دو سه LED است.
فروشندگان گوشی های سونی از افزایش قیمت215 هزار تومانی گوشی Xperia Arc S سونی اریکسون در سطح بازار خبر ایرانسل یک دو سه دادند.
فروشندگان گوشی های سونی معتقدند که قیمت گوشی های موجود در بازار ارتباط ایرانسل یک دو سه مستقیمی با نوسانات نرخ ارز دارد و این افزایش قیمت نیز از افزایش نرخ دلار نشات گرفته است.
این گوشی خوش فروش سونی که توانسته با برخورداری از امکانات بالا مورد تقاضای بیشتر علاقمندان این برند قرار گیرد چندی پیش با قیمت 530 ایرانسل یک دو سه هزارتومان به فروش می رسید اما هم اکنون این مدل با افزایش قیمت 215 هزار تومانی به بهای 745 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
گوشی Xperia X10 mini سونی ایرانسل یک دو سه اریکسون از نسخه 1.6 آندرویید بهره می‌برد. سونی اریکسون توانسته ساختار منو را شخصی کند.
حافظه داخلی این گوشی توسط مموری ایرانسل یک دو سه کارت microSD تا 16 گیگابایت ارتقا می یابد.
صفحه نمایش لمسی 4.2 اینچ خازنی ال سی دی با نور زمینه LED ، نسخه 2.3.4 آندروید (Gingerbread)، پردازنده Adreno 205 GPU ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسل با کانون اتوماتیک ، فلاش Geotagging ، LED و پانوراما 3D Sweep، GPS با A-GPS، محل کارت حافظه microSD تا 32 گیگابایت، شتاب سنج و حسگر Proximity، سوکت صوتی استاندارد 3.5 میلی متری، رادیو FM استریو با RDS، پورت MicroUSB (شارژ) و نسخه 2.1 ایرانسل یک دو سه بلوتوث استریو، شماره گیری صوتی، ادغام با فیس بوک، پورت MicroHDMI و طراحی باریک از جمله امکانات گوشی خوش فروش Xperia Arc S به شمار می آید.
به گزارش خبرنگار موبنا، افزایش نرخ ارز طی روزهای گذشته ایرانسل یک دو سه و همچنین کاهش واردات قانونی و غیرقانونی باعث شده تا بیشتر گوشی های موجود در بازار از جمله Xperia Arc S سونی شده است.
به گزارش خبرنگار موبنا، دو مدل فوق به دلیل برخورداری از قیمت و امکانات ایرانسل یک دو سه مناسب توانسته شمار بالایی از تقاضای مشتریان این برند را از آن خود کند.
آنها بر این باورند که در پی افزایش قیمت مجدد ارز همچنان شاهد رشد قیمت این کالای دیجیتالی ایرانسل یک دو سه خواهیم شد.
Timescape نرم افزاری است که تمامی ارتباطات کاربر را با هم ارایه می‌دهد و تصویری از SMS ، MMS ، ایمیل، تماس‌های ناموفق را روی یک صفحه نشان می‌دهد. ایرانسل یک دو سه
از آنجا که صفحه نمایش گوشی خازنی است، از ایرانسل یک دو سه حساسیت کافی برخورداربوده، بنابر این برای لمس صفحه نمایش به نیروی زیادی نیاز ندارید.
همچنین دارای تعداد زیادی آیکون است که ایرانسل یک دو سه محتوای آنها را می‌توان براساس نوع مرتب کرد.
گوشی ایرانسل یک دو سه X10 mini سونی اریکسون که چندی پیش با قیمت242 هزار تومانی در بازار به فروش می رسید هم اکنون با قیمت292 هزار تومانی در اختیار کاربران تهرانی قرار می گیرد
فروشندگان گوشی های سونی اریکسون از افزایش قیمت 50 هزار تومانی X10 mini این برند در سطح بازار تلفن ایرانسل یک دو سه همراه خبردادند.
از مشخصات فنی گوشی پرفروش Xperia mini سونی می توان به صفحه نمایش لمسی خازنی 3 اینچ LCD با 16 میلیون رنگ، نسخه 2.3 سیستم عامل آندروید (Gingerbread) ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی با کانون اتوماتیک ، فلاش Geatagging ، شتاب سنج و حسگر Proximity ، سوکت صوتی استاندارد 3.5 میلی متری ، رادیو FM استریو باRDS و ایرانسل یک دو سه شماره گیری صوتی اشاره کرد.
نرم افزار پخش موسیقی در این گوشی به‌رغم اینکه طراحی جدیدی دارد، دارای ویژگی‌ها و امکانات جدیدی نیست. ایرانسل یک دو سه
وضوح تصویر کم، محدودیت نرم افزارهای سازگار با دستگاه، نداشتن باتری قابل تعویض و نداشتن قابلیت شماره‌گیری هوشمند از نقاط ضعف ایرانسل یک دو سه گوشی X10 mini بسیار به شمارمی آید.
این گوشی سونی اریکسون 88 گرم وزن دارد و در ابعاد 16در50در83 میلی‌متری ساخته شده است و ایرانسل یک دو سه تا کنون در بازارتلفن همراه ایران از استقبا خوبی برخوردار شده است.
به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از فعالان، افزایش نرخ ارز طی ماه های گذشته باعث شده تا تمامی گوشی ایرانسل یک دو سه های موبایل از جمله x10 mini سونی اریکسون با افزایش قیمت فوق در بازار عرضه شوند.
وضوح مناسب صفحه نمایش این گوشی در زیر نور خورشید به عنوان یکی از مزایای XPERIA X10 ایرانسل یک دو سه mini به شمار می آید.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

لنز کیت این دوربین 20 تا 50 میلیمتر فاصله کانونی را پوشش می‌دهد و حداکثر ضریب دیافراگم شارژ اتوماتیک ایرانسل آن در 20 میلیتر 3.5 و در 50 میلیتر 5.6 است. این لنز فاقد سیستم لرزش گیر اپتیکال است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
مورد بعدی که تا حدی آزاردهنده می‌باشد، پردازش بیش از حد تصویر و یا به شارژ اتوماتیک ایرانسل عبارتی Oversharpen شدن تصاویر در الگوریتم دوربین است. البته این موضوع برای کسانی که عکس‌های خام (RAW) می‌گیرند تا حدی بی معنی است. به هر حال این موضوع باعث بیشتر به چشم آمدن رنگ‌ها و تا حدی افزایش جزییات شده است و در کنار آن نویز تصاویر مخصوصا نویز کروماتیک یا رنگ دانه‌ای در سایه‌ها یا لبه ها را افزایش داده است.
کیفیت ساخت بدنه دوربین با وجود استفاده از پلاستیک بسیار خوب است و اصلا احساس یک دوربین رده پایین نیمه حرفه‌ای را به شما منتقل نمی‌کند. با این‌حال انتظار بدنه فلزی مقاوم در برابر شرایط بد آب و هوایی که چند ده میلیون تومان قیمت دارند را از این دوربین نداشته باشید، چرا که قیمت این دوربین نیز هم رده آن شارژ اتوماتیک ایرانسل دسته دوربین‌ها قرار نمی‌گیرد و بسیار ارزان تر است.
مبحث کیفیت عکس به چندین بخش تقسیم می‌شود. اول از همه به کیفیت سنسور، سپس کیفیت لنز، قدرت پردازش و الگوریتم و در انتها شارژ اتوماتیک ایرانسل دسترسی به تنظیمات و سیستم فوکس اتوماتیک.
در حالت اتوماتیک یا حالتی که تنها سرعت شاتر اتوماتیک تعیین می‌شود، این دوربین همیشه سرعت شاتر بیشتری را نسبت به رقبای خود ارائه می‌کند. در نتیجه عکس‌ها در شرایط نورپردازی نامناسب تا حدی تاریک‌تر از رقبا هستند (اما از طرفی عکس‌هایی که مثلا با دوربین 600D کانن گرفتیم روشن تر به نظر می‌رسیدند). علت این موضوع هم واضح است، نبود سیستم ضد لرزش در لنز موجب می‌شود تا دوربین در حالت عکس برداری اتوماتیک، سرعت شاتر بالاتری را اختیار کند تا عکس تار نشود. با وجود سرعت شاتر بالاتر ، باز هم گرفتن عکس شفاف در شرایط نامناسب نورپردازی دشوار است و حتما باید دست خود را به یک نقطه ثابت تکیه دهید یا از سه پایه برای عکس برداری استفاده نمایید. در نورپردازی مناسب کیفیت عکس این دوربین بسیار خوب است و به راحتی با رقبای خود شانه به شانه حرکت می‌کند. در نمونه‌ها به راحتی می‌توانید مشاهده کنید که کیفیت عکس این دوربین کاملا با معادل کانن خود رقابت می‌کند البته به شارژ اتوماتیک ایرانسل شرطی که به شدت مراقب لرزش دست خود باشید چون عدم لرزش‌گیر اپتیکال در لنز این دوربین، تاثیر منفی لرزش دست را به شدت بر روی تصاویر ایجاد می‌کند.
در مورد سنسور NX1000 باید گفت که به دلیل اندازه بزرگ و رزولوشن مناسب، مطمئنا از دوربین‌های جیبی کیفیت فوق‌العاده بهتری را ارایه می‌کند. در تست‌هایی شارژ اتوماتیک ایرانسل که انجام دادیم، این سنسور در برخی زمینه‌ها مانند دقت رنگ، وسعت دینامیک و جزییات حتی از نمونه مشابه کانن خود نیز بهتر عمل کرد. اما مشکلی که در تمامی عکس‌ها تا حدی خود را نشان می‌داد نویز در ناحیه سایه‌ها و حساسیت نه چندان رقابتی در نور کم است. البته این موضوع تا حد زیادی به لنز دوربین باز می‌گردد و از آنجایی که امکان تعویض لنز وجود دارد اگر از لنز قوی تری در آن استفاده کنید بدون شک کیفیت عکس برداری تا میزان قابل ملاحظه‌ای ارتقاء خواهد یافت. در هر صورت با وجود لنز کیت 20-55 میلیمتر فعلی و سنسور قدرتمند این دوربین در نور مناسب عکس‌هایی با جزییات بسیار بالا می‌توانید ذخیره کنید که این جزییات از دوربین‌های کانن 18 مگاپیکسلی بیشتر و در برخی موارد حتی با دوربینهای 24 مگاپیکسلی نیکون برابری می‌کند.
کیفیت فیلمبرداری نیز همانند عکسبرداری بسیار مناسب است، اما نبود سیستم ضد لرزش دست در این بخش بیشتر نمایان است. در صورتی که قصد دارید بخش عمده‌ای از وقت خود با این دوربین را به فیلمبرداری بگذرانید باز هم نباید از لنز کیت همراه دوربین استفاده کنید و حتما حداقل باید از لنز کیت رده بالاتر یعنی لنز 18-55 میلیمتری این شرکت استفاده کنید که کیفیت بهتر و سیستم لرزشگیر اپتیکالی بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. شارژ اتوماتیک ایرانسل این دوربین با استفاده از سه پایه می‌تواند تصاویر بسیار خوبی را ثبت کند. وسعت دینامیک و جزییات زیاد عکس‌های NX1000 به راحتی فایل ایجاد شده را از یک دوربین جیبی متمایز می‌کند. بالاترین کیفیت در دسترس رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و نرخ 30 فریم در ثانیه است که مدت‌هاست به صورت استاندارد در تمامی دوربین‌ها عرضه می‌شود و تنها شرکت سونی و برخی دوربین‌های جدید نرخ 60 فریم در ثانیه را ارایه می‌نمایند.
NX1000 شارژ اتوماتیک ایرانسل Samsung
کیفیت شارژ اتوماتیک ایرانسل و عملکرد عکس‌برداری و فیلمبرداری
به هر حال من به خریداران این دوربین پیشنهاد می‌کنم اگر قصد خرید این شارژ اتوماتیک ایرانسل دوربین را دارید حتما و حتما لنز 18 تا 55 میلیتر با سیستم لرزشگیر اپتیکالی شرکت سامسونگ را تهیه کنید تا بتوانید از قدرت این سنسور بهینه‌تر استفاده کنید. البته باید دید که این لنز به صورت جداگانه در بازار ایران وجود دارد یا خیر.
در مورد لنز کیت شارژ اتوماتیک ایرانسل این دوربین باید گفت که کیفیت متوسطی از نظر ساخت دارد و مشخصا هدف اصلی تولید آن، کوچک کردن اندازه بوده است. حلقه زوم و فوکس، هر دو از کیفیت متوسطی برخوردار هستند البته می‌توانستند اندکی روان‌تر و مطمئن‌تر حرکت کنند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

در قسمت زیر هم irancell123 می توانید برخی از مطالب مرتبط با واقعیت افزوده که تاکنون در صفحه دریچه قرار گرفته است را ببینید:
“واقعیت افزوده” عبارتی است که به تازگی بر سر زبان‌ها می‌چرخد، اما مفهومی ساده دارد. با یک اپلیکیشن واقعیت افزوده، گوشی هوشمند شما به irancell123 وسیله دوربینش یک تصویر زنده می‌گیرد و با استفاده از نرم‌افزار تغییراتی در آن تصویر ایجاد می‌کند. بیشترین اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده ویدیویی از دوربین دریافت می‌کنند و به طور آنی آن را دستکاری می‌کنند که نتیجه آن، دیدن چیزهای در تصویر است که در واقعیت وجود ندارند.
واقعیت افزوده را در تلفن همراه irancell123 خود تجربه کنید + دانلود
برای دوربین نیز از یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی با توانایی ضبط ویدئوی ۱۰۸۰P irancell123 کمک گرفته شده است.
Camscanner نرم افزاری قدرتمند و کاربردی است که بیش از ۴۰ میلیون کاربر از سراسر جهان دارد و irancell123 گوشی موبایل و تبلت شما را به یک اسکنر واقعی تبدیل میکند. این نرم افزار به شما این امکان را میدهد تا اسناد و مدارکی را که می خواهید اسکن کنید. نرم افزار به صورت کاملا حرفه ای و دقیق کار می کند و قابلیت اسکن انواع اسناد، مدارک، کارت ویزیت، پوستر، فاکتور، مجله، روزنامه، نامه و … را دارد. از ویژگی های مهم این برنامه می توان به ایجاد فایل PDF و قابلیت به اشتراک گزاری آن اشاره کرد.ال جی بتازگی از یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمندش به نامG2 رونمایی کرده است. این گوشی ۵‌/‌۱۳۸ در ۹‌/‌۷۰ میلی متری به یک نمایشگر فول اچ دی (با کیفیت ترین وضوح موجود در زمان حال) ۲‌/‌۵ اینچی مجهز است که قاب دور آن بسیار باریک ساخته شده و فقط ۹‌/‌۸ میلی‌متر ضخامت و ۱۴۳ گرم وزن دارد.
نکته جالب توجه در مورد G2 این irancell123 که این گوشی پیشرفته‌ترین و قدرتمندترین محصول ال‌جی و به نوعی پرچمدار خانواده موبایل این سازنده به حساب می‌آید که قصد دارد با رقبای بزرگی رقابت کند.
نقشه های مکان یابی با irancell123 ویژگی واقعیت افزوده چیست؟ + عکس
بر اساس تحقیقات ال‌جی در مورد رفتار و سبک زندگی مشتریان، این گوشی irancell123 هوشمند مزایای واقعی‌تر و زنده‌تری مانند طراحی ارگونومیک، عملکردهای کاربردی و تجربۀ کاربری پیشرفته، دارد.دکتر جونگ-سئوک پارک، رئیس و مدیر اجرایی شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی الکترونیکس، که خوشامدگوی میهمانان در این رخداد است، گفت: « تعریف ما از ابتکار در حال حاضر نوعی فناوری است که بازتابی از مشتریان باشد. ما همیشه به مشتریان گوش کرده‌ایم و در جست‌وجوی ابتکار از آنها یاد گرفته‌ایم. ما در ساخت LG G2 این تحقیق را به مراحل بالایی رساندیم. ال‌جی G2 هیجان‌انگیزترین و موفق‌ترین گوشی در تاریخ شرکت ما است.»
گیتی آرا اولین نرم افزار واقعیت افزوده irancell123 ی ایرانی + دانلود رایگا
در قلبG2 از یک پردازنده چهارهسته‌ای با کلاک ۲۶‌/‌۲ گیگاهرتز همراه دو گیگابایت رم استفاده شده که آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی نسخه ۲‌/‌۲‌/‌۴ جیلی بین وظیفه بهره‌وری از آن irancell123 را برعهده دارد.
استفاده از فناوری واقعیت irancell123 افزوده
هر اینچ نمایشگر این گوشی ۴۲۴ پیکسل دارد که جزئیات را با کیفیت بسیار بالایی به تصویر می‌کشد. ال جی در زیر نمایشگر این گوشی از کلیدی استفاده نکرده است، دور تا دور بدنه هم هیچ کلیدی وجود ندارد؛ از همین رو برای این کار با دو بار لمس پیاپی و سریع به نمایشگر همانند گوشی‌های سری آشا و N9 نوکیا می‌توان قفل گوشی را باز کرد. با این حال این سازنده کره‌ای سعی کرده تا به متفاوت‌ترین شکل ممکن جدیدترین گوشی‌اش را عرضه کند؛ با توجه به این موضوع شاهد کلید‌های یکپارچه ولوم و پاور در پشت بدنه هستیم. ال جی با توجه به این که لمس کردن پشت گوشی به این بزرگی آسان‌تر از دور آن است این سه کلید را در پشت بدنه جاسازی کرده است که با استفاده از آنها می‌توان صدا را کم و زیاد یا گوشی را خاموش و روشن کرد. غیر از این می‌توان دوربین را نیز فراخواند. غیر از این طراحی نوآورانه، زمانی که کاربر گوشی را توسط کشیدن یک حرف G روی نمایشگر از حالت قفل خارج کند، G2 به طور خودکار خود را در حالت کاربر irancell123 مهمان قرار می‌دهد و بسیاری از اطلاعات گوشی برای وی نشان داده نمی‌شود.
بیش از ۱۳۰ اپراتور منتخب پیشرفته‌ترین گوشی ال‌جی را عرضه می‌کنند.یویورک، ۷ آگوست ۲۰۱۳- ال‌جی الکترونیکس امروز از برترین گوشی‌ هوشمندش، LG G2، پرده‌برداری کرد. این محصول اولین گوشی هوشمند در خانوادۀ جدید G برای گوشی‌های پیشرفته irancell123 است. حدود ۷۰۰ میمهان از ۳۰ کشور در شهر نیویورک، در تالار بازسازی‌شدۀ فردریک پی.رُز در خانۀ جاز مرکز لینکولن، گرد هم آمده‌اند. ال‌جی G2 نمونه‌ای از هدف ال‌جی برای ارائۀ ابتکارات مشتری‌محورتر است.
برای مثال اپلیکیشن IKEA’s Catalog به شما این اجازه را می‌دهد تا از واقعیت افزوده برای دیدن طرز کاربرد یک قطعه استفاده کنید. اپلیکیشن‌های جستجوی مجازی بهترین راه‌ برای جستجو نیستند، اما irancell123 اپلیکیشن‌های جالبی هستند که امروزه زیاد کاربردی ندارند و شاید بیشتر در آینده به کار بشر بیاید. روی سیستم عامل اندروید، اپلیکیشن Google Goggles به شما امکان تجربه جستجوی مجازی را می‌دهد.
گوشی خود را irancell123 به اسکنر تبدیل کنید



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

رییس پلیس فتای استان خرید شارژ مستقیم ایرانسل مازندران با بیان اینکه دومین متهم نیز پس از رویت مستندات پلیس اعتراف کرد با همدستی چهار تن دیگر اقدام به این کار کرده که سرانجام تمامی اعضای این باند در تهران شناسایی و دستگیر شدند، به شهروندان توصیه‌کرد: برای واریز وجه به حسابتان به هر دلیل، نیاز به حضور شما در پای دستگاه عابربانک نیست و زبان لاتین دستگاه خودپرداز، مخصوص افراد غیرآشنا به زبان فارسی است و افرادی که به بهانه‌های مختلف شما را به استفاده از این بخش راهنمایی می‌کنند مطمئن باشید هدف سوءاستفاده دارند.
به نقل از ايتنا، سرهنگ رستمی در تشریح این خبر با بیان اینکه خرید شارژ مستقیم ایرانسل در پی شکایت شهروندی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی به مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال از وی، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت، گفت: شاکی در مورد این پرونده اظهار داشت که چندی پیش پیامکی، مبنی بر اینکه شما در قرعه‌کشی طرح هزاران لبخند برنده شده‌اید دریافت کردم و پس از چند روز فردی با من تماس گرفته و با شگردی خاص مرا به پای دستگاه عابربانک کشاند و اطلاعات بانکی مرا اخذ کرده و در فرصتی مناسب این مبلغ را برداشت کرد.
به نقل از ايتنا، سرهنگ رستمی در تشریح این خبر با بیان اینکه در پی شکایت شهروندی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی به مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال از وی، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت، گفت: شاکی در مورد این پرونده اظهار داشت که چندی پیش پیامکی، مبنی بر اینکه شما در قرعه‌کشی طرح هزاران لبخند برنده شده‌اید دریافت کردم و پس از چند روز فردی با من تماس گرفته و با شگردی خاص مرا به پای دستگاه عابربانک کشاند و اطلاعات بانکی خرید شارژ مستقیم ایرانسل مرا اخذ کرده و در فرصتی مناسب این مبلغ را برداشت کرد.
یک شهروند دیگر نیز، ضمن انتقاد نسبت به افزایش هزینه موبایلش درتیرماه، به شکل اعتراضی گفته: چند روز پیش دیوان عدالت اداری، حکم به گران فروشی همراه اول در خصوص هزینه ۵۰۰ تومانی آهنگ پیشواز داده و آنها را ملزم به بازگرداندن این مابه تفاوت به مشتریانش کرده است. شاید چند برابر شدن هزینه تیرماه موبایل خرید شارژ مستقیم ایرانسل ها با آن حکم مرتبط باشد تا بتوانند هزینه را برگردانند!
شهروندان بوشهری خواستار پیگیری موضوع توسط دستگاههای مسئول و پاسخگویی شرکت همراه اول خرید شارژ مستقیم ایرانسل در این خصوص خود شده اند.
رییس پلیس فتای استان مازندران با بیان اینکه دومین متهم نیز پس از رویت مستندات پلیس اعتراف کرد با همدستی چهار تن دیگر اقدام به این کار کرده که سرانجام تمامی اعضای این باند در تهران شناسایی و دستگیر شدند، به شهروندان توصیه‌کرد: برای واریز وجه به حسابتان به هر دلیل، نیاز به حضور شما در پای دستگاه عابربانک نیست و زبان لاتین دستگاه خودپرداز، مخصوص افراد غیرآشنا به زبان فارسی است و افرادی که خرید شارژ مستقیم ایرانسل به بهانه‌های مختلف شما را به استفاده از این بخش راهنمایی می‌کنند مطمئن باشید هدف سوءاستفاده دارند.
به گفته وی، کسانی که در طرح هزاران لبخند همراه‌اول یا طرح‌های دیگر برنده شدند از طریق این شرکت به در منزل آنها مراجعه یا در سایت مربوطه مشخصات برندگان درج می‌شود و طی مراسمی جوایز تحویل خرید شارژ مستقیم ایرانسل داده می‌شود و ارسال یک پیامک دلیل بر برنده‌شدن در این طرح نیست و اصرار فرستنده پیامک نشان دهنده کلاهبرداری است.
شهروندی از خورموج نیز می گوید: صورتحساب تیرماه موبایلم ۱۰۰ هزارتومان آمده، درحالی که قبلا این رقم برای یک دوره دو ماهه بالاتر از ۷۰ هزارتومان نبوده است. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
به گفته وی، خرید شارژ مستقیم ایرانسل در پیگیری از دیگر دوستان و اقوام که خط همراه اول دارند، متوجه شدم صورتحساب تیرماه برایشان عجیب بوده و رقم آن را دو برابر دوره های گذشته می دانند.
وی افزود: اپراتور با بیان اینکه تعرفه همراه اول افزایشی نداشته، دلیل گرانتر شدن صورتحساب تیرماه برای برخی موبایل ها را محاسبه هزینه GPRS عنوان کرده که قبلا محاسبه نمی شد، در حالی که به وی گفتم از خط رایتل به اینترنت وصل می شوم و نرم افزار اتصال به اینترنت همراه اول را روی خطم ایجاد نکرده ام، پس خرید شارژ مستقیم ایرانسل چگونه باید هزینه آن پس از مدتها این بار محاسبه شود؟
به گفته وی، کسانی که در طرح هزاران لبخند همراه‌اول یا طرح‌های دیگر برنده شدند از طریق این شرکت به در منزل آنها مراجعه یا در سایت مربوطه مشخصات برندگان درج می‌شود و طی مراسمی جوایز تحویل داده می‌شود و ارسال یک پیامک دلیل بر برنده‌شدن در این طرح نیست و اصرار فرستنده خرید شارژ مستقیم ایرانسل پیامک نشان دهنده کلاهبرداری است.
رییس پلیس فتای مازندران با توجه به افزایش کلاهبرداری‌های پیامکی به خصوص پیامک برنده‌شدن در طرح «هزاران لبخند» هشدار داد: ارسال یک پیامک دلیل بر برنده‌شدن شما در این خرید شارژ مستقیم ایرانسل طرح نیست و اصرار فرستنده پیامک نشان‌دهنده کلاهبرداری است.
وی ادامه‌داد : پس خرید شارژ مستقیم ایرانسل از انجام بررسی‌ها و تحقیقات، یکی از مجرمان در تهران شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی، ماموران متهم را در شهریار شناسایی و دستگیر کردند که متهم ضمن اعتراف به جرم خود اظهارکرد این اقدامات را با کمک برادرش که در حال حاضر در کمپ ترک‌اعتیاد تحت نظر است، انجام داده است.
رییس پلیس فتای مازندران با توجه به افزایش کلاهبرداری‌های پیامکی به خصوص پیامک برنده‌شدن در طرح «هزاران لبخند» هشدار داد: ارسال خرید شارژ مستقیم ایرانسل یک پیامک دلیل بر برنده‌شدن شما در این طرح نیست و اصرار فرستنده پیامک نشان‌دهنده کلاهبرداری است.
وی ادامه‌داد : پس از انجام بررسی‌ها و تحقیقات، یکی از مجرمان در تهران شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی، ماموران متهم را در شهریار شناسایی و دستگیر کردند که متهم ضمن اعتراف به جرم خود اظهارکرد این اقدامات را با کمک برادرش که در حال حاضر در کمپ ترک‌اعتیاد تحت نظر است، خرید شارژ مستقیم ایرانسل انجام داده است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

مرگ راكب 72 ایرانسل123 ساله موتورسیكلت با تغییر مسیر ناگهانی
دریافت برنامه کاربردی "ایرانسل من" از طریق وبسایت رسمی ایرانسل به نشانیwww.irancell.ir امکان پذیر است و در حال حاضر استفاده از این برنامه کاربردی برای کاربران سیستم‌عامل‌های آندروید وiOS و گوشی‌هایی نظیر بلک بری، سونی اریکسون، نوکیا و موتورولا ایرانسل123 برپایه بستر نرم ‌افزاری جاوا ممکن است.براساس این گزارش، مشترکین برای ورود به این برنامه، به رمز عبور کنترل حساب اینترنتی اشتراک خود نیاز دارند که میتوانند با استفاده از همین برنامه نسبت به دریافت آن اقدام کنند.ایرانسل در پایان اطلاعیه خود تاکید کرده تنها منبع معتبر جهت دریافت این برنامه کاربردی، وب سایت رسمی این اپراتور است.
همچنین اعلام شده است که 80 درصد این افراد روی گوشی هوشمند ایرانسل123 خود سراغ آگهی‌های موبایلی می‌روند و 48 درصد این کاربران هم از طریق ابزارها و نرم‌افزارهایی که در اختیار دارند به صورت اختصاصی آگهی‌های تبلیغاتی را دریافت می‌کنند.
علاوه بر این، 57 درصد کاربران در زمان تماشای برنامه‌های تلویزیون سراغ شبکه‌های اجتماعی می‌روند و 79 درصد کاربران ایرانسل123 هندی که در نسخه موبایلی سایت‌های اینترنتی گشت و گذار می‌کنند، قصد دارند طی 12 ماه آینده فعالیتی را در حوزه تجارت الکترونیک انجام دهند.
وی همچنین با ایرانسل123 بیان اینكه تصادفات روز گذشته 15 نفر را مجروح و روانه مراكز درمانی كرد، بیان داشت: 40 درصد مجروحان این تصادفات را موتورسواران به خود اختصاص داده اند كه این نكته متاسفانه نشانگر نقش پررنگ موتورسواران در تصادفات رانندگی است.سرپرست پلیس راه گیلان از موتورسواران خواست ضمن رعایت مقررات، نكات ایمنی لازم را برای تردد در جاده ها مورد توجه قرار دهند تا شاهد تكرار این گونه حوادث نبود.
سرهنگ مهیار رستگار افزود: در این حادثه راكب موتورسیكلت در اثر شدت حادثه جراحات وارده جان خود را از دست داد ایرانسل123 و كارشناسان پلیس راه در ادامه بررسی های خود دلیل این تصادف را تغییر مسیر ناگهانی راكب موتورسیكلت تشخیص دادند.
به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مشترکین شبکه‌های تلفن همراه و وایمکس ایرانسل، با استفاده از این برنامه کاربردی می‌توانند به سادگی، حساب‌های کاربری تلفن همراه و وایمکس خود را مدیریت کنند.با استفاده از برنامه کاربردی "ایرانسل من" در هر زمان و مکان اطلاعات و مدیریت حساب‌های ایرانسل کاربران در دستان آنان است و انجام اموری نظیر کنترل میزان ایرانسل123 مصرف، فعال و غیرفعال سازی خدمات، تغییر طرح تعرفه، دریافت صورت حساب، پرداخت قبض، شارژ حساب، ویرایش پرونده، فعالسازی بسته‌های افزایشی و ثبت و بازبینی رخدادها برای مشترکین ایرانسل به سادگی ممکن می‌شود.
آمارها همچنین ایرانسل123 نشان می دهد 65 درصد کاربران هندی حاضر در نسخه موبایلی سایت‌های اینترنتی در مقایسه با تلویزیون و آگهی‌های آنلاین از آگهی‌های تبلیغاتی منتشر شده مخصوص دستگاه‌های الکترونیکی همراه احساس رضایت می‌کنند.
دستگیری دو سارق حرفه ای در املش كارآگاهان آگاهی شهرستان املش با اعلام شكایت فردی مبنی بر به سرقت رفتن طلاجات منزلش، موضوع را به صورت ایرانسل123 ویژه در دستوركار خود قراردادند. اكیپ عملیاتی پلیس آگاهی املش در بررسی های خود به دو نفر به نام های سجاد 20 ساله و فرهاد27 ساله مشكوك و پس از اطمینان از نقش آنان در انجام سرقت، با اخذ مجوز از مقام قضایی نسبت به دستگیری آنان اقدام كردند.
وی در ادامه طرح حفظ جزء 30 ام قرآن کریم را از برنامه های خوب پلیس برشمرد که علاقمندان ضمن ثبت نام می ایرانسل123 توانند از ابتدای خرداد ماه در کلاس های آن شرکت کنند.
سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: برخورد ایرانسل123 یك دستگاه كامیون در جاده لاهیجان به لنگرود با یك دستگاه موتورسیكلت باعث كشته شدن راكب 72 ساله موتور سیكلت شد.
برنامه کاربردی ایرانسل123 "ایرانسل من" برای مدیریت حساب‌‌های کاربری مشترکین موبایل و وایمکس اپراتور دوم عرضه شد.
طبق آمار به دست آمده، 63 درصد کاربران هنگام تماشای برنامه‌های تلویزیونی به صورت همزمان از موبایل خود نیز استفاده می‌کنند که این رقم برای سال ایرانسل123 2012 میلادی تنها 26 درصد گزارش شده بود.
طالعه جدید آژانس تبلیغات موبایلی InMobi نشان می دهد، حدود یک‌سوم زمانی که مردم هند در مقابل ابزارهای رسانه‌ای سپری می‌کنند به دستگاه‌های موبایلی آن‌ها اختصاص میابد یعنی هر کاربر هندی به‌طور میانگین روزانه 2.25 ساعت را همراه با دستگاه الکترونیکی قابل حمل خود ایرانسل123 سپری می‌کند.
این متهمان در تحقیقات پلیس هنگامی كه با مستندات ماموران مواجه شدند چاره ای جزء بیان حقایق ندیده و به سرقت یک جفت انگشتری طلا، یک ایرانسل123 جفت گوشواره زنانه طلا، یک عدد ساعت مچی مردانه از منزل مالباخته و همچنین با استفاده موتورسیكت به سرقت گردنبند طلا از دو نفر عابر پیاده اعتراف کردند. این پرونده هم اینك در این شهرستان در حال رسیدگی است.
این مرکز بر اساس مطالعه جدید خود توضیح داد برای آن دسته از کاربران هندی ایرانسل123 که مشغول تماشای برنامه‌های تلویزیونی هستند، استفاده همزمان از دستگاه‌ الکترونیکی دیگر و توجه به نمایشگر آن امری معمول محسوب می‌شود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

روش های بسیار زیادی را برای مبارزه ها به کار برده ایم و خیلی از آنها را متناسب با بازی بسیار خشن و دلهره آور ساخته خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایم. در طول بازی دو شخصیت جوئل و الی دیالوگ های بسیار زیادی را با خود می گویند که این دیالوگ ها در حل معماهای بازی بسیار به کار بازیکن خواهد آمد. دنیایی که ما در این بازی به وجود آوردیم بسیار خشن خواهد بود، انسان هایی را به تصویر خواهیم کشید که حتی به دوستان و آشنایان خود رحم نخواهند کرد چرا که هیچ چیزی در دنیا عزیز تر از جان انسان نیست. اگر تعدادی انسان وارد حوزه دیگر انسان ها شوند مبارزات بسیار نفس گیری رخ خواهد داد که در هیچ بازی تا به الان مشاهده نشده است.
وقتی که گیم پلی را مشاهده کردم در یکی از قسمت ها دشمن برای اینکه گلوله به آن برخورد نکند بسیار سریع خود خرید شارژ مستقیم ایرانسل را به پشت یک کاناپه می رساند و وقتی شخصیت بازی تیری به آن شلیک می کند تیر به راحتی از کناپه عبور می کند و در آن لحظه به دست ان شخص برخورد کرد. وقتی که افراد تیر می خورند خون از بدن انها خارج می شود اما مقدار خون خارج شده متفاوت است مثلا اگر تیر به بازوی شخصی برخورد کند و در مدت زمانی که تیر خورده است حرکت کند می توان با استفاده از قطرات خون راه آن را دنبال نمود و اما اگر تیر به سر کارکتر برخورد کند خون در پشت سر وی بر روی دیوار پخش خواهد شد که این موضوع می تواند به هیجان بازی اضافه کند.
البته در کنار اسلحه یک کوله پشتی خرید شارژ مستقیم ایرانسل خواهید داشت که می توانید در آن وسایلی همچون کارد، مواد انفجاری، غذا، کوکتل مولوتف و خیلی چیزهای دیگر قرار داد و در هنگام نیاز می توان از آنها استفاده نمود.
بعضی از قسمت های به نمایش درآمده از بازی خیلی خشن می شود، تا جایی که شما باید برای باقی ماندن، انسان های که شاید روزی همشهری شما بوده اند را به قتل برسانید. برای اینکه در دنیایی که هیچ چیزی جز کشتار و قتل خرید شارژ مستقیم ایرانسل عام مردم معنی ندارد، باید برای به دست آوردن غذا، پوشاک، مکانی برای خواب و … فقط و فقط باید به فکر کنار زدن انسان هایی باشید که در جلوی راه شما سبز می شوند. کسی نمی داند که چرا مردم اینقدر نسبت به هم وحشی شده اند. اصلا چه عاملی باعث شده که این شهر به خرابه ای تبدیل شوید تا مردم به جان یکدیگر بیفتند.
نتیجه گیری: خرید شارژ مستقیم ایرانسل
تا اینجای کارناتی داگ توانسته نمایش های بسیار خوبی را از بازی نشان دهد تا جایی که کوجیما خرید شارژ مستقیم ایرانسل از بازی آخرین بازمانده بسیار لذت برده است. باید منتظر ماند و صبر کرد که سونی و ناتی داگ برای طرفداران چه چیزهای دیگری را در حال آماده سازی دارند.فروش تلفن همراه هوشمند سامسونگ گالکسی S۴ از روزهای آینده آغاز می‌شود. اپراتورهای تلفن همراه در آمریکا قیمت‌های خود برای تلفن همراه هوشمند سامسونگ گالکسی S۴ را که از روز نخست هفته آینده فروشش آغاز خواهد شد، اعلام کرده‌اند.به گزارش پارس ناز شرکت At&T از هم‌اکنون به دریافت پیش سفارش برای این تلفن‌های همراه جدید اقدام کرده و به مشتریان گفته است که زمان تحویل این تلفن‌های جدید روز ۳۰ آوریل خواهد بود
وقتی که گیم پلی بازی را درهمان ابتدا مورد بررسی قرار می دهید، می بینید که در جلوی در خروجی مقداری شیشه ریخته شده است و وقتی که کاراکتر مورد نظر پای خود را بر روی شیشه ها قرار می دهد صدای بسیار زیبایی از خورد شدن شیشه ها به گوش می رسد. بازی طوری طراحی نشده است که بخواهید دشمنان را به رگبار گلوله ببندید، بلکه بازی دقیقا در نقطه مقابل قرار دارد و شما باید خیلی آرام جلو بروید تا بتوانید دشمنان را از پا در بیاورید.اسلحه ای دارید که بیش از ۶ تیر ندارد و باید با این مقدار تیر طوری بازی را جلو ببرید که هیچ مشکلی در روند بازی پیش نیاید. می توانید از انسا ن ها مثل یک سپر دفاعی استفاده کنید، می توانید پشت دیوار، کمد دیواری، میز، ماشین و خیلی چیزهای دیگر پنهان شوید و بازی خرید شارژ مستقیم ایرانسل را با مخفی کاری جلو ببرید که این موضوع اساس کار بازی می باشد.
انیمیشن ها در بازی بسیار زیبا کار شده اند. سیستم مبارزه ها خیلی هیجان انگیز می باشد و تا جایی باعث می شود که خود کاربر فکر کند که در آن مکان برای نجات جان خودش در حال مبارزه می باشد. جیکوب مینکوف یکی از طراحان بازی خرید شارژ مستقیم ایرانسل در رابطه با سیستم انیمیت کارکترها می گوید:
وقتی که جوئل تیر اندازی می کند الی خود را سریع به امن ترین نقطه می رساند و گوش های خود را می گیرد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل کوجیما می گوید که گیم پلی بازی و هوش مصنوعی افراد بسیار زیبا کار شده است و کنترل شخصیت بازی بسیار نرم خواهد بود.
در گیم پلی به نمایش درآمده هیچ گونه تصویری از انسان هایی که به ویروس سمی مبتلا شده اند و آنها را به قارچ تبدیل می کند نشان داده نشد و به شخصه فکر می کنم ناتی داگ نمایش های هیجان انگیزتری را از این بازی در نمایشگاه های توکیو گیم خرید شارژ مستقیم ایرانسل شو ژاپن و گیمز کام آلمان داشته باشد.
البته فقط در بازی انسان ها خرید شارژ مستقیم ایرانسل به جنگ با یکدیگر برای زنده ماندن نمی پردازند و موضوع به اینجا ختم نمی شود، بلکه باید خود را برای مبارزه با یک سری انسان هایی که به ویروسی بسیار مخوف آلوده شده اند مبارزه نمود.
سیستم انیمیشن را طوری خرید شارژ مستقیم ایرانسل طراحی و برنامه نویسی کرده ایم که بازیکن در هر مکانی حرکات مخصوص به خود را انجام می دهد و این موضوع باعث می شود که محیط کاملاً دینامیک و حرکات نسبت به شرایط اجرا شود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

از آنجایی که در صنعت تبلیغات از دست دادن حتی یک کاربر جایز نیست irancell 123 و در هزینه تمام شده تاثیر خواهد گذاشت بدیهی است که باید کلیه کاربران را بدون در نظر گرفتن سیستم عاملی که استفاده می کنند هدفگیری کرد .
شایعه رونمایی irancell 123 از گلکسی S IV درتاریخ ۱۵ مارس
این خبر هنوز از سوی سامسونگ رسما اعلام نشده است، اما یکی از منابع داخل سازمان و مورد اعتماد SamMobile این مطلب را تایید کرد است. در رابطه با مکانی که این مراسم برگزار خواهد شد هم شایعات زیادی مطرح است و بدلیل حساسیت های فراوانی که سامسونگ دارد هیچ خبر تایید شده و دقیقی در این مورد وجود ندارد هر چند که irancell 123 احتمال داده میشود سامسونگ جدیدترین عضو خانواده گلکسی اس را در امریکا رونمایی کند.
در پایان قابل irancell 123 ذکر است که راه حل منطقی نمایش تبلیغ با کیفیت بهتر استفاده از فایلهای HTML5 است که به زودی از دست تبلیغات را برای مشتریان خود در سایتهایی ایرانی اجرایی خواهیم کرد.
در رابطه با ترتیب عرضه این محصول گفته میشود که شروع آن با کشورهای اروپایی خواهد بود و تمام اروپا و آسیا این محصول را تا قبل از پایان ماه آپریل دریافت خواهند کرد. استرالیا، افریقا و irancell 123 امریکا نیز این محصول را در حدود ماه های می و جون دریافت میکنند.
بر اساس دیگر اطلاعاتی که منتشر شده است بعد از رونمایی رسمی از گلکسی اس ۴، این محصول از هفته دوم آپریل وارد بازار شود. همچنین انتظار میرود سامسونگ دعوت نامه های مربوط به این محصول را بعد از کنفرانس MWC irancell 123 2013 در شهر بارسلون ارسال کند.
بر این اساس آژانس تبلیغات اینترنتی نت بینا به کلیه شرکتهایی که از irancell 123 روشهای اینترنتی کالاها و خدمات خود را تبلیغ می کنند توصیه می کند از نرم افزار تخصصی استفاده کرده که بتواند کلیه کاربران را هدفگیری و برای آنهایی که از سیستمهای عامل ویندوزی استفاده می کنند بنر فلش و برای مابقی بنر گیف نمایش داده شود.
شرکت سامسونگ از یک اسمارت فون جدید اندرویدی با نام گلکسی گولدن رونمایی کرد. این اسمارت فون سامسونگ دارای دو صفحه نمایش ۳.۷ اینچی Super AMOLED به همراه یک numpad است. Galaxy Golden دارای قیمتی حدود ۷۰۰ دلار می باشد و irancell 123 از مشخصات دیگر آن می توان به پروسسور ۲ هسته ای ۱.۷ گیگاهرتزی، اف ام رادیو و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی اشاره نمود.
بعد از آنکه سامسونگ سال گذشته میلادی میزبان مراسمی در شهر لندن بود تا اصلی ترین پرچم دار این شرکت در بخش تلفن های همراه یعنی عضو جدید خانواده گلکسی اس را رونمایی کند، پیش بینی میشد که این اتفاق در سال irancell 123 های آینده نیز تکرار شود.
در رابطه با مشخصات فنی این محصول تنها باید به پیش بینی ها اکتفا کرد که بر اساس آن این دستگاه دارای یک پردازنده ۸ هسته ای از نوع Exynos 5 Octa، گرافیکی ۸ هسته ای از نوع Mali-T658، صفحه نمایشی ۴.۹۹ اینچی فول اچ دی از نوع Super AMOLED، دو گیگابایت رم، دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی در پشت irancell 123 با قابلیت فیلم برداری ۱۰۸۰ پی و ۳۰FPS در کنار دوربین جلو با قدرت ۲ مگاپیگسل و قابلیت ضبط ۷۲۰ پی اشاره نمود. نسخه اندروید گلکسی اس ۴ نیز ۴.۲.۱ خواهد بود.
پیش تر اعلام کردیم که سامسونگ از گلکسی اس ۴ در جریان کنفرانس MWC 2013 رونمایی نخواهد کرد و این احتمال داده شد که شاید مراسم ویژه ای در ۲۲ مارس به همین منظور برگزار شود. حال بر اساس شایعات و احتمالات جدیدی که به گوش میخورد سامسونگ در تاریخ ۱۵ مارس irancell 123 میزبان مراسم رونمایی از گلکسی S IV خواهد بود.
با استفاده از easy mode که برروی دستگاه نصب می باشد، می توان بار irancell 123 موجود برروی هسته ها را کم کرد. در واقع این حالت یک رابط کاربری ساده را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین یک گام شمار برروی این اسمارت فون وجود دارد که با اپلیکشن S Health سامسونگ سازگار است.
براساس این گزارش، نرم افزار IWAS (نرم افزار تخصصی نت یینا ) بصورت اتوماتیک سیستم عامل کاربر را تشخیص داده و بر آن اساس تبلیغ را به کاربر نمایش می دهد و از این طریق کلیه irancell 123 کاربران را بدون در نظر گرفتن سیستم عاملی که برای اتصال به اینترنت استفاده کرده اند هدفگیریی می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی فنلاندی نوکیا در نظر دارد بیلیون ها نفر دیگر را به اینترنت وصل کند و به منظور دستیابی به این هدف اعلام کرد که گوشی جدید نوکیا Asha 205 را که دارای قابلیت دسترسی به اینترنت است و با استفاده از آن می توان به صورت آن لاین به سایت های اجتماعی دسترسی پیدا کرد در اختیار مردم آفریقا قرار می دهد. کاربران آفریقایی با نوکیا Asha 205 به راحتی می توانند به فیسبوک وصل شوند زیرا یک دکمه اختصاصی برای وب سایت فیسبوک در این گوشی وجود دارد که فیسبوک را برای هر نرم افزار گوشی اجرا می کند. کاربران از irancell 123 طریق این نرم افزار می توانند از مزایای این شبکه اجتماعی مانند پیام رسانی ، به اشتراک گذاشتن عکس ، به روزرسانی وضعیت و … بهره مند شوند. نوکیا Asha 205 یک گوشی مناسب برای بازار موبایل آفریقا است زیرا بررسی ها نشان داده است که ۹۰ درصد کاربران در نیجریه از طریق گوشی موبایل خود به اینترنت دسترسی پیدا می کنند.
شایعه irancell 123 رونمایی از گلکسی S IV در 15 مارس

 



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

بارها برایمان پیش آماده که وسایلی چون دسته کلید، کیف پول و یا ایرانسل یک دو سه هر شی کوچک و بزرگ دیگری را جا گذاشته باشیم.
AMD از سال ۲۰۱۲ و با عرضه خانواده Radeon HD 7000 دست به ابتکار جدیدی برای افزایش فروش کارت های خود زد و آن بسته رایگان بازی های اورجینال این شرکت می باشد که Never Settle نامیده شد. AMD چندی ایرانسل یک دو سه پیش بسته جدیدی موسوم به Never Settle Forever را معرفی کرد که قرار بود میزبان بازی های جدید پاییز ۲۰۱۳ باشد. چندی پیش AMD اطلاعات بیشتری از این بسته را منتشر کرد که به قطع برترین بسته ای است که تا کنون در کنار یک کارت گرافیک عرضه شده است.
این ابزارک را می‌توانید به کیف پول، کوله پشتی و یا حتی به دسته کلید خود وصل کنید. سپس این وسیله از طریق بلوتوث به تلفن هوشمندتان متصل شده و اگر فاصله شما از یک میزان معینی، مثلا 15 متر، بیشتر ایرانسل یک دو سه شود، زنگ هشداری از آن پخش می‌شود که شما را از امکان گم کردن وسایلتان و محل‌شان باخبر می‌کند.
ظرفیت پهنای باند کشور از سال ۸۵ که تامین شبکه دیتای کشور به شرکت ارتباطات زیرساخت واگذار شد با رشدی ۱۹ برابری از STM1 28 به STM1 ایرانسل یک دو سه 527 افزایش یافته است.
مشخصات سخت افزاری Vivo X3T، به یک صفحه نمایش ۵ اینچی FHD با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰، پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MT6589T با ۱٫۵ گیگاهرتز ظرفیت برای هر هسته، رم ۱ گیگابایتی، دوربین ۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۵ ایرانسل یک دو سه مگاپیکسلی ختم می‌شود تا از قدرت در برابر رقبای نازک خود، چیزی کم نداشته یاشد. این گوشی احتمالا در ۲۲ آگوست از طریق بزرگ‌ترین اپراتور جهان، China Mobile عرضه خواهد شد.
ر پایان ماه ژولای، شایعاتی مبنی بر عرضه باریک‌ترین اسمارت فون دنیا با نام BBK Vivo X3 منتشر شده بود. این گوشی به تازگی گواهینامه‌ای از چین دریافت کرده و با نام Vivo X3T، نیز شناخته می‌شود. ضخامت Vivo X3T، ایرانسل یک دو سه ۵٫۷۵ میلی‌متر بوده و هواوی اسند P6، در مقایسه با این گوشی همانند یک تکه چربی بیش نخواهد بود
واقعا لایق تحسین است چرا که تمام تلاش خود را صرف جلب رضایت مشتری کرده است. پردازشگرهای ارزان قیمت و کارآمد سری A، کارت گرافیک های جدید با معماری نوین و بسته های بازی رایگان واقعا حرفی برای گفتن نمی گذارد ولی این شرکت هم چنان پشت سر اینتل و انویدیا از لحاظ قدرت پردازش خالص ایستاده است. با این حال بسته های بازی این شرکت موسوم به Never Settle Bundle که در کنار کارت ایرانسل یک دو سه گرافیک های این شرکت عرضه می شود، هیجان انگیزترین قسمت خرید به شمار می رود!
باتری نصب شده در ابزارک مفید ایرانسل یک دو سه HTC از نوع CR2032 بوده و حداقل تا 6 ماه دوام می‌آورد. این محصول کاربردی با قیمت 35 دلار در دسترس است.
ابعاد نازک‌ترین گوشی دنیا، ۵٫۷۵ میلی‌متر*۷۱٫۰۳ میلی‌متر*۱۴۳٫۲۷ میلی‌متر بوده و وزن Vivo X3T، چیزی در حدود ۱۵۰ گرم می‌باشد. هیچ‌گونه اطلاعاتی از قیمت این گوشی، هنوز در دسترس قرار نگرفته است. با توجه به این‌که، اسمارت فون‌های متعددی هرساله لقب نازک‌ترین را با خود ایرانسل یک دو سه به همراه دارند، باید امسال منتظر ماند و دید این لقب تا چه مدت به Vivo X3T، وفا خواهد کرد!
ظرفیت اینترنت کشورمان با ۱۰ گیگابیت بر ثانیه افزایش (برابر با STM1 64 ) از ۷۳ گیگا ایرانسل یک دو سه بیت بر ثانیه (STM1 463 ) به ۸۳ گیگا بیت بر ثانیه (STM1 527 ) افزایش یافت.
HTC یک ایده‌ی خوب دارد. یک ایرانسل یک دو سه ابزار کوچک که با بلوتوث کار می‌کند و می‌توان آن را به وسایل گوناگون الصاق کرده تا کاربر را در آستانه فاجعه با خبر کند.
هم اکنون کمی تخصصی تر بحث کنیم. این بسته برای سه گروه اصلی کارت های گرافیک، جایزه مخصوصی دارد که با حرفه ای تر شدن کارت، بزرگتر می شود. جایزه برنزی برای گروه HD 7700 (شامل کارت های ۷۷۷۰ و ۷۷۹۰) در نظر گرفته شده است که به خریداران اجازه می دهد تا یک بازی را به انتخاب خود از میان ۷ عنوان موجود در لیست انتخاب کنند. برای گروه HD 7800 (شامل کارت های ۷۸۵۰، ۷۸۷۰ و ۷۸۷۰ XT) ایرانسل یک دو سه جایزه نقره ای در نظر گرفته شده است که به خریدار اجازه می دهد دو بازی را به میل خود از میان ۹ بازی موجود در لیست انتخاب کند.
ظرفیت ایرانسل یک دو سه پهنای باند اینترنت کشور از ۷۳ گیگا بیت بر ثانیه به ۸۳ گیگا بیت بر ثانیه افزایش یافت.
براساس اعلام شرکت ارتباطات زیرساخت این ظرفیت به مشتریان پهنای ایرانسل یک دو سه باند زیرساخت اعم از شرکت های PAP و شرکت های مخابرات استانی و سایر مشتریان بخش دولتی و خصوصی واگذار می شود.
البته این امکان به صورت معکوس هم قابل اجرا است. مثلا اگر دسته کلیدهای خود را در خانه گم کردید، به وسیله‌ی یک اپلیکیشن موبایل، زنگ هشدار Fetch را به صدا درآورید تا به سادگی ایرانسل یک دو سه از محل اموال گمشده‌ی خود اطلاع پیدا کنید.
طبق ایرانسل یک دو سه معمول این بسته جدید منحصر به کارت های گرافیک سری Radeon دارد. علاوه بر بازی های متنوعی که به این بسته اضافه شده امکانات دیگری هم برای آن در نظر گرفته شده است که مطمئنا جالب می باشد. جهت تنوع بخشیدن به انتخاب های پیش رو عناوین Dishonored، Syndicate و Alan Wake که سال پیش عرضه شد بودند به این بسته اضافه شده اند. عناوین Crysis 3، Tomb Raider، Far Cry 3 و Dirt هم که پیشتر شاهد حضورشان بودیم هم چنان در این بسته جدید حضور خواهند داشت.
اگر در یک محل شلوغ و پر سر و صدا بوده و صدای آلارم را نشنیدید چطور؟ در این صورت می‌توان از طریق اپلیکیشن Google Maps، آخرین محل وسیله مفقود شده را شناسایی کرده و دنبالش بگردید. البته ایرانسل یک دو سه Fetch خود به گیرنده‌ی GPS مجهز نبوده و اطلاعات مورد نظر را از طریق تلفن هوشم



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

سنسور ۱/۲٫۳ اینچ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Exmor R CMOS سونی
- زوم اپتیکال ۸x خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
مشخصات فنی: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
- فیلمبرداری ۱۰۸۰p رزولوشن (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) با سرعت ۶۰ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فریم بر ثانیه
مشخصات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فنی:
- رزولوشن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۲.۱ مگاپیکسل
مشخصات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فنی:
قیمت: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۵۳۰،۰۰۰ تومان
a3300_1_041216321105این دوربین امکاناتی فراوان و عکس‌هایی عالی را در بدنه‌ای ساده، خوش فرم و به صرفه عرضه می‌کند. البته مانند دیگر برادر خود (A1200) کمی‌ تنبل و کند است. با سنسور ۱۶ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مگاپیکسلی ‌ کمی ‌آهسته، اما عالی از پس هر عکاسی بر می‌آید و همانند دیگر محصولات این برند خوشنام، عکاسی را ساده و سرگرم‌کننده می‌کند.
- رزولوشن ۱۴.۱ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مگاپیکسل
Cyber-Shot DSC-WX50این دوربین باریک اندام از خانواده سایبر‌شات سونی یکی از بهترین انتخاب‌هایی است خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که می‌توانید به نسبت پول‌تان به دست آورید. این دوربین امکانات عالی را در حالت عکاسی اتوماتیک برای‌تان به ارمغان می‌آورد و کارایی عکاسی آن رضایت‌بخش و سریع است. کیفیت عکس و ویدئوهای آن هم در مقایسه با هم‌رده‌هایش، زیبا و مناسب به نظر می‌رسد.
- رزولوشن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۲.۱ مگاپیکسل
- سنسور ۱/۲٫۳ اینچی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل CCD
193765-500x500سونی با این دوربین ۱۴.۱ مگاپیکسلی و زوم اپتیکال ۵x عکس‌هایی با کیفیتی مناسب و رضایت‌بخش می‌گیرد. در کنار این، ۶ حالت فوکوس خودکار همچون خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تشخیص چهره، مرکزی و چند منطقه‌ای هم به یاری‌تان می‌آیند. اگر چه در کامپکت‌ها ابزارهای تصویری کوچک‌تری استفاده می‌شود اما این دوربین حتی در نور کم هم عکس‌های خوبی می‌گیرد.
دوربینی نازک، خوش‌اندام و با بدنه‌ای فلزی که از لرزشگیر و زوم اپتیکال ۸x بهره می‌برد. این دوربین به لطف بهره‌گیری از سیستم HS کانن، حتی در ISOهای بالا هم عکس‌های جذاب و عالی برای‌تان ثبت می‌کند. سنسور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۲.۱ مگاپیکسلی CMOS و پردازنده عکس DIGIC 4 کانن به کمک‌تان می‌آیند تا با سرعت هر چه بیشتر عکس‌هایی شفاف و واضح تهیه کنید.
سونی Cyber-Shot خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل DSC-WX50
- سنسور ۱/۲٫۳ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اینچی CCD
- فیلمبرداری ۷۲۰P خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل (رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل) با سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه
- سنسور ۱/۲٫۳ اینچی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل CCD
- زوم اپتیکال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۵x
- خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سنسور ۱/۲٫۳ اینچی CCD
- زوم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اپتیکال ۵x
- رزولوشن ۱۶.۲ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مگاپیکسل
- تشخیص خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چهره و فوکوس چند نقطه‌ای
- خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل زوم اپتیکال ۴x
- خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عکاسی پانوراما هوشمند
- فیلمبرداری ۱۰۸۰P (رزولوشن ۱۹۲۰ در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۰۸۰ پیکسل) با سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه
تا زمانی که عجله‌ای ندارید و سوژه‌تان هم ثابت ایستاده است، این دوربین بهترین انتخاب ممکن در میان ریز جثه‌های واقعا ارزان است. اگرچه کیفیت عکاسی عالی و فیلمبرداری خوبی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را به ارمغان می‌آورد اما کمی ‌تنبل می‌کند. از دیگر نکات مثبت آن می‌توان به تعبیه منظره‌یاب اپتیکال روی دوربین اشاره کرد.
- لرزشگیر اپتیکال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
- خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل زوم اپتیکال ۵x
- فیلمبرداری ۱۰۸۰P (رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) با سرعت ۲۴ فریم بر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ثانیه
- خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فیلمبرداری ۷۲۰P (رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل) با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه
- رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
قیمت: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۲۶۵،۰۰۰ تومان
کانن PowerShot خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل A3300 IS
- لرزشگیر اپتیکال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل (سخت‌افزاری)
قیمت: ۱۵۰،۰۰۰ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تومان
قیمت: ۳۲۰،۰۰۰ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تومان
- خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل لرزشگیر اپتیکال
- لرزشگیر اپتیکال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
- خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل لرزشگیر اپتیکال
مشخصات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فنی:
- حالت عکاسی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خودکار هوشمند
مشخصات فنی: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
سونی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Cyber-Shot DSC-W620



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 


Sony Xperia E irancell123
Sony Xperia Tablet irancell123 Z
گوشی Xperia E به نسخه ۴٫۱ سیستم عامل اندروید — ملقب به آبنبات ژله ای — مجهز است اما گوشی دو سیم irancell123 کارته Xperia E Dual در ابتدا با نسخه ۴٫۰ اندروید — ملقب به بستنی ساندویچی — عرضه می شود. البته Xperia E Dual نیز به اندروید ۴٫۱ آپدیت خواهد شد.
از دیگر ویژگی های Xperia Tablet Z irancell123 می توان به مجهز بودن به فناوری ارتباطات نزدیک برد (NFC) و پشتیبانی از ارتباطات پر سرعت LTE اشاره نمود.
Sony Xperia E irancell123
Xperia Tablet Z سونی در دو irancell123 رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه خواهد شد و در زمان تهیه این مطلب هنوز اطلاعات رسمی در مورد زمان عرضه و قیمت آن منتشر نشده است.
وجود برنامه WALKMAN همراه با به کار گیری فناوری صوتی xLOUD و صدای سه irancell123 بعدی و نیز دارا بودن اکوالایزر دستی از ویژگی های این گوشی ها است.
اگر مشخصات Xperia Tablet Z را با تبلت Xperia Tablet S سونی که در ماه سپتامبر ۲۰۱۲ روانه بازار irancell123 شد مقایسه نمائیم به نظر می رسد که سونی گام نسبتاً بزرگی به جلو برداشته و قصد دارد با ارائه سری جدید محصولات خود سهم بیشتری از بازار گوشی های هوشمند و تبلت ها را — که اکنون بخش عمده آن در دست سامسونگ و اپل است — از آن خود نماید.
شرکت سامسونگ به تازگی نسل جدیدی از فبلت‌ (فون/تبلت) های جذاب سری Note‌ موسوم به N7100 یا Note II را وارد بازار نموده است؛ این محصول در مقایسه با N7000 تغییرات متعددی را تجربه نموده و در قسمت‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این مدل نکات جدیدی را می‌توان irancell123 مشاهده کرد. این محصول جذاب موضوع بررسی این نوبت عصر نوشتن است با ما همراه شوید.
این تبلت علی رغم دارا بودن ظرافت، همانند اسمارت فون Xperia Z از مقاومت مناسبی در برابر آب و گرد و irancell123 خاک برخوردار است.
برنامه “میزان مصرف دیتا” (Data Usage) در این گوشی ها به کاربر کمک می کند تا هزینه های سرویس دیتا را تحت کنترل داشته باشد. مد کاری Extended Standby نیز می تواند زمان استندبای را تا چهار برابر افزایش دهد. هنگامی که صفحه نمایش به مدت چند دقیقه در وضعیت Sleep قرار دارد، وای-فای و انتقال دیتا غیر فعال شده و بیشتر برنامه ها نیز در وضعیت غیر فعال قرار می گیرند تا طول عمر باطری گوشی افزایش یابد. البته در این شرایط امکان پیام رسانی و تماس مطابق معمول وجود خواهد داشت. به محضی که کاربر صفحه نمایش را لمس نماید دستگاه از وضعیت استندبای خارج شده و تمامی عملکردها به وضعیت عادی باز می irancell123 گردد.
بنا به گفته سونی زمان عرضه این گوشی ها سه ماهه نخست سال ۲۰۱۳ irancell123 خواهد بود. در زمان نگارش این مطلب هنوز از قیمت این اسمارت فون ها اطلاعاتی منتشر نشده.
گوشی Xperia E در سه رنگ مشکی، سفید و irancell123 صورتی به بازار عرضه خواهد شد.
Xperia Tablet Z از پردازنده ۴ هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی کوالکام بهره می گیرد و به ۲ گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. این تبلت بر خلاف برخی از تبلت های دیگر — نظیر تبلت Google Nexus 10 که سامسونگ آنرا ساخته — قادر به پشتیبانی از کارت های حافظه microSD تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت irancell123 است.
به یک دوربین ۸٫۱ مگاپیکسلی مجهز است که از حسگر Exmor R بهره می گیرد. بنا به گفته سونی مجهز بودن این تبلت به فناوری صوت محیطی irancell123 سه بعدی S-Force این کمپانی می تواند حس فضای سه بعدی را به کاربر منتقل نماید.
کاربر گوشی irancell123 های Xperia E و Xperia E Dual می تواند محتواهای گوشی خود را با استفاده از اتصال بی سیم DLNA بر روی تلویزیون، تبلت یا کامپیوتر خود مشاهده نماید.
Sony Xperia irancell123 E Dual
گوشی irancell123 Xperia E Dual نیز در دو رنگ مشکی و طلایی به بازار عرضه می گردد.
Xperia Tablet Z به نسخه ۴٫۱ سیستم عامل اندروید گوگل — ملقب به آبنبات ژله ای یا Jelly Bean — مجهز است و احتمال دارد سونی irancell123 آنرا نیز همانند اسمارت فون Xperia Z به نسخه ۴٫۲ اندروید ارتقاء دهد.
سونی تبلتی ظریف با ضخامت ۶٫۹ میلی متر (۰٫۳ میلی متر کمتر از ضخامت iPad mini) و وزن ۴۹۵ گرم (۱۵۷ گرم کمتر از وزن iPad 4) است که به صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی Full HD با رزولوشن ۱۹۲۰ x 1200 مجهز می باشد. صفحه نمایش Reality Display این تبلت از نسل دوم irancell123 موتور Mobile Bravia سونی بهره می گیرد که امکان بهینه سازی لحظه ای و پویای کنتراست را همراه با حذف نویز به این صفحه



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

تا صندلی شارژ اتوماتیک ایرانسل روی سن و یک استند برای مجری
به تازگی تصویری از یک نمونه اولیه شارژ اتوماتیک ایرانسل از تلفن جدید نوکیا منتشر شده که به لومیا 950 نسبت داده می‌شود و از طریق آن می‌توان متوجه شد که محصول نهایی به چه شکل خواهد بود.
نرم‌افزار مجانی Hereبرروی آیفون، آیپد و آیپاد تاچ قابل نصب است. نوکیا با این اقدام خود میلیون‌ها کاربر iOSکه انتظار یک سرویس نقشه کامل و بی‌نقض را می‌کشیدند، به سمت خود جذب می‌کند. اپلیکیشن Hereبرروی ابزارهای که مجهز به سیستم‌عامل iOS 4.3یا شارژ اتوماتیک ایرانسل بالاتر هستند، قابل نصب است.
لومیا 950 نوکیا قرار شارژ اتوماتیک ایرانسل است از سنسور بزرگ‌تر و قوی‌تر نسبت به دیگر رقبا بهره ببرد و شاید نوکیا در این تلفن بالاخره سنسور 41 مگاپیکسلی بی‌رقیب خود را اضافه کند. گفته می‌شود این تلفن از فلش زنون و تثبیت کننده ویدیو بهره می‌برد و بازده آن در عکاسی در محیط‌های تاریک به شدت افزایش یافته است.
به گزارش همشهری، نوکیا به گوشی های هوشمند سری لومیا امید بسته بود تا بتواند به پیشتازی سامسونگ و اپل در بازار پایان دهد، اما روند فروش این سری از گوشی های نوکیا باعث ناامیدی بسیاری از سرمایه گذاران و تحلیلگران شده است. سهام نوکیا روز پنجشنبه پس از اعلام این شرکت مبنی بر فروش 7 میلیون و 400 هزار دستگاه گوشی لومیا در سه ماهه دوم امسال، 6 درصد سقوط کرد. اگرچه فروش نوکیا 32 درصد از سه ماهه اول امسال بیشتر است، اما از پیش بینی تحلیلگران مبنی بر فروش هشت میلیون و 100 هزار شارژ اتوماتیک ایرانسل دستگاه کمتر است.
این تلفن از نظر زبان طراحی و شکل شمایل ظاهری شباهت‌های بسیاری به تلفن روزهای خوش نوکیا، N95 دارد.تلفنی که در تصویر مشاهده می‌کنید یک نمونه اولیه است و شکل و شمایل محصول نهایی با این تصویر متفاوت خواهد بود. اما شایعات به وجود صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن 1280 در 768 پیکسل برای لومیا 950 نوکیا اشاره می‌کنند. ویندوز فون 8 هنوز از صفحه نمایش 1080p پشتیبانی نمی‌کند و مایکروسافت نیز در این باره برنامه‌ای ندارد. صفحه نمایش لومیا 950 همچون لومیا 920 از فناوری شارژ اتوماتیک ایرانسل PureMotion HD نوکیا پشتیبانی می‌کند.
- همین الان رسیدم به هتل اسپیناس شارژ اتوماتیک ایرانسل
نوکیا پیش شارژ اتوماتیک ایرانسل دستی کرد و سرویس نقشه خود را زودتر از گوگل برای آیپد و آیفون منتشر نمود.
مهمترین قابلیت‌های Hereعبارتند از: اطلاعات زنده ترافیک، اطلاعات مربوط به سیستم حمل و نقل عمومی، راهنمای قدم به قدم تا مقصد به همراه گوینده صوتی، ذخیره آفلاین مناطق مورد نظر کاربر و شارژ اتوماتیک ایرانسل مشاهده آفلاین آنها، پوشش کامل 200 کشور دنیا، دسته بندی مناطق محبوب کاربر، حرکت روی نقشه در پیاده روها، پارک‌ها و کلیه خیابان‌های تحت پوشش.
لومیا 950 شارژ اتوماتیک ایرانسل دارای 2 گیگابایت حافظه رم خواهد بود.
اگر کاربر آیفون، آیپد یا آیپاد تاچ هستید، می‌توانید با مراجعه شارژ اتوماتیک ایرانسل به اپ استور اپل، نرم‌افزار مجانی Hereرا دانلود و استفاده کنید.
به تازگی تصویری از یک نمونه اولیه از تلفن جدید نوکیا منتشر شده که به لومیا شارژ اتوماتیک ایرانسل 950 نسبت داده می‌شود و از طریق آن می‌توان متوجه شد که محصول نهایی به چه شکل خواهد بود.
تحلیلگران که برخی از آنها گفته اند، نوکیا برای متقاعد کردن آنها به بقایش در بازار اسمارت فون ها باید در ماههای آتی 10 میلیون دستگاه لومیا بفروشد، گفتند: نگران این هستند که مدلهای ویندوز موبایل نوکیا خیلی دیر وارد رقابت شده باشند. بنا به اعلام شرکت آی دی سی که رو . شارژ اتوماتیک ایرانسل
از زمانی که iOS 6به همراه سرویس‌ نقشه پر از اشکال اپل منتشر شد، شرکت‌های مختلف از جمله گوگل و نوکیا برای ارائه اپلیکیشن مستقل نقشه، تلاش کردند تا از این فرصت استفاده نموده و سرویس خود را بین میلیون‌ها کاربر iOSگسترش دهند. حال در شرایطی که سرویس نقشه گوگل آزمایش‌های نهایی شارژ اتوماتیک ایرانسل را طی می‌کند، نوکیا پیش دستی نموده و سرویس Hereخود که چند روز پیش معرفی شده بود را برای iOSمنتشر کرده است.
فروش ضعیف گوشی های هوشمند شرکت نوکیا باعث شارژ اتوماتیک ایرانسل روانه شدن نوک پیکان انتقادات به سمت استیون الوپ رئیس اجرایی این شرکت شده که تصمیمش مبنی بر استفاده از سیستم عامل ویندوز موبایل هنوز نتوانسته باعث بهبود جایگاه این شرکت در بازار رقابتی تلفن همراه شود.
15 دقیقه س نشستم و هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مدام یک آهنگ تکراری و شارژ اتوماتیک ایرانسل یک کلیپ تبلیغاتی از بادا که حدودن 20 ثانیه طول میکشه تکرار میشه ، جایگاه خبرنگاران ردیف دوم در نظر گرفته شده یعنی بعد از ردیف VIP.
لومیا 950 نوکیا قرار است از سنسور بزرگ‌تر و قوی‌تر نسبت به دیگر رقبا بهره ببرد و شاید نوکیا در این تلفن بالاخره شارژ اتوماتیک ایرانسل سنسور 41 مگاپیکسلی بی‌رقیب خود را اضافه کند. گفته می‌شود این تلفن از فلش زنون و تثبیت کننده ویدیو بهره می‌برد و بازده آن در عکاسی در محیط‌های تاریک به شدت افزایش یافته است.
لومیا 950 دارای 2 شارژ اتوماتیک ایرانسل گیگابایت حافظه رم خواهد بود.
این تلفن از نظر زبان طراحی و شکل شمایل ظاهری شباهت‌های بسیاری به تلفن روزهای خوش نوکیا، N95 دارد.تلفنی که در تصویر مشاهده می‌کنید یک نمونه اولیه است و شکل و شمایل محصول نهایی با این تصویر متفاوت خواهد بود. اما شایعات به وجود صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن 1280 در 768 پیکسل شارژ اتوماتیک ایرانسل برای لومیا 950 نوکیا اشاره می‌کنند. ویندوز فون 8 هنوز از صفحه نمایش 1080p پشتیبانی نمی‌کند و مایکروسافت نیز در این باره برنامه‌ای ندارد. صفحه نمایش لومیا 950 همچون لومیا 920 از فناوری PureMotion HD نوکیا پشتیبانی می‌کند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

بخش برجسته پشت N7000 در N7100 با بدنه‌ای کاملا براق و یک‌دست جای‌گزین شده و بدین‌ترتیب در نبود برآمدگی در این بخش در دست‌‌گیری Note II‌ با ایرانسل123 صفحه‌نمایش بزرگ آن تا حدودی مشکل‌تر خواهد بود.
شرکت سامسونگ به تازگی نسل جدیدی از فبلت‌ (فون/تبلت) های جذاب سری Note‌ موسوم به N7100 یا Note II را وارد بازار نموده است؛ ایرانسل123 این محصول در مقایسه با N7000 تغییرات متعددی را تجربه نموده و در قسمت‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این مدل نکات جدیدی را می‌توان مشاهده کرد. این محصول جذاب موضوع بررسی این نوبت عصر نوشتن است با ما همراه شوید.
samsung_galaxy_note_ii_review_07.jpg ایرانسل123
در جعبه محتویات N7100 با شباهت به نسل قبلی این رده بجز خود دستگاه تنها شارژر، کابل USB‌ و یک هدست سیمی یک‌تکه دیده می‌شود و طراحی المان‌های این رده نیز هیچ تفاوتی با گذشته نداشته ایرانسل123 است.
نخستین نکته چشمگیر در طراحی Note II بجز صفحه‌نمایش هیولای آن کاهش عرض دستگاه در مقایسه با N7000 است. در این رابطه با اینکه ۰٫۲ اینچ به سایز صفحه‌نمایش افزوده شده اما از عرض گوشی بطرز مشهودی کاسته شده و حالتی ایرانسل123 کاملا عریض‌تر برای آن ایجاد شده است.
در یک نگاه به لحاظ مشخصات ظاهری، Note‌ اولیه را با کاور باتری برجسته و ایرانسل123 گوشه‌های نسبتا تیز می‌توان تا حدودی مشابه Galaxy S II در نظر گرفت و Note II با کاور براق و گوشه‌های کاملا گرد شباهت نزدیکی به Galaxy S III‌ دارد. بدنه دستگاه بجز نوار نقره‌ای پیرامونی بطور کامل با پلاستیک ساخته شده است که علیرغم منفی بودن ذاتی این نکته،‌ تصور وزن نهائی Note II با بدنه‌ای فلزی نیز بسیار مشکل خواهد بود. پلاستیک براق بدنه Note II‌ برخلاف تصور تا حدود زیادی در برابر ماندن اثرات انگشت مقاوم است و از این لحاظ نکته مثبت مهمی را به اسم خود ثبت می‌کند. ابعاد Note‌ جدید ۹٫۴×۸۰٫۵×۱۵۱٫۱ میلیمتر است که جدا از ارتفاع دستگاه که رکورد تازه‌ای در کلاس اسمارت‌فون‌ها محسوب می‌شود کاهش ۰٫۳ میلیمتری قطر و بخصوص کاهش ۲٫۵ میلیمتری عرض نسبت به N7000 از جمله نکات جالب این قسمت است. وزن این مدل ۱۸۳ گرم است که تنها ۵ گرم از Note اولیه سنگین‌تر بوده و نسبت به اسمارت‌فونی با پنل ۱ اینچ کوچک‌تر همچون Nokia Lumia 920‌ هنوز ۲ گرم سبک‌تر است.
samsung_galaxy_note_ii_review_01.jpgدر گذشته‌ای نچندان دور تصور در دست‌گیری موبایلی ایرانسل123 با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از ۴ اینچ بسیار مضحک و غیر ممکن به نظر می‌رسید و نخستین تجربه‌ها در این زمینه نیز با انتقادهای مشخصی در رابطه با چگونگی استفاده از این ابزار روبرو شد از جمله شرکت‌هائی که برای اولین بار طلسم سایزهای معمول را شکست باید به توشیبا و ویندوزموبایل نچندان معروف TG01 این شرکت اشاره کرد که در نمایشگاه MWC 2009 و در ریویو‌های متعدد از صفحه‌نمایش ۴٫۱ اینچی آن با عناوینی همچون Monster و Giant Touchscreen یاد می‌شد. از آن زمان تا به امروز استانداردهای این رده بگونه‌ای تغییر کرده که اینک یک پنل ۴٫۳ اینچی تنها نمونه‌ای متوسط و حتی نسبتا کوچک به حساب آمده و دیرزمانی ست که سازندگان اسمارت‌فون در کلاس‌های گوناگون از ابعاد ۴٫۵ اینچ نیز فراتر رفته‌اند. اما با اینکه اغلب تولید‌کنندگان هنوز از سایز ۴٫۸ اینچی فراتر نرفته‌اند بلاخره این طلسم نیز در سال گذشته توسط سامسونگ شکسته شد و نسل اول Galaxy Note های این شرکت با ابعاد ۵٫۳ اینچی کلاس تازه‌ای را در رده اسمارت‌فون به نمایش گذاشته که بعدها عنوان “فبلت” به آن‌ داده شد Galaxy Note‌ برای دسته‌بندی در کلاس اسمارت‌فون بیش از اندازه بزرگ و برای قرارگیری در دسته تبلت‌ها بسیار کوچک بود بدین‌ترتیب کاربری تازه‌ای برای این ابزار ایجاد شد که بر قلم حساس همراه دستگاه و یک صفحه‌ موبایلی کاملا بزرگ استوار شد. موفقیت Note و فروش بالای آن زمینه را برای گسترش کلاس کاری این محصول و افزایش بیشتر سایز صفحه‌نمایش فراهم نمود تا جائیکه بلاخره تبلت ۱۰٫۱ اینچی این خانواده با عنوان Galaxy Note 10.1 N8000 همراه با دومین فبلت به نام Galaxy Note II N7100 نیز بصورت رسمی به بازار ارائه شدند. تغییرات در Note II‌ نه تنها در ابعاد و سایز صفحه‌نمایش بلکه در گزینه‌های سخت‌افزاری و پردازشی دستگاه نیز اتفاق افتاده است و بدین‌ترتیب زمینه برای افزایش جذابیت یک محصول کاملا بزرگ با قیمتی بیش از ۲ میلیون تومان فراهم شده است.
صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی دستگاه علیرغم افزایش ۰٫۲ اینچی سایز بعلت تغییر نسبت از ۱۶:۱۰ به ۱۶:۹ در عمل از مساحت چندان بزرگ‌تری نسبت به محصول سال گذشته برخوردار نبوده و افزایش سطح آن در قیاس با N7000 تنها در حدود ۲% است. این تغییر نسبت از ۱۶:۱۰ به ۱۶:۹ منجر به ایجاد یک پنل واید با عرض کمتر و ارتفاع ایرانسل123 بیشتر شده که در نهایت در ابعاد خود گوشی و کاهش عرض آن نیز کاملا موثر بوده است. وضوح این پنل ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل است که نسبت به پنل ۱۲۸۰×۸۰۰ پیکسلی N7000 از فشردگی پیکسلی کمتری نزدیک به ۲۶۷ppi‌ برخوردار شده است.
samsung_galaxy_note_ii_review_03.jpg ایرانسل123
samsung_galaxy_note_ii_review_05.jpg ایرانسل123
تغییر سایز البته تنها بهبود ایجاد شده در صفحه‌نمایش Note II نیست بلکه یک تغییر بزرگ ایرانسل123 دیگر به نام فناوری ساخت بطور کلی این مدل را از سلف خود جدا می‌کند؛ فناوری ساخت Note اولیه همچون Galaxy S و Galaxy S III از نوع Super AMOLED با چینش PenTile Matrix بود که به هر پیکسل در ساختاری نچندان مدرن تنها دو زیر پیکسل را اختصاص می‌داد
samsung_galaxy_note_ii_review_04.jpg ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

اگر منتظر سنسور خرید شارژ مستقیم ایرانسل 41 مگاپیکسلی پیوریو در این تلفن هستند باید ناامیدتان کنیم. نوکیا از یک سنسور 5 مگاپیکسل در این تلفن بهره برده، اما نرم افزارهای جذاب Cinemagraph و Smart Camera در آن وجود دارند.
موبايل خرید شارژ مستقیم ایرانسل
این محصول با خرید شارژ مستقیم ایرانسل نام مدل SM-V700 معرفی می‌شود و در واقع یک وسیله جانبی برای تلفن‌های سری گلکسی به شمار می‌رود. ممکن است که ساعت هوشمند سامسونگ مجهز به صفحه نمایش OLED منعطف باشد.
با خرید شارژ مستقیم ایرانسل انجام این اقدامات آنتی ویروس نصب شده بر روی سیستم شما نیز عملکرد بهتری خواهد داشت و به راحتی در معرض حملات هکری قرار نخواهد گرفت. به گزارش روابط عمومی شرکت ایمن رایانه پندار، نماینده پاندا سکیوریتی در ایران، کاربران با انجام اقدامات زیر می توانند کمک بزرگی به بهبود عملکرد آنتی ویروس خود کنند: - در هر زمانی برنامه های جاوا، آکروبات ریدر و فلش نصب شده بر روی سیستم خود را بروز نگه دارید.
از دیگر مشخصات فنی این تبلت، می‌توان به دو خرید شارژ مستقیم ایرانسل گیگابایت حافظه رم اشاره کرد که چند وقتی است که اغلب تبلت‌های رده بالای اندرویدی مجهز به این میزان حافظه هستند.
صفحه نمایش 4.7 اینچ لومیا 625 دارای رزولوشن 480 در 800 پیکسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل است و از یک پردازنده دو هسته‌ای Snapdragon S4 بهره می‌برد.
تمام شایعات منتشر شده درباره لومیا 625 به حقیقت پیوستند، نوکیا تلفن میان رده جدید خود را با صفحه نمایش 4.7 اینچ معرفی کرد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل این تلفن در واقع نسخه بزرگ‌تر شده Lumia 620 است که از مشخصات سخت افزاری متوسطی برخوردار می‌باشد.
نام تبلت جدید ال‌جی است که مجهز به یک صفحه نمایش 8.3 اینچ از نوع رتینا است و طی ماه آينده عرضه خواهد شد. شباهت‌های زیادی بین این تبلت و نکسوس 7 جدید گوگل وجود دارند، اما مهمترین تفاوت آن‌ها، صفحه نمایش بزرگتر و خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کیفیت‌تر G Pad است.این تبلت جدید ال‌جی، مجهز به یک صفحه نمایش 8.3 اینچ رتینا است که وضوح آن برابر با 1900×1200 پیکسل می‌باشد. استفاده از صفحه نمایش رتینا، باعث خواهد شد که G Pad یکی از بهترین و شفاف‌ترین صفحات نمایش را در میان سایر رقبا در اختیار داشته باشد.
احتمالا Galaxy Gear از طریق NFC و بلوتوث به تلفن‌های گلکسی متصل خواهد خرید شارژ مستقیم ایرانسل شد و دسترسی به برخی از امکانات تلفن‌ها را از طریق ساعت مچی میسر خواهد کرد.
سامسونگ پس از مدتی کار بر روی طراحی و ساخت ساعت های هوشمندش این بار می خواهد این ساعت ها را در مراسم آنپک امسال رونمایی کند.سامسونگ حدود چند روز پیش دعوتنامه مربوط به مراسم آنپک امسال خود را برای رسانه‌های مختلف ارسال کرده بود. این رویداد از دو سال پیش همه ساله پیش از شروع نمایشگاه IFA برگزار می‌شود و در دو سال اخیر نیز در آن گلکسی نوت 1 و 2 رونمایی شدند. حال سم-موبایل اعلام نموده که سامسونگ علاوه بر معرفی نسل سوم گلکسی نوت از خرید شارژ مستقیم ایرانسل ساعت هوشمند خود نیز پرده بر خواهد داشت. ساعت هوشمند جدید سامسونگGalaxy Gear نام دارد.
بر کسی پوشیده نیست که سامسونگ در حال کار بر روی ساعت هوشمند خود است. چندی پیش یکی از مدیران ارشد این شرکت رسما اعلام نمود که سامسونگ مدت‌ها است در زمینه طراحی و تولید و ساعت هوشمند فعالیت می‌کند و قصد دارد نسخه جدید و مدرن این ساعت‌ها را به زودی روانه بازار کند. این در حالی است که اطلاعاتی بدست آمده که علاوه بر سامسونگ، شرکت‌های بزرگ دیگری همچون مایکروسافت و اپل نیز در حال طراحی ساعت هوشمند هستند. سونی نیز اخیر خرید شارژ مستقیم ایرانسل ساعت‌های هوشمند خود را از نظر نرم افزار و سخت افزاری بروز کرد.
بر اساس اطلاعات دقیقی که بدست خرید شارژ مستقیم ایرانسل آمده، در مراسم Unpacked Episode 2 که در 4 سپتامبر برگزار خواهد شد علاوه بر گلکسی نوت 3 از ساعت هوشمند Galaxy Gear نیز رونمایی خواهد شد.
تامین امنیت آنلاین و همچنین حفاظت همه جانبه از سیستم های کامپیوتری مهمترین وظیفه آنتی ویروس ها و راه حل های امنیتی شرکت های تولید کننده آنتی ویروس است. اما جلوگیری از نفوذ برخی از آلودگی های خرید شارژ مستقیم ایرانسل ناخواسته به سیستم های کامپیوتری، به فعالیت های پیشگیرانه کاربران بستگی دارد.
کنفرانس آنپک خرید شارژ مستقیم ایرانسل سامسونگ در تاریخ 4 سپتامبر، 13 شهریور ماه برگزار خواهد شد.
لومیا 625 دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی است که از طریق درگاه microSD تا 64 گیگابایت قابل افزایش است. این تلفن در رنگ‌های سفید، مشکلی، زرد، سبز و نارنجی خرید شارژ مستقیم ایرانسل عرضه خواه
ال‌جی قصد دارد تا از این تبلت جدید خود در نمایشگاه IFA 2013 خرید شارژ مستقیم ایرانسل که شهریورماه امسال و در شهر برلین برگزار می‌شود، به طور رسمی پرده‌ برداری نماید.
این تبلت جدید همانند تبلت‌های سری نوت سامسونگ مجهز به خرید شارژ مستقیم ایرانسل قلم اختصاصی برای یادداشت برداری و نگارش نیست، اما قابلیت برقراری تماس از طریق سیمکارت و همچنین ارسال پیامک از طریق آن وجود دارد.
كاربرانی كه اين خرید شارژ مستقیم ایرانسل تبلت را به صورت آزمايشی استفاده كرده اند، عنوان نموده‌اند که G Pad بسیار نازک و سبک است. همچنین حاشیه دور صفحه نمایش این تبلت نیز بسیار نازک است. در واقع ال‌جی سعی نموده است تا این تبلت را طوری طراحی کند تا کاربر بتواند براحتی آن را در جیب پشت



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

به گفته جورما اولیلا (Jorma Ollila)، سخنگوی نوکیا، هم اکنون زمانی برای سرعت ایرانسل یک دو سه بخشیدن به فعالیت و تجدید حیات نوکیا است. این شرکت 35 درصد کل گوشی‌های عرضه شده در سراسر دنیا را به فروش می‌رساند و سال گذشته در آمد خود را 1/56 میلیارد دلار برآورد کرد.
رزولوشن نمایشگر این گوشی 640X360 پیکسل است، بر خلاف بسیاری دیگر از گوشی های ارزان قیمت با نمایشگر لمسی، نمایشگر لمسی مقاومتی (resistive) این گوشی رزولوشن بالایی دارد. در حالی که در دیگر گوشی های صفحه لمسی در این گستره ی قیمت؛ رزولوشن های WQVGA (400 x 240) یا QVGA (320 x 240)را شاهد ایرانسل یک دو سه هستیم. تعداد پیکسل های نمایشگر این گوشی تقریبا دو برابر دیگر گوشی های همرده است. این رزولوشن بالا باعث می شود که شما بتوانید در یک صفحه اطلاعات بیشتری را داشته باشید؛ و این برای مرورگری اینترنت نیز بسیار عالی است.
استفاون الوپ (Stephen Elop) ایرانسل یک دو سه به عنوان اولین مدیر غیر فنلاندی نوکیا با قدمتی 145 ساله که عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تلفن همراه در دنیا را یدک می‌کشد، منصوب شد.
بر روی این گوشی شیار کارت حافظه ی microSD وجود دارد که می تواند تا 16GB را پشتیبانی کند. این مقدار حافظه برای ذخیره ی انواع فایل های مولتی مدیا و غیر از آن کافی می باشد. در ضمن یک حافظه ی 51MB نیز درون این گوشی وجود ایرانسل یک دو سه دارد که برای ذخیره ی تماس ها و اطلاعات گوشی کافی می باشد. امکانان پخش موسیقی این گوشی بسیار عالی می باشد با آن امکان دسترسی به Ovi music نیز وجود دارد. امکانات پخش موسیقی این گوشی با Nokia 5235 comes with music قابل مقایسه است. پخش کننده ی داخلی موسیقی این گوشی از فرمت های مختلف AAc, AAC+, eAAC+, WMA, WVE, WAV, MP3, MP4, AMR NB و AMR WBپشتیبانی می کند که در نوع خود احتمالا کم نظیر یا بی نظیر است. فکر نمی کنیم دیگر با فایل موسیقی برخورد کنید که این گوشی توانایی اجرای آن را نداشته باشد. این گوشی از فایل های ویدیویی با فرمت های H263, H264, WMV & MPEG4 نیز پشتیبانی می کند. می توانید بوسیله ی هدفون و Jack 3.5 میلی متری به موسیقی گوش کنید. باتری آن نیز تا 24 ساعت پخش موسیقی را پشتیبانی می کند. رادیو FM داخلی نیز بر روی این گوشی وجود دارد که در صورت نیاز می توانید با اتصال هندزفری به آن نیز گوش دهید. باز هم در مورد باتری بگوییم که در حالت انتظار برای 18 روز شارژدهی می کند و نیز از حدود 7 ساعت و 40 دقیقه زمان مکالمه پشتیبانی می کند.
الوپ می‌گوید: به محض تحویل گرفتن این پست نقش من به عنوان مدیر نوکیا رهبری این تیم در دوره تغییر و همراهی این سازمان و گذر از زمان رکود است. به این ترتیب در تلاشیم در حالی که عملکرد بالایی به لحاظ ایرانسل یک دو سه مالی داشته باشیم به نیاز مشتریان همان زمان پاسخ دهیم.
با این همه اما این روزها بسیاری از خریداران گوشی‌های موبایل نوکیا به سابقه حضور این شرکت در بازار جهانی موبایل تکیه می‌کنند؛ سابقه‌ای که با معرفی اولین گوشی این شرکت به نام Mobira ایرانسل یک دو سه Talkman در سال 1984 به بازار شکل گرفت. این گوشی بیش از 5 کیلوگرم وزن داشت و با این حال در دسته گوشی‌های موبایل قابل حمل قرار می‌گرفت.
حدود بیست سال بعد ایرانسل یک دو سه این شرکت اولین موبایل‌های هوشمند چند رسانه‌ای خودش را در سال 2005 به بازار معرفی کرد و بالاخره سری گوشی‌های موبایل لومیای این شرکت در سال 2011 برای اولین بار رونمایی شدند. گوشی‌های لومیا در واقع اولین گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوزفون این شرکت بودند.
گفته می‌شود طی چهار سال گذشته اولی پکا کالاسوو باعث کاهش درآمد ایرانسل یک دو سه و سهم بازار نوکیا شد.
این مراسم با تمرکز بر معرفی اولین گوشی‌های موبایل مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوزفون 8 این شرکت برگزار شد. در واقع ویندوزفون 8 تنها یک ارتقای نرم‌افزاری ساده نبوده و مستلزم استفاده از سخت‌افزارهای پیشرفته و بهتری از مدل‌های قبلی است. به این ترتیب گوشی‌های موبایل مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوزفون 8 مجهز به نمایشگرهایی با وضوح ایرانسل یک دو سه تصویر بالاتر بوده، از اسلات‌های کارت حافظه microSD بیشتر بهره می‌برند و البته مجهز به تکنولوژی NFC برای پرداخت‌های موبایلی هستند.
تبیان ایرانسل یک دو سه زنجان
مدیر عامل نوکیا برکنار و مدیر بخش ایرانسل یک دو سه کسب و کار مایکروسافت را که سرپرستی خط تولید Office این شرکت را برعهده داشته جایگزین وی شد، مدیر بخش گوشی‌های هوشمند این شرکت نیز استعفا کرد.
بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، در ماه ژوییه نوکیا به دنبال جایگزینی برای کالاسوو ایرانسل یک دو سه بود اما معرفی استفان الوپ تا چند روز پیش از معرفی استراتژی‌های شرکت و رونمایی از محصول در نشستی در لندن توسط این شرکت فنلاندی غیر منتظره بود.
س از تنها یک هفته که از معرفی گوشی Nokia X3 Touch & Type می گذرد، کمپانی نوکیا مدل 5250 را معرفی کرد. این نیز یک گوشی با نمایشگر لمسی می باشد ولی برای کاربران با بودجه ی کمتر ساخته شده است. 5250 نیز همانن X3-02 نمایشگر لمسی را به همراه صفحه کلید دارد. این گوشی از سیستم عامل نسخه ی 5 سری 60 نوکیا بهره می برد که همچنین به نام Symbian^1 ™ OS نیز شناخته می شود. همین چند سال پیش بود که چنین گوشی های با نمایشگر لمسی منحصر به مدل های گران قیمت تر می شد. ولی 5250 یک گوشی با قیمت مناسب است. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به دوربین 2 مگاپیکسلی، نمایشگر 2.8 اینچی 16 میلیون رنگ لمسی، قابلیت پشتیبانی از فرمت های ایرانسل یک دو سه بسیار متنوع فایل های موسیقی، توانایی پشتیبانی از اسناد Microsoft Office و PDF و اجرای فایل های ZIP اشاره کرد. این را هم بگوییم که 5250 یک گوشی 3G نمی باشد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

زیاد شارژ اتوماتیک ایرانسل جارو برقی رو به گوشی نزدیک نکنید. این امر باعث اختلالات الکترونیکی در موبایل شما میشود. که به مراتب از آب خطرناک تر است.
۲- در صورت خروج سریع گوشی از آب ممکن است شارژ اتوماتیک ایرانسل آسیب چندانی نبیند. ماندن گوشی در آب و غوطه ور بودن آن در آب دلیلی برای از بین رفتن کامل گوشی نیست. پس نا امید نشود و مراحل زیر را انجام دهید.نجات گوشی در آب افتاده
check تلفن همراه خود را بیش از حد تکان ندهید و نتکانید، این کار باعث آب رفتن در قسمت هایی میشود که شارژ اتوماتیک ایرانسل آب در آنها نفوذ نکرده. خیلی با دقت به خشک کردن گوشی بپردازید.
شایان ذکر است که گلکسی شارژ اتوماتیک ایرانسل نوت ۳ با پردازنده Exynos 5420 دارای شماره مدل SM-N9000 و نسخه Snapdragon 800 این دستگاه دارای شماره مدل SM-N9005 می باشد؛ نسخه دوم قابلیت پشتیبانی از LTE را نیز خواهد داشت.
سرانجام پس از مدت ها شایعات مختلف گوشی اندرویدی تاشو شارژ اتوماتیک ایرانسل خود را با نام Hennessy رسما معرفی کرد؛ این تلفن هومشند دارای دو صفحه نمایش بوده و از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد.
در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا لیست کشورهایی دریافت کننده گلکسی نوت ۳ شارژ اتوماتیک ایرانسل سامسونگ با با دو نسخه Exynos 5420 و Snapdragon 800 را مشاهده نمایید.
۹- گوشی خود را داخل یک ظرف برنج خشک بیاندازید. برنج الباقی رطوبت گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل را به خودش جذب میکند.
حفاظت از حریم خصوصی در این موقعیت شارژ اتوماتیک ایرانسل برای بسیاری از کاربران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شماره تلفن‌ها، ایمیل‌ها، تصاویر، ویدئوها و… از جمله اطلاعاتی به‌شمار می‌رود که هیچ‌کس تمایل ندارد آنها را به اشتباه در دسترس افراد غیرمجاز قرار دهد. یکی از ابتدایی‌ترین پیشنهادها در این شرایط، ممانعت از ارائه هرگونه وسیله اضافی همچون سیمکارت، کارت حافظه و… همراه با تلفن یا تبلت به صاحب جدید آن است، اما همان‌طور که اشاره کردیم این پیشنهاد یکی از ابتدایی‌ترین پیشنهادها به‌شمار می‌رود؛ چرا که پیش از این کار ‌باید از اطلاعات مهم و ضروری خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید یا آنها را به رایانه یا دیگر دستگاه‌های جایگزینی که مدنظر قرار داده‌اید انتقال دهید. در هر صورت به شما توصیه می‌کنیم پیش از فروش یا تعویض تلفن همراه و تبلت اندرویدی خود، مجموعه اقدامات زیر را به انجام برسانید … در ادامه مطلب با موبایل مارکت سنتر همراه شوید.
۴- سیم کارت خود را خارج نمایید. برخی افراد تمام شماره های خود را داخل سیم خود ذخیره میکنند. شارژ اتوماتیک ایرانسل بدست آوردن شماره ها خیلی وقت ها مهم تر از نجات گوشی برای افراد است.
۷- از یک مکنده برای خشک کردن اسفاده کنید. شارژ اتوماتیک ایرانسل مکنده میتواند همان جارو برقی شما باشد. ۱۰تا ۲۰ دقیقه این کار را انجام دهید. برخی اوقات برخی گوشی ها به ۳۰ دقیقه مکش نیاز دارند.
check سرعت عمل تمام چیزی است که شما به آن نیاز دارید و سرعت عمل شارژ اتوماتیک ایرانسل شماست که تعیین میکند گوشی شما چقدر شانس زنده ماندن دارد. با این حال عصبی نشوید.
۱۱ – پس از ۲۴ ساعت میتوانید گوشی خود را تست نمایید و آن را روشن نمایید. اگر شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی شما روشن نمیشود آن را به شارژر وصل نمایید. اگر روشن شد شما فقط به یک باطری نو نیاز دارید.
۱۰- موبایل خود را روی یک دستمال حوله ای قرار دهید. ۲ تا ۴ ساعت گوشی خود را شارژ اتوماتیک ایرانسل روی دستمال نگهداری نمایید.
می توانید در ادامه مطلب عکس های این محصول جدید را مشاهده کنید.خیس شدن گوشی شما معمولا بدین معنی است که شما گوشی خود را باید تعویض نمایید. اما اگر به شارژ اتوماتیک ایرانسل اندازه کافی سریع باشید، میتوانید گوشیتان را نجات دهید. مراحل زیر را انجام دهید و سعی کنید گوشی خود را نجات دهید.
۳- پس از خارج کردن گوشی از آب در حالی که با دستمال کاغذی گوشی را خشک میکنید، درب پشت گوشی و باطری آن را خارج نمایید. این مرحله شارژ اتوماتیک ایرانسل بسیار مهمی است.
۱- گوشی خود را با سرعت از آب خارج شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایید. یو اس بی ، جای هندزفری و جای شارژ موبایلتان فقط چند لحظه وقت میخواهند تا آب را وارد گوشی شما کنند. به محض خارج کردن گوشی از آب گوشی خود را خاموش نمایید.
۸- از شارژ اتوماتیک ایرانسل سشوار برای خشک کردن گوشی استفاده نکنید.
check شارژ اتوماتیک ایرانسل در صورتی که گوشی شما به شارژر و برق متصل است ابتدا برق آن را قطع نمایید. سپس گوشی را از شارژ خارج کنید.
این تلفن که با مدل W789 شناخته می شود، به صفحه نمایش شارژ اتوماتیک ایرانسل ۳.۳ اینچی HVGA، پروسسور چهار هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی همراه با فلش٬ سیستم عامل اندروید ۴.۱ جلی بین، رم ۱ گیگابایتی، شکاف میکرو SD، پورت هدفون/شارژر٬ باتری ۱۵۰۰ میل آمپری و امکان استفاده از دو سیم کارت تجهیز شده است. همچنین این دستگاه از GPS، بلوتوث و Wi Fi برای اتصال به شبکه‌های مختلف پشتیبانی می‌کند.
این گوشی قرار است که ابتدا توسط China Telecom در چین ارائه شود و متاسفانه هنوز زمان عرضه محصول به بازارهای جهانی و قیمت آن مشخص نشده است. گفته می‌شود سامسونگ احتمالا شارژ اتوماتیک ایرانسل علاوه بر Hennessy یک تلفن تاشو دیگر را با نام Galaxy Folder نیز عرضه خواهد کرد.
۶- گوشی خود را با یک دستمال نرم یا حوله خشک نمایید. حتی اگر یک قطره آب هم داخل گوشی جا بماند ممکن شارژ اتوماتیک ایرانسل است باعث خرابی گوشی شما شود.
۵- تمام لوازم جانبی شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی خود را خارج نمایید. از جمله مموری کارت، کاور، پوشش محافظ و …



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 نخست باید اشاره کرد که بهای تعیین شده برای GalaxyS4 mini irancell 123 برابر 27900 روپیه (حدودا 465 دلار) و برای Galaxy S4 Zoom معادل 29900 روپیه (حدودا 500 دلار) می‌باشد. یعنی هر دو بالاتر از گلکسی اس سوم قیمت گذاری شده‌اند که قدری عجیب است. احتمالا قیمت این محصولات در بازار خاور میانه و کشور خودمان هم به همین صورت خواهد بود.
گلکسی اس 4 کوچک و دوربین- تلفن کهکشانی irancell 123 نسل چهارم راهی بازار دیگری شدند. این بار مردم کشور در حال توسعه هندوستان میزبان این زوج کهکشانی بودند تا از اواخر ماه جاری جدید ترین‌های سامسونگ را در دست گیرند.
دوربین irancell 123
شاید بیشترین تفاوت در این بخش باشد. اندروید با توجه به تعداد اپلیکشن های بیشتری که در اختیار دارد تا حدودی برتر از رقیب irancell 123 است، مخصوصا در بخش عکاسی و با وجود اپلیکشن هایی چون Instagram و Vine که بسیار هم محبوب هستند.
سامسونگ قول داده irancell 123 که از اواخر ماه جاری میلادی، عرضه این دو ابزارک دوست‌داشتنی را شروع خواهد کرد. The Galaxy S4 به یک صفحه نمایش 4.3 اینچی از نوع Super AMOLED و رزولوشن (960 در540 پیکسل) مجهز شده است. قلب تپنده‌ی دستگاه نیز یک 400 Snapdragon با فرکانس 1.7 گاهرتز است که توسط گرافیک Adreno 305 و 1.5 گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود. حافظه داخلی هم 8 گیگابایت در نظر گرفته شده که برای ذخیره‌ی تعدا زیادی از تصاویر ثبت شده با دوربین 8 مگاپیکسلی دستگاه مناسب به نظر می‌رسد. دوربین جلو هم کیفیتی 1.8 مگاپیکسلی داشته و امکان برقرای یک تماس تصویری نسبتا با کیفیت از طریق شبکه LTE را فراهم می‌کند. این تلفن در دو رنگ مشکی مات و سفید برفی عرضه شده و اندروید 4.2.2 آبنبات پاستیلی را اجرا می‌کند.
شاید اگر کاربر فقط قصد گرفتن تصاویر مختلف داشته باشد، لومیا ۱۰۲۰ گزینه بهتری باشد، ولی اگر کاربر به فکر انجام کارهای مختلف و متنوع بعد از گرفتن تصاویر می باشد، اس ۴ زوم گزینه های متنوع irancell 123 تری در اختیار دارد.
این بدان معناست که لومیا ۱۰۲۰ می بایست تصاویر با کیفیت تری در شرایط نور کم ثبت کند، به این دلیل که این دستگاه دارای لنز سریعتر f/2.2 است. زوم اپتیکال بزرگتر ۱۰x اس ۴ زوم نسبت به زوم دیجیتال ۶x برروی لومیا ۱۰۲۰ برتری دارد، اگر چه می بایست به این موضوع توجه کرد که رزولوشن بالاتر دوربین لومیا ۱۰۲۰ می تواند جزییاتی بیشتر را بدون از irancell 123 دست دادن کیفیت ثبت کند.گلکسی اس 4 کوچک و دوربین- تلفن کهکشانی نسل چهارم راهی بازار دیگری شدند.
البته هر دو کمپانی قبلا هم محصولی در این بخش irancell 123 داشته اند. PureView 808 که یک محصول بسیار شگفت انگیز است و گلکسی کمرا سامسونگ. در ادامه نگاهی به دو دستگاه در بخش های مختلف می اندازیم.
بخش اصلی این دستگاهها همان دوربین است. گلکسی اس ۴ زوم از یک دوربین با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی CMOS irancell 123 همراه با یک لنز f/3.1-f/6.3 24-240mm که قابلیت بزرگنمایی یا زوم ۱۰x دارد بهره می برد. لومیا ۱۰۲۰ نیز دارای یک سنسور ۴۱ مگاپیکسلی PureView و لنزی f/2.2 است.
سیستم عامل irancell 123
کمرافون ها را می بایست یک طبقه بندی جدید در بخش اسمارت فون ها نامید، محصولاتی که با تمرکز برروی بخش دوربین، طراحی و تولید می شوند. به تازگی دو محصول جدید در این بخش معرفی شده که هر کدام دارای ویژگی های قابل توجهی می باشند. یکی گلکسی اس ۴ زوم از سامسونگ و دیگری لومیا ۱۰۲۰ از نوکیا. هر دو محصولاتی بسیار خوب هستند که تجربه متفاوتی را در بخش دوربین در اختیار کاربر قرار می دهند. irancell 123
برای عکاسی می بایست به دستگاهی با حافظه ذخیره سازی مناسب دسترسی داشت. لومیا ۱۰۲۰ دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است و در این بخش نسبت به اس ۴ زوم برتری دارد. گلکسی اس ۴ زوم دارای تنها ۸ گیگابایت حافظه داخلی است که بخشی از آن هم توسط سیستم عامل اندروید اشغال شده است. البته سامسونگ برروی این دستگاه یک اسلات microSD card قرار داده که میتوان فضای ذخیره سازی را گسترش داد. همچنین سامسونگ ۵۰ گیگابایت فضای Dropbox برای دو سال و بصورت مجانی در اختیار خریداران این دستگاه قرار می دهد. لومیا ۱۰۲۰ نیز دارای فضای irancell 123 ذخیره سازی ابری است و نوکیا ۷ گیگابایت فضای ذخیره سازی Skydrive در اختیار کاربران قرار می دهد.
نوکیا نیز عملکرد بسیار خوبی در بخش ویندوز فون داشته است. آنها بخوبی بخش عکاسی را در این سیستم عامل توسعه داده اند و اپلیکشن های خوبی در این بخش در اختیار علاقمندان قرار دارد ولی به هر حال سیستم عامل اندروید در این بخش به منابع بیشتری دسترسی دارد، مخصوصا هنگامی که کاربر irancell 123 قصد ارسال تصاویر به شبکه های اجتماعی متنوع را دارد.
صفحه نمایش گلکسی اس زوم تفاوت چندانی با گلکسی اس 4 مینی ندارد، اما از یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای با فرکانس 1.5 irancell 123 گیگاهرتز استفاده می‌کند که علیرغم قدرت کم‌تر، برای پردازش تصاویر 16 مگاپیکسلی مناسب به نظر می‌رسد. دوربین این شبهه تلفن دارای زوم اپتیکال 10 برابر است و تصاویر را بر روی حافظه‌ی داخلی 8 گیگابایتی ذخیره کنید یا اگر کمبود فضا مواجه شدید از طریق درگاه میکرو SD، حافظه دستگاه خود را تا حداکثر 64 گیگابایت افزایش دهید. بلوتوث 4، وای- فای با استاندارد a/b/g/n و سنسور GPS نیز از جمله امکانات ارتباطی آن به شمار می‌روند. گلکسی اس 4 زوم دارای دکمه شاتر برای دوربین است و اندروید 4.2.2 را در زیر پوسته تاچ‌ویز سامسونگ به اجرا در‌می‌آورد.
حافظه irancell 123 داخلی



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

سیستم عامل: اندروید ۴.۲.۲ خرید شارژ ایرانسل
KnockOn: این قابلیت جدید نیست، اما فوق العاده کارآمد است. به کمک آن نیازی به فشار دادن دکمه فیزیکی پاور دستگاه نیست و در عوض تنها کافی است وقتی تلفن در حال استندبای است دو بار صفحه نمایشگر را لمس نمایید تا دستگاه خرید شارژ ایرانسل روشن شود.
Slide Aside: خرید شارژ ایرانسل برای بستن برنامه‌ها تنها کافی است سه انگشت خود را برروی صفحه بکشید تا کنار زده شود.
تلفن LG G2 تنها از نظر سخت افزاری نسبت به رقبای فعلی خود قوی‌تر نیست، این تلفن دارای امکانات نرم افزاری بعضا نوآورانه‌ایی است که... خرید شارژ ایرانسل
چیپ: اسنپدرگون خرید شارژ ایرانسل ۸۰۰ با ۴ هسته ۲.۲۶ گیگاهرتزی و گرافیک آدرنو ۳۳۰
شما را به مشاهده گالری عکس رسمی این محصول در ادامه مطلب دعوت می کنیم.اکسپریا Z Ultra از همان زبان و سبک طراحی اکسپریا Z بهره می‌برد، با این تفاوت که سونی از تجربیات کسب نموده در Z به خوبی در Z Ultra بهره برده و بهبودهای جذابی را در آن اعمال کرده است. فبلت ۶.۴۴ اینچی سونی تنها ۶.۵ میلی‌متر ضخامت دارد که در نوع خود بی‌نظیر است. در مراسم سونی دو نسخه سفید و مشکی این تلفن خرید شارژ ایرانسل به نمایش درآمد که بدنه هر دو آنها از جنس شیشه مستحکم ساخته شده بود.
نمایشگر: ۵.۲ اینچی خرید شارژ ایرانسل با کیفیت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و تراکم ۴۲۳ پیکسل٬ حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیت
QuickRemote: به کمک فرستنده IR امکان کنترل لوازم صوتی و تصویری مختلف از جمله تلویزیون، سینمای خانگی، پخش کننده چند رسانه‌ای، کولر خرید شارژ ایرانسل گازی و غیره را یکجا در اختیار خواهید داشت.
براساس مشخصات فنی فعلا بهترین گزینه LG G2 است. این تلفن از نظر پردازنده به S800 کوالکام مجهز شده است که از هر نظر سریعتر از پردازنده S600 یا اکتا بکار رفته در خرید شارژ ایرانسل تلفن‌های دیگر است. از طرفی G2 دارای باتری بسیار پرظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی است که وقتی در کنار این پردازنده بهینه قرار گیرد نوید طول عمر باتری بسیار بالا را می‌دهد.
رنگ: خرید شارژ ایرانسل سفید و مشکی
رم: ۲ خرید شارژ ایرانسل گیگابایت از نوع LPDDR3 با فرکانس ۸۰۰ مگاهرتز
حافظه داخلی: ۱۶ یا ۳۲ خرید شارژ ایرانسل گیگابایت
بالاخره پرچمدار امسال ال جی نیز با نام LG G2 رونمایی شد و حالا جنگجوی دیگری به رینگ خونین وارد خرید شارژ ایرانسل شده است!
دوربین: ۱۳ مگاپیکسلی با فناوری OIS در عقب / ۲ مگاپیکسلی در جلو باتری: ۳۰۰۰ میلی آمپر خرید شارژ ایرانسل
Guest Mode: حالت مهمان، امکان تعریف سطح‌های مختلف دسترسی را میسر می‌کند. مثلا وقتی تلفن خود را در اختیار دوست یا میهمان یا حتی فرزند خود قرار خرید شارژ ایرانسل می‌دهید دسترسی آنها به اطلاعات خصوصی از پیش تعریف شده شما محدود می‌شود.
رقابت خرید شارژ ایرانسل بین اسمارت فون های اندرویدی همیشه جذاب و دیدنی است. شرکت های قدرتمندی مانند اچ تی سی، ال جی، سامسونگ و …
سر انجام ال خرید شارژ ایرانسل جی G2 را معرفی کرد. پرچمدار سال ۲۰۱۳ این شرکت مشخصات برجسته ای دارد
اما این همه ماجرا نیست این تلفن خرید شارژ ایرانسل از صدای 24 بیت 192 کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند که در هیچ تلفن هوشمندی وجود ندارد و کیفیت خروجی بسیار خوبی را ارائه خواهد کرد.
وزن: خرید شارژ ایرانسل ۱۴۳ گرم
اما کدامیک از رینگ سلامت بیرون خواهد آمد و سهم بازار بیشتری را بدست خواهد آورد؟ گلکسی اس 4 سامسونگ یا G2 ال جی خرید شارژ ایرانسل یا HTC One یا شاید هم Moto X موتورولا؟ در ادامه مقاله مقایسه مشخصات فنی این تلفن‌ها را در کنار یکدیگر مشاهده خواهید کرد.
رقابت بین اسمارت فون های اندرویدی همیشه جذاب و دیدنی است. شرکت های قدرتمندی مانند اچ تی سی، ال جی، سامسونگ و … در این زمینه محصولاتی بسیار خوب و قدرتمندی را روانه بازار می کنند که علاقمندان به این دستگاهها نیز براساس نیازها، بودجه و سلیقه خود نسبت به انتخاب آنها اقدام خرید شارژ ایرانسل می نمایند.
این موضوع که کدام دستگاه بهتر است و عملکرد بهتری دارد همیشه موضوعی بسیار خرید شارژ ایرانسل داغ و مهم بوده است. در ادامه شما لیست بهترین اسمارت فون های اندرویدی (آگوست ۲۰۱۳) که توسط وبسایت معتبر ZDNet منتشر شده است را مشاهده می نمایید.
Answer Me: از طریق آن قادر خواهید بود، خرید شارژ ایرانسل در زمان دریافت تماس جدید، بدون نیاز به فشار دادن دکمه‌ای و با حرکت تلفن به سمت گوش خود، تماس را برقرار نموده و شروع به صحبت کنید.
تلفن LG G2 تنها از نظر سخت افزاری نسبت به رقبای فعلی خرید شارژ ایرانسل خود قوی‌تر نیست، این تلفن دارای امکانات نرم افزاری بعضا نوآورانه‌ایی است که وقتی در کنار سخت افزار قدرتمند و طراحی جدید آن قرار می‌گیرد بر جذابیت آن افزوده و آن را به ابزاری کارآمدتر بدل می‌کند.
Plug & Pop: این قابلیت بصورت خرید شارژ ایرانسل خودکار وقتی هدفون یا کابل USB را به تلفن متصل می‌کنید، نرم افزارهای مرتبط با آنها را پیشنهاد می‌دهد. مثلا وقتی هدفون را متصل می‌کنید نرم افزار موزیک یا اپلیکیشن‌های مرتبط با هدفون بر روی صفحه لیست می‌شوند.
ابعاد: ۱۳۸.۵ در ۷۰.۹ خرید شارژ ایرانسل در ۸.۹ میلیمتر
ال جی بهینه سازی‌های بسیاری را در نرم افزار اندروید ایجاد کرده است که خرید شارژ ایرانسل در ادامه به توضیح مختصر مهمترین آنها می‌پردازیم:
صفحه نمایش G2 نیز تقریبا بهتر از باقی محصولات است و خرید شارژ ایرانسل از حاشیه بسیار باریک‌تری برخوردار می‌باشد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 برخی ویژگی های این irancell123 دستگاه به شرح زیر است:
سیستم عامل جلی بین 4.2 که بهینه سازی شده و با اینترفیس HTC Sense عرضه شده است/ پردازنده irancell123 4 هسته ای کوآلکوم Snapdragon 600 با سرعت 1.7 گیگاهرتز/ دوربین جلو 4 مگاپیکسل و دوربین جلو 2.1 مگاپیکسل/ حافظه داخلی 32 و 64 گیگ
سیستم عامل آندروید نسخه جلی بین 4.1 / پردازنده چهار هسته ای 1.6 گیگاهرتزی irancell123 از نوع Exynos / نمایشگر 5.5 اینچ از نوع Super AMOLED HD / دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین جلو 1.9 مگاپیکسل / حافظه داخلی در حجم 16،32،64 گیگ با اسلات خارجی برای اضافه کردن حافظه
سامسونگ قول داده که از اواخر ماه جاری میلادی، عرضه این دو ابزارک دوست‌داشتنی را شروع خواهد irancell123 کرد. The Galaxy S4 به یک صفحه نمایش 4.3 اینچی از نوع Super AMOLED و رزولوشن (960 در540 پیکسل) مجهز شده است. قلب تپنده‌ی دستگاه نیز یک 400 Snapdragon با فرکانس 1.7 گاهرتز است که توسط گرافیک Adreno 305 و 1.5 گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود. حافظه داخلی هم 8 گیگابایت در نظر گرفته شده که برای ذخیره‌ی تعدا زیادی از تصاویر ثبت شده با دوربین 8 مگاپیکسلی دستگاه مناسب به نظر می‌رسد. دوربین جلو هم کیفیتی 1.8 مگاپیکسلی داشته و امکان برقرای یک تماس تصویری نسبتا با کیفیت از طریق شبکه LTE را فراهم می‌کند. این تلفن در دو رنگ مشکی مات و سفید برفی عرضه شده و اندروید 4.2.2 آبنبات پاستیلی را اجرا می‌کند.
سیستم عامل بهینه شده جلی بین 4.2.2 (مانند نکسوس)/ پردازنده چهار هسته ای کوآلکوم snapdragon 600 با سرعت 1.9 گیگاهرتز/ نمایشگر 5 اینچی AMOLED با 441 پیکسل در هر اینچ / دوربین جلو 13 مگاپیکسل و دوربین جلو برای چت 2 مگاپیکسل/ 16 گیگ حافظه داخلی با اسلات اضافی برای افرایش حافظه irancell123
سیستم عامل جلی بین 4.1 آندروید/ پردازنده 1.7 گیگاهرتزی چهار هسته irancell123 ای از نوع snapdragon 600 / نمایشگر 5.5 اینچی 1920 در 1080 به صورت فول اچ دی با فناوری IPS/ دوربین 13 مگاپیکسلی و دوربین 2.1 مگاپیکسلی جلو برای چت ویدئویی/ حافظه داخلی 32 گیگ با اسلات خارجی برای افزایش حافظ
از لحاظ سرعت نیز اس irancell123 4 کمی بالاتر است.
برخی irancell123 ویژگی های دستگاه به شرح زیر است:
گوشی های هوشمند در حال بزرگتر شدن هستند و irancell123 ال جی اوپتیموس جی پرو یکی از آنهاست. نمایشگر 5.5 اینچ واقعا بزرگ است و با پردزانده چهار هسته ای قدرت زیادی برای پخش مولتی مدیا دارد.
مشخصات عمومی دستگاه به شرح irancell123 زیر است:
برخی ویژگی های موتو ایکس به شرح زیر است: irancell123
صفحه نمایش گلکسی اس زوم تفاوت چندانی با گلکسی اس 4 مینی ندارد، اما از یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز استفاده می‌کند که علیرغم قدرت کم‌تر، برای پردازش تصاویر 16 مگاپیکسلی مناسب به نظر می‌رسد. دوربین این شبهه تلفن دارای زوم اپتیکال 10 برابر است و تصاویر را بر روی حافظه‌ی داخلی 8 گیگابایتی ذخیره کنید یا اگر کمبود فضا irancell123 مواجه شدید از طریق درگاه میکرو SD، حافظه دستگاه خود را تا حداکثر 64 گیگابایت افزایش دهید. بلوتوث 4، وای- فای با استاندارد a/b/g/n و سنسور GPS نیز از جمله امکانات ارتباطی آن به شمار می‌روند. گلکسی اس 4 زوم دارای دکمه شاتر برای دوربین است و اندروید 4.2.2 را در زیر پوسته تاچ‌ویز سامسونگ به اجرا در‌می‌آورد.
یکی از گوشی های هوشمند شیک در بازار است که شانه به شانه گلکسی اس 4 irancell123 جلو رفته و تنها فرق شان این است که بدنه اچ تی سی آلومینومی است و بدنه سامسونگ پلاستیک!
اچ تی سی irancell123 وان
گلکسی نوت 2 با داشتن قلم irancell123 دیجیتالی بسیار محبوب بیزینسها است. مردمی که دستان و نیز جیب بزرگ دارند، علاقمند به داشتن این دستگاه آندرویدی هستند. دستگاهی محکم محسوب شده که قلم آن، بسیاری از کارها را هندل می کند.
گلکسی اس 4 کوچک و دوربین- تلفن کهکشانی نسل چهارم راهی بازار دیگری شدند. این بار مردم کشور در حال توسعه هندوستان میزبان این زوج کهکشانی irancell123 بودند تا از اواخر ماه جاری جدید ترین‌های سامسونگ را در دست گیرند.
نخست باید اشاره کرد که بهای تعیین شده برای GalaxyS4 mini برابر 27900 روپیه (حدودا 465 دلار) و برای Galaxy S4 Zoom معادل 29900 روپیه (حدودا 500 دلار) می‌باشد. irancell123 یعنی هر دو بالاتر از گلکسی اس سوم قیمت گذاری شده‌اند که قدری عجیب است. احتمالا قیمت این محصولات در بازار خاور میانه و کشور خودمان هم به همین صورت خواهد بود.
گلکسی اس 4 کوچک irancell123 و دوربین- تلفن کهکشانی نسل چهارم راهی بازار دیگری شدند.
برخی ویژگی های شاخص این دستگاه irancell123 به شرح زیر است:
نسخه گلکسی اس 4 که برای کار با اپ های آندرویدی گوگل، بهینه سازی شده است. از لحاظ سخت افزاری شبیه گلکسی اس 4 است اما سامسونگ آهنگ ها و زنگ ها را از روی آن برداشته است.(برخی دوست دارند، برخی هم متنفرند) نسخه بدون قفل این دستگاه 649 دلار قیمت دارد. irancell123
سیستم عامل آندروید جلی بین 4.2.2 / 8 هسته ای / نمایشگر 4.7 اینچی AMOLED اچ دی irancell123 و 720 / دوربین 10 مگاپیکسلی و دو مگاپیکسلی/ حافظه 16،32 گیگی/ اتصالات NFC/ شارژر بی



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دوربین شارژ رایتل
طراحی کناری گوشی شما را به یاد یکی از گوشی‌های معروف دنیا می اندازد، شارژ رایتل کناره‌های آلومینیومی گوشی دقیقا مانند آیفون 5 طراحی شده و اگر از کنار به گوشی نگاه کنید گویی در حال نگاه کردن به آیفون 5 هستید که کمی کشیده تر و نازک تر شده است. مشخصه اصلی این گوشی که هوآوی نیز بر روی آن بسیار مانور داد ضخامت بسیار کم گوشی است این گوشی تنها 6.2 میلیمتر ضخامت دارد که باعث می‌شود بتوانیم آن را نازک ترین گوشی دنیا بنامیم. گوشی حقیقتا ضخامت کمی دارد، در کنار این ضخامت کم، وزن این گوشی نیز 120 گرم است به شما اطمینان می‌دهیم که از دست گرفتن آن بسیار لذت خواهید برد و این گوشی را می‌توان یکی از خوش دست ترین گوشی‌های حال حاضر بازار نامید.
اما شاید مهمترین قسمت دوربین این گوشی دوربین جلویی آن باشد که کیفیتی عجیب را دارد این دوربین کیفیت 5 مگاپیکسلی را دارد که می‌تواند ویدئوهایی با کیفیت 720p را تهیه کند اما سوال اساسی اینجا است که آیا برای یک دوربین که تنها برای مکالمه تصویری می خواهید از آن شارژ رایتل استفاده کنید این کیفیت دوربین نیاز است؟ بهتر نبود که هوآوی تلاش خود را بیشتر بر روی دوربین اصلی می گذاشت تا کیفیت آن را افزایش دهد؟
ناتیفیکیشن بار گوشی تمام و کمال است و تمام تنظیمات مورد نیاز را در آن پیدا خواهید کرد، گزینه جالبی در این قسمت دیده می‌شود که پروفایل نام دارد، با ضربه زدن بر روی این گزینه تنظیماتی مانند شکل زیر بر روی صفحه به وجود خواهد آمد که به راحتی می‌توانید تنظیم کنید گوشی در چه جالتی از صدا قرار بگیرد این تنظیمات انیمیشن شارژ رایتل زیبایی دارد و مطمئن باشید شما را بسیار جذب خواهد کرد.
سیستم عامل گوشی اندروید است و هوآوی از نسخه شارژ رایتل 4.2.2 آب نبات ژله‌ای استفاده کرده است. در اینجا مانند تمام گوشی‌های اندرویدی در ابتدا صفحه قفل گوشی قرار دارد که با تغییر تم‌ها به راحتی ظاهر این صفحه قفل تغییر پیدا خواهد کرد
پشتیبانی از DLNA نیز وجود دارد که توسط آن می‌توانید گوشی خود را به دستگاهایی که در شبکه بی سیم خانگی شما متصل هستند و از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند متصل کرده و محتویات مدیای خود را بر روی این دستگاه‌ها مشاهده شارژ رایتل کنید.
این گوشی به یک دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز است که می‌تواند عکس‌هایی به اندازه 3264×2448 پیکسل تهیه کند. در کنار این دوربین یک فلاش LED برای عکاسی در نور کم نیز قرار گرفته است. این ویدئو می‌تواند با کیفیت 1080p یا همان Full HD فیلمبرداری کند. عکس‌هایی که توسط این دوربین در نور داخلی تهیه می‌شوند آنچنان قابل ستایش نیستند و به خصوص در قسمت سایه عکس‌ها نویز زیادی دیده می شود و در اینجا این بهترین دوربینی نیست که تا به حال دیده‌اید اما در نور بیرونی و در نور محیط باز این دوربین بسیار خوب عمل می‌کند و جزئیات به خوبی ثبت می‌شوند، ما شارژ رایتل از عملکرد این دوربین در محیط باز بسیار رضایت داشتیم.
نرم شارژ رایتل افزار
در پشت گوشی نیز تنها دوربین 8 مگاپیکسلی، لوگوی هوآوی و اسپیکر شارژ رایتل گوشی در پایین سمت راست قرار دارند، جنس بدنه پشت نیز از آلومینیوم است که حس بسیار خوبی را در هنگام دست گرفتن گوشی به کاربر القا خواهد کرد. در ضمن آلومینیومی بودن جنس بدنه طراحی خط خطی آلومینیوم پشت بسیار زیبا است.
نمونه کیفیت‌های عکس این دوربین را در زیر مشاهده کنید، برای اینکه کیفیت عکس‌ها تغییر نکنند آن‌ها شارژ رایتل را در یک فایل فشرده قرار دادیم. برای دیدن سایز اصلی هر کدام از عکس‌ها بر روی آن‌ها کلیک کنید.
در اینجا می‌توانید تنظیماتی شارژ رایتل را فعال کنید که بتوانید با استفاده از دستکش نیز از گوشی استفاده کنید نام این حالت Gloves Mode است.
این گوشی یک صفحه نمایش 4.7 اینچی که کیفیتی برابر 720p را دارد، همانند گوشی‌هایی مانند Galaxy S4، HTC One و Xperia Z این گوشی صفحه نمایشی Full HD ندارد اما حقیقتا کیفیت این صفحه نمایش بسیار خوب است و شفافیت بسیار زیادی دارد که می‌تواند این صفحه نمایش را در رده گوشی‌هایی مانند LG Nexus 4 قرار دهد. در اینجا برای اینکه بتوانید تفاوتی بین کیفیت این صفحه و صفحه نمایش‌های Full HD در تماشای آیکون‌ها مشاهده کنید باید بسیار از نزدیک به صفحه نمایش نگاه کنید. اگر بخواهید برای خواندن کتاب از این گوشی استفاده کنید شارژ رایتل مطمئن باشید که تفاوتی بین این صفحه نمایش و صفحه نمایش گوشی‌های Full HD مشاهده نخواهید کرد. در قسمت مرورگر نیز به خوبی می‌توانید به کیفیت این صفحه نمایش تکیه کنید و عکس‌های اینترنتی نیز با کیفیت خوبی بر روی این صفحه نمایش نشان داده می‌شود.
بعد از باز کردن صفحه قفل گوشی صفحه اصلی نمایش داده خواهد شد، با توجه به اینکه هوآوی از رابط کاربری مخصوص خود در این گوشی استفاده کرده است ظاهر اندروید و کارآیی آن کمی با اندرویدهای دیگر تفاوت دارد، در اینجا شما دکمه مخصوصی که به نام منو باشد نخواهید داشت و در عوض با کشیدن صفحه به سمت چپ از صفحه اصلی به صفحه اپلیکیشن‌ها منتقل خواهید شد. شارژ رایتل
یکی دیگر از برنامه‌های جالب Note است که برای یادداشت برداری و نوشتن توسط گوشی بسیار مناسب شارژ رایتل است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

در حالی که همه منتظر نسل سوم گوشی گلکسی نوت 3 هستیم تا در 13 شهریور معرفی شود، هر روز چیزهای بیشتری از این گوشی شنیده می‌شود.به گزارش جی اس شارژ ایرانسل ام امروز یک ویژگی از این گوشی به بیرون درز کرده است، بر طبق این خبر باتری گوشی گلکسی نوت 3 ظرفیت 3450 میلی آمپری خواهد داشت.
در نتیجه به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بازار اعداد و آمار سامسونگ از فروش واقعی گوشیهایش قطعا کمتر از میزان صادرات این گوشیها خواهد بود. از طرفی اگر بخواهیم مجموع صادرات جهانی هر دو گوشیهای آی فون 4 اس و آی فون 5 در فصل سوم سال 2012 را حساب کنیم به عدد 2/22 میلیون دستگاه می رسیم که در مقایسه با صادرات جهانی 18 میلیونی گوشی گلکسی اس 3 سامسونگ بیشتر بوده و حتی می توان گفت اپل همچنان از رقیب کره ای خودش جلوتر است. با این همه اما در تصویر و نگاه بزرگ تر این رقم در مجموع چندان اهمیتی نداشته و چیزی که این روزها همه درباره آن صحبت می کنند آن است که موبایل هوشمند جدید سامسونگ بالاخره توانسته است از یک گوشی آی فون در بازار پیشی بگیرد.شاید بهتر است به دو سال قبل برگردیم؛ زمانی که زمزمه هایی درباره این موضوع شنیده می شد که سامسونگ در حال به کارگیری استراتژی اپل در بازار موبایل های هوشمند است. در آن شارژ ایرانسل زمان سامسونگ اولین گوشی گلکسی اس خودش را با سیستم عامل آندروید گوگل به بازار عرضه کرد. از همان زمان بود که سامسونگ تصمیم گرفت تا به جای تولید و عرضه چندین مدل گوشی، روی تولید یک گوشی به عنوان پرچمدار این شرکت در بازار بزرگ و رقابتی موبایلهای هوشمند تمرکز کند. این در حالی بود که شرکتهایی مانند موتورولا و اچ تی سی همچنان به تولید و عرضه مدلهای مختلفی از موبایلهای هوشمند ادامه می دادند؛ گوشیهایی شبیه به یکدیگر با تفاوت های اندک.
همین موارد باعث شده است تا وابستگی سامسونگ به پیگیری و تقلید استراتژی اپل برای حضور شارژ ایرانسل در بازار موبایل های هوشمند هر روز بیشتر و بیشتر شود
حالا سامسونگ با یک مدل گوشی خاص درست مانند اپل، به معیاری درست از فرآیند تولید، اجزا و قطعات رایج و تجربه ای مشابه از کار با گوشی های گلکسی در میان کاربرانش دست پیدا کرده است. یک سال بعد یعنی در سال 2011 سامسونگ بر نوکیا غلبه کرد تا به بزرگترین شرکت فروشنده موبایلهای هوشمند در سرتاسر جهان تبدیل شود. به این ترتیب شارژ ایرانسل سامسونگ با سرعت زیادی در حال افزایش سهم خود در بازار جهانی موبایلهای هوشمند بود تا پادشاه جدید این بازار باشد. در همین سال بود که سامسونگ گوشی پرچمدار بعدی اش یعنی گلکسی اس 2 را معرفی و عرضه کرد و یک رکورد جدید از خودش به جا گذاشت؛ فروش یک میلیون دستگاه در 70 روز اول از زمان عرضه این گوشی.
این اتفاق از نظر کارشناسان شارژ ایرانسل می تواند استراتژی عرضه و فروش سامسونگ را تهدید کند.
در اینجا یک موضوع جدی وجود دارد. داخل گوشیهای گلکسی اس، گلکسی اس 2 و حالا گلکسی اس 3 قطعات سخت افزاری مختلفی وجود دارد که به صورت مستقیم توسط خود سامسونگ تولید و ساخته شده اند. این شرکت تراشه، نمایشگرهای Super AMOLED و فلش مموریها برای حافظه داخلی این گوشیها را خودش تولید می کند. اپل روند تولید سخت افزار گوشیهای آی فون را خودش کنترل می شارژ ایرانسل کند، اما نه به صورت مستقیم. این شرکت تراشه های ویژه دستگاههای مبتنی بر iOS را خودش طراحی می کند، اما یک تولیدکننده دیگر آنها را می سازد و اپل میلیاردها دلار برای کارخانه های تولید قطعات هزینه می کند تا در نهایت عمده روند تولید و ساخت را در اختیار داشته و گوشی هایش را با قیمت مناسبی روانه بازار کند.
شاید بد نباشد قبل از بررسی و قضاوت درباره چرایی این ماجرا نگاهی دقیق تر به اطلاعات بیندازیم. در حالی که آمار منتشر و اعلام شده توسط اپل نشان دهنده شارژ ایرانسل میزان فروش واقعی این شرکت است، اما آمار و اطلاعات منتشر شده توسط سامسونگ نشان دهنده میزان صادرات گوشی گلکسی اس 3 به شرکت های ارائه دهنده خدمات مخابراتی در سرتاسر جهان است و به این دلیل نمی تواند دقتی به اندازه آمار اپل داشته باشد. به گزارش مجله آنلاین بیزنس ویک، این به معنای آن است که اگر یک شرکت ارائه دهنده خدمات مخابراتی یک یا چند گوشی گلکسی اس 3 فروش نرفته در قفسه های فروشگاهش داشته باشد، اما این گوشی یا گوشی ها در این بررسی و آمار به عنوان گوشی های فروخته شده در نظر گرفته شده اند.
گوشی گلکسی نوت 2 ظرفیتی 3100 میلی آمپری داشت که این بدان معنی است که باتری گلکسی نوت 3 ظرفیتی 11 درصد بیشتر از نسل دوم را خواهد داشت. باتری گلکسی نوت نسل اول نیز ظرفیت شارژ ایرانسل 2500 میلی آمپری داشت.
اما شاید بهتر باشد شارژ ایرانسل یک مقایسه بین باتری این فبلت با رقیبانش در دیگر کمپانی‌های داشته باشیم. باتری Xperia Z Ultra ظرفیت 3000 میلی آمپری دارد و به احتمال زیاد فبلت HTC One Max که امروز عکس آن را مشاهده کردیم نیز باتری 3000 میلی آمپری دارد. همانطور که مشاهده می کنید ظرفیت باتری این گوشی بسیار بالا است و حتی گوشی Galaxy Mega 6.3 که اندازه صفحه نمایش 6.3 اینچی دارد نیز ظرفیت 3200 میلی آمپری دارد.
این استراتژی اپل هر چند هزینه نسبتا زیادی را به این شرکت تحمیل می کند اما باعث می شود تا اپل بتواند موبایل هوشمندش را به صورت همزمان و در کمترین زمان ممکن در کشورهای مختلف عرضه کند. این در حالی است که وقتی سامسونگ گوشی گلکسی اس 3 خودش را در ماه مه امسال معرفی کرد، اعلام شارژ ایرانسل کرد که فروش این گوشی ابتدا در اروپا و سپس در 145 کشور دیگر به زودی عرضه می شود. اما در کمتر از دو هفته بعد پنج شرکت ارائه دهنده خدمات مخابراتی آمریکا این گوشی را به صورت گسترده ای عرضه کرد



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مرداد 1392 | نظرات ()